Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar voot1
+5 / 15

@nolag85 nie wiem jak o2, ale spidersweb nie jest wiarygodnym źródłem informacji, tam od faktów ważniejsze są poglądy. Dość wiarygodne w tej kwestii są wirtualnemedia.pl, według tych natomiast TVP1 w pierwszym półroczu 2020 miała 9,68% udziału, drugi był Polast 8.36%, trzeci TVN 7,66%, czwarte miejsce TVP2 7.63%.
Danych dotyczących drugiego półrocza jeszcze nie ma.

Ogólnie wielka czwórka spadła dość mocno, TVP1 odnotowała wzrost w porównaniu do 2019 o 0.52%, reszta odnotowała stratę o średnio około 13%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2020 o 12:09

avatar Banasik
+17 / 29

@voot1 . Mogą mieć nawet 30% udziału, ale jeśli widownia to mohery 60+ to dla reklamodawców jest bezwartościowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzesik_w
+36 / 42

"w grupie komercyjnej" to słowo klucz. Jak pisał przedmówca, niektóre grupy odbiorców są komercyjnie bezwartościowe dla reklamodawców. Żeby było śmieszniej, to są grupy najbardziej wartościowe jako elektorat PiS - osoby starsze, żyjące na granicy ubósywa, żyjące z socjalu, rolnicy z małymi gospodarstwami itp. Widać więc do kogo jest kierowana taka telewizja. Gawiedź ma być zadowolona, osoby lepiej zarabiające mają to wszystko sfinansować. Kraj Rad pełną gębą z tą różnicą, że tam jakość programów przynajmniej była wysoka i każdy znalazł coś dla siebie - tutaj telewizja wyciera sobie gębę "misją" jednocześnie serwując zenujący poziom programów dostosowany jedynie do własnych wyborców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
+3 / 5

@Banasik @grzesik_w akurat w grupie komercyjnej nie zaszły aż tak duże zmiany, proporcje są mniej/więcej zachowane w porównaniu z rokiem poprzednim, Polsat liderem, stracił około 1%, TVN na drugim miejscu stracił około 2%, TVP2 na trzecim strata około 0.5%, TVP1 na czwartym strata około 0.8%.
Duży wzrost w tej grupie odnotowały stacje spoza wielkiej czwórki.

Większe zmiany były w grupie ogólnej, dlatego akurat o tej napisałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2020 o 12:59

E Egghead
+11 / 17

@nolag85
Oglądalność programu informacyjnego != Oglądalność stacji.
Poza tym jak napisano wyżej widzowie TVP to bardzo nieatrakcyjny target dla reklamodawców.
Jak powiedział swego czasu towarzysz Piotrowicz: "przekaz TVP może razić ludzi inteligentnych".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
-3 / 5

@grzesik_w
To gdzie są te statystyki dla "grupy komercyjnej"?
I co najważniejsze to reklama telewizyjna najbardziej przemawia właśnie do tych grup "pisowskich".
Bogaty nie zrobi zakupów tylko dlatego że mu telewizornia mignie w oczy ładnym spocikiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ricochet69
+4 / 4

@Banasik No, niekoniecznie. Dla sprzedawców dewocjonaliów to sytuacja doskonała. Zamiast wykosztowywać się na reklamy w różnych mediach, wystarczyłoby skupić się na tym jednym ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2020 o 18:55

G grzesik_w
0 / 0

W linku który podałem. Akapit czwarty. Co to jest grupa.kometcyjna wystarczy sobie wygooglać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
+5 / 7

@Dolcannz nie napisali że TVNowi urosło, tylko że odskoczył, jednak to, że odskoczył, też nie jest prawdą, ponieważ TVN również stracił i to najwięcej z wielkiej czwórki w grupie komercyjnej, mimo to nadal jest na drugim miejscu, za Polsatem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AVictor
+2 / 12

z TVN i TVP jest tak samo jak z PiS i PO... cały czas tylko że jedni lepsi a to drudzy w zależności od statystyk.... ale dno to dno...
to tak jakby w szkole porównywało się dwóch uczniów że był bliżej rozwiązania zadania a drugi dostał punkt więcej ... ale w całym rozrachunku obaj dostali pałę i nie ma różnicy który był bliżej a który dalej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niemlody
+14 / 20

pistv jest poza ligą i to od dawna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kotobujca
0 / 0

jak przez caly tydzien leci hobbit no to.. XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DawidBochenek
+2 / 2

Co tydzień w piątek nie rozumiem o co się czepiasz akurat hobbita z chęcią obejrzałem, TVN tak samo często puszcza do porzygu z powtórkami Harrego Pottera

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Witoldo
-2 / 14

Niestety, ale fanów opozycji i "prawdomównych" TVNów i Polsatów muszę zmartwić, ale TVP ogląda rekordowa niemalże liczba ludzi i idą ramię w ramię z czołowymi stacjami. Po drugie, TVP chyba złamało jakiś temat tabu, kiedy jako pierwsza stacja zaczęła weryfikować błędny światopogląd rządów PO i spowinowaconych z nimi celebrytów, że nagle niektórzy zaczęli dostrzegać jednostronność dopiero teraz, jaka przecież od zawsze w telewizji państwowej była.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+5 / 5

@grescio Jest nie tyle drętwy co toporny. Propaganda sukcesu rodem wyjęta z książek o historii PRL-u.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
0 / 0

No dobrze... i co z tego? To dobrze, czy źle? Bo ja tu widzę pozytywy tej sytuacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ragefox
-1 / 7

Fake news jak cała Europa albo nawet jak pół Słupska!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+2 / 8

No kto by się spodziewał, że tak będzie? Zrobili z TVP tubę propagandową, wywalili wszystkich wartościowych dziennikarzy. Programy jakie tworzą są poniżej dna, a czasem nawet poniżej mułu, a teraz zdziwieni, że reklamodawcy odchodzą. Zaraz będą kolejne podatki i kary za niepłacenie abonamentu, żeby utrzymać ten syf. Ręce opadają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
+5 / 5

nie spadła do niskiego poziom tylko ustabilizowała się na poziomie PISu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S staryy
+2 / 2

brawo wiesniaki hahahahahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+3 / 3

Mam znajomego. Jest nie tyle zwolennikiem PIS-u co wyznawcą PIS-u :) jednak stwierdził, że propaganda TVP jest na tak żenującym poziomie, że nie nie da się tego oglądać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I incepto
-2 / 2

Śmieję się do rozpuku, gdy czytam o Polsacie, że jest taki wartościowy, bo ma dużą "grupę komercyjną". Sam nie oglądam od lat Polsatu z uwagi na żałosny repertuar i długie reklamy. Jednocześnie czytam, oglądam różne memy, jak te polsatowskie reklamy są wkurzające. I zastanawiam się, jaki poziom logiki myślenia muszą prezentować ci wierni widzowie z "grupy komercyjnej". Dla zleceniodawcy to taka wielka wartość, że mają komu walić w łeb tymi reklamami? Naprawdę ktoś ogląda namiętnie te bloki reklamowe? I uwiedziony nimi biegnie do sklepu kupić młodzieńczą colę czy inne czipsy? Albo kupi samochód za 150 tys. bo fajnie wypadł w reklamie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glus_eli
-2 / 4

TVN nie oglądam wcale.
W TVP oglądam tylko "Voice of Poland" wg mnie nie ma lepszego, tego typu, programu.
Staram się oglądać Polsat, ale prócz programów informacyjnych też nie mają wiele do zaoferowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paprodziad
0 / 2

Jak bardzo marzę o tym żeby ta gówno-stacja przestała istnieć i wszystkie te Holeckie i inne pseudo dziennikarzyny wciskające ciemnotę z uśmiechem na twarzy straciły robotę i wylądowały na bruku. Niestety zdaje sobie sprawę że to marzenie ściętej głowy, bo choćby TVP było na skraju upadłości to i tak partia rządząca(każda która obejmie władze, niema sie co oszukiwać) zacznie wpompowywać coraz wiecej NASZEGO hajsu tylko po to by tą propagandową stacje utrzymać przy życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hornecik
0 / 0

Durna propaganda nie telewizja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wielkiro1
-1 / 1

Jak można oglądać taki syf jak TVN? Ludzie, miejcie trochę godności. Przecież to tylko niemiecki jad.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem