podziekujcie zwiazkom i prezesowi ktory powiedzial doslownie ''walizka dla mnie i kazdego z druzyny plus dla tego ch...ja ze zwiazkow i mozemy gadac. Z wizyta byla wtedy delegacja z Toyoty na razie tak rozpoznawczo zeby zobaczyc jak sie z kim rozmawia co u azjatow jest standardem w podejsciu, noi sie przekonali jak sie gada, zreszta zachowanie pakietu socjalnego byloby sampbojstwem dla inwestora ale dlaczego taki byl wskazany pakiet to juz kto wie ten wie. Chcialem przy okazji nawiazac tu do sporu GDDKiA z firma Covec. Jest to identyczna sytuacja, tyle ze chinczycy juz testowali przed wystrzalem calej machiny administracyjnej ogslugujacej Nowy Jedwabny Szlak w praktyce jak sie z ludzmi u nas ''gada'' , no niestety dla nich bylo to wrecz niepojecie zalosne ze aparat wladzy nic nie mogl, nie mogl zalatwic, stalych cen. zezwolen, ehh... Oni jeszcze sprobuja ale juz z innym podejsciem bo runde pierwsza w walce o pierwsze meojsca w tym projekcie koncertowo wrecz jakby na zyczenie przegralismy z Niemcami.
@lokutus, jedynie Škoda była odrębną marką. Dacia to ówczesna licencja Renault, a Łada to Fiat, ale zapewne to wiesz. Myśmy mieli tylko Syrenkę, ale to raczej nie jest żaden powód do dumy. Polonez też od Fiata.
Jakie "nasze marki"? Syrena z początku lat 50-ych, czy 3 buda do Fiata Milletrecento (1300)?
Jakie własne konstrukcje opracowało I WDROŻYŁO FSO? - Ile lat się męczyli z zaprojektowanym od początku przez Włochów Polonezem Kombi?
Jak mogła być atrakcyjna fabryka produkująca mniej niż 4 samochody rocznie na jednego zatrudnionego? I to jak - popatrz sobie na jakość wykonania Polonezów z przed ery Daewoo. Pasowanie stopami, byle na sztukę, byle jak....
A mieliśmy jakieś? od lat 70tych promowaliśmy zamiast własnej marki FSO i FSM włoskiego Fiata . Potem wróciliśmy do własnej marki FSO z Polonezem.. jaki na dobrą sprawę był liftingiem fiata 125 P .. Nie było co zachować..
@rafik54321 To jest tylko projekt, a właściwie koncepcja grafika. Nic więcej. Nie ma żadnej szansy aby tego rodzaju samochód ukazał się pod tą marką. nie po to Renault ma Dacię, żeby tam nowości sprzedawać.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 stycznia 2021 o 3:09
Oj tam oj tam, marudzicie! Że Rumunia nadal ma Dacię? Że Czesi nadal mają korzyści ze Skody, chociaż odsprzedali Volkswagenowi? Ale nie mają tego co my! A my mamy:
-Całkowity zakaz aborcji
-Zakaz współżycia przed ślubem
-Świętego za życia
-Dwie największe siły polityczne
Więc co nam po korzyściach z Poloneza czy odnowionego Malucha, skoro nikt inny nie ma tego co my!!! Tego chcieliście?!? To macie!!! Skąd więc to malkontenctwo?
To tylko model koncepcyjny stworzony przez jakiegoś grafika, nie związanego z marką. Taki samochód nigdy nie powstanie, a właściciel Dacii nie pozwoli na konkurencję tej marki z jego modelami premium.
Bez podniety, to tylko grafika komputerowa, finalnie auto będzie wyglądało zupelnie inaczej, jeśli w ogóle powstanie xD
podziekujcie zwiazkom i prezesowi ktory powiedzial doslownie ''walizka dla mnie i kazdego z druzyny plus dla tego ch...ja ze zwiazkow i mozemy gadac. Z wizyta byla wtedy delegacja z Toyoty na razie tak rozpoznawczo zeby zobaczyc jak sie z kim rozmawia co u azjatow jest standardem w podejsciu, noi sie przekonali jak sie gada, zreszta zachowanie pakietu socjalnego byloby sampbojstwem dla inwestora ale dlaczego taki byl wskazany pakiet to juz kto wie ten wie. Chcialem przy okazji nawiazac tu do sporu GDDKiA z firma Covec. Jest to identyczna sytuacja, tyle ze chinczycy juz testowali przed wystrzalem calej machiny administracyjnej ogslugujacej Nowy Jedwabny Szlak w praktyce jak sie z ludzmi u nas ''gada'' , no niestety dla nich bylo to wrecz niepojecie zalosne ze aparat wladzy nic nie mogl, nie mogl zalatwic, stalych cen. zezwolen, ehh... Oni jeszcze sprobuja ale juz z innym podejsciem bo runde pierwsza w walce o pierwsze meojsca w tym projekcie koncertowo wrecz jakby na zyczenie przegralismy z Niemcami.
Dacia to Renault, tak samo jak Łada. Škoda to VW.
@adamis62 teraz a kiedys za komuny tak jak my oddzielna marka
@lokutus, jedynie Škoda była odrębną marką. Dacia to ówczesna licencja Renault, a Łada to Fiat, ale zapewne to wiesz. Myśmy mieli tylko Syrenkę, ale to raczej nie jest żaden powód do dumy. Polonez też od Fiata.
A beskid wars analog
Wpisz se na yt polskie prototypy samochodòw lub nawet wojskowości zdziwisz sie naprawde
Jakie "nasze marki"? Syrena z początku lat 50-ych, czy 3 buda do Fiata Milletrecento (1300)?
Jakie własne konstrukcje opracowało I WDROŻYŁO FSO? - Ile lat się męczyli z zaprojektowanym od początku przez Włochów Polonezem Kombi?
Jak mogła być atrakcyjna fabryka produkująca mniej niż 4 samochody rocznie na jednego zatrudnionego? I to jak - popatrz sobie na jakość wykonania Polonezów z przed ery Daewoo. Pasowanie stopami, byle na sztukę, byle jak....
A mieliśmy jakieś? od lat 70tych promowaliśmy zamiast własnej marki FSO i FSM włoskiego Fiata . Potem wróciliśmy do własnej marki FSO z Polonezem.. jaki na dobrą sprawę był liftingiem fiata 125 P .. Nie było co zachować..
Bankier.pl " Stworzyliśmy Polskę jako kraj taniej siły roboczej". Polecam przeczytać.
@Dipol, jak już, to komuna takim go stworzyła.
@admis62 Komuna stworzyła kraj kombinatorów. Niemcy tylko odpowiednio to rozegrali.
Pytanie czy ten model to tylko koncept na targi czy faktyczny model produkcyjny
@rafik54321 To jest tylko projekt, a właściwie koncepcja grafika. Nic więcej. Nie ma żadnej szansy aby tego rodzaju samochód ukazał się pod tą marką. nie po to Renault ma Dacię, żeby tam nowości sprzedawać.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 stycznia 2021 o 3:09
Czyli cały temat jest o kand tyłka rozbić... To auto nie wejdzie do produkcji.
Takie rzeczy robi się na targi motoryzacyjne aby przyciągnąć uwagę...
Mamy już chociaż nazwę tego samochodu elektrycznego jaki ma powstać? Czy chociaż kolor jest ustalony?
Oj tam oj tam, marudzicie! Że Rumunia nadal ma Dacię? Że Czesi nadal mają korzyści ze Skody, chociaż odsprzedali Volkswagenowi? Ale nie mają tego co my! A my mamy:
-Całkowity zakaz aborcji
-Zakaz współżycia przed ślubem
-Świętego za życia
-Dwie największe siły polityczne
Więc co nam po korzyściach z Poloneza czy odnowionego Malucha, skoro nikt inny nie ma tego co my!!! Tego chcieliście?!? To macie!!! Skąd więc to malkontenctwo?
To tylko model koncepcyjny stworzony przez jakiegoś grafika, nie związanego z marką. Taki samochód nigdy nie powstanie, a właściciel Dacii nie pozwoli na konkurencję tej marki z jego modelami premium.
To tylko szkic stworzony przez fana marki