@mamut3003 gdyby nie wybrał się z karabinem maszynowym na protest BLM dwóch ludzi żyłoby dalej, jeden nie został kaleką, a on nie trafiłby do więzienia. Tego czego obawiają się policjanci w takiej sytuacji to eskalacja. To trochę sytuacja jak w Polsce z protestami kobiet. Jeden protestujący rozrabia, policjanci próbują go zgarnąć, tłum widzą policje zgarniającą chłopaka, próbują go wyrwać, policjanci po cywilnemu ruszają na nich, protestujący widzą osiłków atakujących protestujących, ruszają na osiłków.... tyle, że w Polsce byli to wyszkoleni antyterroryści, a tu 17-letni chłopak bez wsparcia. Jak zaczęło się robić gorąco zaczął strzelać. Żeby było ciekawiej w dwóch różnych miejscach zabija ludzi. Myślano, że to masowe morderstwo. 17-letni chłopak z karabinem AR-15 (broń pierwszego wyboru masowych morderców w USA), 2 ofiary śmiertelne, 1 poważnie ranny, kolejne dwie osoby do których strzelał, ale nie trafił .... Sporo wskazuje, że chłopak zwyczajnie spanikował. Choć nie da się wykluczyć, że szukał okazji aby postrzelać do ludzi. Później uciekł do innego stanu. Dla prawicy bohater, dla lewicy dowód że dzieci nie powinny paradować po ulicach z karabinem.
Tu akcja bodajże była taka (tyle można wywnioskować z wersji obrońców) chłopak z kolegą postanawia bronić salonu samochodowego który spłonął podczas protestów, udziela nawet wywiadu, nic tam się nie dzieje, ale gdzieś w pobliżu gasi kosz na śmieci podpalony przez protestującego, dochodzi do kłótni z tym protestującym, finał kłótni jest taki że ten protestujący ściga chłopaka, w okolicy pada strzał, chłopak myśli że to ten ścigający strzela, obraca się i 4 krotnie trafia go - facet umiera na miejscu. Jego kolega zostaje na miejscu, on dzwoni na policje i mówi że właśnie kogoś zabił. Następnie ucieka. Za jakiś czas protestujący go znajdują, zaczynają ścigać, aby dokonać aresztowania, próbują odebrać mu broń- zabija jednego, kolejnego ciężko rani, następnie nie niepokojony przechodzi obok przybyłych policjantów pomimo że świadkowie wskazują go jako strzelca. Ucieka do sąsiedniego stanu. Tam zostaje zatrzymany. Jest winny przynajmniej nielegalnego posiadania broni, choć prawnicy podważają prawo stanowe, które ponoć jest niezgodne z konstytucją. Wg obrońców 17-letni chłopak zgodnie z konstytucją ma prawo sam się zorganizować w milicję i nosić karabin szturmowy, a następnie strzelać do ludzi jeżeli uzna że czemuś zagrażają.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
22 listopada 2020 o 21:18
@lech2 zgadzam się, ze nie powinno go tam być i nie powinien nosić broni ale jak przedstawiamy fakty to nie pomijalny niczego, a rzeczy które pominąłes to: pierwszy facet rzucał w chłopaka butelką, a za nimi podarzal jeszcze jeden facet, który oddał strzał w kierunku chłopaka jako pierwszy, chłopak spanikował i strzelił do najbliższego napastnika. Druga śmierc, chłopak biegł w stronę policji, do nikogo nie strzelał a został: uderzony w głowę, popchnięty i przewrócony na ziemie. Facet który zginął skoczył na niego z buta. A ten, któremu reke odstrzelil to w tej ręce miał spluwę i już ja wycelował w chłopaka leżącego na ziemi, chłopak był szybszy. Wszystko jest na filmach.
@lech2 a może gdyby bandyci z BLM nie demolowali wszystkiego wokół, to też by do niczego nie doszło? Czemu nie zaczniesz swych rozważań w tej kolejności?
Może gdyby ofiara #1 (Joseph R. - podpalacz, skazywany za pedofilię i przestępstwa wobec dzieci) nie groził mu i nie próbował odebrać broni, to może nadal by żył?
Można się jeszcze zapytać, co takiego zrobił ten okropny nastolatek, że naraził się Panu Pedofilowi? Otóż ten piekielny 17-latek biegł z GAŚNICĄ w stronę jakiegoś pożaru.
A może ofiara #2 (Anthony H.- skazywany za przemoc domową, ataki z użyciem niebezpiecznych narzędzi, molestowanie, narażenie na utratę życia). Może gdyby on nie okładał deskorolką leżącego chłopaka po głowie i nie próbował odebrać mu broni, to też by żył?
A trzecia "ofiara"? (Gaige G. - skazany w 2016 za posiadanie przy sobie broni będąc pod wpływem alkoholu). Może gdyby nie próbował wtedy zabić tego 17-latka (wymierzył w niego z pistoletu, którego z resztą posiadał nielegalnie) to może nie zostałby ranny?
Na koniec mam jeszcze jedną straszną wiadomość (szczególnie dla osób uczulonych na fakty). Może gdyby Alexander B. (członek gangu motocyklowego) nie zaczął pierwszy strzelać, to może sprawy potoczyłyby się zupełnie inaczej?
(tak, to ten człowiek oddał pierwszy strzał)
Faktycznie. Gdyby został w domu nic by się nie wydarzyło. Gdyby każdy z nas został w domu, też nic się nie wydarzy.
Widziałem nagranie. On był bezpośrednio atakowany. Jeden koleś chciał go ożenić z deskorolką, drugi miał pistolet.
@Antykaczka sprawa jest prosta. Chłopak złamał prawo. Nie miał pozwolenia na ten karabin. Nosił ją nielegalnie. To on pociągnął za spust. Zastrzelił dwie nieuzbrojone osoby, z broni której nie powinien posiadać. Poza tym przyjmujesz bezkrytycznie wersję obrońców oskarżonego. Ja też opisałem to tak jak opisują obrońcy. O tym, że chociaż stanowe prawo zabrania nosić mu naładowany karabin szturmowy na ulicy to będą się upierać że konstytucja mu na to pozwala. Prawo mu pozwala strzelać do nieuzbrojonego faceta, który nawet go nie dotknął. Wystarczy, że poczuł się zagrożony. Obrońcy zawsze z ofiary gwałtu zrobią prostytutkę, a z ofiary zabójcy niebezpiecznego kryminalistę. Jest to urok sądownictwa amerykańskiego, że ławnicy zanim staną się ławnikami oglądają telewizję, czytają artykuły, dlatego różnymi technikami stara się przedstawić w mediach ofiary w jak najgorszym świetle. Jeździ na rajdy motocyklowe ze znajomymi- członek gangu motocyklowego. Ktoś gdzieś powiedział że razem palili trawkę- diler narkotyków. Głośno słuchał muzyki- zakłócanie porządku publicznego, niszczy sąsiadom zycie. Dziecko poszło na wagary- beznadziejny ojciec, zaniedbujący rodzinę, ofiara rozwiodła sie z żoną- pewnie się nad nią znęcał i zdradzał.....Ploteczka w mediach, które nie specjalnie weryfikują te dane, ważne by był news. Prawdziwa informacja w wiarygodnych mediach na temat jakiegoś incydentu z przeszłości, ale przedstawiona tak jakby było to coś 10x gorszego
Tyle, że co to ma do rzeczy. Może to być najgorsza kanalia na Ziemi, ale przynajmniej teoretycznie powinny decydować tylko okoliczności....
Jest taki znany musical Chicago. Oparty na prawdziwej historii sprzed 100 lat. Teraz jest tylko gorzej.
@lech2
Widziałem nagranie jak odstrzelił tego łysego kolesia. Też był atakowany.
Nie zrozum mnie źle, ja nie zabijam nawet owadów czy innych robali jeśli nie muszę. Nie jestem sobie w stanie wyobrazić jak mógłbym zabić człowieka.
@Maras78 zabił dwóch nieuzbrojonych ludzi, ostrzelał dwóch kolejnych, ale nie trafił, trzeciego uzbrojonego w pistolet postrzelił. Wszystko z nielegalnej broni. Granica między masowym mordercą, którego próbują powstrzymać nieuzbrojeni ludzie, a obroną konieczną nie jest tak oczywista. No jakie normalny nastolatek idzie z nielegalnym karabinem szturmowym bronić porządku w zupełnie obcym miejscu. I tak przypadkiem (czego na kamerach nie widać) prowokuje kogoś aby go ścigał, a później go zabija. A później bardzo podobna historia zdarza się w innym miejscu i czasie. Znowu ludzie go ścigają, a później ich zabija. Dwie te same historie jednego dnia. Można przypuszczać, że ci kolejni wiedzieli co on zrobił. Wiedzieli, że zastrzelił nieuzbrojonego. Ale wcale bym się nie zdziwił jakby sam sprowokował pościg.
Co do gościa z deskorolką, którego zastrzelił - widać że strzelił do uciekającego. Gość z deskorolką już zwiewał. Strzelił mu w plecy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
23 listopada 2020 o 0:29
@yoyo2123 no nie zupełnie tak. Widać, że nie widziałeś nagrań. Przynajmniej tych w zwolnionym tempie. Pierwszy rzucił plastikową torebką. Nawet nie było szans, żeby trafił, a nawet gdyby trafił szkód by nie narobił. Po drugie ktoś gdzieś strzelił, ale to bzdura, że ktoś do niego strzelał.
Nie zastrzelił też tego który go przewrócił. Nie trafił tego który go kopnął. Zastrzelił gościa, który przywalił mu deskorolką, ale nie wtedy gdy go atakował. Zastrzelił go wtedy kiedy próbował zwiać. Gościa z deskorolką postrzelił w plecy. Kula weszła tyłem, wyszła przodem.
Co do policji. Gdyby byli w zasięgu wzroku i było ich widać, to by jednak go nie puścili.
To też ciekawy przytyk do uprzedzeń rasowych w Policji. Wiadomo że jadą do strzelaniny. Przyjeżdża kilka radiowozów. Chłopak nawet nie ukrywa karabinu szturmowego i zwyczajnie między nimi przechodzi. Każą mu zejść z ulicy bo im utrudnia przejazd
Pytanie czy gdyby był czarny nie zastrzelili by go na miejscu? Akurat tam protesty były bo czarnoskóry facet chciał wsiąść do samochodu gdzie były jego dzieci i nawet broni nie miał. Przyjechali nie do strzelaniny tylko kłótni. Jeden z policjantów złapał go, przytrzymał i z przyłożenia kilka razy strzelił mu w plecy. A tu biały chłopak z karabinem szturmowym idzie środkiem ulicy gdzie miała miejsce strzelanina i... każą mu zejść z drogi bo utrudnia przejazd radiowozom.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 listopada 2020 o 0:45
@lech2
Oczywiście. Tutaj interpretacja może być różna. Ale my mamy ten przywilej, że możemy sobie na zimno oglądać nagranie.
Wcale tego nie popieram. Dla mnie, osoby niewierzącej odebranie życia to grzech cięzki.
@lech2 Nie wiesz ale się wypowiesz jak zwykle zresztą.
Ad 1 Broń miał legalnie, pożyczył ją od znajomego zgodnie z prawem. (ba nawet nosić mógł zgodnie z prawem bo to broń myśliwska, to że cie Przeraża czarny kolor nic nie zmienia)
Ad 2 "To on pociągnął za spust. Zastrzelił dwie nieuzbrojone osoby, z broni której nie powinien posiadać." - zabił dwóch napastników którzy próbowali odebrać mu LEGALNIE POSIADANĄ broń.
Ad 3 "Poza tym przyjmujesz bezkrytycznie wersję obrońców oskarżonego" - przepisy prawa o broni, zeznania świadków oraz nagrania z miejsca zdarzenia.
Ad 4 "O tym, że chociaż stanowe prawo zabrania nosić mu naładowany karabin szturmowy na ulicy to będą się upierać że konstytucja mu na to pozwala." Nie nosił KARABINU SZTURMOWEGO i ma prawo przenosić "Open Carry" jak i zorganizowana Milicja do obrony mienia i praworządności.
Ad 5 "Prawo mu pozwala strzelać do nieuzbrojonego faceta, który nawet go nie dotknął." - Tak by było gdyby: Sytuacja zaczeła się wcześniej gdy ZGASIŁ kontener śmieci który protestujący chcieli wepchać w STACJE PALIW. Po czym pierwsza "ofiara" RZUCIŁA W NIEGO i rzuciła się do niego.
Ad 6 "Wystarczy, że poczuł się zagrożony." - Był zagrożony - > nagrania, zeznania świadków.
Ad 7 Swoimi "miernymi" interpretacjami chcesz zmienić rzeczywistość, nie zosali skazani za głośną muzykę, trawkę czy wagary i są na to kwity
No Ale Ty wiesz najlepiej Ba wszystkie media się na chłopaka rzuciły ale Ty grzejesz narracje, że media go broniły.... Typowe zresztą dla Ciebie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 listopada 2020 o 1:42
@lech2 A dodam Ci LECHU2 jeszcze coś. Tacy jak Ty ciągle "przecież jest Policja" No więc:
Gdyby POLICJA na polecenie POLITYKÓW nie pozwoliła BLM na rozruchy to by cała 3 żyła a chłopak by spokojnie pracował. A Tak jak by było tak jak TY chcesz to zniszczeń i śmierci było by jeszcze więcej. Tak BO PRZESTĘPCY z BLM byli by niedość, że bezkarni to jeszcze nikt nie mógł by ich odstraszyć ani się obronić.
Broń Palna w rękach cywili jest konieczna i 2020 to urowodnił jednocześnie udowadniając, że wszystkie TWE urojenia są g... warte.
@SARs9504 po pierwsze broń miał nielegalnie. Sami obrońcy to przyznają próbując podważać prawo stanowe.
Więc cały dalszy twój wywód traci sens. Ten kto mu broń "pożyczył" też jest już oskarżony. Więc najwyraźniej prokuratura nie zgadza się z twoją oceną.
Co do reszty - znasz tłumaczenia obrony. Nic nie zrobił, tylko zgasił śmieci dlatego się na niego rzucił. Później też nie wiadomo czemu go gonili. Ot taki amerykanski sport narodowy- ganianie uzbrojonych w broń szturmowa spokojnych nastolatków, którzy nikomu nic nie robia, kiedy samemu broni się nie posiada.
Drugiej ofierze strzelił w plecy, gdy uciekała od niego.( Nagrania, raport z sekcji). Pierwszego zastrzelił bo go gonił ale nawet nie dotknął.
Ogólnie słabe to.
@lech2 Legalna sztuka pochodziła od kolegi z pracy użyczona (legalnie) chłopakowi który miał 17 lat (legalne w przypadku broni myśliwskiej).
"Ten kto mu broń "pożyczył" też jest już oskarżony." - Tak i? Powiem więcej rodzina broniąca swojej nieruchomości też jest "oskarżona" dziwnym trafem zawsze w stanach gdzie "BLM" było wypuszczane po zadymach i zawsze tam gdzie "progresywny" rząd był (Prokurator jest mianowany przez polityków).
"Więc najwyraźniej prokuratura nie zgadza się z twoją oceną." - Prokuratura może wieżyć w co chce ona jest od wykonywania polecen prokuratora
"Nic nie zrobił, tylko zgasił śmieci dlatego się na niego rzucił." - Ot taki sport narodowy BLM podpalanie, grwałt, rabunek, Rozumiem, że nagrania są spreparowane Tylko TY się nie mylisz :D
"Drugiej ofierze strzelił w plecy, gdy uciekała od niego.( Nagrania, raport z sekcji)." - Dalej ignorujesz nagrania...
"Pierwszego zastrzelił bo go gonił ale nawet nie dotknął." - Pierwszego zastrzelił bo był przez NIEGO ATAKOWANY no ale Ty widziałeś "magiczne" nagrania które całkowicie są odmienne od tych wszędzie dostępnych.
Ty zawsze masz racje non stop masz racje i tylko czemu to zawsze okazuje się inaczej tego ciągle świat nie potrafi rozgryźć....
@SARs9504 oki czyli prokurator bez podstaw prawnych postawił zarzuty, a obrońcy kwestionują konstytucyjność przepisów które nie istnieją.
Co do strzału w plecy- wszystko właśnie widać na nagraniach. Gość z deskorolka uderza, próbuje mu zabrac broń, jak mu się nie udaje, zaczyna uciekać, chłopak strzela mu w plecy. Obrona puscila do mediów wersje o ranie wlotowej z przodu, ale to była wylotowa.
@lech2 obejrzałem ponownie film z zajścia i są jedynie dwa wyjaśnienia twojego zachowania: 1) oglądałeś jakiś inny film, nie związany z tym zajściem, albo 2) celowo siejesz dezinformację bo lubisz trolować albo jak większość popleczników blm nie chcesz przyznać że cały ten ruch jest farsą kryjącą przestępstwa czarnoskórych obywateli usa
@lech2 Prokurator postawił zarzuty na tej samej zasadzie jak zwolnił BLM z odpowiedzialności. Presja polityczna.
Co do Twojego tłumaczenia "Strzału w plecy"... Jesteś jakiś inny prawda? Gość został zaatakowany bezpośrednio i miał czekać i zastanawiać się czy napastnik przez przypadek drugi raz go nie zaatakuje?
Rozumiem, że podczas gwałtu kiedy zmieniają się gwałciciele kobieta ma nie bronić się czy też nie uciekać bo przecież nie jest gwałcona :D
@SARs9504 tak miał się zastanowić zanim kogoś zabije. Podręczniki psychiatrii mówią że tylko psychopata akceptuje zabijanie ludzi na wszelki wypadek. Więc w tym względzie to chyba akurat ze mną wszystko ok.
No tylko mały problem, on nie zabił na wszelki wypadek Tylko w OBRONIE WŁASNEJ....
Twierdzenie na upartego, że napastnik któremu nie powiodła się pierwszy atak podlega szczególnej ochronie przed niedoszłą ofiarą (no mówimy o odstępie paru sekund) jest ułomne i to BARDZO....
-łatwość wypowiedzi, powierzchowny urok,
-zawyżona, nieadekwatna samoocena,
-brak wyrzutów sumienia,
-brak empatii,
-manipulowanie i skłonność do oszustwa,
-wczesne zaburzenia zachowania,
-zachowania antyspołeczne w dorosłości,
-impulsywność,
-słaba kontrola zachowania,
-brak odpowiedzialności.
No nie wiem gdzie wyczerpane są kryteria Psychopaty...
?-brak wyrzutów sumienia,? - no nie stwierdzono niemniej obrona konieczna...
?-brak empatii,? - Pomagał mieszkańcom czyli ma empatie
?-manipulowanie i skłonność do oszustwa,? - No tutaj mamy Ciebie
?-zachowania antyspołeczne w dorosłości,? - Brak...
?-impulsywność,? - brak, nie zaatakował tylko się bronił
?-słaba kontrola zachowania,?- Nie strzelał na oślep, strzały celne (jak na sytuacje) i nie strzelał do osób nie stanowiących bezpośredniego zagrożenia
No więc bardziej Ty spełniasz kryteria Psychopatii niż on :D
@SARs9504 to ty napisałeś że strzelił uciekającemu w plecy na wszelki wypadek i z kontekstu widać, że takie rozwiązanie akceptujesz i bronisz.
"miał czekać i zastanawiać się czy napastnik przez przypadek drugi raz go nie zaatakuje?"
Co do twoich wywodów na temat psychopatii - widzę, że trafiłem w czuły punkt, bo totalnie odleciałeś.
@lech2 No widzę, że przeszedłeś już z manipulowania faktami bardziej oddalonymi na manipulacje tekstem ogólnie dostępnym dokładnie w tej treści...
Jedyne w co trafiłeś to sobie w stopę. Zaciekawiła mnie Twoja definicja psychopaty i sprawdziłem ją jak widać jej nie spełnia na podstawie dostępnych danych (no ale Ty zdalnie określiłeś go psychopatą) za to zła wiadomość dla Ciebie... Chyba powinieneś udać się do specjalisty.
@SARs9504 ?? lubie jak laicy czytają tekst w internecie i uważają że wiedzą o czym piszą. Wyobraź sobie, że psychopaci nie mają napisane na czole brak sumienia, czy empatii. Jak ich spytasz, zapewne odpowiedzą, że są empatyczni, odpowiedzialni itp. Zwykle sami w to wierzą. Ocenia się to na podstawie testów. Część testów próbujące wykryć psychopatę właśnie opiera się na tym, że prosi się aby wyjaśnili dlaczego ktoś coś zrobił np. zabił....tylko psychopata rozumie motywacje psychopaty. Dla normalnych ludzi prawidłowa odpowiedź jest niewyobrażalna. Zabić na wszelki wypadek, to jest odpowiedź dla mnie nie pojęta. Zapewne masz racje. Ja bym powiedział, że spanikował, ale w sumie na filmach widać, że nie panikował. To też jest cecha psychopatii. Oni nie boją się konsekwencji, nie czują strachu, nie panikują .Doświadczenie życiowe może nauczyć dlaczego ktoś komuś strzela w plecy, ale żeby tego bronić...
Lech2 - "on jest psychopatą!"
Lech2 chwilkę później - "to Ty powiedziałeś że on jest psychopatą"
Lech2 zaraz potem - "Nie można nikogo zdalnie i szybko określić psychopatą!"
Lech2 w tym samym poście - "ja bym powiedział że spanikował ale widać że nie spanikował więc możliwe że jest psychopatą!"
Zbierzcie się tam w tej głowie wszyscy i ustalcie może jedną wersję. Rozumiem też że posiadasz tajemną wiedzę o stanie emocjonalnym i planach tego chłopaka...
W takiej sytuacji jak na nagraniu nawet w Polsce by uznano to za obronę konieczną i odstąpiono od wymierzenia kary.
@SARs9504 może by uznano za obronę konieczna, może nie uznano. To jest twoja subiektywna ocena. Co do reszty. Zaczynam przychylać się do twojej interpretacji zdarzenia. Pewnie masz rację że zabijał ich na wszelki wypadek. Ty uważasz, że strzelanie w plecy uciekającemu jest ok i świadczy o normalności, ja uważam, że normalne nie jest. Jeżeli trafnie oceniłes jego motywację to zapewne jest psychopatą.
@lech2 niezły trolling szkoda że za każdym razem w niego lecisz kiedy wychodzi że jesteś niekompetentny i do tego pchasz narrację sprzeczna z rzeczywistością.
@SARs9504 wg mnie źle widzisz linię sporu. Ty widzisz ją jako odmienną wizję przebiegu zdarzeń zarzucasz mi narrację niezgodną z rzeczywistością. Ja odnoszę wrażenie, ze w zasadniczych kwestiach zgadzam się z tobą co do przebiegu przypadków i nawet motywacji. Wychodzi, że nie zgadzamy się co do oceny moralnej i prawnej. Ty uważasz, że zabijanie na wszelki wypadek i strzelanie uciekającemu w plecy jest ok pod względem moralnym i prawnym, ja mam inne zdanie na ten temat.
Co do psychopatii- to nie jest trolling. Jak poszukasz to znajdziesz testy, które bazują właśnie na opisanej przeze mnie metodzie.
@lech2 Ty widzisz co Ty chcesz a Ja widzę co jest w nagraniu. W tej sytuacji wszelkie osadzanie o "strzelanie do uciekającego" z twojej strony są tak naciągane że pękły na samym początku.
Cała otoczkę o zabijaniu na wszelki wypadek i "psychopatii" to se dogadają z samym sobą. Te metody które "opisałeś" nie są spełnione w tym przypadku, nie mówiąc już o samym ocenianiu na odległość oraz dowodów które możemy jakkolwiek ocenić siedzących na jego korzyść (co skrzętnie ignorujesz w swoim ślepym pędzie).
Dodatków nie masz bladego pojęcia o sytuacjach obrony w takim zwarciu oraz postępowaniu w takim przypadku co właśnie wychodzi w Twoim "naciąganiu" czy manipulacji.
To tyle jeśli idzie o tą rozmowę w której wyciągnąłeś takie kłamstwa, naciąganie i moralne pętle że powinieneś się skonsultować z lekarzem po skierowanie na badania.
@SARs9504 piszesz manipulacją, naciąganie, kłamstwa itp. ale nie potrafisz tego uzasadnić. W takiej sytuacji to zwykłe pomówienia.
No i co jest takiego w nagraniu z czym się aktualnie ze mną nie zgadzasz. Konkrety. Pierwsza ofiara była uzbrojona? Dotknęła go? Druga ofiarą dostała postrzał gdy uciekała czy wtedy gdy atakowała? Strzelił jej w plecy bo a nuż wróci i zaatakuje, czy dlatego że właśnie atakowała?
Prokurator postawił mu zarzuty czy uznał to za obronę konieczna?
Postawili mu zarzut nielegalnego posiadania broń?
Postawili zarzuty temu co mu tą broń pożyczył?
Tak jak pisałem jest to tylko kwestia oceny moralnej i prawnej, która decyduje o doborze słów. To tak jak z pojęciem tchórzostwa i ostrożności, będą używane wymiennie w zależności od oceny moralnej.
Gowniarzowi postrzelać się zachciało na żywo zamiast na strzelnicy i komputerze a NRA wpłaci każdą kasę żeby im biznesów ktore je utrzymują nie ucieli.
@Andrzej70 tu masz pięknie pokazane, jak dżentelmeni z BLM próbują zabić "gówniarza" za to, że ten biegł z GAŚNICĄ w stronę pożaru.
Żeby obejrzeć trzeba się niestety zalogować. Film ujawnia zbyt wielu uzbrojonych bandytów w szeregach BLM a wiadomo, że to może obrażać. Nie wiem kogo ale tak twierdzi Youtube.
A tutaj jeden z tych pokojowych protestujących.
Przedmiot, który trzyma w ręce to telefon komórkowy, którym chciał tylko zrobić zdjęcie leżącemu na ziemi, o przepraszam, agresywnemu nastolatkowi.
Pamiętaj: on trzyma komórkę.
Ale na serio: też jestem ciekaw, co by się stało, gdyby tego nie zrobił ;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
22 listopada 2020 o 22:49
@korwiszon Ten skończony debil jak go nazwałeś był tam razem z innymi bronić własności prywatnej przed
pokojowym szabrowaniem BLM. Co do broni to niestety posiadał ją legalnie w domu kilkadziesiąt kilometrów dalej (w innym stanie). Niestety prawo w stanie, w którym doszło do incydentu znacznie się różni od tego w jego miejscu zamieszkania.
Jednak jak widać wszystko się dobrze skończyło. Chłopak żyje i wyszedł na wolność.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 listopada 2020 o 13:16
Ciekawe jak się sprawa potoczy dalej. Już tona hejtu wylewa się na aktora który dopłacił resztę brakującej kaucji, a to dopiero początek. Generalnie chłopakowi można tylko współczuć - dzicz BLM wybrała sobie go na wroga nr1, niezależnie od wyroku będzie miał przechlapane.
Nie chcę nic mówić, ale wiecie, że kaucja to tylko wyjście z aresztu. Nadal chłopakowi grozi dożywocie lub krzesło jak mu udowodnia podwójne morderstwo (do czego mam nadzieję nie dojdzie bo ewidentnie sie bronił) Kaucja nie równa się wyjściu na wolnośc tylko odpowiadaniu z wolnej stopy.
.... jeśli by tego nie zrobił... To co??
@GumbasCork
To by ludzie nie wpłacili tej kaucji:)
A mogli to być policjanci po cywilnemu! Przynajmniej w Polsce.
@tomekbydgoszcz Mogli z BOA i udawać zwykłych przechodniów, którzy przypadkowo odkryli, że w kieszeni mają spluwy, a pod pazuchą pałki teleskopowe.
To co by było? Autorze demota nie trzymaj nas w napięciu.
@mamut3003 gdyby nie wybrał się z karabinem maszynowym na protest BLM dwóch ludzi żyłoby dalej, jeden nie został kaleką, a on nie trafiłby do więzienia. Tego czego obawiają się policjanci w takiej sytuacji to eskalacja. To trochę sytuacja jak w Polsce z protestami kobiet. Jeden protestujący rozrabia, policjanci próbują go zgarnąć, tłum widzą policje zgarniającą chłopaka, próbują go wyrwać, policjanci po cywilnemu ruszają na nich, protestujący widzą osiłków atakujących protestujących, ruszają na osiłków.... tyle, że w Polsce byli to wyszkoleni antyterroryści, a tu 17-letni chłopak bez wsparcia. Jak zaczęło się robić gorąco zaczął strzelać. Żeby było ciekawiej w dwóch różnych miejscach zabija ludzi. Myślano, że to masowe morderstwo. 17-letni chłopak z karabinem AR-15 (broń pierwszego wyboru masowych morderców w USA), 2 ofiary śmiertelne, 1 poważnie ranny, kolejne dwie osoby do których strzelał, ale nie trafił .... Sporo wskazuje, że chłopak zwyczajnie spanikował. Choć nie da się wykluczyć, że szukał okazji aby postrzelać do ludzi. Później uciekł do innego stanu. Dla prawicy bohater, dla lewicy dowód że dzieci nie powinny paradować po ulicach z karabinem.
Tu akcja bodajże była taka (tyle można wywnioskować z wersji obrońców) chłopak z kolegą postanawia bronić salonu samochodowego który spłonął podczas protestów, udziela nawet wywiadu, nic tam się nie dzieje, ale gdzieś w pobliżu gasi kosz na śmieci podpalony przez protestującego, dochodzi do kłótni z tym protestującym, finał kłótni jest taki że ten protestujący ściga chłopaka, w okolicy pada strzał, chłopak myśli że to ten ścigający strzela, obraca się i 4 krotnie trafia go - facet umiera na miejscu. Jego kolega zostaje na miejscu, on dzwoni na policje i mówi że właśnie kogoś zabił. Następnie ucieka. Za jakiś czas protestujący go znajdują, zaczynają ścigać, aby dokonać aresztowania, próbują odebrać mu broń- zabija jednego, kolejnego ciężko rani, następnie nie niepokojony przechodzi obok przybyłych policjantów pomimo że świadkowie wskazują go jako strzelca. Ucieka do sąsiedniego stanu. Tam zostaje zatrzymany. Jest winny przynajmniej nielegalnego posiadania broni, choć prawnicy podważają prawo stanowe, które ponoć jest niezgodne z konstytucją. Wg obrońców 17-letni chłopak zgodnie z konstytucją ma prawo sam się zorganizować w milicję i nosić karabin szturmowy, a następnie strzelać do ludzi jeżeli uzna że czemuś zagrażają.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 listopada 2020 o 21:18
@lech2 zgadzam się, ze nie powinno go tam być i nie powinien nosić broni ale jak przedstawiamy fakty to nie pomijalny niczego, a rzeczy które pominąłes to: pierwszy facet rzucał w chłopaka butelką, a za nimi podarzal jeszcze jeden facet, który oddał strzał w kierunku chłopaka jako pierwszy, chłopak spanikował i strzelił do najbliższego napastnika. Druga śmierc, chłopak biegł w stronę policji, do nikogo nie strzelał a został: uderzony w głowę, popchnięty i przewrócony na ziemie. Facet który zginął skoczył na niego z buta. A ten, któremu reke odstrzelil to w tej ręce miał spluwę i już ja wycelował w chłopaka leżącego na ziemi, chłopak był szybszy. Wszystko jest na filmach.
@lech2 a może gdyby bandyci z BLM nie demolowali wszystkiego wokół, to też by do niczego nie doszło? Czemu nie zaczniesz swych rozważań w tej kolejności?
Może gdyby ofiara #1 (Joseph R. - podpalacz, skazywany za pedofilię i przestępstwa wobec dzieci) nie groził mu i nie próbował odebrać broni, to może nadal by żył?
Można się jeszcze zapytać, co takiego zrobił ten okropny nastolatek, że naraził się Panu Pedofilowi? Otóż ten piekielny 17-latek biegł z GAŚNICĄ w stronę jakiegoś pożaru.
A może ofiara #2 (Anthony H.- skazywany za przemoc domową, ataki z użyciem niebezpiecznych narzędzi, molestowanie, narażenie na utratę życia). Może gdyby on nie okładał deskorolką leżącego chłopaka po głowie i nie próbował odebrać mu broni, to też by żył?
A trzecia "ofiara"? (Gaige G. - skazany w 2016 za posiadanie przy sobie broni będąc pod wpływem alkoholu). Może gdyby nie próbował wtedy zabić tego 17-latka (wymierzył w niego z pistoletu, którego z resztą posiadał nielegalnie) to może nie zostałby ranny?
Na koniec mam jeszcze jedną straszną wiadomość (szczególnie dla osób uczulonych na fakty). Może gdyby Alexander B. (członek gangu motocyklowego) nie zaczął pierwszy strzelać, to może sprawy potoczyłyby się zupełnie inaczej?
(tak, to ten człowiek oddał pierwszy strzał)
A wniosek z tego taki: jeśli próbujesz skrzywdzić kogoś tylko dlatego, że ten próbuje ugasić twoje "dzieło" to upewnij się najpierw, że nie będzie się bronił.
https://www.youtube.com/watch?v=E4dhPM99i4I&bpctr=1606078331
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 listopada 2020 o 22:28
Faktycznie. Gdyby został w domu nic by się nie wydarzyło. Gdyby każdy z nas został w domu, też nic się nie wydarzy.
Widziałem nagranie. On był bezpośrednio atakowany. Jeden koleś chciał go ożenić z deskorolką, drugi miał pistolet.
@Antykaczka sprawa jest prosta. Chłopak złamał prawo. Nie miał pozwolenia na ten karabin. Nosił ją nielegalnie. To on pociągnął za spust. Zastrzelił dwie nieuzbrojone osoby, z broni której nie powinien posiadać. Poza tym przyjmujesz bezkrytycznie wersję obrońców oskarżonego. Ja też opisałem to tak jak opisują obrońcy. O tym, że chociaż stanowe prawo zabrania nosić mu naładowany karabin szturmowy na ulicy to będą się upierać że konstytucja mu na to pozwala. Prawo mu pozwala strzelać do nieuzbrojonego faceta, który nawet go nie dotknął. Wystarczy, że poczuł się zagrożony. Obrońcy zawsze z ofiary gwałtu zrobią prostytutkę, a z ofiary zabójcy niebezpiecznego kryminalistę. Jest to urok sądownictwa amerykańskiego, że ławnicy zanim staną się ławnikami oglądają telewizję, czytają artykuły, dlatego różnymi technikami stara się przedstawić w mediach ofiary w jak najgorszym świetle. Jeździ na rajdy motocyklowe ze znajomymi- członek gangu motocyklowego. Ktoś gdzieś powiedział że razem palili trawkę- diler narkotyków. Głośno słuchał muzyki- zakłócanie porządku publicznego, niszczy sąsiadom zycie. Dziecko poszło na wagary- beznadziejny ojciec, zaniedbujący rodzinę, ofiara rozwiodła sie z żoną- pewnie się nad nią znęcał i zdradzał.....Ploteczka w mediach, które nie specjalnie weryfikują te dane, ważne by był news. Prawdziwa informacja w wiarygodnych mediach na temat jakiegoś incydentu z przeszłości, ale przedstawiona tak jakby było to coś 10x gorszego
Tyle, że co to ma do rzeczy. Może to być najgorsza kanalia na Ziemi, ale przynajmniej teoretycznie powinny decydować tylko okoliczności....
Jest taki znany musical Chicago. Oparty na prawdziwej historii sprzed 100 lat. Teraz jest tylko gorzej.
@Maras78 problem w tym, że chłopak nielegalnie posiadał broń. A ludzie go zaatakowali jak wcześniej zastrzelił nieuzbrojonego człowieka.
@lech2
Widziałem nagranie jak odstrzelił tego łysego kolesia. Też był atakowany.
Nie zrozum mnie źle, ja nie zabijam nawet owadów czy innych robali jeśli nie muszę. Nie jestem sobie w stanie wyobrazić jak mógłbym zabić człowieka.
@Maras78 zabił dwóch nieuzbrojonych ludzi, ostrzelał dwóch kolejnych, ale nie trafił, trzeciego uzbrojonego w pistolet postrzelił. Wszystko z nielegalnej broni. Granica między masowym mordercą, którego próbują powstrzymać nieuzbrojeni ludzie, a obroną konieczną nie jest tak oczywista. No jakie normalny nastolatek idzie z nielegalnym karabinem szturmowym bronić porządku w zupełnie obcym miejscu. I tak przypadkiem (czego na kamerach nie widać) prowokuje kogoś aby go ścigał, a później go zabija. A później bardzo podobna historia zdarza się w innym miejscu i czasie. Znowu ludzie go ścigają, a później ich zabija. Dwie te same historie jednego dnia. Można przypuszczać, że ci kolejni wiedzieli co on zrobił. Wiedzieli, że zastrzelił nieuzbrojonego. Ale wcale bym się nie zdziwił jakby sam sprowokował pościg.
Co do gościa z deskorolką, którego zastrzelił - widać że strzelił do uciekającego. Gość z deskorolką już zwiewał. Strzelił mu w plecy.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2020 o 0:29
@yoyo2123 no nie zupełnie tak. Widać, że nie widziałeś nagrań. Przynajmniej tych w zwolnionym tempie. Pierwszy rzucił plastikową torebką. Nawet nie było szans, żeby trafił, a nawet gdyby trafił szkód by nie narobił. Po drugie ktoś gdzieś strzelił, ale to bzdura, że ktoś do niego strzelał.
Nie zastrzelił też tego który go przewrócił. Nie trafił tego który go kopnął. Zastrzelił gościa, który przywalił mu deskorolką, ale nie wtedy gdy go atakował. Zastrzelił go wtedy kiedy próbował zwiać. Gościa z deskorolką postrzelił w plecy. Kula weszła tyłem, wyszła przodem.
Co do policji. Gdyby byli w zasięgu wzroku i było ich widać, to by jednak go nie puścili.
To też ciekawy przytyk do uprzedzeń rasowych w Policji. Wiadomo że jadą do strzelaniny. Przyjeżdża kilka radiowozów. Chłopak nawet nie ukrywa karabinu szturmowego i zwyczajnie między nimi przechodzi. Każą mu zejść z ulicy bo im utrudnia przejazd
Pytanie czy gdyby był czarny nie zastrzelili by go na miejscu? Akurat tam protesty były bo czarnoskóry facet chciał wsiąść do samochodu gdzie były jego dzieci i nawet broni nie miał. Przyjechali nie do strzelaniny tylko kłótni. Jeden z policjantów złapał go, przytrzymał i z przyłożenia kilka razy strzelił mu w plecy. A tu biały chłopak z karabinem szturmowym idzie środkiem ulicy gdzie miała miejsce strzelanina i... każą mu zejść z drogi bo utrudnia przejazd radiowozom.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2020 o 0:45
@lech2
Oczywiście. Tutaj interpretacja może być różna. Ale my mamy ten przywilej, że możemy sobie na zimno oglądać nagranie.
Wcale tego nie popieram. Dla mnie, osoby niewierzącej odebranie życia to grzech cięzki.
@lech2 Nie wiesz ale się wypowiesz jak zwykle zresztą.
Ad 1 Broń miał legalnie, pożyczył ją od znajomego zgodnie z prawem. (ba nawet nosić mógł zgodnie z prawem bo to broń myśliwska, to że cie Przeraża czarny kolor nic nie zmienia)
Ad 2 "To on pociągnął za spust. Zastrzelił dwie nieuzbrojone osoby, z broni której nie powinien posiadać." - zabił dwóch napastników którzy próbowali odebrać mu LEGALNIE POSIADANĄ broń.
Ad 3 "Poza tym przyjmujesz bezkrytycznie wersję obrońców oskarżonego" - przepisy prawa o broni, zeznania świadków oraz nagrania z miejsca zdarzenia.
Ad 4 "O tym, że chociaż stanowe prawo zabrania nosić mu naładowany karabin szturmowy na ulicy to będą się upierać że konstytucja mu na to pozwala." Nie nosił KARABINU SZTURMOWEGO i ma prawo przenosić "Open Carry" jak i zorganizowana Milicja do obrony mienia i praworządności.
Ad 5 "Prawo mu pozwala strzelać do nieuzbrojonego faceta, który nawet go nie dotknął." - Tak by było gdyby: Sytuacja zaczeła się wcześniej gdy ZGASIŁ kontener śmieci który protestujący chcieli wepchać w STACJE PALIW. Po czym pierwsza "ofiara" RZUCIŁA W NIEGO i rzuciła się do niego.
Ad 6 "Wystarczy, że poczuł się zagrożony." - Był zagrożony - > nagrania, zeznania świadków.
Ad 7 Swoimi "miernymi" interpretacjami chcesz zmienić rzeczywistość, nie zosali skazani za głośną muzykę, trawkę czy wagary i są na to kwity
No Ale Ty wiesz najlepiej Ba wszystkie media się na chłopaka rzuciły ale Ty grzejesz narracje, że media go broniły.... Typowe zresztą dla Ciebie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2020 o 1:42
@lech2 A dodam Ci LECHU2 jeszcze coś. Tacy jak Ty ciągle "przecież jest Policja" No więc:
Gdyby POLICJA na polecenie POLITYKÓW nie pozwoliła BLM na rozruchy to by cała 3 żyła a chłopak by spokojnie pracował. A Tak jak by było tak jak TY chcesz to zniszczeń i śmierci było by jeszcze więcej. Tak BO PRZESTĘPCY z BLM byli by niedość, że bezkarni to jeszcze nikt nie mógł by ich odstraszyć ani się obronić.
Broń Palna w rękach cywili jest konieczna i 2020 to urowodnił jednocześnie udowadniając, że wszystkie TWE urojenia są g... warte.
@SARs9504 po pierwsze broń miał nielegalnie. Sami obrońcy to przyznają próbując podważać prawo stanowe.
Więc cały dalszy twój wywód traci sens. Ten kto mu broń "pożyczył" też jest już oskarżony. Więc najwyraźniej prokuratura nie zgadza się z twoją oceną.
Co do reszty - znasz tłumaczenia obrony. Nic nie zrobił, tylko zgasił śmieci dlatego się na niego rzucił. Później też nie wiadomo czemu go gonili. Ot taki amerykanski sport narodowy- ganianie uzbrojonych w broń szturmowa spokojnych nastolatków, którzy nikomu nic nie robia, kiedy samemu broni się nie posiada.
Drugiej ofierze strzelił w plecy, gdy uciekała od niego.( Nagrania, raport z sekcji). Pierwszego zastrzelił bo go gonił ale nawet nie dotknął.
Ogólnie słabe to.
@lech2 Legalna sztuka pochodziła od kolegi z pracy użyczona (legalnie) chłopakowi który miał 17 lat (legalne w przypadku broni myśliwskiej).
"Ten kto mu broń "pożyczył" też jest już oskarżony." - Tak i? Powiem więcej rodzina broniąca swojej nieruchomości też jest "oskarżona" dziwnym trafem zawsze w stanach gdzie "BLM" było wypuszczane po zadymach i zawsze tam gdzie "progresywny" rząd był (Prokurator jest mianowany przez polityków).
"Więc najwyraźniej prokuratura nie zgadza się z twoją oceną." - Prokuratura może wieżyć w co chce ona jest od wykonywania polecen prokuratora
"Nic nie zrobił, tylko zgasił śmieci dlatego się na niego rzucił." - Ot taki sport narodowy BLM podpalanie, grwałt, rabunek, Rozumiem, że nagrania są spreparowane Tylko TY się nie mylisz :D
"Drugiej ofierze strzelił w plecy, gdy uciekała od niego.( Nagrania, raport z sekcji)." - Dalej ignorujesz nagrania...
"Pierwszego zastrzelił bo go gonił ale nawet nie dotknął." - Pierwszego zastrzelił bo był przez NIEGO ATAKOWANY no ale Ty widziałeś "magiczne" nagrania które całkowicie są odmienne od tych wszędzie dostępnych.
Ty zawsze masz racje non stop masz racje i tylko czemu to zawsze okazuje się inaczej tego ciągle świat nie potrafi rozgryźć....
@SARs9504 oki czyli prokurator bez podstaw prawnych postawił zarzuty, a obrońcy kwestionują konstytucyjność przepisów które nie istnieją.
Co do strzału w plecy- wszystko właśnie widać na nagraniach. Gość z deskorolka uderza, próbuje mu zabrac broń, jak mu się nie udaje, zaczyna uciekać, chłopak strzela mu w plecy. Obrona puscila do mediów wersje o ranie wlotowej z przodu, ale to była wylotowa.
@lech2 obejrzałem ponownie film z zajścia i są jedynie dwa wyjaśnienia twojego zachowania: 1) oglądałeś jakiś inny film, nie związany z tym zajściem, albo 2) celowo siejesz dezinformację bo lubisz trolować albo jak większość popleczników blm nie chcesz przyznać że cały ten ruch jest farsą kryjącą przestępstwa czarnoskórych obywateli usa
@mat4 a co konkretnie wg ciebie się nie zgadza z tym co widziałes
@lech2 Prokurator postawił zarzuty na tej samej zasadzie jak zwolnił BLM z odpowiedzialności. Presja polityczna.
Co do Twojego tłumaczenia "Strzału w plecy"... Jesteś jakiś inny prawda? Gość został zaatakowany bezpośrednio i miał czekać i zastanawiać się czy napastnik przez przypadek drugi raz go nie zaatakuje?
Rozumiem, że podczas gwałtu kiedy zmieniają się gwałciciele kobieta ma nie bronić się czy też nie uciekać bo przecież nie jest gwałcona :D
@SARs9504 tak miał się zastanowić zanim kogoś zabije. Podręczniki psychiatrii mówią że tylko psychopata akceptuje zabijanie ludzi na wszelki wypadek. Więc w tym względzie to chyba akurat ze mną wszystko ok.
@lech2 ....
No tylko mały problem, on nie zabił na wszelki wypadek Tylko w OBRONIE WŁASNEJ....
Twierdzenie na upartego, że napastnik któremu nie powiodła się pierwszy atak podlega szczególnej ochronie przed niedoszłą ofiarą (no mówimy o odstępie paru sekund) jest ułomne i to BARDZO....
Jak Mi Ciebie szkoda....
@lech2
-łatwość wypowiedzi, powierzchowny urok,
-zawyżona, nieadekwatna samoocena,
-brak wyrzutów sumienia,
-brak empatii,
-manipulowanie i skłonność do oszustwa,
-wczesne zaburzenia zachowania,
-zachowania antyspołeczne w dorosłości,
-impulsywność,
-słaba kontrola zachowania,
-brak odpowiedzialności.
No nie wiem gdzie wyczerpane są kryteria Psychopaty...
?-brak wyrzutów sumienia,? - no nie stwierdzono niemniej obrona konieczna...
?-brak empatii,? - Pomagał mieszkańcom czyli ma empatie
?-manipulowanie i skłonność do oszustwa,? - No tutaj mamy Ciebie
?-zachowania antyspołeczne w dorosłości,? - Brak...
?-impulsywność,? - brak, nie zaatakował tylko się bronił
?-słaba kontrola zachowania,?- Nie strzelał na oślep, strzały celne (jak na sytuacje) i nie strzelał do osób nie stanowiących bezpośredniego zagrożenia
No więc bardziej Ty spełniasz kryteria Psychopatii niż on :D
https://www.mp.pl/pacjent/psychiatria/zaburzenia_osobowosci/71276,psychopatia
@SARs9504 to ty napisałeś że strzelił uciekającemu w plecy na wszelki wypadek i z kontekstu widać, że takie rozwiązanie akceptujesz i bronisz.
"miał czekać i zastanawiać się czy napastnik przez przypadek drugi raz go nie zaatakuje?"
Co do twoich wywodów na temat psychopatii - widzę, że trafiłem w czuły punkt, bo totalnie odleciałeś.
@lech2 No widzę, że przeszedłeś już z manipulowania faktami bardziej oddalonymi na manipulacje tekstem ogólnie dostępnym dokładnie w tej treści...
Jedyne w co trafiłeś to sobie w stopę. Zaciekawiła mnie Twoja definicja psychopaty i sprawdziłem ją jak widać jej nie spełnia na podstawie dostępnych danych (no ale Ty zdalnie określiłeś go psychopatą) za to zła wiadomość dla Ciebie... Chyba powinieneś udać się do specjalisty.
Życzę zdrowia.
@SARs9504 ?? lubie jak laicy czytają tekst w internecie i uważają że wiedzą o czym piszą. Wyobraź sobie, że psychopaci nie mają napisane na czole brak sumienia, czy empatii. Jak ich spytasz, zapewne odpowiedzą, że są empatyczni, odpowiedzialni itp. Zwykle sami w to wierzą. Ocenia się to na podstawie testów. Część testów próbujące wykryć psychopatę właśnie opiera się na tym, że prosi się aby wyjaśnili dlaczego ktoś coś zrobił np. zabił....tylko psychopata rozumie motywacje psychopaty. Dla normalnych ludzi prawidłowa odpowiedź jest niewyobrażalna. Zabić na wszelki wypadek, to jest odpowiedź dla mnie nie pojęta. Zapewne masz racje. Ja bym powiedział, że spanikował, ale w sumie na filmach widać, że nie panikował. To też jest cecha psychopatii. Oni nie boją się konsekwencji, nie czują strachu, nie panikują .Doświadczenie życiowe może nauczyć dlaczego ktoś komuś strzela w plecy, ale żeby tego bronić...
@lech2 yhym...
Lech2 - "on jest psychopatą!"
Lech2 chwilkę później - "to Ty powiedziałeś że on jest psychopatą"
Lech2 zaraz potem - "Nie można nikogo zdalnie i szybko określić psychopatą!"
Lech2 w tym samym poście - "ja bym powiedział że spanikował ale widać że nie spanikował więc możliwe że jest psychopatą!"
Zbierzcie się tam w tej głowie wszyscy i ustalcie może jedną wersję. Rozumiem też że posiadasz tajemną wiedzę o stanie emocjonalnym i planach tego chłopaka...
W takiej sytuacji jak na nagraniu nawet w Polsce by uznano to za obronę konieczną i odstąpiono od wymierzenia kary.
@SARs9504 może by uznano za obronę konieczna, może nie uznano. To jest twoja subiektywna ocena. Co do reszty. Zaczynam przychylać się do twojej interpretacji zdarzenia. Pewnie masz rację że zabijał ich na wszelki wypadek. Ty uważasz, że strzelanie w plecy uciekającemu jest ok i świadczy o normalności, ja uważam, że normalne nie jest. Jeżeli trafnie oceniłes jego motywację to zapewne jest psychopatą.
@lech2 niezły trolling szkoda że za każdym razem w niego lecisz kiedy wychodzi że jesteś niekompetentny i do tego pchasz narrację sprzeczna z rzeczywistością.
@SARs9504 wg mnie źle widzisz linię sporu. Ty widzisz ją jako odmienną wizję przebiegu zdarzeń zarzucasz mi narrację niezgodną z rzeczywistością. Ja odnoszę wrażenie, ze w zasadniczych kwestiach zgadzam się z tobą co do przebiegu przypadków i nawet motywacji. Wychodzi, że nie zgadzamy się co do oceny moralnej i prawnej. Ty uważasz, że zabijanie na wszelki wypadek i strzelanie uciekającemu w plecy jest ok pod względem moralnym i prawnym, ja mam inne zdanie na ten temat.
Co do psychopatii- to nie jest trolling. Jak poszukasz to znajdziesz testy, które bazują właśnie na opisanej przeze mnie metodzie.
@lech2 Ty widzisz co Ty chcesz a Ja widzę co jest w nagraniu. W tej sytuacji wszelkie osadzanie o "strzelanie do uciekającego" z twojej strony są tak naciągane że pękły na samym początku.
Cała otoczkę o zabijaniu na wszelki wypadek i "psychopatii" to se dogadają z samym sobą. Te metody które "opisałeś" nie są spełnione w tym przypadku, nie mówiąc już o samym ocenianiu na odległość oraz dowodów które możemy jakkolwiek ocenić siedzących na jego korzyść (co skrzętnie ignorujesz w swoim ślepym pędzie).
Dodatków nie masz bladego pojęcia o sytuacjach obrony w takim zwarciu oraz postępowaniu w takim przypadku co właśnie wychodzi w Twoim "naciąganiu" czy manipulacji.
To tyle jeśli idzie o tą rozmowę w której wyciągnąłeś takie kłamstwa, naciąganie i moralne pętle że powinieneś się skonsultować z lekarzem po skierowanie na badania.
@SARs9504 piszesz manipulacją, naciąganie, kłamstwa itp. ale nie potrafisz tego uzasadnić. W takiej sytuacji to zwykłe pomówienia.
No i co jest takiego w nagraniu z czym się aktualnie ze mną nie zgadzasz. Konkrety. Pierwsza ofiara była uzbrojona? Dotknęła go? Druga ofiarą dostała postrzał gdy uciekała czy wtedy gdy atakowała? Strzelił jej w plecy bo a nuż wróci i zaatakuje, czy dlatego że właśnie atakowała?
Prokurator postawił mu zarzuty czy uznał to za obronę konieczna?
Postawili mu zarzut nielegalnego posiadania broń?
Postawili zarzuty temu co mu tą broń pożyczył?
Tak jak pisałem jest to tylko kwestia oceny moralnej i prawnej, która decyduje o doborze słów. To tak jak z pojęciem tchórzostwa i ostrożności, będą używane wymiennie w zależności od oceny moralnej.
Gowniarzowi postrzelać się zachciało na żywo zamiast na strzelnicy i komputerze a NRA wpłaci każdą kasę żeby im biznesów ktore je utrzymują nie ucieli.
@Andrzej70 tu masz pięknie pokazane, jak dżentelmeni z BLM próbują zabić "gówniarza" za to, że ten biegł z GAŚNICĄ w stronę pożaru.
Żeby obejrzeć trzeba się niestety zalogować. Film ujawnia zbyt wielu uzbrojonych bandytów w szeregach BLM a wiadomo, że to może obrażać. Nie wiem kogo ale tak twierdzi Youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=E4dhPM99i4I&bpctr=1606078331
To by tego żałował
A tutaj jeden z tych pokojowych protestujących.
Przedmiot, który trzyma w ręce to telefon komórkowy, którym chciał tylko zrobić zdjęcie leżącemu na ziemi, o przepraszam, agresywnemu nastolatkowi.
Pamiętaj: on trzyma komórkę.
Ale na serio: też jestem ciekaw, co by się stało, gdyby tego nie zrobił ;)
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 listopada 2020 o 22:49
skończony debil przylazł tam jak idiota i łazi pomiędzy blm A potem się dziwi że to atakują
@korwiszon Ten skończony debil jak go nazwałeś był tam razem z innymi bronić własności prywatnej przed
pokojowym szabrowaniem BLM. Co do broni to niestety posiadał ją legalnie w domu kilkadziesiąt kilometrów dalej (w innym stanie). Niestety prawo w stanie, w którym doszło do incydentu znacznie się różni od tego w jego miejscu zamieszkania.
Jednak jak widać wszystko się dobrze skończyło. Chłopak żyje i wyszedł na wolność.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2020 o 13:16
Biały rasista postanowił bawić się w policję i strzelać do protestujących nic innego...
A oglądąłem materiał zaraz po zdarzeniu .. Teraz widzę jak są zmanipulowane zdjęcia..
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2020 o 12:53
SZA to stan umysłu.
Czekaj... "Kraj uzbieral 2mln dolarów i wyszedł na wolność"? Autorze, czy ty w ogóle czytasz, co piszesz?
Ciekawe jak się sprawa potoczy dalej. Już tona hejtu wylewa się na aktora który dopłacił resztę brakującej kaucji, a to dopiero początek. Generalnie chłopakowi można tylko współczuć - dzicz BLM wybrała sobie go na wroga nr1, niezależnie od wyroku będzie miał przechlapane.
Nie chcę nic mówić, ale wiecie, że kaucja to tylko wyjście z aresztu. Nadal chłopakowi grozi dożywocie lub krzesło jak mu udowodnia podwójne morderstwo (do czego mam nadzieję nie dojdzie bo ewidentnie sie bronił) Kaucja nie równa się wyjściu na wolnośc tylko odpowiadaniu z wolnej stopy.