Szkoda tylko, że ta zabawa kosztuje polskiego podatnika ponad 40 mln zł rocznie. Są to pieniądze wyrzucone w błoto, w Polsce nie zwiększa to popularności firmy, która bez tego jest wystarczająco rozpoznawalna, a w Niemczech miałoby to sens jakby sponsorowali niemieckiego kierowcę, na Polaka nikt tam nawet nie zwraca uwagi.
Oj jak ty mało wiesz. Ciebie to pewnie kosztuje najwiecęj. Obecność w motosporcie np f1, dtm przynosi wieksze zyski niż straty. Sam maketing jest wart kupe kasy a dzieki obecności zyski widzimy na podstawie wyników firmy. Dtm to najlepsza seria w europie mowiac o wyscigach poza f1, znana i przyciagajaca mase sponsorow. Sam kubica jest sobie marką do tego wlasny samochod i zyski same sie tworzą. Wez wykup reklame na dtm albo chociaz logo przez 20 sekund i zobaczysz ile to kosztuje. To nie tylko Niemcy a cala europa do tego f1. Gdyby to sie nie oplacalo nikt by nie wchodzil w taki biznes. Firmy petro jak orlen maja strategie robione przez rzecsze specjalistow a nie takiego smutnego czlowieka jak ty. Porownujac zyski spolki orlen z podatkami xD
@tomekbydgoszcz widać mało wiesz. Dla czego Polska ma sponsorować kierowcę z Niemiec ? Marka Orlen dawno sobie odbiła sponsorowanie Kubicy. Stała się dobrze rozpoznawalna dzięki F1. Nie kosztuje polskiego podatnika, bo to z podatków nie idzie a z zysków Orlenu. Oni mają określony budżet na reklamę, promocję.
@seybr Po pierwsze naucz się czytać ze zrozumieniem, a po drugie to reklama w F1 nie przyniosła Orlenowi żadnych dodatkowych zysków, Orlen to nie jest firma globalna, to że ma stacje w Niemczech i Czechach nie robi jeszcze z niej firmy ogólnoeuropejskiej. Nie rozróżniasz politycznej propagandy od reklamy, za te marnotrawstwo Obajtek powinien trafić do pierdla. Morawiecki jak zarządzał pieniędzmi Hiszpanów to wiedział, że 10 mln Euro na F1 to jest kasa wyrzucona w błoto, jak zarządza pieniędzmi Polaków to już robi to bez bólu.
@tomekbydgoszcz to ty masz problem ze zrozumieniem podstawowych pojęć z ekonomii. Poczytaj sobie o marce i prześledź notowania na giełdzie i zyskach. Reklama w F1 dała inne spostrzeżenie. Masz inne zdanie ok. Wolę aby tacy ludzie jak Kubica dostawali szansę niż kopacze piłki nożnej. Oni reprezentują poziom RKS CHUWDU.
@seybr Mam problem z... pewnie dlatego, że od 1992 roku zajmuje się (z sukcesami ekonomicznymi) zarządzaniem firmą w tym połowę tego okresu marketingiem i reklamą :-) .
Notowania na giełdzie powiadasz? No to sprawdźmy:
- końcówka 2017 zanim Obajtek został prezesem kurs 132 zł
- początek 2019 przed podpisaniem umowy z Williamsem kurs 111 zł
- końcówka 2019 kiedy o pandemii jeszcze nikt nie słyszał kurs 84 zł
- dziś kurs 42 zł - w czasie pandemii kursy światowych spółek paliwowych spadły maksymalnie 30-40%, a Orlenu 50%!!!
Notowania na giełdzie spółki PKN Orlen:
- końcówka 2017 zanim Obajtek został prezesem kurs 132 zł
- początek 2019 przed podpisaniem umowy z Williamsem kurs 111 zł
- końcówka 2019 kiedy o pandemii jeszcze nikt nie słyszał kurs 84 zł
- dziś kurs 42 zł - w czasie pandemii kursy światowych spółek paliwowych spadły maksymalnie 30-40%, a Orlenu 50%!!!
Chłopie po pierwsze stwierdziłeś że może w niemca było by lepiej zainwestować co sobie przeczy, po 2 robert jest bardziej rozpoznawany wycena jego medialności jest wiekszaa do tego serio? Pokazujesz mi notowania giełdowe.. Serio jestes aż tak glupi? Gdzie masz dane zysk strata przed i po kubicy, gdzie masz zwiekszenie rozpoznawalosci marki na swiecie przed i po, taki lot moze zanotowaczysk netto 30 mln i na gieldzie po 2 tygodniach nie bedzie tego widac.. Gielda polska wyznacznikiem zysku rozpoznawalnosci marki i marketingowych zasiegów oraz zysku netto z nie pienieżnych aktywów.. Napisz na ten temat prace, bo glupszej rzeczy nie slyszalem Panie od marketingu i reklamy.. Facepalm.. Schowaj juz sie.
@kierowcazetora W czasie jednego roku startów Kubicy w F1 Orlen stracił ponad 30% na wartości zanim się jeszcze zaczęła na świecie pandemia. Tych kolejnych 50% w czasie pandemii nie liczę, Orlen traci z wielu powodów, a Kubica nie jest tu niczemu winny ale też nic Orlenowi nie daje! Przecież ja nie napisałem, że tracą przez niego, pieniądze wydawane na F1 są proporcjonalnie 10 krotnie za dużo do potencjalnego zysku wizerunkowego i co do 2019 roku można jeszcze dyskutować, raz się można było sparzyć - można było spróbować, to co do 2020 roku dyskusji nie ma, za rok 2020 Obajtek i Morawiecki powinni oddać ze swoich.
I kolejny tekst półmózga. Serio uważasz że bank i jego rozpoznawalosci w motosporcie jest lepsze niż zakladow petrochemicznych? Popatrz na sposorów glownych zespolów Gdybym byl prezesem banku też nie chętnie bym chcial sponsorowac sport ktory mnie ani banku nie dotyczy ani nie zwiekszy zysku i rozglosu banku, bo w f1 sa dinozaury znane na swiat a nie bzwbk co nikt nie zna poza polska , santander jest wlascicielem i byl w f1 wiec musialaby byc to marka bzwbk.- tak samo jakby to byl skok kuwa stewczyka A taki orlen jest petro i zasieg w motorsporcie im wiekszy tym lepiej.
Szkoda tylko, że ta zabawa kosztuje polskiego podatnika ponad 40 mln zł rocznie. Są to pieniądze wyrzucone w błoto, w Polsce nie zwiększa to popularności firmy, która bez tego jest wystarczająco rozpoznawalna, a w Niemczech miałoby to sens jakby sponsorowali niemieckiego kierowcę, na Polaka nikt tam nawet nie zwraca uwagi.
Oj jak ty mało wiesz. Ciebie to pewnie kosztuje najwiecęj. Obecność w motosporcie np f1, dtm przynosi wieksze zyski niż straty. Sam maketing jest wart kupe kasy a dzieki obecności zyski widzimy na podstawie wyników firmy. Dtm to najlepsza seria w europie mowiac o wyscigach poza f1, znana i przyciagajaca mase sponsorow. Sam kubica jest sobie marką do tego wlasny samochod i zyski same sie tworzą. Wez wykup reklame na dtm albo chociaz logo przez 20 sekund i zobaczysz ile to kosztuje. To nie tylko Niemcy a cala europa do tego f1. Gdyby to sie nie oplacalo nikt by nie wchodzil w taki biznes. Firmy petro jak orlen maja strategie robione przez rzecsze specjalistow a nie takiego smutnego czlowieka jak ty. Porownujac zyski spolki orlen z podatkami xD
@tomekbydgoszcz widać mało wiesz. Dla czego Polska ma sponsorować kierowcę z Niemiec ? Marka Orlen dawno sobie odbiła sponsorowanie Kubicy. Stała się dobrze rozpoznawalna dzięki F1. Nie kosztuje polskiego podatnika, bo to z podatków nie idzie a z zysków Orlenu. Oni mają określony budżet na reklamę, promocję.
@seybr Po pierwsze naucz się czytać ze zrozumieniem, a po drugie to reklama w F1 nie przyniosła Orlenowi żadnych dodatkowych zysków, Orlen to nie jest firma globalna, to że ma stacje w Niemczech i Czechach nie robi jeszcze z niej firmy ogólnoeuropejskiej. Nie rozróżniasz politycznej propagandy od reklamy, za te marnotrawstwo Obajtek powinien trafić do pierdla. Morawiecki jak zarządzał pieniędzmi Hiszpanów to wiedział, że 10 mln Euro na F1 to jest kasa wyrzucona w błoto, jak zarządza pieniędzmi Polaków to już robi to bez bólu.
@tomekbydgoszcz to ty masz problem ze zrozumieniem podstawowych pojęć z ekonomii. Poczytaj sobie o marce i prześledź notowania na giełdzie i zyskach. Reklama w F1 dała inne spostrzeżenie. Masz inne zdanie ok. Wolę aby tacy ludzie jak Kubica dostawali szansę niż kopacze piłki nożnej. Oni reprezentują poziom RKS CHUWDU.
@seybr Mam problem z... pewnie dlatego, że od 1992 roku zajmuje się (z sukcesami ekonomicznymi) zarządzaniem firmą w tym połowę tego okresu marketingiem i reklamą :-) .
Notowania na giełdzie powiadasz? No to sprawdźmy:
- końcówka 2017 zanim Obajtek został prezesem kurs 132 zł
- początek 2019 przed podpisaniem umowy z Williamsem kurs 111 zł
- końcówka 2019 kiedy o pandemii jeszcze nikt nie słyszał kurs 84 zł
- dziś kurs 42 zł - w czasie pandemii kursy światowych spółek paliwowych spadły maksymalnie 30-40%, a Orlenu 50%!!!
I to byłoby na tyle. Miłego wieczoru.
@Gregory1608
Notowania na giełdzie spółki PKN Orlen:
- końcówka 2017 zanim Obajtek został prezesem kurs 132 zł
- początek 2019 przed podpisaniem umowy z Williamsem kurs 111 zł
- końcówka 2019 kiedy o pandemii jeszcze nikt nie słyszał kurs 84 zł
- dziś kurs 42 zł - w czasie pandemii kursy światowych spółek paliwowych spadły maksymalnie 30-40%, a Orlenu 50%!!!
Chłopie po pierwsze stwierdziłeś że może w niemca było by lepiej zainwestować co sobie przeczy, po 2 robert jest bardziej rozpoznawany wycena jego medialności jest wiekszaa do tego serio? Pokazujesz mi notowania giełdowe.. Serio jestes aż tak glupi? Gdzie masz dane zysk strata przed i po kubicy, gdzie masz zwiekszenie rozpoznawalosci marki na swiecie przed i po, taki lot moze zanotowaczysk netto 30 mln i na gieldzie po 2 tygodniach nie bedzie tego widac.. Gielda polska wyznacznikiem zysku rozpoznawalnosci marki i marketingowych zasiegów oraz zysku netto z nie pienieżnych aktywów.. Napisz na ten temat prace, bo glupszej rzeczy nie slyszalem Panie od marketingu i reklamy.. Facepalm.. Schowaj juz sie.
@kierowcazetora W czasie jednego roku startów Kubicy w F1 Orlen stracił ponad 30% na wartości zanim się jeszcze zaczęła na świecie pandemia. Tych kolejnych 50% w czasie pandemii nie liczę, Orlen traci z wielu powodów, a Kubica nie jest tu niczemu winny ale też nic Orlenowi nie daje! Przecież ja nie napisałem, że tracą przez niego, pieniądze wydawane na F1 są proporcjonalnie 10 krotnie za dużo do potencjalnego zysku wizerunkowego i co do 2019 roku można jeszcze dyskutować, raz się można było sparzyć - można było spróbować, to co do 2020 roku dyskusji nie ma, za rok 2020 Obajtek i Morawiecki powinni oddać ze swoich.
Zawsze się znajdzie jakaś zrzęda i mądrala. Polski klasyk.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 października 2020 o 16:43
I kolejny tekst półmózga. Serio uważasz że bank i jego rozpoznawalosci w motosporcie jest lepsze niż zakladow petrochemicznych? Popatrz na sposorów glownych zespolów Gdybym byl prezesem banku też nie chętnie bym chcial sponsorowac sport ktory mnie ani banku nie dotyczy ani nie zwiekszy zysku i rozglosu banku, bo w f1 sa dinozaury znane na swiat a nie bzwbk co nikt nie zna poza polska , santander jest wlascicielem i byl w f1 wiec musialaby byc to marka bzwbk.- tak samo jakby to byl skok kuwa stewczyka A taki orlen jest petro i zasieg w motorsporcie im wiekszy tym lepiej.