Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
368 371
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
E Elathir
+4 / 4

A najlepsze w tym jest to, ze i tak trzeba ta ładowarkę kupić osobno, bo ta od poprzedniego modelu nie pasuje.

Generacje wcześniej to tłumaczenie się chociaż tym broniło, że tam była wykorzystana stara ładowarka i część klientów ją posiadała, ale tutaj już nie broni się niczym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 0

To też jest formą upośledzenia. Mamy ogrom regulacji, a jakoś nie potrafią się dogadać w sprawie standardu szybkiego ładowania. Jest na rynku kilka pospolitych standardów typu Fast Charge (5V 2A), Quick Charge (9V 2A) czy Super Charge (5V 4.5A). Problem w tym, że japcok wymyśla własne protokoły komunikacyjne. Można było to zaobserwować chociażby z hubami USB. Te drogie od japcoka działały dobrze, markowe dobrych producentów nie. Niby standard spełniały, a coś było nie tak. Przepustowość była tak mała, że nie nadawały się do wielu zastosowań jak podłączenie kamery. Problem gdzieś w oprogramowaniu, które nie rozpoznawało oryginalnego urządzenia i ograniczało się do starszego protokołu. To już jest wyższy poziom chamstwa aby brać kasę za korzystanie z USB 3.0.
Ogólnie problemów jak ten będzie jeszcze wiele. Aż dziw bierze, że japcok nie ma własnego protokołu łączności bezprzewodowej. Chociaż nie, czekaj. Mają własny protokół, z Apple nie sparujesz żadnego urządzenia którego producent nie kupił ich licencji. Rok temu kupowałem skaner OBD. Były dostępne dwie wersje. BT na wszystko poza Apple i wifi na wszystko. Oczywiście wifi jest gorsze, bo wymaga odłączenia się od sieci i połączenia z urządzeniem aby łączyć się z nim przez ethernet. Producent zapowiadał wersję dla Apple przy odpowiednim zapotrzebowaniu, ale jej cena by była dużo wyższą aby pokryć koszta licencyjne. Na szczęście mogłem kupić tańsza, bo nie mam tego chłamu.
Podobnie też jest z ładowarkami do samochodów elektrycznych. Są standardy międzynarodowe z których korzystają wszyscy i jest Tesla. O ile Teslę można ładować w standardowych ładowarkach, to ładowarki Tesli działają tylko z nią. Żeby było lepiej, wiele państw płaci Tesli za instalowanie ładowarek z których mogą korzystać tylko ich samochody. Ręce opadają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
0 / 2

o ile się nie mylę to obowiązkiem prawnym producenta są instrukcje, gwarancje i inne pozostałe śmieci z opakowania. To nie jest wymysł producenta tylko obowiązek, żeby na każdy rynek było tłumaczenie w danym języku chociażby

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
-1 / 1

Fajnie. Właśnie kupiłem zegarek casio. I NIE ma instrukcji w języku polskim...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Reinert
+4 / 6

Nienawidzę tej firmy. Raz w życiu kupiłem iPhona XS i prędzej mi ręce uschną, niż kiedykolwiek to powtórzę z innym urządzeniej tej marki. Pazerna, bezczelna, żydowska firma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem