@ubooot Po to właśnie jest aborcja przy ciężkich uszkodzeniach płodu. Staraj się pomyśleć zanim coś napiszesz pod wpływem emocji. Poza tym sam się zastanów, czy chciałbyś żeby Twoja dziewczyna, żona czy córka miała przejść taką mękę. Bo to jest trauma psychiczna na wiele lat.
@pogromcaciemnoty a jeśli kobieta zdecyduje się urodzić takie dziecko? to co wtedy? olać ją bo wybrała inaczej niż feministyczna propaganda sugeruje? nie podamy umierającym nic bo mogła abortować? oczywiście wszyscy widzą jedną strone medalu bo progresywna propaganda mówi albo aborcja albo męcz się. to nie wybór. to straszenie konsekwencjami :)
@feroxa "Każdy ma inne hobby." Jeśli chodzi o "widok śmierci toczącej się na twoich oczach" to się sadyzm nazywa. Sadyzm jest poważnym zaburzeniem psychicznym.
@feroxa Sztuczne wywoływanie porodu i aborcja to większe tortury dla tych istot. Dla dobra tych istot lepiej jest znieść widok śmierci. Widok śmierci nie jest bardziej drastyczny niż śmierć dokonana wewnątrz własnego ciała
@olmajti ale przecież do tej pory tak jest i odwołanie ustawy przez trybunał przyłębskiej nic nie zmienia. Kobieta po urodzeniu niepełnosprawnego dziecka nadal jest sama, bez pomocy państwa.
@olmajti Nie no. Plujecie już nawet sami nie wiecie na co i w którą stronę. Urodzisz i umrze na twoich oczach! Albo więzienie! - To nie jest straszenie? To jest wybór?
@adraxer12 Mów za siebie. Nie wypowiadaj się za istoty, które nie mają najmniejszych szans na życie i za osoby, które muszą je urodzić (bo tylko szatan mówiłby w tym przypadku o "dawaniu życia").
@kriseq1970 to dlaczego środowiska feministyczne nie skupiają swojej uwagi na to żeby takim kobietom pomóc? bo mają je w dupie. przerzucają odpowiedzialność na rząd. wolą wydawać hajsy na informowanie społeczeństwa o korzyści płynących z bezpiecznej, legalnej aborcji :)
@kawanalawe zachęcam do poćwiczenia czytania ze zrozumieniem. dodatkowo. aborcja w polsce jest prawnie zabroniona. wg różnych NGO w polsce dokonuje się rocznie około 200k aborcji. ile kobiet zostało zamkniętych w więzieniu za dokonanie aborcji w przeciągu ostatnich 5 lat? żadna? to jak to jest? okazuje się że obydwie strony plują a normiki dostają rykoszetem i się radykalizują :)
@olmajti To była odpowiedź na twoje brednie, sugerujące, że ci, którzy chcą utrzymać niedawny kompromis zamierzają walczyć o brak środków przeciwbólowych dla kalekich dzieci i ich matek. Na końcu jest znak zapytania. Zanim zaczniesz do czegoś zachęcać, przećwicz choć podstawy albo chociaż zapytaj kogoś mądrzejszego do czego właściwie zachęcasz.
@kawanalawe wskaż mi najpierw kto chce utrzymać niedawny kompromis. wszystkie media społecznościowe z lewej strony trąbią o tym że nie będzie powrotu do kompromisu bo ten też ich nie satysfakcjonuje. prawa strona to samo. dalej. feministyczne organizacje z pozoru walczą z pomocą dla matek ale jej nie widać. hospicja dla dzieci są najczęściej prowadzone przez ludzi o konserwatywnych poglądach i przez siostry zakonne. organizacje feministyczne natomiast skupiają się na organizowaniu turystyki aborcyjnej. rozumiem że łatwiej jest zorganizować aborcje dla 200 tys ciąż niż zająć się opiekom 1300 przypadków chorych dzieci. a co do czytania ze zrozumieniem to podtrzymuję zdanie. dołożę jeszcze do tego ad personam od którego zaczęłaś pierwotną wypowiedź :)
@olmajti Ja, ja chcę go utrzymać. I setki tysięcy ludzi, którzy wyszli na ulice po wyroku TK. Nie wcześniej. Znowu piszesz jakieś brednie o konserwatystach i feministach. Mnie nie obchodzi kto ma jakie poglądy, kolor skóry czy w co wierzy. Ludzie bez względu na to bywają mądrzy, głupi, dobrzy, albo źli. Ci, którzy chcą zmuszać do rodzenia dzieci skazanych na ból, cierpienie i śmierć - są źli.
@kawanalawe chcesz utrzymać kompromis? ale uważasz że ludzie którzy chcą zmuszać do rodzenia dzieci skazywanych na ból, cierpienie i śmierć są źli? świetnie. aborcje na życzenie również można pod to podpiąć. bo przecież jeśli dzieci będą niechciane to będą nie kochane. skarze się jej na biedę i cierpienie. to nie jest utrzymanie kompromisu. ale rozumiem że się tym nie interesujesz dlatego masz poglądy takie a nie inne :)
@ubooot Przecież to ty jesteś niewyedukowanym pachołkiem pisowskim, który uczy się na lekcjach w tvp. Propaganda zryła ci mózg :D Nie masz nic sensownego do powiedzenia, miotasz się w bezsilności. Poza tym polscy gimnazjaliści byli w czołówce europejskiej.
@ubooot
Wole by dogorywała w męczarniach grupa jaka doprowadziła do przeforsowanie tej zamiany jaka doprowadziła do tego by kobieta była do tego zmuszana.
@truskawka90 tylko że od początku mówił że jest za ochroną życia a teraz ból dupy mają pajace na tyle leniwe że nie potrafią sie zapoznać z programem wyborczym ...
@michaswnc Przecież to też życie. Czy już nie? A jeśli skazany okaże po jakimś czasie niewinny? Niech prawicowe patusy jasno określą czyje życie jest najważniejsze, czyje ważne, czyje mniej a czyje zupełnie mało istotne. Powtórzę banda psychicznych hipokrytów.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
26 października 2020 o 18:07
@truskawka90 skoro nie widzisz róznicy między nienarodzonym dzieckiem a mordercą no ale racja logika nigdy nie była mocną stroną lewicy... sądzisz że człowiek który zgwałcił i zamordował 3 chłopców może sobie spokojnie po 20 latach wyjść ? każdy morderca musi się liczyć z karą smierci i robi to dobrowolnie to jest jego wybór więc znał konsekwencje swoich czynów
@michaswnc Co jeśli okaże się ktoś niewinny? W sumie prawicowe oszołomy powiedzą no trudno nie żyje to nie żyje? Zależy od wyroku sądy czy wyjdzie czy nie. Gdy dostanie wyrok dożywocia to nie wyjdzie. Kara śmierci nijak się nie przyczynia do przestrzegania prawa. Podobnie jak zaostrzanie prawa się nie przyczynia do jego przestrzegania. Takie myślenie mają jedynie prawicowe oszołomy pozbawione umiejętności abstrakcyjnego myślenia. Kto wam dał prawo decydowania które życie jest ważne a które nie?
@truskawka90 dlatego kary smierci sie nie wykonuje z dnia na dzień tylko po parunastu latach... no nie bo jak dostanie dożywocie to może sie ubiegać o zwolnienie po 25 latach . i tak kara smierci ma wiele do przestrzegania prawa bo wiele osób sie poprostu jej boi. a jak ktoś taki ma dożywocie to w więzieniu też moze kogoś zabić bo nic wiecej mu już nie mogą zrobić i co wtedy powiedzą lewicowe pajace ? no trudno zdarza się jak zabił to zabił niech zabija dalej ale ważne że on żyje... i to nie my decydujemy kto ma żyć a kto nie tylko te osoby popełniające mordy.. ale dobrze że zauważyłaś kto wam daje prowo decydować kto ma żyć a kto nie ? tylko dlatego że dziecko może okazać się chore chcecie skazywać je na śmierć ale dorosła osoba która zabił specjalnie inną osobe to już nie oni są spoko haha ehh te lewicowe "myślenie"
@michaswnc Jak ktoś oczekuje kary śmierci też może zabić w wiezieniu i co dwa razy go na krzesło posadzicie? Na kare śmierci nie czeka się po 10 lat. Przypadek Komendy oraz wiele innych w USA. Poczytaj sobie Moczydłowskiego. Tam są badania odnośnie kary śmierci i przestrzegania prawa. Nie, nie. Nie uciekajcie od odpowiedzialności kto ma żyć a kto nie. Jeśli kobieta czy para bierze na siebie odpowiedzialność za aborcje z uwagi na wady letalne to i wy musicie wziąć odpowiedzialność za karę śmierci.
Wrodzona łamliwość kości to wada genetyczna, która może mieć różne stopnie nasilenia: ta najgorsza powoduje okraszoną potwornym bólem łamliwość przy niemal każdym ruchu w łonie matki, już w okresie prenatalnym. Ciekawa jestem jak takie dziecko znieczulić, w dodatku przez całą ciążę (?)
@olmajti A wiesz, że kości tworzą się w 5-tym miesiącu i aborcja w tym czasie nigdy nie była legalna? Pomijając, że rozmowy na temat aborcji nie dotyczą teraz tej na życzenie i to, że nie trzeba być jej zwolennikiem, żeby popierać niedawny kompromis.
@kawanalawe a przeczytałaś ustawę? pewnie nie bo przecież gdybyś przeczytała to byś wiedziała że w przypadku ciężkich uszkodzeń płodu aborcja może być dokonana do momentu kiedy dziecko jest w stanie samodzielnie przeżyć po za organizmem matki. to raz a 2. OP sugeruje podawanie leków przez całą ciążę - ergo przez całą ciążę płody czują :)
otóż mylisz się. ze strony feministek obecne rozmowy również dotyczą aborcji na życzenie bo one nie chcą powrotu do kompromisu którego nie uznają :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 października 2020 o 12:16
@olmajti Manipulujesz. Nikt nie pisał o podawaniu leków w trakcie całej ciąży. Zwłaszcza przy wrodzonej łamliwości kości, kiedy tych kości jeszcze nie ma, ale wiadomo, że jeśli się pojawią, możliwy ból będzie przeokrutny.
Taa, już zdążyłam zauważyć, że środowiska pro-cierpienie uwielbiają straszyć feministkami.
@kawanalawe manipuluje? o czym mówi ostatnie zdanie? https://i.imgur.com/ilutBRN.png
wychodzi na to że OP nie ma pojęcia o czym pisze ale się wypowiada :D
rozumiem też że nawet jak Ci pokarzę wypowiedzi feministek to dalej będziesz obstawała przy swoim. ale cóż spruję :)
@olmajti Ja to zrozumiałam jako pytanie. Jak, kiedy i czy w ogóle podawać te leki. Nie mam też zamiaru tłumaczyć się z jakiegoś tłita obcej mi osoby. To tak jakbym miała dorwać kogoś w kościele i kazać mu się tłumaczyć z tego, co mówi i robi ksiądz w sąsiedniej parafii.
@kawanalawe tak. to było pytanie. dotyczyło sposobu znieczulania dziecka przez CAŁĄ CIĄŻĘ. co sugeruje że płód przez całą ciążę odczuwa ból. innej interpretacji nie ma. kłania się czytanie ze zrozumieniem :)
nie masz zamiaru się tłumaczyć? to się nie tłumacz. ale dlaczego wypowiadasz się za innych że dyskusja toczy się o utrzymanie kompromisu skoro tak nie jest?
@olmajti Nie wypowiadam się za innych. Ty to robisz. Tego, o czym piszę, dotyczy demot. Płodów, które po urodzeniu skazane są na śmierć. Bolesną śmierć. Na oczach rodziców.
Nie żeby coś... Ale premier może jeszcze decyzji TK nie podpisać :)
Ja się zastanawiam(bo co by nie mówić z Kaczora polityk jest niezły), czy ta afera z aborcją nie była celowa, by zrobić zasłonę dymną, na inne problemy... np. gospodarcze...
Trochę to przypomina szachy.
@Lulus To by było mistrzostwo. Pis wjeżdża na białym koniu odrzucając decyzję, opozycja będzie musiała to pochwalić, nikt już nie pamięta o wprowadzonej ustawie o bezkarności, o piątce dla zwierząt i lockdownie, a za rosnącą lawinowo liczbę zakażeń covidem winni będą protestujący. A przy okazji cały hejt z pisu przeszedłby w stronę konfederacji.
@grescio jest coś jeszcze. Konstytucyjny limit długu.
W konstytucji też masz wpisane, że dziecko jest od poczęcia(a nie od 12 tygodnia ciąży), do 18stego roku życia. Jeżeli ludzie będą domagać się zmiany definicji ze względu na aborcję, to mieliby też furtkę do zmiany tego limitu długu. No w końcu ludzie chcieli!
Dlatego mówię - sprawa z tą aborcją mi śmierdzi na kilometr...
Najbardziej wolnościowa partia, która uważa noszenie maseczek za wielkie zniewolenie popiera skazywanie ludzi na traumę i cierpienie. Nie tego się po was spodziewałem...
Gdyby milczał można by uznać, że rozumu wprawdzie nie ma, ale nie afiszuje się z głupotą. Ale odezwał się i od razu wiadomo, że pewnie chuśtali go blisko ściany i łeb mu już w dzieciństwie obili.
Cóż za ohydne kłamstwo. Ciekawa jestem jak są w stanie uśmierzyć ból. Osoby przewlekle chore doskonale wiedzą że nie ma środków przeciwbólowych, które są skuteczne, czy pan Bosak proponuje właśnie eutanazję dla noworodków przez podanie śmiertelnych dawek?
wolisz aby dogorywały na oczach matki bez znieczylenia?
@ubooot Po to właśnie jest aborcja przy ciężkich uszkodzeniach płodu. Staraj się pomyśleć zanim coś napiszesz pod wpływem emocji. Poza tym sam się zastanów, czy chciałbyś żeby Twoja dziewczyna, żona czy córka miała przejść taką mękę. Bo to jest trauma psychiczna na wiele lat.
@pogromcaciemnoty a jeśli kobieta zdecyduje się urodzić takie dziecko? to co wtedy? olać ją bo wybrała inaczej niż feministyczna propaganda sugeruje? nie podamy umierającym nic bo mogła abortować? oczywiście wszyscy widzą jedną strone medalu bo progresywna propaganda mówi albo aborcja albo męcz się. to nie wybór. to straszenie konsekwencjami :)
@feroxa "Każdy ma inne hobby." Jeśli chodzi o "widok śmierci toczącej się na twoich oczach" to się sadyzm nazywa. Sadyzm jest poważnym zaburzeniem psychicznym.
@feroxa Sztuczne wywoływanie porodu i aborcja to większe tortury dla tych istot. Dla dobra tych istot lepiej jest znieść widok śmierci. Widok śmierci nie jest bardziej drastyczny niż śmierć dokonana wewnątrz własnego ciała
@olmajti ale przecież do tej pory tak jest i odwołanie ustawy przez trybunał przyłębskiej nic nie zmienia. Kobieta po urodzeniu niepełnosprawnego dziecka nadal jest sama, bez pomocy państwa.
@olmajti Nie no. Plujecie już nawet sami nie wiecie na co i w którą stronę. Urodzisz i umrze na twoich oczach! Albo więzienie! - To nie jest straszenie? To jest wybór?
@adraxer12 Mów za siebie. Nie wypowiadaj się za istoty, które nie mają najmniejszych szans na życie i za osoby, które muszą je urodzić (bo tylko szatan mówiłby w tym przypadku o "dawaniu życia").
@kriseq1970 to dlaczego środowiska feministyczne nie skupiają swojej uwagi na to żeby takim kobietom pomóc? bo mają je w dupie. przerzucają odpowiedzialność na rząd. wolą wydawać hajsy na informowanie społeczeństwa o korzyści płynących z bezpiecznej, legalnej aborcji :)
@kawanalawe zachęcam do poćwiczenia czytania ze zrozumieniem. dodatkowo. aborcja w polsce jest prawnie zabroniona. wg różnych NGO w polsce dokonuje się rocznie około 200k aborcji. ile kobiet zostało zamkniętych w więzieniu za dokonanie aborcji w przeciągu ostatnich 5 lat? żadna? to jak to jest? okazuje się że obydwie strony plują a normiki dostają rykoszetem i się radykalizują :)
@olmajti To była odpowiedź na twoje brednie, sugerujące, że ci, którzy chcą utrzymać niedawny kompromis zamierzają walczyć o brak środków przeciwbólowych dla kalekich dzieci i ich matek. Na końcu jest znak zapytania. Zanim zaczniesz do czegoś zachęcać, przećwicz choć podstawy albo chociaż zapytaj kogoś mądrzejszego do czego właściwie zachęcasz.
@kawanalawe wskaż mi najpierw kto chce utrzymać niedawny kompromis. wszystkie media społecznościowe z lewej strony trąbią o tym że nie będzie powrotu do kompromisu bo ten też ich nie satysfakcjonuje. prawa strona to samo. dalej. feministyczne organizacje z pozoru walczą z pomocą dla matek ale jej nie widać. hospicja dla dzieci są najczęściej prowadzone przez ludzi o konserwatywnych poglądach i przez siostry zakonne. organizacje feministyczne natomiast skupiają się na organizowaniu turystyki aborcyjnej. rozumiem że łatwiej jest zorganizować aborcje dla 200 tys ciąż niż zająć się opiekom 1300 przypadków chorych dzieci. a co do czytania ze zrozumieniem to podtrzymuję zdanie. dołożę jeszcze do tego ad personam od którego zaczęłaś pierwotną wypowiedź :)
@olmajti Ja, ja chcę go utrzymać. I setki tysięcy ludzi, którzy wyszli na ulice po wyroku TK. Nie wcześniej. Znowu piszesz jakieś brednie o konserwatystach i feministach. Mnie nie obchodzi kto ma jakie poglądy, kolor skóry czy w co wierzy. Ludzie bez względu na to bywają mądrzy, głupi, dobrzy, albo źli. Ci, którzy chcą zmuszać do rodzenia dzieci skazanych na ból, cierpienie i śmierć - są źli.
@kawanalawe chcesz utrzymać kompromis? ale uważasz że ludzie którzy chcą zmuszać do rodzenia dzieci skazywanych na ból, cierpienie i śmierć są źli? świetnie. aborcje na życzenie również można pod to podpiąć. bo przecież jeśli dzieci będą niechciane to będą nie kochane. skarze się jej na biedę i cierpienie. to nie jest utrzymanie kompromisu. ale rozumiem że się tym nie interesujesz dlatego masz poglądy takie a nie inne :)
@olmajti OMG i Ty masz czelność sugerować innym czytanie ze zrozumieniem...
@kawanalawe nie. sugeruję poćwiczenie czytania ze zrozumieniem. wychodzi brak tej umiejętności ;)
@olmajti Jak chce to urodzi i tak zawsze było. Z konia spadłeś, słyszałeś gdzieś o przymusowych aborcjach w Polsce?
@pogromcaciemnoty w 1943 były takowe. w sumie to tłumaczy ten piorun na logo strajku kobiet ;)
@pogromcaciemnoty @feroxa, widzę że "reforma" szkolnictwa się powiodła, czytanie ze zrozumieniem wyginęło.
@ubooot Przecież to ty jesteś niewyedukowanym pachołkiem pisowskim, który uczy się na lekcjach w tvp. Propaganda zryła ci mózg :D Nie masz nic sensownego do powiedzenia, miotasz się w bezsilności. Poza tym polscy gimnazjaliści byli w czołówce europejskiej.
@ubooot
Wole by dogorywała w męczarniach grupa jaka doprowadziła do przeforsowanie tej zamiany jaka doprowadziła do tego by kobieta była do tego zmuszana.
@pogromcaciemnoty fascynujesz mnie, skąd wyciągnąłeś takie wnioski?
Krzysiu nareszcie zdejmuje maskę którą przywdział podczas wyborów prezydenckich.
@truskawka90 W czasie wyborów chyba nie miał możliwości błyszczenia w tej materii.
@truskawka90 tylko że od początku mówił że jest za ochroną życia a teraz ból dupy mają pajace na tyle leniwe że nie potrafią sie zapoznać z programem wyborczym ...
@michaswnc Tacy świętojebliwi, tacy moralni, pełni cnót. Ochrona życia ale kara śmierci im taka bliska. Banda hipokrytów.
@truskawka90 kara śmierci za morderstwo widzisz róznicę ?
@michaswnc Przecież to też życie. Czy już nie? A jeśli skazany okaże po jakimś czasie niewinny? Niech prawicowe patusy jasno określą czyje życie jest najważniejsze, czyje ważne, czyje mniej a czyje zupełnie mało istotne. Powtórzę banda psychicznych hipokrytów.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2020 o 18:07
@truskawka90 a co jeśli morderca wyjdzie po odbyciu kary i zabije kolejne osoby ? krew na rękach mają lewackie oszołomy
@michaswnc Czyli prawicowe pajace wybiórczo traktują życie. Jak im się podoba to chronimy jak nie to nie. Podwójne standardy zawsze są żenujące.
@truskawka90 skoro nie widzisz róznicy między nienarodzonym dzieckiem a mordercą no ale racja logika nigdy nie była mocną stroną lewicy... sądzisz że człowiek który zgwałcił i zamordował 3 chłopców może sobie spokojnie po 20 latach wyjść ? każdy morderca musi się liczyć z karą smierci i robi to dobrowolnie to jest jego wybór więc znał konsekwencje swoich czynów
@michaswnc Co jeśli okaże się ktoś niewinny? W sumie prawicowe oszołomy powiedzą no trudno nie żyje to nie żyje? Zależy od wyroku sądy czy wyjdzie czy nie. Gdy dostanie wyrok dożywocia to nie wyjdzie. Kara śmierci nijak się nie przyczynia do przestrzegania prawa. Podobnie jak zaostrzanie prawa się nie przyczynia do jego przestrzegania. Takie myślenie mają jedynie prawicowe oszołomy pozbawione umiejętności abstrakcyjnego myślenia. Kto wam dał prawo decydowania które życie jest ważne a które nie?
@truskawka90 dlatego kary smierci sie nie wykonuje z dnia na dzień tylko po parunastu latach... no nie bo jak dostanie dożywocie to może sie ubiegać o zwolnienie po 25 latach . i tak kara smierci ma wiele do przestrzegania prawa bo wiele osób sie poprostu jej boi. a jak ktoś taki ma dożywocie to w więzieniu też moze kogoś zabić bo nic wiecej mu już nie mogą zrobić i co wtedy powiedzą lewicowe pajace ? no trudno zdarza się jak zabił to zabił niech zabija dalej ale ważne że on żyje... i to nie my decydujemy kto ma żyć a kto nie tylko te osoby popełniające mordy.. ale dobrze że zauważyłaś kto wam daje prowo decydować kto ma żyć a kto nie ? tylko dlatego że dziecko może okazać się chore chcecie skazywać je na śmierć ale dorosła osoba która zabił specjalnie inną osobe to już nie oni są spoko haha ehh te lewicowe "myślenie"
@michaswnc Jak ktoś oczekuje kary śmierci też może zabić w wiezieniu i co dwa razy go na krzesło posadzicie? Na kare śmierci nie czeka się po 10 lat. Przypadek Komendy oraz wiele innych w USA. Poczytaj sobie Moczydłowskiego. Tam są badania odnośnie kary śmierci i przestrzegania prawa. Nie, nie. Nie uciekajcie od odpowiedzialności kto ma żyć a kto nie. Jeśli kobieta czy para bierze na siebie odpowiedzialność za aborcje z uwagi na wady letalne to i wy musicie wziąć odpowiedzialność za karę śmierci.
Ja proponuję wszystkim kobietom które będą zmuszone urodzić dziecko "bez szans" żeby podawały Jarka za ojca.
Debil!!!
Wrodzona łamliwość kości to wada genetyczna, która może mieć różne stopnie nasilenia: ta najgorsza powoduje okraszoną potwornym bólem łamliwość przy niemal każdym ruchu w łonie matki, już w okresie prenatalnym. Ciekawa jestem jak takie dziecko znieczulić, w dodatku przez całą ciążę (?)
@7th_Heaven to płód czuje? przecież to argument podważający aborcję na życzenie :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2020 o 11:20
@olmajti unikasz odpowiedzi? Czy uważasz, że jednak płód nie czuje?
@kriseq1970 co.
@olmajti A wiesz, że kości tworzą się w 5-tym miesiącu i aborcja w tym czasie nigdy nie była legalna? Pomijając, że rozmowy na temat aborcji nie dotyczą teraz tej na życzenie i to, że nie trzeba być jej zwolennikiem, żeby popierać niedawny kompromis.
@kawanalawe a przeczytałaś ustawę? pewnie nie bo przecież gdybyś przeczytała to byś wiedziała że w przypadku ciężkich uszkodzeń płodu aborcja może być dokonana do momentu kiedy dziecko jest w stanie samodzielnie przeżyć po za organizmem matki. to raz a 2. OP sugeruje podawanie leków przez całą ciążę - ergo przez całą ciążę płody czują :)
otóż mylisz się. ze strony feministek obecne rozmowy również dotyczą aborcji na życzenie bo one nie chcą powrotu do kompromisu którego nie uznają :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2020 o 12:16
@olmajti Manipulujesz. Nikt nie pisał o podawaniu leków w trakcie całej ciąży. Zwłaszcza przy wrodzonej łamliwości kości, kiedy tych kości jeszcze nie ma, ale wiadomo, że jeśli się pojawią, możliwy ból będzie przeokrutny.
Taa, już zdążyłam zauważyć, że środowiska pro-cierpienie uwielbiają straszyć feministkami.
@kawanalawe manipuluje? o czym mówi ostatnie zdanie?
https://i.imgur.com/ilutBRN.png
wychodzi na to że OP nie ma pojęcia o czym pisze ale się wypowiada :D
rozumiem też że nawet jak Ci pokarzę wypowiedzi feministek to dalej będziesz obstawała przy swoim. ale cóż spruję :)
https://i.imgur.com/Jz2E0gi.jpeg
https://i.imgur.com/N1uJ7Xa.jpg
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2020 o 12:43
@olmajti Ja to zrozumiałam jako pytanie. Jak, kiedy i czy w ogóle podawać te leki. Nie mam też zamiaru tłumaczyć się z jakiegoś tłita obcej mi osoby. To tak jakbym miała dorwać kogoś w kościele i kazać mu się tłumaczyć z tego, co mówi i robi ksiądz w sąsiedniej parafii.
@kawanalawe tak. to było pytanie. dotyczyło sposobu znieczulania dziecka przez CAŁĄ CIĄŻĘ. co sugeruje że płód przez całą ciążę odczuwa ból. innej interpretacji nie ma. kłania się czytanie ze zrozumieniem :)
nie masz zamiaru się tłumaczyć? to się nie tłumacz. ale dlaczego wypowiadasz się za innych że dyskusja toczy się o utrzymanie kompromisu skoro tak nie jest?
@olmajti Nie wypowiadam się za innych. Ty to robisz. Tego, o czym piszę, dotyczy demot. Płodów, które po urodzeniu skazane są na śmierć. Bolesną śmierć. Na oczach rodziców.
@kawanalawe widzę że bronisz się wszelakimi sposobami żeby wyszło na Twoje pomimo tego że nie masz racji :D
Znowu odpalili protokół: niecały 1% głosów poparcia dla Konfederacji - brawo!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2020 o 11:10
No pewnie, przecież lepiej je rozerwać na kawałki bez znieczulenia i bez bliskich
@adraxer12 To nie ma sensu, ludzie są nakręceni jak świński ogon. Trzeba przeczekać bo nie da się teraz z nikim normalnie dyskutować.
Nie żeby coś... Ale premier może jeszcze decyzji TK nie podpisać :)
Ja się zastanawiam(bo co by nie mówić z Kaczora polityk jest niezły), czy ta afera z aborcją nie była celowa, by zrobić zasłonę dymną, na inne problemy... np. gospodarcze...
Trochę to przypomina szachy.
@Lulus To by było mistrzostwo. Pis wjeżdża na białym koniu odrzucając decyzję, opozycja będzie musiała to pochwalić, nikt już nie pamięta o wprowadzonej ustawie o bezkarności, o piątce dla zwierząt i lockdownie, a za rosnącą lawinowo liczbę zakażeń covidem winni będą protestujący. A przy okazji cały hejt z pisu przeszedłby w stronę konfederacji.
@grescio jest coś jeszcze. Konstytucyjny limit długu.
W konstytucji też masz wpisane, że dziecko jest od poczęcia(a nie od 12 tygodnia ciąży), do 18stego roku życia. Jeżeli ludzie będą domagać się zmiany definicji ze względu na aborcję, to mieliby też furtkę do zmiany tego limitu długu. No w końcu ludzie chcieli!
Dlatego mówię - sprawa z tą aborcją mi śmierdzi na kilometr...
@Lulus @grescio dziękuję za przywrócenie wiary w ludzi - jesteście przykładem, że mamy jeszcze ludzi myślących.
Akademicki przykład bez empatycznego durnia.
Czyżby powyborcza czkawka myślącej części elektoratu?
Kto dopuścił tego gimnazjalistę do polityki? Chłop, który pracą się nie skalał. Nie ukończył żadnej wyższej uczelni.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Bosak
Najbardziej wolnościowa partia, która uważa noszenie maseczek za wielkie zniewolenie popiera skazywanie ludzi na traumę i cierpienie. Nie tego się po was spodziewałem...
@grescio Naprawdę? Może trzeba było się przyjrzeć uważniej a nie czerpać wiedzy z facebooka.
Gdyby milczał można by uznać, że rozumu wprawdzie nie ma, ale nie afiszuje się z głupotą. Ale odezwał się i od razu wiadomo, że pewnie chuśtali go blisko ściany i łeb mu już w dzieciństwie obili.
Cóż za ohydne kłamstwo. Ciekawa jestem jak są w stanie uśmierzyć ból. Osoby przewlekle chore doskonale wiedzą że nie ma środków przeciwbólowych, które są skuteczne, czy pan Bosak proponuje właśnie eutanazję dla noworodków przez podanie śmiertelnych dawek?