Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1628 1696
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P Przytomny
+15 / 37

Słuszne. Szkoda, że w tym kraju nierealne... Przynajmniej nie za mojego życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
+9 / 21

A czemu do D.? Niech sie dzieci ucza o wszystkich religiach albo rzadnych, a nie jednej ktorej, ktos ustalil, ze jest ta wlasciwa.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2020 o 19:20

avatar polm84
+6 / 8

@mrajska No to pewnie nie zdajesz sobie sprawy, ze sciaganie czegokolwiek z ksiedza jest niemozliwe poniewarz do jednego ksiedza nic nie nalerzy. Opowiadal mi znajomy ksiadz, ktory opowiadal, ze weszla kiedys rodzina na dom parafialny ksiedza po jego smierci i chciala go zagarnac jako spadek, ael nic im nie wyszlo z tego bo juz takie przypadki byly i kosciol sie chronic zacza przed jakimikolwiek pozwami i odpowiedzialnoscia finansowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ragefox
+39 / 51

Zgoda,
pod oczywistym warunkiem, że w ten sposób potraktujemy wszystkich pedofilów, wszystkie religie
i wszystkie wiązki wyznaniowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
+19 / 27

@ragefox Dokładnie. A nie, że wywalimy Kościół, by zrobić miejsce komuś innemu z jego światopoglądem i to już będzie dobre i potrzebne, a wszelkie przewiny będą zbywane machnięciem ręki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ragefox
+12 / 20

@greggor
Nie tylko Sorosa.
WSZYSTKIE.
I partie, i organizacje rządowe czy pozarządowe.
Pedofilia to wyjątkowa zbrodnia i powinna być traktowana z największą surowością.
Przyznam jednak, że pedofile duchowni, czy to w sutannach, czy w chałatach, czy to mułła czy immam - powinni być karani wyjątkowo surowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Riesling
+6 / 14

@ragefox Oczywiście! A widziałeś, żeby do rządów, do szpitali, szkół i urzędów pchał się kto inny niż katolicki kler? Widziałeś państwowe nabożeństwa w synagogach, meczetach, zborach czy innych chramach? W szkołach jest może nauka judaizmu? W szpitalach łażą po salach imamowie lub bramini? Widziałeś naszych rządzących na mahometańskim dywaniku modlitewnym czy na kolanach przed innym ołtarzem niż w kościele katolickim? Wszyscy pedofile, którym udowodniono taki czyn idą do więzienia z wyjątkiem katolickich księży! Więc, proszę Cię, zastanów się, o co Ci chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+6 / 8

@ragefox a jacyś są inaczej traktowani? tylko katoliccy księża mają... nawet nie można powiedzieć taryfę ulgową, bo to nie jest taryfa ulgowa to jest nietykalność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ragefox
-2 / 6

@piter1984
Taaaaa ....
N.p. taki Krolopp to biskupem był jakimś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hokek
+5 / 13

@ragefox
1. żadna inna religia nie jest nauczana w szkołach
2. podobne przypadki przy innych religiach są surowo rozpatrywane i nagłaśniane, a rzadko o nich słychać bo niekatolickie związki wyznaniowe w Polsce to kilkadziesiąt razy mniej ludzi
3. żadne inne związki wyznaniowe nie dostają ZA DARMO olbrzymich działek, niebotycznych dotacji i przywilejów tylko dlatego, że partia/burmistrz/wójt czy inny oficjel liże buty kościołowi
4. żadne inne wyznania nie przeprowadzają święceń rurociągów, włazów kanalizacji, cpnów itp itd (takie kabarety tylko łasy na kasę KK robi)
5. co do majątku kościelnego przeznaczanego na poczet ofiar pedofilii - przypominam, że jeżeli do czynów zabronionych dochodzi na terenie zakładu pracy (a tym są kościoły/salki/itp) to normalny przedsiębiorca BARDZO CZĘSTO ponosi odpowiedzialność finansową

edit: tak na marginesie Polska NIE JEST krajem katolickim. W Polsce konstytucja (i konkordat) zapewnia wolność wyznania i rozdzielność (teoretycznie) państwa od kościoła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2020 o 22:05

avatar ragefox
-3 / 9

@hokek
1 - jest
2 - NIC nie słychać o pedofilach wśród rabinów a jest tego w h*j.
http://yelita.pl/artykuly/art/lista-zydowskich-homoseksualnych
3 - dostają. Za darmo. Gminy żydowskie.
4 - ktoś Cię zmusza w tych kabaretach brać udział ?
5 - Żaden zakład pracy nie ponosi odpowiedzialności za czyny pracownika (ew. podaj przykład)
ad edit - https://www.gazetaprawna.pl/galerie/564443,duze-zdjecie,1,cbos-okolo-95-proc-polakow-deklaruje-sie-jako-katolicy.html


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B ban__
+1 / 11

@hokek
Mniejszościowe Kościoły lub związki wyznaniowe, których lekcje religii odbywają się w na terenie szkół:
- Polski Autokefaliczny Kościół Prawosławny
- Kościół Ewangelicko - Augsburski
- Kościół Ewangelicko - Reformowalny
- Starokatolicki Kościół Mariawitów
- Kościół Polskokatolicki
- Kościół Adwentystów Dnia Siódmego
- Kościół Chrześcijan Baptystów
- Kościół Zielonoświątkowy
- Kościół Boży w Chrystusie
- Kościół Chrześcijan Wiary Ewangelicznej
- Wspólnota Kościołów Chrystusowych
- Chrześcijańska Wspólnota Zielonoświątkowa w Legnicy
- Kościół Chrystusowy
- Kościół Katolicki Obrządku Bizantyjsko - Ukraińskiego
- Wschodni Kościół Staroobrzędowy

W grupach międzyszkolnych (prócz siedmiu kościołów z wyżej wymienionych):
- Kościół Wolnych Chrześcijan
- Muzułmański Związek Religijny
- Biblijny Kościół Baptystyczny
- Zbór Kościoła Ewangelickiego
(Biuletyn RPO 2015, nr 6)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B ban__
0 / 6

@hokek
O majątku innych Kościołów i związków wyznaniowych jutro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+2 / 6

@ragefox czy ty próbujesz wmówić ludziom że KK w polskce nie jest uprzywilejowaną instytucją? serio?
co do listy rabinów która wrzuciłeś:
1. zatytułowana jest krzykliwie homoseksualni pedofilie po czym wrzucono wszystkich łącznie z "oskarżonego o obnażanie się przed kobietą" - na pewno nie homo i raczej nie pedo. więc trzeba by wyłuskać z niej jeszcze faktyczne przypadki nadużyć.
2. jest z całego świata - w samej polce z samych księży można by zrobić w cholerę dłuższą listę, "w latach 1950–2016 w Stanach Zjednoczonych przestępstw pedofilii dopuściło się 6721 księży" fragment wiki. więc ci rabini, nawet w przeliczeniu na ilość pewnie nie będą wyróżniać się na tle populacji innych fachów. Z jednego prostego powodu: taki koleś może mieć żonę
3. skoro powstała ta lista to nikt tych rzeczy nie tuszował tak jak ma to miejsce w polsce wśród księży i niezależnie kim jest go dojechali - w polsce niewykonalne, ewentualnie na łożu śmierci w wieku 97lat...
serio nie widzisz tej subtelnej różnicy? wydaje mi się że w podstawówce uczą czytania ze zrozumieniem, logicznego myślenia i kojarzenia faktów, no ale może ty tylko na religię chodziłeś, no chyba że tvpis ci tak mózg wyżarł?
Nie do końca wiem po co to piszę bo do kato betonu i tak żaden argument nie trafia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2020 o 23:53

avatar ragefox
-3 / 7

@ban__
nie ma się co wysilać
Niewygodnej prawdy lemikany nie przyjmują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ragefox
-3 / 7

@piter1984
dyskusje z lemikanem* dotkniętym powszechną wśród lemikanów lemingozą, uważam za bezcelową.
Za wiki: LEMINGOZA – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.
Termin "lemingoza" używany jest w stosunku do osób o niższym, bądź niewystarczającym ilorazie inteligencji.
* LEMIKAn - skrzyżowanie leminga z pelikanem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
0 / 4

@ragefox hahaha no tak, jak się kończą rzeczowe argumenty zaczyna się retoryka pisowców. no cóż gratuluję ci umiejętności kopiowania definicji. Ubolewam tylko, że tacy jak ty mają prawa wyborcze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2020 o 0:10

B ban__
0 / 2

@ragefox
Masz rację, prawda ich nie interesuje. Ale prawda nie obroni się sama. I boli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B ban__
0 / 14

1. Kary wieloletniego więzienia za czyny pedofilne i współudział.
2. Majątek, każdy. W czym jest lepszy pedofil, który szuka zaspokojenia chowając się pod sutanną od tego, który szuka zaspokojenia chowając się pod frakiem. W związku z tym: co z rodziną: żoną czy mężem, dziećmi?
3. Wyprowadzenie katechezy ze szkół. Nic nowego, katecheza była już poza szkołą, powinno się udać. Katecheza jest dla dzieci, zatem niespójne jest wyprowadzanie jej - razem z dziećmi, a jednocześnie z dala od dzieci.
4. Wypowiedzenie konkordatu. Kto związał, ten niech rozwiąże.
5. Nielegalnie odzyskany majątek czynnego pedofila musi wrócić do państwa. Bezsprzecznie. Ajwaj się podniesie pod niebiesie, ale odzyskiwać!
6. Państwo neutralne światopoglądowo. Taka konstrukcja nie istnieje. Neutrum to jedynie rodzaj, nic poza tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pajda3
+18 / 26

Zastanówmy się na spokojnie
1. Jak najbardziej
2. dlaczego? Dla porównania - kościół parafialny, budynki probostwa i np. ziemia należy do Parafii, do ludzi a nie jest prywatną własnością proboszcza. Dlaczego więc okradać ludzi z tego, co należy do nich?? Dla ułatwienia porównania - dyrektor szkoły "przymilał się do dzieci" - czy w takim razie sprzedać szkolne boisko deweloperowi?
3. Sprawa do rozmowy - w większości państw jakaś forma religii jest obecna w szkole. Odhaczamy Francję, bo to nie jest dobry przykład "religii laickiej"
4. Kościół i Państwo przestrzegają konkordatu - to są obwarowania prawne. Dekrety kościoła Katolickiego nie mają mocy prawnej w Polsce. Często są zbieżne - np. Kościół mówi "nie zabijaj, nie kradnij". Państwo też to mówi - zabijanie i złodziejstwo jest karane. Ale to nie znaczy, że Kościół ustanowił prawo karne choć są w tej dziedzinie bardzo zbieżne. Biskupi NIE są mianowani przez np. premiera jak i biskupi NIE mianują ministra. A to, że ktoś komuś chce się przypodobać NIE jest łamaniem konkordatu!
5. Kościół nie ma majątków odebranych nielegalnie. To raczej nielegalnie był nieoddany przez Państwo. Dekret Bieruta zabierał Kościołowi większość dóbr (różnego rodzaju - szkoły, szpitale, ziemie, budynki itp.) TK i Sąd Najwyższy określał sytuacje, kiedy zwracano dobra kościelne zabrane wbrew dekretowi Bieruta. I tak naprawdę to absolutna większość zwracanych dóbr dotyczyła tego, co było ponad prawem ustalonym w latach 50-tych.
6. święcenie włazy kanalizacyjnych jest śmiesznym przegięciem. Ale jeśli lokalna społeczność sobie tego życzy to co Tobie do tego? Neutralność Światopoglądowa jest zbitką samowykluczających się słów. Każdy człowiek ma jakiś światopogląd np. w tej części Europy uznajemy np. że kobieta jest człowiekiem, ma godność osoby ludzkiej, a gwałt jest karany. I to jest światopogląd o naturze chrześcijańskiej choć nie musi mieć ŻADNEGO odniesienia do wiary. Ale weź sobie muzułmański - kobieta jest rzeczą, gwałcenie jej jest normą albo i przywilejem. Jako wyposażenie domu nie ma swoich praw.
Światopogląd zawsze jest związany z jakimś zestawem praw moralnych. Nie istnieje takie coś jak neutralność światopoglądowa, bo musiałoby to być oparte o żadne prawa a tak się nie da.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KyloRen
+2 / 2

@pajda3 Co masz na myśli mówiąc o Francji w 3. punkcie? Pytam, bo nie wiem, a mnie zaciekawiłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pajda3
+4 / 6

@KyloRen Francja ma swoistą postać "religii państwowej" czyli laickość. Wszystko co ma odniesienie religijne jest eksterminowane ze zwykłej przestrzeni publicznej. Co prawda ostatnio się to zmieniło ze względu na muzułmanów (bo oni "mają prawo" - bo nie można zastosować prawa względem nich w sposób skuteczny) i europejska poprawność polityczna jest w tej chwili dla nich problemem.
Żadna religia (teoretycznie) nie ma prawa pojawiać się publicznie - nawet na katedrze krzyż może być tylko mały i prawie "schowany". Wielkim zaskoczeniem i zażenowaniem publicznym była wypowiedź Macron'a o tym, że patrzy pozytywnie na Kościół Katolicki oraz pochwały za jego działanie. Potraktowane to zostało jako złamanie świętości "laickości państwa".
Wiele świątyń katolickich znajduje się w rękach państwa bo zostały przerobione na muzea - ale wolno Kościołowi sprawować w nich kult na zasadzie "wypożyczenia od państwa na cele kultu religijnego" - taki status ma np. katedra Noter Dame.
W wielu miejscach Francji wyjście w sutannie na ulicę może być potraktowane jako przekroczenie prawa, bo jest obnoszeniem się ze swoją religią; procesja Bożego Ciała byłaby przestępstwem.
Trochę to zostało ostatnimi laty "nadszarpnięte" poprzez muslimów...

Przepraszam za chaotyczność wypowiedzi - ale mam nadzieję, że jest to jakoś jasne i obrazowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KyloRen
+3 / 7

@pajda3 Dzięki za wyjaśnienie, jeżeli rzeczywiście jest tak jak mówisz, to ja już wolę nasz polski "ciemnogród" mimo, że jestem ateistą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Djzordon
-2 / 8

Żaden z postulatów niemożliwy do zrealizowania w Polsce. A dodał bym jeszcze opodatkowanie kościołów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkrajnieCentrowy
-4 / 12

Ten plan będzie realizowany za jakieś 20-30 lat. Dziś KK tworzą głównie ludzie po 50. Młodych nie ma zbyt wielu na mszach, pomijając tych co się przygotowują do bierzmowania, czyli hucznej ceremonii pożegnania się ze wspólnota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2020 o 16:49

avatar U99
+3 / 5

@SkrajnieCentrowy Ostatnią ceremonią jest pogrzeb. W tzw. "międzyczasie" są jeszcze: ślub i chrzciny, z których mało kto rezygnuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A activefun
+2 / 2

@U99 Nie wiem czy tak mało. Owszem, większość chrzci dzieci. Ale ze ślubem niekoniecznie. U mnie w mieście, podali statystyki że w zeszłym roku pierwszy raz w historii było więcej ślubów cywilnych, niż kościelnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DJCiaston
+2 / 8

Gdzie jest lista poparcia? Chcę złożyć podpis?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinsus
+5 / 5

wzruszyłem się. nikt nam tyle nie da co nam mogą obiecać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar U99
+2 / 2

Pełna zgoda. Co do religii w szkołach... Albo nauczanie wszystkich religii jakie są w Polsce wyznawane, albo każdy związek wyznaniowy organizuje nauczanie we własnym (niedotowanym) zakresie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B ban__
+1 / 5

@U99
Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej
(Dz.U.1997.78.483)
Art. 53 pkt 4. Religia kościoła lub innego związku wyznaniowego o uregulowanej sytuacji prawnej może być przedmiotem nauczania w szkole, przy czym nie może być naruszona wolność sumienia i religii innych osób.

Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty
(tekst jednolity: Dz. U. 2004 r. Nr 256 poz. 2572)
Art. 12. ust. 1. Publiczne przedszkola, szkoły podstawowe i gimnazja organizują naukę religii na życzenie rodziców, publiczne szkoły ponadgimnazjalne na życzenie bądź rodziców, bądź samych uczniów; po osiągnięciu pełnoletności o pobieraniu nauki religii decydują uczniowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B ban__
+2 / 2

@U99
Lista religii nauczanych w szkole parę komentarzy wyżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2020 o 23:00

1 13Puchatek
+5 / 13

Ad 1 - jasne, pod warunkiem, że "wieloletnie" = dokładnie takie same, jak w przypadku każdego innego pedofila. Zero tolerancji.

Ad 2 - na jakiej podstawie prawnej? Jeśli sąd orzeknie o odszkodowaniu i jego formie, wtedy tak.

Ad 3 - Nie mam zdania. Jako człowiek wierzący wolałbym, żeby katecheza była przy parafii, ale to można by zostawić do uznania rodziców.

Ad 4 - Tu bym postawił na referendum.

Ad 5 - Jeśli NIELEGALNIE odzyskany - tak. Ale pod warunkiem, że o nielegalność zdecyduje sąd, a nie ten, kto akurat będzie głośniej krzyczał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T ThomasJot
0 / 6

Jak dla mnie plan zajebisty,kiedy zaczynamy panie Leszku.***** ***

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T ThomasJot
0 / 6

Jak dla mnie plan zajebisty,kiedy zaczynamy panie Leszku.***** ***

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bergara308
+2 / 8

A kto będzie karał pedofilów wśród aktorów? Tak tylko pytam...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
+1 / 5

1. A to inni pedofile nie zasluguja na takie kary jak duchowni?
2. Czy jak nauczyciel molestuje ucznia to odszkodowanie powinnien zaplacic nauczyciel czy instytucja, ktorej szkola podlega?
3. Religia jest dobrowolna. Moim zdaniem powinna byc jak kiedys nauczana przy kosciele.
4. Jaka alternatywa?
5. Jak najbardziej.
6. Swieca wlazy kanalizacyjne? he he podobnie jak w Rosji. Tam tez rozne rzeczy swieca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2020 o 19:53

S Sodekso
+2 / 6

Można by również zarządać dostępu do morza czarnego i wyrównania płac w UE do niemieckich. To będzie chyba istotniejsze dla nas wszystkich niż te bzdury o kosciele

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hokek
-1 / 1

nierealny, pis obieca na kolejne wybory 1000+ i znowu wygra bo patologia zagłosuje, a jak nie pis to po czy któryś z ich odłamów, którzy tak samo jak pis będą chrzanić i chrzanić a jedyne co będą robić to prywatę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adraxer12
-2 / 4

>Strefy wolne od LGBT, które polegają na zakazie prowadzenia zajęć w szkołach przez aktywistów LGBT: ZŁE
>Strefy wolne od KK, które polegają na zakazie prowadzenia zajęć w szkołach przez katechetów KK: DOBRE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vicrac
-1 / 3

"państwo neutralne światopoglądowo" - co to za śmieszna konstrukcja (nie)logiczna - każde państwo (rozumiane tutaj jako "politycy") będzie z definicji miało jakiś światopogląd, bo to właśnie światopogląd to coś czym politycy się reklamują w trakcie wyborów, i to przez wzgląd na co ich wybieramy (bądź nie). Taki "anty-światopogląd", każący np. usuwać krzyże z miejsc publicznych jest wręcz sprzeczny z wolnością słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
-1 / 3

1. Jak więźniowie się dowiedzą, wyrok zmieni się na karę śmierci, popieram.
2. Jak rozumiem chodzi o odszkodowanie z kościelnej kasy.
3. Moim zdaniem, i mówię to jako ateista, powinno się uczyć także o innych religiach, a nie tylko jednej.
4. Jak najbardziej
5. Jeszcze jak
6. Jeśli ten właz to Białogon to można święcić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jerry54
0 / 2

KAŻDY kto działa przeciwko głównemu aparatowi opresji w Polsce - kościołowi katolickiemu - ma mój głos.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Reinert
0 / 4

Kary spoko, ale mnie się nie podoba Leszek Jażdżewski, śmieć z Krytki Politycznej i lewacki prowokator

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peghehe
0 / 0

swietny plan wdrozyc od jutra!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar smoothmoves
+1 / 1

1. Kary dla wszystkich pedofili. Włącznie z tymi, których jest najwięcej, czyli tata, mama, wujek, brat, dziadek. Ale same kary to nie jest mądre rozwiązanie. Powinno się działać profilaktycznie tak, żeby czynów pedofilskich było jak najmniej. Czyli m.in. refundować terapię ofiar pedofilii (ogromna część pedofili doświadczyło przemocy seksualnej w dzieciństwie), a także edukować społeczeństwo tak, żeby pedofile mieli przestrzeń na zgłoszenie się do specjalisty zanim dokonają czynu pedofilskiego. Ogromnym problemem jest to, że nie mają do kogo się zwrócić, przez co bez pomocy, nie radzą sobie z sytuacją. Wszystkie poważne zmiany trzeba zaczynać w głowach społeczeństwa.
2. To pedofil powinien płacić odszkodowanie. To dorosły człowiek, powinien sam odpowiadać za swoje czyny.
3. Nie wiem czy to jest słuszne. Szkoła powinna edukować, a religia/moralność to jednak szalenie ważna sfera życia. Religia w szkole powinna być, ale rodzic decyduje czy chrześcijańska czy etyka. Czyli bez zmian. Tak jest już teraz.
4. Ok
5. Ok
6. Kompletnie nie rozumiem komu miałoby przeszkadzać święcenie włazów i dlaczego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2020 o 8:10

avatar 000gd000
0 / 0

jako katolik, jestem za. Nie mam nic do ludzi o innej orientacji seksualnej o ile oni sami nie naprzykrzają się i nie narzucają własnych wartości jako właściwe. Każdy niech żyje jak chce a drugi ma się nie wpier8alać, koniec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem