@Fragglesik Tak, wiem. Nie liczy się. Na nic innego nie liczyłam. Wszystko co nie jest zgodne z określonymi poglądami prawicowych oszołomów się nie liczy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
29 października 2020 o 13:23
@truskawka90, @13Puchatek za to u Was jest "Jak jeden to robi, to oznacza, że wszyscy są tacy". Kilku księży na 10.000 jest oskarżanych w mediach o pedofilię - Wszyscy księża to pedofile, Kilku polityków z pisiarni (na 40.000 członków) jest kombinatorami - cały pis to banda złodziei, czterech policjantów uderzyło faceta bezprawnie na 98.800 członków - wszyscy policjanci to bandyci. Jeden przygłupi klecha zorganizował palenie książek z Potterem na 10.000 księży - katolicki kler pali książki. Typowy przykład lewackiego myślenia - zbiorowa (kiedyś klasowa) odpowiedzialność.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
29 października 2020 o 13:56
@Fragglesik zrozum, że problemem pedofilii w Kościele nie jest jej częstotliwość czy fakt, że występuje (statystyka jest nieubłagana i wystąpić musi) ale fakt, że była systemowo ukrywana. To jest problem, który mnie jako katolika bardzo boli.
"Kilku polityków z pisiarni (na 40.000 członków) jest kombinatorami - cały pis to banda złodziei" tutaj problem jest inny, praktycznie cała czołówka partii jest umoczona w afery wszelkiej maści. Ciężko znaleźć kogoś nie umoczonego pośród najważniejszych 20 członków tej partii, więc taka generalizacja ma sens.
@Fragglesik
Co do ostatniego zdania. Te konkretne pięć pań walczących w powstaniu mają właśnie takie zdanie. Inni mogą mieć przeciwne.Jakbyś napisał"inni powstańcy" to mógłbym się z Tobą zgodzić. A tak to brzmi jakby te panie nie były powstańcami. Tak do przemyślenia na przyszłość
@Fragglesik Chodzi o to, że Kaczyński nie brał udziału w Powstaniu, bo go jeszcze na świecie nie było. Brał za to w powstaniu udział jego ojciec Rajmund, ale o tym Kaczyński milczał. Więc nie ma prawa nosić znaku Polski walczącej, tak jak np. ja nie mam prawa nosić beretki Virtuti Militari.
Co do księży i pedofilii - kolega Elathir napisał to samo, co ja chciałem (i też mogę powtórzyć za im, że jako katolika bardzo mnie to boli).
Co do tego, że "jak jeden to wszyscy" - no właśnie nie, chodzi mi o to, że PiS bardzo chciałby nam wmówić, że WSZYSTKIE środowiska patriotyczne (np. Powstańcy) popierają ich działania, a to nieprawda.
Inna sprawa, że na razie nie słyszałem wypowiedzi innych Powstańców krytykujących obecne demonstracje albo broniących PiSu - ale oczywiście takie głosy też mogą się odezwać. To tylko oznacza, że - wbrew PiSowskiej narracji - partia Kaczyńskiego nie ma monopolu na patriotyzm.
@13Puchatek Wiesz, ręce mi opadają. Naprawdę uważasz, że protesty w celu legalnych skrobanek dla babek które wpadną to patriotyzm? W tych protestach nie chodzi o żaden patriotyzm, przestańcie robić tutaj atmosferę, jakby chęć darmowej skrobanki była walką o niepodległość państwa polskiego.
@Myslaca_istota Nie masz racji. Symbol Powstania Warszawskiego nie jest odznaczeniem i nie jest przyznawany za zasługi, czy za udział. Noszenie go przez człowieka, którego ojciec w Powstaniu brał udział jest szacunkiem dla ojca i dla ludzi z którymi walczył. Mój Tata miał cztery lata, jak było Powstanie, nie brał udziałuu, ale miał malutką kotwiczkę wpiętą ku pamięci. 1 sierpnia ja też taką noszę. Nie uważam, że muszę być powstańcem, chcę zamanifestować w ten sposób moją przynależność duchową do Tych ludzi, i do tego co zrobili i o co walczyli.
@Elathir O ile z drugą częścią choć częściowo mógłbym się zgodzić, o tyle w sprawie pe pedofilii księży absolutnie nie masz racji. Co którzy faktycznie cierpią z powodu tego, ze w ich kościele zdarzają się takie straszliwe przypadki i zwyrodnienia, W ŻYCIU NIE BĘDĄ GADALI O TYM, ZE KLER TO ZBIOROWISKO PEDOFILII. Takie hasełka to produkt lewackiej wolny ideologicznej, szafują nimi ludzie, którzy od 20 lat nie byli w kościele, walczą z nim i najchętniej widzieli by Polskę laicką, bez żadnego kościoła.
@Fragglesik "Naprawdę uważasz, że protesty w celu legalnych skrobanek dla babek które wpadną to patriotyzm" A ty uważasz,że zmuszanie rodziców do oglądania agonii umierającego kilka godzin po porodzie płodu to jest patriotyzm? Czy tobie padło na głowę? Rodziny z chorymi i niepełnosprawnymi też strajkują, i żadne pokazywanie uroczych upośledzonych dzieci w telewizji tego nie zmieni. To9 nie jest kraj dla chorych ludzi, nie z taką skalą chorób psychicznych, braku pomocy na dofinansowania dla chorób rzadkich, brakami hospicjów i brakiem refundacji na zagraniczny sprzęt leczniczy.
@Myslaca_istota Nie wiem, czy szanował, czy nie, ale informacja "nie szanował swego ojca, nie zawiadomił prasy" jest idiotyzmem. To szacunek polega na tym, że trzeba zawiadomić prasę?
@Breva Ja tu w ogóle nie wycieram sobie twarzy patriotyzmem, to Wy uważacie walkę o skrobanki, czyli o puszczanie się bez konsekwencji, za patriotyczne powstanie - szczyt idiotyzmu.
@Fragglesik Ojciec przestrzegał ludzi przed swoimi synami. I, niestety miał rację. A niepowiadomienie prasy o śmierci ojca prezydenta kraju to oznaka braku szacunku. A tak w ogóle, to czytając twoje wpisy dochodzę do wniosku, że "nikt nie wmówi ci, że czarne jest czarne, a białe jest białe", jak to ładnie ujął prezes.
Ty naprawdę nie rozumiesz, że temat aborcji był tylko iskrą, która podpaliła beczkę prochu? Tak, jak podwyżka cen była iskrą, która podpaliła beczkę prochu w roku 70-tym. To jest tak, że wraz z kolejnymi upokorzeniami zbiera się frustracja, która pewnego dnia jest już tak ogromna, że powoduje wyjście ludzi na ulice.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 października 2020 o 14:40
@Fragglesik Dlaczego ty do licha używasz takiej manipulacji? Jakie puszczenie się? Mówimy o płodach upośledzonych albo z wadami letalnymi a nie o skrobance na życzenie.
@Breva Niestety już nie, bo protestujący nie mają od ponad tygodnia hasła "powóćmy do kompromisu". Teraz mają hasełka "aborcja na zyczenie" i religia ze szkół" i "nie dotować kościoła". Wciąż jeszcze podpierają sie argumentami "bo dziecko cierpi", ale żądają już aborcji na żądanie.
Po pierwsze - ja na oko widzę pięć podpisów, a nie dwa.
Po drugie - nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale Powstańców w ogóle jest już bardzo niewielu, a ci, którzy jeszcze żyją, są już mocno starszymi osobami.
Resortowe dziecko, na garnuszku i pod protekcją komunistów, łaskawie przyłączające się do pozycji w momencie gdy nawet komuniści się już z opozycją bratali, współpracujący po 89r. z ostatnim sekretarzem PZPR, otaczający się TW i pracownikami bezpieki.
Symbol Polski walczącej to na jego ramieniu totalna profanacja.
Szanowne Panie kombatantki, może warto jeszcze wystosować kilka słów do protestujących, bo o ile część kobiet wie o co walczy to niestety duża grupa nie rozumie istoty tych protestów, a dowód na to przedstawiam poniżej, myślę że dosyć bolesny widok dla członków Powstania Warszawskiego.
@grescio Pomijasz fakt, że kilka minut później protestujący zmyli te napisy i usunęli flagę? Kaczyński to nie anonimowy członek tłumu, tylko człowiek de facto, rządzący całą Polską. O takiego wymaga się znacznie wyższych standardów, niż od szaraków z ulicy. Zresztą wiele osób, również z opozycji, to znieważenie pomnika powstańców potępiło.
no tak, bo wszyscy powstańcy to sumienie narodu. W powstaniu walczyło wedel różnych szacunków od tyś do dwóch tyś członków AL - wróg był jeden ale pobudki już mogły być inne.
Drażni mnie przyklejanie łatki bez względu na stronę "powstańcy / taksówkarze / babcie / Polacy popierają" - byliśmy, jesteśmy i będziemy podzieleni - taki urok tego kraju.
@sliko Szkoda, że nie czują goryczy widząc totalnie urwane z choinki liderki manifestacji. Może odczuwają mentalną jedność, bo z jednej strony demencja, a z drugiej IQ orangutana. Już samo "strajk kobiet" stoi w sprzeczności do wcześniejszych haseł o niebinarności płci, itp. Dalej: "kon-sty-tu-cja", ale art. 38 tejże już im nie pasuje i ma być nie przestrzegany; obrona demokracji, ale chęć obalenia demokratycznych władz; ochrona życia pieprzonych norek, co oczywiście nie ma kompletnie sensu, bo dzień przed wprowadzeniem zakazu hodowli wszystkie pójdą pod tasak, ale swoboda w zabijaniu ludzkich płodów. I tak można długo jeszcze. Ja jestem za kompromisem w tej sprawie: wysterylizujmy na koszt państwa demonstrantów i sprawa aborcji przestanie ich dotyczyć. Doprowadzimy do sytuacji win/win, bo w społeczeństwie z czasem wzrośnie średnie IQ, a demonstanci załatwią swoje problemy z rozrodem.
Powstanie Warszawskie było 76 lat temu. Żeby móc walczyć w Powstaniu Warszawskim, to tak z 18 lat lub więcej wypadało wtedy mieć. Mam rozumieć, że grupa kobiet 94+ samodzielnie wystąpiła z inicjatywą i skrytykowała władze w mediach?! To jakiś żart miał być?!
@zenonbak Człowieku, jest coś takiego jak internet, weź go użyj i poszukaj, bo nie wiem co takiego dziwnego w zobaczeniu staruszki na wizji. W Japonii ludzie powyżej setnego roku życia nadal pracują na polu i w ogrodach na emeryturze.
@Breva A co ma do kultury fizjologia człowieka, który w wieku 100 lat nadaje się co najwyżej, żeby posiedzieć 20 minut na ławeczce przed domem, a nie do pracy w polu! Ile osób w wieku 100 lat widziałaś w życiu?! Ja widziałem 1, a żyję już trochę na świecie. Oprócz tego moja babcia dożyła 98 lat i mimo że jak byłem dzieckiem ogarniała w wakacje sześcioro wnucząt, to jak przekroczyła 95 lat, to nie miała siły ogarnąć wokół siebie. Więc przestań proszę bajdużyć o stuletnich chłoporobotnikach!
@rational_male na pewno mają większe prawo niż ty! Powstańcy walczyli o wolność, coś czego ty nie rozumiesz dlatego masz błędne wyobrażenie a nawet ośmielasz się twierdzić, że jesteś pewien iż reszta powstańców nie podpisałaby się pod słowami żyjącej piątki. Twierdzisz, że znasz ich lepiej niż osoby z ich grona, szczyt bezczelności i arogancji.
@mo_cuishle Ok. Spróbuję napisać po polsku. Ja nie roszczę sobie praw do znaku, tak jak roszczenia tych kobiet są jakimś żartem. Tak jak znak matki boskiej w klapie wałęsy - jest po prostu szyderstwem.
Poza tym - myślisz, że wszyscy powstańcy by się pod tym podpisali? To jest właśnie szczyt bezczelności i arogancji :)
@rational_male walczyły w powstaniu więc prawa do znaku należą im się jak psu buda! Najwięcej o tym co myślą powstańcy ma oczywiście do powiedzenie jakiś random z internetu i jeszcze ma czelność wypominać prawa do znaku.... Poza tym zupełnie nie rozumiem na jakiej podstawie pytasz "
Poza tym - myślisz, że wszyscy powstańcy by się pod tym podpisali?" Ja w przeciwieństwie do ciebie nie udaję, że WIEM co by powiedzieli wszyscy powstańcy. Ty natomiast w swojej ignorancji twierdzisz "Znaczna część powstańców nie żyje i jestem pewien, że nie podpisała by się pod tą mądrością." Zacznij albo formułować myśli z sensem albo czytaj uważnie.
@mo_cuishle To nie jest znak walki z Powstania Warszawskiego. On występował we fladze powstania, ale sam znak powstał wcześniej niż kto kolwiek o powstaniu myślał. Poza tym, jestem dokładnie takim randomem jak i ty złotko. Dzięki za rady - w przyszłości udzielaj je koleżankom z klasy.
@rational_male występował we fladze walki powstania, więc jak najbardziej Panie mają prawo się nim posługiwać, z pewnością ignorant z Internetu jakim jesteś nie może im niczego zakazać. Tyle, że jak już wspomniałam ja w przeciwieństwie do ciebie nie uważam się za kogoś autorytarnego i nie twierdzę, że wiem co myślą inni uczestnicy powstania. Uważam, że nie mam prawa wypowiadać się w tym temacie, gdyż nie wiem nic z DOSWIADCZENIA o powstaniu. Mogę jedynie szanować i podziwiać tamtych ludzi. Ot, taka "drobna" różnica między nami. Dzisiejsze piwniczaki jak zwykle najmądrzejsze.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 października 2020 o 9:05
@mo_cuishle Mam nadzieję, że wytrzesz ekran - bo pewnie zaplułaś się pisząc te mądrości. Wiesz na mój temat tak dużo, że masz na mój temat opinie. To oczywiście nie jest ignoranctwo. Znak ten znaczył w różnych okresach różne rzeczy. Nie jestem - w żadnym wypadku, za jarkiem i symboliką którą używa - ale ten znak, jest symbolem do którego te 5 pań ma takie samo prawo, jak inni. Poza tym, nie jesteśmy spokrewnieni, także nie wiem dlaczego mnie nazywasz piwniczakiem.
@rational_male no i cóż z tego skoro znak wszedł do naszej kultury i stał się SYMBOLEM polski walczącej. Jest to obecnie znaczenie jakie przypisuje "PW, Polska Walcząca – symbol w kształcie kotwicy, której człon w kształcie litery P symbolizuje Polskę, a ramiona literę W – walkę lub „kotwicę” – symbol nadziei na odzyskanie niepodległości Polski okupowanej przez nazistowskie Niemcy. Powszechnie stosowany w czasie II wojny światowej" Nie wiem, że takie trywialne rzeczy muszę tobie objaśniać, ręce opadają. Jarosław ma teki pojęcie o Polsce walczącej co świnie o gwiazdach, dlatego nie powinien bezcześcić bezprawnie tego symbolu powołując się na niego w swoich politycznych gierkach... są ludzie którzy walczyli za kraj i dla których ma dużo większe znaczenie, bardziej realne. Mylisz się, wypowiadanie się na tematy o których z doświadczenia nie masz najmniejszego pojęcia i dyktowanie innym co powinni myśleć i jak się zachowywać wiele o tobie świadczy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 października 2020 o 12:54
@mo_cuishle Ciąg dalszy psychoanalizy. Nie musisz mi niczego objaśniać.Przypisywanie tego znaku, albo lepiej - monopolizowanie go, jest niedorzeczne. One nie mają monopolu na używanie tego znaku - bo one nie są jedynymi które o tym decydują - nawet jak gdyby wiązać ten znak z Powstaniem Warszawskim wyłącznie. To jest tych 5 osób opinia. I co do tego mam obiekcje. Co do pojęcia: popisałaś się. Naprawdę - jestem pod wrażeniem twojej elokwencji :D
@rational_male kolejny absurd, albo jesteś tak ciężko myślący albo nadal upierasz się przy swoim błędnym myśleniu. Symbol OBECNIE (niezależnie od jego historycznych, dawnych znaczeń podobnie jak swastyka też ma mnóstwo innych znaczeń jednak nikt myślący nie ma problemu z przypisaniem owego symbolu do tego co on oznacza)jest powszechnie kojarzony z Polską Walczącą co do tego chyba się zgadzamy, bo każdy przeciętnie rozgarnięty Polak rozpoznaje ten symbol i kojarzy go właśnie z tym okresem historii. Jarosław bezprawnie chce się najwyraźniej podpiąć pod Polskę Walczącą co jest zwykłą zniewagą ludzi którzy naprawdę walczyli i przelewali krew. Jest to tym bardziej bolesne dla tych ludzi, gdyż Jaro jest ciemiężycielem Polski a nie jej zbawcą tak jak to mówią w TVPIS.
Jakiś lin k do tego?
@Fragglesik https://wiadomosci.onet.pl/kraj/strajk-kobiet-powstanki-oburzone-przemowieniem-jaroslawa-kaczynskiego/wh1vrff
@truskawka90 dziękuję.
@Fragglesik Spoko. Nie ma za co.
@truskawka90 Tyle, ze to jest tych dyżurnych pięć kobiet, które zawsze wspierają lewicę. Nie oznacza to, że Powstańcy jako tacy też mają takie zdanie.
@Fragglesik Tak, wiem. Nie liczy się. Na nic innego nie liczyłam. Wszystko co nie jest zgodne z określonymi poglądami prawicowych oszołomów się nie liczy.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 października 2020 o 13:23
@Fragglesik
"Bo moi powstańcy są lepsi, niż twoi"…
@truskawka90, @13Puchatek za to u Was jest "Jak jeden to robi, to oznacza, że wszyscy są tacy". Kilku księży na 10.000 jest oskarżanych w mediach o pedofilię - Wszyscy księża to pedofile, Kilku polityków z pisiarni (na 40.000 członków) jest kombinatorami - cały pis to banda złodziei, czterech policjantów uderzyło faceta bezprawnie na 98.800 członków - wszyscy policjanci to bandyci. Jeden przygłupi klecha zorganizował palenie książek z Potterem na 10.000 księży - katolicki kler pali książki. Typowy przykład lewackiego myślenia - zbiorowa (kiedyś klasowa) odpowiedzialność.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 października 2020 o 13:56
@Fragglesik zrozum, że problemem pedofilii w Kościele nie jest jej częstotliwość czy fakt, że występuje (statystyka jest nieubłagana i wystąpić musi) ale fakt, że była systemowo ukrywana. To jest problem, który mnie jako katolika bardzo boli.
"Kilku polityków z pisiarni (na 40.000 członków) jest kombinatorami - cały pis to banda złodziei" tutaj problem jest inny, praktycznie cała czołówka partii jest umoczona w afery wszelkiej maści. Ciężko znaleźć kogoś nie umoczonego pośród najważniejszych 20 członków tej partii, więc taka generalizacja ma sens.
Fraglesik...podobnie z sądami, lekarzami, nauczycielami. Jeden ukradnie, opowie się przeciwko pis i nagonka na wszystkich, taka karma.
@Fragglesik
Co do ostatniego zdania. Te konkretne pięć pań walczących w powstaniu mają właśnie takie zdanie. Inni mogą mieć przeciwne.Jakbyś napisał"inni powstańcy" to mógłbym się z Tobą zgodzić. A tak to brzmi jakby te panie nie były powstańcami. Tak do przemyślenia na przyszłość
@Fragglesik Chodzi o to, że Kaczyński nie brał udziału w Powstaniu, bo go jeszcze na świecie nie było. Brał za to w powstaniu udział jego ojciec Rajmund, ale o tym Kaczyński milczał. Więc nie ma prawa nosić znaku Polski walczącej, tak jak np. ja nie mam prawa nosić beretki Virtuti Militari.
@Fragglesik
Co do księży i pedofilii - kolega Elathir napisał to samo, co ja chciałem (i też mogę powtórzyć za im, że jako katolika bardzo mnie to boli).
Co do tego, że "jak jeden to wszyscy" - no właśnie nie, chodzi mi o to, że PiS bardzo chciałby nam wmówić, że WSZYSTKIE środowiska patriotyczne (np. Powstańcy) popierają ich działania, a to nieprawda.
Inna sprawa, że na razie nie słyszałem wypowiedzi innych Powstańców krytykujących obecne demonstracje albo broniących PiSu - ale oczywiście takie głosy też mogą się odezwać. To tylko oznacza, że - wbrew PiSowskiej narracji - partia Kaczyńskiego nie ma monopolu na patriotyzm.
@13Puchatek Wiesz, ręce mi opadają. Naprawdę uważasz, że protesty w celu legalnych skrobanek dla babek które wpadną to patriotyzm? W tych protestach nie chodzi o żaden patriotyzm, przestańcie robić tutaj atmosferę, jakby chęć darmowej skrobanki była walką o niepodległość państwa polskiego.
@Myslaca_istota Nie masz racji. Symbol Powstania Warszawskiego nie jest odznaczeniem i nie jest przyznawany za zasługi, czy za udział. Noszenie go przez człowieka, którego ojciec w Powstaniu brał udział jest szacunkiem dla ojca i dla ludzi z którymi walczył. Mój Tata miał cztery lata, jak było Powstanie, nie brał udziałuu, ale miał malutką kotwiczkę wpiętą ku pamięci. 1 sierpnia ja też taką noszę. Nie uważam, że muszę być powstańcem, chcę zamanifestować w ten sposób moją przynależność duchową do Tych ludzi, i do tego co zrobili i o co walczyli.
@Elathir O ile z drugą częścią choć częściowo mógłbym się zgodzić, o tyle w sprawie pe pedofilii księży absolutnie nie masz racji. Co którzy faktycznie cierpią z powodu tego, ze w ich kościele zdarzają się takie straszliwe przypadki i zwyrodnienia, W ŻYCIU NIE BĘDĄ GADALI O TYM, ZE KLER TO ZBIOROWISKO PEDOFILII. Takie hasełka to produkt lewackiej wolny ideologicznej, szafują nimi ludzie, którzy od 20 lat nie byli w kościele, walczą z nim i najchętniej widzieli by Polskę laicką, bez żadnego kościoła.
@Fragglesik
Myślę, że zupełnie nie zrozumiałeś tego, co napisałem.
@Fragglesik Kaczyński nie szanował swojego ojca. Ojciec zmarł w 2005 roku, synowie nawet nie poinformowali prasy. Dla nich ważna była tylko matka.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 października 2020 o 19:57
@Fragglesik "Naprawdę uważasz, że protesty w celu legalnych skrobanek dla babek które wpadną to patriotyzm" A ty uważasz,że zmuszanie rodziców do oglądania agonii umierającego kilka godzin po porodzie płodu to jest patriotyzm? Czy tobie padło na głowę? Rodziny z chorymi i niepełnosprawnymi też strajkują, i żadne pokazywanie uroczych upośledzonych dzieci w telewizji tego nie zmieni. To9 nie jest kraj dla chorych ludzi, nie z taką skalą chorób psychicznych, braku pomocy na dofinansowania dla chorób rzadkich, brakami hospicjów i brakiem refundacji na zagraniczny sprzęt leczniczy.
@Myslaca_istota Nie wiem, czy szanował, czy nie, ale informacja "nie szanował swego ojca, nie zawiadomił prasy" jest idiotyzmem. To szacunek polega na tym, że trzeba zawiadomić prasę?
@Breva Ja tu w ogóle nie wycieram sobie twarzy patriotyzmem, to Wy uważacie walkę o skrobanki, czyli o puszczanie się bez konsekwencji, za patriotyczne powstanie - szczyt idiotyzmu.
@Fragglesik Ojciec przestrzegał ludzi przed swoimi synami. I, niestety miał rację. A niepowiadomienie prasy o śmierci ojca prezydenta kraju to oznaka braku szacunku. A tak w ogóle, to czytając twoje wpisy dochodzę do wniosku, że "nikt nie wmówi ci, że czarne jest czarne, a białe jest białe", jak to ładnie ujął prezes.
Ty naprawdę nie rozumiesz, że temat aborcji był tylko iskrą, która podpaliła beczkę prochu? Tak, jak podwyżka cen była iskrą, która podpaliła beczkę prochu w roku 70-tym. To jest tak, że wraz z kolejnymi upokorzeniami zbiera się frustracja, która pewnego dnia jest już tak ogromna, że powoduje wyjście ludzi na ulice.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 października 2020 o 14:40
@Fragglesik Dlaczego ty do licha używasz takiej manipulacji? Jakie puszczenie się? Mówimy o płodach upośledzonych albo z wadami letalnymi a nie o skrobance na życzenie.
@Breva Niestety już nie, bo protestujący nie mają od ponad tygodnia hasła "powóćmy do kompromisu". Teraz mają hasełka "aborcja na zyczenie" i religia ze szkół" i "nie dotować kościoła". Wciąż jeszcze podpierają sie argumentami "bo dziecko cierpi", ale żądają już aborcji na żądanie.
No i dupa. Automatycznie stały się lewakami. Ciekawe jak zareagują prawicowcy.
@truskawka90 PiS i ich zwolennicy to nie są prawicowcy, to są zwykli bolszewicy udający prawicę bo się wstydzą tego, że są zwykłymi komuchami.
dwie kobiety z powstania to nie tłum
@Arqs1986
Po pierwsze - ja na oko widzę pięć podpisów, a nie dwa.
Po drugie - nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale Powstańców w ogóle jest już bardzo niewielu, a ci, którzy jeszcze żyją, są już mocno starszymi osobami.
@Arqs1986 to i tak wielokrotnie więcej niże Jarka popiera.
Resortowe dziecko, na garnuszku i pod protekcją komunistów, łaskawie przyłączające się do pozycji w momencie gdy nawet komuniści się już z opozycją bratali, współpracujący po 89r. z ostatnim sekretarzem PZPR, otaczający się TW i pracownikami bezpieki.
Symbol Polski walczącej to na jego ramieniu totalna profanacja.
ale używanie symbolu przez "macice walczące" jest już ok
Szanowne Panie kombatantki, może warto jeszcze wystosować kilka słów do protestujących, bo o ile część kobiet wie o co walczy to niestety duża grupa nie rozumie istoty tych protestów, a dowód na to przedstawiam poniżej, myślę że dosyć bolesny widok dla członków Powstania Warszawskiego.
https://static.prsa.pl/images/67761ae4-0b7f-46fd-9c34-04341725271c.jpg
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 października 2020 o 14:07
@grescio Pomijasz fakt, że kilka minut później protestujący zmyli te napisy i usunęli flagę? Kaczyński to nie anonimowy członek tłumu, tylko człowiek de facto, rządzący całą Polską. O takiego wymaga się znacznie wyższych standardów, niż od szaraków z ulicy. Zresztą wiele osób, również z opozycji, to znieważenie pomnika powstańców potępiło.
no tak, bo wszyscy powstańcy to sumienie narodu. W powstaniu walczyło wedel różnych szacunków od tyś do dwóch tyś członków AL - wróg był jeden ale pobudki już mogły być inne.
Drażni mnie przyklejanie łatki bez względu na stronę "powstańcy / taksówkarze / babcie / Polacy popierają" - byliśmy, jesteśmy i będziemy podzieleni - taki urok tego kraju.
Ile goryczy muszą czuć te Patriotki, widzące hajlującą polską młodzież i rząd wspierający faszyzujące organizacje. Wstyd mi za Polskę
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 października 2020 o 15:04
@sliko Szkoda, że nie czują goryczy widząc totalnie urwane z choinki liderki manifestacji. Może odczuwają mentalną jedność, bo z jednej strony demencja, a z drugiej IQ orangutana. Już samo "strajk kobiet" stoi w sprzeczności do wcześniejszych haseł o niebinarności płci, itp. Dalej: "kon-sty-tu-cja", ale art. 38 tejże już im nie pasuje i ma być nie przestrzegany; obrona demokracji, ale chęć obalenia demokratycznych władz; ochrona życia pieprzonych norek, co oczywiście nie ma kompletnie sensu, bo dzień przed wprowadzeniem zakazu hodowli wszystkie pójdą pod tasak, ale swoboda w zabijaniu ludzkich płodów. I tak można długo jeszcze. Ja jestem za kompromisem w tej sprawie: wysterylizujmy na koszt państwa demonstrantów i sprawa aborcji przestanie ich dotyczyć. Doprowadzimy do sytuacji win/win, bo w społeczeństwie z czasem wzrośnie średnie IQ, a demonstanci załatwią swoje problemy z rozrodem.
Powstanie Warszawskie było 76 lat temu. Żeby móc walczyć w Powstaniu Warszawskim, to tak z 18 lat lub więcej wypadało wtedy mieć. Mam rozumieć, że grupa kobiet 94+ samodzielnie wystąpiła z inicjatywą i skrytykowała władze w mediach?! To jakiś żart miał być?!
@zenonbak Człowieku, jest coś takiego jak internet, weź go użyj i poszukaj, bo nie wiem co takiego dziwnego w zobaczeniu staruszki na wizji. W Japonii ludzie powyżej setnego roku życia nadal pracują na polu i w ogrodach na emeryturze.
@Breva Ta, w polu pracują. Chyba jako nawóz.
@zenonbak Nie obwiniaj innych z swoją ignorancję, to,że nie znasz innych kultur nie znaczy,że inni też nie znają
@Breva A co ma do kultury fizjologia człowieka, który w wieku 100 lat nadaje się co najwyżej, żeby posiedzieć 20 minut na ławeczce przed domem, a nie do pracy w polu! Ile osób w wieku 100 lat widziałaś w życiu?! Ja widziałem 1, a żyję już trochę na świecie. Oprócz tego moja babcia dożyła 98 lat i mimo że jak byłem dzieckiem ogarniała w wakacje sześcioro wnucząt, to jak przekroczyła 95 lat, to nie miała siły ogarnąć wokół siebie. Więc przestań proszę bajdużyć o stuletnich chłoporobotnikach!
no właśnie - dla waszej piątki jest to niedopuszczalne. Tak jak byście w 5 osób miały jakieś prawo do tego znaku! Żenada!
Znaczna część powstańców nie żyje i jestem pewien, że nie podpisała by się pod tą mądrością.
@rational_male na pewno mają większe prawo niż ty! Powstańcy walczyli o wolność, coś czego ty nie rozumiesz dlatego masz błędne wyobrażenie a nawet ośmielasz się twierdzić, że jesteś pewien iż reszta powstańców nie podpisałaby się pod słowami żyjącej piątki. Twierdzisz, że znasz ich lepiej niż osoby z ich grona, szczyt bezczelności i arogancji.
@mo_cuishle Ok. Spróbuję napisać po polsku. Ja nie roszczę sobie praw do znaku, tak jak roszczenia tych kobiet są jakimś żartem. Tak jak znak matki boskiej w klapie wałęsy - jest po prostu szyderstwem.
Poza tym - myślisz, że wszyscy powstańcy by się pod tym podpisali? To jest właśnie szczyt bezczelności i arogancji :)
@rational_male walczyły w powstaniu więc prawa do znaku należą im się jak psu buda! Najwięcej o tym co myślą powstańcy ma oczywiście do powiedzenie jakiś random z internetu i jeszcze ma czelność wypominać prawa do znaku.... Poza tym zupełnie nie rozumiem na jakiej podstawie pytasz "
Poza tym - myślisz, że wszyscy powstańcy by się pod tym podpisali?" Ja w przeciwieństwie do ciebie nie udaję, że WIEM co by powiedzieli wszyscy powstańcy. Ty natomiast w swojej ignorancji twierdzisz "Znaczna część powstańców nie żyje i jestem pewien, że nie podpisała by się pod tą mądrością." Zacznij albo formułować myśli z sensem albo czytaj uważnie.
@mo_cuishle To nie jest znak walki z Powstania Warszawskiego. On występował we fladze powstania, ale sam znak powstał wcześniej niż kto kolwiek o powstaniu myślał. Poza tym, jestem dokładnie takim randomem jak i ty złotko. Dzięki za rady - w przyszłości udzielaj je koleżankom z klasy.
@rational_male występował we fladze walki powstania, więc jak najbardziej Panie mają prawo się nim posługiwać, z pewnością ignorant z Internetu jakim jesteś nie może im niczego zakazać. Tyle, że jak już wspomniałam ja w przeciwieństwie do ciebie nie uważam się za kogoś autorytarnego i nie twierdzę, że wiem co myślą inni uczestnicy powstania. Uważam, że nie mam prawa wypowiadać się w tym temacie, gdyż nie wiem nic z DOSWIADCZENIA o powstaniu. Mogę jedynie szanować i podziwiać tamtych ludzi. Ot, taka "drobna" różnica między nami. Dzisiejsze piwniczaki jak zwykle najmądrzejsze.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 października 2020 o 9:05
@mo_cuishle Mam nadzieję, że wytrzesz ekran - bo pewnie zaplułaś się pisząc te mądrości. Wiesz na mój temat tak dużo, że masz na mój temat opinie. To oczywiście nie jest ignoranctwo. Znak ten znaczył w różnych okresach różne rzeczy. Nie jestem - w żadnym wypadku, za jarkiem i symboliką którą używa - ale ten znak, jest symbolem do którego te 5 pań ma takie samo prawo, jak inni. Poza tym, nie jesteśmy spokrewnieni, także nie wiem dlaczego mnie nazywasz piwniczakiem.
@rational_male no i cóż z tego skoro znak wszedł do naszej kultury i stał się SYMBOLEM polski walczącej. Jest to obecnie znaczenie jakie przypisuje "PW, Polska Walcząca – symbol w kształcie kotwicy, której człon w kształcie litery P symbolizuje Polskę, a ramiona literę W – walkę lub „kotwicę” – symbol nadziei na odzyskanie niepodległości Polski okupowanej przez nazistowskie Niemcy. Powszechnie stosowany w czasie II wojny światowej" Nie wiem, że takie trywialne rzeczy muszę tobie objaśniać, ręce opadają. Jarosław ma teki pojęcie o Polsce walczącej co świnie o gwiazdach, dlatego nie powinien bezcześcić bezprawnie tego symbolu powołując się na niego w swoich politycznych gierkach... są ludzie którzy walczyli za kraj i dla których ma dużo większe znaczenie, bardziej realne. Mylisz się, wypowiadanie się na tematy o których z doświadczenia nie masz najmniejszego pojęcia i dyktowanie innym co powinni myśleć i jak się zachowywać wiele o tobie świadczy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 października 2020 o 12:54
@mo_cuishle Ciąg dalszy psychoanalizy. Nie musisz mi niczego objaśniać.Przypisywanie tego znaku, albo lepiej - monopolizowanie go, jest niedorzeczne. One nie mają monopolu na używanie tego znaku - bo one nie są jedynymi które o tym decydują - nawet jak gdyby wiązać ten znak z Powstaniem Warszawskim wyłącznie. To jest tych 5 osób opinia. I co do tego mam obiekcje. Co do pojęcia: popisałaś się. Naprawdę - jestem pod wrażeniem twojej elokwencji :D
@rational_male kolejny absurd, albo jesteś tak ciężko myślący albo nadal upierasz się przy swoim błędnym myśleniu. Symbol OBECNIE (niezależnie od jego historycznych, dawnych znaczeń podobnie jak swastyka też ma mnóstwo innych znaczeń jednak nikt myślący nie ma problemu z przypisaniem owego symbolu do tego co on oznacza)jest powszechnie kojarzony z Polską Walczącą co do tego chyba się zgadzamy, bo każdy przeciętnie rozgarnięty Polak rozpoznaje ten symbol i kojarzy go właśnie z tym okresem historii. Jarosław bezprawnie chce się najwyraźniej podpiąć pod Polskę Walczącą co jest zwykłą zniewagą ludzi którzy naprawdę walczyli i przelewali krew. Jest to tym bardziej bolesne dla tych ludzi, gdyż Jaro jest ciemiężycielem Polski a nie jej zbawcą tak jak to mówią w TVPIS.
Ale runa sig w znaku strajku już im nie przeszkadza?