@michalSFS Ja mialem taka znajoma, co nie pozwalala ogladac HelloKitty ani zadnych "szatanskich" filmow jak nawet "Akademia Pana Kleksa" Jej synek majac lat 9 ogladal z nami "Mad Max Fury Road" jak zwrocilem uwage, ze moze za maly to stwierdzila, ze juz nie takie rzeczy widzial.... Ale Harrego Pottaera nie wolno bo to "szzatan"...
To sie szarpnolem i na urodziny kupilem mu wszystkie czesci HP xD Otwieral przy rodzince calej i bardzo sie cieszyl wiec nie miala jak mu tego "zabrocni" XD
@polm84
Ta też gromi Hello Kitty i Akademię. Podobnie jak indiańskie odstraszacze snów, jogę i wiele innych "rzeczy". Dziecko ma dużo młodsze, ale nie zazdroszczę mu:)
Tyle wokoło zagrożeń duchowych, a księży pedofilów broni jakby od tego zależało jej życie.
Nie w narracji, że każdy ksiądz to pedofil (co by było jeszcze uzasadnione). Raczej w kontekście, że to nieprawda, niszczenie kościoła przez lewackie media a jedyne pojedyncze przypadki to z kolei niszczenie kościoła od wewnątrz przez (do wyboru):
a) Żydów
b) Komunistów
c) Gejów
b) Satanistów
e) Ateistów
@Pasqdnik82
Nie zadaje się. Znam się z organizacji studenckich na studiach. Mamy wspólnych znajomych.
Od lat nie widziałem się, ale widzę, jakie cuda wyczynia na f-b.
Dziewczyna przeszła długą drogę. Na studiach dziewczyna-impreza, carpe diem, teraz krzyż na szyi wielkości torebki i codzienne poszukiwania diabła:)
Ze skrajności w skrajność.
@pawelcy, bywa, mam nadzieję, że pomagasz w inny sposób. Jak nie, też nie ma problemu, to nie jest przymus (na szczęście od wielu lat nie już takiej presji jak w pierwszych latach). Jeśli nie zwalczasz i nie przeszkadzasz innym to jest OK.
@psx Owsiak nie ma wyroków za wałki na kasie, tylko za naruszenie dóbr osobistych i ociąganie się z udostępnianiem informacji publicznych, manipulancie.
@psx widzisz szukalem o tych wyrokach po necie ostatnio i jedyne publikacje jakie znalazlem to w podleglej pisowi prasie , (wybacz ale ja nawet wyniki sportowe sprawdzam dodatkowo w nie rezimowej prasie) nigdzei nie ma wzmianki o wyrokach w jakiekolwiek rzetelnej prasie czy tv. jedyne co znalazlem to ze jakas krowe pisowska musial przeprosic a to mnie akurat nie grzeje do tego wyniki kontroli w wosp pokazuja ze ponad 70 groszy z cebuliona idzie na potrzebujacych ( i to jest b.dobry wynik jak i w kaczystanie tak i na swiecie) dla porownania caritas klech nie dociaga do 30 groszy z cebuliona.
@psx nadal nie widze tutaj słowa o wyroku za wałki na kasie, jedynie o sporze między pseudodziennikarzem, ktory chciał w jakikolwiek sposób wyplynać, więc wybrał najbardziej żałosny i o niedostarczeniu dokumentów
1." Jerzy Owsiak składając wyjaśnienia również oświadczył, że jest gotów w każdej chwili dostarczyć faktury do sądu, co potwierdza protokół z dnia 16 marca 2014 r. Gdy Sąd powiedział „sprawdzam” nagle nastąpiła gwałtowna zmiana stanowiska Jerzego Owsiaka, prezesa WOŚP i „Złotego Melona”, zapisana w protokole z dnia 23 września 2014 r."
Dokumentacja księgowa, której Jerzy Owsiak wbrew deklaracjom i zarządzeniom Sądu nie dostarczył.
W ocenie sądu, nadesłana a sporządzona przez Dorotę Pilarską w różnych
formatach dokumentacja księgowa, budziła wątpliwości. Sam oskarżony dobitnie
wykazał, że operacja finansowana, oznaczona tym samym numerem (vide k. 851
i 852), w nadesłanej dokumentacji wskazuje różne kwoty. Z zeznań samej Doroty
Pilarskiej wynikał szereg wątpliwości co do możliwości „odczytania” zawartych
w nadesłanej dokumentacji danych (do szeregu kwestii sama główna księgowa nie
była w stanie się jednoznacznie odnieść).
2. Świadek Dorota Pilarska, pełniąca funkcję głównej księgowej w fundacji WOŚP od 15 lat, potwierdziła, iż środki, uzyskane z lokat kapitału, zebranego w czasie zbiórki publicznej, były przeznaczane na zakup nieruchomości. Do zeznań tego świadka sąd podszedł jednak ostrożnie, gdyż świadek był osobą, która sporządzała wykazy operacji finansowych, o które zwracał się sąd, a które wzbudziły szereg wątpliwości. Ponadto, co jest dla sądu zadziwiające, świadek nie potrafiła wytłumaczyć wielu kwestii związanych z działaniem programu księgowego, na którym na co dzień pracuje
3. Zastrzeżenia budziły również interpretacje Jerzego Owsiaka, związane z przekazywania jakichkolwiek kwot uzyskanych ze zbiórki publicznej (tzw. ,,puszki”) na organizację przystanku Woodstock, podczas gdy oskarżony wykazał, iż odsetki z kapitału, pochodzącego właśnie ze zbiórki, na taki cel były przeznaczane. Nawet świadek Dorota Pilarska wskazała natomiast, iż na delegacje pracowników fundacji, wysyłanych na Przystanek Woodstock, środki pochodziły z takiego źródła.
@psx chyba za prosty jestem na ten prawniczy żargon, bo nadal nie widzę wyroku skazującego Jurka Owsiaka za defraudacje pieniędzy należących do fundacji
Fakt1. - Jurek z kasy na dzieci opłacał sobie Woodstock
Fakt2. - WOŚP zbiera i przekazuje na cele charytatywne znacznie mniej pieniędzy, niż Caritas
Fakt3. - Jurek miał takie wałki na fakturach z wydanych pieniędzy ze zbiórek, że jak je dostarczył w opóźnionym(za co został ukarany) terminie to i tak sumy były nie do rozczytania.
Fakt4. - Głowna osoba zajmująca się finansami WOŚP stwierdziła, że za pieniądze ze zbiórek były zakupione nieruchomości, a później się z tego wycofała.
Fakt5. - Jerzy Owsiak obsadził w swoich dodatkowych firmach najbliższą rodzinę Lidia Niedźwiedzka Owsiak, Aleksandra Owsiak i jej konkubent Jacek Stachera, dzięki czemu np. kasa od donatorów jest przetrzymywana przez 1,5 roku, a odsetki spływają do "Złotego Melona"
Wszystkie te sprawy oraz niejasności miały miejsce do początków 2015 roku czy w czasie, kiedy to koledzy Jurka z PO nadal sprawowali władzę, a mass media nie były podzielone , a cała sprawa nie była tak głośna, dzięki czemu obeszło się bez gry politycznej w TV.
Osoby prze które mamy tak wielkie braki w Służbie Zdrowia zaczynając od początku lat '90 to te same osoby, dzięki którym Jurek zaistniał w TV.
Pozdrawiam i rozumu życzę.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
2 lutego 2021 o 12:51
@psx powtarzam - "fakty" przekazane przez pseudodziennikarzyne to nie to samo co oficjalny wyrok. Pokaż mi oficjalny wyrok na Owsiaku. Rozumu już nawet nie życzę, bo straciłem nadzieje
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
3 lutego 2021 o 14:43
@Bse - Grzywna jest "karą", a kara jest wyrokiem. Logika. Nie pseudo dziennikarze , a skany orzeczeń sądowych. Suma summarum żyjesz jakby we własnym świecie nonsensu.
Wspieram całym sercem, a mam nadzieję że pewnego razu będę mógł również i całym portfelem,bo na razie tylko skromnymi wpłatami. Ale gdyby nie ich sprzęt to mój siostrzeniec miałby problemy z dojściem do zdrowia. I cieszę się, że mój datek bierze w tym udział. Gramy do końca Świata i jeden dzień dłużej !
troluj gdzieś indziej. nie dawaj i nikt Ci nic z tego nie zrobi. Kiedyś zmienisz zdanie jak Ci taki sprzęt Tobie lub Twoim bliskim uratuje życie. tymczasem nie łam swoich groszy
rex4 nie mam pojęcia skąd u Ciebie minusy za super odpowiedź. Ja na orkiestrę zawsze przelewam styczniowa pensję, ale to nie znaczy, że każdy musi. Jak ktoś chce niech wspiera schroniska, Caritas, Polsat czy cokolwiek innego. Ważne żeby pomagać
W systemie w którym służba zdrowia jest państwowa tak naprawdę wrzucajac do puszki nie wiemy na co zbieramy. Niby na sprzęt ale ten sprzęt nie kupi wówczas NFZ. Może zamiast tego wypłaca sobie 13. albo dadzą na państwowa telewizję. Tak naprawdę wrzucajac do puszki płacisz kolejny podatek ciul wie na co.
@FightingStupidity jak to nie ma? Wielu ludzi tak mówi. Jeśli coś tak nazywamy, to co by się nie działo, to tak jest. AKMS nie nazywa się AK-47, ale i tak większość ludzi tak mówi. Grunt żeby się dogadać. Od tego są słowa.
@pawson25
Nie nazwałbym tego grą słów, bo co innego państwowa służba zdrowia, a co innego dziesiątki tysięcy prywatnych przychodni i gabinetów,. NFZ jest tylko ubezpieczalnią, nota bene finansowaną ze składek zdrowotnych, nie z podatków.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
31 stycznia 2021 o 14:39
Niestety przestałem wrzucać, bo zaczynam mieć wrażenie, że tak samo jakbym dawał Rydzykowi, utworzyła się sekta polityczna wokół tego a co gorsza Owsiak z każdym wywiadem to potwierdza szkoda, że sam zdeptał a polityczny ruch który tak wieku różnych ludzi raz w roku jednoczył, jurek po co?
@mygyry87 nie wina Jurka. Odkąd PiS doszedł do władzy, WOŚP jest na wszelkie strony tłamszony. Wchodzę na TVP.INFO i nie ma słowa o dzisiejszej akcji. Oglądam "Kawa na ławę" na tvn24 i symetryczny podział, goście po prawej (KO, Lewica, PSL) oraz prowadzący mają naklejone serce WOŚP, a goście po lewej (PiS, prezydencki minister, Konfederacja) nie mają. Trudno, o ile wgl możliwe, jest tworzenie w Polsce ogólnokrajowej akcji, która bądź co bądź, ale wymaga kampanii marketingowej. Jeśli Owsiak nie zgodziłby się na Finał WOŚP na TVN to zostałby już tylko Polsat. Jednak PiS jest mega skrajną partią. Do tego pan Owsiak ma swoje poglądy tak jak każdy człowiek. Nie znam człowieka bez poglądów. Zasłyszane, przeczytane ale każdy jakieś ma. Skoro PiS kazał się całować Owsiakowi w d**ę, to Owsiak też pokazuje im środkowy palec. Słabe to, ale jednak większość Polaków wspiera WOŚP. W tym zawodzie (zbieranie pieniędzy przy wykorzystaniu akcji medialnej) nawet jeśli ktoś miesza Cię z błotem to wstajesz, otrzepujesz to błoto i idziesz dalej. Show must go on, jak to mawiają Amerykanie. Jeśli nie postawisz się po którejś ze stron to nie ma "show". Akcja powinna być ogólnokrajowa i wtedy obyłoby się bez polityki. Równo i tak samo na TVN i TVP. A jeśli jest tylko na TVN to zaraz dojdą do głosu jacyś buntownicy, dla których TVN to niemiecka stacja. Jakiś Fraglesik, dla którego Onet jest niemiecki (i nie przetłumaczysz, że jest szwajcarski). Tak jest i choćby skały s**ły, to nie da się tego inaczej przeprowadzić.
@jaroslaw1999 mi się nie podoba to czym się WOŚP stał, zaciekłość zwolenników Owsiaka również, jest cała masa fundacji i ludzi pomagającym innym którzy nie muszą na każdym kroku robić cyrku najniższych lotów. Kto zbiera jest bardzo ważne, Chyba że ci obojętne ile i gdzie zostanie spożytkowane.
Ja nikomu nie bronię, nie przeszkadza mi i nie mam nikomu za złe, mam swoją opinię i jej się trzymam, pozdrawiam.
@mygyry87 przeinaczasz to co sam napisałeś wcześniej. Zapytałem czy ważne jest dla Ciebie kto zbiera, a Ty dodajesz teraz (ni to pytanie ni to odpowiedź), że dla mnie (nie wiem dlaczego piszesz o mnie, skoro chodzi o Ciebie) "obojętne ile i gdzie zostanie spożytkowane". Zastosowałeś na mnie (całkiem niezgrabnie zresztą) często używany zabieg stylistyczny (powszechnie zwany odwracanie kota ogonem), ale no cóż, mogę odpowiedzieć. Fundacja (a WOŚP Fundacją jest) jest sprawdzana jak mało która instytucja. Finanse Fundacji muszą być przejrzyste jak majtki Doroty Rabczewskiej. Mimo całej mojej niechęci do Jurka Owsiaka, to sprzęt za pieniądze ze zbiórki WOŚP znajduje się na największych zadupiach w Polsce, a nie "z masy innych fundacji".
@jaroslaw1999 jednak gdy PIS doszedł do władzy to Finał WOŚP pobija własne rekordy o kilkanaście milionów złotych corocznie, przed rządem pisu ledwie o kilka.
@jaroslaw1999 z przejrzystością zakupy tego sprzętu jest jeden problem, że pomimo wyroku sądu nie przedstawił faktur, za ich zakup. Nie ma żadnego odwrócenia kota ogonem masz konkretną odpowiedź, że tak jest ważne kto zbiera, bo na nim spoczywa odpowiedzialność za wydatkowanie, moja odpowiedź jest jasna, ale mam nadzieję, że jej kolejne rozpisanie ci wystarczy.
WOŚP mocno PRowo stoi, ale nie wiem czy to pochwała sam oceń, ja ani nikogo nie zachęcam ani nikogo nie zniechęcam, każdy ma swoje zdanie i swoją wolę i niech robi że swoimi pieniędzmi co chce.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
31 stycznia 2021 o 17:44
@Kam_waw
Mylisz pojęcia. Oni chcą pozostawić rodzicom wybór, czy chcą takie dziecko urodzić czy nie. I nie powiedziałbym, że chcą zabijać dziecko, bo mówimy o płodach, które dopiero mogą stać się dziećmi, jak się rozwiną.
Wracając do tematu, chcą aby rodzice nadal mogli wybierać, czy chcą narodzin tego dziecka czy nie. Ale jeśli juz zdecydują się na to dziecko,. to ludzie pokroju Owsiaka zrobią, co mogą, żeby im pomóc, żeby udzielić temu dziecku pomocy medycznej.
Za to organizacje pro-life postętpują na odwrót. Chcą pozbawić możliwości wyboru, ale los dziecka po narodzinach jest im całkowicie obojętny.
Niedawno na demotywatorach był post pielęgniarki pracującej na oddziale z bardzo chorymi dziećmi. Nie pamiętam, co to była za choroba, ale rodzice są całkowicie temu podporządkowani. Co najmniej kilka razy w roku spędzają z tym dzieckiem dni albo nawet tygodnie w szpitalu, nie mając pojęcia, czy tym razem nie umrze. Jak już opuszczą szpital, to cały ich wysiłek jest skierowany na leczenie dziecka albo raczej łagodzenie objawów i przedłużenie jego życia.
I przez tyle lat pracv na tym oddziale ta pielęgniarka nigdy nie widziała na tym oddziale żadnego działacza pro-life, który po prostu próbował by pomóc.
Jakbym czytał trybunę ludu. Proliferzy są źli bo nie chcą zabijac dzieci a później je mają gdzieś. Z kolei Lempartowa bardzo dba o kobiety, ale zadna organizacja feministyczns nie prowadzi domu samotnej matki. Te to dopiero mają kobiety w dupie. Kiedy dziecko staje się dzieckiem?
W sumie nie czepiam się tych co dają Owsiakowi, choć sam nie popieram, takiej formy krzykliwej i nie daję, to każdy ma prawo robić ze swoją kasa co chce, Jeden da Owsiakowi drugi Rydzykowi, trzeci proboszczowi, czwarty menelowi, piąty sobie.. I nie powinno się obrażać tych co dają na Rydzyka i tych co na Owsiaka, bo każdy robi to co uważa za zgodne ze swoim sumieniem
@borekpp jest jednak różnica w wykorzystywaniu osób wiekowych i nierozliczaniem się ze zbiórek a prowadzeniem fundacji, która musi się rozliczyć inaczej zostanie zawieszona.
Życzę sobie, ale przed wszystkim życzę wszystkim potrzebującym, aby wsparcie szło dla nich tak jak ma to miejsce w normalnych krajach czyli z naszych i tak zbyt wysokich podatków, a nie dzięki dzieciom zbierającym obecnie pieniądze na mrozie.
Nie dam złodziejowi pod przykryciem serduszka żadnej złotówki. Chodzę na koncerty charytatywne, wpłacam na lokalne zbiorki, odpisuję 1% podatku - jest mnóstwo form pomocy. Jest mnóstwo form pomocy dla potrzebujących bez "prezesa" który inkasuje 6,5% od zebranej kwoty.
@somehuman https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wosp-nie-zbiera-najwiecej-caritas-gora/m4c2h
Caritas zbiera o wiele dłużej o wiele wiele więcej i mniej wydaje na siebie niż WOŚP.
Ale kompletnie przegrywa z PR, reklamowaniem się, rozgłosem mediami itd, czemu nikt nie płacze, że politycy bez loga Caritasu występują? Czemu nie ma wokół kolejnej sekty obrońców jak przy rydzyku.
Jak już pisałem każdy da na kogo chce i kompletnie mi to wisi, nikomu nie mam tego za złe, ale masz internet to po prostu poszukaj zestawień wosp/caritas
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
31 stycznia 2021 o 17:45
Owsiak to mistrz marketingu. Wytworzył wokół siebie taki klimat, że nie można złego słowa powiedzieć, bo pieski zagryzą. Firmy chwalą się wszem i wobec, że wspierają (oczywiście dla firm to wyłącznie marketing). Tyle jest organizacji charytatywnych, a tylko Owsiaka uważa się za świętego.
mi się wydaje, że WOŚP działa z takim rozmachem, że tracą na tym inne fundacje (a raczej kieszenie ich założycieli) Nie ważne jak działa, nieważne ile Jurek z tego ma (Nikt nie zakłada fundacji za darmo żeby się narobić i nic z tego nie mieć) ważne, że w przeciwieństwie do rządu robi co kolwiek... Pamiętajcie jaki wałek robiły szpitale gdy WOŚP zakupił łóżka na darmowe noclegi dla rodzin pacjentów, gdzie okazało się że szpitale trzepały na tym kasę... Owsiak sie wnerwił i zabrał łóżka ku przestrodze.
Wydaje mi się że sporo ludzi jest ogromnie zazdrosnych o wyniki fundacji i o jej powodzenie. Jeżeli ktoś krytykuje- niech sam spróbuje założyć fundacje na skalę nie Krajową, ale światową- bo teraz WOŚP działa także prężnie także za granicą. Jeżeli zbierze kilkadziesiąt milionów i weźmie sobie z tego choćby milion- niech bierze należy się. Nie dajesz- bo pewnie nigdy nie potrzebowałeś pomocy.
@gorialczarny Czyli pomaganie ma być sposobem na życie... nie brzmi to dobrze... normalnie pomaganie płynie z potrzeby serca a nie 'nikt nie zakłada fundacji za darmo żeby się narobić i nic z tego nie mieć'... serio tak myślisz?
@Indalo cóż, na pewno wszystko nie pójdzie na ten cel, to jest pewne (jak na mniejszą skalę, to może, ale tu ogarnięcie plakatów, koncertów, umów z jakimiś firmami czy cokolwiek innego- wszystko kosztuje). Ale racja, z reguły pomaganie nie polega na tym, że się bierze do własnej kieszeni, nie ważne czy od razu, czy okrężną drogą
@Indalo powiedz czy chciałbyś poświęcić cały swój czas na organizacje takiego przedsięwzięcia. Myślę, że wolontariat 24/7 to nie jest to co byś chciał robić... a do gara trzeba coś włożyć.
@Plaskaflaszka niestety człowiek wobec pieniądza jest nieobliczalny a im zawrotniejsza suma tym łatwiej o defraudacje- skoro z taką pokusą przegrywają celebryci, rządzący, księża, doktorzy, policjanci, urzędnicy... to i zwykły słaby człowiek w końcu będzie po nie sięgał- jest takie powiedzenie- OKAZJA CZYNI ZŁODZIEJA- ale tak jak wcześniej pisałem- rządzący kradną miliardy nie robiąc kompletnie nic. Owsiak zgarnia miliony i efekty widzi się w szpitalach chociaż i szpitale nie bardzo potrafią zarządzać tym wszystkim to ekipa Owsiaka cały rok czuwa nad przestrzeganiem umów.
@gorialczarny Ha! Od jakiegoś jestem w zarządzie stowarzyszenia, które (nie jak fundacja) nie prowadzi działalności gospodaeczej a nikt (nawet zarząd i Prezes) nie biorą wynagrodzenia za swoją pracę. Można? Można! Jak cię nie stać na pomaganie - nie musisz, Ale w końcu to proste - wrzucić stówkę do puszki raz na rok i czuć, że się ufundowało sprzęt medyczny... no i jeszcze pouczać innych, że przecież orgnizatorom 'się należy' :D
@Indalo Nikt Cię przecież nie poucza. Fundacje charytatywne tak działają. Mają prawo do przeznaczenia części datków na własne potrzeby w tym utrzymanie siedziby, pensje pracowników, zarządu, materiały marketingowe i inne. Może małe stowarzyszenie da się poprowadzić bez większego problemu, ale spróbuj pociągnąć dużą fundację charytatywną bez np. zawodowych księgowych na pensji. NIe wszystkie potrzeby kadrowe da się zapełnić wolontariuszami.
@Indalo "nikt (nawet zarząd i Prezes) nie biorą wynagrodzenia za swoją pracę." Co niby wynika z tego zdania? NIKT nie bierze wynagrodzenia, a w nawiasie podkreśliłeś, że NAWET zarząd w tym prezes. Więc moja umiejętność czytania ze zrozumieniem jest na całkiem dobrym poziomie.
@warszawiaczanka wynagrodzenie tych co chca się chwalić, że działają 'charytatywnie' a pokrycie niezbędnych kosztów - tu jest niezrozumienie w odbiorze. Uwierz mi, że księgowośc da się też zrobić bez kosztów dla Stowarzyszenia. To kwestia założeń i zastosowanych metod.
Sorki ja tym razem nic nie dam a nic niemam do p.owsiaka on robi to co powinien robic polski rzad a oni psiocza na niego NIECH ODDA KASE sasin rydzyk ten od broni lub poprzedni min,zdrowia Lub kurski i niech ta kasa idzie na sprzet w tym roku pis za bardzo NAS wydymal
Cel nie uświęca środków.
Jeśli celem jest pomoc chorym dzieciom, to środkiem do tego jest budowanie popularności Owsiaka - propagatora aborcji. A aborcja to zabijanie nie narodzonych dzieci.
Więc NIE wspieram.
Najlepsze co dzisiaj widziałam-- założyciel miasta oklejony serduszkami WOŚP, jednak nikt ni zainteresował się tym, że z jego filiżanki zrobiono popielniczkę XD
Zaczyna się. Koleżanka będzie prowadziła kampanię anty- na cały Internet.
Ona z tych, co widzą zagrożenia duchowe w Harrym Potterze i Teletubisiach.
@feroxa
Albo benzyną podpali. Lepiej nie ryzykować, jeszcze narobi większych szkód:)
@michalSFS Ja mialem taka znajoma, co nie pozwalala ogladac HelloKitty ani zadnych "szatanskich" filmow jak nawet "Akademia Pana Kleksa" Jej synek majac lat 9 ogladal z nami "Mad Max Fury Road" jak zwrocilem uwage, ze moze za maly to stwierdzila, ze juz nie takie rzeczy widzial.... Ale Harrego Pottaera nie wolno bo to "szzatan"...
To sie szarpnolem i na urodziny kupilem mu wszystkie czesci HP xD Otwieral przy rodzince calej i bardzo sie cieszyl wiec nie miala jak mu tego "zabrocni" XD
@polm84
Ta też gromi Hello Kitty i Akademię. Podobnie jak indiańskie odstraszacze snów, jogę i wiele innych "rzeczy". Dziecko ma dużo młodsze, ale nie zazdroszczę mu:)
Tyle wokoło zagrożeń duchowych, a księży pedofilów broni jakby od tego zależało jej życie.
Nie w narracji, że każdy ksiądz to pedofil (co by było jeszcze uzasadnione). Raczej w kontekście, że to nieprawda, niszczenie kościoła przez lewackie media a jedyne pojedyncze przypadki to z kolei niszczenie kościoła od wewnątrz przez (do wyboru):
a) Żydów
b) Komunistów
c) Gejów
b) Satanistów
e) Ateistów
Wyznająca Rydzyka.
Straszne to. Kobieta 35 lat.
@michalSFS to po co się z fanatykiem w ogóle zadawać?
@Pasqdnik82
Nie zadaje się. Znam się z organizacji studenckich na studiach. Mamy wspólnych znajomych.
Od lat nie widziałem się, ale widzę, jakie cuda wyczynia na f-b.
Dziewczyna przeszła długą drogę. Na studiach dziewczyna-impreza, carpe diem, teraz krzyż na szyi wielkości torebki i codzienne poszukiwania diabła:)
Ze skrajności w skrajność.
Jakby jakaś dobra dusza by chciała wrzucić do mojej eskarbonki to będę bardzo wdzięczny
Tu jest link https://eskarbonka.wosp.org.pl/6lxzlj
nie wspieram
@pawelcy, bywa, mam nadzieję, że pomagasz w inny sposób. Jak nie, też nie ma problemu, to nie jest przymus (na szczęście od wielu lat nie już takiej presji jak w pierwszych latach). Jeśli nie zwalczasz i nie przeszkadzasz innym to jest OK.
@pawelcy I bardzo dobrze. Są lepsze fundacje.
@dzonsmis jakie?
@peghehe - takie których szefo fundacji nie ma wyroków za wałki na kasie ze zbiórek.
@psx Owsiak nie ma wyroków za wałki na kasie, tylko za naruszenie dóbr osobistych i ociąganie się z udostępnianiem informacji publicznych, manipulancie.
@psx widzisz szukalem o tych wyrokach po necie ostatnio i jedyne publikacje jakie znalazlem to w podleglej pisowi prasie , (wybacz ale ja nawet wyniki sportowe sprawdzam dodatkowo w nie rezimowej prasie) nigdzei nie ma wzmianki o wyrokach w jakiekolwiek rzetelnej prasie czy tv. jedyne co znalazlem to ze jakas krowe pisowska musial przeprosic a to mnie akurat nie grzeje do tego wyniki kontroli w wosp pokazuja ze ponad 70 groszy z cebuliona idzie na potrzebujacych ( i to jest b.dobry wynik jak i w kaczystanie tak i na swiecie) dla porownania caritas klech nie dociaga do 30 groszy z cebuliona.
@peghehe tutaj sms'owe wsparcie dla innych fundacji i również dla WOŚP https://kz1.pl/11400/charytatywne-sms-y-lista-fundacji
@dzonsmis jakie?
@psx czyli twoim zdaniem bolszewicko pisowski enkwudzisto Owsiak ma??
@psx zdajesz sobie sprawe, że oskarżenie i wyrok to nie to samo?
@Bse @niemlody -
https://www.kontrowersje.net/8_wyrok_w_potwierdzaj_cych_e_owsiak_i_wo_p_ami_prawo_i_ukrywaj_faktury
@peghehe -
https://www.kontrowersje.net/8_wyrok_w_potwierdzaj_cych_e_owsiak_i_wo_p_ami_prawo_i_ukrywaj_faktury
@psx nadal nie widze tutaj słowa o wyroku za wałki na kasie, jedynie o sporze między pseudodziennikarzem, ktory chciał w jakikolwiek sposób wyplynać, więc wybrał najbardziej żałosny i o niedostarczeniu dokumentów
@Bse - Czytaj wszystko, a nie to co pasuje.
1." Jerzy Owsiak składając wyjaśnienia również oświadczył, że jest gotów w każdej chwili dostarczyć faktury do sądu, co potwierdza protokół z dnia 16 marca 2014 r. Gdy Sąd powiedział „sprawdzam” nagle nastąpiła gwałtowna zmiana stanowiska Jerzego Owsiaka, prezesa WOŚP i „Złotego Melona”, zapisana w protokole z dnia 23 września 2014 r."
Dokumentacja księgowa, której Jerzy Owsiak wbrew deklaracjom i zarządzeniom Sądu nie dostarczył.
W ocenie sądu, nadesłana a sporządzona przez Dorotę Pilarską w różnych
formatach dokumentacja księgowa, budziła wątpliwości. Sam oskarżony dobitnie
wykazał, że operacja finansowana, oznaczona tym samym numerem (vide k. 851
i 852), w nadesłanej dokumentacji wskazuje różne kwoty. Z zeznań samej Doroty
Pilarskiej wynikał szereg wątpliwości co do możliwości „odczytania” zawartych
w nadesłanej dokumentacji danych (do szeregu kwestii sama główna księgowa nie
była w stanie się jednoznacznie odnieść).
2. Świadek Dorota Pilarska, pełniąca funkcję głównej księgowej w fundacji WOŚP od 15 lat, potwierdziła, iż środki, uzyskane z lokat kapitału, zebranego w czasie zbiórki publicznej, były przeznaczane na zakup nieruchomości. Do zeznań tego świadka sąd podszedł jednak ostrożnie, gdyż świadek był osobą, która sporządzała wykazy operacji finansowych, o które zwracał się sąd, a które wzbudziły szereg wątpliwości. Ponadto, co jest dla sądu zadziwiające, świadek nie potrafiła wytłumaczyć wielu kwestii związanych z działaniem programu księgowego, na którym na co dzień pracuje
3. Zastrzeżenia budziły również interpretacje Jerzego Owsiaka, związane z przekazywania jakichkolwiek kwot uzyskanych ze zbiórki publicznej (tzw. ,,puszki”) na organizację przystanku Woodstock, podczas gdy oskarżony wykazał, iż odsetki z kapitału, pochodzącego właśnie ze zbiórki, na taki cel były przeznaczane. Nawet świadek Dorota Pilarska wskazała natomiast, iż na delegacje pracowników fundacji, wysyłanych na Przystanek Woodstock, środki pochodziły z takiego źródła.
a tu leniu orzeczenia sądu:
https://www.kontrowersje.net/8_wyrok_w_potwierdzaj_cych_e_owsiak_i_wo_p_ami_prawo_i_ukrywaj_faktury?page=4
@psx chyba za prosty jestem na ten prawniczy żargon, bo nadal nie widzę wyroku skazującego Jurka Owsiaka za defraudacje pieniędzy należących do fundacji
@Bse
Fakt1. - Jurek z kasy na dzieci opłacał sobie Woodstock
Fakt2. - WOŚP zbiera i przekazuje na cele charytatywne znacznie mniej pieniędzy, niż Caritas
Fakt3. - Jurek miał takie wałki na fakturach z wydanych pieniędzy ze zbiórek, że jak je dostarczył w opóźnionym(za co został ukarany) terminie to i tak sumy były nie do rozczytania.
Fakt4. - Głowna osoba zajmująca się finansami WOŚP stwierdziła, że za pieniądze ze zbiórek były zakupione nieruchomości, a później się z tego wycofała.
Fakt5. - Jerzy Owsiak obsadził w swoich dodatkowych firmach najbliższą rodzinę Lidia Niedźwiedzka Owsiak, Aleksandra Owsiak i jej konkubent Jacek Stachera, dzięki czemu np. kasa od donatorów jest przetrzymywana przez 1,5 roku, a odsetki spływają do "Złotego Melona"
Wszystkie te sprawy oraz niejasności miały miejsce do początków 2015 roku czy w czasie, kiedy to koledzy Jurka z PO nadal sprawowali władzę, a mass media nie były podzielone , a cała sprawa nie była tak głośna, dzięki czemu obeszło się bez gry politycznej w TV.
Osoby prze które mamy tak wielkie braki w Służbie Zdrowia zaczynając od początku lat '90 to te same osoby, dzięki którym Jurek zaistniał w TV.
Pozdrawiam i rozumu życzę.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 lutego 2021 o 12:51
@psx powtarzam - "fakty" przekazane przez pseudodziennikarzyne to nie to samo co oficjalny wyrok. Pokaż mi oficjalny wyrok na Owsiaku. Rozumu już nawet nie życzę, bo straciłem nadzieje
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2021 o 14:43
@Bse - Grzywna jest "karą", a kara jest wyrokiem. Logika. Nie pseudo dziennikarze , a skany orzeczeń sądowych. Suma summarum żyjesz jakby we własnym świecie nonsensu.
Wspieram całym sercem, a mam nadzieję że pewnego razu będę mógł również i całym portfelem,bo na razie tylko skromnymi wpłatami. Ale gdyby nie ich sprzęt to mój siostrzeniec miałby problemy z dojściem do zdrowia. I cieszę się, że mój datek bierze w tym udział. Gramy do końca Świata i jeden dzień dłużej !
Złamanego grosza nie dam. I możecie mnie...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2021 o 23:38
troluj gdzieś indziej. nie dawaj i nikt Ci nic z tego nie zrobi. Kiedyś zmienisz zdanie jak Ci taki sprzęt Tobie lub Twoim bliskim uratuje życie. tymczasem nie łam swoich groszy
rex4 nie mam pojęcia skąd u Ciebie minusy za super odpowiedź. Ja na orkiestrę zawsze przelewam styczniowa pensję, ale to nie znaczy, że każdy musi. Jak ktoś chce niech wspiera schroniska, Caritas, Polsat czy cokolwiek innego. Ważne żeby pomagać
Powinieneś wszystkie pieniądze oddać a nie jedna marna pensje.
@marchewcia1985
Całą pensję? Żartownisia :) :) :) :)
W systemie w którym służba zdrowia jest państwowa tak naprawdę wrzucajac do puszki nie wiemy na co zbieramy. Niby na sprzęt ale ten sprzęt nie kupi wówczas NFZ. Może zamiast tego wypłaca sobie 13. albo dadzą na państwowa telewizję. Tak naprawdę wrzucajac do puszki płacisz kolejny podatek ciul wie na co.
@pawson25 Służba zdrowia nie jest państwowa. W zasadzie to w ogóle nie ma czegoś takiego jak "służba zdrowia".
@FightingStupidity gra słów. Chodzi o to że NFZ finansuje z podatków funkcjonowanie szpitali, zabiegów, sprzętu itd itp
@FightingStupidity jak to nie ma? Wielu ludzi tak mówi. Jeśli coś tak nazywamy, to co by się nie działo, to tak jest. AKMS nie nazywa się AK-47, ale i tak większość ludzi tak mówi. Grunt żeby się dogadać. Od tego są słowa.
@pawson25
Nie nazwałbym tego grą słów, bo co innego państwowa służba zdrowia, a co innego dziesiątki tysięcy prywatnych przychodni i gabinetów,. NFZ jest tylko ubezpieczalnią, nota bene finansowaną ze składek zdrowotnych, nie z podatków.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2021 o 14:39
@jaroslaw1999 Dla jednych to może być tylko nieprawidłowo użyte określenie, ale inni mogą pomyśleć, że naprawdę tak jest.
Niestety przestałem wrzucać, bo zaczynam mieć wrażenie, że tak samo jakbym dawał Rydzykowi, utworzyła się sekta polityczna wokół tego a co gorsza Owsiak z każdym wywiadem to potwierdza szkoda, że sam zdeptał a polityczny ruch który tak wieku różnych ludzi raz w roku jednoczył, jurek po co?
@mygyry87 nie jest ważne na co zbiera, tylko kto zbiera?
@mygyry87 nie wina Jurka. Odkąd PiS doszedł do władzy, WOŚP jest na wszelkie strony tłamszony. Wchodzę na TVP.INFO i nie ma słowa o dzisiejszej akcji. Oglądam "Kawa na ławę" na tvn24 i symetryczny podział, goście po prawej (KO, Lewica, PSL) oraz prowadzący mają naklejone serce WOŚP, a goście po lewej (PiS, prezydencki minister, Konfederacja) nie mają. Trudno, o ile wgl możliwe, jest tworzenie w Polsce ogólnokrajowej akcji, która bądź co bądź, ale wymaga kampanii marketingowej. Jeśli Owsiak nie zgodziłby się na Finał WOŚP na TVN to zostałby już tylko Polsat. Jednak PiS jest mega skrajną partią. Do tego pan Owsiak ma swoje poglądy tak jak każdy człowiek. Nie znam człowieka bez poglądów. Zasłyszane, przeczytane ale każdy jakieś ma. Skoro PiS kazał się całować Owsiakowi w d**ę, to Owsiak też pokazuje im środkowy palec. Słabe to, ale jednak większość Polaków wspiera WOŚP. W tym zawodzie (zbieranie pieniędzy przy wykorzystaniu akcji medialnej) nawet jeśli ktoś miesza Cię z błotem to wstajesz, otrzepujesz to błoto i idziesz dalej. Show must go on, jak to mawiają Amerykanie. Jeśli nie postawisz się po którejś ze stron to nie ma "show". Akcja powinna być ogólnokrajowa i wtedy obyłoby się bez polityki. Równo i tak samo na TVN i TVP. A jeśli jest tylko na TVN to zaraz dojdą do głosu jacyś buntownicy, dla których TVN to niemiecka stacja. Jakiś Fraglesik, dla którego Onet jest niemiecki (i nie przetłumaczysz, że jest szwajcarski). Tak jest i choćby skały s**ły, to nie da się tego inaczej przeprowadzić.
@jaroslaw1999 mi się nie podoba to czym się WOŚP stał, zaciekłość zwolenników Owsiaka również, jest cała masa fundacji i ludzi pomagającym innym którzy nie muszą na każdym kroku robić cyrku najniższych lotów. Kto zbiera jest bardzo ważne, Chyba że ci obojętne ile i gdzie zostanie spożytkowane.
Ja nikomu nie bronię, nie przeszkadza mi i nie mam nikomu za złe, mam swoją opinię i jej się trzymam, pozdrawiam.
@mygyry87 przeinaczasz to co sam napisałeś wcześniej. Zapytałem czy ważne jest dla Ciebie kto zbiera, a Ty dodajesz teraz (ni to pytanie ni to odpowiedź), że dla mnie (nie wiem dlaczego piszesz o mnie, skoro chodzi o Ciebie) "obojętne ile i gdzie zostanie spożytkowane". Zastosowałeś na mnie (całkiem niezgrabnie zresztą) często używany zabieg stylistyczny (powszechnie zwany odwracanie kota ogonem), ale no cóż, mogę odpowiedzieć. Fundacja (a WOŚP Fundacją jest) jest sprawdzana jak mało która instytucja. Finanse Fundacji muszą być przejrzyste jak majtki Doroty Rabczewskiej. Mimo całej mojej niechęci do Jurka Owsiaka, to sprzęt za pieniądze ze zbiórki WOŚP znajduje się na największych zadupiach w Polsce, a nie "z masy innych fundacji".
@jaroslaw1999 jednak gdy PIS doszedł do władzy to Finał WOŚP pobija własne rekordy o kilkanaście milionów złotych corocznie, przed rządem pisu ledwie o kilka.
@jaroslaw1999 z przejrzystością zakupy tego sprzętu jest jeden problem, że pomimo wyroku sądu nie przedstawił faktur, za ich zakup. Nie ma żadnego odwrócenia kota ogonem masz konkretną odpowiedź, że tak jest ważne kto zbiera, bo na nim spoczywa odpowiedzialność za wydatkowanie, moja odpowiedź jest jasna, ale mam nadzieję, że jej kolejne rozpisanie ci wystarczy.
WOŚP mocno PRowo stoi, ale nie wiem czy to pochwała sam oceń, ja ani nikogo nie zachęcam ani nikogo nie zniechęcam, każdy ma swoje zdanie i swoją wolę i niech robi że swoimi pieniędzmi co chce.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2021 o 17:44
@Krisiek44 dzięki PiSowi oczywiście :)
WOŚP zbiera na chore dzieci wraz ze "strajkiem kobiet" z sobami które chcą te chore dzieci zabijać...!! No hiPOkryzja level Hard...cyrk
@Kam_waw to logiczne. Chcę im ograniczyć cierpienie :-)
@Kam_waw
Mylisz pojęcia. Oni chcą pozostawić rodzicom wybór, czy chcą takie dziecko urodzić czy nie. I nie powiedziałbym, że chcą zabijać dziecko, bo mówimy o płodach, które dopiero mogą stać się dziećmi, jak się rozwiną.
Wracając do tematu, chcą aby rodzice nadal mogli wybierać, czy chcą narodzin tego dziecka czy nie. Ale jeśli juz zdecydują się na to dziecko,. to ludzie pokroju Owsiaka zrobią, co mogą, żeby im pomóc, żeby udzielić temu dziecku pomocy medycznej.
Za to organizacje pro-life postętpują na odwrót. Chcą pozbawić możliwości wyboru, ale los dziecka po narodzinach jest im całkowicie obojętny.
Niedawno na demotywatorach był post pielęgniarki pracującej na oddziale z bardzo chorymi dziećmi. Nie pamiętam, co to była za choroba, ale rodzice są całkowicie temu podporządkowani. Co najmniej kilka razy w roku spędzają z tym dzieckiem dni albo nawet tygodnie w szpitalu, nie mając pojęcia, czy tym razem nie umrze. Jak już opuszczą szpital, to cały ich wysiłek jest skierowany na leczenie dziecka albo raczej łagodzenie objawów i przedłużenie jego życia.
I przez tyle lat pracv na tym oddziale ta pielęgniarka nigdy nie widziała na tym oddziale żadnego działacza pro-life, który po prostu próbował by pomóc.
Jakbym czytał trybunę ludu. Proliferzy są źli bo nie chcą zabijac dzieci a później je mają gdzieś. Z kolei Lempartowa bardzo dba o kobiety, ale zadna organizacja feministyczns nie prowadzi domu samotnej matki. Te to dopiero mają kobiety w dupie. Kiedy dziecko staje się dzieckiem?
Myślę czuje abortuje
@pawson25
Świetne rymy, Drogi Panie,
od nich zbiera się na sr.nie
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2021 o 23:21
@LUPUS1962 :-)
W sumie nie czepiam się tych co dają Owsiakowi, choć sam nie popieram, takiej formy krzykliwej i nie daję, to każdy ma prawo robić ze swoją kasa co chce, Jeden da Owsiakowi drugi Rydzykowi, trzeci proboszczowi, czwarty menelowi, piąty sobie.. I nie powinno się obrażać tych co dają na Rydzyka i tych co na Owsiaka, bo każdy robi to co uważa za zgodne ze swoim sumieniem
@borekpp jest jednak różnica w wykorzystywaniu osób wiekowych i nierozliczaniem się ze zbiórek a prowadzeniem fundacji, która musi się rozliczyć inaczej zostanie zawieszona.
Życzę sobie, ale przed wszystkim życzę wszystkim potrzebującym, aby wsparcie szło dla nich tak jak ma to miejsce w normalnych krajach czyli z naszych i tak zbyt wysokich podatków, a nie dzięki dzieciom zbierającym obecnie pieniądze na mrozie.
@psx I za to można wypić :D ale jako były "puszkowy" powiem, że mimo mrozu jest całkiem przyjemnie i nikt nie musiał mnie do tego zmuszać
@Bse ....aż chciałoby się zapytać kto puszkowym nie był. Byłem i ja i mrozy za moich czasów 95-98 po kilku godzinach nie było ciekawie.
Nie dam złodziejowi pod przykryciem serduszka żadnej złotówki. Chodzę na koncerty charytatywne, wpłacam na lokalne zbiorki, odpisuję 1% podatku - jest mnóstwo form pomocy. Jest mnóstwo form pomocy dla potrzebujących bez "prezesa" który inkasuje 6,5% od zebranej kwoty.
super znasz "prowizję" tej organizacji, poratuj info ile % na wypłaty dla 'swoich' wydaje caritas? (Caritas Polska, dla ułatwienia). dzięki!
@somehuman
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wosp-nie-zbiera-najwiecej-caritas-gora/m4c2h
Caritas zbiera o wiele dłużej o wiele wiele więcej i mniej wydaje na siebie niż WOŚP.
Ale kompletnie przegrywa z PR, reklamowaniem się, rozgłosem mediami itd, czemu nikt nie płacze, że politycy bez loga Caritasu występują? Czemu nie ma wokół kolejnej sekty obrońców jak przy rydzyku.
Jak już pisałem każdy da na kogo chce i kompletnie mi to wisi, nikomu nie mam tego za złe, ale masz internet to po prostu poszukaj zestawień wosp/caritas
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2021 o 17:45
@somehuman caritas nie dociaga do 30 groszy z zebranego cebuliona WOSP oddaje ponad 70 groszy wyniki ofcjalnych kontroli w tych fundacjach
W tym roku zbierają ze strajkiem kobiet na sprzęt do aborcji ? Wrzuć do puszki albo wypier^#$%j ?
chyba Ty.
Owsiak to mistrz marketingu. Wytworzył wokół siebie taki klimat, że nie można złego słowa powiedzieć, bo pieski zagryzą. Firmy chwalą się wszem i wobec, że wspierają (oczywiście dla firm to wyłącznie marketing). Tyle jest organizacji charytatywnych, a tylko Owsiaka uważa się za świętego.
Dziękujemy za każde 1 zł!
jak na aplikacji dostać się do źródła? pomóżcie! ☺️
mi się wydaje, że WOŚP działa z takim rozmachem, że tracą na tym inne fundacje (a raczej kieszenie ich założycieli) Nie ważne jak działa, nieważne ile Jurek z tego ma (Nikt nie zakłada fundacji za darmo żeby się narobić i nic z tego nie mieć) ważne, że w przeciwieństwie do rządu robi co kolwiek... Pamiętajcie jaki wałek robiły szpitale gdy WOŚP zakupił łóżka na darmowe noclegi dla rodzin pacjentów, gdzie okazało się że szpitale trzepały na tym kasę... Owsiak sie wnerwił i zabrał łóżka ku przestrodze.
Wydaje mi się że sporo ludzi jest ogromnie zazdrosnych o wyniki fundacji i o jej powodzenie. Jeżeli ktoś krytykuje- niech sam spróbuje założyć fundacje na skalę nie Krajową, ale światową- bo teraz WOŚP działa także prężnie także za granicą. Jeżeli zbierze kilkadziesiąt milionów i weźmie sobie z tego choćby milion- niech bierze należy się. Nie dajesz- bo pewnie nigdy nie potrzebowałeś pomocy.
@gorialczarny Czyli pomaganie ma być sposobem na życie... nie brzmi to dobrze... normalnie pomaganie płynie z potrzeby serca a nie 'nikt nie zakłada fundacji za darmo żeby się narobić i nic z tego nie mieć'... serio tak myślisz?
@Indalo cóż, na pewno wszystko nie pójdzie na ten cel, to jest pewne (jak na mniejszą skalę, to może, ale tu ogarnięcie plakatów, koncertów, umów z jakimiś firmami czy cokolwiek innego- wszystko kosztuje). Ale racja, z reguły pomaganie nie polega na tym, że się bierze do własnej kieszeni, nie ważne czy od razu, czy okrężną drogą
@Indalo powiedz czy chciałbyś poświęcić cały swój czas na organizacje takiego przedsięwzięcia. Myślę, że wolontariat 24/7 to nie jest to co byś chciał robić... a do gara trzeba coś włożyć.
@Plaskaflaszka niestety człowiek wobec pieniądza jest nieobliczalny a im zawrotniejsza suma tym łatwiej o defraudacje- skoro z taką pokusą przegrywają celebryci, rządzący, księża, doktorzy, policjanci, urzędnicy... to i zwykły słaby człowiek w końcu będzie po nie sięgał- jest takie powiedzenie- OKAZJA CZYNI ZŁODZIEJA- ale tak jak wcześniej pisałem- rządzący kradną miliardy nie robiąc kompletnie nic. Owsiak zgarnia miliony i efekty widzi się w szpitalach chociaż i szpitale nie bardzo potrafią zarządzać tym wszystkim to ekipa Owsiaka cały rok czuwa nad przestrzeganiem umów.
@gorialczarny Ha! Od jakiegoś jestem w zarządzie stowarzyszenia, które (nie jak fundacja) nie prowadzi działalności gospodaeczej a nikt (nawet zarząd i Prezes) nie biorą wynagrodzenia za swoją pracę. Można? Można! Jak cię nie stać na pomaganie - nie musisz, Ale w końcu to proste - wrzucić stówkę do puszki raz na rok i czuć, że się ufundowało sprzęt medyczny... no i jeszcze pouczać innych, że przecież orgnizatorom 'się należy' :D
@Indalo Nikt Cię przecież nie poucza. Fundacje charytatywne tak działają. Mają prawo do przeznaczenia części datków na własne potrzeby w tym utrzymanie siedziby, pensje pracowników, zarządu, materiały marketingowe i inne. Może małe stowarzyszenie da się poprowadzić bez większego problemu, ale spróbuj pociągnąć dużą fundację charytatywną bez np. zawodowych księgowych na pensji. NIe wszystkie potrzeby kadrowe da się zapełnić wolontariuszami.
@warszawiaczanka przeczytaj raz jeszcze... ze zrozumieniem... ja nic o księgowych, materiałach etc. nie pisałem, ale o zarządzie i pensjach...
@Indalo "nikt (nawet zarząd i Prezes) nie biorą wynagrodzenia za swoją pracę." Co niby wynika z tego zdania? NIKT nie bierze wynagrodzenia, a w nawiasie podkreśliłeś, że NAWET zarząd w tym prezes. Więc moja umiejętność czytania ze zrozumieniem jest na całkiem dobrym poziomie.
@warszawiaczanka wynagrodzenie tych co chca się chwalić, że działają 'charytatywnie' a pokrycie niezbędnych kosztów - tu jest niezrozumienie w odbiorze. Uwierz mi, że księgowośc da się też zrobić bez kosztów dla Stowarzyszenia. To kwestia założeń i zastosowanych metod.
***** ***
jak ktoś chce to koleżanka założyła eskarbonke w imieniu swojej córki
https://eskarbonka.wosp.org.pl/kr698x
Sorki ja tym razem nic nie dam a nic niemam do p.owsiaka on robi to co powinien robic polski rzad a oni psiocza na niego NIECH ODDA KASE sasin rydzyk ten od broni lub poprzedni min,zdrowia Lub kurski i niech ta kasa idzie na sprzet w tym roku pis za bardzo NAS wydymal
Cel nie uświęca środków.
Jeśli celem jest pomoc chorym dzieciom, to środkiem do tego jest budowanie popularności Owsiaka - propagatora aborcji. A aborcja to zabijanie nie narodzonych dzieci.
Więc NIE wspieram.
Najlepsze co dzisiaj widziałam-- założyciel miasta oklejony serduszkami WOŚP, jednak nikt ni zainteresował się tym, że z jego filiżanki zrobiono popielniczkę XD