Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
533 548
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Cagenicolas
+6 / 6

Kazda dostaje prawie 20tys miesiecznie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kod_pustyni
+1 / 3

@Cagenicolas 20k miesięcznie kosztów pracodawcy to trochę jest, ale czy jakoś bardzo dużo... Lepiej to niż 1/3 wyborów Sasina :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+18 / 18

Tego CPK nie zobaczy żaden z żyjących obecnie ludzi. Może ich dzieci, a może nie powstanie wcale. Na pewno sporo ludzi dobrze na tym zarobi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+2 / 2

@perskieoko W bogatszych Niemczech taki port nie powstał...a też próbowali... utopili w projekt miliardy przez kilkanaście czy więcej lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+1 / 1

@Pasqdnik82
Tak. Właśnie na podstawie tego przykładu, twierdzę że przez najbliższe 40-50 lat nie wyląduje tam żaden samolot. Prędzej zaczniemy jeździć superszybkimi pociągami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gemini1234
+4 / 8

Port Lotniczy BARANÓW. Nazwa adekwatna do projektu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skrzatan
+2 / 4

@gemini1234
Ale cholera, ten port ma sens wbrew wszystkiemu.
Tylko nigdy nie powstanie.
Dwie rzeczy - teraz cała Europa środkowa przesiada się albo w Monachium, albo we Frankfurcie. Lepiej by było u nas.
Druga rzecz - sól w oku wszystkich - to miałby być też port cargo. To godzina lotu z Chin mniej. Te godziny się szybko kumulują i przekładają na realne oszczędności - znaczy koszt transportu spada z korzyścią dla kupujących i sprzedających. Nie mówiąc o tym że sprawiłoby to że Polska stałaby się lokalnym węzłem handlowym, ale na to nam nie pozwalają amerykanie. I to hańba że się ich słuchamy.
A że obecne władze używają tego pomysłu do dojenia kasy z budżetu to inna sprawa. Ale sam pomysł nie jest zły, tylko brakuje woli (i wiedzy) do rzeczywistej realizacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 października 2020 o 6:51

G gemini1234
+2 / 2

@skrzatan Teraz doszedł jeszcze Berlin jako duży port przesiadkowy, więc cała Polska na zachód od Poznania bliżej będzie miala do Berlina niż do Warszawy. Pozostaje pozostała cześć Polski, Litwa, Łotwa, Słowacja i być może trochę chętnych z Ukrainy. Trochę mało jak na zapewnienie funkcjonalności planowanego hubu. Cargo - jak najbardziej było by opłacalne i potrrzebne, zwłaszcza w połączeniu z bezpośrednią linią kolejową z Chin, ale tu, jak napisałeś polityka blokuje takie rozwiązanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wans
+3 / 5

Specjaliści z Radomia kosztują

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+3 / 3

@FCKGWRHQQ2YXRKT8TG6W2B7Q8 Mogą połączyć... jednak Kraśnik jest mniejszy od Radomia i jest ich mniej raczej... a to duży projekt :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+2 / 4

Przypominam wszystkim, może do znudzenia. Były wybory niedawno. 10 mln ludzi zagłosowało za tym by to tak wyglądało, a kolejne 10 miało to kompletnie z du..szy i nie poszło wcale. Znaczy się też to akceptują. Więc w czym problem? Widać, cena 70 mln za wybory czy 25 mln za CPK jest niską cena jaką chcieli wydać wyborcy byle tylko naczelnik i jego podnóżki rządzili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+1 / 1

@dncx 25mln za CPK to dopiero przystawka... jak widzisz... tam jest jeszcze pole... :) koszty będą rosły z roku na rok i to przez wiele lat... jak w Niemczech gdy podobny projekt był realizowany i nigdy końca się nie doczekał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B boomfloom
+2 / 2

Tu na razie jest ściernisko, ale będzie San Fran-cis-co!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
-1 / 3

A najlepsze jest to, że kodowcy nie wkładają wielkiego wysiłku w krytykę. Bo to pomysł PO!!! hahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+1 / 1

Dobra fucha :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zowk_sjookoski
+1 / 1

Obie drogi startowe na tym samym kierunku w naszym klimacie? Kto to projektował? Misiewicz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem