No ok - poobrażał parę przekonań i wierzeń? Czy mocny to przekaz - chyba nie. Bardzo emocjonalny. Bardzo osobisty. Ale czy coś z tego wynika? Czy to do czegoś prowadzi? Nie sądzę.
WSZYSTKICH oceniajmy ta samą miarą, dlaczego to jest problem?
Nie, to nie było do polskich kobiet, tylko polskich feministek (a to duża różnica), tych samych, które atakowały policję, malowały po ścianach kościołów, przerywały mszę, prowokowały burdy. Jest akcja, jest reakcja, co to za chore rozgrzeszanie jednych, a piętnowanie drugich?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 listopada 2020 o 19:07
@wojekwiesiek Aha i dlatego postanowili wpaść w tłum i lać każdego kto się nawinie? Dresiarze wyklęci znowu kierują się jakąś urojoną definicją "prawdziwości"?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
1 listopada 2020 o 19:22
@wojekwiesiek czyli czym różnisz się od fanatycznych muslimów bo ja nie widzę różnicy?Oni też znajdą na pewno masę podobnych "argumentów" za biciem kobiet.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 listopada 2020 o 7:55
@Elathir KOBIET, NIE FEMINISTEK, napisałem poprawną polszczyzną.
Czym różnisz się od fanatycznych muslimów, oni też są za niszczeniem kościołów. Odpowiednia retoryka? To się polecam.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 listopada 2020 o 18:59
@wojekwiesiek jestem katolikiem i nie zależy mi na niszczeniu kościołów. A feministki są podzbiorem kobiet. To, że w własnej główce jest dehumanizujesz to nic nie znaczy. Zdaniem fanatycznego muslima wszystkie kobiety, które się go nie słuchają to feministki, a więc oznacza to, że popierasz ich?
@Elathir Gdyby feministki były podzbiorem kobiet, już dawno przejęły by władzę, biorąc pod uwagę, iż mają 50% elektorat, dlaczego dostają ledwo 3% poparcie? Bo kobiety się od nich odcinają. FAKT.
I znowu fanatyczny muslim, nudzisz, ale jak ci najbliżej do niego, cóż... na miłość nie ma rady.
Pozdrawiam... allah... wiesz co.
@Elathir. Błąd one nie uznają siebie za kobiety one uznają się za trochę innych facetów a to różnica. I one nader chętnie dehumanizują przeciwników a głównie facetów (nie pogardzą też i kobieta o innych poglądach).
@wojekwiesiek Byli tam mężczyźni, były dzieci, były starsze małżeństwa, niepełnosprawni jak i cala masa osób wierzących.Były feministki i były kobiety, które feministkami nie są. Czy ty naprawdę myślisz,że na setki tysięcy osób strajkujących w całej polsce nie znajdą się żadne zjeby które potraktują to jak okazje do rozwalania i maziania po ścianach? Myślisz,że w powstaniach polskich nie było takich jednostek? To znaczy,że co, wszyscy są be i można nimi walić o ziemię? Co to za idiotyczna logika.
@Breva Tak, zjeby są wszędzie, dlaczego jednych piętnujesz, innych nie? Co za idiotyczna logika :]
Szanujmy się wzajemnie, masz coś przeciwko? ROZUMIESZ? Feministkom nie zależy na postulatach, one chcą przejąć władzę, jeśli tego nie ogarniasz, nic nie poradzę.
@wojekwiesiek "dlaczego jednych piętnujesz, innych nie" Skąd taki wniosek? Czy ja mówię,że niszczenie czegokolwiek przez protestujących jest dobre?
"Feministkom nie zależy na postulatach, one chcą przejąć władzę" No popatrz, ja też jestem feministką. Nie wiedziałam,że chce przejąć władzę, dzięki,że mnie uświadomiłeś, zaraz sobie napiszę przemowę jak już mnie wybiorą dyktatorem.
@faraon69 Witam . az sie zalogowałem . Jesli to prawda co czytam , to chciałem powiedziec ,ze jest to naprawde nie do uwierzenia. NIE BEDE TU PISAŁ JAKIMI CWELAMI JESTEŚCIE ,bo wy to juz wiecie , napisze tylko , ze patrząc w lustro kibico legii widzisz poprostu ch##uja ! tak najzwyklejszego je#..anego ch#uja !
Można się oburzać na wulgaryzmy, ale ci troglodyci nie rozumieją innego języka. Jeśli mówi się do nich normatywną leksyką uważają, że to język obcy.
Nie wiem, kim jest pan Małecki, ale szacun za ten tekst. Puryści językowi go nie zrozumieją, ale to nie jest przesłanie do nich:)
Bojówkarze bili Polaków. Bojowkarze bili z czyimś blogosławienstwem. Bojówkarze bijący Polakow mają się za bohaterów i patriotów. Czyżby Polska nie była krajem dla Polaków?
@feroxa To nie "pisowski" "kibol" napadł w Myśliborzu na księdza. Co więcej sędzina z upolitycznionego stowarzyszenia Iustitia oddaliła wniosek prokuratury dotyczący aresztowania owego bandyty, ot tak na złość włądzy. Co to jest jak nie anarchia?
To lewactwo podżega do aktów wandalizmu, przemocy, a nawet morderstw vide: wysmarowany napis na krzyżu-pomniku w Gdańsku, pomniku poświęconym wymordowanym przez hitlerowców Polakom, a w ich liczbie księżom, polskim patriotom. Napis brzmiał "Zabij księdza"
lewackaszmata podpięta pod szczecińską Lambdę z jej mokrym snem o płonących kościołach, wypowiedzi podżegacza Zurawieckiego etc. etc.
Lewacki motłoch stawia się w jednym rzędzie z wrogami Narodu i Państwa Polskiego i zagraża porządkowi publicznego. To nie jest działanie przeciw PiSowi, to godzi w zwykłych, spokojnych szarych ludzi, którzy nie chcą mieć z polityką nic wspólnego. Być może właśnie o to chodzi.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
2 listopada 2020 o 21:02
@Cetus13 A skąd wiesz, że to zrobili lewicowcy, a nie ONR ze swoimi ludźmi, którzy wmieszali się w tłum? Co za problem w nocy, w masce i kapturze narobić przeciwnikom politycznym koło tyłka. Żaden. Po za tym rzeczywistych przypadków tego o czym piszesz to naprawdę niewiele I to na samym początku. Do czego ci ludzie się przyznali. Po za tym proszę Cię. Takie czasy, że nie można stać obok. Jeśli ktoś dziś stoi obok, służy obecne j władzy. Nie można dziś powiedzieć, ze "nas to nie dotyczy",. Bo dotyczy każdego. Dziś odebrali pewne prawa kobietom, jutro mogą Tobie. I co wtedy.? Tez powiesz, że Cię to nie dotyczy? I tak na zakończenie. Kto kazał władzy w takim czasie robić takie rzeczy? Władza sama zasiała ten wiatr, a teraz zbiera burze. KK od lat parł do tego by kompromis aborcyjny rozwalić. A skoro udało się im go zerwać druga strona nie jest zobowiązana do jego przestrzegania. Kompromis jest jak rozejm na wojnie. Nie jest dobry dla obu stron, ale jeśli dzięki niemu jest pokój warto go zachować. Strona rządowa właśnie go wypowiedziała. Co oznacza wojnę .Polityczną i ideologiczną. Władza sama do tego doprowadziła i dziś musi wypić piwo jakie sobie nawarzyła. JA nie widzę także pola do negocjacji. Zerwali rozejm i druga strona nie ma wyjścia. Musi teraz swoje ultimatum przedstawić. A będzie tym zapewne całkowite dopuszczenie aborcji. I teraz politycy się zes..ją. Bo albo ustąpią, albo poleje się krew. Nie sądzę jednak by obecna władza miała choć trochę instynktu samozachowawczego. Przez dekadę była karmiona obietnicami z Księżyca. I dziś nie ma wyjścia. Musi brnąć w swoje kłamstwa i manipulacje.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 listopada 2020 o 21:56
@dncx
Tak się składa, że znam tamte strony, ludzi. Kiedyś tam mieszkałem. I co?
Cała reszta twojej wypowiedzi tak samo oderwana od rzeczywistości, jak jej początek.
Otórz oczy cżłowieku....i daruj sobnie te naiwne apele w stylu "Takie czasy, że nie można stać obok. " Byłeś na proteście przedsiębiorców, rolników itd? Jeśli tak, to rozważę twoje słowa raz jeszcze. Ale jeśli wychodzisz na ulice dopiero teraz, gdy chodzi o dupę przysłowiowej Maryni (a raczej Julki, a może Margota?) - to w moich oczach oznacza to błazeństwo.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
3 listopada 2020 o 13:40
@Cetus13 Czyli raptem dałeś 2 "prowokacje". Wow, jestem pod wrażeniem. Ale wiem , że Cię nie przekonam. Może przekonają Cię w końcu wyczyny obecnej władzy, ale i tu widzę, że zakres tolerancji masz ogromny.. Ale potem już będzie za późno. Czy byłem na proteście rolników? Nie, ale rozumiem ich trwogę o miejsca pracy i o to, że znów politycy próbują coś przepchnąć kolanem, tak jak aktywnie uczestniczyłem w proteście biznesu i w pełni ich popieram. Nie stoję w tym wypadku z boku. Wiem, ze to ważne sprawy. Ale są tacy, którzy uważają, że to bzdury. Cóż. Nie pomogę. Może lobotomia pomoże, ja nie.
@wojekwiesiek I ty mówisz ,,dyskutujmy, nie obrażajmy"? TY? Jesteś ostatnią osobą, która może z takim apelem występować. Takie to mądre jak twoje nawoływania, żeby do wszystkich stosować jedną miarę. To już nawet nie hipokryzja, tylko zwykłe chamskie zakłamanie
Ze względu na wysoką nadinerpretacje wszystkich stron czy możecie mi pomoc znaleźć video z tych zdarzeń. Nie wierzę, że w dzisiejszych czasach przy tak licznym proteście nie ma masy nagrań i to od początku akcji (bo parę szarpiących się osób znalazłem).
