Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S konto usunięte
+5 / 61

@tomekbydgoszcz Widzisz tą błyskawicę? To logo pewnego ugrupowania mającego konkretne poglądy i postulaty... To jest baner polityczny XD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
-1 / 27

@Saladyn1 Każdy postulat jest w pewnym sensie polityczny, bo politycy decydują o naszym życiu więc jak ktoś coś chce przeforsować to musi się z tym zwracać do polityków ale to nie jest walka o władzę tylko o prawa człowieka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-2 / 32

@tomekbydgoszcz Powiedz mi jakim prawem człowieka jest nasze członkostwo w UE? Emerytury dla nie pracujących kobiet? Czy wszystkie postulaty związane z Kościołem? Po co im jakaś rada konsultacyjna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 11:39

avatar tomekbydgoszcz
-4 / 36

@Saladyn1
To nie jest główny postulat tej organizacji. Ale jak już tak mocno chcesz to Ci odpiszę:
- UE broni praw człowieka oraz praworządności w krajach członkowskich
- nie słyszałem o takim postulacie więc nie wiem jak się do niego odnieś
- kościół łamie prawa człowieka i narzuca swoją ideologię całemu narodowi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+2 / 34

@tomekbydgoszcz

"To nie jest główny postulat tej organizacji" oni ich nie stopniują, więc nie wiem jak ważny dla nich jest.

"UE broni praw człowieka oraz praworządności w krajach członkowskich" Ale bez niej nie ma praworządności i praw człowieka? No to miliony Norwegów, Brytyjczyków i Amerykanów właśnie się mocno zdziwiło :)

"nie słyszałem o takim postulacie więc nie wiem jak się do niego odnieś"
4. Poprawy sytuacji ekonomicznej kobiet:
– zabezpieczenia emerytalnego nieodpłatnej pracy kobiet

"kościół łamie prawa człowieka i narzuca swoją ideologię całemu narodowi"

Jakie prawa człowieka łamie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-3 / 27

@tomekbydgoszcz

"Nie, w Polsce bez UE nie ma praworządności i praw człowieka, to że inne kraje są mądrzejsze nie zmienia tego." OK obecnie jesteśmy w UE, więc mamy praworządność i prawa człowieka nie są łamane :)

"I to jest dla Ciebie to samo co emerytura dla nie pracujących?" Skoro ta praca jest nie do zweryfikowania plus nie ma dochodu to za co mam dostawać emeryturę?

"A tak przy okazji nie przeszkadza Ci, że księża, którzy faktycznie w przeciwieństwie do większości kobiet, nic nie robią mają emeryturę mimo, że nie płacą składek ZUS?"
Po pierwsze to księża pracują i płacą podatki w tym ZUS. (część składki, ale jednak).

"Ukrywanie pedofilów, demoralizacja młodzieży, promocja przemocy w rodzinie - to tak pierwsze z brzegu aby się nie rozpisywać."

XD
jedynie to ukrywanie pasuje, ale to i tak nie cały Kościół tylko poszczególni księża.
Reszta t brednie wyssane z palca :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-4 / 22

@tomekbydgoszcz

"Są łamane ale UE protestuje i blokuje dalszy rozwój tego oraz naciska na powrót do normalności."

Hahahah

"Nie znam tego postulatu więc nie truj mi o niego, to nie jest główny postulat tej organizacji, już Ci to pisałem,"

Aha czyli to nie polityczna organizacja bo ty nie znasz akurat tych mocno politycznych postulatów :)

"Łżesz! Te k***y nie płacą podatków podobnie zresztą jak kobiety lekkich obyczajów i to nie jedyne co ich łączy." O nie przejrzał mnie! CO ja teraz zrobię? Może wrzucę linka XD https://finanse.wp.pl/kosciol-i-ksieza-placa-podatki-jednak-ich-wysokosc-moze-budzic-zazdrosc-6536963151423105a

"Pedofile w sekcie katolickiej są chronieni systemowo"
Nie są...



"a ich największym obrońca był JPII."

XD


"Reszta to niestety tez prawda i zakłamywanie tego nie zmienisz."

Wiem że tego nie zmienia bo nawet jakbym Cię obrzucił argumentami przeczącymi Twojej
tezie to byś uznał ze to jakiś spisek XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
-3 / 21

@Saladyn1 Jak Ciebie śmieszy łamanie praw człowieka to znaczy, że nie mamy o czym gadać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+3 / 23

@tomekbydgoszcz Nie śmieszy mnie łamanie praw człowieka, tylko naginanie faktów przez Ciebie. Ty żyjesz w jakimś alternatywnym świecie XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
-5 / 23

@Saladyn1 Ja w alternatywnym ale ty Ty wierzysz w jakiegoś wymyślonego przez naćpanych gości bożka i Tobie gruby pedofil w sutannie mówi jak masz żyć, bo sam tego nie wiesz! Ale OK! to ja żyje w alternatywnym świecie :-).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
-4 / 20

@Saladyn1 :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 13:31

B ban__
-3 / 17

@Saladyn1
I to się nazywa sprowadzić kogoś do poziomu zero. Nie używam, ale użyję z radością: XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-5 / 17

@Saladyn1 ale skończ już się nad człowiekiem pastwić... XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michasur
0 / 16

Jak wisiał baner wyborczy Dudy to było cacy? Wtedy to nie był baner polityczny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+4 / 8

@michasur nie, nie było cacy. To było dokładnie tej samej klasy zdarzenie. Z tym, że tutaj Strajk Kobiet uznał za stosowne wykazać swoją wyższość, bo ich baner jest znacznie większy. Jakby chcieli pokazać, że 'nasz Miś może być większy niż Wasz'...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 23:04

avatar kriseq1970
+2 / 2

@siditg ale serio? Powinni zmierzyć baner Du*y, żeby go nie przewyższyć i zrobić w takich samych rozmiarach, żeby nie wyjść na gorszych? Skąd Ty bierzesz takie pomysły?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ICoTyNaToPowiesz
-1 / 1

@michasur Wtedy też nie było cacy. Każdy głupi wie, że takich rzeczy się nie robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 3

@tomekbydgoszcz

XD zacząłem używać po usłyszeniu opinii Mentzena na ten temat. Zwyczajnie Twoje komentarze nie zasługują na więcej niż XD :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
0 / 0

@kriseq1970 nic z tych rzeczy, chciałem tylko zaznaczyć fakt, który wydał mi się ciekawy, choć nie ma w sumie znaczenia. Nie ma dla mnie różnicy między tymi dwiema sytuacjami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
0 / 0

@Saladyn1 Dziękuję :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 listopada 2020 o 3:30

P Puolalainen
+1 / 1

@tomekbydgoszcz

A jakie prawa czlowieka sa lamane?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
-1 / 1

@Puolalainen #jprdl następny/-na który/-a się urwał/-a się z księżyca!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
+1 / 1

@tomekbydgoszcz

proste pytanie a jak na razie nikt nie odpowiedzial.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
0 / 0

@Puolalainen Zmuszanie kogokolwiek do heroizmu, a takowy jest noszenie w sobie chorego płodu jest barbarzyństwem, a jeśli dla Ciebie barbarzyństwo nie jest łamaniem praw człowieka no to sorry, ja Ci tego nie wytłumaczę, podstaw wychowania na odległość się nie nadrobi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@tomekbydgoszcz

Czyli aborcja chorego plodu jest dla Ciebie prawem czlowieka i prawem matki, bo ojca i dziecko pomineles. To nie jest zaden heroizm, zwyczajnie zycie, ktore dokopalo. Dziecko paroletnie moze ulec wypadkowi i stac sie niepelnosprawne. Opieka nad nim wydaje sie wtedy naturalna. Ale nie nazwalabym tego heroizmem a ciezka praca.

Nie, to nie jest lamanie praw czlowieka. Nie mamy prawa do zycia? Czy to dziecko nie ma prawa do zycia?

Ale masz racje, ze ten zakaz jest zly, bo rodzice powinni miec wybor. Nie kazdy chce, da rade, jest w stanie.

Piszesz, ze podstaw wychowania na odlegosc sie nie nadrobi i dlatego mi tego nie wytluamaczysz. Atakujesz mnie zarzucajac mi brak wychowania a sam sie nim nie popisales. W ogole atakowanie rozmowcy w ten sposob jest niegrzeczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
0 / 0

@Puolalainen
A co ojciec pod dupą nosi płód?
Aborcja na życzenie do 12 tygodnia powinna być zagwarantowana każdej kobiecie bez zbędnych pytań, a do 24 tygodnia w uzasadnionych przypadkach każda inna forma jest łamaniem praw człowieka i na tym zakończmy.
Miłej niedzieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@tomekbydgoszcz

Pod tylkiem to nawet matka nie nosi. Rzecz w tym, ze dziecko ma tez ojca a do tego zwalanie odpowiedzialnosci tylko na matke jest umywaniem raczek od problemu.

Gdyby tylko mozna bylo sie jakos zabezpieczyc przed niechciana ciaza. Wiadomo, to laczy sie z odpowiedzialnoscia a o to dzisiaj trudno.

Co do praw czlowieka mamy inne zdanie.
Tobie tez zycze milej i slonecznej niedzieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
0 / 0

@Puolalainen
Ale ojciec ma takie samo prawo, zawsze może się dorzucić do zabiegu albo do utrzymania kobiety w ciąży, a później do wychowania dziecka. Nikt ojcu tych praw nie zabiera.

Niestety medycyna jeszcze nie wymyśliła w 100% niezawodnego środka antykoncepcyjnego. Mam na myśli metody odwracalne oczywiście.

Prawa człowieka to nie kwestia zdania, zmuszanie do heroizmu jest łamaniem prawa człowieka i nie ważne czy się z tym zgadzasz czy nie, a donoszenie niechcianej ciąży na ogół jest dla kobiety heroizmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B ban__
-1 / 17

Podobno burze mają być...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F ferdyn12
+22 / 36

Mi nie podoba się plakat wyborczy i ten baner z błyskawicą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+3 / 51

Zachowują się jak zwierzę, które wszystko chce oznakować zapachem swojego moczu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bihar
+6 / 50

@Banasik racja, kto to słyszał, żeby wszędzie te krzyże stawiać. Nawet góry nie oszczędzili :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-4 / 34

@Banasik Katolicy już tacy są. Prawie na każdym rogu jakiś krzyż stoi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+7 / 31

@Banasik No, patrz, co krok to kościół, albo kaplica. W każdej klasie szkolnej wisi krzyż i obrońca pedofili, w każdym urzędzie krzyż, w szpitalu również krzyże i kaplice oraz kapelani. Wojsko dostaje modlitewniki etc, etc. Masz rację, wszystko swoim cuchnącym moczem oznaczyli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C coldfish
+12 / 32

Wszystko na swoim miejscu - to jest tradycyjne miejsce pojawiania się piorunów.
Tylko tym razem zjawił się tam jako oddolna a nie, jak zwykle bywało, odgórna inicjatywa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sabbr1
-4 / 24

To nie krzyż, a słup linii wysokiego napięcia, postawiony nie wiadomo czemu, na szczycie góry. Bóg to widzi i grzmi, wali w niego piorunami i od czasu do czasu odstrzeli kogoś, a ludzie nie mogą zrozumieć, że stalowa konstrukcja na szczycie góry to nienajlepszy pomysł...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+1 / 15

@sabbr1

1 To nie Bóg wali w niego piorunami.
2 Krzyż nie przyciąga piorunów. Jest najwyższym punktem, więc obrywa często, ale jak go usuniemy to może się okazać że najwyższym punktem jest jakiś Janusz XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
0 / 12

@Saladyn1 "To nie Bóg wali w niego piorunami."

Proszę nie prezentować ostentacyjnego ateizmu. Tu jest Polska. Tu gromami rządzi bóg Perun.
ps. Słowo "bóg" piszemy małą literą, ponieważ nie jest to imię własne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-5 / 11

@belzeq

"ps. Słowo "bóg" piszemy małą literą, ponieważ nie jest to imię własne."

zabawny jesteś... zwłaszcza biorąc pod uwagę że wiesz o którego bóstwo mi chodziło i to co masz napisane na profilu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
0 / 12

@Saladyn1 Mój znajomy miał psa. Nie miał pomysłu na imię więc mówił do niego Pies. Ale nie wymagał by wszyscy tak mówili do swoich psów. Twoje bóstwo ma imię, przedstawił się nim Mojżeszowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-5 / 13

@belzeq Czyli "Jestem Polakiem i staram się pisać poprawnie po polsku. Nie jestem ortofaszystą, ale każdy demot czy komentarz z błędem ortograficznym (nie literówką) nagradzam minusem, bez względu na wartość merytoryczną.", ale są wyjątki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-1 / 13

@Saladyn1 Wyjątki są zawsze np. gżegżółka, piegża czy pszczoła. Pisanie "bóg" wielką literą to tylko chęć zaznaczenia przez wyznawcę, że to "jedyny prawdziwy bóg". A to bujda. Jahwe jest tak samo prawdziwy jak Zeus czy Wotan. A jak ma na imię Twój bóg może wyjaśnić Ci ksiądz: https://www.niedziela.pl/artykul/43075/nd/Bog-objawia-swoje-imie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-2 / 2

@belzeq Bóg z wielkiej litery nie odnosi się tylko do boga chrześcijańskiego, ale i żydowskiego i muzułmańskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
+1 / 1

@Saladyn1 A to już nie macie z żydami wspólnego Jahwe? Coś przegapiłem? Muzułmanie przynajmniej nie udają, że nie ma innych bogów i na swojego wołają Allah czyli "bóg jedyny" [jedyny, któremu oddają cześć].

Tłumaczenie, że każdy bóg monoteistyczny zasługuje na wielką literę jest nielogiczne i wprowadza zamęt. Jeśli napiszesz "X modlił się codziennie do swego Boga", to możesz tylko zgadywać do którego. Pewną pomocą będzie podstawienie pod X imienia: Janusz, Mosze, Mohhamad. Ale nie możesz mieć pewności, bo w każdej religii zdarzają się przechrzty...

"Z wielkiej litery" to rusycyzm i jest błędem językowym, więc zgodnie z tym co zacytowałeś z mojej ściany - masz minusa :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 1

@belzeq

"Tłumaczenie, że każdy bóg monoteistyczny zasługuje na wielką literę jest nielogiczne i wprowadza zamęt."

A to już nie do mnie miej pretensje tylko pisz do rady języka polskiego z zapytaniem dlaczego tak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mustermann
-1 / 1

Sprawdź okolicę Giewontu. Zwróć uwagę np. na Kopę Kondracką. Wyładowanie atmosferyczne zazwyczaj jest znacznie mniej przewidywalne niż myślisz i "najwyższy punkt" niedeterminuje punktu, w który trafia piorun. Janusz na gumowych podeszwach jest fla pioruna znacznie mniej atrakcyjny niż świetnie uziemiony, metalowy krzyż.
Masz rację, to nie żaden bóg rządzi piorunami, tylko przyroda, która takich bogów jak Jahwe przeżyła już tysiące i ma ich w... poważaniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mustermann
0 / 0

To do @Saladyn1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tia0514
-2 / 24

Błazenady i robienia z siebie głupka ciąg dalszy. A julki piszczą z radości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ICoTyNaToPowiesz
0 / 14

Zgadzam się z tym hasłem ale krzyż to nie jest baner reklamowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-3 / 17

@ICoTyNaToPowiesz Jak to nie baner? Jezus miał 12 uczniów, potem został powieszony na krzyżu, minęło 2000 lat i patrz - miliard wyznawców. Oto moc banera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+9 / 11

*********** z polityką od Giewontu!!!
Jedni i drudzy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shirubia93
+2 / 4

Co tym ludziom odpier*la z tym Giewontem? To jakiś nowy szczyt ambicji? Zawieszenie swojego baneru na Giewoncie? Nie wystarczy, że już jedne poglady tam stoją? xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
0 / 12

@Shirubia93 Rysy są wprawdzie wyższe, ale nie mają stojaka do banerów, dlatego Giewont.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uderz_w_stol
0 / 2

To się nazywa praca na wysokościach. Nie dość że debile płacą dobre pieniądze za wieszanie tych reklam to i widoki jakie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-5 / 7

Szkoda, że piorun nie uderzył. Łańcuch znów by był kandydatem na najlepszego przewodnika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar auto1
-3 / 23

Lewactwo potrafi jedynie niszczyć wiec wszystko w normie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JohnsonFibonacci
+2 / 6

Jak z pierwotnymi protestami się zgadzałem tak to co teraz wyprawiają ci którzy uzurpują sobie prawo do bycia liderami obrzydza całą ideę.. Przykre bo spowoduje odejście podobnie myślących o cała sprawa znów zostanie zamieciona pod dywan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+3 / 5

@JohnsonFibonacci i w ten sposób znowu opozycja polityczna PISu zrobi im dobrze kompromitując się i pokazując, że żadnej konstruktywnej alternatywy nie potrafi zaproponować. Po raz kolejny. Smutne to...

No chyba, że są w zmowie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bigoszprawiczka
-1 / 13

@auto1 Jakoś nie słyszałem aby skrajne lewactwo stawiało co zakręt krzyż, pomnik JP2 , milion kościołów i to wszystko z pieniędzy podatników...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+2 / 10

@Bigoszprawiczka po co ma coś stawiać, jak może niszczyć. Prostsze i równie widowiskowe.

Zresztą nie wiem, czy lewactwo potrafi w ogóle coś trwałego zbudować. Jak do tej pory nic nie stwierdzono.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bigoszprawiczka
0 / 2

@Xyf Standardowa gadka co będzie w przyszłości. Od 20 lat przyszłość jest jasna prawactwo kasę przepier...na swoje widzimisię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bigoszprawiczka
+4 / 4

@siditg Dziwne bo w tym kraju cokolwiek powstało to dzięki ludziom którzy lewica albo socjalizm mieli w nazwie organizacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar auto1
-3 / 3

@siditg Lewactwo doskonale potrafi mordować np.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
0 / 0

@Bigoszprawiczka zgoda, choć nie do końca - ja tu mówię o lewactwie. Skrajnym skrzydle tej opcji. Ruchy anarchistyczne, dla przykładu, w ogóle w samych założeniach mają tylko i wyłącznie destrukcję zastanego porządku. Nic swojego nie oferują w to miejsce.

A dlaczego nie do końca się zgadzam - nasz romans z komunizmem trwa od wojny do, formalnie, początku lat 90. i nie zgodzę się, że wszystko, czym dysponujemy powstało tylko wtedy. Materialnie faktycznie conieco pozostało, w legislacji też sporo, ale wielkie idee i koncepcje to już raczej wzięły i umarły. Ich pozostałości w mentalności ludzi przetrwały, co najwyżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bigoszprawiczka
0 / 2

Jeśli chodzi o idee to komunizm czy kapitalizm odeszły do lamusa. Obecne czasy wymagają szerszego spojrzenia chociażby na problem globalizacji. My w swojej długiej historii byliśmy i słusznie zresztą wysmiewani za brak jakiekolwiek refleksji nad własnym postępowaniem. Nawet nasz złoty wiek to mit bo był szansą która zaprzepaścilismy okrutnie. Niestety jesli chcemy coś stworzyć jako społeczeństwo to właściwie zawsze było to podyktowane ingerencją z zewnatrz. Nawet rozbiory ( jak to narodowcy mówią niewola haha) jako czas to było jedno wielkie prosperity na naszych ziemiach. Prusacy i Rosjanie walczyli z analfabetyzmem chcąc wcielić ten kraj do swoich imperiow i choć traktowali nas jak całą resztę narodów wchodzących w ich skład to mamy im to za złe. Polacy mieli wielkich ludzi jak Skłodowska Kopernik Łukasiewicz. Ale te nazwiska giną w coraz to większej ilości mitów stajacych się naszą historią. Polacy jak są pieronsko zdolni to cały talent może i jest wykorzystywany dopiero za granicą bo mając talent do pracy tworczej, rownie wielką mamy pogardę do wszystkiego co nie wpasuje się do naszego widzimisię. Mamy przerosniete ego i kompleks wyższości a ze swoich wad robimy cnoty... Każda nowinka którą stworzy polak jeśli nie wydostanie się za granicę to w Polsce przepadnie bo inny Polak jak na niej nie zarobi to uwali. A tak na koniec to uważam że parlament trzeba zbu...yć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gendougram
+2 / 2

A mnie oburza i to i to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peghehe
-4 / 12

katole to jednak dziwni ludzie nie rusza ich nieudolny rzad, ktory krok po kroku wprowadza dyktature kaczafiego, kradna 25 razy tyle co platfusy i wurzacaja wasz hajs do kosza przez idiotyczne decyzje, prowwadza do tego katrastofalna polityke zagraniczna jak krajowa, zachowuja sie jakby byli ponad prawem i pluja swoim wyborcom , a kobiety walcza o swoje prawa i powiesily plakat zeby zwrocic uwage to juz im odpird... la . do tego ten kawal metalu juz dawno powinien zniknac ,nie tak dawno zabil kilka osob

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 19:55

A konto usunięte
+3 / 5

@peghehe To nie ten kawałek metalu zabił kilka osób. Te osoby popełniły samobójstwo przez swoją głupotę. Zacznijmy nazywać rzeczy i sytuacje po imieniu i pozbądźmy się poprawności politycznej to powoli wrócimy do normy jako społeczeństwo. Pozwólmy też selekcji naturalnej robić swoje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 21:05

P peghehe
-1 / 1

@Obeznany nie wiem co cpiesz ale przestan (znaczy sie wiem propaganda tvppis) a co do wilekiej ordy ta sama historia opowiedziana przez innych ludzi w innych czesciach swiata ( update ktory nie wszedl najlepiej tak jak jezus byl updatem dla zydkow a mahomet dla katoli )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gendougram
-3 / 9

Ten plakat pokazuje, że jednak porównanie błyskawicy do znaku SS jest poprawne.
Ten piorun jest bardzo, ale to bardzo podobny do symbolu starogermanskiego "sig". A SS korzystało z tego symbolu by zrobić te słynne dwie błyskawice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B ban__
+1 / 3

@borekpp
Starsi owszem, ale nie w wierze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ICoTyNaToPowiesz
+3 / 9

Oburzony przypomina że krzyż to nie jest baner do wywieszania plakatów wyborczych ani manifestów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 20:28

I ICoTyNaToPowiesz
-1 / 5

@belzeq Co ci muszę ku..a udowadniać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-1 / 5

@ICoTyNaToPowiesz To, że posiadasz mityczne "uczucia religijne". Na początek spróbuj je opisać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ICoTyNaToPowiesz
0 / 6

@belzeq Czemu mam posiadać mityczne "uczucia religijne"??? Czemu ma ci coś udowadniać człowieku? Znajdź sobie przyjaciela gdzieś indziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 21:19

S konto usunięte
+1 / 7

@ICoTyNaToPowiesz proszę nie karmić trolla.

@belzeq niech jeden homoseksualista udowodni swoją orientację, to ja powiem, że jest to całkowicie normalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-1 / 5

@siditg Przez siedem lat zrobiłeś jednego demota i to ja mam być trollem na tej stronie? Wolne żarty.
Każdy homoseksualista łatwo udowodni swoją orientację, ale takich znajomości lepiej poszukaj na innych portalach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+1 / 5

@belzeq aaa... to trollem się jest, jak się NIE ROBI tendencyjnych demotów? :) A takiej logiki, to się nie spodziewałem :)

Ale wracając - proszę powiedz, jak miałaby taka procedura wyglądać, skoro to takie łatwe i oczywiste?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rybery
-1 / 3

Co znowu z tą przemocą? Jakieś wymysły. Już nie majaczcie że w Polsce to normalne bo jest wprost przeciwnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
-1 / 5

Skoro powieszono tam plakat błazna to dla czego nie moze wisieć taki z błyskawicą, z Koziołkiem matołkiem, z wielkim lodem oczywiście gałkowym, czy nawete zdjęciem pieczonej Kaczki w sobie własnym z okolicznej restauracji. Skoro stojący tam stelaż służy do wieszania reklam to dla mnie może tam wisieć gołsa baba z dupką na wierzchu i będzie ok.
Swoją drogą, wie ktoś ile kosztuje zamontowanie własnego baneru na tym stelażu? Kolega pyta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomac
-1 / 3

Pewnie i tak skończy się tak, jak w poprzednich przypadkach (umieszczenia tam bannera Dudy oraz flagi LGBT): Zamkną śledztwo z powodu nie wykrycia sprawców. No chyba, że wykryją - to wtedy nie mam nic przeciwko ukaraniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 1

@tomac ja nie wiem, czy to jest coś, za co należy karać. Moim zdaniem to po prostu nie wypada i w sposób samokomentujący wyraża poziom tych ludzi, którzy to wieszają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pluszczek
+1 / 1

Idioci kontra idioci..... następny proszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fahrmass
+3 / 3

A mnie po prostu irytuje wieszanie wszelkich "dekoracji" na pomnikach. Plakatów, transparentów, szalików, maseczek itp. Wydaje mi się, że to nie miejsce na tego typu akcje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cytrusowaty
0 / 0

O co z tego że wisiał ? oba czyny są karygodne ....

I naprawdę żal mi że aktywistki wybieraja tą formę protestu .. to jest niestety bardziej żeby ZAISTNIEĆ medialnie a nie po to by WYGRAĆ ... bo tego nie osiągnie się irytujać część społeczeństwa które popierając cel nie zgodzi się z formą protestu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem