@ChaserJohnDoe Ichni umiłowany PiS wprowadził całkowity zakaz zgromadzeń planowanych.
Jakby pozwolił to by był raban w TVPiS że działa niezgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami, narażając ludzi podczas pandemii.
@KrolJaneczko
Gdyby zapowiedział: W związku z rządowym zakazem zgromadzeń, nie mogę udzielić pozwolenia na marsz 11 listopada.
Jako Prezydent Stolicy, muszę działać według prawa i rozporządzenia rządy.
Tylko Premier Morawiecki z radą ministrów mogą cofnąć ten zakaz.
A on się powołał na sanepid, który podlega pod jego władzę...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 listopada 2020 o 18:29
@KrolJaneczko
Chodzi raczej o to, że Trzaskowski bije brawo protestom antyrządowym, wspiera je, nie zniechęca w żaden sposób do uczestnictwa, mówi tylko aby nosić maseczki i trzymać dystans (co w praktyce jest niewykonalne); a w przypadku marszu 11 listopada mówi NIE bo to nie jego elektorat (choć większość uczestników tego marszu pisu tez nie popiera). Gdyby rzucił tekstem typu "nie mogę oficjalnie zarejestrować marszu bo pandemia, ale zgromadzenie spontaniczne to już co innego ..." to raczej nikt by do niego nie miał pretensji o to, że stosuje podwójne standardy
Pewnie gdyby zamiast rajdu samochodowego odbył się marsz w tradycyjnej formie to Trzaskowski kazał by od razu rozwiązać demonstracje przy użyciu policji.
Rafał Trzaskowski właśnie wykazał się logiką i taktem. Manifestacja antyrządowa, to wystąpienie przeciwko totalitaryzmowi, jaki obecna władza wprowadza w tym kraju. Wyrażenie sprzeciwu wobec marszu niepodległości to działanie pokrewne - należy zwalczać wstrętny faszyzm wszelkimi legalnymi i dostępnymi metodami. Dlaczego wszyscy mądrzy politycy są w opozycji?
@asdur Czarzasty jak wprowadzali totalitaryzm komunistyczny to jeszcze nie było go na świecie, a jak już był to był w okolicach Gierka, który pokazywał co chwilę Moskwie faka. Natomiast większe praktyczne umiejętności ma naczelnik. Bo stale je wprowadza i udoskonala.
Bo jedno to był protest czyli tzw zgromadzenie spontaniczne, forma wyrażenia niezadowolenia przez obywateli (Prawo o zgromadzeniach zawiera taką definicję: "Zgromadzeniem spontanicznym jest zgromadzenie, które odbywa się w związku z zaistniałym nagłym i niemożliwym do wcześniejszego przewidzenia wydarzeniem związanym ze sferą publiczną, którego odbycie w innym terminie byłoby niecelowe lub mało istotne z punktu widzenia debaty publicznej" ) i nie wymaga zgody władz natomiast marsz 11 listopada to tzw zgromadzenie cykliczne, do organizacji którego wymagane jest uzyskanie zgody określonych władz opartej między innymi na podstawie opinii różnych instytucji, przykładowo sanepidu. Chcieliście miesięcznic smoleńskich ze specjalnym traktowaniem to teraz macie. Druga sprawa to fakt, że nasz system zdrowia się sypie. Wiem, nie mówią o tym na TVP ale w ostatnich dniach były przypadki gdzie ludzie umierali już w karetkach bo w szpitalach nie ma miejsc, respiratorów i personelu natomiast lekarze otwarcie mówią, że są zmuszeni już selekcjonować pacjentów. Mało tego jak przyrost zarażeń nie przyhamuje to lada dzień Rząd wprowadzi tą swoją ''Kwarantannę Narodową'' a tego prawdopodobnie gospodarka nie wytrzyma. Co do Trzaskowskiego to nie widzę sprzeczności w tym, że zabezpiecza protest, który i tak by się zgodnie z prawem odbył pomimo braku jego pozwolenia i nie wydaniem pozwolenia na upamiętniający marsz w dobie pandemii. I nie. To, że ktoś uważa, że pandemia to spisek nie zmienia faktu, że jest uznawany konsensus spoooorej większości lekarzy, naukowców i państw, że tym spiskiem nie jest, że jest niebezpieczna i trzeba dostosować życie publiczne pod jej zwalczenie.
@lolo7 Myślę, że spora grupa tych co przeczyta Twój wpis i tak go nie zrozumie..... i będzie w swojej głowie myślał że - skoro lewaki mogą to "patrioci" tym bardziej :P
@lolo7 Zgadzam się, że nie powinno być zgody na marsz niepodległości, jednak jednocześnie Trzaskowski nie powinien popierać strajku kobiet.
Albo popieramy oba, albo żaden - konsekwentnie.
A tak, to mamy polityczną gierkę, która jak zwykle kończy się hipokryzją i jedna ze stron ma prawo się poczuć pokrzywdzona.
@kondon
Niby dlaczego? Trzaskowski jest politykiem z ugrupowania o konkretnych poglądach i osobą prywatną o konkretnych poglądach. Może sobie popierać co tylko chce i kiedy chce. Wygrał wybory głosami osób, które w tych marszach uczestniczą i liczą na poparcie swojego kandydata. Równie dobrze ja mogę powiedzieć, że Duda i Morawiecki powinni popierać i uczestniczyć w każdym tęczowym marszu a nie tylko jakieś marsze narodowe i miesięcznice smoleńskie bo musi być konsekwentnie albo oba albo wcale. I to wszystko abstrahując od tego, że marsz to nie protest i protest nie potrzebuje żadnej zgody lub poparcia politycznego.
@lolo7 Albo priorytetem jest pandemia, albo polityka.
Trzeba się zdecydować na jedno, inaczej wychodzi się na hipokrytę, co właśnie Trzaskowski zrobił.
Nie chodzi mi o same poglądy, tylko o wychodzenie na ulicę - co jest dość oczywiste.
@kondon
W tym wypadku priorytetem była obrona praw kobiet. Jeśli Trzaskowski kreuje się na osobę o takich poglądach to hipokryzją by było gdyby ich nie poparł w tej sytuacji.
@jaros69
Mogło przyjechać nawet kilkadziesiąt TIRów. Ważne, że wydarzenie zaliczało się jako protest do tzw zgromadzeń spontanicznych. Twój komentarz jest bez sensu bo ja piszę, że coś jest przyjęte i potocznie nazywane świnką morską a Ty piszesz, że to ani nie jest świnia ani nie żyje w morzu.
@lolo7 Czyli pandemię w takim przypadku można sobie olać? No spoko, ale nie powinien wtedy być za tymi wszystkimi zakazami i nakazami.
Nie czepiam się samego poparcie, bo jest to dla mnie zrozumiałe, ale powinien zniechęcać do strajków w dużych grupach. No ale wygrała polityka...
@jaros69
A coś tak bardziej merytorycznie potrafisz? Bo zasadniczo tylko mnie bezcelowo i bezsensownie obraziłeś co ma zerową wartość argumentacyjną. Ten mój jak to ująłeś ,,Swój świat'' to definicja ustawowa... Prawa, które także Ciebie obowiązuje... I najwyraźniej jest egzekwowane przez Państwo bo protestów jakoś nikt nie rozgania. Druga sprawa, że strajki kobiet odbywają się już regularnie od paru lat zawsze kiedy PIS się przymierza do zmian względem aborcji. Dlatego masz już przygotowane pewne konstrukcje i materiały a spontanicznie to nie znaczy, że ktoś nagle krzyknie ,,Idziemy pod Sejm!'' i ludzie jak stoją rzucają wszystko i idą tylko organizuje się wydarzenie na fb gdzie informuje się zainteresowanych o dniu i godzinie, przykładowo ,,Jutro/pojutrze/w piątek idziemy strajkować pod sejm'' i ludzie się przez ten czas przygotowują i idą.
Poza tym protest nie może mieć negatywnej opinij sanepidu bo to wydarzenie spontaniczne, jak naziole wyjdą na miasto spontanicznie i będą protestować tak samo pokojowo jak ludzie obecnie, to też nic im się nie stanie. A na zgromadzenie każde inne zgodnie z obowiązującym prawem nikt nie może wydać zgody
@Iwrejczyk by to zrozumieć, trzeba mieć więcej niż dwa zwoje mózgowe, ale zaraz będą komentarze że ten protest to też nie spontaniczny a zorganizowany przez lewaków, antifę, niemieckich szpiegów, masonów i Żydów w calu obalenia PiSu... wypi..ać
Wszystkie zgromadzenia w czasie pandemii są niebezpieczne ale trzeba odróżnić protest przeciw czemuś, szczególnie tak ważnemu, a uroczystości z okazji rocznicy czegoś. To jak sklep spożywczy i dyskoteka albo w drugą stronę pogrzeb, a rocznica śmierci. Są "imprezy", których nie da się odwołać albo przełożyć, a są takie bez których spokojnie można się obyć i nic się nie stanie.
@tyswidziol
Pogrzeb jest uroczystością której nie można przełożyć, a obchody rocznicy śmierci czy z okazji święta zmarłych można przełożyć. Jak nie rozumiesz takich prostych porównań to szkoda czasu na polemikę.
@tyswidziol Ja np jednak widzę różnicę między spontanicznym protestem związanym z odbieraniem praw a regularną "imprezą". Niezależnie jak oceniać motywacje do protestu.
Podam inny przykład: gdyby wpłynął teraz wniosek o paradę równości, myślisz, że Trzaskowski by ją zaakceptował? Moim zdaniem nie. Gdyby zaakceptował to wtedy byłaby to hipokryzja.
Tak samo nie wierzę, żę Trzaskowski by wysłał policję, żeby rozgonić protest, gdyby rząd teraz wprowadził całkowitą legalizację aborcji i protestowałyby środowiska konserwatywne.
A polaczki dalej nie kumają subtelnej różnicy między protestami w obronie wolności i rozpier*** zrobionego przez pis a marszem nazioli dla których jedyna przyjemności jest robienie rozpier*** i kopanie ludzi
jeszcze trzeba bylo dodac wypowiedz Rafalka przed II tura wyborow prezydenckich kiedy to tak ladnie wypowiadal sie o narodowcach i prosil o poparcie wsrod wyborcow konfederacji.
Chcieli być zgromadzeniem cyklicznym to teraz są w kropce. Trzaskowski nie mógł wydać innej decyzji bo opinia sanepidu była negatywna. Dziewczyny wiedziały, że zgodny nie dostaną, więc nie pytały, a że cyklicznym zgromadzeniem nie są, to mogły wyjść spontanicznie.
Teraz narodowcy powinni podziękować za całą sytuację sanepidowi (za wydanie opinii) i PiSowi (za wprowadzenie pojęcia zgromadzeń cyklicznych do polskiego prawa).
Przecież sam nawet mówił, że gdyby ktoś wystawił wniosek o organizacje marszu kobiet, to też by go odrzucił ze względu na opinie sanepidu, to była spontaniczna manifestacja, której nie rejestrowali. Marsz niepodległości nie może być spontaniczny, bo co roku odbywa sie tego samego dnia
Uuu pisowskiego trola wyczuwam, co to już pod kościołem stojąc, obmyślał, w którą kominiarkę się wystroić, żeby móc "bić gejów" co to wiadomo, że wrogiem ojczyzny są. No i co, nie poszło? Wam się już całkiem w tych pustych łbach popier***ił patriotyzm z faszyzmem. I bardzo dobrze Trzaskowski zrobił. U góry ci ktoś mądrze wytłumaczył. A jakby kaczor tak zrobił w stosunku do opozycji, to byś o mało w gacie ze szczęścia nie narobił. Wam sprawiedliwość. Śmiech na sali.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
9 listopada 2020 o 11:58
skoro kali nie rozumie to wyjaśnię.
Protesty to zgromadzenia SPONTANICZNE w związku z czym nie rą rejestrowane i zgłaszane, a wiec ratusz nie ma możliwości ich zakazania.
Marsz to zgromadzenie CYKLICZNE. A wiec jest zgłoszone i ratusz ma OBOWIĄZEK w myśl przepisów wydać zakaz :)
Nie dobiorą. Musieli by zamknąć 95% ekipy z PiS, w tym SŁOŃCE TATR, JEDYNEGO ZBAWCĘ NARODU plus trochę kleru, coś ci to mówi. Widziałeś kiedyś by złodziej był pierwszym do karania?
Wie facet po prostu że 11 Listopada na Marsz wyjdzie narodowe bydło, a tych normalnych ludzi będzie garstka.
@ChaserJohnDoe Ichni umiłowany PiS wprowadził całkowity zakaz zgromadzeń planowanych.
Jakby pozwolił to by był raban w TVPiS że działa niezgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami, narażając ludzi podczas pandemii.
morawiecki z ekipą zabronił zgromadzeń w całym kraju, a ci ciągle trzaskowskiego obwiniają...
@KrolJaneczko
Gdyby zapowiedział: W związku z rządowym zakazem zgromadzeń, nie mogę udzielić pozwolenia na marsz 11 listopada.
Jako Prezydent Stolicy, muszę działać według prawa i rozporządzenia rządy.
Tylko Premier Morawiecki z radą ministrów mogą cofnąć ten zakaz.
A on się powołał na sanepid, który podlega pod jego władzę...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 listopada 2020 o 18:29
@tyswidziol a zapoznałeś się z opinią sanepidu? bo w niej masz to co napisałeś. Sanepid podlega pod trzaskowskiego?
@KrolJaneczko
Chodzi raczej o to, że Trzaskowski bije brawo protestom antyrządowym, wspiera je, nie zniechęca w żaden sposób do uczestnictwa, mówi tylko aby nosić maseczki i trzymać dystans (co w praktyce jest niewykonalne); a w przypadku marszu 11 listopada mówi NIE bo to nie jego elektorat (choć większość uczestników tego marszu pisu tez nie popiera). Gdyby rzucił tekstem typu "nie mogę oficjalnie zarejestrować marszu bo pandemia, ale zgromadzenie spontaniczne to już co innego ..." to raczej nikt by do niego nie miał pretensji o to, że stosuje podwójne standardy
Pewnie gdyby zamiast rajdu samochodowego odbył się marsz w tradycyjnej formie to Trzaskowski kazał by od razu rozwiązać demonstracje przy użyciu policji.
Rafał Trzaskowski właśnie wykazał się logiką i taktem. Manifestacja antyrządowa, to wystąpienie przeciwko totalitaryzmowi, jaki obecna władza wprowadza w tym kraju. Wyrażenie sprzeciwu wobec marszu niepodległości to działanie pokrewne - należy zwalczać wstrętny faszyzm wszelkimi legalnymi i dostępnymi metodami. Dlaczego wszyscy mądrzy politycy są w opozycji?
@Czarzasty : no tak, kto lepiej sie zna na wprowadzaniu totalitaryzmów i faszyzmu jak nie czarzasty....
@asdur Czarzasty jak wprowadzali totalitaryzm komunistyczny to jeszcze nie było go na świecie, a jak już był to był w okolicach Gierka, który pokazywał co chwilę Moskwie faka. Natomiast większe praktyczne umiejętności ma naczelnik. Bo stale je wprowadza i udoskonala.
I tak by nikt nie przyszedł bo narodowcy są teraz zajęci obroną kościołów w całej Polsce.
Bo jedno to był protest czyli tzw zgromadzenie spontaniczne, forma wyrażenia niezadowolenia przez obywateli (Prawo o zgromadzeniach zawiera taką definicję: "Zgromadzeniem spontanicznym jest zgromadzenie, które odbywa się w związku z zaistniałym nagłym i niemożliwym do wcześniejszego przewidzenia wydarzeniem związanym ze sferą publiczną, którego odbycie w innym terminie byłoby niecelowe lub mało istotne z punktu widzenia debaty publicznej" ) i nie wymaga zgody władz natomiast marsz 11 listopada to tzw zgromadzenie cykliczne, do organizacji którego wymagane jest uzyskanie zgody określonych władz opartej między innymi na podstawie opinii różnych instytucji, przykładowo sanepidu. Chcieliście miesięcznic smoleńskich ze specjalnym traktowaniem to teraz macie. Druga sprawa to fakt, że nasz system zdrowia się sypie. Wiem, nie mówią o tym na TVP ale w ostatnich dniach były przypadki gdzie ludzie umierali już w karetkach bo w szpitalach nie ma miejsc, respiratorów i personelu natomiast lekarze otwarcie mówią, że są zmuszeni już selekcjonować pacjentów. Mało tego jak przyrost zarażeń nie przyhamuje to lada dzień Rząd wprowadzi tą swoją ''Kwarantannę Narodową'' a tego prawdopodobnie gospodarka nie wytrzyma. Co do Trzaskowskiego to nie widzę sprzeczności w tym, że zabezpiecza protest, który i tak by się zgodnie z prawem odbył pomimo braku jego pozwolenia i nie wydaniem pozwolenia na upamiętniający marsz w dobie pandemii. I nie. To, że ktoś uważa, że pandemia to spisek nie zmienia faktu, że jest uznawany konsensus spoooorej większości lekarzy, naukowców i państw, że tym spiskiem nie jest, że jest niebezpieczna i trzeba dostosować życie publiczne pod jej zwalczenie.
@lolo7 Myślę, że spora grupa tych co przeczyta Twój wpis i tak go nie zrozumie..... i będzie w swojej głowie myślał że - skoro lewaki mogą to "patrioci" tym bardziej :P
@lolo7 Zgadzam się, że nie powinno być zgody na marsz niepodległości, jednak jednocześnie Trzaskowski nie powinien popierać strajku kobiet.
Albo popieramy oba, albo żaden - konsekwentnie.
A tak, to mamy polityczną gierkę, która jak zwykle kończy się hipokryzją i jedna ze stron ma prawo się poczuć pokrzywdzona.
@kondon
Niby dlaczego? Trzaskowski jest politykiem z ugrupowania o konkretnych poglądach i osobą prywatną o konkretnych poglądach. Może sobie popierać co tylko chce i kiedy chce. Wygrał wybory głosami osób, które w tych marszach uczestniczą i liczą na poparcie swojego kandydata. Równie dobrze ja mogę powiedzieć, że Duda i Morawiecki powinni popierać i uczestniczyć w każdym tęczowym marszu a nie tylko jakieś marsze narodowe i miesięcznice smoleńskie bo musi być konsekwentnie albo oba albo wcale. I to wszystko abstrahując od tego, że marsz to nie protest i protest nie potrzebuje żadnej zgody lub poparcia politycznego.
@lolo7 Albo priorytetem jest pandemia, albo polityka.
Trzeba się zdecydować na jedno, inaczej wychodzi się na hipokrytę, co właśnie Trzaskowski zrobił.
Nie chodzi mi o same poglądy, tylko o wychodzenie na ulicę - co jest dość oczywiste.
@kondon
W tym wypadku priorytetem była obrona praw kobiet. Jeśli Trzaskowski kreuje się na osobę o takich poglądach to hipokryzją by było gdyby ich nie poparł w tej sytuacji.
@jaros69
Mogło przyjechać nawet kilkadziesiąt TIRów. Ważne, że wydarzenie zaliczało się jako protest do tzw zgromadzeń spontanicznych. Twój komentarz jest bez sensu bo ja piszę, że coś jest przyjęte i potocznie nazywane świnką morską a Ty piszesz, że to ani nie jest świnia ani nie żyje w morzu.
@lolo7 Czyli pandemię w takim przypadku można sobie olać? No spoko, ale nie powinien wtedy być za tymi wszystkimi zakazami i nakazami.
Nie czepiam się samego poparcie, bo jest to dla mnie zrozumiałe, ale powinien zniechęcać do strajków w dużych grupach. No ale wygrała polityka...
@jaros69
A coś tak bardziej merytorycznie potrafisz? Bo zasadniczo tylko mnie bezcelowo i bezsensownie obraziłeś co ma zerową wartość argumentacyjną. Ten mój jak to ująłeś ,,Swój świat'' to definicja ustawowa... Prawa, które także Ciebie obowiązuje... I najwyraźniej jest egzekwowane przez Państwo bo protestów jakoś nikt nie rozgania. Druga sprawa, że strajki kobiet odbywają się już regularnie od paru lat zawsze kiedy PIS się przymierza do zmian względem aborcji. Dlatego masz już przygotowane pewne konstrukcje i materiały a spontanicznie to nie znaczy, że ktoś nagle krzyknie ,,Idziemy pod Sejm!'' i ludzie jak stoją rzucają wszystko i idą tylko organizuje się wydarzenie na fb gdzie informuje się zainteresowanych o dniu i godzinie, przykładowo ,,Jutro/pojutrze/w piątek idziemy strajkować pod sejm'' i ludzie się przez ten czas przygotowują i idą.
@lolo7 Dziwną masz definicję spontaniczności. Myślę, że kobiety nie powinny zazdrościć Twojej dziewczynie.
Bezsensowny demot.
Protest nie ma "negatywnej opinii sanepidu" a marsz ma. A dlaczego ? To chyba Sanepid powinien wyjaśnić a nie Trzaskowski.
Poza tym protest nie może mieć negatywnej opinij sanepidu bo to wydarzenie spontaniczne, jak naziole wyjdą na miasto spontanicznie i będą protestować tak samo pokojowo jak ludzie obecnie, to też nic im się nie stanie. A na zgromadzenie każde inne zgodnie z obowiązującym prawem nikt nie może wydać zgody
@Iwrejczyk by to zrozumieć, trzeba mieć więcej niż dwa zwoje mózgowe, ale zaraz będą komentarze że ten protest to też nie spontaniczny a zorganizowany przez lewaków, antifę, niemieckich szpiegów, masonów i Żydów w calu obalenia PiSu... wypi..ać
Wszystkie zgromadzenia w czasie pandemii są niebezpieczne ale trzeba odróżnić protest przeciw czemuś, szczególnie tak ważnemu, a uroczystości z okazji rocznicy czegoś. To jak sklep spożywczy i dyskoteka albo w drugą stronę pogrzeb, a rocznica śmierci. Są "imprezy", których nie da się odwołać albo przełożyć, a są takie bez których spokojnie można się obyć i nic się nie stanie.
@tomekbydgoszcz
Kto decyduje co jest ważne, a co można przełożyć?
Przykład np:
Protestuję przeciwko twoim urodzinom (rocznicy), możemy przełożyć twoje urodziny na następny rok albo dwa.
P. S. Tylko nie pisz "Ja akurat nie obchodzę urodzin, i mnie to nie interesuje." itp. itd.
P. S . 2 Zrozumiałeś? OK?
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 listopada 2020 o 18:20
@tyswidziol
Pogrzeb jest uroczystością której nie można przełożyć, a obchody rocznicy śmierci czy z okazji święta zmarłych można przełożyć. Jak nie rozumiesz takich prostych porównań to szkoda czasu na polemikę.
@tyswidziol Ja np jednak widzę różnicę między spontanicznym protestem związanym z odbieraniem praw a regularną "imprezą". Niezależnie jak oceniać motywacje do protestu.
Podam inny przykład: gdyby wpłynął teraz wniosek o paradę równości, myślisz, że Trzaskowski by ją zaakceptował? Moim zdaniem nie. Gdyby zaakceptował to wtedy byłaby to hipokryzja.
Tak samo nie wierzę, żę Trzaskowski by wysłał policję, żeby rozgonić protest, gdyby rząd teraz wprowadził całkowitą legalizację aborcji i protestowałyby środowiska konserwatywne.
warto jeszcze zestawić co mówił w kampanii drugiej tury wyborów prezydenckich
11go listopada zawsze wychodzi bydło. Niech siedzą w domu
Ciekawe, co powiedzieliby w TVPiS, gdyby Trzaskowski marszu narodowców nie zakazał?...
A polaczki dalej nie kumają subtelnej różnicy między protestami w obronie wolności i rozpier*** zrobionego przez pis a marszem nazioli dla których jedyna przyjemności jest robienie rozpier*** i kopanie ludzi
jeszcze trzeba bylo dodac wypowiedz Rafalka przed II tura wyborow prezydenckich kiedy to tak ladnie wypowiadal sie o narodowcach i prosil o poparcie wsrod wyborcow konfederacji.
Chcieli być zgromadzeniem cyklicznym to teraz są w kropce. Trzaskowski nie mógł wydać innej decyzji bo opinia sanepidu była negatywna. Dziewczyny wiedziały, że zgodny nie dostaną, więc nie pytały, a że cyklicznym zgromadzeniem nie są, to mogły wyjść spontanicznie.
Teraz narodowcy powinni podziękować za całą sytuację sanepidowi (za wydanie opinii) i PiSowi (za wprowadzenie pojęcia zgromadzeń cyklicznych do polskiego prawa).
Przecież sam nawet mówił, że gdyby ktoś wystawił wniosek o organizacje marszu kobiet, to też by go odrzucił ze względu na opinie sanepidu, to była spontaniczna manifestacja, której nie rejestrowali. Marsz niepodległości nie może być spontaniczny, bo co roku odbywa sie tego samego dnia
W Korei Północnej też wszyscy ładnie i grzecznie wymachują flagami a nie wulgaryzmami... Ale jakoś nie sądzę by lud był tam szczęśliwy.
Uuu pisowskiego trola wyczuwam, co to już pod kościołem stojąc, obmyślał, w którą kominiarkę się wystroić, żeby móc "bić gejów" co to wiadomo, że wrogiem ojczyzny są. No i co, nie poszło? Wam się już całkiem w tych pustych łbach popier***ił patriotyzm z faszyzmem. I bardzo dobrze Trzaskowski zrobił. U góry ci ktoś mądrze wytłumaczył. A jakby kaczor tak zrobił w stosunku do opozycji, to byś o mało w gacie ze szczęścia nie narobił. Wam sprawiedliwość. Śmiech na sali.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 11:58
zabronił źle, jakby się zgodził to byś napisał, że Trzaskowski oszalał, bo w czasie pandemii pozwolił na marsz.
TVP na demotach?
Wku*w społeczeństwa kontra marsz do rozróby. Tak, decyzja jest naprawdę trudna.
skoro kali nie rozumie to wyjaśnię.
Protesty to zgromadzenia SPONTANICZNE w związku z czym nie rą rejestrowane i zgłaszane, a wiec ratusz nie ma możliwości ich zakazania.
Marsz to zgromadzenie CYKLICZNE. A wiec jest zgłoszone i ratusz ma OBOWIĄZEK w myśl przepisów wydać zakaz :)
Mam nadzieję że w końcu mu się dobiorą do 4 liter. Jakiś gułag może?
Nie dobiorą. Musieli by zamknąć 95% ekipy z PiS, w tym SŁOŃCE TATR, JEDYNEGO ZBAWCĘ NARODU plus trochę kleru, coś ci to mówi. Widziałeś kiedyś by złodziej był pierwszym do karania?
A jeszcze tak niedawno...
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1593890526aOgJq35IC11IRVu0jRrTtX,w400.jpg
Zjeb
Nie musisz się przedstawiać
Fakt. Przedstawiłeś się. Więcej nie trzeba :-)
Przykład idzie z PiS. Skoro podwójne standardy obowiązują w "zdeprawowanej prawicy? Ktoś go tego nauczył.