@rex4 no właśnie też mnie zastanawia, czemu w każdym wydaniu Faktów tego nie pokazują... Temat niemieckiej Antify też jest prawdopodobnie przekolorowany, chociaż film z grupą zamaskowanych ludzi z symbolami anarchistycznymi i mówiących po niemiecku widziałem. Tyle, że tam ich Policja brała w obroty, a nie kibole...
Zaskakujace, że osoby wychodzące na ulice ze stekiem wyzwisk na ustach obrazające wszystkich i wszystko co napotkają na swojej drodze oczekują, że ktoś będzie traktował je z odpowiednią atencją.
Pan Małecki swoim rynsztokowym wpisem potwierdza tylko że jest kolejnym oderwanym od rzeczywistości celebrytą z małym rozumkiem.
Wy się tam lejcie i wyzywajcie na ulicach, a Jaruś z pinokiem wam podnoszą po cichu podatki.
@DeusExMachina Dwa zdania i tyle wyzwisk ??? Tak jak wytworzyłeś sobie w głowie błędny obraz kim ja jestem, bo tak usprawiedliwiasz swoje chamstwo, tak masz wytworzony błędny obraz świata, również do usprawiedliwiania swojego chamstwa. Żyjesz w równoległej rzeczywistości i obudzisz się z ręką w nocniku.
A kto to jest ten małecki ? Kolejny, "obiektywny", który insynuuje, że zostały kobety bite. A dowodów brak. We wrocławiu dziennikarka GW została popchnięta bo wymachiwała telefonem przed nosem komuś i gdzieś jeszcze jakaś kobieta została ponoć walnięta w brzuch, ale tej sytuacji nie widziałem. Szkoda, że pan małecki nie jest taki mądry jakby zobaczył jak antifa biega z maczetami, nożami i pałkami teleskopowymi, a może nie chce widzieć ? I chce podburzyć resztę społeczeństwa przeciw sobie. Najbardziej mi szkoda normalnych kobiet, które zostały w to wyciągnięte. Zresztą wychodzi szydło z worka, pani lempart ver fiszer, członkini partii wiosna a gdy hajs się tam skończył, wskoczyła w obięcia czarzastego, ma być tą bezstronną inicjatorką protestów uciśnionych kobiet ? Ona tak naprawdę ma w dupie kobiety bo wykorzystuje sytuacje aby wepchnąć te nachalne lobby lgbt. Zresztą widać jakie są nowe postulaty. Promocja lbgt, państwo świeckie itp. Teraz przez te protesty władza będzie miała pretekst aby ograniczać nam wolność i robić lockdown. A człowiek chce tylko pracować w tych ciężkich czasach... to jak nie miłościwie nam panujący utrudniają, to banda oszołomów lub ludzi nieświadomych z drugiej strony robi to samo. Parodi co się dzieje.
@Dobry_Wojak_Szwejk parafrazując klasyka " rada broni,rada radzi,rada nigdy cię nie zdradzi, ESA,ESA " może doczekamy że pójdą pod ziemię i tam będą zyly- bo po co dementować;-)
a poważniej to Masz tylko rację!!!
Miałam wątpliwą przyjemność poznać kilku przedstawicieli tej podrasy (oficjalni kibice wrocławskiej drużyny piłki nożnej) . Honoru nie mieli za grosz, za to nie raz widziałam , jak publicznie za pomocą argumentu pięści obrazowali niektórym dziewczynom swoje zdanie. Oczywiście zawsze byli zdania , że "się tej kur... należało" .
@Awokado_07 O błagam, ci idioci chcą się po prostu ponawalać. Ich małe móżdżki przeżarte anabolikami i alkoholem potrzebują adrenaliny więc jakikolwiek powód się nada do napierdzielanki. Myślisz,że te ćwierćmózgi przejmują się kościołem? A widujesz ty te łyse pały na mszach czy procesjach? To bydło tylko siedzi pod blokami i chla.Są bezużyteczni więc ubzdurali sobie,że są obrońcami ojczyzny chociaż nie wiedzą nawet,w którym roku był chrzest polski a ich patriotyzm kończy się na zakupie bluzy i opasek. Nadają się do wywozu na sybir co najwyżej, tam będą mogli się nawalać do woli.
Zapewne lewacka ściema. Przypomina mi sięjak baby chcą zakłócić mszę w kościele i dziwią się że zostają wyprowadzone. Babole rzucają w ochronę kościoła różnymi przedmiotami a potem jakieś bajki opowiadają że je biją.
Jak działa pozycjonowanie na tej stronie ? Ten demot już któryś raz jest na pierwszej stronie. Parę godzin temu był na chyba piątej Ktoś z administratorów przenosi na pierwszą stronę co jakiś czas czy jest jakieś inne rozwiązanie ?
@A3enain Zanim się napalisz na jakąś "wojnę" to jeszcze skup ostatnie szare komórki na tym do kogo są te słowa kierowane. Chyba,że jak usłyszysz lekarzy w telewizji mówiących "Wirus atakuje, to jest wojna" to już sobie widły ostrzysz.
@BrickOfTheWall Strajk Kobiet ma na swojej stronie, że prowadzi wojne z każdym kto się nie zgadza z ich definicja praw kobiet. Ja sie z ich definicja nie zgadzam, wiec wedlug tej logiki prowadza ze mna wojne.
Skoro w takim przypadku dorosli ludzie mowia mi prosto w twarz, ze prowadza, ze mna wojne to traktuje ich jak doroslych ludzi i szykuje sie na odpowiedz.
Trzeba umiec wazyc slowa, bo inaczej mozna zaczac ponosic ich konsekwencje.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 listopada 2020 o 21:19
@A3enain "że prowadzi wojne z każdym kto się nie zgadza z ich definicja praw kobiet" Nie, strajkujących, w tym mnie nie obchodzi co sobie myśli przeciętny kowalski. Gdyby prowadzić wojne z każdym kto się nie zgadza z naszą definicja praw kobiet to by życia brakło. Strajk walczy z ustawodawcą bo przeciętny kowalski może co najwyżej się nie zgadzać ale prawa nie zmieni a rząd już tak i to rządowi wytoczono działa.
"Skoro w takim przypadku dorosli ludzie mowia mi prosto w twarz, ze prowadza, ze mna wojne to traktuje ich jak doroslych ludzi i szykuje sie na odpowiedz." Pomijając to co napisałam wcześniej to uważasz,że masz prawo odpowiadać agresją? Na ludzi idących w manifestacji? Nie wiem czy zauważyłeś ale strajkujący nie rzucają się na ludzi,którzy się z nimi nie zgadzają . Nikt nie chodzi uzbrojony w pałki czy noże. Więc jakim cudem czujesz się zaatakowany? A jeśli chodzi o kościoły to zostało to potępione więc nie wiem czego ty więcej chcesz, jak idzie tłuszcza to wiadomo,że ktoś bardziej nabuzowany coś namaźga.
Wezwanie do wojny skierowane było do Kaczyńskiego. Rozumiem, że kibole są jego przydupasami na każde wezwanie? Kaczyzyeb jest takim biurkiem zaczepno-obronnym: on zaczepia, a kibole go bronią? Policja to chociaż podwyżki wywalczą, a ci frajerzy robią to za darmo, za pogłaskanie ego, że są "ważni", żeby podleczyć kompleksy życiowych nieudaczników i przegrywów..
kiedys kibole mowili ze beda chronic polki przez muzulmanami
wychodzi na to ze powinnismy zaczac masowo zapraszac muzulmanow zeby bronili polski przed kibolska dzicza
@gemini1234 gejowski elektorat PiS rzucający race i petardy w tłum kobiet. Jakaś alternatywna rzeczywistość chyba. W moim świecie tylko Sebixy z chowu klatkowego tak robią.
@rdaneel To co tu zostało powiedziane nie wniosło nic nowego do mojego życia, bo o wszystkim tym wiem i niektóre tematy jak to, że wobec prawa wszyscy jesteśmy równi samemu często podnoszę w dyskusji nie tylko w przypadku "rzekomego" konfliktu na płaszczyźnie kobiety-mężczyzni ale także na płaszczyźnie homo-hetero. Pisząc zaś, że może to spłynąć po gładzi mózgu nie ładnie sugerujesz, że jestem idiotą, a mój mózg nie jest pofałdowany. Sugeruję jednak byś zaglądnął do swojej mózgoczaszki i sprawdził czy to jednak Twój mózg nie jest przypadkiem zbyt gładki. Post Twój także nie wniósł nic do dyskusji i nie odpowiada na postawione przeze mnie pytanie - Czy kobiety nie identyfikują się z antifą? Feminazizm feminazizmem, ale pod szyldami antify zbierają się zarówno kobiety jak i mężczyźni. Pytanie swoje postawiłem gdyż autor wpisu przedstawionego w democie sugeruje, że kobiety zaatakowane przez naszych kiboli nie mogły być z antify. No bo właściwie dlaczego nie?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 listopada 2020 o 23:42
@AIkanaro "Że kobiety nie identyfikują się jako antifa" "nie ładnie sugerujesz, że jestem idiotą" sam nie wiem dlaczego... Może dlatego że z dupy wnioski wysnuwasz na podstawie - czego? Tego że kobiety oburzyły się że kościelna kruchta zrównała ich prawa do życia z prawem do życia 4 komórek na krzyż?
@rdaneel Kościelna władza xD dobre sobie. A wiedziałeś, że po pierwsze ustawa aborcyjna weszła w życie w 93 roku, a w 97 gdy weszły w życie zmiany w konstytucji wprowadzone przez Kwaśniewskiego to już wtedy ówczesny skład TK z nadania PSL/SLD czyli LEWICY stwierdził, że ustawa aborcyjna jest niezgodna z konstytucją? Pozwolę sobie wyrazić opinię, że sam żeś jest z dupy. Zadałem sensowne pytanie, bo wg jegomościa Małeckiego rzekomo zaatakowane kobiety nie mogły być z antify. A ja pytam dlaczego nie? Bo co?
@AIkanaro "bo wg jegomościa Małeckiego rzekomo zaatakowane kobiety nie mogły być z antify"
cyt: "Że kobiety nie identyfikują się jako antifa" - no spoko.
"Kościelna władza xD dobre sobie" tak, kościelna władza, ponieważ to kościół generalnie blokuje i aborcję i kontrolę urodzeń. nawet w 1993, a nawet przede wszystkim ponieważ akurat po upadku komunizmu był najsilniejszy. Że przypomnę skok na kasę p.t. komisja majątkowa od której nie ma odwołania: co wezmą to ich.
"to już wtedy ówczesny skład TK z nadania PSL/SLD czyli LEWICY stwierdził" ja ci może też przypomnę że TK nie jest przybudówką partyjną jak teraz pis sobie wymyślił tylko instytucją sądowniczą. W skład której wchodzą sędziowie, w domyśle niezawiśli.Trudno w to uwierzyć, ale tak powinno być. jednym z nich jest np. Zoll...I nie zmienia to postaci rzeczy: wszelkie grzebania przy ograniczaniu aborcji są ściśle związane z kościołem.
@rdaneel Tak sobie tłumacz :) Komisja majątkowa? Wiesz, że nie wzięła się z rzyci tylko powstała żeby oddać kościołowi mienie zabrane przez komunistyczne rządy Polski? Nie twierdzę przy tym, że nie doszło tam do żadnych nadużyć, a wręcz przeciwnie - jest to bardziej niż pewne, że doszło. Twierdzisz zatem, że lewica w latach 90 to nie była tak na prawdę lewica? Czy twierdzisz, że w latach 90 sądy mimo wszystko nie były "nie zawisłe"? "ja ci może też przypomnę że TK nie jest przybudówką partyjną jak teraz pis sobie wymyślił tylko instytucją sądowniczą." No to jak to jest z tymi sądami? Są nie zawisłe czy nie? Dzisiaj są przybudówką partyjną PiSu ale wtedy były czyją przybudówką? Kościelną? Zdecyduj się bo się gubisz.
Nie popieram ani jednej ani drugiej strony, ale jak się "idzie na wojnę" z okrzykami jeb*ć i wypierda*ać to czego tam się można spodziewać? Głaskania po głowach? Agresja rodzi agresję.
typowe spierd**ny ktore zamiast mozgu maja sieczke , koran czy biblie wystarczy ze dyktatorek zawola a psinki biegna lac kobiety , je***e uposledzone piz*** , mlodziez wszechpolska , onr czy naziole (to akurat dolna granica glupoty) to w wiekszosci krypto geje i male peni*y bez jajeczne cioty a o mozgu tylko slyszeli na lekcji biologi
Idziemy na wojnę, ale nie róbcie nam krzywdy - biedaczki.. Powiedzcie gdzie można zobaczyć nagranie z tego, bo nie wierzę na słowo tym co dzieciaki na ulice wysyłają.. Są nagrania do księdza, pokaż macicę, są wy....lać, są katofobiczne, więc na pewno są i te jak kibole biją dziewczynki...
Jeśli uda ci się uzyskać choć jeden mały dowód, proszę podaj dalej. Jestem równie ciekawy, bo póki co to traktuję ten demot jak tego Małeckiego, czyli mało poważnie.
wojekwiesiek ma niestety sporo racji - ilość "-" nie zmieni faktów :P... a zaś Grzegorz M. w swej apologii bardzo niestety zbliża się do niskiego poziomu znanych z ulicy haseł i wykrzykników, ale użycie "ciężkich słów" w cywilizowanej dyskusji nie jest tym samym, co użycie "ważkich argumentów" ... że o jakimś dowodzie tylko na koniec wspomnę ... :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 listopada 2020 o 20:33
@Djzordon Oho, wielcy patrioci z koszulką z patriotycznym symbolem i tanim piwskiem w żołądku. Czarnoskórego piłkarza obrzucą bananami, leją się z innymi sobie podobnymi na drodze publicznej, przeszkadzają w rozgrywaniu meczu. Takie oto mamy elity
@Djzordon A co, Polska to twoja własność? Jakim prawem ty i tobie podobni sobie tą Polskę uzurpują? Nie macie monopolu na Polskę, polskość ani na polską rację stanu.
@Djzordon Widziałeś na proteście gdzieś dwóch nagich facetów? Wiesz może co ma wspólnego aborcja z LGBT? Uważasz że geje i lesbijki potrzebują aborcji? Do czego?
@rdaneel Widziałem wielokrotnie na różnych ,,paradach równości" rozebranych mężczyzn albo ubranych w akcesoria do BDSM, udających psy, noszących obroże i smycze. Część protestujących kobiet jak nie większość nosi tęczowe flagi, popiera LGBT.
@egoiste Polska od lat reprezentowała pewne wartości. Honor, ojczyzna, duma. Z takimi hasłami ludzie szli na wojne z okupantami. Jeśli ty chcesz reprezentować inne zasady i mówić, że facet z facetem to rodzina i do tego lepsza niż ta normalna to twoja sprawa. Ale nie w naszym kraju,
@Djzordon "wielokrotnie na różnych ,,paradach równości " No ale co i jak ty niby widziałeś i jaki to ma związek? Wmówili ci że LBGT i już, wrogowie narodu do jednego wora...
Rozmowa z tobą (i całym PiS) przypomina rozmowę w stylu:
- Napijemy się CocaCola?
- Tak jutro pojadę do kina.
- Ale ja o CocaCola.
- A tam kupię popcorn.
- Ale ja o CocaCola
.... - Film będę oglądał.
"Z takimi hasłami ludzie szli na wojne z okupantami"
"inne zasady i mówić, że facet z facetem"
Spartę pokonały Teby. W Tebach funkcjonował "Święty Zastęp" : trzystu homoseksualnych wojowników. I ja nie wiem co łączy te dwa twoje zdania w jakiś sensowny przekaz. Gdzie ty widzisz gejów, jaki to ma związek z aborcją no i gdzie tu jest miejsce na gadanie o patriotyźmie? Jeden żre orzeszki, drugi nie zamyka sedesu trzeci lubi z facetem. Jaki to ma związek z Ojczyzną i patriotyzmem?
przyłączam się do prośby, też chcę zobaczyć nagrania z tej rzezi niewinnych kobiet i dzieci. A może ktoś z policji wypowie się ilu poszkodowanych zgłosiło się ze śladami pobicia?
Niech się najpierw wypowiedzą rodzice dzieci które potrzebują stałej opieki ile się trzeba poświęcać a nie teraz się gnojem przerzucają lewi z prawymi. Zabrano możliwość wyboru, możliwość na stworzenie dużej rodziny ale naród ogłupiony i jasne było że to się upolityczni a ktoś będzie musiał cierpieć patrząc jak umiera kilkudniowe dziecko.
To ściema, nieznane są te przypadki pobicia - gdyby jakieś były to już by było pełno nagrań, obdukcji, doniesień. Wierzycie w takie ściemy, aż mi was szkoda jak łatwo można wami manipulować.
hmm widziałem ten filmik z tej krzywej aukcji i widać że ta biedna pani sama bije i zaczepia mężczyznę a potem dostaje od niego, nie jestem za biciem kobiet ale ta sobie na to zapracowała i sama się prosiła bo jakim prawem ona ma prawo a druga strona już nie.
Uczciwie mówiąc nie widziałem zajścia.
Ale widziałem filmik, na którym kobiety dosłownie oblepiały wolno jadące BMW i widziałem później spot oskarżający kierowcę.
Może więc taki oto opis:
Kibice Legii broniąc konstytucji pobili (załóżmy, ze pobili...) warchołów protestujących przeciwko zgodności prawa z konstytucją.
A nie wiadomo, kto kogo zaatakował. Ja obstawiałbym, że zaatakowały warchoły.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 listopada 2020 o 22:46
@ZlyCzlowiek7
"Lewactwo przeliczyło się" o kim ty mi tu k... bredzisz?
"kulturowa warstwa społeczeństwa się nie poddała" to znaczy mohery?
"Temat ten poruszał Tadeusz Boy-Żeleński w swoim Piekle kobiet. Używał w stosunku do zaistniałego stanu prawnego określenia „największa zbrodnia prawa karnego”. Pisał, że omawiany zakaz „istnieje tylko na papierze”, a stosowany bywa tylko w razie śmierci matki, będąc w istocie jej przyczyną. Obwiniał go też o „samobójstwa, dzieciobójstwa i inne klęski”. Ubolewał, że państwo uznaje prawo do życia płodów, a nie troszczy się o warunki ich życia po urodzeniu, skazując niekiedy wraz z matką na bezdomność"
a w tłumaczeniu na polskie ' XIX wieku rozpoczęła się na nowo dyskusja nad dopuszczalnością przerywania ciąży, w której zdecydowane stanowisko zajął Kościół katolicki – uznając, że animacja zachodzi w momencie zapłodnienia i ustanawiając w 1869 sankcję w postaci ekskomuniki" Kościołowi z jakiegoś powodu pop... się w mózgu i postanowił zawracać kijem Wisłę. Pewnie na fali walki z darwinizmem i ogólnie nauką.
Nie od dziś wiadomo że kibole to niezbyt inteligentne bydło. Trzeba mieć gówno zamiast mózgu żeby być protestujące kobiety lub innych kibiców tylko dlatego że są za innym klubem :)
Śpiewak to dokładna kalka kiboli - tym była by większość kiboli gdyby pochodzili z lepszych rodzin. Tak całe dorosłe życie spędził na walce o prawa Warszawiaków, jak Adolf H., pewien austriacki akwarelista poświęcił się walce o prawa Żydów. Jak chcieli kibole coś pożytecznego zrobić to powinni panie pocałować w rączkę, a ludzi jak Śpiewak powiesić za cojones na pierwszej lepszej latarni. Zresztą jak resztę towarzystwa jak Lempart i całą lewicę. Trzeba być totalnym gnojem by tak skłócić Polaków. Nie. Nie Jarek wywołał burdy - jego naziole byli spokojni jak baranki nawet jak komuchy atakowały ich nożami i butelkami. Lempart jest winna tej eskalacji nienawiści. Gdyby zebrali podpisy pod referendum z proponowanymi pytaniami by pis ich nie zmanipulował nikt by nie ucierpiał. Ale trzeba było wywołać nienawiść i agresje wiedząc, że różne agresywne typy się przyłączą. Przecież o to im chodziło by się krew polała.
Wpis jest słaby - kolejny bałwan taki sam jak kibole.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
13 razy.
Ostatnia modyfikacja:
3 listopada 2020 o 1:36
Poziom kultury zwolenników aborcji jakoś mnie nie dziwi, bo wiadomo czyimi są narzędziami.... ale dobrze że kibole nie stanęli ramię w ramię z tom hołotą ( jak ich nazwał Rzepliński, którego wypowiedzi jeszcze niedawno powoływała się lewica) która chce zakrzyczeć , prawo do życia do pierwszego krzyku dziecka, tym co sami dla siebie nic zrobić nie mogą...co z tego że są ułomni , chorzy, że być może ich życie będzie trwało tylko chwilę, ale ta chwila to ich całe życie, to być może pierwszy i ostatni krzyk, I choć niejednokrotnie krótkie i cierpiące, to zapewne więcej warte od waszego krzykacze .. i od mojego pewnie też.. Opieka państwa dla takich dzieci, wolność wyboru czy zostawić w szpitalu czy nie o to powinniśmy walczyć.. A nie o prawo od zabijania jak jakieś opętane hordy... pod tym się żadna cywilizacja życia nie podpisze..
r
@borekpp
"niejednokrotnie krótkie i cierpiące" zrób sobie doświadczenie: wbij sobie igłę w ramię i tak chodź. będziesz mógł doświadczać życia jak co niektórzy. Opisz przeżycia.
"prawo od zabijania" gdyby chodziło o prawo do życia to nie zabiłbyś pająką.
"życie człowieka" zaczyna się wtedy kiedy staje się człowiekiem. a nie kiedy nabywa kod genetyczny. płód z "odrębnym kodem genetycznym" nie ma świadomości, odczuć, pamięci etc. etc...
@borekpp "Opieka państwa dla takich dzieci, wolność wyboru czy zostawić w szpitalu czy nie o to powinniśmy walczyć"
O opiekę państwa to już walczyli w sejmie opiekunowie. Uwaga, uwaga, dorosłych już niepełnosprawnych. Bo to jak dzieci niepełnosprawne to co innego a dorośli to jeszcze coś innego. A podobno każde życie ma znaczenie.
Julki walczą z religią, a chcą żeby je traktować zgodnie z chrześcijańską etyka. Wyobrażmy sobie ten protest w kraju muzułmańskim, sończyłby się po 10 minutach . Julki z sieczką w głowie.
@cyprian1 "większość muzułmanów przyjmuje, że Bóg obdarza embrion duszą dopiero po upływie 120 dni od zapłodnienia. Aborcja jest więc zakazana dopiero od 4. miesiąca ciąży. "
Ponadto plujesz ludziom w ryj zrównując ich z twoją mityczną "Julką". Bo co? Bo tak prościej moherze?
@rdaneel Wali mnie co tam sobie muzułmanie durnego wymyślili w sprawie aborcji, jedno jest pewne życie nie znosi próżni i w miejsce katolików zaraz pojawią się jakieś inne wyznanie i raczej będzie gorzej dla Julek niż teraz, więc co trzeba mieć w głowie żeby walczyć o gorszą przyszłość. Osobiście nie chodzę do koscioła nie angażuję się w żadną religię i jakoś nikt mnie nie dyskryminuje w Polsce i nigdy nie miałem z tego powodu nieprzyjemności. Natomiast w krajach islamskich jest np. wyższy podatek dla innowierców i ateistów zdrada małżeńska jest karana ukamieniowaniem homo jest penalizowane. Chyba że się mylę, A jeśli chodzi o aborcję, to naukowo jest dowiedzione, że od chwili poczęcia płód ma swoje DNA, inne niż matka więc to już inny byt to już człowiek.
"A jeśli chodzi o aborcję, to naukowo jest dowiedzione, że od chwili poczęcia płód ma swoje DNA, inne niż matka więc to już inny byt to już człowiek." Wiesz co to jest DNA? A wiesz czym charakteryzuje się człowiek? Widziałeś kiedyś zarodek i czy potrafisz wyobrazić sobie jak tam, może istnieć człowiek w sensie myśli, uczucia czy świadomości (już o samoświadomości szkoda gadać)?
Czy wiesz że 3-miesięczny płód ma wielkość myszy i jest od niej mniej świadomy?
@rdaneel Wiem co to jest DNA . Wiem czym charakteryzuje się człowiek. itd. Wiem też że żyją ludzie na tym świecie, którzy w wyniku np. choroby stracili już świadomość i są mniej świadomi od myszy, czy jest twoja zgoda żeby można było ich zabijać, a jeśli tak to jaką śmierć dla nich wybierasz ?
@cyprian1 "choroby stracili już świadomość i są mniej świadomi od myszy" generalnie bredzisz udając że nie wiesz o czym mówię, prawda? Bo pewnie nie wiesz kiedy decyduje się o odłączeniu od aparatury i czym jest śmierć mózgu?
@rdaneel W kazdej wypowiedzi starasz się mnie obrazić i myślisz że to jakiś argument, a tak nie jest. O jakim odłączaniu aparatury ty mówisz ? Twoja wypowiedź świadczy tylko jak mało wiesz o świecie, już w takim razie podejmę wysiłek i trochę cię uświadomię. Otóż są osoby chore np. na Alzheimera nie koniecznie leżą pod aparaturą i nie można im nic odłączyć, poprostu choroba zaatakowała im jakieś części mózgu odpowiedzialne za pamięć i inne ważne funkcje osoba nie jest w stanie wykonywać zwykłych codziennych czynności, nie potrafi się sam ubrać, zjeść, myć ani rozmawiać z innymi ludźmi. Pojawia się całkowity brak rozpoznawania najbliższych osób, a nawet pór dnia i nocy. Niemniej jednak inne podstawowe funkcje życiowe jak oddychanie trawienie itd działają . Odpowiedz na pytanie na jakim etapie i w jaki sposób proponujesz zabić taką osobę, skoro jest prawdopodobnie mniej świadoma od myszy ???
@cyprian1
"Otóż są osoby chore np. na Alzheimera" są świadome? Bardzo trudna jest odpowiedź na pytanie czy osoba która nie poznaje, NIE WIE co dzieje się w jej otoczeniu jest jeszcze człowiekiem czy nie. Wiem natomiast że takie umieranie jest powolnym pozbawianiem człowieczeństwa oraz zostawia straszną bliznę na pamięci o niej jej bliskich. Chcemy pamiętać dziadka a nie jęczącego, bluzgającego starca, babcię a nie okutaną w koc osobę z pustymi oczami.
Straszne pytanie, strasznie trudno o odpowiedź.
No dobrze, a powracając to pewnie ten dylemat ma jakiś związek z tematem? Bo on raczej o eutanazji mówi...
"Niemniej jednak inne podstawowe funkcje życiowe jak oddychanie trawienie itd działają" tak jak u np. myszy? Znasz pojęcie śmierci mózgowej? Podstawowe funkcje też niby działają.
dodam od siebie, że prawie każdy islamski terrorysta atakuje kobiety (nożem w plecy) lub strzela do staruszków. To jest tak powszechny schemat, że aż oczy bolą. No i mamy teraz naszych polskich podludzi - rzucili się na kobiety. brawo.
No ok - poobrażał parę przekonań i wierzeń? Czy mocny to przekaz - chyba nie. Bardzo emocjonalny. Bardzo osobisty. Ale czy coś z tego wynika? Czy to do czegoś prowadzi? Nie sądzę.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@matka_maciory Nic. Bo tu niewiele się da zrobić .Oni już inni nie będą. No może lobotomia by pomogła.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemWSZYSTKICH oceniajmy ta samą miarą, dlaczego to jest problem?
Odpowiedz Komentuj obrazkiemNie, to nie było do polskich kobiet, tylko polskich feministek (a to duża różnica), tych samych, które atakowały policję, malowały po ścianach kościołów, przerywały mszę, prowokowały burdy. Jest akcja, jest reakcja, co to za chore rozgrzeszanie jednych, a piętnowanie drugich?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 listopada 2020 o 19:07
@wojekwiesiek Aha i dlatego postanowili wpaść w tłum i lać każdego kto się nawinie? Dresiarze wyklęci znowu kierują się jakąś urojoną definicją "prawdziwości"?
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 listopada 2020 o 19:22
@wojekwiesiek Jesteś albo bardzo głupi, albo z pisu, co w zasadzie na jedno wychodzi.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@wojekwiesiek czyli czym różnisz się od fanatycznych muslimów bo ja nie widzę różnicy?Oni też znajdą na pewno masę podobnych "argumentów" za biciem kobiet.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 listopada 2020 o 7:55
@Elathir KOBIET, NIE FEMINISTEK, napisałem poprawną polszczyzną.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemCzym różnisz się od fanatycznych muslimów, oni też są za niszczeniem kościołów. Odpowiednia retoryka? To się polecam.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 listopada 2020 o 18:59
@wojekwiesiek jestem katolikiem i nie zależy mi na niszczeniu kościołów. A feministki są podzbiorem kobiet. To, że w własnej główce jest dehumanizujesz to nic nie znaczy. Zdaniem fanatycznego muslima wszystkie kobiety, które się go nie słuchają to feministki, a więc oznacza to, że popierasz ich?
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@Elathir Gdyby feministki były podzbiorem kobiet, już dawno przejęły by władzę, biorąc pod uwagę, iż mają 50% elektorat, dlaczego dostają ledwo 3% poparcie? Bo kobiety się od nich odcinają. FAKT.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemI znowu fanatyczny muslim, nudzisz, ale jak ci najbliżej do niego, cóż... na miłość nie ma rady.
Pozdrawiam... allah... wiesz co.
@Elathir. Błąd one nie uznają siebie za kobiety one uznają się za trochę innych facetów a to różnica. I one nader chętnie dehumanizują przeciwników a głównie facetów (nie pogardzą też i kobieta o innych poglądach).
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@wojekwiesiek Byli tam mężczyźni, były dzieci, były starsze małżeństwa, niepełnosprawni jak i cala masa osób wierzących.Były feministki i były kobiety, które feministkami nie są. Czy ty naprawdę myślisz,że na setki tysięcy osób strajkujących w całej polsce nie znajdą się żadne zjeby które potraktują to jak okazje do rozwalania i maziania po ścianach? Myślisz,że w powstaniach polskich nie było takich jednostek? To znaczy,że co, wszyscy są be i można nimi walić o ziemię? Co to za idiotyczna logika.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemto jest pisiorowa logika wiec nie wytłumaczysz nie zrozumie
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@Breva Tak, zjeby są wszędzie, dlaczego jednych piętnujesz, innych nie? Co za idiotyczna logika :]
Odpowiedz Komentuj obrazkiemSzanujmy się wzajemnie, masz coś przeciwko? ROZUMIESZ? Feministkom nie zależy na postulatach, one chcą przejąć władzę, jeśli tego nie ogarniasz, nic nie poradzę.
@wojekwiesiek "dlaczego jednych piętnujesz, innych nie" Skąd taki wniosek? Czy ja mówię,że niszczenie czegokolwiek przez protestujących jest dobre?
Odpowiedz Komentuj obrazkiem"Feministkom nie zależy na postulatach, one chcą przejąć władzę" No popatrz, ja też jestem feministką. Nie wiedziałam,że chce przejąć władzę, dzięki,że mnie uświadomiłeś, zaraz sobie napiszę przemowę jak już mnie wybiorą dyktatorem.
Cwele, frajerzy i patologiczne zjeby.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@faraon69 Tchórze z małymi siusiakami.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@faraon69 Witam . az sie zalogowałem . Jesli to prawda co czytam , to chciałem powiedziec ,ze jest to naprawde nie do uwierzenia. NIE BEDE TU PISAŁ JAKIMI CWELAMI JESTEŚCIE ,bo wy to juz wiecie , napisze tylko , ze patrząc w lustro kibico legii widzisz poprostu ch##uja ! tak najzwyklejszego je#..anego ch#uja !
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@pietuch Eloł! Dzięki za poparcie :-)
Odpowiedz Komentuj obrazkiemMożna się oburzać na wulgaryzmy, ale ci troglodyci nie rozumieją innego języka. Jeśli mówi się do nich normatywną leksyką uważają, że to język obcy.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemNie wiem, kim jest pan Małecki, ale szacun za ten tekst. Puryści językowi go nie zrozumieją, ale to nie jest przesłanie do nich:)
@F18_hornet W samo sedno :-) Ich mózgi zryte przez alkohol i dragi nie rozumieją "normalnego" języka.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 listopada 2020 o 22:01
Bojówkarze bili Polaków. Bojowkarze bili z czyimś blogosławienstwem. Bojówkarze bijący Polakow mają się za bohaterów i patriotów. Czyżby Polska nie była krajem dla Polaków?
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@feroxa nie od dzisiaj wiadomo, że PiS i kibole Legii to nic innego jak opcja Rosyjska w Polsce. To są wszystko pachołki Putina.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@feroxa To nie "pisowski" "kibol" napadł w Myśliborzu na księdza. Co więcej sędzina z upolitycznionego stowarzyszenia Iustitia oddaliła wniosek prokuratury dotyczący aresztowania owego bandyty, ot tak na złość włądzy. Co to jest jak nie anarchia?
Odpowiedz Komentuj obrazkiemTo lewactwo podżega do aktów wandalizmu, przemocy, a nawet morderstw vide: wysmarowany napis na krzyżu-pomniku w Gdańsku, pomniku poświęconym wymordowanym przez hitlerowców Polakom, a w ich liczbie księżom, polskim patriotom. Napis brzmiał "Zabij księdza"
lewackaszmata podpięta pod szczecińską Lambdę z jej mokrym snem o płonących kościołach, wypowiedzi podżegacza Zurawieckiego etc. etc.
Lewacki motłoch stawia się w jednym rzędzie z wrogami Narodu i Państwa Polskiego i zagraża porządkowi publicznego. To nie jest działanie przeciw PiSowi, to godzi w zwykłych, spokojnych szarych ludzi, którzy nie chcą mieć z polityką nic wspólnego. Być może właśnie o to chodzi.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 listopada 2020 o 21:02
@Cetus13 A skąd wiesz, że to zrobili lewicowcy, a nie ONR ze swoimi ludźmi, którzy wmieszali się w tłum? Co za problem w nocy, w masce i kapturze narobić przeciwnikom politycznym koło tyłka. Żaden. Po za tym rzeczywistych przypadków tego o czym piszesz to naprawdę niewiele I to na samym początku. Do czego ci ludzie się przyznali. Po za tym proszę Cię. Takie czasy, że nie można stać obok. Jeśli ktoś dziś stoi obok, służy obecne j władzy. Nie można dziś powiedzieć, ze "nas to nie dotyczy",. Bo dotyczy każdego. Dziś odebrali pewne prawa kobietom, jutro mogą Tobie. I co wtedy.? Tez powiesz, że Cię to nie dotyczy? I tak na zakończenie. Kto kazał władzy w takim czasie robić takie rzeczy? Władza sama zasiała ten wiatr, a teraz zbiera burze. KK od lat parł do tego by kompromis aborcyjny rozwalić. A skoro udało się im go zerwać druga strona nie jest zobowiązana do jego przestrzegania. Kompromis jest jak rozejm na wojnie. Nie jest dobry dla obu stron, ale jeśli dzięki niemu jest pokój warto go zachować. Strona rządowa właśnie go wypowiedziała. Co oznacza wojnę .Polityczną i ideologiczną. Władza sama do tego doprowadziła i dziś musi wypić piwo jakie sobie nawarzyła. JA nie widzę także pola do negocjacji. Zerwali rozejm i druga strona nie ma wyjścia. Musi teraz swoje ultimatum przedstawić. A będzie tym zapewne całkowite dopuszczenie aborcji. I teraz politycy się zes..ją. Bo albo ustąpią, albo poleje się krew. Nie sądzę jednak by obecna władza miała choć trochę instynktu samozachowawczego. Przez dekadę była karmiona obietnicami z Księżyca. I dziś nie ma wyjścia. Musi brnąć w swoje kłamstwa i manipulacje.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 listopada 2020 o 21:56
@dncx dobrze gadasz, Twoje zdrowie.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@dncx
Odpowiedz Komentuj obrazkiemTak się składa, że znam tamte strony, ludzi. Kiedyś tam mieszkałem. I co?
Cała reszta twojej wypowiedzi tak samo oderwana od rzeczywistości, jak jej początek.
To też jest prawacka prowokacja?
https://lewackaszmata.pl/produkt/koszulka-biala-la-unica-iglesia-que-ilumina-es-la-que-arde/
https://twitter.com/lewackaszmata/status/1320815979342028800
Otórz oczy cżłowieku....i daruj sobnie te naiwne apele w stylu "Takie czasy, że nie można stać obok. " Byłeś na proteście przedsiębiorców, rolników itd? Jeśli tak, to rozważę twoje słowa raz jeszcze. Ale jeśli wychodzisz na ulice dopiero teraz, gdy chodzi o dupę przysłowiowej Maryni (a raczej Julki, a może Margota?) - to w moich oczach oznacza to błazeństwo.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 listopada 2020 o 13:40
@Cetus13 Czyli raptem dałeś 2 "prowokacje". Wow, jestem pod wrażeniem. Ale wiem , że Cię nie przekonam. Może przekonają Cię w końcu wyczyny obecnej władzy, ale i tu widzę, że zakres tolerancji masz ogromny.. Ale potem już będzie za późno. Czy byłem na proteście rolników? Nie, ale rozumiem ich trwogę o miejsca pracy i o to, że znów politycy próbują coś przepchnąć kolanem, tak jak aktywnie uczestniczyłem w proteście biznesu i w pełni ich popieram. Nie stoję w tym wypadku z boku. Wiem, ze to ważne sprawy. Ale są tacy, którzy uważają, że to bzdury. Cóż. Nie pomogę. Może lobotomia pomoże, ja nie.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@wojekwiesiek-fajnie się żyje bez rozumu ?
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@Saba20 Dyskutujmy, nie obrażajmy, jak to jest ponad twoje skromne możliwości, nic nie poradzę.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@wojekwiesiek I ty mówisz ,,dyskutujmy, nie obrażajmy"? TY? Jesteś ostatnią osobą, która może z takim apelem występować. Takie to mądre jak twoje nawoływania, żeby do wszystkich stosować jedną miarę. To już nawet nie hipokryzja, tylko zwykłe chamskie zakłamanie
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZe względu na wysoką nadinerpretacje wszystkich stron czy możecie mi pomoc znaleźć video z tych zdarzeń. Nie wierzę, że w dzisiejszych czasach przy tak licznym proteście nie ma masy nagrań i to od początku akcji (bo parę szarpiących się osób znalazłem).
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@rex4 no właśnie też mnie zastanawia, czemu w każdym wydaniu Faktów tego nie pokazują... Temat niemieckiej Antify też jest prawdopodobnie przekolorowany, chociaż film z grupą zamaskowanych ludzi z symbolami anarchistycznymi i mówiących po niemiecku widziałem. Tyle, że tam ich Policja brała w obroty, a nie kibole...
Odpowiedz Komentuj obrazkiemByło w faktach kilka razy puszczane, ale nie w głównym wydaniu tylko tvn24
Odpowiedz Komentuj obrazkiemKibole? To zwykła banda cweli i frajerow, których rozwój zatrzymał się na etapie toczenia piłki i otwierania puszki.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemLegia to stara kur.a
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZaskakujace, że osoby wychodzące na ulice ze stekiem wyzwisk na ustach obrazające wszystkich i wszystko co napotkają na swojej drodze oczekują, że ktoś będzie traktował je z odpowiednią atencją.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemPan Małecki swoim rynsztokowym wpisem potwierdza tylko że jest kolejnym oderwanym od rzeczywistości celebrytą z małym rozumkiem.
Wy się tam lejcie i wyzywajcie na ulicach, a Jaruś z pinokiem wam podnoszą po cichu podatki.
@DeusExMachina Dwa zdania i tyle wyzwisk ??? Tak jak wytworzyłeś sobie w głowie błędny obraz kim ja jestem, bo tak usprawiedliwiasz swoje chamstwo, tak masz wytworzony błędny obraz świata, również do usprawiedliwiania swojego chamstwa. Żyjesz w równoległej rzeczywistości i obudzisz się z ręką w nocniku.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemRewolucja chryzantemowa!
Odpowiedz Komentuj obrazkiemI to jest ta druga strona na którą zamieniamy. Jak ktoś widzi jakąkolwiek różnicę między jednymi, a drugimi to gratuluję.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemCzego oczekiwać po kibolach. ..oni już nie raz udowodnili ze inteligencje to mają na poziomie młotka warsztatowego.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@tommy252 nie obrażaj młotka z niego jest jakiś pożytek
Odpowiedz Komentuj obrazkiemA kto to jest ten małecki ? Kolejny, "obiektywny", który insynuuje, że zostały kobety bite. A dowodów brak. We wrocławiu dziennikarka GW została popchnięta bo wymachiwała telefonem przed nosem komuś i gdzieś jeszcze jakaś kobieta została ponoć walnięta w brzuch, ale tej sytuacji nie widziałem. Szkoda, że pan małecki nie jest taki mądry jakby zobaczył jak antifa biega z maczetami, nożami i pałkami teleskopowymi, a może nie chce widzieć ? I chce podburzyć resztę społeczeństwa przeciw sobie. Najbardziej mi szkoda normalnych kobiet, które zostały w to wyciągnięte. Zresztą wychodzi szydło z worka, pani lempart ver fiszer, członkini partii wiosna a gdy hajs się tam skończył, wskoczyła w obięcia czarzastego, ma być tą bezstronną inicjatorką protestów uciśnionych kobiet ? Ona tak naprawdę ma w dupie kobiety bo wykorzystuje sytuacje aby wepchnąć te nachalne lobby lgbt. Zresztą widać jakie są nowe postulaty. Promocja lbgt, państwo świeckie itp. Teraz przez te protesty władza będzie miała pretekst aby ograniczać nam wolność i robić lockdown. A człowiek chce tylko pracować w tych ciężkich czasach... to jak nie miłościwie nam panujący utrudniają, to banda oszołomów lub ludzi nieświadomych z drugiej strony robi to samo. Parodi co się dzieje.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@Dobry_Wojak_Szwejk parafrazując klasyka " rada broni,rada radzi,rada nigdy cię nie zdradzi, ESA,ESA " może doczekamy że pójdą pod ziemię i tam będą zyly- bo po co dementować;-)
Odpowiedz Komentuj obrazkiema poważniej to Masz tylko rację!!!
@Dobry_Wojak_Szwejk Odniosę się do jednego - nasze państwo jest świeckie.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@Awokado_07 Kibice mają swój honor, no tak...
Odpowiedz Komentuj obrazkiemMiałam wątpliwą przyjemność poznać kilku przedstawicieli tej podrasy (oficjalni kibice wrocławskiej drużyny piłki nożnej) . Honoru nie mieli za grosz, za to nie raz widziałam , jak publicznie za pomocą argumentu pięści obrazowali niektórym dziewczynom swoje zdanie. Oczywiście zawsze byli zdania , że "się tej kur... należało" .
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@Awokado_07 O błagam, ci idioci chcą się po prostu ponawalać. Ich małe móżdżki przeżarte anabolikami i alkoholem potrzebują adrenaliny więc jakikolwiek powód się nada do napierdzielanki. Myślisz,że te ćwierćmózgi przejmują się kościołem? A widujesz ty te łyse pały na mszach czy procesjach? To bydło tylko siedzi pod blokami i chla.Są bezużyteczni więc ubzdurali sobie,że są obrońcami ojczyzny chociaż nie wiedzą nawet,w którym roku był chrzest polski a ich patriotyzm kończy się na zakupie bluzy i opasek. Nadają się do wywozu na sybir co najwyżej, tam będą mogli się nawalać do woli.
Odpowiedz Komentuj obrazkiempiękne i dosadne ale i tak nie dotrze do bezmózgich ameb
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZapewne lewacka ściema. Przypomina mi sięjak baby chcą zakłócić mszę w kościele i dziwią się że zostają wyprowadzone. Babole rzucają w ochronę kościoła różnymi przedmiotami a potem jakieś bajki opowiadają że je biją.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@kacu1980
Odpowiedz Komentuj obrazkiemI wy, kibole wyklęci to takie samozwańcze "strażniki Texasu" co wszystkim sprawiedliwość wymierzają...??
@BrickOfTheWall bez komentarza
Odpowiedz Komentuj obrazkiemJak działa pozycjonowanie na tej stronie ? Ten demot już któryś raz jest na pierwszej stronie. Parę godzin temu był na chyba piątej Ktoś z administratorów przenosi na pierwszą stronę co jakiś czas czy jest jakieś inne rozwiązanie ?
Odpowiedz Komentuj obrazkiemJeśli ktoś głośno woła "to jest wojna", niech się później nie dziwi, że ktoś ich słowa potraktował poważnie i odpowiedział na deklaracje wojny.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@A3enain Zanim się napalisz na jakąś "wojnę" to jeszcze skup ostatnie szare komórki na tym do kogo są te słowa kierowane. Chyba,że jak usłyszysz lekarzy w telewizji mówiących "Wirus atakuje, to jest wojna" to już sobie widły ostrzysz.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@A3enain
Odpowiedz Komentuj obrazkiemTak "to jest wojna"
ale rozpoczął ją pewien Karakan i jego wierne przydupasy i klakierzy.
Strajk Kobiet po prostu "mówi jak jest"
@BrickOfTheWall Strajk Kobiet ma na swojej stronie, że prowadzi wojne z każdym kto się nie zgadza z ich definicja praw kobiet. Ja sie z ich definicja nie zgadzam, wiec wedlug tej logiki prowadza ze mna wojne.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemSkoro w takim przypadku dorosli ludzie mowia mi prosto w twarz, ze prowadza, ze mna wojne to traktuje ich jak doroslych ludzi i szykuje sie na odpowiedz.
Trzeba umiec wazyc slowa, bo inaczej mozna zaczac ponosic ich konsekwencje.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 listopada 2020 o 21:19
@A3enain "że prowadzi wojne z każdym kto się nie zgadza z ich definicja praw kobiet" Nie, strajkujących, w tym mnie nie obchodzi co sobie myśli przeciętny kowalski. Gdyby prowadzić wojne z każdym kto się nie zgadza z naszą definicja praw kobiet to by życia brakło. Strajk walczy z ustawodawcą bo przeciętny kowalski może co najwyżej się nie zgadzać ale prawa nie zmieni a rząd już tak i to rządowi wytoczono działa.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem"Skoro w takim przypadku dorosli ludzie mowia mi prosto w twarz, ze prowadza, ze mna wojne to traktuje ich jak doroslych ludzi i szykuje sie na odpowiedz." Pomijając to co napisałam wcześniej to uważasz,że masz prawo odpowiadać agresją? Na ludzi idących w manifestacji? Nie wiem czy zauważyłeś ale strajkujący nie rzucają się na ludzi,którzy się z nimi nie zgadzają . Nikt nie chodzi uzbrojony w pałki czy noże. Więc jakim cudem czujesz się zaatakowany? A jeśli chodzi o kościoły to zostało to potępione więc nie wiem czego ty więcej chcesz, jak idzie tłuszcza to wiadomo,że ktoś bardziej nabuzowany coś namaźga.
Wezwanie do wojny skierowane było do Kaczyńskiego. Rozumiem, że kibole są jego przydupasami na każde wezwanie? Kaczyzyeb jest takim biurkiem zaczepno-obronnym: on zaczepia, a kibole go bronią? Policja to chociaż podwyżki wywalczą, a ci frajerzy robią to za darmo, za pogłaskanie ego, że są "ważni", żeby podleczyć kompleksy życiowych nieudaczników i przegrywów..
Odpowiedz Komentuj obrazkiemA to nie jest wojna czasem??
Odpowiedz Komentuj obrazkiemNie ma to jak drzeć jape że to jest wojna a potem płakać ze ktoś potraktował i tak łagodniej niż na wojnie xD
Odpowiedz Komentuj obrazkiemKwiat Narodu Polskiego, Obrońcy Ojczyzny i Własnych Matek i Sióstr. Ja p****erdole.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemkiedys kibole mowili ze beda chronic polki przez muzulmanami
Odpowiedz Komentuj obrazkiemwychodzi na to ze powinnismy zaczac masowo zapraszac muzulmanow zeby bronili polski przed kibolska dzicza
To nie kibole, ale naturalny elektorat PiSowski lub Korwinowy. Prymitywny, ograniczony na wiedzę i w większości gejowski.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@gemini1234 gejowski elektorat PiS rzucający race i petardy w tłum kobiet. Jakaś alternatywna rzeczywistość chyba. W moim świecie tylko Sebixy z chowu klatkowego tak robią.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemNie trzeba czytać wszystkiego. Ostatnie zdanie streszcza całą wypowiedź X)
Odpowiedz Komentuj obrazkiemCzyli, że co? Że kobiety nie identyfikują się jako antifa?
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@AIkanaro
Odpowiedz Komentuj obrazkiemJa wiem że długie i może spłynąć po gładzi mózgu ale może jednak warto?:
https://www.youtube.com/watch?v=bZ3G54FCgMQ
@rdaneel To co tu zostało powiedziane nie wniosło nic nowego do mojego życia, bo o wszystkim tym wiem i niektóre tematy jak to, że wobec prawa wszyscy jesteśmy równi samemu często podnoszę w dyskusji nie tylko w przypadku "rzekomego" konfliktu na płaszczyźnie kobiety-mężczyzni ale także na płaszczyźnie homo-hetero. Pisząc zaś, że może to spłynąć po gładzi mózgu nie ładnie sugerujesz, że jestem idiotą, a mój mózg nie jest pofałdowany. Sugeruję jednak byś zaglądnął do swojej mózgoczaszki i sprawdził czy to jednak Twój mózg nie jest przypadkiem zbyt gładki. Post Twój także nie wniósł nic do dyskusji i nie odpowiada na postawione przeze mnie pytanie - Czy kobiety nie identyfikują się z antifą? Feminazizm feminazizmem, ale pod szyldami antify zbierają się zarówno kobiety jak i mężczyźni. Pytanie swoje postawiłem gdyż autor wpisu przedstawionego w democie sugeruje, że kobiety zaatakowane przez naszych kiboli nie mogły być z antify. No bo właściwie dlaczego nie?
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 listopada 2020 o 23:42
@AIkanaro "Że kobiety nie identyfikują się jako antifa" "nie ładnie sugerujesz, że jestem idiotą" sam nie wiem dlaczego... Może dlatego że z dupy wnioski wysnuwasz na podstawie - czego? Tego że kobiety oburzyły się że kościelna kruchta zrównała ich prawa do życia z prawem do życia 4 komórek na krzyż?
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@rdaneel Kościelna władza xD dobre sobie. A wiedziałeś, że po pierwsze ustawa aborcyjna weszła w życie w 93 roku, a w 97 gdy weszły w życie zmiany w konstytucji wprowadzone przez Kwaśniewskiego to już wtedy ówczesny skład TK z nadania PSL/SLD czyli LEWICY stwierdził, że ustawa aborcyjna jest niezgodna z konstytucją? Pozwolę sobie wyrazić opinię, że sam żeś jest z dupy. Zadałem sensowne pytanie, bo wg jegomościa Małeckiego rzekomo zaatakowane kobiety nie mogły być z antify. A ja pytam dlaczego nie? Bo co?
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@AIkanaro "bo wg jegomościa Małeckiego rzekomo zaatakowane kobiety nie mogły być z antify"
Odpowiedz Komentuj obrazkiemcyt: "Że kobiety nie identyfikują się jako antifa" - no spoko.
"Kościelna władza xD dobre sobie" tak, kościelna władza, ponieważ to kościół generalnie blokuje i aborcję i kontrolę urodzeń. nawet w 1993, a nawet przede wszystkim ponieważ akurat po upadku komunizmu był najsilniejszy. Że przypomnę skok na kasę p.t. komisja majątkowa od której nie ma odwołania: co wezmą to ich.
"to już wtedy ówczesny skład TK z nadania PSL/SLD czyli LEWICY stwierdził" ja ci może też przypomnę że TK nie jest przybudówką partyjną jak teraz pis sobie wymyślił tylko instytucją sądowniczą. W skład której wchodzą sędziowie, w domyśle niezawiśli.Trudno w to uwierzyć, ale tak powinno być. jednym z nich jest np. Zoll...I nie zmienia to postaci rzeczy: wszelkie grzebania przy ograniczaniu aborcji są ściśle związane z kościołem.
@rdaneel Tak sobie tłumacz :) Komisja majątkowa? Wiesz, że nie wzięła się z rzyci tylko powstała żeby oddać kościołowi mienie zabrane przez komunistyczne rządy Polski? Nie twierdzę przy tym, że nie doszło tam do żadnych nadużyć, a wręcz przeciwnie - jest to bardziej niż pewne, że doszło. Twierdzisz zatem, że lewica w latach 90 to nie była tak na prawdę lewica? Czy twierdzisz, że w latach 90 sądy mimo wszystko nie były "nie zawisłe"? "ja ci może też przypomnę że TK nie jest przybudówką partyjną jak teraz pis sobie wymyślił tylko instytucją sądowniczą." No to jak to jest z tymi sądami? Są nie zawisłe czy nie? Dzisiaj są przybudówką partyjną PiSu ale wtedy były czyją przybudówką? Kościelną? Zdecyduj się bo się gubisz.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemNie popieram ani jednej ani drugiej strony, ale jak się "idzie na wojnę" z okrzykami jeb*ć i wypierda*ać to czego tam się można spodziewać? Głaskania po głowach? Agresja rodzi agresję.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemtypowe spierd**ny ktore zamiast mozgu maja sieczke , koran czy biblie wystarczy ze dyktatorek zawola a psinki biegna lac kobiety , je***e uposledzone piz*** , mlodziez wszechpolska , onr czy naziole (to akurat dolna granica glupoty) to w wiekszosci krypto geje i male peni*y bez jajeczne cioty a o mozgu tylko slyszeli na lekcji biologi
Odpowiedz Komentuj obrazkiemAle jak Lempartowa kazał iść na wojnę, kazała iść na kościoły i atakować czarnych to już spoko. To cacy.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemIdziemy na wojnę, ale nie róbcie nam krzywdy - biedaczki.. Powiedzcie gdzie można zobaczyć nagranie z tego, bo nie wierzę na słowo tym co dzieciaki na ulice wysyłają.. Są nagrania do księdza, pokaż macicę, są wy....lać, są katofobiczne, więc na pewno są i te jak kibole biją dziewczynki...
Odpowiedz Komentuj obrazkiemJeśli uda ci się uzyskać choć jeden mały dowód, proszę podaj dalej. Jestem równie ciekawy, bo póki co to traktuję ten demot jak tego Małeckiego, czyli mało poważnie.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemIdź się lecz
Odpowiedz Komentuj obrazkiemwojekwiesiek ma niestety sporo racji - ilość "-" nie zmieni faktów :P... a zaś Grzegorz M. w swej apologii bardzo niestety zbliża się do niskiego poziomu znanych z ulicy haseł i wykrzykników, ale użycie "ciężkich słów" w cywilizowanej dyskusji nie jest tym samym, co użycie "ważkich argumentów" ... że o jakimś dowodzie tylko na koniec wspomnę ... :)
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 listopada 2020 o 20:33
Najmądrzejszy do tej pory komentarz. Już traciłem nadzieję...
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZałóż pedale swoje rurki, weź tęczową flagę i zapier**laj do chłopaka się ruchać. A od patriotów i kibiców się odp**rdol.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@Djzordon Oho, wielcy patrioci z koszulką z patriotycznym symbolem i tanim piwskiem w żołądku. Czarnoskórego piłkarza obrzucą bananami, leją się z innymi sobie podobnymi na drodze publicznej, przeszkadzają w rozgrywaniu meczu. Takie oto mamy elity
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@egoiste Skoro wolisz dwóch nagich facetów paradujących po ulicach to wypad z Polski.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@Djzordon A co, Polska to twoja własność? Jakim prawem ty i tobie podobni sobie tą Polskę uzurpują? Nie macie monopolu na Polskę, polskość ani na polską rację stanu.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@Djzordon Widziałeś na proteście gdzieś dwóch nagich facetów? Wiesz może co ma wspólnego aborcja z LGBT? Uważasz że geje i lesbijki potrzebują aborcji? Do czego?
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@rdaneel Widziałem wielokrotnie na różnych ,,paradach równości" rozebranych mężczyzn albo ubranych w akcesoria do BDSM, udających psy, noszących obroże i smycze. Część protestujących kobiet jak nie większość nosi tęczowe flagi, popiera LGBT.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@egoiste Polska od lat reprezentowała pewne wartości. Honor, ojczyzna, duma. Z takimi hasłami ludzie szli na wojne z okupantami. Jeśli ty chcesz reprezentować inne zasady i mówić, że facet z facetem to rodzina i do tego lepsza niż ta normalna to twoja sprawa. Ale nie w naszym kraju,
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@Djzordon "wielokrotnie na różnych ,,paradach równości " No ale co i jak ty niby widziałeś i jaki to ma związek? Wmówili ci że LBGT i już, wrogowie narodu do jednego wora...
Odpowiedz Komentuj obrazkiemRozmowa z tobą (i całym PiS) przypomina rozmowę w stylu:
- Napijemy się CocaCola?
- Tak jutro pojadę do kina.
- Ale ja o CocaCola.
- A tam kupię popcorn.
- Ale ja o CocaCola
.... - Film będę oglądał.
"Z takimi hasłami ludzie szli na wojne z okupantami"
"inne zasady i mówić, że facet z facetem"
Spartę pokonały Teby. W Tebach funkcjonował "Święty Zastęp" : trzystu homoseksualnych wojowników. I ja nie wiem co łączy te dwa twoje zdania w jakiś sensowny przekaz. Gdzie ty widzisz gejów, jaki to ma związek z aborcją no i gdzie tu jest miejsce na gadanie o patriotyźmie? Jeden żre orzeszki, drugi nie zamyka sedesu trzeci lubi z facetem. Jaki to ma związek z Ojczyzną i patriotyzmem?
przyłączam się do prośby, też chcę zobaczyć nagrania z tej rzezi niewinnych kobiet i dzieci. A może ktoś z policji wypowie się ilu poszkodowanych zgłosiło się ze śladami pobicia?
Odpowiedz Komentuj obrazkiemNiech się najpierw wypowiedzą rodzice dzieci które potrzebują stałej opieki ile się trzeba poświęcać a nie teraz się gnojem przerzucają lewi z prawymi. Zabrano możliwość wyboru, możliwość na stworzenie dużej rodziny ale naród ogłupiony i jasne było że to się upolityczni a ktoś będzie musiał cierpieć patrząc jak umiera kilkudniowe dziecko.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemTo ściema, nieznane są te przypadki pobicia - gdyby jakieś były to już by było pełno nagrań, obdukcji, doniesień. Wierzycie w takie ściemy, aż mi was szkoda jak łatwo można wami manipulować.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemhmm widziałem ten filmik z tej krzywej aukcji i widać że ta biedna pani sama bije i zaczepia mężczyznę a potem dostaje od niego, nie jestem za biciem kobiet ale ta sobie na to zapracowała i sama się prosiła bo jakim prawem ona ma prawo a druga strona już nie.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemNie ma większych tchórzy, jak tacy kibole. Mocni tylko w kupie. Tchórze!!!
Odpowiedz Komentuj obrazkiemodważny kozak z internetu się odezwał
Odpowiedz Komentuj obrazkiemUczciwie mówiąc nie widziałem zajścia.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemAle widziałem filmik, na którym kobiety dosłownie oblepiały wolno jadące BMW i widziałem później spot oskarżający kierowcę.
Może więc taki oto opis:
Kibice Legii broniąc konstytucji pobili (załóżmy, ze pobili...) warchołów protestujących przeciwko zgodności prawa z konstytucją.
A nie wiadomo, kto kogo zaatakował. Ja obstawiałbym, że zaatakowały warchoły.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 listopada 2020 o 22:46
@ZlyCzlowiek7
Odpowiedz Komentuj obrazkiem"Lewactwo przeliczyło się" o kim ty mi tu k... bredzisz?
"kulturowa warstwa społeczeństwa się nie poddała" to znaczy mohery?
"Temat ten poruszał Tadeusz Boy-Żeleński w swoim Piekle kobiet. Używał w stosunku do zaistniałego stanu prawnego określenia „największa zbrodnia prawa karnego”. Pisał, że omawiany zakaz „istnieje tylko na papierze”, a stosowany bywa tylko w razie śmierci matki, będąc w istocie jej przyczyną. Obwiniał go też o „samobójstwa, dzieciobójstwa i inne klęski”. Ubolewał, że państwo uznaje prawo do życia płodów, a nie troszczy się o warunki ich życia po urodzeniu, skazując niekiedy wraz z matką na bezdomność"
a w tłumaczeniu na polskie ' XIX wieku rozpoczęła się na nowo dyskusja nad dopuszczalnością przerywania ciąży, w której zdecydowane stanowisko zajął Kościół katolicki – uznając, że animacja zachodzi w momencie zapłodnienia i ustanawiając w 1869 sankcję w postaci ekskomuniki" Kościołowi z jakiegoś powodu pop... się w mózgu i postanowił zawracać kijem Wisłę. Pewnie na fali walki z darwinizmem i ogólnie nauką.
Dokładnie popieram "wojekwiesiek"! Dobrze mówi
Odpowiedz Komentuj obrazkiemBo to Zakon Zakutego Czerepu byl
Odpowiedz Komentuj obrazkiemNie od dziś wiadomo że kibole to niezbyt inteligentne bydło. Trzeba mieć gówno zamiast mózgu żeby być protestujące kobiety lub innych kibiców tylko dlatego że są za innym klubem :)
Odpowiedz Komentuj obrazkiemLegia to frajernia.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemŚpiewak to dokładna kalka kiboli - tym była by większość kiboli gdyby pochodzili z lepszych rodzin. Tak całe dorosłe życie spędził na walce o prawa Warszawiaków, jak Adolf H., pewien austriacki akwarelista poświęcił się walce o prawa Żydów. Jak chcieli kibole coś pożytecznego zrobić to powinni panie pocałować w rączkę, a ludzi jak Śpiewak powiesić za cojones na pierwszej lepszej latarni. Zresztą jak resztę towarzystwa jak Lempart i całą lewicę. Trzeba być totalnym gnojem by tak skłócić Polaków. Nie. Nie Jarek wywołał burdy - jego naziole byli spokojni jak baranki nawet jak komuchy atakowały ich nożami i butelkami. Lempart jest winna tej eskalacji nienawiści. Gdyby zebrali podpisy pod referendum z proponowanymi pytaniami by pis ich nie zmanipulował nikt by nie ucierpiał. Ale trzeba było wywołać nienawiść i agresje wiedząc, że różne agresywne typy się przyłączą. Przecież o to im chodziło by się krew polała.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemWpis jest słaby - kolejny bałwan taki sam jak kibole.
Zmodyfikowano 13 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 listopada 2020 o 1:36
Poziom kultury zwolenników aborcji jakoś mnie nie dziwi, bo wiadomo czyimi są narzędziami.... ale dobrze że kibole nie stanęli ramię w ramię z tom hołotą ( jak ich nazwał Rzepliński, którego wypowiedzi jeszcze niedawno powoływała się lewica) która chce zakrzyczeć , prawo do życia do pierwszego krzyku dziecka, tym co sami dla siebie nic zrobić nie mogą...co z tego że są ułomni , chorzy, że być może ich życie będzie trwało tylko chwilę, ale ta chwila to ich całe życie, to być może pierwszy i ostatni krzyk, I choć niejednokrotnie krótkie i cierpiące, to zapewne więcej warte od waszego krzykacze .. i od mojego pewnie też.. Opieka państwa dla takich dzieci, wolność wyboru czy zostawić w szpitalu czy nie o to powinniśmy walczyć.. A nie o prawo od zabijania jak jakieś opętane hordy... pod tym się żadna cywilizacja życia nie podpisze..
Odpowiedz Komentuj obrazkiemr
@borekpp
Odpowiedz Komentuj obrazkiem"niejednokrotnie krótkie i cierpiące" zrób sobie doświadczenie: wbij sobie igłę w ramię i tak chodź. będziesz mógł doświadczać życia jak co niektórzy. Opisz przeżycia.
"prawo od zabijania" gdyby chodziło o prawo do życia to nie zabiłbyś pająką.
"życie człowieka" zaczyna się wtedy kiedy staje się człowiekiem. a nie kiedy nabywa kod genetyczny. płód z "odrębnym kodem genetycznym" nie ma świadomości, odczuć, pamięci etc. etc...
@borekpp "Opieka państwa dla takich dzieci, wolność wyboru czy zostawić w szpitalu czy nie o to powinniśmy walczyć"
Odpowiedz Komentuj obrazkiemO opiekę państwa to już walczyli w sejmie opiekunowie. Uwaga, uwaga, dorosłych już niepełnosprawnych. Bo to jak dzieci niepełnosprawne to co innego a dorośli to jeszcze coś innego. A podobno każde życie ma znaczenie.
Gdyby u rodaczek mniej tęczowych symboli było.....
Odpowiedz Komentuj obrazkiemJulki walczą z religią, a chcą żeby je traktować zgodnie z chrześcijańską etyka. Wyobrażmy sobie ten protest w kraju muzułmańskim, sończyłby się po 10 minutach . Julki z sieczką w głowie.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@cyprian1 "większość muzułmanów przyjmuje, że Bóg obdarza embrion duszą dopiero po upływie 120 dni od zapłodnienia. Aborcja jest więc zakazana dopiero od 4. miesiąca ciąży. "
Odpowiedz Komentuj obrazkiemPonadto plujesz ludziom w ryj zrównując ich z twoją mityczną "Julką". Bo co? Bo tak prościej moherze?
@rdaneel Wali mnie co tam sobie muzułmanie durnego wymyślili w sprawie aborcji, jedno jest pewne życie nie znosi próżni i w miejsce katolików zaraz pojawią się jakieś inne wyznanie i raczej będzie gorzej dla Julek niż teraz, więc co trzeba mieć w głowie żeby walczyć o gorszą przyszłość. Osobiście nie chodzę do koscioła nie angażuję się w żadną religię i jakoś nikt mnie nie dyskryminuje w Polsce i nigdy nie miałem z tego powodu nieprzyjemności. Natomiast w krajach islamskich jest np. wyższy podatek dla innowierców i ateistów zdrada małżeńska jest karana ukamieniowaniem homo jest penalizowane. Chyba że się mylę, A jeśli chodzi o aborcję, to naukowo jest dowiedzione, że od chwili poczęcia płód ma swoje DNA, inne niż matka więc to już inny byt to już człowiek.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@cyprian1
Odpowiedz Komentuj obrazkiem"A jeśli chodzi o aborcję, to naukowo jest dowiedzione, że od chwili poczęcia płód ma swoje DNA, inne niż matka więc to już inny byt to już człowiek." Wiesz co to jest DNA? A wiesz czym charakteryzuje się człowiek? Widziałeś kiedyś zarodek i czy potrafisz wyobrazić sobie jak tam, może istnieć człowiek w sensie myśli, uczucia czy świadomości (już o samoświadomości szkoda gadać)?
Czy wiesz że 3-miesięczny płód ma wielkość myszy i jest od niej mniej świadomy?
@rdaneel Wiem co to jest DNA . Wiem czym charakteryzuje się człowiek. itd. Wiem też że żyją ludzie na tym świecie, którzy w wyniku np. choroby stracili już świadomość i są mniej świadomi od myszy, czy jest twoja zgoda żeby można było ich zabijać, a jeśli tak to jaką śmierć dla nich wybierasz ?
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@cyprian1 "choroby stracili już świadomość i są mniej świadomi od myszy" generalnie bredzisz udając że nie wiesz o czym mówię, prawda? Bo pewnie nie wiesz kiedy decyduje się o odłączeniu od aparatury i czym jest śmierć mózgu?
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@rdaneel W kazdej wypowiedzi starasz się mnie obrazić i myślisz że to jakiś argument, a tak nie jest. O jakim odłączaniu aparatury ty mówisz ? Twoja wypowiedź świadczy tylko jak mało wiesz o świecie, już w takim razie podejmę wysiłek i trochę cię uświadomię. Otóż są osoby chore np. na Alzheimera nie koniecznie leżą pod aparaturą i nie można im nic odłączyć, poprostu choroba zaatakowała im jakieś części mózgu odpowiedzialne za pamięć i inne ważne funkcje osoba nie jest w stanie wykonywać zwykłych codziennych czynności, nie potrafi się sam ubrać, zjeść, myć ani rozmawiać z innymi ludźmi. Pojawia się całkowity brak rozpoznawania najbliższych osób, a nawet pór dnia i nocy. Niemniej jednak inne podstawowe funkcje życiowe jak oddychanie trawienie itd działają . Odpowiedz na pytanie na jakim etapie i w jaki sposób proponujesz zabić taką osobę, skoro jest prawdopodobnie mniej świadoma od myszy ???
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@cyprian1
Odpowiedz Komentuj obrazkiem"Otóż są osoby chore np. na Alzheimera" są świadome? Bardzo trudna jest odpowiedź na pytanie czy osoba która nie poznaje, NIE WIE co dzieje się w jej otoczeniu jest jeszcze człowiekiem czy nie. Wiem natomiast że takie umieranie jest powolnym pozbawianiem człowieczeństwa oraz zostawia straszną bliznę na pamięci o niej jej bliskich. Chcemy pamiętać dziadka a nie jęczącego, bluzgającego starca, babcię a nie okutaną w koc osobę z pustymi oczami.
Straszne pytanie, strasznie trudno o odpowiedź.
No dobrze, a powracając to pewnie ten dylemat ma jakiś związek z tematem? Bo on raczej o eutanazji mówi...
"Niemniej jednak inne podstawowe funkcje życiowe jak oddychanie trawienie itd działają" tak jak u np. myszy? Znasz pojęcie śmierci mózgowej? Podstawowe funkcje też niby działają.
znam paru kiboli i czegoś takiego nawet by im do głowy nie przyszło to były podrostki napewno chceli zaimponować starszym kolegom
Odpowiedz Komentuj obrazkiemdodam od siebie, że prawie każdy islamski terrorysta atakuje kobiety (nożem w plecy) lub strzela do staruszków. To jest tak powszechny schemat, że aż oczy bolą. No i mamy teraz naszych polskich podludzi - rzucili się na kobiety. brawo.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem1. co to jest Grzegorz Małecki?
Odpowiedz Komentuj obrazkiem2. jaki piękny, kulturalny, tolerancyjny lewacki język