Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1867 1907
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar konradstru
+34 / 44

Zaraz po urodzeniu, jak u większości gadów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
+19 / 25

w momencie odcięcia pępowiny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+32 / 66

W Polsce? Zaraz po urodzeniu, bo jak na najbardziej ultrakatolicki kraj na świecie przystało, chronimy wyłącznie płody.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H konto usunięte
0 / 12

Nawet ich już nie chcą chronić ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+10 / 12

@HopArt Nie opowiadaj takich rzeczy. Aborcja w Polsce jest zakazana. Chyba, że chodzi ci o to, że nawet operacji wewnątrzmacicznych nie robią bo teraz cała para z gwizdka idzie na jeden cel, walkę z wirusem, który i tak zaraża tak, że nie ma szans na całkowita ochronę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adraxer12
-5 / 13

@dncx Kłamstwo. W chwili obecnej sytuacja prawna jest dokładnie taka sama jak rok temu. Jeśli w ogóle wyrok TK będzie opublikowany, to nadal aborcja będzie legalna z powodu zagrożenia życia matki i gdy ciąża powstała na skutek czynu zabronionego. Nadal legalne są środki wczesnoporonne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+11 / 13

@adraxer12 kłamstwo. Aborcja jest zabroniona co wynika z prawa aborcyjnego ustalonego w 1993 roku. Są 3 wyjątki, które są obwarowane różnymi wymaganiam w tym życie matki, gwałt i kazirodztwo i nieuleczalne wady płodu. A w zasadzie 2 bo ostatni po opublikowaniu będzie zawieszony. Środki wczesno poronne nie sa aborcją w rozumieniu prawa aborcyjnego bo kiedy prawo pisali ich jeszcze nie było. Zatem owo prawo go nie obejmuje, a więc są legalne (choć dla ekstremistów religijnych nie do przyjęcia). Państwo ma działań dla dobra obywateli, którzy się urodzili, a nie zlepku kilku komórek. Bo one mogą się urodzić bądź nie, a dla państwa życie matki musi być ważniejsze od życia płodu. Matka może jeszcze zajść w ciąże i urodzić dziecko zdrowe, a kiedy ona umrze, dzieci już nie urodzi. I uważam to za słuszną decyzję. Płód ma mniejsza ważność od życia kobiety. Ale ekstremiści religijni dziś mając władze twierdza inaczej,. Cóż. Ratując życie płodu pewnie zamordują kilka kobiet. Ale skoro cena ta jest słuszna... To na ich sumienie idą te morderstwa życia, które już się narodziło i powinno być ważniejsze od zlepku komórek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-2 / 2

@dncx a czy środki wczesnoporonne to nie to samo co aborcja farmakologiczna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
-1 / 1

@dncx Środki wczesnoporonne są całkowicie zabronione, nie wolno ich stosować i są niedostępne na legalnym rynku. No i jak najbardziej są uznawane jako forma aborcji, stosuje się je w pierwszym trymestrze i trudno to nazwać czymś innym. Obecnie prawo nie zezwala na aborcję na tak wczesnym etapie ciąży, bo i tak nie da się na tym etapie wykryć praktycznie żadnych wad uprawniających do aborcji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raubtier
0 / 48

jak ostrzegano, ze Covid doprowadzi do niewydolnosci sluzby zdrowia, to sie smiano, pierprzono, ze covid to grypa, ze maski nic nie daja etc., jednym slowem tance hulance swawola. A teraz nagle placz, ze karetki stoja. A czego Wyscie sie spodziewali. Mysleliscie, ze PiS wprowadzil te wszystkie obostrzenia dla wlasnej przyjemnosci? Myslicie, ze oni nie wiedzieli, ze wprowadzajac obostrzenia straca wplywy z podatkow, doprowadza ludzi do szalu i straca wyborcow? Bedzie jeszcze gorzej, bo przyklad ze slowacji, gdzie na 3,5 mln przebadanych zaledwie 36 tys. mialo przeciwciala pokazuje dobitnie, ze Covid jeszcze sie nie rozkrecil.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gekkonek
+8 / 8

Raubtier nie opowiadaj głupot o Słowacji bo najwyraźniej nie rozróżniasz testów na przeciwciała od testów antygenowych wykrywających aktywnego wirusa. Ten wynik oznacza, że w momencie badania 1% populacji był aktywnie zakażony, a nie to, że 1% miało przeciwciała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 4

@raubtier No i mamy przykład co dają. Wirus ma nie świetnie mimo upierdliwych obostrzeń, masek i lockdownu. Jedynie wybory odstraszyły COVIDa, ale na krótko.
A ludzie przez ten cyrk umierają w karetkach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 1:01

M maryjuszpitagoras
+2 / 2

@raubtier ja jestem głupim parobkiem, który nie zna się na pandemiach i wirusach ale cokolwiek potrafi analizować i tak. Na wiosne wielki lockdown - ok, nie znam wirusa to jak najbardziej dobre zarządzanie ALE zmniejszenie ilości autobusów na trasach, zamknięcie lasów i zakaz nawet spaceru na odludziu (tak, mieszkam na zadupiu gdzie ciężko kogokolwiek spotkać nawet jeśli nie ma pandemii), pamiętam wpuszczanie do biedronki po kilkanaście osób na raz gdzie ochroniarz o to dbał - ok ale wychodzący ludzie przekaywali wózki kolejnym osobom - to chyba nielogiczne, nie? Zakaz lotów z włoch i hiszpanii - dobre posunięcie tylko jeśli ktoś zrobi przeiadke w niemczech to jest juz wszystko ok. Wchodzimy w drugą fazę czyli lato. Rządzący walczą o stołki i ogłaszają sukces nad covid i mozna juz isc na wybory, nic się nie stanie, wirus juz w odwrocie chociaż co kilka dni pojawiają się informację, że 2 fala na jesien. Wprowadzenie jakichkolwiek ustaw co JEŚLI pojawi się 2 fala, kto ma zarządzać, wyznaczenie ewentualnych miejsc jako szpitale tymczasowe, ile mamy sprzętu medycznego, moze jakieś zakupy - po co? Może wtedy należało zrobić lockdown bo chyba lepiej aby wirus zniknął gdy mamy kilkanaście źródeł a nie kilkaset tysięcy. Przychodzi jesień 2 fala czyli ponad pół roku od rozpoczęcia, prawie rok od wykrycia wirusa w chinach i nie wiem zupełnie NIC o nim? Ile się utrzymuje w organiźmie, ile utrzymuja się przeciwciała, czy maseczki cos dają czy nie, czy przyłbice coś dają czy nie? To jest jakaś paranoja. Wchodzą kolejne obostrzenia. Wejście na hale, aby zagrać sobie w piłkę TYLKO w maseczce i obowiązkowo dezynfekcja rąk po czym ściągasz maske i idziesz grać. Na meczach piłkarze nie wchodzą razem na mecz, przybijają żółwiki a potem podczas rożnego stoją w polu karnym w 15 na 4m2, ograniczona ilość ludzi w kościele - można siadać tylko w ławkach oznaczonych a jak nie ma miejsca to MIEJSCA STOJĄCE jeden koło drugiego, jak nie masz maski to zaraz jakiś pajac na Ciebie się rzuca i straszy policją a sam ma zakryte usta i brode - nos uwolniony, kwarantanna - ten sam powiat, to samo miasto, ta sama ulica i ja mam 10dni, kolega ma 14, inny miał 10 ale dzwonił codziennie, że nic mu nie jest więc dostał 7 OFICJALNIE, kolejny kolega jest kierowcą ciężarówek i kiedy babeczka z sanepidu zadzwoniła, że ma isc na kwarantanne a gdy sie dowiedziałą, że jest kierowcą to nagle ma 0 dni kwarantanny. Większość policjantów ma objawy lekkie korony i ŻADEN nie ma kwatananny bo nie można i tyle. Mógłbym wymieniac jeszcze mase absurdów... Dlatego ja, jako zwykły parobek uważam, że to wszystko jest jakiś żart. To wszystko co wprowadzają i jak tym zarządzają jest bez sensu, nielogiczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uderz_w_stol
+12 / 16

@raubtier tu nie chodzi o wirusy tylko o nawis inflacyjny który należy zlikwidować. A PiS nie dba o reelekcje gdyż to nie jest jedyne źródło dochodu ludzi którzy obecnie ten twór tworzą. Poza tym skończy się PiS zacznie się nowy twór. W Polsce partyjki polityczne co chwilę zmieniają nazwę. Zrób sobie test na covid albo ze trzy, wtedy któryś z pewnością będzie pozytywny, a zobaczysz na własne oczy czym jest leczenie choroby covid i z jaką powagą służby medyczne czy sanepid traktuje tą całą pandemie. Znacznie różni się to z tym co słyszysz w tv.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zb100
+5 / 17

Gdyby nawet była pełna aborcja to te karetki i tak by stały pod szpitalami a kolejka nie byłaby ani o milimetr krótsza.
Fałszem jest łączenie aborcji z kolejkami do leczenia - tak z covidem jak i przed covidem.
Jeśli nadal w ochronie zdrowia będzie panował głęboki socjalizm jak dotychczas to nie ma żadnych szans na poprawę, będzie tylko gorzej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Andrzejbe
-4 / 22

To że nie ma wolnych miejsc w szpitalu wcale nie oznacza że życie przestaje być chronione - straszne płytkie myślenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mo_cuishle
+6 / 6

@Andrzejbe absurd. Dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane. w PRAKTYCE życie przestaje być chronione bo szpitale są wyzamykane na 4 spusty a pacjent z karetki to jak worek zepsutych ziemniaków których nie ma gdzie zrzucić. Tyle w temacie prawdziwej ochrony życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jerzy66
+5 / 9

Jak zwycięży lewica to nie będzie żadnego takiego prawa. Aborcja na życzenie, a leczenie dla wszystkich powszechne w lazarecie na łóżku bez leków - jak ktoś będzie narzekał to program wspomagania ideolo, żeby już nigdy więcej PiS i faszyści nie objęli rządów nierządu. To już przecież nie raz w historii przerabiano.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
+4 / 6

W tym momencie, w którym wychodzisz na ulice i zaczynasz walczyć o swoje prawa:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szatol1
0 / 2

W tym momencie jak się już urodziłeś w jednym kawałku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vicrac
+3 / 11

Nigdy? https://pro-life.pl/domy-samotnej-matki/ - prowadzone przez Kościół domy samotnej matki (sierocińce i domy opieki musicie wygooglować sobie sami, dacie radę!).

W Polsce mamy z jednej strony katolickich oszołomów typu Godek, a z drugiej pożal się boże "feministki", spod znaku "moja cipa, moja sprawa", od słuchania których robi się tylko niedobrze i które rzucają takie bzdurne, chwytliwe hasełka, jak twórca demota. Jak zwykle, normalni ludzie mający wyważone, rozsądne poglądy muszą się odnajdywać w tym bagnie, wiedząc, że nikt nie będzie ich słuchał, bo są "niemedialni". A j*bać was wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fsubi
+1 / 5

Ma się urodzić i od razu chrzest, zawsze to dla plebana jakieś 200pln do przodu. Potem może zdychać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mambolinski
-1 / 3

miejsca są, ale: wyłączenie odpowiedzialności i darmozjady robią co chcą. mchcesz być przyjety- musisz napisać że masz covid(tu brak miejsc) jeżeli nie podpiszesz covida zdychasz jak pies bo na ciebie nie ma dodatkowych pieniędzy, poza tym nie mają czas po ciebie przyjechać....live od brutal

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciar8i2
0 / 2

Odpowiadając na pytanie z demota: Tuż po wyborach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zieloni
+2 / 4

Zobacz ListLekarzy.pl ! „Opozycyjne” media straszą: „brakuje respiratorów! Faktycznie respiratory zabijają a nie pomagają. 88% chorych na COVID-19 po podpięciu do respiratora umiera. Skutecznie leczenie to zamiast respiratorów podawanie tlenu do nosa, zakładanie masek oddechowych lub przekręcanie pacjentów na brzuch, co ma pomagać płucom. A co do respiratora: po prostu taka procedura jest droższa, bardziej zyskowna dla szpitala, niekoniecznie zdrowsza i skuteczniejsza (Śmiertelność w obozie koncentracyjnym Auschwitz wynosiła 50%. ) https://www.medonet.pl/koronawirus,nowojorskie-badanie-pokazuje--ze-80-proc--pacjentow-z-covid-19--ktorzy-trafiaja-pod-respirator--umiera,artykul,15079212.html
https://www.rynekzdrowia.pl/Uslugi-medyczne/Respiratory-szkodza-pacjentom-z-COVID-19,206251,8.html
https://covid1984pl.wordpress.com/respiratory/
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/polska-nie-jest-zainteresowana-niemiecka-oferta-pomocy-w-walce-z-koronawirusem/sd3602d?utm_source=null_viasg_wiadomosci&utm_medium=social&utm_campaign=onetsg_fb_twitter_onet&srcc=ucs,ucs&utm_v=2,2

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 listopada 2020 o 23:20

avatar SeshiRo
0 / 2

@Zieloni Wystarczy zakupić jakikolwiek podręcznik medycyny czy poczytać inne opracowania medyczne na temat tego CO powoduje Covid (śród miąższowe obustronne zapalenie płuc) i sprawdzić jak to leczyć. Każdy podręcznik powie jedno, respirator tylko w tym wypadku zaszkodzi, trzeba dotleniać krew pozaustrojowo. Respirator tylko niszczy płuca i sprawia niewyobrażalny ból gdy płuca przy każdym oddechu wgniatają się w żebra...

Co do wideo z szpitala. Mam mieszane uczucia. Z jednej strony pusty szpital, z drugiej strony gość kieruje nas do wysłuchiwania znachora...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 7:24

avatar SeshiRo
0 / 0

@andrzej11635 Nie zrozumiałeś mnie. Szpitale są puste, nie wszystkie ale jednak. Parę szpitali w łodzi odwiedziłem osobiście, parę z nich mijam dosyć często jeżdżąc do pracy czy też na zakupy i ANI RAZU nie zauważyłem jakiegoś wzmożonego ruchu, wręcz przeciwnie, widzę iż są opustoszałe.

WIEM że to co gość pokazał na filmie ma wiele wspólnego z rzeczywistością. Sądziłem na początku że szpital może być zamknięty z powodu kwarantanny, ale nie znalazłem nigdzie takiej informacji. Rząd bardzo mocno ściemnia na temat epidemii, sam fakt że lekarze i ekspeci mają zakaz publicznej wypowiedzi, jedynie mogą mówić to co im odgórnie przekażą. Kolejnym faktem jest to że covid jest bardzo opłacalny, każdy myślący człowiek to wie.

Nie wypowiadam się sceptycznie odnośnie tego filmu, z faktami się nie dyskutuje, a fakt jest taki iż szpital jest opustoszały. Jedynie co mnie zaniepokoiło to fakt iż człowiek na filmie pokazujący ciekawy materiał jednocześnie odsyła oglądających do znachora, to wszystko.

Edit. Nie wszystko jest czarno białe, większość rzeczy to odcienie szarości. Nie można patrzeć tylko na skrajności czy też tak szufladkować wypowiedzi. Zgadzam się z filmem, nie zgadzam się z promowaniem znachora. Dwie skrajności, jeden film. Lecz dominuje szarość :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 17:04

W wielkiro1
-2 / 4

To co, trzeba winić tych co już leżą w szpitalu, że zajmują miejsca tych, co leżą w karetce, tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
+1 / 3

@wielkiro1 Trzeba winić tych którzy zmarnowali środki z dobrej koniunktury na bezmyślne rozdawnictwo dla bezproduktywnych jednostek. Trzeba winić tych, przez których, z powodu zachorowań personelu, zamykane są oddziały onkologii i hematologii, a chorym, którzy przecież nie mają czasu, przesuwa się termin kolejnego zabiegu. Trzeba winić tych, przez których na miasto wielkości kilkaset tysięcy mieszkańców przypada JEDNA karetka pobierająca wymazy do testów na Covid19, więc można przesiedzieć całą kwarantannę i nie doczekać się przyjazdu karetki. Trzeba winić tych, według których wirus jest w odwrocie i trzeba iść na wybory. Trzeba winic tych, którzy nie zatrudniaja ekspertów, bo nikt nie chce realizować ich paździerzowego programu. To jest ludobójstwo i trzeba o tym mówić tym kanaliom z Nowogrodzkiej prosto w twarz.

Za to wyrok TK w sprawie aborcji te kanalie nie miały ŻADNYCH oporów żeby akurat teraz ogłosić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kosztel1969
0 / 0

płód poroniony w 6 tygodniu trzeba włożyć w trumienkę i pochować na cmentarzu, wg katoli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem