Osoby interseksulane to mały promil społeczeństwa, ale występują i należy im się pełny szacunek i zrozumienie, problemem jest to że te osoby zostały pominięte totalnie przez rewolucję LGBT i narażone na drwiny takie jak wyżej ze względu na twierdzenie że płeć można wybrać poprostu i bez żadnych operacji, co gorsza co chwila zmieniać.
@killerxcartoon k*rwa, miec schorzenie a byc calkiem zdrowym i pewnego dnia zaczac sie identyfikowac jako przeciwna plec to dwie inne sprawy. ile mozna takie kretynizmy tolerowac?
@alfonso240d , @paul123
Doucz się
Grupa LGTB to mały procnt społeczeństwa może koło 3 procent
Jak widzisz T oznacza transseksualne a do tej grupy właśnie się zalicza ten przypadek. Są też inne Cefalia , obojnactwo , migracja SRY do chromosomu X uwiąz jąder i inne tego typu zaburzenia jak dodatkowy chromosom Y lub X.
Badania w Szwecji wykazały że poczucie przynależności do płci nie wynika z wychowania I przez wychowanie nie da się psychicznie zamienić chłopca w dziewczynkę. Wiec poczucie przynależności jest cechą związaną z praca mózgu Obecnie trwaja dyskusje czy jest to skutek działania hormonu na mózg w okresie rozwojowym czy skutek zakodowania tego w genach. Są już kandydaci sekwencji genów sprzężnych jakie mogą za to odpowiadać.
Skoro zwrówno wrodzonego popędu homoseksualnego jak i poczucia płci nie da się w żaden sposób uleczyć to co proponujesz? kolejny holokaust i wybijanie ludzi bo katolikom się oni nie podobają ? A oni tez maja prawo żyć szczęśliwie. Jedyna możliwością dla osób T by polepszyć ich egzystencje i sprawić by czuły się szczęśliwe jest zmiana fizycznych cech płci by ją dostosować do postrzegania mózgu . To jest przyczyna zmian płci a nie wybieranie jej .
A nawet jak by był to czyiś kaprys.. Powiedz mi dlaczego ty chcesz komuś tego zakazać ? Przecież to jego życie a nie twoje niech se robi z nim co chce nie twoja sprawa.
Ja się pytam za to ile można tolerować kretynizmy katolickich dewotów narzucającyh swoją wersję moralności innym.
@killerxcartoon a co nauka o tym sądzi ? Wg. skali w linku - Typ 7 to kobieta czy facet ? Jeżeli nauka twierdzi, że typ 7 to kobieta, to każdy typ 7 to kobieta, bez żadnych wyjątków. Następnie badamy typ 6 itd. Janusz się z nauką kłócić nie będzie.
Natomiast wszyscy wiemy, że to żart skierowany w stronę osób które nie są dotknięte takimi schorzeniami.
@killerxcartoon to o czym mówisz to interseksualizm, a przypadki stwierdzenia urodzenia nie w tym ciele dotyczą wg badań brytyjskich najczęściej osób, dzieci które miały styczność z tzw latarnikami LGBT którzy reklamowali w szkołach lub Internecie problemy hormonalne okresu dojrzewania jako zaburzenia tożsamości co skutkowało nieodwracalnymi zmianami poprzez np terapię hormonalną.
@alfonso240d
czy ja jako osoba intermonetarna mogę prosić o datki z uwagi na to, że jestem sam w tym podłym świecie i proszę o nałożenie podatków na bogaczy typy alfons240d abym czuł się mniej ponizony i otrzymywał świadczenia w wielu walutach na wypadek inflacji w niektórych dobrze zarządzanych ukrajach ?
@ProjektUstawy myślę że mówisz o czymś całkowicie innym, poprostu twierdzę że problemy osób interseksulanych, czyli od urodzenia z fizycznymi zaburzeniami są bardzo realne i delikatne, natomiast wymysły i decyzyjność w dobrze płci co godzinę jest szkodliwwa, prowadzi do nadużyć i umniejsza prawdziwym problemom tychże ludzi
@killerxcartoon To strach. Choć trudno w to uwierzyć, oni się autentycznie boją. Więc nie chcą naukowych wyjaśnień, tylko jakiegokolwiek utwierdzenia w przekonaniu, że TEGO nie ma. Jak koronasceptycy.
Mylisz się nie da się zmienić poczucia płci. Badania w Szwecji dowiodły eksperymentalnie że nawet jak się dokona operacji i szprycuje hormonami przeciwnej płci i wychowuje jak przeciwną płeć. Poczucie płci nie zmienia się . Co ciekawe niezbyt etyczny eksperyment miał udowadniać coś zupełnie innego I początkowo tak to wyglądało do czasu jak nie dorosły do wieku 20-25 lat ,
A osoby jakie czują się przeciwną płcią już są zauważalne w dzieciństwie. Ja takiego chłopaka pamiętam z podstawówki , była niesamowicie zniewieściały i bawił się tylko z dziewczynami lalkami ... a mówię o tym co było 35-40 lat temu gdy o tego typu problemach się nie rozmawiało .
@pawelkolodziej Wytłumacz mi jak można źle słuchać ? Czyżby tak źle że się uważa zrypany logicznie przekaz za irracjonalny i to jest złe słuchanie i nierozumienie? Czyli już myślenie logiczne i ocenianie pod względem racjonalności są nierozumieniem i niesłuchaniem :D. Kiedyś idiotów którzy twierdzili "bo tak" się uważało po prostu za idiotów a dziś wymyślają naukę i to badają i jeszcze do niczego to nie prowadzi... Dziś trzeba słuchać jednej nauki bo druga nauka mówi inaczej ale jest niepoprawna politycznie. No patrz jaki człowiek sowiecki się w PRLu udał...
@Buka1976
Poczytaj trochę na ten temat bo pierdzielisz głupoty.
Prawdopodobnie kościół ci wmówił zrównanie homoseksualizmu z pedofilią.
To zupełnie dwie różne sprawy. I pedofilia może mieć ukierunkowanie Homoseksualne Heteroseksualne lub Biseksualne. To że w śród duchownych jest ponad przeciętna reprezentacja homoseksualistów i ponad przeciętna reprezentacja pedofilów to już zupełnie co innego i wynika to raczej z tego co pcha ludzi do stanu duchownego. Bo pchają się tam poza cwaniakami widzącymi łatwe życie na cudzy koszt to osoby z zaburzeniami psychorozwojowymi i psychoseksualnymi i takie jakie pochodzą z rozbitych i patologicznych rodzin dla jakich kościół jest zastępczym rodzicem , ucieczką od przerażającej rzeczywistości i odkupieniem wpojonego poczucia grzeszności i nieczystości swoich pragnień. Jakie pogłębia jeszcze bardziej celibat
Karalne są i powinny być tylko rzeczy jakie są szkodliwe. A niewątpliwe szkodliwe jest krzywdzenie dzieci. Nie wiem czy rozumiesz. Nie można skazać kogoś za to tylko że jest pedofilem. Można skazać tylko i wyłącznie za czyny o podłożu pedofilskim. Czyli gwałty, molestowanie i inne czynności seksualne z udziałem osób małoletnich, Utrwalanie rozpowszechnianie przetwarzanie i posiadanie materiałów pornograficznych z udziałem małoletnich. I tak jest na całym cywilizowanym świecie.
Nie wiem czy se zdajesz sprawę ale każdy jest potencjalnym mordercą a wiezienia są pełne ludzi jacy wcześniej nikogo nie zabili
A co do pedofilii sporą część pedofilów da się w wyleczyć. W wielu przypadkach jest to czynność zastępcza wynikająca z zahamowań rozwoju osobowości i opóźnień intelektualnych często spowodowanych odrzuceniem przez dorosłe kobiety lub poczuciem swojej nieatrakcyjności.
@killerxcartoon Cytuję ciebie:
killerxcartoon 10 grudnia 2020 o 21:40
@Buka1976
Poczytaj trochę na ten temat bo pierdzielisz głupoty.
Koniec cytatu.
Na samym początku jesteś nieuprzejmy, grubiański, opryskliwy. Uzasadnij dlaczego mam kontynuować jakąkolwiek dyskusję ze zwykłym hamem?
Ps- pierdzielisz, to sobie w domu mów do kogo chcesz a my się razem na jednym gównie nie ślizgaliśmy.
PS 2- Twój cytat: "Skoro zwrówno wrodzonego popędu homoseksualnego jak i poczucia płci nie da się w żaden sposób uleczyć to co proponujesz? kolejny holokaust i wybijanie ludzi bo katolikom się oni nie podobają ? A oni tez maja prawo żyć szczęśliwie."
Zamiast słowa homoseksualny podstaw dowolnie: pedofil, zoofil, nekrofil.
Wszystkie dewiacje seksualne sprowadzasz do jednego mianownika w pierwszym zdaniu.
Najwyraźniej nie kontrolujesz co sam wygadujesz.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 grudnia 2020 o 8:10
@Buka1976
Mówię ci jeszcze raz przeczytaj jakieś podręczniki do seksuologi z ostatnich 30-40 lat bo siedzisz w średniowieczu. I obrażam cie bo wytykam ci że pierdzielisz głupoty.
Ty sprowadzasz wbrew nauce homoseksualizm do dewiacji. Nie jest nią od 1974 kiedy WHO ją wykreśliła po wnikliwych badaniach.
A nawet jak gdyby było jest setki dewjacji jakie nie są szkodliwe i nikomu nie przeszkadzają w myśl zasady De gustibus non est disputandum. Penalizuje się tylko te jakie są szkodliwe.
Akurat wymieniłeś trzy dewiacje jakie są szkodliwe
Pedofilia - bo krzywdzi dzieci
Nekrofilia - bo profanuje zwłoki
zoofilia - bo krzywdzi zwierzęta
Podobnie penalizowana jak raptofilia czy biastofilia czyli gwałty jeżeli nie były realizowane za zgodą partnera.
@ZbychD
A niby dlaczego nie. To takie osoby głównie zasilają tą grupę T choć na pewno nie wszystkie .
A poj*bami to są skrajni katolicy jacy są przekonani że mogą innym narzucać swój punkt widzenia wykreowany przez wierzenia religijne i propagandę kościoła na temat seksualności.
Każdy ma prawo szukać swojego szczęścia. A skoro to ich uszczęśliwia a nikomu nie robią krzywdy to w czym problem?
Czy uważasz ze ktoś powinien zabronić ci chodzić do kościoła skoro uważasz że to jest twoja samorealizacja i jest ci to potrzebne w życiu? Choć z racjonalnego punktu widzenia to głupota.
@ZbychD
Hmmm. Ludzie są równi względem prawa A mają prawo pokojowo manifestować swoje poglądy ... to gwarantuje konstytucja.. Wiec takie kolorowe grupy maja prawo do swoich parad.. O ile nie będa ich urządzali zbyt często każdy powinien to zaakceptować. A zaczęło się od tego że to ekstremalni katolicy usiłowali je powstrzymać .
Przypominam ze katolicy korzystają z tego samego prawa i tak jak to określiłeś drom ryja pre razy w roku i łażą w jakiś procesjach i odpustach, Nikt jeszcze nie próbował im tego uniemożliwić. Może warto pójść w tą stronę i urządzać antyprocesje ? I przypomnę że katolicy są do tego bardziej uciążliwi bo napierdzielaja dzwonami na msze.... codziennie ..
Podsumowując. Symetria. Chcesz korzystać ze swoich praw daj korzystać z nich też innym .
Jestem wrogiem tego czego oczekują konserwatyści Ze będą siedzieć w domu. mają się pokazać i żyć normalnie bez strachu i agresji ze strony społeczeństwa
Bo konserwatywni katolicy pragną tu utopii systemu Irlandzkiego czy takiego jaki stworzyła III rzesza. Utopii idealnego społeczeństwa gdzie konserwatyści chcą wyrzucić po za nawias społeczny wszystkich co nie pasuje do niego by nie mieć z nimi kontaktu. To ma swoją cenę a jest nią nieszczęście ludzi dyskryminowanych i wypychanych po za nawias. Niemcy tych niepasujących do ich idylli zesłali do obozów gdzie wykorzystano ich do niewolniczej pracy a potem wymordowano ich a byli to lewicowcy, komuniści, ateiści, geje, lesbijki, cyganie, żydzi . Takie Arbacht macht frei. W Irlandii było podobnie choć na innym gruncie i może mniej ekstremalnie . Tam do pralni sióstr magdalenek trafiały kobiety z nieślubnymi dziećmi z różnych powodów w tym z gwałtów, kazirodztwa, prostytucji lub po prostu wolnej miłości i inne kobiety te z przeszłością kryminalną i upośledzone intelektualnie , by nie raziły w idealnym społeczeństwie idealnych katolickich małżeństw . Gdzie przypomnę ci czekała ich rygor , przemoc ze strony sióstr zakonnych i ostracyzm ze strony społeczeństwa a przede wszystkim praca ponad siły do końca życia i gdzie odbierano im dzieci by adoptowały je idealne katolickie rodziny, Takie libensborn. Tu konserwatyści może nie tak ekstremalnie ale proponują w zasadzie to samo. Niech ci co nie pasują do idealnego społeczeństwa elit siedzą w domach i się nie pokazują.
@ZbychD
Oj ogromna ilość facetów i kobiet się z tobą nie zgodzi. Nie zgodzi się z tobą też seksuolodzy. Jak i prawo też klasyfikuje to inaczej. Penetracja klasyczna i analna jest uważana za gwałt natomiast miłość francuska oralna podobnie jak masturbacja już tylko za inną czynność seksualną.
Zgadzam się jednak z tobą że odbywanie stosunków płciowych niezaleznie jakich i z kim oraz innych czynności seksualnych nie powinno odbywać się na widoku publicznym tak by widziały je osoby jakie sobie tego nie życzą. Podobnie jak chodzenie nago i pokazywanie części intymnych w rozumieniu pipki i fiuta i paradowaniem z odsłoniętymi cyckami na wierzchu bo to jest zachowanie nieobyczajne jakie zresztą jest penalizowane. Choć co do ostatniego i karmiącej matki ja osobiście nie mam zastrzeżeń.
Co do reszty
Jestem przeciwnikiem kary śmerci bo wiem z praktyki i obserwacji ze prawo dość często się myli, Poza tym to nie humanitarne.
Zgadzam się że kobieta jest walścicielem swojego ciała i jego dysponentem i jak nie ma ochoty rodzić dzieci to jest jej sprawa . Oczywiście w granicach racjonalnego rozsądku max 12-14 tydzień a później tylko wady płodu lub zagrożenia życia matki.
Nieuczciwi politycy powinni iść siedzieć i to na długo tak samo jak skorumpowani urzędnicy bo to rak toczący struktury państwowe podważający praworządność zaufanie do państwa tak w widełkach od 10 do 25 lat
500+ nie trzeba było by rozdawać jak by się racjonalnie opodatkowywało i nie drenowało społeczeństwa wyśrubowanymi podatkami i mówię o kwocie wolnej od podatku na poziomie 10-12 pensji minimalnych . Bo obecnie z pensji minimalnej ściągną ci 622 zł a dadzą 500 a A do 500 rozbudowuje to zbędną biurokrację i papierkologię.. Ludzie powinni umieć się utrzymywać się ze swojej pracy.
Powszechne prawo posiadania broni i zakaz ingerencji w mir domowy i jak che żyć.
Ta co do Covid19 tez taka jest moja obserwacja i ze jest to przekręt i zasłona dla kryzysu gospodarczego wywoałanego wojną handlową UE i USA z Chianmi oraz Brexitem by ludzie zajęli się czyms innym niż polityką gospodarczą i by zastraszyć społeczeństwo oraz odbierać i ograniczać prawa obywatelskie by zdławić protesty takie jak wybuchły w Chile Iraku Hong-Kongu czy Francji.
Co do mojej opinii o Faszyzmie i systemie Aryjskim (Irlandi) to moje długie przemyśleniana temat konserwatyzmu jego źródła i dążeń oraz podłoża religijno światopoglądowego
@ZbychD
Dlatego nie twierdzę że wszyscy.. Nawet nie twierdze że większość. Gdzieś miałem zestawienie badań statystycznych odnośnie stosunków analnych w poszczególnych krajach ....
Nie zgodzę się z tym. Nie ważne jakie było przestępstwo. Zgoda by społeczeństwo zabijało współobywateli jest zrównaniem się z przestępcą. Nie che być członkiem takiego społeczeństwa bo to niehumanitarne. Za to nie mam nic przeciwko eutanazji na życzenie w tym gdyby więzień sam tego chciał.
Surowość kary nie odstrasza. Odstrasza jej nieuchronność. na utrzymanie więźniów społeczeństwo stać. Tym bardziej że głównie to społeczeństwo produkuje przestępców Resocjalizacja się sprawdza o ile jest prowadzona i jest rozsądny system więziennictwa. I musi buyć on powiązany z sensownym systemem społecznym jaki nie wyzyskuje i edukuje bo to wyzysk na ogół kreuje przestępców oraz brak wykształcenia Wystarczy porównać model Amerykańskiego Szwedzki.
W polskich warunkach nie ma żadnej resocjalizacji w praktyce. W Szwecji do przestępstw wraca zaledwie 5 procent skazanych. To o czymś świadczy
Cóż... Odnośnie wpisu zgodzę się z nim, że jest ,,specjalny'' i należałoby go odpowiednio traktować. Względem schabowych to o ile podobnie jak w bajce napcha się do nich siarki to proszę bardzo.
@Robsta76 Akurat "zgubiony pesel" to bardzo częsta przypadłość Dumnych Heteroseksualnych Mężczyzn (TM). Tylko antydatowanie trochę inne, tak od około 50+ do 20-30.
@chariot_4 . Odczucia możesz mieć rano inne a wieczorem inne. Ale nie ma i nie będzie pstryczka którym mogłabyś zmieniać płeć zależnie od aktualnych "odczuć". Tak samo jak nie zmienisz koloru oczu czy wzrostu.
Płeć mózgu się różni od biologicznej. Są osoby, które to odczuwają i chcą zmieniać płeć, ale są też takie, które nie. Ale gdy ktoś woli się uważać za dziewczynę/chłopaka i prosi by używać innych form typu ona/on/oni i czuje się z tym lepiej, to co mnie ma obchodzić jego biologiczna płeć?
No i nikt nie mówi, że płeć od razu się zmienia lub chce się zmieniać. Tu była mowa, że ktoś może czuć się lepiej uznając się za tą drugą płeć. Wydaje mi się, że dość dobrze pokazali to w Sabrinie z 2018 w ósmym odcinku drugiego sezonu (serial jest nudny, ale to przykład) - jedna postać zaczyna się uznawać za chłopca od dawna i potem decyduje się do tego przyznać, a potem wbija doppelganger tej Sabriny i mówi, że mogłaby uczynić tą trans postać "prawdziwym chłopakiem", a ta postać odpowiada, że nie chce niczego zmieniać i wystarczy jej tylko czucie i bycie uznawanym przez siebie i innych za chłopaka.
Jak zwykle w przypadku JKM czysta erystyka. Właśnie o to chodzi, że ani orientacji ani płci wybrać sobie nie można. W sensie medycznym jest to banalnie proste. Nie potrafimy zmienić czyjegoś mózgu tak by zamiast kobiet preferował mężczyzn i odwrotnie. Jeżeli ma mózg kobiety lub m3żczyzny też tego nie zmienimy. Tu przypomina mi się taki przypadek chłopaka - chromosomy xy. Niby wszystko się zgadza, ale czuję się dziewczyną. No i zaczynają się badana i okazuje się, że ma też macicę. Mutacja genetyczna spowodowała że ma też żeńskie organy wewnętrzne. Przeszła terapię hormonalną i wieku 18 lat zaszła w ciążę. Później chce kontynuować życie jako kobieta. No i teraz pytanie czy tak sobie ciężko wyobrazić sytuację że coś się zrypie i połączenie genów oraz przypadku spowoduje,że jakaś komórka zamiast w lewo będzie rosła w prawo i zamiast mózgu który postrzega swoją płeć zgodnie z płcią ciała będzie z nią sprzeczny. Część ludzi ma serce po prawej stronie, część ludzi jest leworęczna. Ciężko załapać, że pewnych rzeczy wybrać się nie da? I zamiast głupio się upierać że to czyjeś widzimisię nie przeszkadzać im w osiągnięciu szczęścia? Czy wśród tych co chcą zmieniać płeć są tacy którzy potrzebują psychiatry, a nie chirurga? Oczywiście, całkiem sporo. Ale część zwyczajnie się taka urodziła.
Akceptacji osób interseksulanych, następnie wkroczyły osoby trans i ok trzeba akceptować ich prawa, zmiana płci napewno nie jest prostą sprawą. Problem zaczął się kiedy wkroczyły jeszcze bardziej postępowe jednostki które twierdzą że płeć można sobie wybrać, i właściwie dowolnie zmieniać. I dochodzimy do momentu gdzie facet twierdzi że jest kobietą wszyscy mają to akceptować i jako damski już zawodnik MMA pierze po gebach kobiety w klatce.
Tak oto tacy jak Korwin mają się z koho nabijać a osoby interseksulane których problemy są naprawdę delikatną sprawą zostały odsunięte na dalszy plan
@lech2 Też nie lubię Korwina, ale problem z tą polityką trans-gender to faktycznie jest. Dajmy na to, jak chłop czujący się kobietą zechce uprawiać sport i jako, że czuje się kobietą, będzie chciał to robić w ligach kobiecych to chyba jest oczywiste, że dzięki hormonom będzie miał nad babkami przewagę. A tak się składa, że już są coraz śmielsze próby dopuszczenia osoby transseksualne do rywalizacji z kobietami. To jest przecież zabicie kobiecego sportu.
@JohnLilly Opisujesz problem, który nie istnieje w zawodowym sporcie. Nie tłumaczy też dlaczego utrudnia się życie niesportowcom. Więc ogólnie argument z d.. wzięty.
@alfonso240d Poważnie jakby się nie odzywali i udawali że ich nie ma, to uważasz, że cokolwiek by wywalczyli? Skoro problemu nie ma to po co zmieniać prawo. Jak się upominają o prawa- nie zmienimy prawa bo są roszczeniowi. W rzeczywistości problem jest powszechny brak tolerancji i prześladowania. To, że tego typu działania są wspierane przez rząd i kościół. To co piszesz to są tylko wymówki dla prześladowań. Co ma jakiś zawodnik MMA z tym, że osoby homoseksualne nie mogą oficjalnie zarejestrować swojego związku, co umożliwiłoby im dziedziczenie zgodnie z polskim prawem, czy opiekę nad wspólnymi dziećmi. Co zawodnik MMa ma wspólnego, że zabrania sie uczyć tolerancji w szkołach. Efekt jest taki, że 70% osób homoseksualnych w wieku nastoletnim ma myśli samobójcze. Badania pokazują że edukacjach w szkołach potrafi ten wskaźnik radykalnie obniżyć. Dlaczego próbuje się utrudnić tworzenie schronisk dla osób homoseksualnych wyrzucanych z rodzinnych domów. Pisanie coś w stylu nie jestem homofobem, ale ich nie popieram bo zawodnicy MMA, bo się mają nie afiszować itp. itd. to tylko szukanie wymówek, aby dalej środowisko LBGT prześladować.
@lech2 Problem właśnie istnieje i może jakbyś trochę więcej się interesował sportem to byś o tym wiedział. Mój argument nie jest z tyłka wzięty. "Nie tłumaczy też dlaczego utrudnia się życie niesportowcom." Bo nie miał tego robić, chciałem tylko pokazać, jak ta polityka może być nadużyta. Osobiście nie jestem przeciwnikiem tego, aby ludzie o których pisałeś w pierwszym poście mieli jakieś problemy jeśli chcą zmienić płeć.
@lech2 ja o gruszce ty o pietruszce. Ja mówię o szacunku dla osób z problemami a ty o homoseksualistach, jakbym kazał ich krzyżować. Po drugie jak mówisz o opiece u homoseksualnych nad wspólnymi dziećmi to narażasz się na wyśmiewanie przez dzieci z podstawówki które uważały na biologii
@JohnLilly problem nieistnieje, bo w sporcie zawodowym przepisem są jasne od ponad 50 lat. Po zmianie płci nie wystartujesz. Jeżeli gdzieś nie są doprecyzowane można je w każdej chwili poprawic. Tak polityka dotyka codziennie osoby LGBT i to w negatywnym znaczeniu. Argumentacja sprowadza się do tego, że żądania równych praw dla osób LGBT to postawa roszczeniowa, więc im ich nie damy. Powinni siedzieć cicho i udawać że ich nie ma. Wtedy oczywiście też równych praw by nie dostali, bo problemu nie ma skoro siedzą cicho.
Ponieważ podobno chłopak gdzieś tysiące kilometrów stąd w zawodach szkolnych chciał startować z dziewczynami, bo nie doprecyzowano przepisów dlatego będziemy gnębić i wyśmiewac LGBT, tak jak to robi JKM, jest delikatnie powiedziawszy jest bezdennie głupi. Więc dla mnie jedynym wyjaśnieniem dla jego stosowania jest właśnie gra pozorów. Jak chcesz uderzyć psa kij zawsze się znajdzie.
@alfonso240d twoja postawa jest nacechowana ignorancja. Tak osoby homoseksualne mają wspólne dzieci. Tak jak to w heteroseksualnych rodzinach zdarza się, że jedno albo oboje rodziców nie jest biologicznymi rodzicami, ale jak najbardziej pod każdym innym względem rodzicami są. Gdybyś nie utknął na poziomie podstawówki to byś wiedział że to możliwe na wiele sposobów. W przypadku par lesbijskich wystarczy dawcą spermy. I większość tego typu stałych związków dochowuje się dzieci. No i teraz wyobraź sobie że matka biologiczna dziecka umiera. Albo po wspólnym wychowywaniu dzieci postanawiają się rozstać. Dla dzieci obie są rodzicami. Dla polskiego prawa tylko jedna z nich. Powstaje potężny problem gdy np. dziadkowie po śmierci spróbują odebrać siła dziecko. Albo po rozstaniu jmatka biologiczna odetnie dziecko od tej niebiologicznej. Przy związkach dwóch mężczyzn sprawa się trochę komplikuje. Ale dalej są olbrzymie możliwości. Np. Dzieci z heteroseksualnego związku. Jak częste są to sytuacje wystarczy przykład europosła z Węgier. Łatwo sobie wyobrazić, że po rozstaniu z żoną lub po jej śmierci wspólnie wychowuje z partnerem dzieci. Można sobie wyobrazić że homoseksualna para wynajmuje surogatkę, która po urodzeniu dziecka zrzeka się praw na rzecz biologicznego ojca. Dlatego to co pisze wzbudza śmiech w ignorantach
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 grudnia 2020 o 22:24
@lech2 Związki homoseksualne nie dostają przywilejów małżeństw z prostej przyczyny, z zasady małżeństwo ma funkcje prokreacji a pary homoseksualne nie są w stanie spłodzić potomstwa bez udziału osób trzecich. Przywileje zawsze powinny iść w parze z obowiązkami.
@kibishi po pierwsze, co cię zszokuje, pary homoseksualne mają dzieci. Po drugie nie chodzi o przywileje, tylko o nieutrudnianiem życia. O prozaiczne kwestie jak opieka nad wspólnym potomstwem. Nie chcę się powtarzać, ale większość stałych związek lesbijek dochowuje się dzieci. W prawie polskim tylko jedna jest matką kiedy dla dzieci obie są matkami. Obie o nie dbają, obie kochają. Wbrew pozorom problem dotyczy to też gejów. Mają dzieci z poprzednich związków, dzieci od surogatkę, które zrzekły się opieki na rzecz ojca. I co przy śmierci biologicznego rodzica albo rozstaniu? Udawanie, że problem nie istnieje, bo zatrzymałem się na etapie rozumienia rodzicielstwa jako dawcy i biorcy spermy? Nawet gdy dzieci nie ma to co w przypadku śmierci jednego z członków tego związku? Co ze spadkiem? Majątkiem, który wspólnie wypracowali? Testamenty testamentami, a w polskim prawie i tak rodzina będzie pierwszą w dziedziczeniu. Jedna z osób nagle zachoruje. I znowu co z informacją o stanie zdrowia, opieka, organizacja pogrzebu itp.itd. Jeżeli uznajesz, że państwo nie rzuca kłód pod nogi przy zwykłych prozaicznych sprawach jest przywilej m, to masz pogląd na stosunek państwa do obywatela jak na związek sadysty i masochisty. Albo co jest bardziej prawdopodobne szukasz wymówki dla gnębienia LGBT
@lech2 "Nie chcę się powtarzać, ale większość stałych związek lesbijek dochowuje się dzieci." Tak ale to nie są ich wspólne dzieci, to są dzieci jednej z tych osób + osoby trzeciej, z tego co wiem jeżeli masz parę hetero z dziećmi z poprzedniego małżeństwa to też jest skomplikowana sprawa w przypadku śmierci rodzica, ojczym lub macocha nie koniecznie zostanie uznany/a za opiekuna prawnego. Reszta to są przywileje, 1 przy dziedziczeniu wystarczy wprowadzić pierwszeństwo testamentu, oczywiście osoby z poza rodziny powinny normalnie odprowadzić podatek, 2 przy chorobie można upoważnić kogoś obcego do wglądu w stan zdrowia itp. więc nie wiem w czym problem. Państwo rzuca pod nogi kłody wszystkim.
"Albo co jest bardziej prawdopodobne szukasz wymówki dla gnębienia LGBT" Nie wiem jak można gnębić ideologie i jakoś wnikał w temat nie będę.
@kibishi można gnębić ludzi dehumanizujac ich np. nazywając ich ideologia. Żydów przyrownywano do szczurów. czarnoskórych niewolników do zwierząt gospodarskich itd. Ten sam poziom argumentacji. To nie "ideologia" tylko ludzie żyjący w związkach proszą o uznanie ich związków przez państwo. To nie ideologia tylko ludzie mają myśli samobójcze z powodu nietolerancji. To nie ideologia a ludzie mają problemy w przypadku śmierci partnera. Co do małżeństw jako czysto prokreacyjnego związku powstaje pytanie co z małżeństwami które dzieci się nie dochowały albo takie w których dzieci odchowali i już mieć nie b3da z przyczyn wieku, problemów zdrowotnych albo dzieci adoptowaly. Jeżeli ty uważasz że "przywileje" są tylko za spłodzenie dzieci ( bo za wychowywanie najwulyraźniej jak widać już nie) to czemu nie jesteś za dawanie "przywilejów" tylko tym co spłodzili, a nie wszystkim małżeństwom. Jak dla mnie szukasz tylko wymówek dla nienawiści i gnębienia ludzi, którzy nic złego ci nie zrobili.
@lech2 "problem nie istnieje" powtarzaj jak mantrę i tak nie wiele to zmieni. Nie obiło Ci się o uszy może zamieszanie wokół Afrykańskiej sprinterki Caster Semenya? Pani mająca hiperandrogenizm, (oprócz niej było jeszcze kilka podobnych, ale ona chyba jest najbardziej rozpoznawalna). Długo zwracano uwagę, że ta zawodniczka ze względu na swoją przypadłość ma olbrzymią przewagę nad innym paniami, ale były naciski, żeby jej nie ruszać i przez jakiś czas faktycznie przymykano na nią oko, i dopiero stosunkowo niedawno zrobiono z nią (i podobnymi osobami) porządek. Nadal jednak pewnym środowiskom się to nie podoba.
Inny przykład to zawodniczki ze stanu Connektiket Terry Miller i Andraya Yearwood obie panie są transseksualne, i zajęły pierwsze i drugie miejsce w szkolnych mistrzostwach stanowych.
I możesz napisać, że w pierwszym przypadku to nie do końca trans, a z resztą ostatecznie zrobiono z tym porządek. Natomiast w drugim, że to mistrzostwa szkolne a nie poważne zawody. Jednak sam widzisz, że próby wepchnięcia osób transseksualnych do lig kobiecych już są.
@lech2 Znam 5 osób homoseksualnych i kilka biseksualnych a tylko 1 z tych osób utożsamia się z LGBT cała reszta uważa tą ideologie za szkodliwą, oni w większości chcą żyć normalnie a przez to że LGBT tak się mocno pcha wszędzie to ludzie coraz bardziej nienawidzą osób tego typu i coraz bardziej ich prześladują.
Kolego lech2, możemy się kłócić i wyzywać tydzień, ty będziesz mówił o problemach osób homoseksualnych ja że wszystko to co mówisz da się rozwiązać wizytą u notariusza, a przecież nikt rodzicom jacy oni by nie byli za orientację sex dzieci nie zabiera, i tak będziemy się sprzeczać aż trąby anielskie zadmią na sąd ostateczny. Fakt jest taki że żyjemy w jakiejś tam imitacji demokracji która jak wiadomo jest ujowym systemem lecz nikt nic lepszego nie wymyślił i większość nie godzi się na adopcję dzieci przez pary homoseksualne, a patrząc na trendy polityczno społeczno demograficzne prędko się to nie zmieni.
@JohnLilly czyli piszesz o 100% kobiecie ( chromosomyXX, brak męskich genów determinujących płeć), jako przykładzie, że transseksualne osoby stanowią problem w sporcie zawodowym. Fascynujące. kobieta ma wrodzony wysoki poziom testosteronu. Ale nie powoduje to to że jest mężczyzna albo osoba transeksyalna. Nawet nie ma tak wysokiego poziomu testosteronu jak mężczyźni. Taka odmiana, wariant normy, jak 2 metry wzrostu albo genetycznie predyspozycja do dużej masy mięśniowej. Dlatego jej przypadek wzbudza tyle kontrowersji. Dlaczego zakazuje się jej biegać, skoro inne zawodniczki też mają różne odchyły od przecietnej. No i o problemach na zawodach szkolnych w USA. Dlatego trzeba gnębić LGBT w Polsce. Faktycznie sensowny argumentacja.
@alfonso240d w Polsce testament nie spowoduje że przekażesz majątek osobie niespokrewnionej. Piszesz bzdury że załatwi to wizyta u notariusza. Sprawa jest bardzo skomplikowana. Konieczne jest wydziedziczenie całej rodziny, co jest w praktyce nierealne, chyba że wszyscy się wobec takiej osoby zachowku wspsób karygodny. Dopiero wtedy gdy rodzina nie może dziedziczyć możesz zapisać w testamencie majątek komu chcesz. Możesz zostawić zapis wyndykacyjny dotyczący konkretnych przedmiotów, ale nie pieniędzy, środków na koncie, ale rodzina może i tak żądać zachowku. Mało tego- za każdym razem jak coś kupisz musisz zlecieć do notariusza i pisać kolejny testament.
I oczywiście że można odebrać dziecko osobie która będzie pełnić funkcję drugiej matki/ ojca bo z punktu widzenia polskiego prawa jest nikim dla dziecka. Jak ktoś będzie chciał to takie dziecko odbierze. Albo rodzic biologiczny przy rozstaniu. Albo dziadkowie.
A to jest tylko wierzchołek góry lodowej problemów, które mają ludzie żyjących w związku nie uznawanym przez polskie prawo. Nawet konkubinat w polsce daje różnego rodzaju ułatwienia. Nie ma też problemu z wzięciem ślubu cywilnego. Ale nawet parom heteroseksualnym, które ślubu nie chcą brać przydałaby się instytucja związków partnerskich, bo część ich problemów jest zbliżona do problemu par homoseksualnych( np. problemy z dziedziczeniem majątku)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 grudnia 2020 o 13:34
@lech2 Wymądrzaj się dalej. Niej jest prawdą to co napisałeś, że w sporcie zawodowym nie ma osób transeksualnych, i można znaleźć przykłady takich osób na świecie. I nawet jeśli w Polsce tego nie ma (przynajmniej jak na razie), to nie oznacza, ze polskich reprezentantów to nie dotyczy, bo przecież sportowcy też jeżdżą na zawody ogólnoświatowe. "No i o problemach na zawodach szkolnych w USA. Dlatego trzeba gnębić LGBT w Polsce" Wymagania tych środowiska są praktycznie takie same niezależnie od rejonu geograficznego, ale nawet pomijając ten fakt to i tak powinniśmy się przyglądać temu co się dzieje w innych krajach, ponieważ polscy politycy potrafią się inspirować tym co się dzieje za granicą, a też niektóre prawa można próbować nam narzucić poprzez różne traktaty międzynarodowe.
Taka małą prośba do Ciebie, nie próbuj mi imputować jakichś poglądów, bo nie uważam, że kogoś trzeba gnębić za poglądy. Chcę Ci tylko pokazać, że środowisko LGBT też z wieloma żądaniami nie jest wcale w porządku. Wszystko upraszczasz do kwestii dyskryminacji tych osób, a często sprawa jest bardziej skomplikowana.
@JohnLilly ja ci nie imputuje poglądów, ale bronisz wypowiedzi która gnębi osoby transeksyalna. Nie, nie ma w sporcie zawodowym osób genetycznie o płci męskiej czy posiadającymi kiedykolwiek narządy męskie rywalizujących w zawodach tylko dla kobiet. W historii zdarzały się próby oszustw, czy starty osób które miały kobiece narządy, a genetycznie były mezczyznami, ale to bylo dawno albo w sposób oczywisty łamało przepisy. Jeżeli pisanie prawdy to wymądrzanie, to niech tak będzie. Będę pisał prawdę niezależnie jak to nazwiesz. Jeżeli uważasz, że jakieś postulaty organizacji LGBT są nie w porządku to podaj konkretnie które. Weź listę ich postulatów np. z marszu równości podaj które to są te nie wporzadku. I objaśnij czemu wypowiedź JKM o tym, że płeć można sobie swobodnie wybierać ma sens, a nie jest zwykłym przykładem gnębienia.
@lech2 Małe niezrozumienie. Nie bronię wypowiedzi Korwina tylko uważam, że problem z polityką trans-gender istnieje. Korwin nawet jak porusza mądry temat to robi to w głupi sposób. Dobra z rozmowy o sporcie zrobiła się faktycznie przepychanka, ja mówię "tak" Ty mówisz "nie" to faktycznie nie ma sensu. Spójrzmy może na obszar kultury masowej, gdzie w różnych filmach zaczęto na siłę ładować wątki LGBT; "kobieca siła" itp. Co się teraz stało w Oscarach? Do 2024 roku film będzie musiał spełniać określone wymagania, aby mógł dostać nagrodę. Te wymagania są związane z tematyką LGBT. Trzeba będzie tam dać jakąś mniejszość bądź to kobiecą, rasową, bądź właśnie LGBT. Człowiek patrząc na to wszystko ma wrażenie, że tu już nie chodzi o wyrównanie szans a o przywileje.
@JohnLilly w filmie nie będzie konieczności umieszczenia mniejszości, aby otrzymać Oscara. Jeżeli wśród artystów filmowców jest nadreprezentacja LGBT nie dziw się że będą poruszać wątki , które są im bliskie. Nie ma żadnego prawa, które nakazuje umieszczania tego typu wątków, zaś w niektórych krajach są prawne lub miękkie ( npm ograniczające możliwość przyznania dotacji, katagoria18+ jeżeli takie wątki się pojawiają itp.) próby eliminacje tego typu wątków. Więc mówimy nie o przywilejach, a o dyskryminacji. Z punktu widzenia prawicy próba wsparcia przez organizatora Oscarów walki z dyskryminacja powszechną w Hollywood jest dyskryminacją. To jest śmieszne. Jeszcze nie tak dawno Cztngis-Chana, cesarza Chin itp grali biali. Na ten moment przepisy przyznawania Oscarów są tak łagodne, że ciężko będzie odszukać filmu który nie spełnia tych warunków. Trzeba będzie z premedytacją dyskryminować kobiety, niepełnosprawnych, mniejszości rasowe aby ich nie spełnic
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 grudnia 2020 o 7:13
Jeśli nie, to za co? Zwykła, lekko zmodyfikowana copypasta dyżurnego komentarza, który ZAWSZE pojawia pod każdym memem czy innym materiałem na temat płci i jej aspektów.
To właśnie czynią wszyscy populiści - nasłuchują, co piszczy w trawie i kraczą tak samo. W ten sposób, wraz ze swoimi zwolennikami, wzajemnie utwierdzają się w swojej racji. Nawet takiej całkiem z dupy. Proszę spojrzeć na Adriana - jak trzeba, to i antyszczepionkowcem zostanie.
Dziwię się, że tego nie widzicie...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 grudnia 2020 o 20:41
@daclaw
Nie to niejest ironia. Bo mimo że Pan Korwin czasem gada głupoty to powiedz czym się różni od tych wszystkich premierów,ministrów czy prezydentów ktozy gorsze pierdziela farmazony z takim namaszczeniem jakby pismo święte pisali natchnieni przez ducha świętego? a jak Pan Korwin coś powie to w takim tonie że chce się człowiek śmiać z tego wszystkiego co się w polityce dzieje.
@daclaw Pomyślmy dlaczego ten kiepski żart ciągle nie przestaje być aktualny. Ach tak przez takie osoby jak Margot, nad którym piała cała lewica.
I tak płci nie można sobie "wybrać". Możemy jednak z pomocą lekarzy i psychologów ustalić że u pewnych osób wystąpiły zaburzenia płciowe przez które błędnie im określiliśmy płeć zaraz po urodzeniu. Bo w 99,9% przypadkach wystarczy rzut oka na to co ma pomiędzy nogami. Jednak istnieją zaburzenia które temat komplikują. Co nie zmienia faktu że nie ma to nic wspólnego z wyborem czy zmianą płci. Płeć masz jedną tylko przez zaburzenia mogła być ci przypisana nie ta co powinna. Ale jest(czy raczej powinna być) to kwestia czysto medyczna i do bólu techniczna.
@SzamanSlonca Szczerze, to mam alergię na takich, co to "dobrze gadają", bo paru już takich poznałem, co byli świetni jako krytycy i opozycjoniści, zaś cały czar prysł, gdy dostali realną władzę: Miller, Lepper, Barbara Piwnik, Palikot...
@ciomak12 Margot jest tyle samo warta, co Kaja Godek - nie mam pojęcia, dlaczego one są traktowane jako jakkolwiek reprezentatywne? Prezentują ekstremizm, od którego na prawo/lewo jest już tylko ściana.
Rozwieszanie flag ma być przemocą? O raju... Ludzie naprawdę się boją jakichś najazdów ludzi lpg i każde ich zachowanie jest traktowane jak rozpoczęcie holokaustu. :l
@daclaw Lepper? On dostał "realną władzę" w ogóle? Poza tym, za to, że dobrze gadał to pomogli mu się wyhuśtać... To jedyne nazwisko które nie pasuje do listy nazwisk które tutaj wymieniłeś.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 grudnia 2020 o 2:12
@daclaw Margot i Kaja Godek to dwie różne sprawy. Jeżeli lubisz proste generalizacje to możesz sobie wrzucać do jednego worka, ale pokazujesz jedynie płytkość zrozumienia tematów.
Margot jest prostym przykładem toksycznego wzoru, który poparła lewica a w który można sobie do woli rzucać żartami. A to dlatego, że szeroko rozumiana lewica bardzo popiera Margota. Stąd atakując go Korwin pokazuje, jak nierozsądnym jest głosowanie na lewicę.Niestety cierpią na tym wszystkim osoby które naprawdę mają z tym realny problem.
Korwin to kolejny przykład, że ludzie w pewnym wieku nie powinni już mieć wstępu do polityki, owszem co niektórzy mogliby doradzać ale nie z ław sejmowych czy senatorskich, a co najwyżej z fotela w salonie z kominkiem lub z gabinetu i koniecznie z ograniczonym dostępem do Internetu.
Po prostu powinny być badania psychologiczne. Młodzi ludzie niby mają być mądrzejsi od starszych, ale z 30% młodych w wieku 16-25 lat to dresy, które w gimnazjum dręczyły innych.
@FenrirIbnLaAhad
Niestety to fakt ale to, że rządzą nami idioci to nie jest naszym największym problemem, największym problemem jest to, że ktoś ich wybrał i to na drugą kadencję więc nie można już zwalić wszystkiego na naiwność i wiarę w obietnice.
Nie określił płci dziewic - wystarczy, że przejdzie się do PiS; Ci mają młodych w swoich szeregach w nadmiarze. Wybór szeroki, od Misiewicza do Patkiewicza.
@AIkanaro Nie ma 60 lat i dwóch małżeństw za sobą, żeby można było powiedzieć "nagle". Proces odkrywania heteronienomartywności trwa i jest poprzedzony wewnętrzną walką. W przypadku osób niebinarnych, trzeba jeszcze warunków otoczenia, sprzyjający w ogóle namysłowi nad sobą. To nie jest proste: nie podobają mi się baby, a więc chłopy.
@daclaw Co się tyczy otoczenia to jest to główną przyczyną dla której ludzie zaczynają się zastanawiać w ogóle nad swoją seksualnością, nie koniecznie słusznie. Jak ktoś przebywa w otoczeniu homoseksualistów to wzrastają szanse na to, że też stanie się homoseksualistą. Tak jak ktoś przebywa w środowisku chuliganów sam będzie chuliganem i wymieniać tak można bez końca...
@AIkanaro Ludzie zaczynają zastanawiać się nad swoją seksualnością, gdy im nie idzie z płcią przeciwną i zaczynają odstawać w tym od kolegów.
Nie można "stać się" homoseksualistą. Można podejmować kontakty płciowe z osobami tej samej płci, niezależnie od orientscji, z różnych powodów. Tak samo, homoseksualiści mogą podejmować kontakty z płcią przeciwną (abstrahując od ich jakości i satysfakcji).
Co do wpływu otoczenia - za wyjątkiem naprawdę pojedynczych przypadków, homoseksualiści wychowują się w tzw. normalnych rodzinach. W szkołach też jest zdecydowanie prawilnie. Do końca edukacji raczej "właściwe" wzorce otoczenia - i, popatrz, nie prostuje ich to.
Właśnie. Skoro mając organy płciowe typowe dla danej płci mogę je zupełnie zignorować i uważać się za kogoś innego, to dlaczego mając ciało człowiecze nie mogłabym identyfikować się jako spasiony zadowolony z życia i wysypiający się kot? Stanowczo domagam się uznania moich praw - najdroższej karmy którą wyrzygam na poduszkę, pierwszeństwa w degustacji wszystkiego, co znajdzie się na talerzach, miękkiego posłania, spokoju i ciszy. I żeby mi nikt nie zawracał głowy. I czystej, regularnie sprzątanej kuwety, bo inaczej nasram do butów.
Świat się zmienia, nowi ludzie nie chcą już być tak prosto definiowani jak stare pokolenie. I w sumie można im naskoczyć. Drogi Janusz za 10 - 20 lat będzie już tylko wspomnieniem a nowe pokolenie będzie już rodzicami a może nawet dziadkami. Wąż regularnie zrzuca skórę, a stara skóra nie ma wpływu na to jaki wąż będzie w przyszłości, jest tylko śladem jego przeszłości.
Nie, oni nie czują się motorami ani helikopterami. Nie potrafią zrozumieć jak to jest nie czuć się dobrze w swoim ciele i wymyślaja jakieś abstrakcyjne przykłady, by zranić tych, których nie rozumieją. Tu jednak prawda, że ludzie boją się tych, których nie rozumieją. Najpierw strach, potem nienawiść i na końcu zostaje sam ból. Nienawiść, dyskryminowanie innych to obusieczny miecz. Ale ranienie samego siebie nie usprawiedliwia atakowania innych.
korwin.... w jednym zdaniu tylu bzdur nikt nie potrafi zmieścić...
- co ma płeć do gatunku?
- mityczne zwierzęta to mają gatunki?
- no i po trzecie smoki nie mają dostępu do internetu nareszcie ten cymbał przestanie wypisywać bzdury.....
JANUSZ polskiej polityki. Ile pokoleń jeszcze będzie się nabierało na te tanie triki ?!
@Tomasz3652 Okaże się za kilkanaście może dwadzieścia kilka lat jak ludzie w końcu przestaną głosować na ludzi z PO/PiS/PLS/SLD/Wiosna/Razem
I Konfederacja
Janusz a co powiesz o takiej osobie dotkniętej takim schorzeniem
https://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_niewra%C5%BCliwo%C5%9Bci_na_androgeny
To męzczyzna bo jest nim genetycznie czy kobieta bo fentypicznie ma ciało kobiety..
Osoby interseksulane to mały promil społeczeństwa, ale występują i należy im się pełny szacunek i zrozumienie, problemem jest to że te osoby zostały pominięte totalnie przez rewolucję LGBT i narażone na drwiny takie jak wyżej ze względu na twierdzenie że płeć można wybrać poprostu i bez żadnych operacji, co gorsza co chwila zmieniać.
@alfonso240d ale to prawica twierdzi, że płeć można wybrać i zmieniać ... na lewicy nikt tak nie uważa ... brak ci dziecko wiedzy
@killerxcartoon k*rwa, miec schorzenie a byc calkiem zdrowym i pewnego dnia zaczac sie identyfikowac jako przeciwna plec to dwie inne sprawy. ile mozna takie kretynizmy tolerowac?
@alfonso240d , @paul123
Doucz się
Grupa LGTB to mały procnt społeczeństwa może koło 3 procent
Jak widzisz T oznacza transseksualne a do tej grupy właśnie się zalicza ten przypadek. Są też inne Cefalia , obojnactwo , migracja SRY do chromosomu X uwiąz jąder i inne tego typu zaburzenia jak dodatkowy chromosom Y lub X.
Badania w Szwecji wykazały że poczucie przynależności do płci nie wynika z wychowania I przez wychowanie nie da się psychicznie zamienić chłopca w dziewczynkę. Wiec poczucie przynależności jest cechą związaną z praca mózgu Obecnie trwaja dyskusje czy jest to skutek działania hormonu na mózg w okresie rozwojowym czy skutek zakodowania tego w genach. Są już kandydaci sekwencji genów sprzężnych jakie mogą za to odpowiadać.
Skoro zwrówno wrodzonego popędu homoseksualnego jak i poczucia płci nie da się w żaden sposób uleczyć to co proponujesz? kolejny holokaust i wybijanie ludzi bo katolikom się oni nie podobają ? A oni tez maja prawo żyć szczęśliwie. Jedyna możliwością dla osób T by polepszyć ich egzystencje i sprawić by czuły się szczęśliwe jest zmiana fizycznych cech płci by ją dostosować do postrzegania mózgu . To jest przyczyna zmian płci a nie wybieranie jej .
A nawet jak by był to czyiś kaprys.. Powiedz mi dlaczego ty chcesz komuś tego zakazać ? Przecież to jego życie a nie twoje niech se robi z nim co chce nie twoja sprawa.
Ja się pytam za to ile można tolerować kretynizmy katolickich dewotów narzucającyh swoją wersję moralności innym.
@killerxcartoon a co nauka o tym sądzi ? Wg. skali w linku - Typ 7 to kobieta czy facet ? Jeżeli nauka twierdzi, że typ 7 to kobieta, to każdy typ 7 to kobieta, bez żadnych wyjątków. Następnie badamy typ 6 itd. Janusz się z nauką kłócić nie będzie.
Natomiast wszyscy wiemy, że to żart skierowany w stronę osób które nie są dotknięte takimi schorzeniami.
@Rimcem i dostałem -10 za podanie informacji naukowych bo się katolikom nie podobają
@pawelkolodziej CO TY CHRZANISZ! :D Lewica mówi że można się identyfikować płciowo i biologii ciul do tego :D
@pawelkolodziej myślę że powinieneś zapoznać się z doktrynami których bronisz a później obrażać innych
@killerxcartoon to o czym mówisz to interseksualizm, a przypadki stwierdzenia urodzenia nie w tym ciele dotyczą wg badań brytyjskich najczęściej osób, dzieci które miały styczność z tzw latarnikami LGBT którzy reklamowali w szkołach lub Internecie problemy hormonalne okresu dojrzewania jako zaburzenia tożsamości co skutkowało nieodwracalnymi zmianami poprzez np terapię hormonalną.
@alfonso240d
czy ja jako osoba intermonetarna mogę prosić o datki z uwagi na to, że jestem sam w tym podłym świecie i proszę o nałożenie podatków na bogaczy typy alfons240d abym czuł się mniej ponizony i otrzymywał świadczenia w wielu walutach na wypadek inflacji w niektórych dobrze zarządzanych ukrajach ?
@ProjektUstawy myślę że mówisz o czymś całkowicie innym, poprostu twierdzę że problemy osób interseksulanych, czyli od urodzenia z fizycznymi zaburzeniami są bardzo realne i delikatne, natomiast wymysły i decyzyjność w dobrze płci co godzinę jest szkodliwwa, prowadzi do nadużyć i umniejsza prawdziwym problemom tychże ludzi
@killerxcartoon To strach. Choć trudno w to uwierzyć, oni się autentycznie boją. Więc nie chcą naukowych wyjaśnień, tylko jakiegokolwiek utwierdzenia w przekonaniu, że TEGO nie ma. Jak koronasceptycy.
@alfonso240d
Mylisz się nie da się zmienić poczucia płci. Badania w Szwecji dowiodły eksperymentalnie że nawet jak się dokona operacji i szprycuje hormonami przeciwnej płci i wychowuje jak przeciwną płeć. Poczucie płci nie zmienia się . Co ciekawe niezbyt etyczny eksperyment miał udowadniać coś zupełnie innego I początkowo tak to wyglądało do czasu jak nie dorosły do wieku 20-25 lat ,
A osoby jakie czują się przeciwną płcią już są zauważalne w dzieciństwie. Ja takiego chłopaka pamiętam z podstawówki , była niesamowicie zniewieściały i bawił się tylko z dziewczynami lalkami ... a mówię o tym co było 35-40 lat temu gdy o tego typu problemach się nie rozmawiało .
@zomos czyli nic nie rozumiesz i źle słuchasz ...
@pawelkolodziej Wytłumacz mi jak można źle słuchać ? Czyżby tak źle że się uważa zrypany logicznie przekaz za irracjonalny i to jest złe słuchanie i nierozumienie? Czyli już myślenie logiczne i ocenianie pod względem racjonalności są nierozumieniem i niesłuchaniem :D. Kiedyś idiotów którzy twierdzili "bo tak" się uważało po prostu za idiotów a dziś wymyślają naukę i to badają i jeszcze do niczego to nie prowadzi... Dziś trzeba słuchać jednej nauki bo druga nauka mówi inaczej ale jest niepoprawna politycznie. No patrz jaki człowiek sowiecki się w PRLu udał...
@killerxcartoon Zdajesz sobie sprawę, że za jednym zamachem tłumaczysz dlaczego pedofila nie można ukarać?
@Buka1976
Poczytaj trochę na ten temat bo pierdzielisz głupoty.
Prawdopodobnie kościół ci wmówił zrównanie homoseksualizmu z pedofilią.
To zupełnie dwie różne sprawy. I pedofilia może mieć ukierunkowanie Homoseksualne Heteroseksualne lub Biseksualne. To że w śród duchownych jest ponad przeciętna reprezentacja homoseksualistów i ponad przeciętna reprezentacja pedofilów to już zupełnie co innego i wynika to raczej z tego co pcha ludzi do stanu duchownego. Bo pchają się tam poza cwaniakami widzącymi łatwe życie na cudzy koszt to osoby z zaburzeniami psychorozwojowymi i psychoseksualnymi i takie jakie pochodzą z rozbitych i patologicznych rodzin dla jakich kościół jest zastępczym rodzicem , ucieczką od przerażającej rzeczywistości i odkupieniem wpojonego poczucia grzeszności i nieczystości swoich pragnień. Jakie pogłębia jeszcze bardziej celibat
Karalne są i powinny być tylko rzeczy jakie są szkodliwe. A niewątpliwe szkodliwe jest krzywdzenie dzieci. Nie wiem czy rozumiesz. Nie można skazać kogoś za to tylko że jest pedofilem. Można skazać tylko i wyłącznie za czyny o podłożu pedofilskim. Czyli gwałty, molestowanie i inne czynności seksualne z udziałem osób małoletnich, Utrwalanie rozpowszechnianie przetwarzanie i posiadanie materiałów pornograficznych z udziałem małoletnich. I tak jest na całym cywilizowanym świecie.
Nie wiem czy se zdajesz sprawę ale każdy jest potencjalnym mordercą a wiezienia są pełne ludzi jacy wcześniej nikogo nie zabili
A co do pedofilii sporą część pedofilów da się w wyleczyć. W wielu przypadkach jest to czynność zastępcza wynikająca z zahamowań rozwoju osobowości i opóźnień intelektualnych często spowodowanych odrzuceniem przez dorosłe kobiety lub poczuciem swojej nieatrakcyjności.
@killerxcartoon Cytuję ciebie:
killerxcartoon 10 grudnia 2020 o 21:40
@Buka1976
Poczytaj trochę na ten temat bo pierdzielisz głupoty.
Koniec cytatu.
Na samym początku jesteś nieuprzejmy, grubiański, opryskliwy. Uzasadnij dlaczego mam kontynuować jakąkolwiek dyskusję ze zwykłym hamem?
Ps- pierdzielisz, to sobie w domu mów do kogo chcesz a my się razem na jednym gównie nie ślizgaliśmy.
PS 2- Twój cytat: "Skoro zwrówno wrodzonego popędu homoseksualnego jak i poczucia płci nie da się w żaden sposób uleczyć to co proponujesz? kolejny holokaust i wybijanie ludzi bo katolikom się oni nie podobają ? A oni tez maja prawo żyć szczęśliwie."
Zamiast słowa homoseksualny podstaw dowolnie: pedofil, zoofil, nekrofil.
Wszystkie dewiacje seksualne sprowadzasz do jednego mianownika w pierwszym zdaniu.
Najwyraźniej nie kontrolujesz co sam wygadujesz.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 grudnia 2020 o 8:10
@Buka1976
Mówię ci jeszcze raz przeczytaj jakieś podręczniki do seksuologi z ostatnich 30-40 lat bo siedzisz w średniowieczu. I obrażam cie bo wytykam ci że pierdzielisz głupoty.
Ty sprowadzasz wbrew nauce homoseksualizm do dewiacji. Nie jest nią od 1974 kiedy WHO ją wykreśliła po wnikliwych badaniach.
A nawet jak gdyby było jest setki dewjacji jakie nie są szkodliwe i nikomu nie przeszkadzają w myśl zasady De gustibus non est disputandum. Penalizuje się tylko te jakie są szkodliwe.
Akurat wymieniłeś trzy dewiacje jakie są szkodliwe
Pedofilia - bo krzywdzi dzieci
Nekrofilia - bo profanuje zwłoki
zoofilia - bo krzywdzi zwierzęta
Podobnie penalizowana jak raptofilia czy biastofilia czyli gwałty jeżeli nie były realizowane za zgodą partnera.
@ZbychD
A niby dlaczego nie. To takie osoby głównie zasilają tą grupę T choć na pewno nie wszystkie .
A poj*bami to są skrajni katolicy jacy są przekonani że mogą innym narzucać swój punkt widzenia wykreowany przez wierzenia religijne i propagandę kościoła na temat seksualności.
Każdy ma prawo szukać swojego szczęścia. A skoro to ich uszczęśliwia a nikomu nie robią krzywdy to w czym problem?
Czy uważasz ze ktoś powinien zabronić ci chodzić do kościoła skoro uważasz że to jest twoja samorealizacja i jest ci to potrzebne w życiu? Choć z racjonalnego punktu widzenia to głupota.
@ZbychD
Hmmm. Ludzie są równi względem prawa A mają prawo pokojowo manifestować swoje poglądy ... to gwarantuje konstytucja.. Wiec takie kolorowe grupy maja prawo do swoich parad.. O ile nie będa ich urządzali zbyt często każdy powinien to zaakceptować. A zaczęło się od tego że to ekstremalni katolicy usiłowali je powstrzymać .
Przypominam ze katolicy korzystają z tego samego prawa i tak jak to określiłeś drom ryja pre razy w roku i łażą w jakiś procesjach i odpustach, Nikt jeszcze nie próbował im tego uniemożliwić. Może warto pójść w tą stronę i urządzać antyprocesje ? I przypomnę że katolicy są do tego bardziej uciążliwi bo napierdzielaja dzwonami na msze.... codziennie ..
Podsumowując. Symetria. Chcesz korzystać ze swoich praw daj korzystać z nich też innym .
Jestem wrogiem tego czego oczekują konserwatyści Ze będą siedzieć w domu. mają się pokazać i żyć normalnie bez strachu i agresji ze strony społeczeństwa
Bo konserwatywni katolicy pragną tu utopii systemu Irlandzkiego czy takiego jaki stworzyła III rzesza. Utopii idealnego społeczeństwa gdzie konserwatyści chcą wyrzucić po za nawias społeczny wszystkich co nie pasuje do niego by nie mieć z nimi kontaktu. To ma swoją cenę a jest nią nieszczęście ludzi dyskryminowanych i wypychanych po za nawias. Niemcy tych niepasujących do ich idylli zesłali do obozów gdzie wykorzystano ich do niewolniczej pracy a potem wymordowano ich a byli to lewicowcy, komuniści, ateiści, geje, lesbijki, cyganie, żydzi . Takie Arbacht macht frei. W Irlandii było podobnie choć na innym gruncie i może mniej ekstremalnie . Tam do pralni sióstr magdalenek trafiały kobiety z nieślubnymi dziećmi z różnych powodów w tym z gwałtów, kazirodztwa, prostytucji lub po prostu wolnej miłości i inne kobiety te z przeszłością kryminalną i upośledzone intelektualnie , by nie raziły w idealnym społeczeństwie idealnych katolickich małżeństw . Gdzie przypomnę ci czekała ich rygor , przemoc ze strony sióstr zakonnych i ostracyzm ze strony społeczeństwa a przede wszystkim praca ponad siły do końca życia i gdzie odbierano im dzieci by adoptowały je idealne katolickie rodziny, Takie libensborn. Tu konserwatyści może nie tak ekstremalnie ale proponują w zasadzie to samo. Niech ci co nie pasują do idealnego społeczeństwa elit siedzą w domach i się nie pokazują.
@ZbychD
Oj ogromna ilość facetów i kobiet się z tobą nie zgodzi. Nie zgodzi się z tobą też seksuolodzy. Jak i prawo też klasyfikuje to inaczej. Penetracja klasyczna i analna jest uważana za gwałt natomiast miłość francuska oralna podobnie jak masturbacja już tylko za inną czynność seksualną.
Zgadzam się jednak z tobą że odbywanie stosunków płciowych niezaleznie jakich i z kim oraz innych czynności seksualnych nie powinno odbywać się na widoku publicznym tak by widziały je osoby jakie sobie tego nie życzą. Podobnie jak chodzenie nago i pokazywanie części intymnych w rozumieniu pipki i fiuta i paradowaniem z odsłoniętymi cyckami na wierzchu bo to jest zachowanie nieobyczajne jakie zresztą jest penalizowane. Choć co do ostatniego i karmiącej matki ja osobiście nie mam zastrzeżeń.
Co do reszty
Jestem przeciwnikiem kary śmerci bo wiem z praktyki i obserwacji ze prawo dość często się myli, Poza tym to nie humanitarne.
Zgadzam się że kobieta jest walścicielem swojego ciała i jego dysponentem i jak nie ma ochoty rodzić dzieci to jest jej sprawa . Oczywiście w granicach racjonalnego rozsądku max 12-14 tydzień a później tylko wady płodu lub zagrożenia życia matki.
Nieuczciwi politycy powinni iść siedzieć i to na długo tak samo jak skorumpowani urzędnicy bo to rak toczący struktury państwowe podważający praworządność zaufanie do państwa tak w widełkach od 10 do 25 lat
500+ nie trzeba było by rozdawać jak by się racjonalnie opodatkowywało i nie drenowało społeczeństwa wyśrubowanymi podatkami i mówię o kwocie wolnej od podatku na poziomie 10-12 pensji minimalnych . Bo obecnie z pensji minimalnej ściągną ci 622 zł a dadzą 500 a A do 500 rozbudowuje to zbędną biurokrację i papierkologię.. Ludzie powinni umieć się utrzymywać się ze swojej pracy.
Powszechne prawo posiadania broni i zakaz ingerencji w mir domowy i jak che żyć.
Ta co do Covid19 tez taka jest moja obserwacja i ze jest to przekręt i zasłona dla kryzysu gospodarczego wywoałanego wojną handlową UE i USA z Chianmi oraz Brexitem by ludzie zajęli się czyms innym niż polityką gospodarczą i by zastraszyć społeczeństwo oraz odbierać i ograniczać prawa obywatelskie by zdławić protesty takie jak wybuchły w Chile Iraku Hong-Kongu czy Francji.
Co do mojej opinii o Faszyzmie i systemie Aryjskim (Irlandi) to moje długie przemyśleniana temat konserwatyzmu jego źródła i dążeń oraz podłoża religijno światopoglądowego
@ZbychD
Dlatego nie twierdzę że wszyscy.. Nawet nie twierdze że większość. Gdzieś miałem zestawienie badań statystycznych odnośnie stosunków analnych w poszczególnych krajach ....
Nie zgodzę się z tym. Nie ważne jakie było przestępstwo. Zgoda by społeczeństwo zabijało współobywateli jest zrównaniem się z przestępcą. Nie che być członkiem takiego społeczeństwa bo to niehumanitarne. Za to nie mam nic przeciwko eutanazji na życzenie w tym gdyby więzień sam tego chciał.
Surowość kary nie odstrasza. Odstrasza jej nieuchronność. na utrzymanie więźniów społeczeństwo stać. Tym bardziej że głównie to społeczeństwo produkuje przestępców Resocjalizacja się sprawdza o ile jest prowadzona i jest rozsądny system więziennictwa. I musi buyć on powiązany z sensownym systemem społecznym jaki nie wyzyskuje i edukuje bo to wyzysk na ogół kreuje przestępców oraz brak wykształcenia Wystarczy porównać model Amerykańskiego Szwedzki.
W polskich warunkach nie ma żadnej resocjalizacji w praktyce. W Szwecji do przestępstw wraca zaledwie 5 procent skazanych. To o czymś świadczy
Ma wymagania :-). Oj tam, oj tam - dziewice też bywają w zaawansowanym wieku ;-).
Cóż... Odnośnie wpisu zgodzę się z nim, że jest ,,specjalny'' i należałoby go odpowiednio traktować. Względem schabowych to o ile podobnie jak w bajce napcha się do nich siarki to proszę bardzo.
ja jako 30 latek identyfikuję się jako 12 latek i ide wyrywać dziewczynki LEGALNIE!
@Robsta76 a to nie do tego to całe lewactwo zmierza ?
@Robsta76 Akurat "zgubiony pesel" to bardzo częsta przypadłość Dumnych Heteroseksualnych Mężczyzn (TM). Tylko antydatowanie trochę inne, tak od około 50+ do 20-30.
jako dwinastolatka ;)
Wieku nie da się zmienić, urodziłwś się wtedy i w tardy. Odczucia co do własnej płci są uczuciami, więc one są do zmiany.
@chariot_4 . Odczucia możesz mieć rano inne a wieczorem inne. Ale nie ma i nie będzie pstryczka którym mogłabyś zmieniać płeć zależnie od aktualnych "odczuć". Tak samo jak nie zmienisz koloru oczu czy wzrostu.
Płeć mózgu się różni od biologicznej. Są osoby, które to odczuwają i chcą zmieniać płeć, ale są też takie, które nie. Ale gdy ktoś woli się uważać za dziewczynę/chłopaka i prosi by używać innych form typu ona/on/oni i czuje się z tym lepiej, to co mnie ma obchodzić jego biologiczna płeć?
No i nikt nie mówi, że płeć od razu się zmienia lub chce się zmieniać. Tu była mowa, że ktoś może czuć się lepiej uznając się za tą drugą płeć. Wydaje mi się, że dość dobrze pokazali to w Sabrinie z 2018 w ósmym odcinku drugiego sezonu (serial jest nudny, ale to przykład) - jedna postać zaczyna się uznawać za chłopca od dawna i potem decyduje się do tego przyznać, a potem wbija doppelganger tej Sabriny i mówi, że mogłaby uczynić tą trans postać "prawdziwym chłopakiem", a ta postać odpowiada, że nie chce niczego zmieniać i wystarczy jej tylko czucie i bycie uznawanym przez siebie i innych za chłopaka.
@Robsta76
Żeś się zaorał. Wyrywanie dziewczynek 12-letnich (plus minus) jest nielegalne niezależnie od tego, czy robi to 30-latek czy 12-latek.
Jak zwykle w przypadku JKM czysta erystyka. Właśnie o to chodzi, że ani orientacji ani płci wybrać sobie nie można. W sensie medycznym jest to banalnie proste. Nie potrafimy zmienić czyjegoś mózgu tak by zamiast kobiet preferował mężczyzn i odwrotnie. Jeżeli ma mózg kobiety lub m3żczyzny też tego nie zmienimy. Tu przypomina mi się taki przypadek chłopaka - chromosomy xy. Niby wszystko się zgadza, ale czuję się dziewczyną. No i zaczynają się badana i okazuje się, że ma też macicę. Mutacja genetyczna spowodowała że ma też żeńskie organy wewnętrzne. Przeszła terapię hormonalną i wieku 18 lat zaszła w ciążę. Później chce kontynuować życie jako kobieta. No i teraz pytanie czy tak sobie ciężko wyobrazić sytuację że coś się zrypie i połączenie genów oraz przypadku spowoduje,że jakaś komórka zamiast w lewo będzie rosła w prawo i zamiast mózgu który postrzega swoją płeć zgodnie z płcią ciała będzie z nią sprzeczny. Część ludzi ma serce po prawej stronie, część ludzi jest leworęczna. Ciężko załapać, że pewnych rzeczy wybrać się nie da? I zamiast głupio się upierać że to czyjeś widzimisię nie przeszkadzać im w osiągnięciu szczęścia? Czy wśród tych co chcą zmieniać płeć są tacy którzy potrzebują psychiatry, a nie chirurga? Oczywiście, całkiem sporo. Ale część zwyczajnie się taka urodziła.
Tak ,tylko problem jest w tym że wąska osób interseksulanych i ich prawa zostały zdeptane przez ideologię LGBT. Zaczęło się niewinnie od
Akceptacji osób interseksulanych, następnie wkroczyły osoby trans i ok trzeba akceptować ich prawa, zmiana płci napewno nie jest prostą sprawą. Problem zaczął się kiedy wkroczyły jeszcze bardziej postępowe jednostki które twierdzą że płeć można sobie wybrać, i właściwie dowolnie zmieniać. I dochodzimy do momentu gdzie facet twierdzi że jest kobietą wszyscy mają to akceptować i jako damski już zawodnik MMA pierze po gebach kobiety w klatce.
Tak oto tacy jak Korwin mają się z koho nabijać a osoby interseksulane których problemy są naprawdę delikatną sprawą zostały odsunięte na dalszy plan
Przepraszam komentarz mi się rozwalił, należy go czytać w odwrotnej kolejności
@alfonso240d Możesz edytować, usuwać, a co za tym idzie i je połączyć :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2020 o 22:17
@lech2 Też nie lubię Korwina, ale problem z tą polityką trans-gender to faktycznie jest. Dajmy na to, jak chłop czujący się kobietą zechce uprawiać sport i jako, że czuje się kobietą, będzie chciał to robić w ligach kobiecych to chyba jest oczywiste, że dzięki hormonom będzie miał nad babkami przewagę. A tak się składa, że już są coraz śmielsze próby dopuszczenia osoby transseksualne do rywalizacji z kobietami. To jest przecież zabicie kobiecego sportu.
Wystarczy powiedzieć, że płeć mózgu i biologiczna się różnią.
@JohnLilly Opisujesz problem, który nie istnieje w zawodowym sporcie. Nie tłumaczy też dlaczego utrudnia się życie niesportowcom. Więc ogólnie argument z d.. wzięty.
@alfonso240d Poważnie jakby się nie odzywali i udawali że ich nie ma, to uważasz, że cokolwiek by wywalczyli? Skoro problemu nie ma to po co zmieniać prawo. Jak się upominają o prawa- nie zmienimy prawa bo są roszczeniowi. W rzeczywistości problem jest powszechny brak tolerancji i prześladowania. To, że tego typu działania są wspierane przez rząd i kościół. To co piszesz to są tylko wymówki dla prześladowań. Co ma jakiś zawodnik MMA z tym, że osoby homoseksualne nie mogą oficjalnie zarejestrować swojego związku, co umożliwiłoby im dziedziczenie zgodnie z polskim prawem, czy opiekę nad wspólnymi dziećmi. Co zawodnik MMa ma wspólnego, że zabrania sie uczyć tolerancji w szkołach. Efekt jest taki, że 70% osób homoseksualnych w wieku nastoletnim ma myśli samobójcze. Badania pokazują że edukacjach w szkołach potrafi ten wskaźnik radykalnie obniżyć. Dlaczego próbuje się utrudnić tworzenie schronisk dla osób homoseksualnych wyrzucanych z rodzinnych domów. Pisanie coś w stylu nie jestem homofobem, ale ich nie popieram bo zawodnicy MMA, bo się mają nie afiszować itp. itd. to tylko szukanie wymówek, aby dalej środowisko LBGT prześladować.
@lech2 Problem właśnie istnieje i może jakbyś trochę więcej się interesował sportem to byś o tym wiedział. Mój argument nie jest z tyłka wzięty. "Nie tłumaczy też dlaczego utrudnia się życie niesportowcom." Bo nie miał tego robić, chciałem tylko pokazać, jak ta polityka może być nadużyta. Osobiście nie jestem przeciwnikiem tego, aby ludzie o których pisałeś w pierwszym poście mieli jakieś problemy jeśli chcą zmienić płeć.
@lech2 ja o gruszce ty o pietruszce. Ja mówię o szacunku dla osób z problemami a ty o homoseksualistach, jakbym kazał ich krzyżować. Po drugie jak mówisz o opiece u homoseksualnych nad wspólnymi dziećmi to narażasz się na wyśmiewanie przez dzieci z podstawówki które uważały na biologii
@JohnLilly problem nieistnieje, bo w sporcie zawodowym przepisem są jasne od ponad 50 lat. Po zmianie płci nie wystartujesz. Jeżeli gdzieś nie są doprecyzowane można je w każdej chwili poprawic. Tak polityka dotyka codziennie osoby LGBT i to w negatywnym znaczeniu. Argumentacja sprowadza się do tego, że żądania równych praw dla osób LGBT to postawa roszczeniowa, więc im ich nie damy. Powinni siedzieć cicho i udawać że ich nie ma. Wtedy oczywiście też równych praw by nie dostali, bo problemu nie ma skoro siedzą cicho.
Ponieważ podobno chłopak gdzieś tysiące kilometrów stąd w zawodach szkolnych chciał startować z dziewczynami, bo nie doprecyzowano przepisów dlatego będziemy gnębić i wyśmiewac LGBT, tak jak to robi JKM, jest delikatnie powiedziawszy jest bezdennie głupi. Więc dla mnie jedynym wyjaśnieniem dla jego stosowania jest właśnie gra pozorów. Jak chcesz uderzyć psa kij zawsze się znajdzie.
@alfonso240d twoja postawa jest nacechowana ignorancja. Tak osoby homoseksualne mają wspólne dzieci. Tak jak to w heteroseksualnych rodzinach zdarza się, że jedno albo oboje rodziców nie jest biologicznymi rodzicami, ale jak najbardziej pod każdym innym względem rodzicami są. Gdybyś nie utknął na poziomie podstawówki to byś wiedział że to możliwe na wiele sposobów. W przypadku par lesbijskich wystarczy dawcą spermy. I większość tego typu stałych związków dochowuje się dzieci. No i teraz wyobraź sobie że matka biologiczna dziecka umiera. Albo po wspólnym wychowywaniu dzieci postanawiają się rozstać. Dla dzieci obie są rodzicami. Dla polskiego prawa tylko jedna z nich. Powstaje potężny problem gdy np. dziadkowie po śmierci spróbują odebrać siła dziecko. Albo po rozstaniu jmatka biologiczna odetnie dziecko od tej niebiologicznej. Przy związkach dwóch mężczyzn sprawa się trochę komplikuje. Ale dalej są olbrzymie możliwości. Np. Dzieci z heteroseksualnego związku. Jak częste są to sytuacje wystarczy przykład europosła z Węgier. Łatwo sobie wyobrazić, że po rozstaniu z żoną lub po jej śmierci wspólnie wychowuje z partnerem dzieci. Można sobie wyobrazić że homoseksualna para wynajmuje surogatkę, która po urodzeniu dziecka zrzeka się praw na rzecz biologicznego ojca. Dlatego to co pisze wzbudza śmiech w ignorantach
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2020 o 22:24
@lech2 Związki homoseksualne nie dostają przywilejów małżeństw z prostej przyczyny, z zasady małżeństwo ma funkcje prokreacji a pary homoseksualne nie są w stanie spłodzić potomstwa bez udziału osób trzecich. Przywileje zawsze powinny iść w parze z obowiązkami.
@kibishi po pierwsze, co cię zszokuje, pary homoseksualne mają dzieci. Po drugie nie chodzi o przywileje, tylko o nieutrudnianiem życia. O prozaiczne kwestie jak opieka nad wspólnym potomstwem. Nie chcę się powtarzać, ale większość stałych związek lesbijek dochowuje się dzieci. W prawie polskim tylko jedna jest matką kiedy dla dzieci obie są matkami. Obie o nie dbają, obie kochają. Wbrew pozorom problem dotyczy to też gejów. Mają dzieci z poprzednich związków, dzieci od surogatkę, które zrzekły się opieki na rzecz ojca. I co przy śmierci biologicznego rodzica albo rozstaniu? Udawanie, że problem nie istnieje, bo zatrzymałem się na etapie rozumienia rodzicielstwa jako dawcy i biorcy spermy? Nawet gdy dzieci nie ma to co w przypadku śmierci jednego z członków tego związku? Co ze spadkiem? Majątkiem, który wspólnie wypracowali? Testamenty testamentami, a w polskim prawie i tak rodzina będzie pierwszą w dziedziczeniu. Jedna z osób nagle zachoruje. I znowu co z informacją o stanie zdrowia, opieka, organizacja pogrzebu itp.itd. Jeżeli uznajesz, że państwo nie rzuca kłód pod nogi przy zwykłych prozaicznych sprawach jest przywilej m, to masz pogląd na stosunek państwa do obywatela jak na związek sadysty i masochisty. Albo co jest bardziej prawdopodobne szukasz wymówki dla gnębienia LGBT
@lech2 "Nie chcę się powtarzać, ale większość stałych związek lesbijek dochowuje się dzieci." Tak ale to nie są ich wspólne dzieci, to są dzieci jednej z tych osób + osoby trzeciej, z tego co wiem jeżeli masz parę hetero z dziećmi z poprzedniego małżeństwa to też jest skomplikowana sprawa w przypadku śmierci rodzica, ojczym lub macocha nie koniecznie zostanie uznany/a za opiekuna prawnego. Reszta to są przywileje, 1 przy dziedziczeniu wystarczy wprowadzić pierwszeństwo testamentu, oczywiście osoby z poza rodziny powinny normalnie odprowadzić podatek, 2 przy chorobie można upoważnić kogoś obcego do wglądu w stan zdrowia itp. więc nie wiem w czym problem. Państwo rzuca pod nogi kłody wszystkim.
"Albo co jest bardziej prawdopodobne szukasz wymówki dla gnębienia LGBT" Nie wiem jak można gnębić ideologie i jakoś wnikał w temat nie będę.
@kibishi można gnębić ludzi dehumanizujac ich np. nazywając ich ideologia. Żydów przyrownywano do szczurów. czarnoskórych niewolników do zwierząt gospodarskich itd. Ten sam poziom argumentacji. To nie "ideologia" tylko ludzie żyjący w związkach proszą o uznanie ich związków przez państwo. To nie ideologia tylko ludzie mają myśli samobójcze z powodu nietolerancji. To nie ideologia a ludzie mają problemy w przypadku śmierci partnera. Co do małżeństw jako czysto prokreacyjnego związku powstaje pytanie co z małżeństwami które dzieci się nie dochowały albo takie w których dzieci odchowali i już mieć nie b3da z przyczyn wieku, problemów zdrowotnych albo dzieci adoptowaly. Jeżeli ty uważasz że "przywileje" są tylko za spłodzenie dzieci ( bo za wychowywanie najwulyraźniej jak widać już nie) to czemu nie jesteś za dawanie "przywilejów" tylko tym co spłodzili, a nie wszystkim małżeństwom. Jak dla mnie szukasz tylko wymówek dla nienawiści i gnębienia ludzi, którzy nic złego ci nie zrobili.
@lech2 "problem nie istnieje" powtarzaj jak mantrę i tak nie wiele to zmieni. Nie obiło Ci się o uszy może zamieszanie wokół Afrykańskiej sprinterki Caster Semenya? Pani mająca hiperandrogenizm, (oprócz niej było jeszcze kilka podobnych, ale ona chyba jest najbardziej rozpoznawalna). Długo zwracano uwagę, że ta zawodniczka ze względu na swoją przypadłość ma olbrzymią przewagę nad innym paniami, ale były naciski, żeby jej nie ruszać i przez jakiś czas faktycznie przymykano na nią oko, i dopiero stosunkowo niedawno zrobiono z nią (i podobnymi osobami) porządek. Nadal jednak pewnym środowiskom się to nie podoba.
Inny przykład to zawodniczki ze stanu Connektiket Terry Miller i Andraya Yearwood obie panie są transseksualne, i zajęły pierwsze i drugie miejsce w szkolnych mistrzostwach stanowych.
I możesz napisać, że w pierwszym przypadku to nie do końca trans, a z resztą ostatecznie zrobiono z tym porządek. Natomiast w drugim, że to mistrzostwa szkolne a nie poważne zawody. Jednak sam widzisz, że próby wepchnięcia osób transseksualnych do lig kobiecych już są.
@lech2 Znam 5 osób homoseksualnych i kilka biseksualnych a tylko 1 z tych osób utożsamia się z LGBT cała reszta uważa tą ideologie za szkodliwą, oni w większości chcą żyć normalnie a przez to że LGBT tak się mocno pcha wszędzie to ludzie coraz bardziej nienawidzą osób tego typu i coraz bardziej ich prześladują.
Kolego lech2, możemy się kłócić i wyzywać tydzień, ty będziesz mówił o problemach osób homoseksualnych ja że wszystko to co mówisz da się rozwiązać wizytą u notariusza, a przecież nikt rodzicom jacy oni by nie byli za orientację sex dzieci nie zabiera, i tak będziemy się sprzeczać aż trąby anielskie zadmią na sąd ostateczny. Fakt jest taki że żyjemy w jakiejś tam imitacji demokracji która jak wiadomo jest ujowym systemem lecz nikt nic lepszego nie wymyślił i większość nie godzi się na adopcję dzieci przez pary homoseksualne, a patrząc na trendy polityczno społeczno demograficzne prędko się to nie zmieni.
@JohnLilly czyli piszesz o 100% kobiecie ( chromosomyXX, brak męskich genów determinujących płeć), jako przykładzie, że transseksualne osoby stanowią problem w sporcie zawodowym. Fascynujące. kobieta ma wrodzony wysoki poziom testosteronu. Ale nie powoduje to to że jest mężczyzna albo osoba transeksyalna. Nawet nie ma tak wysokiego poziomu testosteronu jak mężczyźni. Taka odmiana, wariant normy, jak 2 metry wzrostu albo genetycznie predyspozycja do dużej masy mięśniowej. Dlatego jej przypadek wzbudza tyle kontrowersji. Dlaczego zakazuje się jej biegać, skoro inne zawodniczki też mają różne odchyły od przecietnej. No i o problemach na zawodach szkolnych w USA. Dlatego trzeba gnębić LGBT w Polsce. Faktycznie sensowny argumentacja.
@alfonso240d w Polsce testament nie spowoduje że przekażesz majątek osobie niespokrewnionej. Piszesz bzdury że załatwi to wizyta u notariusza. Sprawa jest bardzo skomplikowana. Konieczne jest wydziedziczenie całej rodziny, co jest w praktyce nierealne, chyba że wszyscy się wobec takiej osoby zachowku wspsób karygodny. Dopiero wtedy gdy rodzina nie może dziedziczyć możesz zapisać w testamencie majątek komu chcesz. Możesz zostawić zapis wyndykacyjny dotyczący konkretnych przedmiotów, ale nie pieniędzy, środków na koncie, ale rodzina może i tak żądać zachowku. Mało tego- za każdym razem jak coś kupisz musisz zlecieć do notariusza i pisać kolejny testament.
I oczywiście że można odebrać dziecko osobie która będzie pełnić funkcję drugiej matki/ ojca bo z punktu widzenia polskiego prawa jest nikim dla dziecka. Jak ktoś będzie chciał to takie dziecko odbierze. Albo rodzic biologiczny przy rozstaniu. Albo dziadkowie.
A to jest tylko wierzchołek góry lodowej problemów, które mają ludzie żyjących w związku nie uznawanym przez polskie prawo. Nawet konkubinat w polsce daje różnego rodzaju ułatwienia. Nie ma też problemu z wzięciem ślubu cywilnego. Ale nawet parom heteroseksualnym, które ślubu nie chcą brać przydałaby się instytucja związków partnerskich, bo część ich problemów jest zbliżona do problemu par homoseksualnych( np. problemy z dziedziczeniem majątku)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2020 o 13:34
@lech2 Wymądrzaj się dalej. Niej jest prawdą to co napisałeś, że w sporcie zawodowym nie ma osób transeksualnych, i można znaleźć przykłady takich osób na świecie. I nawet jeśli w Polsce tego nie ma (przynajmniej jak na razie), to nie oznacza, ze polskich reprezentantów to nie dotyczy, bo przecież sportowcy też jeżdżą na zawody ogólnoświatowe. "No i o problemach na zawodach szkolnych w USA. Dlatego trzeba gnębić LGBT w Polsce" Wymagania tych środowiska są praktycznie takie same niezależnie od rejonu geograficznego, ale nawet pomijając ten fakt to i tak powinniśmy się przyglądać temu co się dzieje w innych krajach, ponieważ polscy politycy potrafią się inspirować tym co się dzieje za granicą, a też niektóre prawa można próbować nam narzucić poprzez różne traktaty międzynarodowe.
Taka małą prośba do Ciebie, nie próbuj mi imputować jakichś poglądów, bo nie uważam, że kogoś trzeba gnębić za poglądy. Chcę Ci tylko pokazać, że środowisko LGBT też z wieloma żądaniami nie jest wcale w porządku. Wszystko upraszczasz do kwestii dyskryminacji tych osób, a często sprawa jest bardziej skomplikowana.
@JohnLilly ja ci nie imputuje poglądów, ale bronisz wypowiedzi która gnębi osoby transeksyalna. Nie, nie ma w sporcie zawodowym osób genetycznie o płci męskiej czy posiadającymi kiedykolwiek narządy męskie rywalizujących w zawodach tylko dla kobiet. W historii zdarzały się próby oszustw, czy starty osób które miały kobiece narządy, a genetycznie były mezczyznami, ale to bylo dawno albo w sposób oczywisty łamało przepisy. Jeżeli pisanie prawdy to wymądrzanie, to niech tak będzie. Będę pisał prawdę niezależnie jak to nazwiesz. Jeżeli uważasz, że jakieś postulaty organizacji LGBT są nie w porządku to podaj konkretnie które. Weź listę ich postulatów np. z marszu równości podaj które to są te nie wporzadku. I objaśnij czemu wypowiedź JKM o tym, że płeć można sobie swobodnie wybierać ma sens, a nie jest zwykłym przykładem gnębienia.
@lech2 Małe niezrozumienie. Nie bronię wypowiedzi Korwina tylko uważam, że problem z polityką trans-gender istnieje. Korwin nawet jak porusza mądry temat to robi to w głupi sposób. Dobra z rozmowy o sporcie zrobiła się faktycznie przepychanka, ja mówię "tak" Ty mówisz "nie" to faktycznie nie ma sensu. Spójrzmy może na obszar kultury masowej, gdzie w różnych filmach zaczęto na siłę ładować wątki LGBT; "kobieca siła" itp. Co się teraz stało w Oscarach? Do 2024 roku film będzie musiał spełniać określone wymagania, aby mógł dostać nagrodę. Te wymagania są związane z tematyką LGBT. Trzeba będzie tam dać jakąś mniejszość bądź to kobiecą, rasową, bądź właśnie LGBT. Człowiek patrząc na to wszystko ma wrażenie, że tu już nie chodzi o wyrównanie szans a o przywileje.
@JohnLilly w filmie nie będzie konieczności umieszczenia mniejszości, aby otrzymać Oscara. Jeżeli wśród artystów filmowców jest nadreprezentacja LGBT nie dziw się że będą poruszać wątki , które są im bliskie. Nie ma żadnego prawa, które nakazuje umieszczania tego typu wątków, zaś w niektórych krajach są prawne lub miękkie ( npm ograniczające możliwość przyznania dotacji, katagoria18+ jeżeli takie wątki się pojawiają itp.) próby eliminacje tego typu wątków. Więc mówimy nie o przywilejach, a o dyskryminacji. Z punktu widzenia prawicy próba wsparcia przez organizatora Oscarów walki z dyskryminacja powszechną w Hollywood jest dyskryminacją. To jest śmieszne. Jeszcze nie tak dawno Cztngis-Chana, cesarza Chin itp grali biali. Na ten moment przepisy przyznawania Oscarów są tak łagodne, że ciężko będzie odszukać filmu który nie spełnia tych warunków. Trzeba będzie z premedytacją dyskryminować kobiety, niepełnosprawnych, mniejszości rasowe aby ich nie spełnic
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2020 o 7:13
Panie Januszu jest pan wielki pozdrawiam.
@SzamanSlonca To ironia?
Jeśli nie, to za co? Zwykła, lekko zmodyfikowana copypasta dyżurnego komentarza, który ZAWSZE pojawia pod każdym memem czy innym materiałem na temat płci i jej aspektów.
To właśnie czynią wszyscy populiści - nasłuchują, co piszczy w trawie i kraczą tak samo. W ten sposób, wraz ze swoimi zwolennikami, wzajemnie utwierdzają się w swojej racji. Nawet takiej całkiem z dupy. Proszę spojrzeć na Adriana - jak trzeba, to i antyszczepionkowcem zostanie.
Dziwię się, że tego nie widzicie...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2020 o 20:41
@daclaw
Nie to niejest ironia. Bo mimo że Pan Korwin czasem gada głupoty to powiedz czym się różni od tych wszystkich premierów,ministrów czy prezydentów ktozy gorsze pierdziela farmazony z takim namaszczeniem jakby pismo święte pisali natchnieni przez ducha świętego? a jak Pan Korwin coś powie to w takim tonie że chce się człowiek śmiać z tego wszystkiego co się w polityce dzieje.
@daclaw Pomyślmy dlaczego ten kiepski żart ciągle nie przestaje być aktualny. Ach tak przez takie osoby jak Margot, nad którym piała cała lewica.
I tak płci nie można sobie "wybrać". Możemy jednak z pomocą lekarzy i psychologów ustalić że u pewnych osób wystąpiły zaburzenia płciowe przez które błędnie im określiliśmy płeć zaraz po urodzeniu. Bo w 99,9% przypadkach wystarczy rzut oka na to co ma pomiędzy nogami. Jednak istnieją zaburzenia które temat komplikują. Co nie zmienia faktu że nie ma to nic wspólnego z wyborem czy zmianą płci. Płeć masz jedną tylko przez zaburzenia mogła być ci przypisana nie ta co powinna. Ale jest(czy raczej powinna być) to kwestia czysto medyczna i do bólu techniczna.
@SzamanSlonca Szczerze, to mam alergię na takich, co to "dobrze gadają", bo paru już takich poznałem, co byli świetni jako krytycy i opozycjoniści, zaś cały czar prysł, gdy dostali realną władzę: Miller, Lepper, Barbara Piwnik, Palikot...
@ciomak12 Margot jest tyle samo warta, co Kaja Godek - nie mam pojęcia, dlaczego one są traktowane jako jakkolwiek reprezentatywne? Prezentują ekstremizm, od którego na prawo/lewo jest już tylko ściana.
Rozwieszanie flag ma być przemocą? O raju... Ludzie naprawdę się boją jakichś najazdów ludzi lpg i każde ich zachowanie jest traktowane jak rozpoczęcie holokaustu. :l
@daclaw Lepper? On dostał "realną władzę" w ogóle? Poza tym, za to, że dobrze gadał to pomogli mu się wyhuśtać... To jedyne nazwisko które nie pasuje do listy nazwisk które tutaj wymieniłeś.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2020 o 2:12
@daclaw Margot i Kaja Godek to dwie różne sprawy. Jeżeli lubisz proste generalizacje to możesz sobie wrzucać do jednego worka, ale pokazujesz jedynie płytkość zrozumienia tematów.
Margot jest prostym przykładem toksycznego wzoru, który poparła lewica a w który można sobie do woli rzucać żartami. A to dlatego, że szeroko rozumiana lewica bardzo popiera Margota. Stąd atakując go Korwin pokazuje, jak nierozsądnym jest głosowanie na lewicę.Niestety cierpią na tym wszystkim osoby które naprawdę mają z tym realny problem.
Niezależnie od poglądów i sympatii do powyższej osoby, to niewątpliwie + za dystans do siebie :)
Korwin to kolejny przykład, że ludzie w pewnym wieku nie powinni już mieć wstępu do polityki, owszem co niektórzy mogliby doradzać ale nie z ław sejmowych czy senatorskich, a co najwyżej z fotela w salonie z kominkiem lub z gabinetu i koniecznie z ograniczonym dostępem do Internetu.
@tomekbydgoszcz haha, on i tak jest lepszy od 4/5 polityków... więc to chyba jednak nie wiek.
@FenrirIbnLaAhad Dziadek już bredzi, dobry to on był 20 lat temu, a właściwie to śmieszny, a teraz na starość zrobił się żałosny.
Po prostu powinny być badania psychologiczne. Młodzi ludzie niby mają być mądrzejsi od starszych, ale z 30% młodych w wieku 16-25 lat to dresy, które w gimnazjum dręczyły innych.
@tomekbydgoszcz nie twierdziłem czy jest dobry czy nie, tylko że i tak jest lepszy od większość miłościwie nam urzędujących...
@FenrirIbnLaAhad
Niestety to fakt ale to, że rządzą nami idioci to nie jest naszym największym problemem, największym problemem jest to, że ktoś ich wybrał i to na drugą kadencję więc nie można już zwalić wszystkiego na naiwność i wiarę w obietnice.
Tu się z nim w pełni zgadzam.
Współczuję Januszowi. Od 40 lat musi oglądać jak te sprzedajne szmaty niszczą Polskę.
JKM, jako zasłużony działacz Związku Młodzieży Socjalistycznej pewnie dobrze rozumie poglądy lewaków.
@Tomasz3652 jakby obecni lewacy mieli coś wspólnego z tamtą komuną.
@Dinaeel
to by korwin sie do nich zapisal?
Nie określił płci dziewic - wystarczy, że przejdzie się do PiS; Ci mają młodych w swoich szeregach w nadmiarze. Wybór szeroki, od Misiewicza do Patkiewicza.
Co to za prawacki wymysł "każdy może wybrać sobie płeć"? To co siedzi w głowie tego choego człowieka jest straszne.
@pawelkolodziej Powiedż to Margot który nagle zaczął określać się jako kobieta i lesbijka...
@AIkanaro Nie ma 60 lat i dwóch małżeństw za sobą, żeby można było powiedzieć "nagle". Proces odkrywania heteronienomartywności trwa i jest poprzedzony wewnętrzną walką. W przypadku osób niebinarnych, trzeba jeszcze warunków otoczenia, sprzyjający w ogóle namysłowi nad sobą. To nie jest proste: nie podobają mi się baby, a więc chłopy.
@daclaw Co się tyczy otoczenia to jest to główną przyczyną dla której ludzie zaczynają się zastanawiać w ogóle nad swoją seksualnością, nie koniecznie słusznie. Jak ktoś przebywa w otoczeniu homoseksualistów to wzrastają szanse na to, że też stanie się homoseksualistą. Tak jak ktoś przebywa w środowisku chuliganów sam będzie chuliganem i wymieniać tak można bez końca...
@AIkanaro Ludzie zaczynają zastanawiać się nad swoją seksualnością, gdy im nie idzie z płcią przeciwną i zaczynają odstawać w tym od kolegów.
Nie można "stać się" homoseksualistą. Można podejmować kontakty płciowe z osobami tej samej płci, niezależnie od orientscji, z różnych powodów. Tak samo, homoseksualiści mogą podejmować kontakty z płcią przeciwną (abstrahując od ich jakości i satysfakcji).
Co do wpływu otoczenia - za wyjątkiem naprawdę pojedynczych przypadków, homoseksualiści wychowują się w tzw. normalnych rodzinach. W szkołach też jest zdecydowanie prawilnie. Do końca edukacji raczej "właściwe" wzorce otoczenia - i, popatrz, nie prostuje ich to.
Właśnie. Skoro mając organy płciowe typowe dla danej płci mogę je zupełnie zignorować i uważać się za kogoś innego, to dlaczego mając ciało człowiecze nie mogłabym identyfikować się jako spasiony zadowolony z życia i wysypiający się kot? Stanowczo domagam się uznania moich praw - najdroższej karmy którą wyrzygam na poduszkę, pierwszeństwa w degustacji wszystkiego, co znajdzie się na talerzach, miękkiego posłania, spokoju i ciszy. I żeby mi nikt nie zawracał głowy. I czystej, regularnie sprzątanej kuwety, bo inaczej nasram do butów.
poglądy ma okropne, ale tu akurat RigCz
Widzę, że prezes w formie :D
Świat się zmienia, nowi ludzie nie chcą już być tak prosto definiowani jak stare pokolenie. I w sumie można im naskoczyć. Drogi Janusz za 10 - 20 lat będzie już tylko wspomnieniem a nowe pokolenie będzie już rodzicami a może nawet dziadkami. Wąż regularnie zrzuca skórę, a stara skóra nie ma wpływu na to jaki wąż będzie w przyszłości, jest tylko śladem jego przeszłości.
Nie, oni nie czują się motorami ani helikopterami. Nie potrafią zrozumieć jak to jest nie czuć się dobrze w swoim ciele i wymyślaja jakieś abstrakcyjne przykłady, by zranić tych, których nie rozumieją. Tu jednak prawda, że ludzie boją się tych, których nie rozumieją. Najpierw strach, potem nienawiść i na końcu zostaje sam ból. Nienawiść, dyskryminowanie innych to obusieczny miecz. Ale ranienie samego siebie nie usprawiedliwia atakowania innych.
Człowiek dzban.
Kaczyńskiego co najwyżej może dostać. Siebie warci.
Janusz xujni nie powie.
korwin.... w jednym zdaniu tylu bzdur nikt nie potrafi zmieścić...
- co ma płeć do gatunku?
- mityczne zwierzęta to mają gatunki?
- no i po trzecie smoki nie mają dostępu do internetu nareszcie ten cymbał przestanie wypisywać bzdury.....