@luc2233 pytanie kogo by zatrzymywali i za co... Jak kolesia który potrącił na pasach kogoś i zwiewa - spoko, jechać z nim równo, albo jakiegoś mordercę czy pedofila...
Problem w tym że nasza kochana "policjo-milicja" nie łapie poważnych bandytów, nasze służby wyspecjalizowały się w pierdołach. We wlepianiu mandatów. Np idziesz bez maseczki, przekroczyłeś prędkość o 15km/h, zaparkowałeś zostawiając 1,4m na chodniku, rzuciłeś peta na ulicy, pijesz piwo w parku - od razu przyjeżdża po ciebie suka i wielka policja.
Pierdykniesz włam, zgwałcisz kogoś, zabijesz - eee tam, kiedyś cię złapią.
Kiedyś miałem akcję, podpinam swój rower pod blokiem (jakieś 30m obok radiowóz), wchodzę do koleżanki, wychodzę po paru godzinach, patrzę - nie mam koła przy rowerze(!), a radiowóz jak stał tak stoi. Co mi pozostało zrobić? Odpinam rower, biorę pod pachę i idę do domu. Te niebieskie gnoje, włączają koguta i mnie zatrzymują bo niby ukradłem rower (!). No żesz kuwa...
@luc2233
Ale dostrzegasz tę subtelną różnicę między chwytaniem uzbrojonego bandziora zwiewającego autem a okładaniem bezbronnej kobiety pałą teleskopową?
...a polscy milicjanci tej różnicy nie są w stanie dostrzec....
@BrickOfTheWall Pokaż mi gdzie policjant uderzył bezbronną kobietę pałką teleskopową. Jedyny filmik z uderzenia przez policję teleskopem był w stosunku do MĘŻCZYZNY, który usiłował wcześniej wyrwać tę pałkę policjantowi. Jeśli nie pokażesz filmiku uznam, że jesteś gołosłowny :D
@rafik54321 A skąd wiesz za co ta policja goniła tego człowieka? Sądzisz, że poszukiwany pedofil zatrzyma się do kontroli drogowej? Czyli WRD ma nie ścigać gościa, który nie zatrzymał się do kontroli "bo to tylko 15 km/h?" To od ilu jaśnie książe życzy sobie być ściganym? 20? 25? A możę każdy niech sobie na maskę nalepi ile wymaga mieć tolerancji? Chętnie usłyszę odpowiedź na te pytania. Jakąś logiczną
" rzuciłeś peta na ulicy"
Jak wyżej. Za jakie śmieci jaśnie Pan chce być ścigany? Za papierki można? Czy jeszcze nie można? A za butelkę? xD Boże.. co Ty masz w tej głowie
"Problem w tym że nasza kochana "policjo-milicja" nie łapie poważnych bandytów, nasze służby wyspecjalizowały się w pierdołach."
Nasi "łowcy duchów" z CBŚP są jedną z najbardziej uznanych jednostek tego typu na świecie. A, że ty uważasz, że wydział PATROLOWO-INTERWENCYJNY i RUCHU DROGOWEGO służy do łapania "poważnych" przestępców no to już Twój problem, że wiedzę o policji masz z serialu policjanci i policjantki xD
@MG02
Schodów czy domu kaczora, marszów kobiet i innych patointeligentnych pilnują Oddziały Prewencji. Ci ludzie nie ścigają przestępców, prawie nie patrolują ulic. To specjalne jednostki policji, które mają zabezpieczać protesty mecze zgromadzenia itd. Przestępców ścigają CBŚP, wydziały kryminalne, dochodzeniowe, wywiady i inne.
Także.. tzw wtopa Panie kolego
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 stycznia 2021 o 23:01
@luc2233 jakby nasi tak zatrzymali to naprawa radiowozu z własnej kieszeni :D i postępowanie, bo jeszcze szanowny pan sobie złamał palca u nogi :D rok bujania się po prokuraturach i innych. A później jeszcze możę by chciał cywilnie o odszkodowania ich pozwać :D to kolejne lata
Nawet mi się nie chce w pełni czytać twoich bzdur... Po prostu nie ma sensu angażować pełnych sił do karania i ścigania bzdur kiedy na ulicach panoszy się ciężki kryminał.
Zresztą sam pytałem z jakiego powodu go ścigali...
No ale ty jesteś fanboyem policji więc wiadomo... A prawda jest taka że policja to dziś bandyci z odznaka. Zastanawiam się czy nie gorsi od orłowskiej milicji, nie mylić z ZOMO.
Nagrał się jeden, pałami wywijało trzech (gdy ktoś ci macha stalowym prętem przed twarzą to skupiasz się na sprdlaniu nie kinematografii) - ale "nie ma w youtube == nie istnieje". Chłopak próbował wyrwać teleskopa agresywnemu osiłkowi - o tym, że jest policjantem dowiedzieliśmy się kilka minut później gdy założył opaskę POLICJA. Gdy oni tłukli demonstrantów myślano jeszcze że to jacyś kibole czy inni zadymiarze - stąd okrzyki "Policja!!! Gdzie jest policja!!!"
Dopiero potem wyszło na jaw ŻE TO ONI SĄ POLICJA - i w ten sposób nam służą i bronią.
@BrickOfTheWall Oczywiście :D Jest drugi filmik na którym widać jak ten "zadymiarz" idzie z innymi "zadymiarzami" i co prawda on nie miał opaski policyjnej, ale ludzie wokół niego już tak. I te okrzyki "wypieralać" w ich stronę. Faktycznie.. nikt nie wiedział że to policja xD
Proszę Cię bo to śmiech na sali.
Wyrwał policjantowi pałkę to nią dostał i tyle. Głupie pomysły rodzą głupie konsekwencje.
"Nagrał się jeden, pałami wywijało trzech" Skoro nagrał się tylko jeden to skąd pewność, że inni pobili "bezbronną" kobietę? xD Skoro nagrania nie widziałeś? Czyżby z relacji tej kobiety w jakimś niszowym portalu? :DD
" i w ten sposób nam służą i bronią."
"Nam" tzn komu? A ludzie, którzy uważają, że te protesty powinno rozpędzić wojsko czołgami to nie jest część narodu?
@Taymishi
Żadna wtopa Panie kolego, tylko dowód na to ze mamy za dużo oddziałów prewencji pilnujących domu kaczyńskiego I obstawiających pomniki a za mało personelu łapiących przestępców.
@MG02 OPP w całym kraju liczy 6 tyś ludzi na skale kraju, który ma 40 mln ludzi. To niewiele
A co do tego czy było ich za dużo.. wolałbyś żeby był scenariusz z USA? Policji jest za mało, ludzie forsują kordon. Wdzierają się do willi WICEPREMIERA. SOP albo jego ochrona zaczynają strzelać :)
Tak byłoby fajnie?
@MG02 A u nas ktoś strzelał? Strzelali w USA. Bo protestującym się w dupach poprzewracało od dobrobytu. U nas policja przygotowała się na tyle dobrze, że nie doszło do przełamania kordonu.
I to ja zadaje pytanie. Czy wolałbyś, żeby pod dom kaczora pojechało 30 policjantów, ludzie by ich sforsowali i wdarli się do willi a Służba Ochrony Państwa zaczęła strzelać? - scenariusz z protestów w usa.
Czy jednak lepiej, żeby tak jak u nas Policja zatrzymała protestujących i poza mokrym od wody ubraniem i szczypiących oczu nic nikomu się nie stało.
Co wolisz?
@Taymishi
Tak, strzelała w Polsce milicja do protestujacych. Niby w celu pilnowania porzadku publicznego. Tłumiąc pokojowe protesty i ograbiczając prawo do wyrażania własnych poglądów widać porót do mmilicyjnych korzeni.
Odpowiadając na pytannie ktore Ty zadałeś- Tak, wolałbym, żeby policji wogóle od samego poczatku nie było pod domem szeregowego POSŁA Kaczyńskiego. Po kilku małych protestach ten człowiek zacząłby się liczyć z konsekwencjami swoich wypowiedzi i przestałby pluć jadem z mównicy sejmowej. To obecność policji doprowadziła do eskalacji napięcia. A o Ty wolisz, żeby policyja dzień i noc stała na straży jednego człowieka, wodza umiłowanego, czy żeby chroniła obywateli przed bandytami.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
25 stycznia 2021 o 15:41
@MG02
"Tak, strzelała w Polsce milicja do protestujacych"
Kiedy w ciągu ostatnich 6 lat rządów PIS'u policja strzeliła z broni OSTREJ do protestujących?
Kiedy?
Kaczyński jest WICEPREMIEREM. A nie szeregowym posłem. A to co Ty wolisz nie ma znaczenia. Jak będziesz komendantem głównym to będziesz mógł im wydawać polecenia. Ludzie szli, niektórzy otwarcie grozili WICEPREMIEROWI. W każdym normalnym kraju policja byłaby pod domem takiego czlowieka
Tak samo jak byli pod domem tuska gdy były prostesty dot ACTA i pod domem trzaskowskiego 11.11.
"To obecność policji doprowadziła do eskalacji napięcia" Sranie w bambus. Jak kogoś prowokuje STOJĄCY policjant, to niech idzie do lekarza bo ma coś z głową.
" żeby chroniła obywateli przed bandytami."
Już wyżej Ci na to odpisałem. Mam się powtarzać? Oddziały Prewencji to specjalna jednostka, która ma za zadanie zabezpieczać zgromadzenia, imprezy, protesty itd. Więc całe 99/100 tyś policjantów dalej chroniło obywateli :D Bo pod domem kaczynskiego było zaledwie 600-800 policjantów. Na 100 tyś.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 stycznia 2021 o 17:18
@Taymishi
Nie denerwu się tak, bo to wpływa negatywnie umiejętności czytania ze zrozumieniem.
6 lat temu PiS obiecywał przecież, że nie bedzie wyprowadzał policji przeciw obywatelom. Dzieki temu teraz policja doskonale zna i stosuje metody deeskalacji, nie stosuje niepotrzebnie przemocy, a przede wszyskim stosuje prawo równo wobec każdego. Nie obraca wzrok w drugą stronę gdy politycy PiS łamią przepisy które sami ustanowili jednocześnie scigając zwykłych obywateli. Dzieki temu policja ma teraz wielki szacunek wśród obywateli, a metody stosowanw przez ta organjzację nie przypominają tradycji milicyji, ktora strzelała do protestujących w 1986roku.
Kaczyński teraz jest wicepremierem, a jakbyś nie zauważył to mówiłem o czasie kiedy był zwykłym szeregowym posłem. Policja nie od dziś stoi pod jego domem. To co teraz się dzieję jest moim zdaniem efektem tego, że prewencja służy jako prywatna tarcza chorego z nienawiści zgreda. Przychodzi 10ludzi protestować, pokrzyczą sobie i pójdą, może ten za płotem zrozumie, że nie jest bezkarny. Stoi 5 policjantow, pod domem to nastepny razem przyjdzie 100protestujavych i tak się sytuacja nakręca. Teraz mamy kilkaset policjantow I kilkadziesiąt tyś protestujacych bo osoba chroniona czuje się bezkarna. Tak, to jest wg mnie eskalacja a nie "sranie w bambus". Jest faktyczne zagrożenie, to trzeba kaczynskiego ewakuować i schować w bezpiecznym miejscu a nie blokować całe miasto. Czy pod domem Tuska też stała policja 24h na dobę przez cały czas jego rządów, czy stoi tak teraz pod domem Trzaskowskiego? Trzaskowskiemu też ludzie grożą smiercią.
11.11 raczej nie kojarzy mi się z profesjonalną obstawą dla Tuska, a raczej z kompromitacją policji podczas marszu kiboli i narodowców. Ale widać ochrona kaczynskiego ma wiekszy priorytet niż ochrona obywateli przed kryminalistami. No chyba, że wg. Ciebie proporcje sił policyjnych w porownaniu ze spodziwanym zagrożeniem były prawidłowe.
Tak, możesz mi powtorzyć, czy to oddziały prewencji wystawiają niezgodne z prawem mandaty za maseczki? Czy oddziały prewencji przewożą na komisariat rowerzystów robiących przerwę pod siedzibą trójki? Czy to odziały prewencji obstawiają schody do nikąd? Czy to oddziały prewencji widzą zagrożenie terrorystyczne w bałwanie w kształcie kaczki? Czy to oddziały prewencji chodą po restauracjach i wystawiają niezgodne z prawem mandaty. A może też tylko te odziały gonią dzieci zjeżdżające na sankach. A może to oddziały prewencji aresztowały kaczyńskiego za wtargnięcie na zamknięty cmentarz.
Policji zawsze brakowało profesjonalizmu, szkoleń i uprawnień odpowiadających na realne zagrożenia. Nie zmienia to jednak faktu, że teraz jest najbardziej upolitycznia od czasu powstania tej służby. W sumie szefem MSWiA jest teraz przestępca, ktory musi spłacić to że został ułaskawiony przez marionetkowgo prezydenta. Przez takie rzeczy policja traci szacunek w śród obywateli i niestety szbko go nie odzyska.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
26 stycznia 2021 o 10:48
@MG02 Co do 2 akapitu: Metody policji dalece odbiegają od milicji. Kiedyś pałą można było dostać za to tylko, że się stoi. Pogadaj z tatą czy dziadkiem to może Ci opowie te czasy :) a ja jak żyje nie widzałem by policjant na ulicy kogoś pałką uderzył. Słyszałeś w czasach milicji by milicjantów zwalniano za przekroczenie uprawnień? A policjant w obecnych czasach ma robione postępowania za wszystko :D Człowiek, który gada takie bzdury nic nie wie o latach przed rokiem 1990 :D
Przykład, pokaż mi 1, tylko jeden przypadek gdzie policja strzelała z broni ostrej tj amunicji penetracyjnej do protestujących.
Co do posłów to chroni ich immunitet, do czasu zdjęcia policja nic nie może zrobić i od 30 lat żadnej partii się nie spieszy by to zmienić ;]
3 akapit: jak był zwykłym posłem to stał tam radiowóz. Dlatego, że będąc posłem był również prezesem partii rządzącej. A nieustannie grożono mu śmiercią. To nie jest zwykły kowalski, tylko chcesz czy nie jedna z najważniejszych osób w kraju. I tak, pod domem Tuska też stała policja - patrz chociażby protesty ACTA. I otoczenie willi kaczyńskiego to nie całe miasto :D Tylko jego dom. I to przed nim stoi ok 600 policjantów, a naprzeciw niego parotysięczny tłum :D Dlatego, nie. Nie jest tam angażowana "cała" "większość" czy cholera wie co policji. Tylko 0.6% około :D i to tylko w momencie protestów jest ich aż tylu. I sądzę, że są w tym kraju ludzie, którzy lepiej znają się na ochronie vipów niż ty.. czy ja :D Więc to zostawmy im ;] Twoje zdanie to nie wykładnia tego co powinno lub nie powinno się robić.
na 11.11 było bardzo dużo sił policji z prawie calego kraju. I policja zaprowadziła porządek. Tylko, że w momencie gdy robiła to tak jak to się robić powinno czyli polecenie - > ostrzeżenie -> egzekwowanie (bo tak stanowi nasze prawo i ustawa o śpb oraz o policji) to cały internet płakał, że "dziennikarze" dostali po główce, albo w oko kulką gumową albo kogoś tam za bardzo zabolało xD. Albo wymagasz skuteczności albo wymagasz głaskania. Zdecyduj się.
Mandaty za maseczki są w 99.99% podtrzymywane wyrokami sądów o czym mówiła sama komenda główna powołując się na statystyki :D W woj dolnośląskim właśnie tak to wygląda.
W łódzkim podobnie ;] Mam kolegę w policji, który prowadzi sprawy o wykroczenia antycovidowe i do tej pory ani jeden z wniosków wysłanych do sądu nie zakończył mu się umorzeniem :)
Zatem gdzie ta niezgodność z prawem? Proszę pokaż :D
I większość z tych rzeczy dotyczących zabezpieczeń, kaczek, bałwanów robią właśnie oddziały prewencji :D A resztę policja, bo nasze prawo jest w tej chwili takie a nie inne. I pytam się, gdzie ta niezgodność z prawem? Skoro sądy w znakomitej większości skazują ludzi za wykroczenia antycovidowe? SN ani TK się nie odniósł do tego prawa. Na jakiej podstawie uznajesz je za niezgodne?
"Nie zmienia to jednak faktu, że teraz jest najbardziej upolitycznia od czasu powstania tej służby. W sumie szefem MSWiA jest teraz przestępca, ktory musi spłacić to że został ułaskawiony przez marionetkowgo prezydenta. "
Zobacz. Policja ostatnio złożyła projekt ustawy, który
1. Wprowadza kadencyjność na stanowisku komendanta głównego więc stałby się on niezależny od władzy -> nie można by go było odwołać za "nieposłuszeństwo". Więc apolityczność sama w sobie
2. Uzależnia budżet policji od pkb tak jak ma wojsko i przez to, nie można jej "uciąć" środków za "nieposłuszeństwo"
A więc de facto sprawiałoby to, że władza nie miałaby aż takiej kontroli nad nią jak ma teraz. W tej chwili komendant główny się sprzeciwi to za tydzien nim nie bedzie :D Lub utnie się budżet formacji
I popatrz. Przedstawiciele ŻADNEJ partii tego nie poparli :)
Coś jeszcze?
Jestem pod wrażeniem. Żaden policjant nie odniósł ciężkich obrażeń. Nikt nie połamał sobie rąk i nóg? Żaden nie trafił na oddział intensywnej terapii??? To jest niemożliwe. Nie wierzę co widzę. Nasza milicja jest taka "cherlawa" że był dziecko łamie jej kręgosłup?
Przez jaką policję ja się pytam ???? Przecież to zwyczajni bandyci !!!! Normalna policja wytrąca pojazd z ruchu i blokuje go. A nie taranuje, a potem wybija wszystkie szyby i wali gazem do bezbronnego człowieka. Jak go zatrzymali to otwiera drzwi i wyciąga kolesia, a jak ma zamknięte to wybija jedną szybę i wyciąga a nie wyżywa się na samochodzie. Samochód wcale nie musi należeć do uciekiniera. Bydło się tak nie zachowywuje jak te skor-wy-syny.
@porsche911 no idiota idiota xD
"wytrąca pojazd z ruchu i blokuje go" Oho.. kolejny się szybkich i wściekłych naoglądał xD
Normalni ludzie przed policją nie uciekają. Skoro uciekał to równie dobrze mógł mieć broń. Mają wejść i bydlaka spacyfikować. Ciekawy jestem czy jakby potrącił Ci dziecko podczas ucieczki to też byś go bronił.
czemu kontrterroryści wchodząc do mieszkania wywalają szyby? Bo to jest aspekt psychologiczny. Ma być grubo. Klient ma się zesrać i nie stawiać oporu.
Tylko żeby zablokować uciekający pojazd trzeba go najpierw zatrzymać i zrobili to profesjonalnie, a gazu użyli dla własnego bezpieczeństwa bo skoro typ uciekał to również mógł być uzbrojony
@porsche911 Skąd wiesz, że ten bandyta był bezbronny? Skąd wiesz, co zrobił, za co go ścigali, ile go ścigali? Może po 10 kilometrach im się zwyczajnie znudziło. Może wymachiwał im jakąś bronią albo kijem bejsbolowym? A jeśli tak, to uważam, że potraktowali go i tak łagodnie.
@Taymishi Idioto to możesz CHAMIE mówić do swego ojca jak ci na to pozwala. Normalna policja w ten sposób się nie zachowywuje tylko bandyci tak się zachowywyją. Każdemu kto popiera takie zachowanie policji życzę z całego serca aby spotkało go to samo. Co za argument, że mam się zatrzymać bo policja mi każe. Jak lubisz być prowadzony za mordę w kagańcu to proszę bardzo. Popieraj policyjne państwo. Kolejna rzecz bo mógł być uzbrojony. A co to za argument?? Jak policja już zatrzymała go to jeden wyciąga pistolet i ubezpiecza drugiego. A jeśli nie potrafią sobie poradzić bez broni w stosunku do człowieka, który jest bezbronny to wywalić takich bandytów co się policją nazywają z roboty na zbity pysk.
@niewyimaginowany87 Śmieszny jesteś z tym gazem. Jeden policjant wyciąga kolesia z auta a drugi go ubezpiecza bronią. A na filmie to jest kilku policjantów, więc gaz nie był potrzebny. Po prostu chcieli się wyżyć bydlęta na bezbronny człowieku.
@porsche911 dziękuję za cudowne życzenia! Typowy polak-katol z Ciebie. Zabrakło Ci argumentów, to życzysz mi śmierci, bo na konstruktywną rozmowę z Tobą nie ma co liczyć. Idź do kościółka i rzuć coś na tacę w intencji mojej śmierci, skoro sprawi Ci to radość. A i pamiętaj, że karma wraca i to, co życzysz innym, może prędzej dorwać Ciebie xD
@Ufcio To właśnie z tobą nie ma co liczyć na dyskusję. Twoje argumenty są pokroju a u was biją murzynów. Są od razu z tezą i innych nie chcesz rozmawiać. Od razu zakładasz, że to groźny przestępca i nic innego nie wchodzi a rachubę. No po prostu bieda umysłowa. A owszem jutro pójdę do kościoła i wrzucę na tacę myśląc o tobie aby to ciebie policja tak potraktowała a najlepiej strzelała do ciebie. A z tą karmą to za dużo internetu się naoglądałeś i tym różnych głupot co po nim krąży. I jeszcze jedno jest powiedziane nie czyj drugiemu to co tobie nie miłe. Miło by ci było dostać gazem po oczach i mieć zniszczone auto przez jakiś zwyroli co, tfu policją się nazywa ?? Oczywiście zaraz padnie argument, że po co uciekał. Uciekał bo może samochód nie był niego to co mu zależy. Chciałbyś pożyczyć komuś samochód i mieć dodatkowe zniszczenia wyrządzone przez policyjnych bandytów. Radzę się zastanowić czy chcesz żyć w państwie policyjnym.
@Taymishi Równie dobrze masz obowiązek płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego, podatku od psa itd. Wywiązujesz się z nich się ??? Za pewnie nie bo nikt nie przychodzi do ciebie z pałą cię lać. A tu już tak, będziesz stał przed policyjnymi bandytami na baczność bo się boisz. Za grosz nie masz honoru i odwagi. A ja gardzę takimi ludźmi jak ty. A na koniec co powiem, że wyrazem szacunku rozmawiając z kimś tak jak my jest pisaniem wyrazów [ciebie, cię] z dużej litery a ja celowo piszę je z małej litery. Człowiek honorowy i zasadami za pewnie to wyłapie. Ale robię to celowo aby cię poniżyć. Po za tym jesteś CHAMEM PIER DOLO NYM co ubliża mi po raz drugi. Ja wyznaję zasadę, że z ludźmi z którymi dyskutuję a nie zgadzam się znimi, to nie obrażam ich. Ale rozmowa z CHAMEM PIER DOLO NYM takim takim jak ty to strata czasu. Życzę spałowania przez policję.
@porsche911 Mnie policja nie spałuje, bo znam przepisy, ale człowiek niepełno-sprytny Twojego pokroju jak widać ma z tym problem :D
To nie kwestia strachu, tylko właśnie szacunku do przepisów. Jak Ci się nie podoba to się wyprowadź. Nie chcesz, nie zatrzymuj się do kontroli. Ale później pretensje miej do siebie jak Cię za fraki wywleką z wózka :D, a auto będzie w rowie. Mama odpowiedzialności za swoje życie nie nauczyła, to policja to zrobi ;]
@Taymishi Po raz kolejny nazwę cię CHAMEM PIER_DOlO_NYM bo znowu KUR_WO mnie obrażasz. To nie jest kwestia szacunku do przepisów tylko strachu. Zawsze jedziesz z dozwoloną prędkością ?? Na pewno nie, i tu właśnie twój szacunek do przepisów upada. Szkoda z tobą rozmawiać na ten problem. Do reszty twoich argumentów nawet nie będę się odnosił bo jak widzę, nie umiesz czytać ze zrozumiem, a już o nich pisałem. A w dzisiejszych czasach takich jak ty jest dużo więcej. I jeszcze jedno jak chcesz żyć w państwie policyjnym to popieraj agresywne działania policji, a gwarantuję ci, że za życie policja w dupę cie dojedzie.
porshe911 dobrze masz nasrane pod kopułą, skoro porownujesz niepłacenie abonamentu do nie zatrzymania się do kontroli co w tej chwili jest kwalifikowane jako przestępstwo.
@porsche911 Zobacz, popieram jej działania i nawet mi telefon skradziony znaleźli :D Ani mnie ani żadnego znajomego policjant nie uderzył, nie znieważył, nie obraził.
Może my w innych krajach żyjemy? :D
Ja jak łame przepisy to jestem tego ŚWIADOMY. I godzę się na konsekwencje. Przekraczam predkość? Pije browara w parku? Liczę się z tym, że to wykroczenie i mogę zostać za to ukarany. Takie mamy prawo. I tyle. To czy Ci się to podoba nie ma żadnego znaczenia. Policja ma wyegzekwować wymagane prawem zachowanie. Od tego jest.
Jak ktoś ucieka przed policją i dziwi sie, żę go goni no to jest po prostu głupi
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 lutego 2021 o 19:54
@Taymishi A jak mi ukradli urządzenie o wartości 50-tyś.parę lat temu to do tej pory nie potrafią znaleźć. Ciebie może nie uderzył ale mało to było przypadków w telewizji np. we Wrocławiu ale mniejsza o to. Ty nie rozumiesz jednego zasadniczego problemu. Ja nie neguję, że zatrzymali kolesia. Ale wybicie szyby i walenie gazem po oczach gdzie koleś siedzi bezbronny to jawne s-kór- wy-syńs t-wo. Przecież ten policyjny bandyta chciał się w ten sposób wyżyć na kolesiu. To jest kolejny krok do państwa policyjnego. Jeśli wejdzie prawo, że nie możesz odmówić mandatu i policja cię złapie a ty nie będziesz chciał go przyjąć i trafisz na jakiegoś s-kór -wy- sy-na to też może cię tak potraktować. Myśl ty trochę człowieku co piszesz. Policja ma wyegzekwować wymagane prawem zachowanie. Od tego jest. A na koniec się pytam gdzie jest napisane w prawie że do bezbronnego człowieka można walić gazem po oczach ??? Przecież mógł mu uszkodzić nieodwracalnie wzrok. A jakby był to twój syn czy ojciec też byś popierał ?? Zaraz mi napiszesz, że na pewno by nie uciekali przed policją. A skąd ty to możesz wiedzieć ?? Sytuacje są różne, jeszcze raz po powiem. Myśl trochę.
@porsche911 "A jakby był to twój syn czy ojciec też byś popierał "
Tak, popierałbym. Skoro jest idiotą i nie rozumie "stój policja" to należy go traktować jak przestępcę, a z przestępcami się nie powinno pieścić - a nie zatrzymanie się do kontroli drogowej to jest przestępstwo.
Bezbronni i uczciwi ludzie autem przed policją nie uciekają ;) Dlatego dla mnie reakcja prawidłowa. Na drugi raz bedzie mądrzejszy.
"A jak mi ukradli urządzenie" - no bo to wszystko wygląda jak w filmach i magicznie natrafią na urządzenie. Sprawca sam przypadkiem natknie się na patrol :D albo dziewczyna sprawcy xD
@Taymishi To gratuluję takiego podejścia. Ja nie mówię, że należy uciekać przed policją. Ale jak ty nie możesz zrozumieć różnicy między czynnościami koniecznymi do zatrzymania kolesia a wyżywania się na nim to nie mamy o czym dyskutować. A co do skuteczności policji to mogę książką napisać i sypać przypadkami swoimi czy znajomych ale nie o to chodzi w tej dyskusji. Ale faktem jest, że jak złodziej ukradnie samochód czy cokolwiek to policja znajduję go przez przypadek. Jedyne co policja umie to pisać mandaty i pałować.
@porsche911 "że jak złodziej ukradnie samochód czy cokolwiek to policja znajduję go przez przypadek"
Oczywiście, że przez przypadek. Bo jak inaczej? Są jakieś cudowne sposoby na znalezienie czegoś? Nasz kraj ma 40 mln ludzi i codziennie dochodzi do tysięcy kradzieży. I po to właśnie są kontrole, przeszukania, legitymowania, spisywanie aut, ram rowerów, telefonów by wykryć kradzione rzeczy. Bo pytam się jak inaczej? Skąd policjant z łodzi ma wiedzieć, ze iksinskiemu z wwa ukradli auto?
I gdzie ty tu masz wyżywanie się? Chłop nawet po zepchnięciu próbuje uciec. Rusza autem przód tył. Policja ma wejść szybko i skutecznie, przy okazji niszcząc opór. Dlaczego kontrterroryści wybijaja wsszystkie szyby wchodzą drą mordy, granaty hukowe itd? Właśnie po to by zrobić przewagę psychiczną. Gówno człowieku wiesz o psychologii zatrzymania osoby xD A znawce próbujesz zgrywać. Czy to z prawa polskiego czy ichniejszego mieli pełne prawo do używania środków przymusu. Nikt mu po głowie nie skakał, wybili szyby i spsikali go gazem. Jak najbardziej prawidłowa reakcja, bo taki człowiek jest nieobliczalny.
Za dużo filmów się dziecko naoglądałeś.
@Taymishi Oczywiście, że przez przypadek. Bo jak inaczej? Proszę cię, śmieszny jesteś. W takim razie proponuję rozwiązać policję od razu. Skąd policjant z łodzi ma wiedzieć, ze iksinskiemu z wwa ukradli auto? A choćby stąd, że jak policja zatrzyma jakiegoś auto do kontroli może je sprawdzić czy nie jest kradzione w kilka minut. Mają swoje telefony służbowe czy tablety i mogą od razu wszystko sprawdzić. Ale po co, przecież się im nie chce. Tak po za tym kto kradnie samochody czy handluje narkotykami ?? Ten co odpali działkę policji. Naprawdę nie wiesz, jak to działa ???
Chłop nawet po zepchnięciu próbuje uciec. Rusza autem przód tył. Ruszał się przez chwilę potem stanął i zasłonił twarz rękami. Jesteś albo głupi albo ślepy jeśli tego nie widzisz. Koleś został już spacyfikowany a te s-kór- wy-sy -ny się na nim wyżywają. To właśnie ty gówno wiesz o psychologi. Ten człowiek już się poddał bo zdał sobie sprawię, że nie ucieknie. A dziecko to możesz mówić do swojego ojca czy do kogo tam uważasz chamie. Z takim prostakiem jak ty to już dawno nie dyskutowałem co obraża mnie już po raz kolejny. Jesteś zwykłym chamem internetowym. I czego widzę to nie zdziwię się jakbyś był naszym milicjantem, to by wszystko wyjaśniało czemu bronisz tych bandytów.
@porsche911 "A choćby stąd, że jak policja zatrzyma jakiegoś auto do kontroli może je sprawdzić"
No i sprawdza każde jedne auto zatrzymywane do kontroli :D Ale to jest PRZEZ PRZYPADEK. Zatrzymują sprawce wykroczenia jakiegoś błachego - oczywiście od razu jest awantura, że się "przypiep*zają- i podczas kontroli auto może wyjść jako poszukiwane.
I to właśnie jest przez przypadek. Bo tak to działa. Sądzisz, że każdy jeden policjant w kraju ma się na pamięć codziennie uczyć setki tablic rejestracyjnych, które zostały skradzione na terenie kraju? Mają podane te, które skradziono z okolicy, powiatu czy województwa i tyle. Bo wiecej i tak nie spamiętasz. A skradziony pojazd rejestruje się w systemie, więc przy kontroli i tak wyjdzie.
Kto tu się znęca? Ktoś go uderzył? Powybijali mu szyby i dostął gazem. To jest znęcanie się? XD Śmieszny jesteś. Bardzo dobra reakcja służb, pajac drugi raz uciekał nie będzie. Tyle
@Taymishi Dobra bo mam już dość tej dyskusji. Do ciebie żadne merytoryczne argumenty nie trafiają. Według ciebie policja jest w porządku zawsze i wszędzie.
Powybijali mu szyby i dostął gazem. To jest znęcanie się? TAK JAK NAJBARDZIEJ !!!
Jesteś zwykłym policyjnym przestępcom, który nie powinien pracować w policji. Ale tam niestety takich tam potrzebują. Skąd to wiem ??? Wystarczy poczytać twoich komentarzy.
Na koniec powiem tylko tyle, że zmarnowałem kupę czasu na rozmowę z tobą. Bo policjant to już nie człowiek merytoryczne argumenty do niego trafiają. Jeszcze raz to powiem szkoda czasu na ciebie.
Co do znęcania się i merytoryki to proszę, oto ona:
Znęcanie się - występek skierowany przeciwko rodzinie i opiece, polegający na fizycznym lub psychicznym znęcaniu się nad osobą najbliższą lub nad inną osobą pozostającą w stałym lub przemijającym stosunku zależności od sprawcy albo małoletnim lub osobą nieporadną ze względu na jej stan psychiczny lub fizyczny.
Pokaż mi gdzie zaszło, którekolwiek z powyższych? :D Co najwyżej można mówić o przekroczeniu uprawnień. Ale z merytoryką masz waćpan tyle wspólnego co ja z policją, więc nie dziwię się, że się mijacie xD
Pozdr.
@Taymishi I ty myślisz, że wkleisz mi pierwszy link z googla i przyznam ci rację ??? Chyba chory jesteś. Po za tym myślisz, że znęcać się można tylko nad rodziną ??? Chcesz uchodzić za mądrego na podstawie internetu ale nawet to ci nie wychodzi.
Także definicja znęcania się:
Najogólniej można znęcanie się określić jako przysparzanie innej osobie dotkliwych cierpień fizycznych i (lub) psychicznych. Najczęściej polega ono na naruszaniu nietykalności cielesnej i znieważaniu, lecz może być to także np. niszczenie własności.
Jednak z głupim nie ma co rozmawiać. Tym bardziej z fanem policji, który lubi być przez nią w razie czego trzymany krótko za mordę. Jeśli nie potrafisz rozróżnić czynności koniecznych do zatrzymania uciekiniera a znęcania się nad nim to jednak głupi jesteś i nic na to nie poradzę. Masz poczytaj sobie jak koledzy znęcali się nad zatrzymanymi. https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-09-29/policjanci-skazani-za-znecanie-sie-nad-zatrzymanymi/
Powiem tylko tyle że niema szacunku do Policjanta w Polsce po części sami sobie zasłużyli a z drugiej strony linczowani powinni być przełożeni tych krawężników oni wykonują rozkazy tylko że młode pokolenie nie rozumie co to rozkaz i jakie są konsekwencje sprzeciwu w policji i wojsku. Kiedyś ojciec opowiadał jak się do baru poszło pełny gwar był puki policjant nie wpadł na kontrole wszyscy się uciszali pokontrolował i wyszedł chyba że znalazł lebra bez roboty czy poszukiwanego to spałował i na komende był przynajmniej porządek a za nic się nigdy nie dostało nikt mi tego nie powie że prali bez powodu
Niestety, do debili przemawia tylko język przemocy, cywilizacyjne metody nie skutkują.
Bo jak chama z rana w pysk jie strzelisz to dzień cały głupi chodzi - Wodecki.
jakby nasi tak zatrzymywali to zaraz byłyby wyzwiska od milicji na zleceniu pisu, że władza atakuje bezbronnych obywateli, że budżet pusty etc...
@luc2233
Niestety się nie dowiemy jakie byłyby wyzwiska, bo nasza Policja zamiast łapać przestepców pilnuje schodów do nikąd
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2021 o 19:27
@luc2233 pytanie kogo by zatrzymywali i za co... Jak kolesia który potrącił na pasach kogoś i zwiewa - spoko, jechać z nim równo, albo jakiegoś mordercę czy pedofila...
Problem w tym że nasza kochana "policjo-milicja" nie łapie poważnych bandytów, nasze służby wyspecjalizowały się w pierdołach. We wlepianiu mandatów. Np idziesz bez maseczki, przekroczyłeś prędkość o 15km/h, zaparkowałeś zostawiając 1,4m na chodniku, rzuciłeś peta na ulicy, pijesz piwo w parku - od razu przyjeżdża po ciebie suka i wielka policja.
Pierdykniesz włam, zgwałcisz kogoś, zabijesz - eee tam, kiedyś cię złapią.
Kiedyś miałem akcję, podpinam swój rower pod blokiem (jakieś 30m obok radiowóz), wchodzę do koleżanki, wychodzę po paru godzinach, patrzę - nie mam koła przy rowerze(!), a radiowóz jak stał tak stoi. Co mi pozostało zrobić? Odpinam rower, biorę pod pachę i idę do domu. Te niebieskie gnoje, włączają koguta i mnie zatrzymują bo niby ukradłem rower (!). No żesz kuwa...
@luc2233
Ale dostrzegasz tę subtelną różnicę między chwytaniem uzbrojonego bandziora zwiewającego autem a okładaniem bezbronnej kobiety pałą teleskopową?
...a polscy milicjanci tej różnicy nie są w stanie dostrzec....
@BrickOfTheWall Pokaż mi gdzie policjant uderzył bezbronną kobietę pałką teleskopową. Jedyny filmik z uderzenia przez policję teleskopem był w stosunku do MĘŻCZYZNY, który usiłował wcześniej wyrwać tę pałkę policjantowi. Jeśli nie pokażesz filmiku uznam, że jesteś gołosłowny :D
@rafik54321 A skąd wiesz za co ta policja goniła tego człowieka? Sądzisz, że poszukiwany pedofil zatrzyma się do kontroli drogowej? Czyli WRD ma nie ścigać gościa, który nie zatrzymał się do kontroli "bo to tylko 15 km/h?" To od ilu jaśnie książe życzy sobie być ściganym? 20? 25? A możę każdy niech sobie na maskę nalepi ile wymaga mieć tolerancji? Chętnie usłyszę odpowiedź na te pytania. Jakąś logiczną
" rzuciłeś peta na ulicy"
Jak wyżej. Za jakie śmieci jaśnie Pan chce być ścigany? Za papierki można? Czy jeszcze nie można? A za butelkę? xD Boże.. co Ty masz w tej głowie
"Problem w tym że nasza kochana "policjo-milicja" nie łapie poważnych bandytów, nasze służby wyspecjalizowały się w pierdołach."
Nasi "łowcy duchów" z CBŚP są jedną z najbardziej uznanych jednostek tego typu na świecie. A, że ty uważasz, że wydział PATROLOWO-INTERWENCYJNY i RUCHU DROGOWEGO służy do łapania "poważnych" przestępców no to już Twój problem, że wiedzę o policji masz z serialu policjanci i policjantki xD
@MG02
Schodów czy domu kaczora, marszów kobiet i innych patointeligentnych pilnują Oddziały Prewencji. Ci ludzie nie ścigają przestępców, prawie nie patrolują ulic. To specjalne jednostki policji, które mają zabezpieczać protesty mecze zgromadzenia itd. Przestępców ścigają CBŚP, wydziały kryminalne, dochodzeniowe, wywiady i inne.
Także.. tzw wtopa Panie kolego
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 stycznia 2021 o 23:01
@luc2233 jakby nasi tak zatrzymali to naprawa radiowozu z własnej kieszeni :D i postępowanie, bo jeszcze szanowny pan sobie złamał palca u nogi :D rok bujania się po prokuraturach i innych. A później jeszcze możę by chciał cywilnie o odszkodowania ich pozwać :D to kolejne lata
Nawet mi się nie chce w pełni czytać twoich bzdur... Po prostu nie ma sensu angażować pełnych sił do karania i ścigania bzdur kiedy na ulicach panoszy się ciężki kryminał.
Zresztą sam pytałem z jakiego powodu go ścigali...
No ale ty jesteś fanboyem policji więc wiadomo... A prawda jest taka że policja to dziś bandyci z odznaka. Zastanawiam się czy nie gorsi od orłowskiej milicji, nie mylić z ZOMO.
@Taymishi
Nagrał się jeden, pałami wywijało trzech (gdy ktoś ci macha stalowym prętem przed twarzą to skupiasz się na sprdlaniu nie kinematografii) - ale "nie ma w youtube == nie istnieje". Chłopak próbował wyrwać teleskopa agresywnemu osiłkowi - o tym, że jest policjantem dowiedzieliśmy się kilka minut później gdy założył opaskę POLICJA. Gdy oni tłukli demonstrantów myślano jeszcze że to jacyś kibole czy inni zadymiarze - stąd okrzyki "Policja!!! Gdzie jest policja!!!"
Dopiero potem wyszło na jaw ŻE TO ONI SĄ POLICJA - i w ten sposób nam służą i bronią.
@BrickOfTheWall Oczywiście :D Jest drugi filmik na którym widać jak ten "zadymiarz" idzie z innymi "zadymiarzami" i co prawda on nie miał opaski policyjnej, ale ludzie wokół niego już tak. I te okrzyki "wypieralać" w ich stronę. Faktycznie.. nikt nie wiedział że to policja xD
Proszę Cię bo to śmiech na sali.
Wyrwał policjantowi pałkę to nią dostał i tyle. Głupie pomysły rodzą głupie konsekwencje.
"Nagrał się jeden, pałami wywijało trzech" Skoro nagrał się tylko jeden to skąd pewność, że inni pobili "bezbronną" kobietę? xD Skoro nagrania nie widziałeś? Czyżby z relacji tej kobiety w jakimś niszowym portalu? :DD
" i w ten sposób nam służą i bronią."
"Nam" tzn komu? A ludzie, którzy uważają, że te protesty powinno rozpędzić wojsko czołgami to nie jest część narodu?
@Taymishi
Żadna wtopa Panie kolego, tylko dowód na to ze mamy za dużo oddziałów prewencji pilnujących domu kaczyńskiego I obstawiających pomniki a za mało personelu łapiących przestępców.
@MG02 OPP w całym kraju liczy 6 tyś ludzi na skale kraju, który ma 40 mln ludzi. To niewiele
A co do tego czy było ich za dużo.. wolałbyś żeby był scenariusz z USA? Policji jest za mało, ludzie forsują kordon. Wdzierają się do willi WICEPREMIERA. SOP albo jego ochrona zaczynają strzelać :)
Tak byłoby fajnie?
@BrickOfTheWall i nie tylko do ciebie to przypomnij sobie jakie było oburzenie gdy ostrzelali uciekających przed kontrolą...
@Taymishi
Już było "tak fajnie" za komuny, że milicja strzelała do protestujacych. Powrót do korzeni?
@MG02 A u nas ktoś strzelał? Strzelali w USA. Bo protestującym się w dupach poprzewracało od dobrobytu. U nas policja przygotowała się na tyle dobrze, że nie doszło do przełamania kordonu.
I to ja zadaje pytanie. Czy wolałbyś, żeby pod dom kaczora pojechało 30 policjantów, ludzie by ich sforsowali i wdarli się do willi a Służba Ochrony Państwa zaczęła strzelać? - scenariusz z protestów w usa.
Czy jednak lepiej, żeby tak jak u nas Policja zatrzymała protestujących i poza mokrym od wody ubraniem i szczypiących oczu nic nikomu się nie stało.
Co wolisz?
@Taymishi
Tak, strzelała w Polsce milicja do protestujacych. Niby w celu pilnowania porzadku publicznego. Tłumiąc pokojowe protesty i ograbiczając prawo do wyrażania własnych poglądów widać porót do mmilicyjnych korzeni.
Odpowiadając na pytannie ktore Ty zadałeś- Tak, wolałbym, żeby policji wogóle od samego poczatku nie było pod domem szeregowego POSŁA Kaczyńskiego. Po kilku małych protestach ten człowiek zacząłby się liczyć z konsekwencjami swoich wypowiedzi i przestałby pluć jadem z mównicy sejmowej. To obecność policji doprowadziła do eskalacji napięcia. A o Ty wolisz, żeby policyja dzień i noc stała na straży jednego człowieka, wodza umiłowanego, czy żeby chroniła obywateli przed bandytami.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2021 o 15:41
@MG02
"Tak, strzelała w Polsce milicja do protestujacych"
Kiedy w ciągu ostatnich 6 lat rządów PIS'u policja strzeliła z broni OSTREJ do protestujących?
Kiedy?
Kaczyński jest WICEPREMIEREM. A nie szeregowym posłem. A to co Ty wolisz nie ma znaczenia. Jak będziesz komendantem głównym to będziesz mógł im wydawać polecenia. Ludzie szli, niektórzy otwarcie grozili WICEPREMIEROWI. W każdym normalnym kraju policja byłaby pod domem takiego czlowieka
Tak samo jak byli pod domem tuska gdy były prostesty dot ACTA i pod domem trzaskowskiego 11.11.
"To obecność policji doprowadziła do eskalacji napięcia" Sranie w bambus. Jak kogoś prowokuje STOJĄCY policjant, to niech idzie do lekarza bo ma coś z głową.
" żeby chroniła obywateli przed bandytami."
Już wyżej Ci na to odpisałem. Mam się powtarzać? Oddziały Prewencji to specjalna jednostka, która ma za zadanie zabezpieczać zgromadzenia, imprezy, protesty itd. Więc całe 99/100 tyś policjantów dalej chroniło obywateli :D Bo pod domem kaczynskiego było zaledwie 600-800 policjantów. Na 100 tyś.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2021 o 17:18
@Taymishi
Nie denerwu się tak, bo to wpływa negatywnie umiejętności czytania ze zrozumieniem.
6 lat temu PiS obiecywał przecież, że nie bedzie wyprowadzał policji przeciw obywatelom. Dzieki temu teraz policja doskonale zna i stosuje metody deeskalacji, nie stosuje niepotrzebnie przemocy, a przede wszyskim stosuje prawo równo wobec każdego. Nie obraca wzrok w drugą stronę gdy politycy PiS łamią przepisy które sami ustanowili jednocześnie scigając zwykłych obywateli. Dzieki temu policja ma teraz wielki szacunek wśród obywateli, a metody stosowanw przez ta organjzację nie przypominają tradycji milicyji, ktora strzelała do protestujących w 1986roku.
Kaczyński teraz jest wicepremierem, a jakbyś nie zauważył to mówiłem o czasie kiedy był zwykłym szeregowym posłem. Policja nie od dziś stoi pod jego domem. To co teraz się dzieję jest moim zdaniem efektem tego, że prewencja służy jako prywatna tarcza chorego z nienawiści zgreda. Przychodzi 10ludzi protestować, pokrzyczą sobie i pójdą, może ten za płotem zrozumie, że nie jest bezkarny. Stoi 5 policjantow, pod domem to nastepny razem przyjdzie 100protestujavych i tak się sytuacja nakręca. Teraz mamy kilkaset policjantow I kilkadziesiąt tyś protestujacych bo osoba chroniona czuje się bezkarna. Tak, to jest wg mnie eskalacja a nie "sranie w bambus". Jest faktyczne zagrożenie, to trzeba kaczynskiego ewakuować i schować w bezpiecznym miejscu a nie blokować całe miasto. Czy pod domem Tuska też stała policja 24h na dobę przez cały czas jego rządów, czy stoi tak teraz pod domem Trzaskowskiego? Trzaskowskiemu też ludzie grożą smiercią.
11.11 raczej nie kojarzy mi się z profesjonalną obstawą dla Tuska, a raczej z kompromitacją policji podczas marszu kiboli i narodowców. Ale widać ochrona kaczynskiego ma wiekszy priorytet niż ochrona obywateli przed kryminalistami. No chyba, że wg. Ciebie proporcje sił policyjnych w porownaniu ze spodziwanym zagrożeniem były prawidłowe.
Tak, możesz mi powtorzyć, czy to oddziały prewencji wystawiają niezgodne z prawem mandaty za maseczki? Czy oddziały prewencji przewożą na komisariat rowerzystów robiących przerwę pod siedzibą trójki? Czy to odziały prewencji obstawiają schody do nikąd? Czy to oddziały prewencji widzą zagrożenie terrorystyczne w bałwanie w kształcie kaczki? Czy to oddziały prewencji chodą po restauracjach i wystawiają niezgodne z prawem mandaty. A może też tylko te odziały gonią dzieci zjeżdżające na sankach. A może to oddziały prewencji aresztowały kaczyńskiego za wtargnięcie na zamknięty cmentarz.
Policji zawsze brakowało profesjonalizmu, szkoleń i uprawnień odpowiadających na realne zagrożenia. Nie zmienia to jednak faktu, że teraz jest najbardziej upolitycznia od czasu powstania tej służby. W sumie szefem MSWiA jest teraz przestępca, ktory musi spłacić to że został ułaskawiony przez marionetkowgo prezydenta. Przez takie rzeczy policja traci szacunek w śród obywateli i niestety szbko go nie odzyska.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2021 o 10:48
@MG02 Co do 2 akapitu: Metody policji dalece odbiegają od milicji. Kiedyś pałą można było dostać za to tylko, że się stoi. Pogadaj z tatą czy dziadkiem to może Ci opowie te czasy :) a ja jak żyje nie widzałem by policjant na ulicy kogoś pałką uderzył. Słyszałeś w czasach milicji by milicjantów zwalniano za przekroczenie uprawnień? A policjant w obecnych czasach ma robione postępowania za wszystko :D Człowiek, który gada takie bzdury nic nie wie o latach przed rokiem 1990 :D
Przykład, pokaż mi 1, tylko jeden przypadek gdzie policja strzelała z broni ostrej tj amunicji penetracyjnej do protestujących.
Co do posłów to chroni ich immunitet, do czasu zdjęcia policja nic nie może zrobić i od 30 lat żadnej partii się nie spieszy by to zmienić ;]
3 akapit: jak był zwykłym posłem to stał tam radiowóz. Dlatego, że będąc posłem był również prezesem partii rządzącej. A nieustannie grożono mu śmiercią. To nie jest zwykły kowalski, tylko chcesz czy nie jedna z najważniejszych osób w kraju. I tak, pod domem Tuska też stała policja - patrz chociażby protesty ACTA. I otoczenie willi kaczyńskiego to nie całe miasto :D Tylko jego dom. I to przed nim stoi ok 600 policjantów, a naprzeciw niego parotysięczny tłum :D Dlatego, nie. Nie jest tam angażowana "cała" "większość" czy cholera wie co policji. Tylko 0.6% około :D i to tylko w momencie protestów jest ich aż tylu. I sądzę, że są w tym kraju ludzie, którzy lepiej znają się na ochronie vipów niż ty.. czy ja :D Więc to zostawmy im ;] Twoje zdanie to nie wykładnia tego co powinno lub nie powinno się robić.
na 11.11 było bardzo dużo sił policji z prawie calego kraju. I policja zaprowadziła porządek. Tylko, że w momencie gdy robiła to tak jak to się robić powinno czyli polecenie - > ostrzeżenie -> egzekwowanie (bo tak stanowi nasze prawo i ustawa o śpb oraz o policji) to cały internet płakał, że "dziennikarze" dostali po główce, albo w oko kulką gumową albo kogoś tam za bardzo zabolało xD. Albo wymagasz skuteczności albo wymagasz głaskania. Zdecyduj się.
Mandaty za maseczki są w 99.99% podtrzymywane wyrokami sądów o czym mówiła sama komenda główna powołując się na statystyki :D W woj dolnośląskim właśnie tak to wygląda.
