Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
1:00

Kiedy Amerykanie powiedzieli Trumpowi, że czas odejść, ale on chce się bawić dalej

www.demotywatory.pl
+
301 331
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P profix3
-5 / 15

Żałosny **uj. Jak taki człowiek stał się miliarderem? Chyba, ze kiedyś był normalny, a potem śrubka się odkręciła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+2 / 20

No najwięcej ma na ten temat do powiedzenia osoba która nie została miliarderem ani nie została prezydentem. :)
PS: wybory w USA się jeszcze nie zakończyły i ma pełne prawo iść drogą sądową jeśli uważa że są nieprawidłowości. Dla Ciebie i Mnie lepiej jak zostanie jednak na 2 turę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Escitalopram
+4 / 8

@profix3 @SARs9504 Z całą pewnością łatwiej stać miliarderem jeśli Twój ojciec jest wpływowym multimilionerem, tak jak było w przypadku Trumpa xD
Co do drogi sądowej ma do niej prawo, ale faktycznie sprawia trochę wrażenie jakby nie mógł pogodzić się z porażką i w sumie myślę, że droga sądowa nie wpłynie na wynik wyborów, ale pożyjemy, zobaczymy xD.

@SARs9504 Z ciekawości zapytam. Czemu uważasz, że lepiej jakby Trump został na drugą kadencję?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2020 o 1:17

S SARs9504
+3 / 9

@Escitalopram no też łatwo przewalić cały majątek a jednak tego nie zrobił.
Co do godzenia się z porażką to ludzie odpuszczą jacy łatwo nie osiągają wiele a i są naprawdę mocne przesłanki o fałszerstwach (demokraci już nie raz łapani byli na rejestrowaniu zmarłych na przyklad.).

Czemu lepiej? Bo kontestuje ChRL a lepiej by nie pozwolić im na za dużo bo nie śni mi się ich system punktów społecznych w Europie.
Bo dzięki temu że jest non stop na cenzurowanym z mediami i sieciami społecznymi doprowadziło wreszcie do śledztwa anty monopolowego z Google FB YouTube oraz Tweeter.
No mimo wszystko robi dobra robotę (wreszcie zawieszenie broni w Korei czy na bliskim wschodzie coś kombinuje w ten deseń).
To tak ogólnie zdała od naszych tumanów wciskających nam stacjonujące wojska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
-1 / 1

@profix3 ale wiesz, że tak na prawdę w tym filmiku to nie są Trump i Biden, tylko aktorzy? :)

@Escitalopram tutaj masz rację, że bogaty ojciec znacznie ułatwia start, jednak Trump na swoim przykładzie pokazał, że najważniejsze są mimo wszystko znajomości, a nie sama kasa. Chodzi mi tutaj o kryzys podczas którego zbankrutował i stracił wszystko, a później jak wielokrotnie powtarzał, dzięki znajomościom o które dbał, bardzo szybko się odrobił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
-2 / 6

@SARs9504 O czym Ty bredzisz? Gość bez przerwy siał ferment, łamał przyjęte normy dyplomatyczne (konsekwencje nietrudno przewidzieć), całkowicie olał problematykę klimatyczną, zerwał rozmowy w sprawie Partnerstwa Transpacyficznego, a ostatnio robił wszystko by podważyć autorytet WHO - w dobie pandemii. Argument o byciu przezeń miliarderem to farsa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+1 / 3

@profix3 ciężko i mądrze pracował to mu się udało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+1 / 1

@voot1 @Escitalopram bo dbanie o kontakty to bardzo ważna część biznesu a nawet czasem najważniejsza i też trzeba to umieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 4

@usiek1992

Łamał normy dyplomatyczne bo się na niego liberałowie obrażali i nawet petycje o zakaz wjazdu stawiali ale To pewnie też jego wina prawda?
Problematyka klimatyczna? Bo stwierdził że zabijanie własnej gospodarki dla potrzeb bandy urzędników oraz krajów ignorujących te "problemy" jest głupotą i MA RACJE. Powiedz mi czy dobre dla klimatu jest przeniesienie produkcji z np Europy gdzie dbamy o normy do ChRL gdzie mają normy w d..?
Partnerstwo Transpacyficzne? NATO masz na myśli? No to Twoim zdaniem jest ok kiedy partnerzy mają w poszanowaniu zobowiązania? (Wydatki na zbrojenia)
WHO - masz na myśli Chińskie WHO? Przypomnij mi kto chciał zabronienia lotów z Azji a kto mówił "wszystko ok"? Kto na słowo przyją dane z ChRL? Kto ignorował Taiwan kiedy ten ostrzegał?
Po cholerę taka organizacja która właściwie nie działa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
0 / 0

@Escitalopram Uważam, że przegrywać też trzeba umieć. Jak ktoś pluje się po przegranej walce, to po prostu nie ma honoru. Z resztą Trump to faszysta. Myślę, że będzie lepiej jak ktoś inny będzie prezydentem. Ma różnicę około 4 milionów głosów. Nie ma szans tego podważyć. Nawet połowy nie ruszy. Zostawiłby po sobie mniejszy niesmak, jakby pogratulował Bidenowi i wyrazami szacunku dla demokracji opuścił stołek.

@voot1, to myślisz, że ktoś może tego nie wiedzieć? Jakoś nie wyobrażam sobie tych dwóch polityków w sali zabaw dla dzieci:)
@SARs9504 Nie wiedziałem, że aby krytykować prezydentów, lub miliarderów, samemu trzeba być miliarderem i prezydentem. Kurde przepraszam ***** ***. a tak poważnie to zgadnij gdzie mam twoją opinię?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2020 o 19:13

K killerxcartoon
0 / 0

@SARs9504
Ale to on wywołał wojnę gospodarcza z Chinami jaka wywoła globalny kryzys ....jaką się teraz kryje tym wirusem...

Tak na dobrą sprawę mamy stan przed wojną światową z powodu polityki Trumpa .. A kretyn prowokował wysyłając lotniskowiec w poblize Chin , sponsorując z GB opozycję w Hong-Kongu , aresztując córkę szefa Huwei pod jakimiś dziwnymi zrzutami i wymuszając przejecie chińskich aplikacji działajacych an amerykańskim rynku . A do tego pokłuciał się w ramach Nafta. i z Europejskimi sojusznikami w NATO. Nie wspominając że Turcja dymi z powodu działań USA w jej rejonie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 0

@profix3 Głównym problemem Trumpa jest to, że jest spoza układu. Przyszedł z własną kasą, własnymi pomysłami, własnymi kontaktami i plecami. Układ powstawał przez dekady, dziesiątki kadencji, wiele kontaktów, zależności i cała struktura polityczna była misternie budowana przez cały czas, a tu nagle wszystko się rozkraczyło przez jakiegoś miliardera ze sztuczną opalenizną, który wykorzystał nastroje społeczne i wskoczył na najwyższy stołek w kraju. Przez to go tak nienawidzą i przez to z każdej strony jest atakowany. Dokładnie to samo by było, gdyby nagle w Polsce do prawdziwej władzy dorwał się ktoś, kto nie uczestniczył w polityce od dekad. PiS i PO, TVP i TVN ramię w ramię obrzucałyby go gównem i próbowały użreć jak tylko się da.
Trzeba zdawać sobie sprawe, że jak teraz się podda i odejdzie z podkulonym ogonem, to władza wróci w ręce tych samych, skorumpowanych ludzi i znowu przez dekady nic się nie zmieni. On obecnym zachowaniem i tak nic nie straci, to gra o zbyt dużą stawkę aby unosić się honorem i próbować wyjść z twarzą. Ma prawo mieć wątpliwości w uczciwość konkurencji i ma prawo kwestionować wyniki wyborów, nawet system daje mu takie prawo. Tym bardziej widać to po tym, że stacje telewizyjne nie chcą transmitować jego wypowiedzi i próbują ukryć wszystko, co on i jego sztab chcą publicznie przekazać. Widać tu wyraźnie ingerencję mediów w politykę. Ich pracą nie jest tu prezentowanie aktualnej sytuacji politycznej i przekazywanie publicznie tego, co rządzący prezydent ma do powiedzenia. Oni sobie roszczą prawo do mówienia jak jest i cenzurowania wypowiedzi producenta według własnych standardów. Nie sądzę aby już cokolwiek ugrał, ale może jeszcze skorzystać z ostatków władzy i pociągnąć za sobą jeszcze kogoś. Kto wie, może jeszcze nas czymś zaskoczy.

Poza tym popieram to, co pisze @SARs9504 - jego polityka może nie jest zgodna z ogólnie przyjętymi zasadami, ale jak najbardziej jest logiczna. Po prostu nie pieści się i nie bawi się w polityczne gierki omamiony jakimiś wyższymi ideami, a stąpa twardo po ziemi i zajmuje się tym, co aktualnie jest ważne. Próbował Chinom utrzeć nosa aby te się nie rozpanoszyły wszędzie. Nie każdy musi to akceptować i chociażby Polska nie powinna potulnie wywalać Huaweia na życzenie Trumpa, ale z jego strony to było dobre posunięcie, które w dłuższym rozrachunku może pozytywnie odbić się na jego gospodarce. Masa podejmowanych przez niego decyzji była zwyczajnie zimną kalkulacją. Wszyscy mogą całować WHO czy NATO po butach, ale on jako naczelny wielkiego imperium był najlepszym kandydatem aby się temu przeciwstawić gdy wzajemne klepanie się po pleckach nie było mu na rękę. Ich gospodarka jest silna i często to nie USA potrzebuje wsparcia innych, a inni oczekują wsparcia od nich. Takie dojenie ich i jednocześnie narzucanie swoich opinii tak właśnie się kończy. Wszyscy zaczęli traktować USA jak tego bogatego sąsiada, któremu należy zabrać, bo im się należy. Trump w przeciwieństwie do socjalistów nie popiera takiego czegoś i zarówno w gospodarce wewnętrznej jak i międzynarodowej stawał okoniem, gdy jakieś relacje wyglądały na formę sponsora i uciśnionego, pokrzywdzonego biedaka, któremu się po prostu należy pomoc. Dokładnie tak samo jest z kwestiami ekologicznymi - rozwalanie własnej gospodarki w wyższym celu gdy wszystko przejmą Chiny mające kompletnie wywalone na ekologię to krótka droga do porażki. UE jest tu najlepszym przykładem. Były wielkie huty? Były. Już nie ma, bo emisje były złe. Teraz UE jest czysta i zielona bez zaawansowanych hut, które wyjechały do Azji, mogą truć na potęgę przy tamtejszych regulacjach, tam przynoszą dochody, a materiały i tak są importowane do UE. Strategia UE jest właśnie taka. Zlikwidowali wychodek, srają za płot i jeszcze narzekają, że u sąsiada śmierdzi, ale i tak będą temu sąsiadowi płacić za sranie przez płot, bo wychodka już nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
0 / 0

@ZONTAR Niezależnie od tego co piszesz, Trump to po prostu burak. Sztab ludzi wokół niego rwał sobie włosy z głowy próbując zachęcić go do zapoznawania się z ważnymi dla kraju kwestiami itp itd, filmy mu puszczali bo nie chciał nic czytać. A jak gdzieś poszedł i zaczął gadać sam od siebie , to też mieli ręce pełne roboty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+1 / 1

@profix3 i? I co z tego? Przypomnij sobie zasady Demokracji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+2 / 2

@killerxcartoon
"Ale to on wywołał wojnę gospodarcza z Chinami jaka wywoła globalny kryzys ....jaką się teraz kryje tym wirusem..." tak i trzeba było to zrobić dawno temu, dla przypomnienia była "teoria", że jak się wpompuje w ChRL kase to będzie się "demokratyzowało" no i mamy bogate ChRL z Obozami Pracy, Systemem Punktów Społecznych rosnącą Armią oraz wpływami w instytucjach między narodowych efektywnie zmieniających te instytucje w narzędzia ChRL. A "my" robimy się skansenem świata.

"Tak na dobrą sprawę mamy stan przed wojną światową z powodu polityki Trumpa" - no może coś rozwiniesz?

"A kretyn prowokował wysyłając lotniskowiec w poblize Chin , sponsorując z GB opozycję w Hong-Kongu" - Czyli trzeba było pozwolić ChRL bez żadnych konsekwencji złamać ustalenia co do HK nie mówiąc już o tym, że obywatele HK mieli gwarancje autonomiczności które zostały de fakto wpierw złamane przez ChRL. De fakto łamiąc ustalenia o "oddaniu" HK do "macierzy".

"A do tego pokłuciał się w ramach Nafta." - No nie wiem, może po prostu się nie opłacało

" i z Europejskimi sojusznikami w NATO" - NATO czyli USA Paci a reszta się op....la? Powiedz mi czy to ok by jedna strona ponosiła koszty a "partnerzy" ignorowali zapisy? Z NATO poszło właśnie o to, że Europejscy partnerzy nie pokrywali swoich zobowiązań. Ale to Też wina Trumpa?

"Nie wspominając że Turcja dymi z powodu działań USA w jej rejonie." - Arabska wiosna akurat to nie kadencja Trumpa a "Turcja" "dymi" bo chce kawałek tortu z swojego rejonu. Tak Turcja chce jak każdy zdrowy kraj rosnąć w siłę a nie gnić w swoim grajdołku.

Z tego co Piszesz wychodzi: Trump zły bo nie chciał sponsorować NATO, Trum zły bo stawia się ChRL de fakto Faszystowskiemu reżimowi, Trump zły bo przynajmniej starał się postawić w sprawie łamania praw obywateli HK przez ChRL, Trump zły bo Turcja ma aspiracje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+1 / 3

@killerxcartoon
Wiesz co jest "naszym" problemem?

Każdy rozsądny kraj jak człowiek ma aspiracje, chce czegoś więcej. Turcja chce być ponownie Imperium, ChRL chce podporządkować sobie swój region a cały świat swojej gospodarce. Tylko banda starych trepów w EU chce być "dobra" i "zielona" zapyziałym martwym skansenem świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+1 / 1

@SARs9504 A co zasady demokracji mają do tego że donald to burak? W demokracji i idiota może zostać prezydentem, nie zmienia to faktu, że jest idiotą. Widać to i u nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2020 o 18:29

S SARs9504
+1 / 1

@profix3 no właśnie więc oburzenie z tego powodu jest głupie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-1 / 1

@SARs9504
Wojna to akt politycznej przemocy polegającej na tym że bardzo bogata klasa wyższa starych ludzi wmawia za pomocą propagandy dzieciakom i młodym ludziom z nizin społecznych i klasy średniej potrzebę walki i poświęcania swojego życia w imię interesu klasy wyższej.
Każda totalitarna władza jest utrzymywana przez niesamodzielnych intelektualnie i zindoktrynowanych ludzi w mundurach jacy swoją przemoc, brutalność i agresję wobec tych jacy im się nie podporządkowują oraz tych jakich wskazano jako wrogów potem tłumaczą awsze frazesem "Ja tylko wykonywałem Rozkazy"

Każde takie aspiracje kończyły się wojnami i krwawymi rzeziami .... pewny jesteś że chcesz zabijać i umierać w imię aspiracji jakie ci przedstawiła propaganda jako twoje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2020 o 20:44

P profix3
+1 / 1

@SARs9504 A niby dlaczego? Mogę się oburzać, że idioci wybrali idiotę. Są jakieś przeciwskazania? Demokracja też nie jest idealnym systemem i ma swoje wady. Mimo, iż ponoć to najlepszy ustrój. Co mam uszy po sobie, podkulić ogon i potakiwać? heheheh. O czym ty mówisz? Wręcz przeciwnie trzeba głośno mówić co się komu nie podoba, oburzać się, bo inaczej nic się nie zmieni. Takie też są zalety demokracji, że mogę to robić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2020 o 21:03

K killerxcartoon
-1 / 1

@SARs9504
Co do Chin.. źle postrzegasz chiny , paradoksalnie panuje tam spora swoboda... ale nie polityczna... są tematy tabu jak rewolucja czerwonych książeczek Mao i wielki skok. Dokładnie tak samo jak w polskiej propagandzie w TVPiS gdzie nie znajdziesz niczego przeciwko kościołowi katolickiemu i pedofili wśród duchownych katolickich. I żyjesz z klapkami na oczach. myślisz że tu nie ma wyzysku ,zaszczucia praca , głodowych pensji za miseczkę ryżu , łamania psychiki ludziom niewygodnym .. rozejrzyj się to codzienność w Polsce i o to protestują obecnie kobiety w swoim strajku w krajach EU to samo np we Francji bunt żółtych kamizelek i w USA bunt BLM ..Czy u nas, UE i USA nie ma "punktów społecznych".. od dawna są .. po to pracodawcy maja psychologów w HR , po to jest propaganda na rynku pracy z zaniżonymi stawkami bo a nuż znajdzie się frajer. Pracodawcy od dawna handlują i kupują dane o obywatelach , jak cie prześwietlają to za wpis o prawach pracowników na facebooku nie znajdziesz pracy w wielu korpo... obudź się tu jest tak samo..
A co do zbrojeń i słabego zaangażowania europy w NAYTO wynika z tego że NATO realizuje interes USA a nie europy. I interes EU zaczyna być coraz bardziej na kursie kolizyjnym z dążeniami USA...
Wcześniej czy później UE musi utworzyć własny sojusz własne siły zbrojne i być niezależna i samodzielna od USA i NATO. Polska i GB stanęły właśnie stanęły oporem przeciwko temu...
Przypomnieć ci co się stało po WTC? w 2003 EU nie chciała zaatakować Iraku w ramach NATO i nagle zamach na metro w Londynie, zamach na pociąg w Hiszpanii , atak na gazetę w niemczech i Belgii.. Ekstremiści muzułmańscy.. dziwny zbieg okoliczności i nastroje w UE się zmieniają .. a MI6 twierdzi ze Saddam ma broń biologiczną ,jądrową i chemiczna . Po mimo tego że rozbroił się i poddał sankcją ONZ Potem musieli się tłumaczyć przed parlamentem za wprowadzanie w błąd bo potwierdzali swoje dane artykułami z pracy jakie były oparte na wyciekach właśnie z MI6... tak czy siak dorwali Saddama i zarypali go a USA przejęło zyski ze złuż ropy w Iraku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+1 / 3

@killerxcartoon i? Co oprócz frazesów powiedziałeś? Wojna to przedłużenie polityki a aspiracje albo masz albo ktoś je ma w stosunku do Ciebie.
Chcesz Pokoju? Szykuj Wojnę. Takie słynne i prawdziwe powiedzenie.
I nie "ambicje" nie oznaczają tylko zabijanie ale chyba Tylko to Ci przyszło do głowy prawda? Ciekawe jak zinterpretujesz cytat powyższy.

Nie mamy "aspiracji" jesteśmy bardzo "pokojowi" zapłacimy za to strasznie prędzej czy później i tak historia się toczy. Naiwnością jest twierdzenie że są inne czasy.

Powinniśmy aspirować by to nasza "kultura" dominowała (pasywnie ale też nie dawać sobie płuc w kaszę) bo jest mimo wszystko lepsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+1 / 3

@killerxcartoon
"Co do Chin.. źle postrzegasz chiny" - Ja tam dobrze postrzegam ChRL, kraj z Obozami Koncentracyjnymi, Obozami Pracy, gdzie Muzułmanie potrafią "wyparować" albo gdzie za złą opinię można nie móc kupić biletu na pociąg albo wysłać dzieci do szkoły, nawet za "krytykę tradycyjnych sztuk walki" lub znikający lekarze. Oj tam pełen zestaw wspaniałości.

To że u nas jest źle to jedno ale jednak obiektywnie jest nam trochę do ChRL jeszcze.

"i o to protestują obecnie kobiety w swoim strajku" - No nie przeginaj z tą swoją wyobraźnią proszę...

"Francji bunt żółtych kamizelek" - No stan wyjątkowy już 3 lata? Ale to My jesteśmy problemem wspaniała EU

"i w USA bunt BLM..." - Bunt? No to ciekawe spostrzeżenie.... Raczej zamieszki organizowane celowo i wspierane politycznie przez Demokratów przy powstrzymywaniu działań policji. - Doskonale udowadnia, że obywatele POTRZEBUJĄ BRONII ale nie u nas prawda? Bo u nas się na pewno tak nie stanie :D

""punktów społecznych".. od dawna są .. po to pracodawcy maja psychologów w HR ," - No coś w czym lubuje się w USA Lewica. Jak tylko krytykujesz BLM czy LGBT to zaraz "dobrodzieje" dzwonią do pracowadcy i wymuszają zwolnienie :D ale dziwne w drugą stronę tak nie działa... Dla czego? Poza tym psycholog to jedno a punkty społeczne to co innego...

"Pracodawcy od dawna handlują i kupują dane o obywatelach" - Google... Zgadnij który prezydent zainicjował albo przynajmniej rozpoczą pracę nad dochodzeniami w/s Google/FB/YT i T? A ten burak Trump :D

"A co do zbrojeń i słabego zaangażowania europy w NAYTO wynika z tego że NATO realizuje interes USA a nie europy." - no bo Europa NIE MA AMBICJI :D niemniej DALEJ NIE ZMIENIA FAKTU ZE NIE STOSOWALI SIĘ DO UMOWY ba wiesz, USA kiedyś mogło prowadzić 2 poważne wojny i jedną lokalną, obecnie nawet nie są w stanie prowadzić jednej pełnowymiarowej wojny całą gębą (raporty Ad Arma) de fakto działania na naszej flance (Polska i kraje Bałtyckie) są mało prawdopodobne i nie są obszarami zainteresowania. Kraje Europy poprzez ignorowanie wymagań o utrzymywaniu sił zbrojnych w połączeniu z niekontrolowaną migracją doprowadziły do sytuacji w której NIE MAJĄ REALNEJ SZANSY na obronę. Ba Niemcy i Francja nawet już nie są brane pod uwagę jako jakakolwiek "siła" w opracowaniach dzięki ich "wieloletnim" oszczędnościom. Trump wymagając dostosowania wydatków do zapisów traktatowych akurat robi "nam wszystkim" przysługę.

"Wcześniej czy później UE musi utworzyć własny sojusz własne siły zbrojne i być niezależna i samodzielna od USA i NATO. Polska i GB stanęły właśnie stanęły oporem przeciwko temu..." - I DZIĘKI BOGU. Struktura EU jest dość blisko spokrewniona z innym "kolosem" no i centralizuje władzę oraz uwaga: Ponoć nie miała być KRAJEM przecież a na koniec MA WŁASNYCH OBYWATELI ZA GORSZYCH. Tak wystarczyło zostawić EU jak było na 50 do 100 lat i byś miał jeden kraj ale nie trzeba było się "postarać" to masz. Osobiście wolę nie być pod butem Niemieckim czy Amerykańskim albo Rosyjskim ale to moja osobista opinia.

"Przypomnieć ci co się stało po WTC?" - Nie, ale miło posłuchać różnych stron.

"MI6 twierdzi ze Saddam ma broń biologiczną ,jądrową i chemiczna" - Do tej pory czekam na jej "pokazanie"

"USA przejęło zyski ze złuż ropy w Iraku" - I? To Wina TRUMPA zwłaszcza dla tego, że był z poza systemu :D

I co z powyższego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Turquoise94
0 / 0

A na porządny tupecik go nie było stać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem