To nie był przypadek i to nie była niczyja prowokacja. To był "rakietowy ostrzał
do skutku" w wykonaniu bezmózgich troglodytów mylnie zwących się patriotami
@toooomelo
biorac pod uwage poglady obecnej wladzy, nie zdziwilbym sie jakby pierwsza osobe ktora prokuratura sie zajela byl lokator mieszkania wyzej ktory swiadomie sprowokowal patriotow swoja anty polska postawa
@toooomelo
A czy to że policja postanowiła spacyfikować zadymiarzy pod stadionem narodowym nie daje do myślenia?
Gdyby to było z przyzwoleniem PiS chyba byłoby inaczej, na przykład tak jak podczas protestów po wyroku TK, kiedy policja zupełnie nie reagowała.
@toooomelo: Najpierw niech ciężko i boleśnie odpracują wyrządzone krzywdy co do joty! Jak w mieszkaniu spaliło się cokolwiek zabytkowego to pełne koszty naprawy lub zwrócenie obecnej wartości rynkowej i odkupienie.
@aaa15 W ramach wolności poglądów mogę wywiesić banner jaki chcę na swoim balkonie za wyjątkiem promowania systemów totalitarnych jak faszyzm, nazizm, itp. LGBT nie jest poglądem zabronionym. Rozumiem, że zachowanie w drugą stronę na marszu kobiet byłoby przez ciebie tak samo usprawiedliwione, Gdyby ktoś z marszu kobiet rzucił koktajlem młotowa w balkon z flagą ONR. Byłoby to dla ciebie jak najbardziej OK i całkowitą winę ponosi posiadacz innych poglądów niż ci, co byli na marszy kobiet? Zanim kogoś będziesz oskarżać o prowokację zastanów się, czy działanie w drugą stronę tak samo byś usprawiedliwiał.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 listopada 2020 o 10:00
To tzw "prawdziwi Polacy". To ci od "śmierć wrogom ojczyzny". Matołki sobie ubzdurały że jest 44 rok, a oni biegają z flintami po lasach i można sobie ot tak kogoś uznać za zdrajcę i odwalić bez wyroku.
@egoiste brzytwa działałaby, gdyby takie sytuacje (prowokacje ze strony lewicy lub antify) nigdy w przeszłości nie miały miejsca. Dodatkowo, taka prowokacja ładnie wpisywałaby się w przekaz niektórych mediów o faszystach (swoją drogą, ciekawe jest to, że Musolini był redaktorem komunistycznej gazety zanim założył swoją partię...)
@egoiste zgadzam się, żadna z poniższych tez nie została udowodniona i to na twierdzącym spoczywa ciężar dowodu. Tym samym stawiasz niepoparte niczym tezy, bardzo "racjonalne"
Quote:
To tzw "prawdziwi Polacy". To ci od "śmierć wrogom ojczyzny". Matołki sobie ubzdurały że jest 44 rok, a oni biegają z flintami po lasach i można sobie ot tak kogoś uznać za zdrajcę i odwalić bez wyroku.
@egoiste żadna z poniższych tez nie została udowodniona
Quote:
To tzw "prawdziwi Polacy". To ci od "śmierć wrogom ojczyzny". Matołki sobie ubzdurały że jest 44 rok, a oni biegają z flintami po lasach i można sobie ot tak kogoś uznać za zdrajcę i odwalić bez wyroku.
Jak strajkowały kobiety w sposób pokojowy ściągnięto do stolicy policję z całej Polski i postawiono na nogi żandarmerię. Dzisiaj gdy do Warszawy zjechali się byki z całego kraju, policji było jak na lekarstwo, do tego panowie mundurowi nawet nie panowali nad tłumem. Za napisy na kościołach, które można zmyć zrobiono aferę, ciekawe co teraz powie Prezes gdy zniszczono mienie miasta i prywatnych osób.
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
20 kwietnia 2021 o 14:37
@P0RTABLE widzisz ze ktos w tlumie gwalci kobiete, nie reagujesz? Widzisz, ze w tlumie ktos bije lezaca osobe - nie reagujesz? Widzisz, ze ktos strzela ze srodkow pirotechnicznych komus w domu - nie reagujesz?
Jak nikt w poblizu nie zareagowal to oznacza ,ze to byl marsz zjebow dajacych przyzwolenie na takie zachowanie, a nie patriotow!
@P0RTABLE słyszałem przemówienia organizatorów oni sami wygłaszali mowy w który padło wiele słów nienawiści w kierunku osób o innych poglądach. Nie widziałem zbyt wielu rodzin czy osób starszych, za to widziałem rozróby, niszczenie mienia, profanację flagi narodowej ( bo jak inaczej nazwać okładanie kogoś flagą ). Niestety marsz jest oceniany po tym co było widać, chamstwo i rozróby.
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
20 kwietnia 2021 o 14:37
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 kwietnia 2021 o 14:37
Widzisz, że ktoś niszczy kościół - nie reagujesz? Widzisz, że ktoś bije księdza - nie reagujesz? Widzisz, że ktoś demoluje pomniki - nie reagujesz? Jak nikt w pobliżu nie zareagował to oznacza, że to był marsz zjebów dających pozwolenie na takie zachowanie, a nie ludzi protestujących przeciwko wyrokowi Trybunału Konstytucyjnego.
@P0RTABLE Nigdy nie poszedłbym na marsz, który szeroko akceptuje agrysywnych narodowców i jest przez nich samych organizowany. To że w komentarzu nie popierasz agresji moim zdaniem nie wystarcza, bo raz że swoją obecnością na marszu legitymizujesz główne składowe tego marszu, a jest to agresja zarówno słowna jak i fizyczna. To nie są jednostkowe przypadki, to jak mówisz "bydło" jest po prostu centralną składową marszu narodowców. Co więcej, swoimi komentarzami próbujesz wybielić sam marsz, jakoby odciąć niewygodną część - huliganów, którzy są nie do obronienia, i podsumować, "że poza nimi to marsz jest bardzo w porządku". Tylko że nie można odciąć narodowców od marszu niepodległości, który jest organizowny właśnie przez narodowców.
