To tak nie działa. Kiedy celnicy znajdą samochód z tak spreparowanymi łbami wkrętów wyciągają takie auto na bok do szczegółowej kontroli. Pozostałe samochody przejeżdżają swobodnie.
W takim razie zmieniasz w swoim samochodzie wszystkie śrubki na takie spreparowane, aby celnicy mogli zająć się sprawdzaniem czystego samochodu, bez kontrabandy.
A w tym czasie mogą przyjeżdżać wszystkie pozostałe pojazdy wypakowane czym sie chce.
@vlkplzn Kilka razy tego używałem. W tym przypadku trzeba by najpierw jeszcze zeszlifować łeb wkręta na płasko aby móc wywiercić wstępny otwór dla właściwego narzędzia. Jeśli takich wkrętów jest kilka to zabawa na dłużej.
@Myslaca_istota Jeśli sobie wyobrazisz ten przyrząd z ww. łbem to sam stwierdzisz, że to się nie uda.
Wkręcić tak, wykręcić nie.
PS. Jestem gadżeciarzem - mam takie coś w garażu ;)
Hahahaha... 2 kawalki szerszej i cienkiej blaszki. Pomiędzy włożyć płaski śrubokręt. Na zdjęciu widać że jest jeszcze wystarczająco miejsca zanim zaczynają się spiłowania ścianek żeby blaszki mogły się zaprzeć. Odkręcone.
Akurat te śrubki w rozsądnych rozmiarach da się w miarę łatwo wykręcić. Wystarcza dobry śrubokręt/przecinak, przywalisz raz młotkiem i już bez problemu złapie. Tym bardziej łatwo to odkręcić wkrętarką udarową, która szybko wcina się w to zaokrąglenie.
To tak nie działa. Kiedy celnicy znajdą samochód z tak spreparowanymi łbami wkrętów wyciągają takie auto na bok do szczegółowej kontroli. Pozostałe samochody przejeżdżają swobodnie.
@koszmarek66 i dlatego puszczasz kilka takich samochodów, które jadą puste ;) a w "normalnym" przewozisz co trzeba
@koszmarek66 dokładnie raz może zadziała więcej juz nie :P strażnicy to nie idioci :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 grudnia 2020 o 12:33
W takim razie zmieniasz w swoim samochodzie wszystkie śrubki na takie spreparowane, aby celnicy mogli zająć się sprawdzaniem czystego samochodu, bez kontrabandy.
A w tym czasie mogą przyjeżdżać wszystkie pozostałe pojazdy wypakowane czym sie chce.
@koszmarek66
I tam rozkręcają do śrubki, np. takimi bitami.
https://static2.redcart.pl/templates/images/thumb/20297/600/9999/pl/0/templates/images/products/20297/161-142357_0.jpg
@vlkplzn Kilka razy tego używałem. W tym przypadku trzeba by najpierw jeszcze zeszlifować łeb wkręta na płasko aby móc wywiercić wstępny otwór dla właściwego narzędzia. Jeśli takich wkrętów jest kilka to zabawa na dłużej.
@koszmarek66
Celnikowi nieśpieszno. Mają czas.
@yoyo2123 Rzecz w tym aby wiedzieć ile ma być pustych :)
dlatego z tak spreparowanymi srubami puszcza się parę wabikow przed prawdziwym mulem...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 grudnia 2020 o 13:49
@Myslaca_istota Jeśli sobie wyobrazisz ten przyrząd z ww. łbem to sam stwierdzisz, że to się nie uda.
Wkręcić tak, wykręcić nie.
PS. Jestem gadżeciarzem - mam takie coś w garażu ;)
Hahahaha... 2 kawalki szerszej i cienkiej blaszki. Pomiędzy włożyć płaski śrubokręt. Na zdjęciu widać że jest jeszcze wystarczająco miejsca zanim zaczynają się spiłowania ścianek żeby blaszki mogły się zaprzeć. Odkręcone.
Pozostaje jeszcze palnik i kątówka.
W latach 90-tych to celnicy byli przez przemytników opłaceni i nie sądze żeby komuś kombinować z takimi wkrętami
Akurat te śrubki w rozsądnych rozmiarach da się w miarę łatwo wykręcić. Wystarcza dobry śrubokręt/przecinak, przywalisz raz młotkiem i już bez problemu złapie. Tym bardziej łatwo to odkręcić wkrętarką udarową, która szybko wcina się w to zaokrąglenie.