@killerxcartoon Fakt, ale to musi być dobry nauczyciel, a nie każdy jest dobry.. wielu jest kiepskich.. mają wiedzę, ale nie potrafią jej przekazać... i wiele rzeczy trzeba kuć na blachę... No i nie każdy przedmiot podlega logice, że coś wynika z czegoś.. a po prostu trzeba pewnych rzeczy się nauczyć na pamięć.
@Pasqdnik82
Wszystko podlega jakimś algorytmom i wzorcom.. trzeba je zrozumieć
Problemem jest przeładowanie szkoły. Moje problemy z niektórymi przedmiotami zwłaszcza z J Polskim wynikał z tego ze nauczyciel nie miał czasu pomóc uczniowi jaki ma problem poświęcjąc mu ciut więcej uwagi. A czasami wystarczy niewiele. Ciężko tak zrobić jak się ma ponad 40 uczniów w klasie..
@killerxcartoon jakie algorytmy i wzorce masz np w historii? Tam trzeba wiedzieć co działo się w takim czy innym wieku roku, znać konkretną datę... która nie wynika z niczego logicznego a po prostu coś się wtedy wydarzyło... "coś prowadziło do czegoś" to w tym przedmiocie jednak nie działa... obecna analiza może by potrafiła odpowiedzieć na kilka pytań że działanie w roki 1000 miało wpływ na to co wydarzyło się w 1010 roku np... ale nie na tym polega nauka historii... nie na poziomie podstawowym czy szkoły średniej...Co do Twojego wpisu to prawda....w klasie 30-40 osobowej są różni uczniowie.. zdolni mniej zdolni lub leniwi.. z pewnymi brakami z poprzedniego etapu nauczacia.. albo tacy co mają problem z jakimś z jakimś elementem omawianym... i potem może się to kumulować
@Pasqdnik82
Właśnie to jest największy błąd nauczania historii jaki sprowadza się do zapamiętania zdarzenia i daty ..
to najgłupszy sposób uczenia historii jaki w zasadzie niczego nie uczy. Daty są mało istotne ważniejsza jest chronologia wydarzeń a nie konkretna data, Kilku ważniejszych zdarzeń warto znać a w większości rok wystarczy a często wystarczy tylko dekada albo nawet kwadra wieku
W historii rzeczy nie dzieją się bez przyczyny i trzeb zrozumieć jakie są relacje miedzy przyczynami i skutkami czyli co wywołało co . A wielu rzeczy rzeczy nie trzeba wkuwać na pamiętać przez analogie .. typu to było podobne do tego ale różniło się w tym i tym .. (np uzbrojenie, taktyka itd)
to też są algorytmy np zmiany rodów na konkretnych tronach czy związane z tym sojusze.. i powiązania rodzinne
PS .. zresztą to co uczą na historii to strasznie wycięta historia z ogromna ilosci zdarzeń na świece tak naprawdę ograniczajaca się do europy . Np penie nic nie wiesz o królestwie Mitanii i konflikcie jej z Hetytami i Hetytów z Egiptem za XIX dynastii , albo co wiesz o związku Lugijskim albo o państwie Wczesnomorawskim albo o państwie Marboda .. albo o okresie 10 królestw w Chinach
no pewnie nic
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 stycznia 2021 o 2:03
I dlatego kościół przez wieki zwalczał każdy rodzaj samodzielnego myślenia a dostęp do wiedzy mieli tylko nieliczni. Niedouczoną ciemnotę łatwiej manipulować i sterować.
A uczą Cię w tej wspaniałej szkole że szczepienie na covid w świetle obowiązującego prawa to nic innego jak medyczny (leczniczy) eksperyment na dużej liczbie ochotników? Piątki w szkole to jedno a wiedza to inna sprawa.
@uderz_w_stol Autor nie wspomniał o szczepionce na COVID, a o durnym twierdzeniu (w które wielu zdaje się wierzyć), że szczepionki (wszystkie) posiadają mikrochipy. To już nie jest zabawne i takiej ignorancji należy się przeciwstawiać.
@Ashardon
Demotywatory to dość mała społeczność, ale funkcjonujemy w niej i się tu wypowiadamy, dlatego wezmę pod analizę powyższą kwestię na tym portalu.
Nie wiem jak Ty, ale ja czynnie przeglądam zamieszczane posty i z moich obserwacji wynika, że w znakomitej większości (jeśli nie wszystkie) Demotywatory mówiące o rzekomych "czipach" w szczepionkach, produkowane są przez typowych, zatwardziałych proszczepów. Wy zwyczajnie powielacie usłyszane gdzieś tam bzdury, próbując stworzyć wrażenie, że niby jest to oficjalna narracja Waszych oponentów. Na odległość śmierdzi to manipulacją i goebbelsowską propagandą.
Ashardon jakie microchipy chlopie :-D przeciez jesli kogos zechcą namierzyc to mogą to zrobić juz teraz w każdej chwili.poza tym kto by sie takim szarakiem jak Ty czy ja przejmowal :-D nastepny niosący zgodnie z prawdą informacje :-D
Problemem nie jest szkola tylko ludzie. Wielu ludzi niestety jak stanie przed niepodwarzalnymi dowodami to i tak znajda jakis powod/wymowke aby je negowac i jakiekolwiek proby przekonania takiego kogos absolutnie nic nie dadza...
w sumie to nie przez brak fizyki ,biologi itp tylko przez brak umiejetnosci rozruzniania prawdy od wymysłu / ludze nie potrafia rozruznic ktore zrudlo informacji jest dobre a kture nie itddd... :V
@qwero Jak ktoś kto nie posiadł umiejętności z pierwszych klas szkoły podstawowej może dyskutować o innych umiejętnościach. Naucz się pierw pisać poprawnie po polsku.
Chciałem zauważyć, że dzisiejsi płaskoziemcy to właśnie ci, którzy uczyli się tej fizyki, chemii i biologii - tyle tylko, że przy takim natłoku bzdurnych informacji 90% nie zrozumieli i 90% zapomnieli. Gdyby nauczanie dotyczyło rzeczy istotnych, a nie rodzajów kwiatostanów na sośnie, to wszyscy by na tym zyskali.
Wiedza z podstawówki czy nawet liceum nijak nie starczy do zweryfikowania poprawności testów szczepionek. Szczepimy się bo ufamy że firmy farmaceutyczne i nadzorujące je instytucje państwowe zrobiły dobrą robotę - ale ufać może też niepiśmienny idiota, wiedza nie jest do tego potrzebna.
To nie wina nieuctwa że ludzie myślą że szczepionki mają chipy do kontrolowania umysły czy inne jestestwa wypunktowane w democie. Nauki takie jak Fizyka Chemia czy Biologia powinno się uczyć po nauce przedmiotów takich jak Filozofia i Retoryka. Filozofia po to aby uczniowie wiedzieli jak się uczyć i jak rozróżnić dobre informacje od złych. Retoryka po to aby mogli prawidłowo się wypowiadać i wiedzieli jak szarlatani manipulują ludźmi.
Jesteśmy pierwszym pokoleniem w historii świata, który ma zapewniony nieodpłatny dostęp do szkolnictwa i wiedzy, do której jeszcze kilkadziesiąt lat temu mieli tylko nieliczni a jesteśmy ograniczeni jak nigdy dotąd w historii.
nauka jest ważna ale odpowiednia wiedza jest ważniejsza. .. ile razy przydała się Wam wiedza o rozbiorze zdania? jak często używacie logarytmow, równań z 2 niewiadomymi, czy wykresów funkcji? życie pantofelka? o bajzlu w historii nie wspomnę..
To nawet byłoby śmieszne, gdyby nie było tak straszne.
10 lat temu bym się z tego śmiał. Dziś mając świadomość tego co ludzie opowiadają i wypisują "w internetach" obawiam się o przyszłość ludzkości. Ci głupi wszystkich zakrzyczą!
Oczywiście bo wszyscy ktorzy sprzeciwiają sie toksycznym i nie sprawdzonym szczepieniom to oszołomy I płaskoziemcy :-o propaganda I pranie mózgu na demotach trwa dalej.. a co powiesz o opiniach tych wszystkich lekarzy cwaniaczku? Kazdy baran ( mowie Twoim językiem dla ulatwienia) z oslej lawki wie ze potrzeba minimum 10 lat badan klinicznych i testow zeby powstala w miare bezpieczna szczepionka a tu pyk i jest gotowa w kilka miesięcy. Moze mam tylko magistra ale jak na moj prosty rozum to nie jest bezpieczna szczepionka..(zadnych z tych distepnych). Poza tym wszyscy o szczepieniach a nikt nie wspomni o tym ze jest juz fostepny bezpieczny lek na Covit - Amantadyna. Propaganda gorzej niz za komuny normalnie..bania zryta...
Ja kiedyś myślałem że wielki zderzacz hadronów może być zagrożeniem i wymknie się naukowcom spod kontroli i zniszczy ziemię. Teraz wiem że nie ma na to szans
@VisitorQ Dobra ściema dla dzieci żeby zakuwały na pamięć regułki. Ewentualnie dla płaskoziemców.
@rafal199
Dobry nauczyciel nie karze ci bezmyślnie wkuwać regułek czy uczyć się na pamięć ale wyjaśni ci co z czego logicznie wynika..
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2021 o 22:30
@rafal199 jak jesteś za leniwy do ogarnięcia związków przyczynowo-skutkowych to kuj regułki, zamiast się poćwiczyć w logicznym myśleniu...
@killerxcartoon Fakt, ale to musi być dobry nauczyciel, a nie każdy jest dobry.. wielu jest kiepskich.. mają wiedzę, ale nie potrafią jej przekazać... i wiele rzeczy trzeba kuć na blachę... No i nie każdy przedmiot podlega logice, że coś wynika z czegoś.. a po prostu trzeba pewnych rzeczy się nauczyć na pamięć.
@Pasqdnik82
Wszystko podlega jakimś algorytmom i wzorcom.. trzeba je zrozumieć
Problemem jest przeładowanie szkoły. Moje problemy z niektórymi przedmiotami zwłaszcza z J Polskim wynikał z tego ze nauczyciel nie miał czasu pomóc uczniowi jaki ma problem poświęcjąc mu ciut więcej uwagi. A czasami wystarczy niewiele. Ciężko tak zrobić jak się ma ponad 40 uczniów w klasie..
@killerxcartoon jakie algorytmy i wzorce masz np w historii? Tam trzeba wiedzieć co działo się w takim czy innym wieku roku, znać konkretną datę... która nie wynika z niczego logicznego a po prostu coś się wtedy wydarzyło... "coś prowadziło do czegoś" to w tym przedmiocie jednak nie działa... obecna analiza może by potrafiła odpowiedzieć na kilka pytań że działanie w roki 1000 miało wpływ na to co wydarzyło się w 1010 roku np... ale nie na tym polega nauka historii... nie na poziomie podstawowym czy szkoły średniej...Co do Twojego wpisu to prawda....w klasie 30-40 osobowej są różni uczniowie.. zdolni mniej zdolni lub leniwi.. z pewnymi brakami z poprzedniego etapu nauczacia.. albo tacy co mają problem z jakimś z jakimś elementem omawianym... i potem może się to kumulować
@Pasqdnik82
Właśnie to jest największy błąd nauczania historii jaki sprowadza się do zapamiętania zdarzenia i daty ..
to najgłupszy sposób uczenia historii jaki w zasadzie niczego nie uczy. Daty są mało istotne ważniejsza jest chronologia wydarzeń a nie konkretna data, Kilku ważniejszych zdarzeń warto znać a w większości rok wystarczy a często wystarczy tylko dekada albo nawet kwadra wieku
W historii rzeczy nie dzieją się bez przyczyny i trzeb zrozumieć jakie są relacje miedzy przyczynami i skutkami czyli co wywołało co . A wielu rzeczy rzeczy nie trzeba wkuwać na pamiętać przez analogie .. typu to było podobne do tego ale różniło się w tym i tym .. (np uzbrojenie, taktyka itd)
to też są algorytmy np zmiany rodów na konkretnych tronach czy związane z tym sojusze.. i powiązania rodzinne
PS .. zresztą to co uczą na historii to strasznie wycięta historia z ogromna ilosci zdarzeń na świece tak naprawdę ograniczajaca się do europy . Np penie nic nie wiesz o królestwie Mitanii i konflikcie jej z Hetytami i Hetytów z Egiptem za XIX dynastii , albo co wiesz o związku Lugijskim albo o państwie Wczesnomorawskim albo o państwie Marboda .. albo o okresie 10 królestw w Chinach
no pewnie nic
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2021 o 2:03
I dlatego kościół przez wieki zwalczał każdy rodzaj samodzielnego myślenia a dostęp do wiedzy mieli tylko nieliczni. Niedouczoną ciemnotę łatwiej manipulować i sterować.
Teraz robią to populiści.
@konradstru Kto steruje tobą?
@survive żona.
@konradstru Zrobiłeś mi dzień :D:D:D:D:D:D
@LUPUS1962 Cieszę się, że mogłem pomóc :)
Przekonałeś mnie, zaszczepię się w pierwszej kolejności - buehehehe
Żeby Ci udowodnić że należę do tej lepszej, postępowej części społeczeństwa, już w te pędy lecę się zaszczepić...
@KaczyKac Nie, ty należysz do tej postępowej części poprzez wypisywanie komentarzy typu: szczepionki powodują autyzm, Wakefielda uniewinniono itp. :)
A uczą Cię w tej wspaniałej szkole że szczepienie na covid w świetle obowiązującego prawa to nic innego jak medyczny (leczniczy) eksperyment na dużej liczbie ochotników? Piątki w szkole to jedno a wiedza to inna sprawa.
@uderz_w_stol Autor nie wspomniał o szczepionce na COVID, a o durnym twierdzeniu (w które wielu zdaje się wierzyć), że szczepionki (wszystkie) posiadają mikrochipy. To już nie jest zabawne i takiej ignorancji należy się przeciwstawiać.
@Ashardon
Demotywatory to dość mała społeczność, ale funkcjonujemy w niej i się tu wypowiadamy, dlatego wezmę pod analizę powyższą kwestię na tym portalu.
Nie wiem jak Ty, ale ja czynnie przeglądam zamieszczane posty i z moich obserwacji wynika, że w znakomitej większości (jeśli nie wszystkie) Demotywatory mówiące o rzekomych "czipach" w szczepionkach, produkowane są przez typowych, zatwardziałych proszczepów. Wy zwyczajnie powielacie usłyszane gdzieś tam bzdury, próbując stworzyć wrażenie, że niby jest to oficjalna narracja Waszych oponentów. Na odległość śmierdzi to manipulacją i goebbelsowską propagandą.
Ashardon jakie microchipy chlopie :-D przeciez jesli kogos zechcą namierzyc to mogą to zrobić juz teraz w każdej chwili.poza tym kto by sie takim szarakiem jak Ty czy ja przejmowal :-D nastepny niosący zgodnie z prawdą informacje :-D
Problemem nie jest szkola tylko ludzie. Wielu ludzi niestety jak stanie przed niepodwarzalnymi dowodami to i tak znajda jakis powod/wymowke aby je negowac i jakiekolwiek proby przekonania takiego kogos absolutnie nic nie dadza...
w sumie to nie przez brak fizyki ,biologi itp tylko przez brak umiejetnosci rozruzniania prawdy od wymysłu / ludze nie potrafia rozruznic ktore zrudlo informacji jest dobre a kture nie itddd... :V
@qwero Jak ktoś kto nie posiadł umiejętności z pierwszych klas szkoły podstawowej może dyskutować o innych umiejętnościach. Naucz się pierw pisać poprawnie po polsku.
@qwero Niestety nie. To właśnie przez brak znajomości fizyki, biologii i ortografii.
co ma wspólnego nauka o szczepionkach ? z tym że chcieliby nas chipować?
Chciałem zauważyć, że dzisiejsi płaskoziemcy to właśnie ci, którzy uczyli się tej fizyki, chemii i biologii - tyle tylko, że przy takim natłoku bzdurnych informacji 90% nie zrozumieli i 90% zapomnieli. Gdyby nauczanie dotyczyło rzeczy istotnych, a nie rodzajów kwiatostanów na sośnie, to wszyscy by na tym zyskali.
@gineveh73 może jakby zapamiętali, że są kwiatostany męskie i żeńskie nie tworzyliby dziś siedemdziesiąt osiem i pół płci?
Wiedza z podstawówki czy nawet liceum nijak nie starczy do zweryfikowania poprawności testów szczepionek. Szczepimy się bo ufamy że firmy farmaceutyczne i nadzorujące je instytucje państwowe zrobiły dobrą robotę - ale ufać może też niepiśmienny idiota, wiedza nie jest do tego potrzebna.
To nie wina nieuctwa że ludzie myślą że szczepionki mają chipy do kontrolowania umysły czy inne jestestwa wypunktowane w democie. Nauki takie jak Fizyka Chemia czy Biologia powinno się uczyć po nauce przedmiotów takich jak Filozofia i Retoryka. Filozofia po to aby uczniowie wiedzieli jak się uczyć i jak rozróżnić dobre informacje od złych. Retoryka po to aby mogli prawidłowo się wypowiadać i wiedzieli jak szarlatani manipulują ludźmi.
Ale ludzie którzy głoszą te bzdury skończyli szkoły, a niekiedy są dobrze wykształceni więc problem chyba leży gdzie indziej.
jeszcze z tą biologią to zapomnieliście dodać że są dwie płcie...
Jesteśmy pierwszym pokoleniem w historii świata, który ma zapewniony nieodpłatny dostęp do szkolnictwa i wiedzy, do której jeszcze kilkadziesiąt lat temu mieli tylko nieliczni a jesteśmy ograniczeni jak nigdy dotąd w historii.
@Kacper6 Fałsz w ciul. Ludzie zawsze byli głupi tylko nie umieją się uczyć. Szkoła nie uczy jak się uczyć.
nauka jest ważna ale odpowiednia wiedza jest ważniejsza. .. ile razy przydała się Wam wiedza o rozbiorze zdania? jak często używacie logarytmow, równań z 2 niewiadomymi, czy wykresów funkcji? życie pantofelka? o bajzlu w historii nie wspomnę..
@niobe66 Bo to ma uczyć myślenia. Ciebie nie nauczyli myślenia i stałeś się jak ten pantofelek...
To nawet byłoby śmieszne, gdyby nie było tak straszne.
10 lat temu bym się z tego śmiał. Dziś mając świadomość tego co ludzie opowiadają i wypisują "w internetach" obawiam się o przyszłość ludzkości. Ci głupi wszystkich zakrzyczą!
Oczywiście bo wszyscy ktorzy sprzeciwiają sie toksycznym i nie sprawdzonym szczepieniom to oszołomy I płaskoziemcy :-o propaganda I pranie mózgu na demotach trwa dalej.. a co powiesz o opiniach tych wszystkich lekarzy cwaniaczku? Kazdy baran ( mowie Twoim językiem dla ulatwienia) z oslej lawki wie ze potrzeba minimum 10 lat badan klinicznych i testow zeby powstala w miare bezpieczna szczepionka a tu pyk i jest gotowa w kilka miesięcy. Moze mam tylko magistra ale jak na moj prosty rozum to nie jest bezpieczna szczepionka..(zadnych z tych distepnych). Poza tym wszyscy o szczepieniach a nikt nie wspomni o tym ze jest juz fostepny bezpieczny lek na Covit - Amantadyna. Propaganda gorzej niz za komuny normalnie..bania zryta...
Pamiętaj też żeby używać głowy, a nie wierzyć na słowo "autorytetom".
Wiara w naukę. No. fajnie.
No mnie jakoś YouTube przekonał ze WTC to było planowe wyburzanie.
Ja kiedyś myślałem że wielki zderzacz hadronów może być zagrożeniem i wymknie się naukowcom spod kontroli i zniszczy ziemię. Teraz wiem że nie ma na to szans
Logika. W szkołach powinni uczyć przede wszystkim logiki.