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 kwietnia 2021 o 14:37
@P0RTABLE Nie, dla mnie nie ma tu znaku równości. Nawet nie znam przypadku by ktokolwiek ze strajku kobiet zaatakował inną osobę, przeciwnie, to uczestnicy jego wielokrotnie byli atakowani przez narodowców (np. nagrania z Wrocławia). Większość strajkujących używa wulgaryzmów, jak najbardziej, ale nie należy przemilczać, że było do tej pory wiele strajków za wolnością wyboru i do tej pory tych wulgaryzmów nie było. Społeczeństwo zostało po prostu doprowadzone do ostateczności przez obóz rządzący który albo cynicznie, albo bezmyślnie dał przyzwolenie trybunałowi Przyłębskiej na usunięcie wyjątku z ustawy antyaborcyjnej. To jest po prostu wyraz skrajnej bezsilności. Nawet w muzułmańskiej Turcji jest łagodniejsze prawo.
Bzdura. Oba marsze można pokazać w dobrym lub w złym świetle. To że dla Ciebie nie ma między nimi znaku równości oznacza, że masz bardzo wybrakowane informacje, prawdopodobnie z jednego źródła, nastawionego na poglądy lewicowe (zgaduję: TVN, Gazeta Wyborcza, Newsweek). Gdybyś dla odmiany posłuchał mediów prawicowych (TVP się do nich NIE ZALICZA!), to miałbyś zgoła odmienny przekaz. Wniosek? Dane wydarzenie może być odbierane przez opinię publiczną w bardzo różny sposób, w zależności od przekazu i od intencji przekazującego.
@mluki3 Śledzę wiele źródeł, nie jestem uprzedzony. Od NIE po niezalezną i frondę i wszystko co pomiędzy. To truizm, że każdą informację można przedstawić w różnym świetle, to oczywiste. Natomiast im bardziej dane medium próbuje naciągnąć narracje, tym bardziej ten zabieg jest widoczny. I sorry, media narodowców są pod tym względem po prostu najgrubiej ciosane, tam nie widać nawet najmniejszej szansy na refleksję czy samokrytykę. Wywołany przez Ciebie TVN równo prezentował taśmy z Sowy i Przyjaciół, pomimo, że "patriotyczni" (specjalnie w cudzysłowie) krytycy mieszają ich z błotem przypisując najgorszą propagandę na rzecz PO, Niemiec i cyklistów. Chciałbym zobaczyć taką "propagandę" na tej rzekomo prawej stronie mediów, gdzie "redaktorzy" stają na głowie, tak aby każdą niekorzystną informację obrócić jak kota ogonem, żeby tylko nie wyszła sprzeczna z ich linią ideową.
@mluki3 widziales kiedys jak wyglada takie mazanie po pomnikach? Albo podpisy "kiboli" czy innych takich? To ja Ci powiem, w srodku nocy, zeby nikt nie widzial - a jak ktos tylko podejdzie to hojraki spierdzielaja byleby sie nie dac rozpoznac
Co do niszczenia kosciolow czy pobicia ksiedza - podaj przyklady gdzie faktycznie pobito ksiedza
Widać, kto jest wrogiem naszych narodowców - kobiety. Wszystkie, które nie są uległe i mają własne zdanie. To wskazuje na jakieś kompleksy, ale to psycholog by się musiał wypowiedzieć...
@Myslaca_istota Tęczowa flaga jest symbolem kobiecości? Sam bym chętnie wspart sprawę za bardzo restrykcyjnego prawa aborcyjnego, jednak za duży odsetek tęczowych uważa, że to w ich sprawie sie protestuje. Prawdziwa tęcza ma 7 kolorów.
@Walentinas Tęcza ta tyle kolorów, ile można sobie wyobrazić. Naziole to jednak stan umysłu. Obejdzie się bez twojego wsparcia dla strajku kobiet i ludzi z LGBT.
@nimitz77 Od Marszow dla Zycia sie zaczelo, efekty sa takie, ze zakazano aborcji plodu z wadami letalnymi. Teraz sa Marsze Niepodleglosci gdzie bydlo niszczy komus mieszkanie i nikt nie reaguje - co bedzie nastepne?
Bydło nie tylko niszczy komuś mieszkanie. To mieszkanie to była pracownia zasłużonego dla polskiej kultury badacza twórczości Witkacego. A twórczość Witkacego to już nasze wspólne, całego społeczeństwa dobro. Na szczęście oryginałów twórczości nie było w mieszkaniu, ale spłonęło wiele innych cennych rzeczy.
Ja pier... Jakim trzeba być debilem żeby zrobić coś takiego. Mogli komuś spalić mieszkanie. Mało tego, ktoś mógł zginąć w pożarze. Założę, że żaden z tych imbecyli o tym nie pomyślał.
A po ch*j tą flagę wywieszał? No to teraz ma konsekwencje. Jak ja założę koszulkę Lecha i pójdę na Żyletę to chyba nie oczekuje nic innego niż dostanie w ryj. Tak samo jak pijany wsiądę w auto i przywalę w drzewo.
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
7 razy.
Ostatnia modyfikacja:
20 kwietnia 2021 o 14:38
@Djzordon Że co???
Jakieś bydło stadionowe będzie decydować kto i co może wywieszać na własnym balkonie? Bo jak ktoś się nie dostosuje to dresiarze wyklęci wyciągną "konsekwencje"? To jest państwo prawa twoim zdaniem aby byle troglodyci siłą dyktowali co ktoś może manifestować?
@P0RTABLE No i przemówił, patryjota ponoć z ludzką twarzą. Który tak bez żenady prezentowanie odmiennych poglądów nazywa prowokacją? Ciekawa retoryka - jak popierasz poglądy inne niż wolacy wyklęci ze stadionu to jest to "celowa prowokacja".
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
20 kwietnia 2021 o 14:38
@P0RTABLE Przepraszam bardzo, tu nikt z niczym nie wychodził. Ktoś miał transparent i flagę na balkonie i to jest jego prawo. Jeżeli jacyś troglodyci nie sa w stanie tego znieść to raczej oni nie powinni się tam pojawić
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
20 kwietnia 2021 o 14:38
@P0RTABLE
No nie wierzę co czytam. Czyli już zaczynamy usprawiedliwiać i tolerować patologiczne zachowania? Bo ktoś idzie w koszulce innego klubu w mieście i już mu można najeb*ć? Bo prowokował? Ludzie, polecam sobie przejść na mecz siatkówki. Pełna hala, kibice drużyn "wymieszani" i nikt nikogo nie leje ani nie obraża. To, że na stadionach piłkarskich szerzy się patologia i ta patologia wychodzi poza stadiony to już samo w sobie jest chore czego w żadnym wypadku nie powinniśmy tolerować. Równie dobrze możemy komuś wyjeb*ć bo on ma koszulkę Adidasa , a ja chodzę tylko w koszulkach Nike. Z takim podejściem to najlepiej wyciągnijmy maczety i się pozabijajmy, aż zostanie 2mln osób co myślą tak samo.
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 kwietnia 2021 o 14:38
@P0RTABLE To może trzeba przyznać że ostrzelanie z rac mieszkania na którego balkonie ktoś wywiesił transparent z którym się nie zgadzamy to nie jest żadna prowokacja, ani "proszenie się o problemy".
ja zdaje sobie sprawę, że w każdej takiej masie znajdą się jednostki patologiczne, ale wtedy patrzę na to jak cała grupa się do tego odnosi. A tutaj? Co złego to nie my, a w sumie to mógł nie wywieszać...
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 kwietnia 2021 o 14:38
@P0RTABLE Z zabytków inni uczestnicy strajku potem zmazali napisy a kościoły to nie jest niewinny cel. Nie pochwalam rozwałek ale im się nie oberwało "przy okazji". Kler tworzy prawo razem z pisem, jesteśmy praktycznie państwem kościelnym i to oni wywierają ogromną presję na kwestie aborcji dlatego chcą czy nie chcą stali się wrogami na równi z pisem. I nie chodzi tu o kościół jako ludzi wierzących ale o kościół jako instytucję a zwłaszcza wyższe szczeble zarządu czyli biskupi i arcybiskupi. Natomiast co empik czy cudze mieszkanie ma do święta niepodległości to nie wiem.
Nie, nie było podobnie. Na żadnym ze strajków nikt nikomu nie podpalił mieszkania i tym bardziej nie krzyczał do strażaków, żeby nie gasili, żeby "ku..a się spaliła".
ja was ludziska nie rozumie czemu każdy każdemu narzuca co ma lubić.... ktoś lubi PiS niech lubi ktoś lubi PO niech lubi ktoś jest za tym czy za tamtym co z tego dlaczego wszyscy myślą że wybrali lepiej i każdy narzuca swoje lubienie czegoś innym ..... jeżeli chodzi o partie jakie mamy w sejmie każda nas i tak rucha więc dlaczego się kłócić co jest lepsze a co nie , szanujcie się nawzajem i szanujcie wybory innych to tylko i wybory , milo pozdrawiam wszystkich bez znaczenia na przekonania
Oczywiście ludzie, którzy rzucali racami powinni zapłacić za remont spalonego mieszkania i naprawę wszystkich szkód, do tego powinni pójść siedzieć za narażanie innych na utratę zdrowia i życia. Jednak trzeba cierpieć na totalny brak instynktu samozachowawczego, żeby paradować z taką flagą na trasie takiego marszu. Nie jest to żadna okoliczność łagodząca dla bydła z racami, tylko zwracam na to uwagę.
Przypadkiem obok oszołomów rzucających race 4 fotografów z profesjonalnymi aparatami (tylu widać na początku filmiku) żeby robić zdjęcia. Równie dobrze można trafić 6 w lotto.
@Minsk No rzeczywiście, dziwna sprawa, że dziennikarze relacjonują marsz niepodległości, na którym rokrocznie dochodzi do wielkich burd i afer. To bardzo podejrzane, że któś pofatygował się dokumentować marsz w roku, gdzie spodziewane były dodatkowe zamieszki bo narodowcom nie po drodze ze strajkiem kobiet. Nie dziwie się, że Ci się to w głowie nie mieści i stawiasz to na równi wygrania fortuny na loterii.
@gencndps Teoretycznie się zgadzam, na marszu było na pewno mnóstwo ludzi dokumentujących zdarzenie. Niemniej fakt, że konkretnie w tym miejscu i w tym momencie było aż 4 fotografów powinien przynajmniej skłonić do refleksji, czy to na pewno jest tak, jak nam się pokazuje.
@gencndps Sam fakt dokumentowania w żadnym razie mnie nie dziwi, ot są osoby które szukają sensacji a marsz to jest miejsce gdzie potencjalnie łatwo o taką.
Ale patrząc szerzej widzimy kilka "hien" które czekają w miejscu w oczywisty sposób konfliktogennym (flaga LGBT) dla osób o poglądach konserwatywnych o patologi w stylu ONR nie wspominając. Więc albo to miejsce było tak oczywistym miejscem potencjalnej sensacji że aż kilku łowców okazji usadowiło się i czekało na pożytecznych idiotów, którzy zrobią coś głupiego albo była to po prostu przygotowana prowokacja. Stąd moje stwierdzenie, że przypadkowe zarejestrowanie tego i znalezienie się w tym miejscu akurat kilku fotografów jest po prostu nieprawdopodobne.
@Minsk No tak, bo obecnie flaga strajku kobiet na balkonie to prawdziwa rzadkość i prowokacja precyzyjnie wyliczona na zmanipulowanie pokrzywdzonych narodowców. No weź się po prostu zastanów, to idiotyczne doszukiwać się tutaj drugiego dna. Tak samo, reporterzy zawsze śledzą główną część marszu i czterech fotografów to naprawdę nie jest jakaś nieuzasadniona ilość, która dawałaby pretekst to tworzenia teorii spiskowych.
@Minsk powiem Ci tam, jak policja stoi na wjezdzie do miejscowosci gdzie jest teren zabudowany ale jeszcze odcinek w lesie i tam czesto ludzie jeszcze nie zwalniaja, to stoi zeby akurat Ciebie zlapac czy po prostu licza, ze sie uda kogos capnac bo to jest miejsce w ktorym latwo o zlapanie kogos? Caly ten marsz byl jedna wielka okazja do robienia tego typu zdjec, nic dziwnego, ze gdy ludzie z aparatami zobaczyli cos takiego to sie zatrzymali i czekali.
@gencndps Podstawowa uwaga, zwracaj uwagę na szczegóły, pisałem o fladze LGBT (tęczo podobna) i byłbym skłonny się założyć, że to ona była celem "ataku" a nie strajk kobiet, z którego podstawowym argumentem zgadza się przytłaczająca część społeczeństwa.
@Minsk No to faktycznie dużo zmienia, jak ktoś ma flagę LGBT, to już zachowanie narodowców jest usprawiedliwione, mieszkanie można palić. W końcu to on "zaczął", nie?
@gencndps Taaakk jasnee, i wywnioskowałeś to na podstawie tego, że nazwałem wyżej ONR patologią pewnie xD
Widzisz co chcesz po prostu. Dla mnie wszystkie skrajności są złe, nie ważne z jakich pobudek, jakiej ideologii i to bydło, które rzucało race powinno zostać za to ukarane, co nie zmienia faktu że było to celowe prowokowanie (choć pewnie spodziewali się tylko rzucania kamieniami).
Łopatologicznie mówiąc jeśli pojedziesz na Corride ubrany na czerwono, staniesz na trasie gdzie wypuszczają byczki to jesteś sobie sam winny tego co się stanie, ot minimum instynktu samozachowawczego, co nie zmienia faktu że możesz to zrobić. Bliższy przykład to spacer po Warszawie czy Krakowie w szaliku Lecha, możesz ale jeśli trafisz oszołomów to dostaniesz w mordę i nie ma znaczenia, że oni powinni się zachowywać jak cywilizowani ludzie , Ty po prostu zachowałeś się głupio.
Stare powiedzenie mówi, że mądrzejszy powinien ustąpić głupszemu to jest doskonały przykład sytuacji gdzie powinno się to zastosować.
A nie można by ich wszystkich zastrzelić? Trochę by świat pojęczał o ludobójstwie, o tyranii, sprawa by ucichła i byłby spokój! W Korei Północnej tak jest od 70 lat i jest OK!
To zrobili jacyś idioci. Troglodytą zaś jest ten, kto całą grupę ludzi obraża, na podstawie czynów jednostek. Równie dobrze, można by powiedzieć, że na strajk kobiet chodzą sami wandale troglodyci. Można też powiedzieć, że tramwajami jeżdżą sami graficiarze troglodyci. Otóż nie jest tak. Baranów na tym świecie nie brakuje, są wszędzie. Pisanie takiej narracji, jak pod tym demomotem, świadczy o skutecznym wypraniu mózgów - każdej ze stron, przeróżnych konfliktów, na których zależy grupom politycznym.
@mariuszem opowiedz mi zatem o tym jak to dzielni narodowcy, kwiat narodu, bronili tych mieszkan wlasna piersia i probowali powstrzymac zadymiarzy ktorzy po prosty w danej chwili sie skoncentrowali na tym meijscu i bylo ich za duzo na sily naszych dzielnych patriotow i mimo prob ich powstrzymania nie dali rady. A nie, zaraz - przeciez ludzie przechodzacy i stojacy obok zachecali tych debili....Czyli wychodzi na to, ze banda idiotow dostala bierne przyzwolenie...
Faszyści i bojówki ONR z przyzwoleniem PiS.
Debile do zamknięcia w pudle.
@toooomelo
biorac pod uwage poglady obecnej wladzy, nie zdziwilbym sie jakby pierwsza osobe ktora prokuratura sie zajela byl lokator mieszkania wyzej ktory swiadomie sprowokowal patriotow swoja anty polska postawa
@toooomelo jesteś pewien, że to nie prowokacja środowisk lewicowych i antify?
@toooomelo
A czy to że policja postanowiła spacyfikować zadymiarzy pod stadionem narodowym nie daje do myślenia?
Gdyby to było z przyzwoleniem PiS chyba byłoby inaczej, na przykład tak jak podczas protestów po wyroku TK, kiedy policja zupełnie nie reagowała.
@toooomelo: Najpierw niech ciężko i boleśnie odpracują wyrządzone krzywdy co do joty! Jak w mieszkaniu spaliło się cokolwiek zabytkowego to pełne koszty naprawy lub zwrócenie obecnej wartości rynkowej i odkupienie.
@aaa15 W ramach wolności poglądów mogę wywiesić banner jaki chcę na swoim balkonie za wyjątkiem promowania systemów totalitarnych jak faszyzm, nazizm, itp. LGBT nie jest poglądem zabronionym. Rozumiem, że zachowanie w drugą stronę na marszu kobiet byłoby przez ciebie tak samo usprawiedliwione, Gdyby ktoś z marszu kobiet rzucił koktajlem młotowa w balkon z flagą ONR. Byłoby to dla ciebie jak najbardziej OK i całkowitą winę ponosi posiadacz innych poglądów niż ci, co byli na marszy kobiet? Zanim kogoś będziesz oskarżać o prowokację zastanów się, czy działanie w drugą stronę tak samo byś usprawiedliwiał.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 listopada 2020 o 10:00
banda jeb**ych bezmozgow
To tzw "prawdziwi Polacy". To ci od "śmierć wrogom ojczyzny". Matołki sobie ubzdurały że jest 44 rok, a oni biegają z flintami po lasach i można sobie ot tak kogoś uznać za zdrajcę i odwalić bez wyroku.
@egoiste jesteś pewien, że to nie prowokacja lewicy i antify?
@aaa15 Brzytwa Ockaham drogi panie. Dlaczego mam szukać wytłumaczenia które wymaga większej ilości założeń?
@egoiste brzytwa działałaby, gdyby takie sytuacje (prowokacje ze strony lewicy lub antify) nigdy w przeszłości nie miały miejsca. Dodatkowo, taka prowokacja ładnie wpisywałaby się w przekaz niektórych mediów o faszystach (swoją drogą, ciekawe jest to, że Musolini był redaktorem komunistycznej gazety zanim założył swoją partię...)
@aaa15 Brzytwa działa zawsze. To zasada racjonalnego myślenia i stosuje się ją zawsze. I to na twierdzącym spoczywa ciężar dowodu
@egoiste zgadzam się, żadna z poniższych tez nie została udowodniona i to na twierdzącym spoczywa ciężar dowodu. Tym samym stawiasz niepoparte niczym tezy, bardzo "racjonalne"
Quote:
To tzw "prawdziwi Polacy". To ci od "śmierć wrogom ojczyzny". Matołki sobie ubzdurały że jest 44 rok, a oni biegają z flintami po lasach i można sobie ot tak kogoś uznać za zdrajcę i odwalić bez wyroku.
@aaa15 Na filmie wyraźnie widać skąd lecą race. No, chyba że to te rodziny z dziećmi tak świętują.
@egoiste żadna z poniższych tez nie została udowodniona
Quote:
To tzw "prawdziwi Polacy". To ci od "śmierć wrogom ojczyzny". Matołki sobie ubzdurały że jest 44 rok, a oni biegają z flintami po lasach i można sobie ot tak kogoś uznać za zdrajcę i odwalić bez wyroku.
Jak strajkowały kobiety w sposób pokojowy ściągnięto do stolicy policję z całej Polski i postawiono na nogi żandarmerię. Dzisiaj gdy do Warszawy zjechali się byki z całego kraju, policji było jak na lekarstwo, do tego panowie mundurowi nawet nie panowali nad tłumem. Za napisy na kościołach, które można zmyć zrobiono aferę, ciekawe co teraz powie Prezes gdy zniszczono mienie miasta i prywatnych osób.
Czemu policja nie strzela do tego bydła?
@piter1984 bo to spęd prezesa.
@piter1984 Mają spowiedź akurat.
@hokek true...
@piter1984
bo to psy ze schroniska - liżą dupę temu kto rzuci trochę karmy
Fajnie, jest nagranie, policja łatwo znajdzie sprawcę podpalenia
@Kapseldooranzady
Doceniam twój ironiczno komediowo sarkastyczno dramatyczny komentarz
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2021 o 14:37
@P0RTABLE Dzieje się dokładnie to samo co podczas Strajku Kobiet. Skrajności coś odwalają a obrywa się całemu ruchowi.
@P0RTABLE widzisz ze ktos w tlumie gwalci kobiete, nie reagujesz? Widzisz, ze w tlumie ktos bije lezaca osobe - nie reagujesz? Widzisz, ze ktos strzela ze srodkow pirotechnicznych komus w domu - nie reagujesz?
Jak nikt w poblizu nie zareagowal to oznacza ,ze to byl marsz zjebow dajacych przyzwolenie na takie zachowanie, a nie patriotow!
@P0RTABLE słyszałem przemówienia organizatorów oni sami wygłaszali mowy w który padło wiele słów nienawiści w kierunku osób o innych poglądach. Nie widziałem zbyt wielu rodzin czy osób starszych, za to widziałem rozróby, niszczenie mienia, profanację flagi narodowej ( bo jak inaczej nazwać okładanie kogoś flagą ). Niestety marsz jest oceniany po tym co było widać, chamstwo i rozróby.
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2021 o 14:37
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2021 o 14:37
@Xar
Widzisz, że ktoś niszczy kościół - nie reagujesz? Widzisz, że ktoś bije księdza - nie reagujesz? Widzisz, że ktoś demoluje pomniki - nie reagujesz? Jak nikt w pobliżu nie zareagował to oznacza, że to był marsz zjebów dających pozwolenie na takie zachowanie, a nie ludzi protestujących przeciwko wyrokowi Trybunału Konstytucyjnego.
@P0RTABLE Nigdy nie poszedłbym na marsz, który szeroko akceptuje agrysywnych narodowców i jest przez nich samych organizowany. To że w komentarzu nie popierasz agresji moim zdaniem nie wystarcza, bo raz że swoją obecnością na marszu legitymizujesz główne składowe tego marszu, a jest to agresja zarówno słowna jak i fizyczna. To nie są jednostkowe przypadki, to jak mówisz "bydło" jest po prostu centralną składową marszu narodowców. Co więcej, swoimi komentarzami próbujesz wybielić sam marsz, jakoby odciąć niewygodną część - huliganów, którzy są nie do obronienia, i podsumować, "że poza nimi to marsz jest bardzo w porządku". Tylko że nie można odciąć narodowców od marszu niepodległości, który jest organizowny właśnie przez narodowców.
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2021 o 14:37
@P0RTABLE Nie, dla mnie nie ma tu znaku równości. Nawet nie znam przypadku by ktokolwiek ze strajku kobiet zaatakował inną osobę, przeciwnie, to uczestnicy jego wielokrotnie byli atakowani przez narodowców (np. nagrania z Wrocławia). Większość strajkujących używa wulgaryzmów, jak najbardziej, ale nie należy przemilczać, że było do tej pory wiele strajków za wolnością wyboru i do tej pory tych wulgaryzmów nie było. Społeczeństwo zostało po prostu doprowadzone do ostateczności przez obóz rządzący który albo cynicznie, albo bezmyślnie dał przyzwolenie trybunałowi Przyłębskiej na usunięcie wyjątku z ustawy antyaborcyjnej. To jest po prostu wyraz skrajnej bezsilności. Nawet w muzułmańskiej Turcji jest łagodniejsze prawo.
@gencndps
Bzdura. Oba marsze można pokazać w dobrym lub w złym świetle. To że dla Ciebie nie ma między nimi znaku równości oznacza, że masz bardzo wybrakowane informacje, prawdopodobnie z jednego źródła, nastawionego na poglądy lewicowe (zgaduję: TVN, Gazeta Wyborcza, Newsweek). Gdybyś dla odmiany posłuchał mediów prawicowych (TVP się do nich NIE ZALICZA!), to miałbyś zgoła odmienny przekaz. Wniosek? Dane wydarzenie może być odbierane przez opinię publiczną w bardzo różny sposób, w zależności od przekazu i od intencji przekazującego.
@mluki3 Śledzę wiele źródeł, nie jestem uprzedzony. Od NIE po niezalezną i frondę i wszystko co pomiędzy. To truizm, że każdą informację można przedstawić w różnym świetle, to oczywiste. Natomiast im bardziej dane medium próbuje naciągnąć narracje, tym bardziej ten zabieg jest widoczny. I sorry, media narodowców są pod tym względem po prostu najgrubiej ciosane, tam nie widać nawet najmniejszej szansy na refleksję czy samokrytykę. Wywołany przez Ciebie TVN równo prezentował taśmy z Sowy i Przyjaciół, pomimo, że "patriotyczni" (specjalnie w cudzysłowie) krytycy mieszają ich z błotem przypisując najgorszą propagandę na rzecz PO, Niemiec i cyklistów. Chciałbym zobaczyć taką "propagandę" na tej rzekomo prawej stronie mediów, gdzie "redaktorzy" stają na głowie, tak aby każdą niekorzystną informację obrócić jak kota ogonem, żeby tylko nie wyszła sprzeczna z ich linią ideową.
@mluki3 widziales kiedys jak wyglada takie mazanie po pomnikach? Albo podpisy "kiboli" czy innych takich? To ja Ci powiem, w srodku nocy, zeby nikt nie widzial - a jak ktos tylko podejdzie to hojraki spierdzielaja byleby sie nie dac rozpoznac
Co do niszczenia kosciolow czy pobicia ksiedza - podaj przyklady gdzie faktycznie pobito ksiedza
Widać, kto jest wrogiem naszych narodowców - kobiety. Wszystkie, które nie są uległe i mają własne zdanie. To wskazuje na jakieś kompleksy, ale to psycholog by się musiał wypowiedzieć...
@Myslaca_istota Tęczowa flaga jest symbolem kobiecości? Sam bym chętnie wspart sprawę za bardzo restrykcyjnego prawa aborcyjnego, jednak za duży odsetek tęczowych uważa, że to w ich sprawie sie protestuje. Prawdziwa tęcza ma 7 kolorów.
@Walentinas Tęcza ta tyle kolorów, ile można sobie wyobrazić. Naziole to jednak stan umysłu. Obejdzie się bez twojego wsparcia dla strajku kobiet i ludzi z LGBT.
@Walentinas Tam był baner "Strajk kobiet". Tęczowej flagi prawie nie widać.
Prawie...
Co do przypadkowości to się zgodzę, to było celowo sprowokowane.
@Walentinas Tak na oczach całego tłumu kilku prowokatorów rzucało petardami w okna....Nie rozśmieszaj mnie.
ku*wy jedne
Kiedy rozum śpi budzą się demony. Co widać
@nimitz77 Od Marszow dla Zycia sie zaczelo, efekty sa takie, ze zakazano aborcji plodu z wadami letalnymi. Teraz sa Marsze Niepodleglosci gdzie bydlo niszczy komus mieszkanie i nikt nie reaguje - co bedzie nastepne?
Bydło nie tylko niszczy komuś mieszkanie. To mieszkanie to była pracownia zasłużonego dla polskiej kultury badacza twórczości Witkacego. A twórczość Witkacego to już nasze wspólne, całego społeczeństwa dobro. Na szczęście oryginałów twórczości nie było w mieszkaniu, ale spłonęło wiele innych cennych rzeczy.
Ja pier... Jakim trzeba być debilem żeby zrobić coś takiego. Mogli komuś spalić mieszkanie. Mało tego, ktoś mógł zginąć w pożarze. Założę, że żaden z tych imbecyli o tym nie pomyślał.
@Quant A nie spaliło się? Chyba jakieś zdjęcia były.
@Quant To mieszkanie - drugie od góry - naprawdę spłoneło. Powodzenia z uzyskaniem odszkodowania.
@KyloRen
Ogień został w miarę szybko ugaszony na szczęście.
@gencndps Spaliły się tylko drzwi. https://www.youtube.com/watch?v=h7dw6j4vuEY
@egoiste No to całe szczęście, mogło być znacznie gorzej.
Patologia...
Tak na prawde, to nie wiadomo jeszcze, kto to zrobil. Mogla byc to prowokacja Anti-fy, jak to mialo miejsce w poprzednich latach.
@pompom A może to zrobił twój chłopak? Równie wysokie prawdopodobieństwo.
Kaczyński ogląda te filmiki i klaszcze.
A po ch*j tą flagę wywieszał? No to teraz ma konsekwencje. Jak ja założę koszulkę Lecha i pójdę na Żyletę to chyba nie oczekuje nic innego niż dostanie w ryj. Tak samo jak pijany wsiądę w auto i przywalę w drzewo.
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zmodyfikowano 7 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2021 o 14:38
@Djzordon Że co???
Jakieś bydło stadionowe będzie decydować kto i co może wywieszać na własnym balkonie? Bo jak ktoś się nie dostosuje to dresiarze wyklęci wyciągną "konsekwencje"? To jest państwo prawa twoim zdaniem aby byle troglodyci siłą dyktowali co ktoś może manifestować?
@P0RTABLE No i przemówił, patryjota ponoć z ludzką twarzą. Który tak bez żenady prezentowanie odmiennych poglądów nazywa prowokacją? Ciekawa retoryka - jak popierasz poglądy inne niż wolacy wyklęci ze stadionu to jest to "celowa prowokacja".
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2021 o 14:38
@P0RTABLE Przepraszam bardzo, tu nikt z niczym nie wychodził. Ktoś miał transparent i flagę na balkonie i to jest jego prawo. Jeżeli jacyś troglodyci nie sa w stanie tego znieść to raczej oni nie powinni się tam pojawić
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2021 o 14:38
@P0RTABLE
No nie wierzę co czytam. Czyli już zaczynamy usprawiedliwiać i tolerować patologiczne zachowania? Bo ktoś idzie w koszulce innego klubu w mieście i już mu można najeb*ć? Bo prowokował? Ludzie, polecam sobie przejść na mecz siatkówki. Pełna hala, kibice drużyn "wymieszani" i nikt nikogo nie leje ani nie obraża. To, że na stadionach piłkarskich szerzy się patologia i ta patologia wychodzi poza stadiony to już samo w sobie jest chore czego w żadnym wypadku nie powinniśmy tolerować. Równie dobrze możemy komuś wyjeb*ć bo on ma koszulkę Adidasa , a ja chodzę tylko w koszulkach Nike. Z takim podejściem to najlepiej wyciągnijmy maczety i się pozabijajmy, aż zostanie 2mln osób co myślą tak samo.
@P0RTABLE I takie akty wandalizmu potępiam. Jednak także odróżniam pomazanie czegoś sprayem od podpalenia. Od sprayu jeszcze nikt nie umarł.
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2021 o 14:38
@P0RTABLE To może trzeba przyznać że ostrzelanie z rac mieszkania na którego balkonie ktoś wywiesił transparent z którym się nie zgadzamy to nie jest żadna prowokacja, ani "proszenie się o problemy".
ja zdaje sobie sprawę, że w każdej takiej masie znajdą się jednostki patologiczne, ale wtedy patrzę na to jak cała grupa się do tego odnosi. A tutaj? Co złego to nie my, a w sumie to mógł nie wywieszać...
Tu wcześniej znajdował się komentarz zawierający opinię odmienną od tej, która w serwisie lewotywatory.pl uważana jest za jedyną słuszną. Ocena komentarza wynikająca z zakompleksienia zwolenników pewnej strony politycznej mówi sama za siebie. Wypchajcie się z tą waszą chorą nienawiścią i sianiem propagandy i dalej spędzajcie tu czas w kółku wzajemnej adoracji.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2021 o 14:38
@P0RTABLE Z zabytków inni uczestnicy strajku potem zmazali napisy a kościoły to nie jest niewinny cel. Nie pochwalam rozwałek ale im się nie oberwało "przy okazji". Kler tworzy prawo razem z pisem, jesteśmy praktycznie państwem kościelnym i to oni wywierają ogromną presję na kwestie aborcji dlatego chcą czy nie chcą stali się wrogami na równi z pisem. I nie chodzi tu o kościół jako ludzi wierzących ale o kościół jako instytucję a zwłaszcza wyższe szczeble zarządu czyli biskupi i arcybiskupi. Natomiast co empik czy cudze mieszkanie ma do święta niepodległości to nie wiem.
Nie, nie było podobnie. Na żadnym ze strajków nikt nikomu nie podpalił mieszkania i tym bardziej nie krzyczał do strażaków, żeby nie gasili, żeby "ku..a się spaliła".
ja was ludziska nie rozumie czemu każdy każdemu narzuca co ma lubić.... ktoś lubi PiS niech lubi ktoś lubi PO niech lubi ktoś jest za tym czy za tamtym co z tego dlaczego wszyscy myślą że wybrali lepiej i każdy narzuca swoje lubienie czegoś innym ..... jeżeli chodzi o partie jakie mamy w sejmie każda nas i tak rucha więc dlaczego się kłócić co jest lepsze a co nie , szanujcie się nawzajem i szanujcie wybory innych to tylko i wybory , milo pozdrawiam wszystkich bez znaczenia na przekonania
@Artur_ Każda rucha ekonomicznie ale moralnie są zdecydowanie zróżnicowane stąd jest gigantyczna różnica kto kogo popiera i jak działa kraj.
Oczywiście ludzie, którzy rzucali racami powinni zapłacić za remont spalonego mieszkania i naprawę wszystkich szkód, do tego powinni pójść siedzieć za narażanie innych na utratę zdrowia i życia. Jednak trzeba cierpieć na totalny brak instynktu samozachowawczego, żeby paradować z taką flagą na trasie takiego marszu. Nie jest to żadna okoliczność łagodząca dla bydła z racami, tylko zwracam na to uwagę.
dymać p i s
Przypadkiem obok oszołomów rzucających race 4 fotografów z profesjonalnymi aparatami (tylu widać na początku filmiku) żeby robić zdjęcia. Równie dobrze można trafić 6 w lotto.
@Minsk No rzeczywiście, dziwna sprawa, że dziennikarze relacjonują marsz niepodległości, na którym rokrocznie dochodzi do wielkich burd i afer. To bardzo podejrzane, że któś pofatygował się dokumentować marsz w roku, gdzie spodziewane były dodatkowe zamieszki bo narodowcom nie po drodze ze strajkiem kobiet. Nie dziwie się, że Ci się to w głowie nie mieści i stawiasz to na równi wygrania fortuny na loterii.
@gencndps Teoretycznie się zgadzam, na marszu było na pewno mnóstwo ludzi dokumentujących zdarzenie. Niemniej fakt, że konkretnie w tym miejscu i w tym momencie było aż 4 fotografów powinien przynajmniej skłonić do refleksji, czy to na pewno jest tak, jak nam się pokazuje.
@gencndps Sam fakt dokumentowania w żadnym razie mnie nie dziwi, ot są osoby które szukają sensacji a marsz to jest miejsce gdzie potencjalnie łatwo o taką.
Ale patrząc szerzej widzimy kilka "hien" które czekają w miejscu w oczywisty sposób konfliktogennym (flaga LGBT) dla osób o poglądach konserwatywnych o patologi w stylu ONR nie wspominając. Więc albo to miejsce było tak oczywistym miejscem potencjalnej sensacji że aż kilku łowców okazji usadowiło się i czekało na pożytecznych idiotów, którzy zrobią coś głupiego albo była to po prostu przygotowana prowokacja. Stąd moje stwierdzenie, że przypadkowe zarejestrowanie tego i znalezienie się w tym miejscu akurat kilku fotografów jest po prostu nieprawdopodobne.
@Minsk No tak, bo obecnie flaga strajku kobiet na balkonie to prawdziwa rzadkość i prowokacja precyzyjnie wyliczona na zmanipulowanie pokrzywdzonych narodowców. No weź się po prostu zastanów, to idiotyczne doszukiwać się tutaj drugiego dna. Tak samo, reporterzy zawsze śledzą główną część marszu i czterech fotografów to naprawdę nie jest jakaś nieuzasadniona ilość, która dawałaby pretekst to tworzenia teorii spiskowych.
@Minsk powiem Ci tam, jak policja stoi na wjezdzie do miejscowosci gdzie jest teren zabudowany ale jeszcze odcinek w lesie i tam czesto ludzie jeszcze nie zwalniaja, to stoi zeby akurat Ciebie zlapac czy po prostu licza, ze sie uda kogos capnac bo to jest miejsce w ktorym latwo o zlapanie kogos? Caly ten marsz byl jedna wielka okazja do robienia tego typu zdjec, nic dziwnego, ze gdy ludzie z aparatami zobaczyli cos takiego to sie zatrzymali i czekali.
@gencndps Podstawowa uwaga, zwracaj uwagę na szczegóły, pisałem o fladze LGBT (tęczo podobna) i byłbym skłonny się założyć, że to ona była celem "ataku" a nie strajk kobiet, z którego podstawowym argumentem zgadza się przytłaczająca część społeczeństwa.
@Minsk No to faktycznie dużo zmienia, jak ktoś ma flagę LGBT, to już zachowanie narodowców jest usprawiedliwione, mieszkanie można palić. W końcu to on "zaczął", nie?
@gencndps Taaakk jasnee, i wywnioskowałeś to na podstawie tego, że nazwałem wyżej ONR patologią pewnie xD
Widzisz co chcesz po prostu. Dla mnie wszystkie skrajności są złe, nie ważne z jakich pobudek, jakiej ideologii i to bydło, które rzucało race powinno zostać za to ukarane, co nie zmienia faktu że było to celowe prowokowanie (choć pewnie spodziewali się tylko rzucania kamieniami).
Łopatologicznie mówiąc jeśli pojedziesz na Corride ubrany na czerwono, staniesz na trasie gdzie wypuszczają byczki to jesteś sobie sam winny tego co się stanie, ot minimum instynktu samozachowawczego, co nie zmienia faktu że możesz to zrobić. Bliższy przykład to spacer po Warszawie czy Krakowie w szaliku Lecha, możesz ale jeśli trafisz oszołomów to dostaniesz w mordę i nie ma znaczenia, że oni powinni się zachowywać jak cywilizowani ludzie , Ty po prostu zachowałeś się głupio.
Stare powiedzenie mówi, że mądrzejszy powinien ustąpić głupszemu to jest doskonały przykład sytuacji gdzie powinno się to zastosować.
PSY ze schroniska !!!!
Zaraz, to podpalili i sie tym pochwalili tym nagraniem?
A nie można by ich wszystkich zastrzelić? Trochę by świat pojęczał o ludobójstwie, o tyranii, sprawa by ucichła i byłby spokój! W Korei Północnej tak jest od 70 lat i jest OK!
To zrobili jacyś idioci. Troglodytą zaś jest ten, kto całą grupę ludzi obraża, na podstawie czynów jednostek. Równie dobrze, można by powiedzieć, że na strajk kobiet chodzą sami wandale troglodyci. Można też powiedzieć, że tramwajami jeżdżą sami graficiarze troglodyci. Otóż nie jest tak. Baranów na tym świecie nie brakuje, są wszędzie. Pisanie takiej narracji, jak pod tym demomotem, świadczy o skutecznym wypraniu mózgów - każdej ze stron, przeróżnych konfliktów, na których zależy grupom politycznym.
@mariuszem opowiedz mi zatem o tym jak to dzielni narodowcy, kwiat narodu, bronili tych mieszkan wlasna piersia i probowali powstrzymac zadymiarzy ktorzy po prosty w danej chwili sie skoncentrowali na tym meijscu i bylo ich za duzo na sily naszych dzielnych patriotow i mimo prob ich powstrzymania nie dali rady. A nie, zaraz - przeciez ludzie przechodzacy i stojacy obok zachecali tych debili....Czyli wychodzi na to, ze banda idiotow dostala bierne przyzwolenie...
Teraz wiadomo dlaczego mało dzieci się rodzi z tą celnością słabiutko
Jak widać to nie był przypadek - poleciało w tę stronę jakieś 5 rac. Mam nadzieję, że sprawców policja zidentyfikuje a jak nie to pozwać organizatora.