Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
322 338
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T tenqoba
+20 / 28

ważne, że pupa ładna :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+15 / 21

Fajna dupa oko cieszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+14 / 16

Ja rozumiem, że to zabrzmi nienormalnie z mojej strony ale...
ona ma tylko jedną skarpetkę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+4 / 6

@koszmarek66 to nie skarpetka. to lokalizator ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartoszewiczkrzysztof
0 / 0

No i chyba ważne też, żeby była ''czysta'', bo inaczej KAS będzie interweniować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polm84
+6 / 10

Jak kichnie to moglaby zarazic wiec ma maseczke, a dupa nawet jakby zarazala to czesc "wydechowa" tez ma maseczke ;)

Tak na marginesie jakim trzeba byc zboczencem albo hamem aby takie zdjecia bez pytania robic i na internet wrzucac?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
0 / 8

@polm84 więc kobieta ma prawo ubierać się jak chce, gdzie chce i kiedy chce ale nikt nie ma prawa robić jej zdjęcia i wrzucać do internetu. logiczne!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polm84
-2 / 4

@olmajti z tego co sie orientuje nie jest prawnie zakazane abys chodzil w takich szortach jesli masz na to ochote, ale robienie ludziom zdjec Bez ich zgody a tymbardziej wiedzy jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1986Andy
+1 / 1

@olmajti: Jestem pełnoletni i mogę spożywać alkohol ale niestety nie wszędzie. Dodatkowo w moim Olsztynie jest prohibicja od 22:00. "logiczne!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 0

@polm84 A który przepis tego zabrania? Ludzie, przestańcie bazować na tym co wam się wydaje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polm84
0 / 0

@egoiste No takie przepisu istnieja niestety nie w Polsce, ale w Polsce publikacja zdjecia Bez zgody osoby na nim (tej Pani no.) To juz jest lamanie prawa.

Poza tym czy to ma znaczenie czy legalne czy nie? Chcialbys serio aby Tobie ludzie obcy fotki robili a pozniej do sieci wrzucali?

https://fotoprawo.nikon.pl/2011/09/ochrona-wizerunku-osoby-fizycznej-czlowiek-na-zdjeciu/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 listopada 2020 o 17:26

avatar egoiste
0 / 0

@polm84 A pośladki to jest wizerunek? Jesteś w stanie potem kogoś zidentyfikować po pośladkach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
-1 / 1

@polm84 powiedz mi zatem po co w takich szortach chodzić? Czy kobieta może być taka naiwna że uważa iż takie ubranie nie będzie wpływać na mężczyzn? Stwierdzenie że ona nie wyraża zgody na robienie i publikacje zdjęć jej tyłka jest w tym kontekście absurdalne. Wiec albo uznajemy że obydwa rodzaje zachowań są złe albo nie są. Nie mozna w takim wypadku obarczać winą tylko jedną ze stron bo to śmierdzi dyskryminacją :)

@1986Andy chyba nie do końca zrozumiałeś o co mi chodziło. A chodziło mi o to że kobiety mogą więcej. W szczególności mogą prowokować :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polm84
0 / 0

@olmajti heh takie tlumaczenie "prowokowala mnie ubiorem" to w sadach czesto pada...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
-1 / 1

@polm84 widzisz. Problem polega na tym ze Ty nie rozumiesz iż wygląd mocno wpływa na mężczyzn. W szczególności tych którzy mają aspołeczne zaburzenia osobowości. Kobiety uważają że mają prawo postępować tak a nie inaczej i nikt nie ma prawa ich tknąć. Tak nie mają prawa. Ale ludzie z problemami psychicznymi mają to w dupie. Czasami wydaje mi się że kobiety zachowują się jak dzieci które mają gdzieś konsekwencje swoich czynowi i decyzji :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1986Andy
0 / 0

@olmajti: To, że kobiety mają większe prawa od mężczyzn a jeszcze im mało to wiem. Zauważyłem natomiast, że ogólnie pojęta wolność dla pewnej grupy zawsze oznacza wyrażanie tej wolności w możliwie kontrowersyjny sposób. W ubiorze przejawia się to przesuwaniem granicy negliżu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mirga1
-2 / 2

ocenzurować neta-0 zdjęć!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
-1 / 1

A gdzie Ty widzisz gołą dupę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wrona7
+1 / 1

Mało kto zauważy brak skarpetki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1986Andy
0 / 0

@wrona7: Brak skarpetki zauważy każdy prymityw, któremu dupsko odbiera mózg i trzeźwe myślenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tulasinek
0 / 0

I skarpetkę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Toman666
0 / 0

ciekawe co jest z przodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rithven
0 / 0

pupa extra. a wracając do tematu: po plaży lata masa ludzi z sznurkiem okrywającym i jest ok. Jakoś za dużo tego purytańskiego ducha w ludziach..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1986Andy
0 / 0

@Rithven: Gdyby nie ten purytański duch w ludziach to miałbyś konkretny sajgon społeczny. Jeden uważa, że może latać z gołym dupskiem drugi, że potrzebuje twojego samochodu lub innej twojej rzeczy a trzeci chciał tylko sobie strzelić z broni a ty akurat byłeś na linii strzału.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rithven
0 / 0

@1986Andy od gołej pupy do strzelania na ulicy daleko. wolę jednak trzymać się ziemi a nie latać w oparach absurdu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1986Andy
0 / 0

@Rithven: Mieszkańcy Sodomy i Gomory pewnie też tak myśleli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem