Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
457 461
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar rafik54321
+2 / 4

To może dystrybutor w momencie sprzedaży powinien "pakować" sprzęt. Całe opakowanie powinno być modułowe. I klient kupując sprzęt sam stwierdza czy chce ładowarkę klasyczna czy indukcyjna czy wcale jej nie chce. Czy chce kabelek USB czy chce słuchawki, a jak tak to czy klasyczne czy bezprzewodowe... Instrukcje drukować jedna (bo i tak dziś w niej nic nie ma). Myślę że to najlepsza opcja od dawna stosowana w hurtowniach narzędziowych. Możesz kupić osobno szafkę narzędziowa, osobno wkłady do niej jak ci się podoba albo od razu wypełniona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
+12 / 12

A kogokolwiek wierzy, ze Tu chodzi o ekologie a nie ekstra kase?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dared93
+8 / 8

Bo tu chodzi o ekstra kasę z ekologii. Eko zawsze jest drogie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
+2 / 4

Po co komu słuchawki bezprzewodowe i na kablu? Nie wystarczy kupić jeden typ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seybr
+6 / 6

Appel i ekologia. To jest śmiech na sali. Oni utrudniają naprawę swoich produktów. Naprawy pogwarancyjne to nie opłacalny interes. Padnie byle mały układzik, wymieniają całą płytę główną. To są duże koszta dla klienta. Opłacalność jest zerowa. Dla tego jest tyle serwisów niezależnych. Problem jest z częściami i nie jeden sprzęt jest dawcą. UE taka ekologiczna, silniki od kosiarek, pseudo bzdety ekologiczne. Powinni wymusić na producentach dostęp do wszystkich schematów elektroniki, plus dostęp do części po normalnych cenach. Komuś padnie Airbook, Iphone. Oddaje do niezależnego serwisu i ten naprawia za ułamek ceny w stosunku do oficjalnego serwisu. Brak ładowarek to hit, przecież ludzie mają. Jak będą chcieli to dokupią. Tutaj nie chodzi o ekologię. Panie nie używałeś oryginalnej i dedykowanej ładowarki, brak gwarancji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem