Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
67 103
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L lelek2
+8 / 20

to zbawca narodu boi się swojego elektoratu? skoro to ulica to jakim prawem policja ja zablokowała?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-2 / 8

@lelek2 a to czekaj to znaczy że ciężarówkę pro life jednak też ktoś bezprawnie zatrzymywał? I to nie była policja?
Czyli można np. blokować ulice bo mi wolno?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
-2 / 4

@lelek2 Nie mówię, że jest zbawcą narodu. Nie jestem za pisem i jestem głębokim przeciwnikiem nowej ustawy. Ale nie widzę w tym winy policji.
Dowódca zabeezpieczenia podjął decyzję, że kordon ma się ustawić w tym miejscu i tam się ustawił. Tyle xd

Poza tym tam się zebrali raczej przeciwnicy pisu, a nie jego zwolennicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2020 o 10:56

W wMOIMgolfieTDI
+5 / 13

pomijając fakt że potężny oddział policji chroni dom podobno zwykłego wiceministra. ciekawe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+2 / 10

@lelek2 nie dyskutuj z tym policyjnym trollem. Nie warto. Nie rozumie, iż zawsze będzie tylko krawężnikiem nie ważne jak bardzo będzie się podbudowywał.

Stali się ... rządu to niech teraz za to cierpią. Nikt normalny nie chce tam pracować. Same tłumoki i niedojdy poradziły sobie w normalnym życiu. Nierozumiejące iż władza wieczna nie jest a na domiar i Herkules dupa jak ludzi kupa. Sądzą iż są bezkarni, do czasu. Przyjdzie i na nich czas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek2
-3 / 9

@Tibr co ma ciężarówka głosząca nienawiść do innych (na co jest paragraf a o tym powinieneś wiedzieć)z blokowaniem drogi przez policje ?skoro to droga publiczna to każdy tam może chodzić no chyba już jakieś prawo nowe jest uchwalone tylko pod ochronne naczelnika i zbawcę narodu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Erecer
+1 / 5

@raven000
Spokojnie mają plan ewakuacji. Im nic się nie stanie, a my rozwalimy sobie kraj. Tak jak na Ukrainie, USA i na Białorusi. To my, zwykli ludzie, będziemy żyć w tym syfie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
0 / 4

@Erecer naziści też mieli i myśleli, że nic im się nie stanie. Sprawiedliwość nierychliwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+3 / 3

@lelek2 niestety prócz insynuacji "kolegów" i lżenia brak argumentacji aż boli.
Albo godziny się na wolność słowa i protestów, a jeżeli czujesz się obrażony idziesz do sądu na proces cywilny albo udajemy że jest wolność bo twój protest jest lepszy niż mój.
Jeżeliby nie rozumiesz czym jest popieranie lub nie czyichś poglądów z nie godzeniem się na ograniczenie wolności słowa to nie mamy o czy rozmawiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek2
-4 / 4

@Tibr właściciel furgonetki albo ta tak zwana fundacja ma już wyrok i ma zapłacić jakaś kasę wiec jakim prawem dalej jeździ? czyli prawo nie wszystkich odwiązuje bo maja poparcie władzy? po co ta policja tam była /jak była manifestacja narodowców w warszawie to żeby nie prowokować to po przejściach podziemnych się kryli można tak? policja sama prowokuje czy ma takie poleceni od władzy czy robią to z własnej woli nie wiadomo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+2 / 2

@lelek2 czy któryś z policjantów prowokował te panią do tego by mówić je... psy, dym w kościołach itd.?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek2
-1 / 1

@Tibr brak argumentów to zmiana tematu .Powiedz to tej starszej pani co ja faszyści z onr przy aprobacie policji popychali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Erecer
0 / 0

@raven000
No jakoś ich nie dotknęła żyli sobie spokojnie w Argentynie albo Rada Nadzorcza IG Farben, która sponsorowała Hitlera jeszcze UE założyła. Nic im się nie stało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 1

@lelek2 gdzie wczoraj na protestach ta co z megafonem na furgonetce łaciną sypała? Komuś się marzy polskie #blm ale problem w tym że w tej sprawie same kobiety nie są jednomyślne. A sprowadzanie dyskusji na ten temat przez lewicowe aktywistki do poziomu rynsztoku nie pomoże, tylko zepchnie na margines.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Psiak1973
+4 / 10

widać ze pidowskie bydło dorzuciło kasiory na trolli.... a te bebile siedzą i piszą głupoty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
-1 / 3

@Psiak1973 Oczywiście, co miesiąc dostaje przelew xD

A teraz może zarzucisz sensownym argumentem? Obejrzyj film i się ustosunkuj do niego. albo się nie udzielaj bo szkoda mojego czasu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamikadze10001
+3 / 7

@Taymishisą pokojowe tylko policja wykonuje durne rozkazy przez co wku rwia ludzi i niektórym nerwy już puszczają, jakbyś miał nie pokojowe protesty to policja musiałaby już używać gumowe kule i ciężki sprzęt do tłumienia zamieszek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
-2 / 4

@Kamikadze10001 Jakby były nie pokojowe to nie chciałbym być w skórze protestujących xD

"ciężki sprzęt do tłumienia zamieszek" a to taki jest? Bardzo jestem ciekawy co to takiego :D

I co ta policja takiego strasznego robi? Stoi przed domem wicepremiera? Skoro stojący policjant wzbudza u Ciebie agresje to może czas się udać do lekarza? Taką mają pracę. Za to im płacą. Mają strzec porządku i bezpieczeństwa. W stanach już testowali brak policji. w tydzien 300% wieksza przestępczość. Taki fajny byłby świat prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
-2 / 4

@Kamikadze10001 I dobrze, zakładając że wam się udało. Policja się poddała. Co dalej? Wicepremier rozstrzelany za zdradę narodu? A co z ludźmi, którzy go popierają? Lub co gorsza wyjdą na ulicę wyrażając poparcie dla niego. [przypominam, że pis wygrał DEMOKRATYCZNE] wybory. Będziecie sie z nimi lać? Czy jak powołacie "swój" rząd. To będziecie chcieli, żeby policja ich powstrzymała?

Czego wy oczekujecie? Co dalej ja się pytam?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamikadze10001
+1 / 1

@Taymishi np:
1. skuwa ludzi za wulgaryzmy,
2. nie daje możliwości rozejścia się demonstracji, po wezwaniu do rozejścia się
3. nie przepuszcza adwokata do protestujących
4. uniemożliwia posłowi interwencje (szarpanie i zagrodzenie drogi do zatrzymanej osoby)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
0 / 0

@Kamikadze10001

Najpierw wypada odpowiedzieć na pytanie zanim się zacznie swoje ;)

1. No dziwne. Policja reaguje na wykroczenie
2. Daje. Moi znajomi jakoś mogli odejść xD tył nie był zamknięty
3. Nie musi.
4. Nie musi. Tych posłów to powinni zatrzymać. Poseł, który popełnia przestępstwo na gorącym uczynku może być zatrzymany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamikadze10001
0 / 0

@Taymishi

1. za wulgaryzmy wystawia się mandat a nie zakuwa w kajdanki
2. byli na protestach przedsiębiorców? (wcześniej), teraz z tego co widziałem na proteście w którym brał udział Braun, nie pozwalała opuścić terenu - na tym proteście byli?
3. Musi dopuścić adwokata do klienta
4. Jakie łamanie prawa? https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/7987418,robert-biedron-protest-tk-aborcja-wroclaw-policja-uderzony-europosel.html Policjant co najwyżej może zagrodzić drogę, ale nie szarpać. Uniemożliwianie pełnienia funkcji posłowi - to jest dyskusyjne wszystko zależy od argumentacji posła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
0 / 0

@Kamikadze10001
1. KPOW art 90. §3. nieopuszczenie zbiegowiska, wywoływanie zgorszenia, zakłócanie spokoju. To tylko niektóre z wykroczeń za które w przypadku zgromadzenia może zostać zastosowane postępowanie przyspieszone. Czyli w kajdanki i zarzuty.
2. Byli. I wyobraź sobie, że udało im się odejść. Bo policja zanim otoczyła kordonem to wielokrotnie wzywała do rozejścia się. Poza tym, polecenie wydawane megafonem jest wydawane do ogółu na zgromadzeniu. Nie trzeba być einsteinem żeby dojść do wniosku, że otoczonych się nie tyczy skoro są otoczeni. Nie byłem tam, ale widziałem dziesiątki livevów i nie słyszałem by jakiś policjant choć raz wydał polecenie OTOCZONYM do rozejścia się. xD
3. W przypadku ZATRZYMANIA. A nie w środku protestów xD
4. Popchnięcie, złapanie za mundur, znieważenie, przepychanie się - w stosunku do policjanta - to przestępstwa ściganie z urzędu. Już jeden z posłów się o tym przekonał, bo zapomniał że oprócz praw ma też obowiązki.

"Policjant co najwyżej może zagrodzić drogę, ale nie szarpać" - i droga była zagrodzona. A że elitarna rasa naszego narodu stwierdziła, że przejdzie przez policjantów = naruszy ich nietykalność = popełni przestępstwo to może być zatrzymany jak każdy inny obywatel. Są inne procedury PO zatrzymaniu, ale do samego zatrzymania traktuje się go jak zwykłego kowalskiego.

Tylko, że niestety posłowie w Polsce to rasa panów i prawo ich nie chwyta. Bez znaczenia czy to opozycja czy obóz rządzący.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2020 o 8:04

avatar Taymishi
0 / 0

@Kamikadze10001 Nie wiem czy byłeś na proteście przedsiebiorców, rolników itd ale miałem okazje oglądać niektóre na żywo, inne na lajwach i praktycznie ZAWSZE. Najpierw pojawia się policyjna grupa rozwiązywania konfliktów.


I tak abstrahując. Naprawdę sądzisz, że policjanci nie woleliby odbyć protestów tak jak w innych małych miastach? Iść bez tarcz, bez kasków. Bez wyzwisk. Tłum poskanduje, zapali znicze. Pokrzyczy pod siedzibami pis i pójdzie do domu. Było naście takich protestów i z nich też są filmiki. Nawet gdzieś zdjecie widziałem - na fb- jak dzieciak z rodzicem miał założony policyjny kask i pałkę. W środku protestów.
Można? Można.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gesser
+2 / 8

Szczerze? Przestałem się dziwić. Jak rząd chce torturować ludzi, to niech się nie dziwi, że "pokojowe" już się skończyło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
-1 / 7

@Gesser mylisz się w dwóch kwestiach. To nie rząd tylko "rząd". I nie tylko on a dodatkowo cały katotaliban z biskupami na czele.

Po prostu trzeba odciąć hydrze głowy w postaci finansowania i zdechnie z głodu sama. Irlandia dała przykład jak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
-2 / 4

@Gesser
@raven000
Rząd wybrany przez naród, tak tylko przypominam że zyjemy w demokracji. Ale okej. Załóżmy, że policji tam nie ma. To co się dzieje dalej? Obalacie kaczora? Tworzycie własny rząd? A co ze zwolennikami pisu? Jeśli oni wyjdą na ulicę? W końcu wygrali wybory. Będziecie się z nimi tłuc? Czy może wyślecie policje w obronie "nowego rządu".
Nie ma policji na żoliborzu i ja się pytam "co dalej?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+2 / 2

@Taymishi
Odpowiedziałem Ci na to pytanie w komentarzu poniżej. ArgumentówCi brakło, że skasowałeś swoja odpowiedź.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
-2 / 2

@MG02 niczego nie kasowałem, uśmiechnij się do wspaniałych moderatorów, którzy usuwają wypowiedzii ;] poza tym ja ją dalej widzę, więc nie wiem o czym ty gadasz :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2020 o 20:43

G Gesser
0 / 0

@Taymishi

Chciałbym przypomnieć, że w różnych sondażach prowadzonych na przestrzeni lat, większość nie chciała większych restrykcji dot. aborcji, wręcz niemalże 50% chciało poluzowania restrykcji. To jest wola narodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
0 / 0

@Gesser zatem proponuje referendum. A nie sondaże. Sondaż to nie wola narodu. A referendum już tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gesser
0 / 0

@Taymishi
Ależ ja się zgadzam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+1 / 3

"Ja, obywatel Rzeczypospolitej Polskiej, świadom podejmowanych obowiązków policjanta, ślubuję: służyć wiernie Narodowi, chronić ustanowiony Konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej porządek prawny, strzec bezpieczeństwa Państwa i jego obywateli, nawet z narażeniem życia. Wykonując powierzone mi zadania, ślubuję pilnie przestrzegać prawa, dochować wierności konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej, przestrzegać dyscypliny służbowej oraz wykonywać rozkazy i polecenia przełożonych. Ślubuję strzec tajemnic związanych ze służbą, honoru, godności i dobrego imienia służby oraz przestrzegać zasad etyki zawodowej."

Art. 58. Obowiązki policjanta

1. Policjant jest obowiązany dochować obowiązków wynikających z roty złożonego ślubowania.

2. Policjant obowiązany jest odmówić wykonania rozkazu lub polecenia przełożonego, a także polecenia prokuratora, organu administracji państwowej lub samorządu terytorialnego, jeśli wykonanie rozkazu lub polecenia łączyłoby się z popełnieniem przestępstwa.

Jeśli dobrze to rozumiem:
1)Policjant ma obowiazem bronić narodu, nie politykow przed narodem.
2) Policjant ma bronić ustanowiony konstytucja porzadek prawny i dochować wierności konstytucyjnm organom państwa. Policjant nie ślubuje chronić TK, ktory nie jest wybrany zgodnie z prawem, ani obrony porządku prawnego narzucony przez niekonstytucyjny TK.
3) Policjant ma obowiązek odmowy wykonania rozkazow, jeśli nie sa one zgodne z prawem. A prawem nie sa rozporzadzenia ani rekomendacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
-3 / 5

@MG02 Bardzo ładnie zacytowałeś. A teraz trochę realiów.

"1)Policjant ma obowiazem bronić narodu, nie politykow przed narodem."

Naród sprawuje władzę w państwie przez swoich przedstawicieli - rząd. To również jest zawarte w konstytucji

Kto wybrał tych polityków? Policjant? Czy naród? W demokratycznych wyborach tylko przypominam. Więc policjant służy narodowi - większości narodu, który wybrał PIS. I to dwukrotnie. Dając im ogromną większość. Zwolennicy PIS to nie naród Polski? Czy może jakiś gorszy sort?

3) Policjant ma obowiązek odmowy wykonania rozkazow, jeśli nie sa one zgodne z prawem. A prawem nie sa rozporzadzenia ani rekomendacje.

Co jest niezgodnego z prawem w tym, że policja broni rezydencji WICEPREMIERA. Przed linczem?



I zadam Ci pytanie hipotetyczne. Chciałbym byś odpowiedział.

Załóżmy, że policji tam nie ma. To co się dzieje dalej? Obalacie kaczora? Tworzycie własny rząd? A co ze zwolennikami pisu? Jeśli oni wyjdą na ulicę? W końcu wygrali wybory. Będziecie się z nimi tłuc? Czy może wyślecie policje w obronie "nowego rządu". A może wojsko?
Nie ma policji na żoliborzu i ja się pytam "co dalej?"Co się stanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
0 / 2

@Taymishi,

Nie "wygralibyście", "tworzycie" ani nie "bedzieci się z nimi tłuc". Po pierwsze mnie tam nie było, a po drugie niedziel Polaków na grupę "tych" i "tamtych". Wystarczy, że PIS i Kaczyński to robi, budując sobie elektorat na zasadzie dziel i rządź. Zarowno Ci jak i Tamci, zawono Ty jak i ja jesteśmy Polakami. Szkoda, że obecny rząd zapomniał o tym, że reprezntuje zarowno glosujacych na PIS jak i glosujacych na KO, Lewicę czy tych co glosowali na PSL i Konfederacje. Zadanie rządu jest budowanie dialogu i szukanie konsensusu, a nie granie na emocjach tylko po to żeby sobie zapewnić sobie nastepną kadencje. Teraz mamy właśnie przykład jak to sie kończy.

A teraz załóżmy, że Policji tam nie ma. Założmy, że Policja nie pilnuje 24h na dobe Kaczyńkiego i nie jest od 2015 na każde skinienie politykow PIS. Załóżmy, że Policja wykonuje swoje obowiazki bez politycznych wpływów na to kto może sie gromadzić, a kto nie. Założmy, że Policja zamiast rozpędzać protestujacych zabezpiecza demonstracje. PiS bardzo dobrze wiedział jaka bedzie reakcja ludzi na takie orzeczenie. To teraz załóżmy, że policja zamiast rozpędzać protestanów tylko ich zabezpiecza z zachowaniem odpowiedniego dystansu. Załóżmy, że tak sie dzieje nieprzerwanie od 2015. Jak już to wszytsko założymy, to do sytuacji jaka mamy teraz wogole by nie doszło. PiS musiałby sie liczyć z protestujacymi a nie pod ochroną policji wprowadzać koślawe prawo.

Teraz Ty mi odpowiedz. Od kiedy Kaczyński jest wspomnianym przez Ciebie wicepremierem, a od kiedy 24h na dobe pod jego domem stoi policja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2020 o 19:16

avatar Taymishi
-1 / 3

@MG02 "a od kiedy 24h na dobe pod jego domem stoi policja?" jest posłem. Jest prezesem partii władzy, a non stop nawołuje się do jego śmierci. Gdyby przeciwko Tobie tworzono tyle profili i na portalach społecznościowych wygrażali Ci się śmiercią też byś mógł dostać policyjną ochronę. Jako zwykły Kowalski.

A nie poseł i prezes PIS.

" nie jest od 2015 na każde skinienie politykow PIS" a to przepraszam górników, rolników, narodowców za PO to kto rozpędzał? Reptilianie? Policja zawsze stoi po stronie rządu. Bo rząd wybierany jest w demokratycznych wyborach. NARÓD go wybiera. A policja ma służyć narodowi. Więc to robi. Rząd jest niczym innym jak przedstawicielami narodu do sprawowania władzy, wynika to wprost z konstytucji. Znaleźć ci artykuły czy sam wrzucisz sobie w google?

"To teraz załóżmy, że policja zamiast rozpędzać protestanów tylko ich zabezpiecza z zachowaniem odpowiedniego dystansu"

podrzucić ci filmiki kto pierwszy atakuje? Jest ich dużo. To kamienie poleciały w policję, a odpowiedzią był gaz. A nie na odwrót

Poza tym dalej zobacz inne miasta. Poznań, Wrocław i dziesiątki małych miast. Policja zabezpiecza, ludzie idą skandują hasła. Palą znicze. I nie ma wojny. Nikt policji nie atakuje, policja spokojnie idzie.

Ty naprawdę sądzisz, że tam pracują ludzie, którzy są jakimiś psycholami i czerpią przyjemność z walki? Z tego, że obrywają, że ich ludzie atakują? To są zwykli ludzie, którzy mają stać na straży prawa i to robią. Ich poglądy nie mają znaczenia. I nie są też idiotami, którzy w blasku kamer prowokowali by społeczeństwo.

A i końcowo nie odpowiedziałeś na moje pytanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+2 / 2

@Taymishi
Przepraszm, teraz dopiero widzę Twój komentarz...

Nie, jako szary obywatel nigdy bym nie dostał 24godzinnej ochrony policji. Powiedz mi, czemu pod każdym mieszkaniem, gdzie zgłoszono przemoc domową nie stoi policja?

Kaczysnkiemu-posłowi ochrona policji też się nie należała. W razie zagrożenia życia, na wniosek rządu należy mu sie ochrona SOP. Ewentualnie na wniosek prokuratury status świadka koronnego. Policja to nie 24godzinna firma ochroniarska, a warte honorową stawia się przed pomnikami. Dodaj do tego, że oprócz policji ochrania go prywatna firma opłacana przez z subwencji budżetowych. W żadnym wypadku niebyło i nie ma podstaw do tego, żeby kilkunastu fukcjonariuszy dzien i noc obstawiało dom szeregowego posła. Policje wzywa się w wyadku wystapienia przstepstwa. A poki co policjanci stoja pod jego domem niezależnie czy sa tam demostracje, czy nie. Do ochrony wicepremiera jest SOP.

Kaczyński wyzwywa ludzi od wykrztałciuchów, chamskiej hołoty, i tym podobne. Skłócił ze sobą cały naród a za mundurem policyjnym czuje się bezkarnie.

Odpowiedzaiĺem Ci na Twoie pytanie. Gdyby policja nie była na każde zawołanie Kaczyńskiego ten po 2 demonstracjach pod swoim domem może by zmienił ton uswiadomił sobie, że akcja rodzi reakcje. Zamiast tego od kilku lat ukrywa się w swoim domu za kordonem policji i dolewa ogniwy do ognia. Agresja rodzi agresję wiec mamy sokładnie to czego Kaczyński pewnie się spodziewał. Podsumowując- gdyby tam nonstop nie było policji to do takiej sytuacji by nie było. Odpowiedziałem wiec na Twoje pytanie. To Kaczyński doprowadził do tego co się teraz dzieje pod jego domem.

Nie, nie uważam, że w policjanci to sami psychopaci. Do policjantow i policjantek mam duży szacunek za robotę, ktorą odwalają każdego dnia. Za to moim zdaniem Policja jako organizacja jest pod zbyt duzym wpływem polityki i polityków.

Ps. Podeślij te filmiki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Melotte
0 / 4

@Taymishi Cały problem polega na tym, że protestujący uważają, że tylko oni są Narodem i nikt poza nimi. Nie biorą pod uwagę, że Policja broni innych obywateli naszego Kraju przed ich narastającą agresją. Oczekują, że demokratycznie wybrana większością głosów obecna władza (nie ma znaczenia czy ją popieramy, czy nie - istotny jest fakt demokratycznych wyborów) dobrowolnie zrzeknie się władzy, którą odda w ręce mniejszości. Świat protestujących jest całkowicie zamknięty w hermetycznej bańce, w której przebywają tylko i wyłącznie oni. Reszta dla nich nie ma znaczenia, nie istnieje w ich mentalności."Narodem" są tylko i wyłącznie oni. Reszta to wrogowie, niezależnie od poglądów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
0 / 0

@Melotte
Chyba nie wiesz o co jest ten protest. Protestujacy demonstruja przeciw odebraniu in prawa wyboru. Wg. Twojego sumienia uszkodony płod trzeba donosić tylko po to żeby został ochrzcony i zmarł? Twój wybór zgodny z Twoim sumieniem, możesz sobie donosić taką ciąże, ale nie odbieraj prawa do decydowania komuś kto ma inne pogądy.
Parafrazując Ciebie- Świat rządzacych jest całkowicie zamknięty w hermetycznej bańce, w której przebywają tylko i wyłącznie oni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2020 o 11:59

avatar Taymishi
0 / 2

@MG02 "czemu pod każdym mieszkaniem, gdzie zgłoszono przemoc domową"
1. To niewykonalne
2. A u kaczora jest przemoc? Czy groźby o utrate życia?


"Kaczysnkiemu-posłowi ochrona policji też się nie należała" - to nie ty o tym decydujesz. Ani nie ja. Ktoś o tym zadecydował, był wysyp profili grożących kaczyńskiego, "smierć kaczorowi" itd. Tak czy tak, to nie wina policjantów, że dostali polecenie do ochrony. Takie mają obowiązki.

"Kaczyński wyzwywa ludzi od wykrztałciuchów, chamskiej hołoty, i tym podobne. Skłócił ze sobą cały naród a za mundurem policyjnym czuje się bezkarnie."
Naród go wybrał ponownie. Jego partię. Zdecydowaną większością. A nie policja. Policja ma służyć narodowi. Rząd to nic innego jak przedstawiciele wybrani spośród narodu. Wynika to wprost z konstytucji

"Odpowiedzaiĺem Ci na Twoie pytanie. Gdyby policja nie była na każde zawołanie Kaczyńskiego"
Policja ochrania wicepremiera. Tłum idzie w jego stronę, skanduje różne hasła. W tym nawołujące do śmierci. A w kilku miastach wtargnięto i zniszczono siedziby pis.

Filmiki
:Policja prowadzi zatrzymanego tłum próbuje go odbić. Użycie pałki
https://fb.watch/1kYuZnvFaL/


Chłop skacze po radiowozach
https://www.facebook.com/100003230072719/videos/3363599153757721/


"pokojowy" tłum napiera na policyjny kordon, usiłując go przełamać. Policja na megafonie ostrzega o użyciu śpb. Tłum dalej napiera krzycząc swoje kocopoły. Policja zgodnie z ostrzeżeniem używa gazu

https://www.facebook.com/100003230072719/videos/pcb.3830915160330442/3360453624072274/


pokokojowy tłum napiera na kordon i rzuca kamieniami. Policja odpowiada gazem.
https://www.facebook.com/100003230072719/videos/pcb.3830915160330442/3360453757405594/



protestujący sami chwalą się tym, że obrażają premiera, i spychają otoczony kordon policji na budynek. Dodatkowo wrzucają zdjęcie jak uszkodzili mienie. W efekcie oburzenie, że dostali gazem.

https://scontent.fwaw8-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/122666674_3361607983956838_8547283277878743824_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=2&_nc_sid=825194&_nc_ohc=t5GC7oQn15cAX9U_TY5&_nc_ht=scontent.fwaw8-1.fna&oh=ea40e1b77f82a8da1018f12a34277cb9&oe=5FBBDA1C

na necie jest jeszcze kilka innych nowszych filmików, ale nie chce mi siękażdego jednego szukać i linkować. Na FB tego pełno

Dodam, żę jest wiele filmików, głównie z małych miast. Gdzie policja idzie obok protestujących. Z kaskami w rękach, a nie na głowach. Bez tarcz, bo nie są potrzebne. Protestujący robią protest i odchodzą. Można?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2020 o 13:15

M MG02
0 / 0

@Taymishi
1. To niewykonalne. Dokładnie. Tak samo niewykonalne jest, żebym ja dostał 24g obstawę policji, tak jak sugerowałeś, że mi się należy.
2. A przy domowej przemocy nie ma gróźb smierci?

Tak Policja wykonuje tylko rozkazy na polityczne zlecenie Kaczyńskiego. Tak samo jak ZOM wykonywqło zlecenia PZPR.

PIS nie wybrała zdecydowana wiekszość a 43% glosujacych. Wiekszość tych co zaglosowała, czyli 57% poparło partie, a 39% ludzi wogole nie poszlo do glosowania. Elektorat PIS to sumarycznie 26% Polaków, wie nie wiekszość. Poza tym policjanci przysiegają chronić naród i obywateli, a nie wybrańcow anu reprezentantow narodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
0 / 2

@MG02
1. Popatrz znam człowieka co dostał.
2. Skala jest zbyt wielka.

Policja pilnuje prawa. Nie wykonuje "rozkazów politycznych". Pokaż mi działanie policji z protestów, które by naruszyło prawo. Policji jako formacji.


"PIS nie wybrała zdecydowana wiekszość" Wybory wygrali? Wygrali. 2krotnie. Są legalną władzą i tyle Takie są fakty. taki mamy ustrój

"Poza tym policjanci przysiegają chronić naród i obywateli" a jaka krzywda działa się narodowi na proteście? Przed kim mieli ich chronić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
0 / 0

@Taymishi
Nie zdążyłem Ci odpisać na poprzedni komentarza a już pewien chory psychicznie Pan jednym oredziem zmienił sytuację.

Przynajmnie jeden komendatn straży miejskiej otwarcie powiedział o naciskach wojewody. Mam jednak bardzo głeboką nadzieje, że masz racje i Policja nie jest pod wpływem politycznych nacisków. Tak jak mówisz policja ma obowiazek bronic narod i obywateli. Tylko teraz muszą sobie odpowiedzieć na pytanie, których skoro legalna władza (która jak słusznie stwierdziłeś wygrała dwukrotnie wybory)wzywa do wojny domowej. Nie zazdroszcze Policji tego z czym się bedą musieli zmierzyć 11listopada w Warszawie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
-1 / 1

@MG02 ja nikomu nie zazdroszczę. Bo dla policjantów niewątpliwie to gówniana sprawa. Znam to z pierwszej ręki bo sporo przyjaciół tam mam. Ale protestującym również nie zazdroszczę. Bo tendencja do bycia chłopcem do bicia powoli w policji się kończy i zaczynają reagować siłą. Dlatego nie chciałbym być w skórze zadymiarzy 11 listopada, ani w skórze policjantów.

Natomiast co do wypowiedzi pana z SM to dla mnie to był pokaz krycia własnej dupy i zesrania o stanowisko. Zarówno ja jak i z tego co widziałem to środowisko mundurowe całkowicie straciło do niego szacunek. Czemu? Bo czynności sprawdzające wewnętrzne nie zdążyły się jeszcze nawet zacząć -zeby ocenić czy SM naruszyło prawo, przekroczyło uprawnienia itd- a komendant już wyrokuje. To zaprzeczenie obiektywizmu. Już o wsparciu własnych ludzi nie wspomnę. Dowodzenie ten Pan widział chyba tylko w telewizji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goff
+1 / 1

do marszu narodowców dużo brakuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar theplaguedoctor
0 / 0

Nadszedł czas na przywrócenie do czynnej służby oddziałów ZOMO. Oni potrafili zaprowadzić porządek. Policji w tych kretyńskich furażerkach nie boją się nawet przedszkolaki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
-1 / 1

@theplaguedoctor Widzisz jaki jest hejt na nich teraz? Podczas gdy się tylko bronią tak naprawdę.

Gdyby policja chciała, to tłum by rozbiła w parę minut. Żółwie, gaz, armatki i tyralierą do przodu.
Kibole się już zdążyli nauczyć, bo policja skończyła się z nimi piep*zyć i ja od dawna o potężniejszej zadymie nie słyszałem. A jednak młode chłopaki są cięższym przeciwnikiem od kobiet i zwykłych kowalskich. Tylko to raczej nie chodzi o to by doprowadzać do wojny między protestującymi a policją

Odpowiedz Komentuj obrazkiem