Autor demota nie rozumie na czym polega akcja BlackLivesMatter
Żądanie równości wobec prawa i równego traktowania nie jest niczym dziwnym ani niczym nagannym. Policjant do każdego zatrzymania powinien podchodzić profesjonalnie, nie kierując się kolorem skóry zatrzymanego.
W opisanym w democie przypadku mamy do czynienia ze zwykłym przestępstwem.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
18 stycznia 2021 o 19:38
@Goretex Nie jestem zwolennikiem Trumpa, ale porownaj sobie protesty BLM i protesty z przecieciem kapitolu. Ilu rannych w jednym i drugim przypadku? Ile sklepow zniszczonych/okradzionych?
Black Lives Matter, BLM (lit. "Czarne życia się liczą"[1] albo "Czarne życia mają znaczenie"[2]) – międzynarodowy ruch walczący o prawa osób czarnoskórych, wywodzący się ze społeczności afroamerykańskiej, którego celem jest walka z przemocą wobec osób czarnoskórych i z rasizmem systemowym. Ruch regularnie organizuje protesty przeciwko brutalności policji wobec osób czarnoskórych oraz przeciwko nierówności rasowej w amerykańskim wymiarze sprawiedliwości.
Czy opisany przypadek podpada Ci pod to, z czym walczy BLM ?
@polm84 za zamieszki w USA po protestach BLM odpowiedzialni rabunków i zabójstw powinni ponieść karę. Tyle, że zamieszki nie oznaczają automatycznie, że policja może traktować wszystkich czarnoskórych jak przestępców.
- zamieszki - złe
- zabójstwa- złe
- nieuzasadniona przemoc z tytułu posiadania jakiegokolwiek koloru skóry - zła
@Goretex Dobrze znamy Twoje poglądy. Obrona degeneracji za wszelką cenę, pod płaszczykiem równości. Jakoś nie widzę walki o równość jak czarnuch zabije białego, wtedy "został zmuszony" ewentualnie biały był rasistą. Zmień lekarza bo ten Cię oszukuje. Pozdro.
@Goretex Po protestach BLM? przeciez to byly te protesty. A ludzie mieli gleboko w D. ze ten "biedny" zabity czarny zaatakowal policjantow. Wielu ludzi przestalo go bronic jak filmiki z faktycznego zatrzymania wyszly.
Policja nie bez powodu traktuje ich jak przectepcow i nie oszukujmy sie. Oni sobie nie pomagaja... Ile masz np. "bialych" dzielnic gdzie policja sie nie zapuszcza?
"Jakoś nie widzę walki o równość jak czarnuch zabije białego, wtedy "został zmuszony" ewentualnie biały był rasistą."
po pierwsze, czarnuch i biały.. no ale załóżmy że inaczej nie potrafisz
po drugie, teksty w stylu "został zmuszony, ewentualnie biały był rasistą"
Zamiast zadać sobie pytanie kto, kogo i dlaczego zabił, Ty już wiesz. Serio tak ciężko wyzbyć się uprzedzeń ? Ocenić sytuację jaka jest ? Może to była samoobrona, a może zbrodnia w afekcie. A jeśli jeden był chrześcijaninem a drugi muzułmaninem.. załóżmy ten biały.. zmienia Ci się optyka ? A może to jednak nie był ekstremista ? Czujesz ulgę ?
@polm84 o ile postulat BLM w zakresie wali z rasizmem systemowym jest OK, to ruch nie poradził sobie z tym, co działo się pod jego szyldem w całych stanach i o ile pod tym postulatem mogę się podpisać, to już pod całą resztą bzdur wygłoszonych pod ich szyldem, zdecydowanie nie.
@Goretex Nie mam czasu wbijać Ci łopatą do głowy prostych rzeczy. Przypomnij Sobie tylko sytuację z przed paru miesięcy, jakiś" afroamerykanin" z zimną krwią zastrzelił bawiące się przed domem białe dziecko. Podobno "poniosły go emocje" bo by ło białe. Nie chcę Cię urazić ale g.... widziałeś w życiu. A o brudasach wiesz jeszcze mniej. Żegnam.
@Goretex problem jest taki że "stereotypy" nie biorą się z powietrza...
Ruch BLM jest tak samo traktowany jak feministki, i każda inna grupa walcząca o rzekomą "równość" konkretnej grupy.
Walczy się o równość dla wszystkich, a nie tylko dla swojej "kasty".
@FenrirIbnLaAhad Walka o równość zakłada jakąś grupę, która jest, być może tylko według niej samej, nierówno traktowana. I to ta grupa walczy o równe traktowanie.
Poza tym nie ulegałbym "stereotypom", że feminizm to jedynie rozwrzeszczane, roszczeniowe feminazistki. Ten termin jest dość pojemny, a sam ruch uczynił wiele dla równouprawnienia kobiet.
A co do stereotypów, jasne, że nie biorą się znikąd, ale czasem biorą się z miejsc, w które lepiej nie zaglądać, a ich powielanie nie przynosi ich głosicielom ani respektu ani chwały.
@Goretex .Merytorycznie masz 100%racji. Ale to bez znaczenie. Czym bardziej masz rację tym bardziej będziesz ich wnerwial, bo próbujesz zniszczyć ich wizję świata. Niby to zawsze starzy mówią o młodych, ale tym razem mam wrażenie, że na prawdę się coś zrypało i młodzi ludzie total się zagubili. Dobrze, że piszesz, ale szczerze to mam wrażenie, że w ten sposób wiele nie zwojujesz. Oni kochają swoje uprzedzenia. Merytorycznie, apelując do ich rozumu wiele nie zdziałasz. Czym skuteczniej podwazasz ich wiarę tym zajadlej będą jej bronić.
@Goretex i dlatego nie jest przez nikogo poważnie traktowana, bo to tak jakbyś słuchał tych ludzi co to zawsze jęczą że mają "gorzej".
Kiedyś ten ruch może zrobił wiele dla równouprawnienia kobiet, ale teraz chodzi tylko o przywileje dla nich... a przynajmniej tylko z takimi się spotykam, a swoje własne doświadczenie zawsze będę przedkładał nad opinie innych. Oczywiście oni mogą robić to samo.
Może i czasem biorą się one z takich miejsc, ale częściej biorą się ze zdrowego rozsądku i przezorności.
@FenrirIbnLaAhad tyle, że feministki to nie jest tylko ten ruch który widzisz w TV i który choćby ze względów medialnych, jest najbardziej popularny. Dziś postulaty dotyczące równouprawnienia czy wyrównywania szans wysuwa wiele organizacji. Najważniejsze, żeby nie kierując się chwilową modą czy popularnością, właściwie ocenić które z nich są słuszne i po prostu je wdrożyć. Tylko do tego dyskusja musi wejść na bardziej merytoryczny poziom niż emocjonalne gadanie o np. tym, do czego, według niektórych mężczyzn, kobiety są stworzone..
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 stycznia 2021 o 0:10
@Goretex ale ja nie biorę swojej wiedzy z tv, tylko z życia, np słuchają wypowiedzi kobiet o tym jak chcą zarabiać tyle samo co koledzy, ale na pytanie "a będziesz pracować tak samo ciężko" tylko dziwnie się patrzą... :)
co nie znaczy, że nie trzeba wspierać hasła, że za taką samą pracę należy się taka sama płaca.. tu dyskryminacja niekoniecznie ma źródłowo w płci, ale często w innych czynnikach.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 stycznia 2021 o 0:23
Ruch BLM dotyczy rasizmu. Przestępstwo przedstawione w democie z oczywistych względów nie zostało popełnione na tle rasistowskim. Ruchy na rzecz np. bezdomnych nie będą zajmować się zagrożonymi gatunkami zwierząt. Na tej samej zasadzie BLM koncentruje się na rasiźmie w stosunku do czarnych, a nie na wszelkich przestępstwach.
Czarny zabił czarnego. W czym problem?
Autor demota nie rozumie na czym polega akcja BlackLivesMatter
Żądanie równości wobec prawa i równego traktowania nie jest niczym dziwnym ani niczym nagannym. Policjant do każdego zatrzymania powinien podchodzić profesjonalnie, nie kierując się kolorem skóry zatrzymanego.
W opisanym w democie przypadku mamy do czynienia ze zwykłym przestępstwem.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2021 o 19:38
#Goretex Jak byś odpowiedział gdyby zamiast tych czterech brudasów było czterech białych? Nie sądzę że napisał byś taki tekst.
@Goretex Nie jestem zwolennikiem Trumpa, ale porownaj sobie protesty BLM i protesty z przecieciem kapitolu. Ilu rannych w jednym i drugim przypadku? Ile sklepow zniszczonych/okradzionych?
@Dipol napisałbym dokładnie to samo, nie ufaj więc zbytnio swoim osądom.
Za wiki https://pl.wikipedia.org/wiki/Black_Lives_Matter
Black Lives Matter, BLM (lit. "Czarne życia się liczą"[1] albo "Czarne życia mają znaczenie"[2]) – międzynarodowy ruch walczący o prawa osób czarnoskórych, wywodzący się ze społeczności afroamerykańskiej, którego celem jest walka z przemocą wobec osób czarnoskórych i z rasizmem systemowym. Ruch regularnie organizuje protesty przeciwko brutalności policji wobec osób czarnoskórych oraz przeciwko nierówności rasowej w amerykańskim wymiarze sprawiedliwości.
Czy opisany przypadek podpada Ci pod to, z czym walczy BLM ?
@polm84 za zamieszki w USA po protestach BLM odpowiedzialni rabunków i zabójstw powinni ponieść karę. Tyle, że zamieszki nie oznaczają automatycznie, że policja może traktować wszystkich czarnoskórych jak przestępców.
- zamieszki - złe
- zabójstwa- złe
- nieuzasadniona przemoc z tytułu posiadania jakiegokolwiek koloru skóry - zła
@Goretex Dobrze znamy Twoje poglądy. Obrona degeneracji za wszelką cenę, pod płaszczykiem równości. Jakoś nie widzę walki o równość jak czarnuch zabije białego, wtedy "został zmuszony" ewentualnie biały był rasistą. Zmień lekarza bo ten Cię oszukuje. Pozdro.
@Dipol nie wiem ilu was tam korzysta z tego jednego nicka, ale nigdzie nie pisałem by jednych traktować lepiej od innych,
Wszyscy powinni być równi wobec prawa, ale widzę że nawet tak proste zdanie wywołuje u Ciebie nieuzasadnioną agresję.
@Goretex Po protestach BLM? przeciez to byly te protesty. A ludzie mieli gleboko w D. ze ten "biedny" zabity czarny zaatakowal policjantow. Wielu ludzi przestalo go bronic jak filmiki z faktycznego zatrzymania wyszly.
Policja nie bez powodu traktuje ich jak przectepcow i nie oszukujmy sie. Oni sobie nie pomagaja... Ile masz np. "bialych" dzielnic gdzie policja sie nie zapuszcza?
@Goretex Pisząc "znamy"miałem na myśli społeczność demotów, nie wiem gdzie widzisz agresję. Po prostu jest to zimna ocena Twoich wpisów.
@Dipol agresję widzę co najwyżej w zdaniu
"Jakoś nie widzę walki o równość jak czarnuch zabije białego, wtedy "został zmuszony" ewentualnie biały był rasistą."
po pierwsze, czarnuch i biały.. no ale załóżmy że inaczej nie potrafisz
po drugie, teksty w stylu "został zmuszony, ewentualnie biały był rasistą"
Zamiast zadać sobie pytanie kto, kogo i dlaczego zabił, Ty już wiesz. Serio tak ciężko wyzbyć się uprzedzeń ? Ocenić sytuację jaka jest ? Może to była samoobrona, a może zbrodnia w afekcie. A jeśli jeden był chrześcijaninem a drugi muzułmaninem.. załóżmy ten biały.. zmienia Ci się optyka ? A może to jednak nie był ekstremista ? Czujesz ulgę ?
@polm84 o ile postulat BLM w zakresie wali z rasizmem systemowym jest OK, to ruch nie poradził sobie z tym, co działo się pod jego szyldem w całych stanach i o ile pod tym postulatem mogę się podpisać, to już pod całą resztą bzdur wygłoszonych pod ich szyldem, zdecydowanie nie.
@Goretex Nie mam czasu wbijać Ci łopatą do głowy prostych rzeczy. Przypomnij Sobie tylko sytuację z przed paru miesięcy, jakiś" afroamerykanin" z zimną krwią zastrzelił bawiące się przed domem białe dziecko. Podobno "poniosły go emocje" bo by ło białe. Nie chcę Cię urazić ale g.... widziałeś w życiu. A o brudasach wiesz jeszcze mniej. Żegnam.
@Dipol czyli jakiś psychol zabił niewinne dziecko. Inaczej oceniłbyś tą sytuację, gdyby ofiara była czarna a sprawca biały ?
Masz moralność wrażliwą na kolor ?
@Goretex problem jest taki że "stereotypy" nie biorą się z powietrza...
Ruch BLM jest tak samo traktowany jak feministki, i każda inna grupa walcząca o rzekomą "równość" konkretnej grupy.
Walczy się o równość dla wszystkich, a nie tylko dla swojej "kasty".
@FenrirIbnLaAhad Walka o równość zakłada jakąś grupę, która jest, być może tylko według niej samej, nierówno traktowana. I to ta grupa walczy o równe traktowanie.
Poza tym nie ulegałbym "stereotypom", że feminizm to jedynie rozwrzeszczane, roszczeniowe feminazistki. Ten termin jest dość pojemny, a sam ruch uczynił wiele dla równouprawnienia kobiet.
A co do stereotypów, jasne, że nie biorą się znikąd, ale czasem biorą się z miejsc, w które lepiej nie zaglądać, a ich powielanie nie przynosi ich głosicielom ani respektu ani chwały.
@Dipol gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem.
@Goretex .Merytorycznie masz 100%racji. Ale to bez znaczenie. Czym bardziej masz rację tym bardziej będziesz ich wnerwial, bo próbujesz zniszczyć ich wizję świata. Niby to zawsze starzy mówią o młodych, ale tym razem mam wrażenie, że na prawdę się coś zrypało i młodzi ludzie total się zagubili. Dobrze, że piszesz, ale szczerze to mam wrażenie, że w ten sposób wiele nie zwojujesz. Oni kochają swoje uprzedzenia. Merytorycznie, apelując do ich rozumu wiele nie zdziałasz. Czym skuteczniej podwazasz ich wiarę tym zajadlej będą jej bronić.
@Goretex i dlatego nie jest przez nikogo poważnie traktowana, bo to tak jakbyś słuchał tych ludzi co to zawsze jęczą że mają "gorzej".
Kiedyś ten ruch może zrobił wiele dla równouprawnienia kobiet, ale teraz chodzi tylko o przywileje dla nich... a przynajmniej tylko z takimi się spotykam, a swoje własne doświadczenie zawsze będę przedkładał nad opinie innych. Oczywiście oni mogą robić to samo.
Może i czasem biorą się one z takich miejsc, ale częściej biorą się ze zdrowego rozsądku i przezorności.
@lech2 do tych zapiekłych w swoich uprzedzeniach może i mało co trafia, ale przynajmniej inni mogą sami ocenić, po czyjej stronie są argumenty
@FenrirIbnLaAhad tyle, że feministki to nie jest tylko ten ruch który widzisz w TV i który choćby ze względów medialnych, jest najbardziej popularny. Dziś postulaty dotyczące równouprawnienia czy wyrównywania szans wysuwa wiele organizacji. Najważniejsze, żeby nie kierując się chwilową modą czy popularnością, właściwie ocenić które z nich są słuszne i po prostu je wdrożyć. Tylko do tego dyskusja musi wejść na bardziej merytoryczny poziom niż emocjonalne gadanie o np. tym, do czego, według niektórych mężczyzn, kobiety są stworzone..
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2021 o 0:10
@Goretex ale ja nie biorę swojej wiedzy z tv, tylko z życia, np słuchają wypowiedzi kobiet o tym jak chcą zarabiać tyle samo co koledzy, ale na pytanie "a będziesz pracować tak samo ciężko" tylko dziwnie się patrzą... :)
@FenrirIbnLaAhad w kwestii zarobków chyba w Polsce nie jest akurat tak źle,
https://www.forbes.pl/finanse/zarobki-kobiet-i-mezczyzn-w-polsce-gender-pay-gap-w-polsce-dane-gus/thtq1yw
co nie znaczy, że nie trzeba wspierać hasła, że za taką samą pracę należy się taka sama płaca.. tu dyskryminacja niekoniecznie ma źródłowo w płci, ale często w innych czynnikach.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2021 o 0:23
Nie mój cyrk, nie moje małpy. Mogli naściągać tego więcej do siebie.
Ruch BLM dotyczy rasizmu. Przestępstwo przedstawione w democie z oczywistych względów nie zostało popełnione na tle rasistowskim. Ruchy na rzecz np. bezdomnych nie będą zajmować się zagrożonymi gatunkami zwierząt. Na tej samej zasadzie BLM koncentruje się na rasiźmie w stosunku do czarnych, a nie na wszelkich przestępstwach.
Czy tylko mi się wydaje... Czy ich stara odwiedziła jedno więzienie... Lub... Ich stary wydymał skutecznie 4 laski
Są na swoim posterunku - w czarnej dupie.