W łódzkim podobnie ;] Mam kolegę w policji, który prowadzi sprawy o wykroczenia antycovidowe i do tej pory ani jeden z wniosków wysłanych do sądu nie zakończył mu się umorzeniem :)
Zatem gdzie ta niezgodność z prawem? Proszę pokaż :D
I większość z tych rzeczy dotyczących zabezpieczeń, kaczek, bałwanów robią właśnie oddziały prewencji :D A resztę policja, bo nasze prawo jest w tej chwili takie a nie inne. I pytam się, gdzie ta niezgodność z prawem? Skoro sądy w znakomitej większości skazują ludzi za wykroczenia antycovidowe? SN ani TK się nie odniósł do tego prawa. Na jakiej podstawie uznajesz je za niezgodne?
"Nie zmienia to jednak faktu, że teraz jest najbardziej upolitycznia od czasu powstania tej służby. W sumie szefem MSWiA jest teraz przestępca, ktory musi spłacić to że został ułaskawiony przez marionetkowgo prezydenta. "
Zobacz. Policja ostatnio złożyła projekt ustawy, który
1. Wprowadza kadencyjność na stanowisku komendanta głównego więc stałby się on niezależny od władzy -> nie można by go było odwołać za "nieposłuszeństwo". Więc apolityczność sama w sobie
2. Uzależnia budżet policji od pkb tak jak ma wojsko i przez to, nie można jej "uciąć" środków za "nieposłuszeństwo"
A więc de facto sprawiałoby to, że władza nie miałaby aż takiej kontroli nad nią jak ma teraz. W tej chwili komendant główny się sprzeciwi to za tydzien nim nie bedzie :D Lub utnie się budżet formacji
I popatrz. Przedstawiciele ŻADNEJ partii tego nie poparli :)
Coś jeszcze?
Teraz wiem po co policji pałka teleskopowa, do wybijania szyb a nie do bicia.
@ludek_z_lasu pałka zapewne służy to jednego i do drugiego :D
np na tonfie część pałki tzw "zbijak" jest przeznaczony wyłącznie do wywalania szyb i innych takich
Jestem pod wrażeniem. Żaden policjant nie odniósł ciężkich obrażeń. Nikt nie połamał sobie rąk i nóg? Żaden nie trafił na oddział intensywnej terapii??? To jest niemożliwe. Nie wierzę co widzę. Nasza milicja jest taka "cherlawa" że był dziecko łamie jej kręgosłup?
Tu chyba nie poszło o brak zapiętych pasów ani nawet o wyprzedzanie na ciągłej....
@BrickOfTheWall
gorzej, nie mial maseczki
@BrickOfTheWall
Brak kierunkowskazu, albo niezatrzymanie się na stopie.
nie reaguje po dobroci -jego wybór
Przez jaką policję ja się pytam ???? Przecież to zwyczajni bandyci !!!! Normalna policja wytrąca pojazd z ruchu i blokuje go. A nie taranuje, a potem wybija wszystkie szyby i wali gazem do bezbronnego człowieka. Jak go zatrzymali to otwiera drzwi i wyciąga kolesia, a jak ma zamknięte to wybija jedną szybę i wyciąga a nie wyżywa się na samochodzie. Samochód wcale nie musi należeć do uciekiniera. Bydło się tak nie zachowywuje jak te skor-wy-syny.
@porsche911 no idiota idiota xD
"wytrąca pojazd z ruchu i blokuje go" Oho.. kolejny się szybkich i wściekłych naoglądał xD
Normalni ludzie przed policją nie uciekają. Skoro uciekał to równie dobrze mógł mieć broń. Mają wejść i bydlaka spacyfikować. Ciekawy jestem czy jakby potrącił Ci dziecko podczas ucieczki to też byś go bronił.
czemu kontrterroryści wchodząc do mieszkania wywalają szyby? Bo to jest aspekt psychologiczny. Ma być grubo. Klient ma się zesrać i nie stawiać oporu.
Tylko żeby zablokować uciekający pojazd trzeba go najpierw zatrzymać i zrobili to profesjonalnie, a gazu użyli dla własnego bezpieczeństwa bo skoro typ uciekał to również mógł być uzbrojony
@porsche911 Skąd wiesz, że ten bandyta był bezbronny? Skąd wiesz, co zrobił, za co go ścigali, ile go ścigali? Może po 10 kilometrach im się zwyczajnie znudziło. Może wymachiwał im jakąś bronią albo kijem bejsbolowym? A jeśli tak, to uważam, że potraktowali go i tak łagodnie.
@Taymishi Idioto to możesz CHAMIE mówić do swego ojca jak ci na to pozwala. Normalna policja w ten sposób się nie zachowywuje tylko bandyci tak się zachowywyją. Każdemu kto popiera takie zachowanie policji życzę z całego serca aby spotkało go to samo. Co za argument, że mam się zatrzymać bo policja mi każe. Jak lubisz być prowadzony za mordę w kagańcu to proszę bardzo. Popieraj policyjne państwo. Kolejna rzecz bo mógł być uzbrojony. A co to za argument?? Jak policja już zatrzymała go to jeden wyciąga pistolet i ubezpiecza drugiego. A jeśli nie potrafią sobie poradzić bez broni w stosunku do człowieka, który jest bezbronny to wywalić takich bandytów co się policją nazywają z roboty na zbity pysk.
@niewyimaginowany87 Śmieszny jesteś z tym gazem. Jeden policjant wyciąga kolesia z auta a drugi go ubezpiecza bronią. A na filmie to jest kilku policjantów, więc gaz nie był potrzebny. Po prostu chcieli się wyżyć bydlęta na bezbronny człowieku.
@Ufcio Najlepiej strzelać do ludzi od razu bez pytania. Życzę aby Cię to spotkało.
@porsche911 dziękuję za cudowne życzenia! Typowy polak-katol z Ciebie. Zabrakło Ci argumentów, to życzysz mi śmierci, bo na konstruktywną rozmowę z Tobą nie ma co liczyć. Idź do kościółka i rzuć coś na tacę w intencji mojej śmierci, skoro sprawi Ci to radość. A i pamiętaj, że karma wraca i to, co życzysz innym, może prędzej dorwać Ciebie xD
@Ufcio To właśnie z tobą nie ma co liczyć na dyskusję. Twoje argumenty są pokroju a u was biją murzynów. Są od razu z tezą i innych nie chcesz rozmawiać. Od razu zakładasz, że to groźny przestępca i nic innego nie wchodzi a rachubę. No po prostu bieda umysłowa. A owszem jutro pójdę do kościoła i wrzucę na tacę myśląc o tobie aby to ciebie policja tak potraktowała a najlepiej strzelała do ciebie. A z tą karmą to za dużo internetu się naoglądałeś i tym różnych głupot co po nim krąży. I jeszcze jedno jest powiedziane nie czyj drugiemu to co tobie nie miłe. Miło by ci było dostać gazem po oczach i mieć zniszczone auto przez jakiś zwyroli co, tfu policją się nazywa ?? Oczywiście zaraz padnie argument, że po co uciekał. Uciekał bo może samochód nie był niego to co mu zależy. Chciałbyś pożyczyć komuś samochód i mieć dodatkowe zniszczenia wyrządzone przez policyjnych bandytów. Radzę się zastanowić czy chcesz żyć w państwie policyjnym.
@porsche911 "mam się zatrzymać bo policja mi każe"
Masz się zatrzymać bo masz taki obowiązek i kropka. Jak Ci się nie podoba to jedź do meksyku :D
A jak nie będziesz słuchał poleceń to z ogromną przyjemnością spojrzę na to jak Panowie wyjmą Cię oknem. Typowy burak xD
@Taymishi Równie dobrze masz obowiązek płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego, podatku od psa itd. Wywiązujesz się z nich się ??? Za pewnie nie bo nikt nie przychodzi do ciebie z pałą cię lać. A tu już tak, będziesz stał przed policyjnymi bandytami na baczność bo się boisz. Za grosz nie masz honoru i odwagi. A ja gardzę takimi ludźmi jak ty. A na koniec co powiem, że wyrazem szacunku rozmawiając z kimś tak jak my jest pisaniem wyrazów [ciebie, cię] z dużej litery a ja celowo piszę je z małej litery. Człowiek honorowy i zasadami za pewnie to wyłapie. Ale robię to celowo aby cię poniżyć. Po za tym jesteś CHAMEM PIER DOLO NYM co ubliża mi po raz drugi. Ja wyznaję zasadę, że z ludźmi z którymi dyskutuję a nie zgadzam się znimi, to nie obrażam ich. Ale rozmowa z CHAMEM PIER DOLO NYM takim takim jak ty to strata czasu. Życzę spałowania przez policję.
@porsche911 Mnie policja nie spałuje, bo znam przepisy, ale człowiek niepełno-sprytny Twojego pokroju jak widać ma z tym problem :D
To nie kwestia strachu, tylko właśnie szacunku do przepisów. Jak Ci się nie podoba to się wyprowadź. Nie chcesz, nie zatrzymuj się do kontroli. Ale później pretensje miej do siebie jak Cię za fraki wywleką z wózka :D, a auto będzie w rowie. Mama odpowiedzialności za swoje życie nie nauczyła, to policja to zrobi ;]
@Taymishi Po raz kolejny nazwę cię CHAMEM PIER_DOlO_NYM bo znowu KUR_WO mnie obrażasz. To nie jest kwestia szacunku do przepisów tylko strachu. Zawsze jedziesz z dozwoloną prędkością ?? Na pewno nie, i tu właśnie twój szacunek do przepisów upada. Szkoda z tobą rozmawiać na ten problem. Do reszty twoich argumentów nawet nie będę się odnosił bo jak widzę, nie umiesz czytać ze zrozumiem, a już o nich pisałem. A w dzisiejszych czasach takich jak ty jest dużo więcej. I jeszcze jedno jak chcesz żyć w państwie policyjnym to popieraj agresywne działania policji, a gwarantuję ci, że za życie policja w dupę cie dojedzie.
porshe911 dobrze masz nasrane pod kopułą, skoro porownujesz niepłacenie abonamentu do nie zatrzymania się do kontroli co w tej chwili jest kwalifikowane jako przestępstwo.
@porsche911 Zobacz, popieram jej działania i nawet mi telefon skradziony znaleźli :D Ani mnie ani żadnego znajomego policjant nie uderzył, nie znieważył, nie obraził.
Może my w innych krajach żyjemy? :D
Ja jak łame przepisy to jestem tego ŚWIADOMY. I godzę się na konsekwencje. Przekraczam predkość? Pije browara w parku? Liczę się z tym, że to wykroczenie i mogę zostać za to ukarany. Takie mamy prawo. I tyle. To czy Ci się to podoba nie ma żadnego znaczenia. Policja ma wyegzekwować wymagane prawem zachowanie. Od tego jest.
Jak ktoś ucieka przed policją i dziwi sie, żę go goni no to jest po prostu głupi
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lutego 2021 o 19:54
@Taymishi A jak mi ukradli urządzenie o wartości 50-tyś.parę lat temu to do tej pory nie potrafią znaleźć. Ciebie może nie uderzył ale mało to było przypadków w telewizji np. we Wrocławiu ale mniejsza o to. Ty nie rozumiesz jednego zasadniczego problemu. Ja nie neguję, że zatrzymali kolesia. Ale wybicie szyby i walenie gazem po oczach gdzie koleś siedzi bezbronny to jawne s-kór- wy-syńs t-wo. Przecież ten policyjny bandyta chciał się w ten sposób wyżyć na kolesiu. To jest kolejny krok do państwa policyjnego. Jeśli wejdzie prawo, że nie możesz odmówić mandatu i policja cię złapie a ty nie będziesz chciał go przyjąć i trafisz na jakiegoś s-kór -wy- sy-na to też może cię tak potraktować. Myśl ty trochę człowieku co piszesz. Policja ma wyegzekwować wymagane prawem zachowanie. Od tego jest. A na koniec się pytam gdzie jest napisane w prawie że do bezbronnego człowieka można walić gazem po oczach ??? Przecież mógł mu uszkodzić nieodwracalnie wzrok. A jakby był to twój syn czy ojciec też byś popierał ?? Zaraz mi napiszesz, że na pewno by nie uciekali przed policją. A skąd ty to możesz wiedzieć ?? Sytuacje są różne, jeszcze raz po powiem. Myśl trochę.
@porsche911 "A jakby był to twój syn czy ojciec też byś popierał "
Tak, popierałbym. Skoro jest idiotą i nie rozumie "stój policja" to należy go traktować jak przestępcę, a z przestępcami się nie powinno pieścić - a nie zatrzymanie się do kontroli drogowej to jest przestępstwo.
Bezbronni i uczciwi ludzie autem przed policją nie uciekają ;) Dlatego dla mnie reakcja prawidłowa. Na drugi raz bedzie mądrzejszy.
"A jak mi ukradli urządzenie" - no bo to wszystko wygląda jak w filmach i magicznie natrafią na urządzenie. Sprawca sam przypadkiem natknie się na patrol :D albo dziewczyna sprawcy xD
@Taymishi To gratuluję takiego podejścia. Ja nie mówię, że należy uciekać przed policją. Ale jak ty nie możesz zrozumieć różnicy między czynnościami koniecznymi do zatrzymania kolesia a wyżywania się na nim to nie mamy o czym dyskutować. A co do skuteczności policji to mogę książką napisać i sypać przypadkami swoimi czy znajomych ale nie o to chodzi w tej dyskusji. Ale faktem jest, że jak złodziej ukradnie samochód czy cokolwiek to policja znajduję go przez przypadek. Jedyne co policja umie to pisać mandaty i pałować.
@porsche911 "że jak złodziej ukradnie samochód czy cokolwiek to policja znajduję go przez przypadek"
Oczywiście, że przez przypadek. Bo jak inaczej? Są jakieś cudowne sposoby na znalezienie czegoś? Nasz kraj ma 40 mln ludzi i codziennie dochodzi do tysięcy kradzieży. I po to właśnie są kontrole, przeszukania, legitymowania, spisywanie aut, ram rowerów, telefonów by wykryć kradzione rzeczy. Bo pytam się jak inaczej? Skąd policjant z łodzi ma wiedzieć, ze iksinskiemu z wwa ukradli auto?
I gdzie ty tu masz wyżywanie się? Chłop nawet po zepchnięciu próbuje uciec. Rusza autem przód tył. Policja ma wejść szybko i skutecznie, przy okazji niszcząc opór. Dlaczego kontrterroryści wybijaja wsszystkie szyby wchodzą drą mordy, granaty hukowe itd? Właśnie po to by zrobić przewagę psychiczną. Gówno człowieku wiesz o psychologii zatrzymania osoby xD A znawce próbujesz zgrywać. Czy to z prawa polskiego czy ichniejszego mieli pełne prawo do używania środków przymusu. Nikt mu po głowie nie skakał, wybili szyby i spsikali go gazem. Jak najbardziej prawidłowa reakcja, bo taki człowiek jest nieobliczalny.
Za dużo filmów się dziecko naoglądałeś.
@Taymishi Oczywiście, że przez przypadek. Bo jak inaczej? Proszę cię, śmieszny jesteś. W takim razie proponuję rozwiązać policję od razu. Skąd policjant z łodzi ma wiedzieć, ze iksinskiemu z wwa ukradli auto? A choćby stąd, że jak policja zatrzyma jakiegoś auto do kontroli może je sprawdzić czy nie jest kradzione w kilka minut. Mają swoje telefony służbowe czy tablety i mogą od razu wszystko sprawdzić. Ale po co, przecież się im nie chce. Tak po za tym kto kradnie samochody czy handluje narkotykami ?? Ten co odpali działkę policji. Naprawdę nie wiesz, jak to działa ???
Chłop nawet po zepchnięciu próbuje uciec. Rusza autem przód tył. Ruszał się przez chwilę potem stanął i zasłonił twarz rękami. Jesteś albo głupi albo ślepy jeśli tego nie widzisz. Koleś został już spacyfikowany a te s-kór- wy-sy -ny się na nim wyżywają. To właśnie ty gówno wiesz o psychologi. Ten człowiek już się poddał bo zdał sobie sprawię, że nie ucieknie. A dziecko to możesz mówić do swojego ojca czy do kogo tam uważasz chamie. Z takim prostakiem jak ty to już dawno nie dyskutowałem co obraża mnie już po raz kolejny. Jesteś zwykłym chamem internetowym. I czego widzę to nie zdziwię się jakbyś był naszym milicjantem, to by wszystko wyjaśniało czemu bronisz tych bandytów.
@porsche911 "A choćby stąd, że jak policja zatrzyma jakiegoś auto do kontroli może je sprawdzić"
No i sprawdza każde jedne auto zatrzymywane do kontroli :D Ale to jest PRZEZ PRZYPADEK. Zatrzymują sprawce wykroczenia jakiegoś błachego - oczywiście od razu jest awantura, że się "przypiep*zają- i podczas kontroli auto może wyjść jako poszukiwane.
I to właśnie jest przez przypadek. Bo tak to działa. Sądzisz, że każdy jeden policjant w kraju ma się na pamięć codziennie uczyć setki tablic rejestracyjnych, które zostały skradzione na terenie kraju? Mają podane te, które skradziono z okolicy, powiatu czy województwa i tyle. Bo wiecej i tak nie spamiętasz. A skradziony pojazd rejestruje się w systemie, więc przy kontroli i tak wyjdzie.
Kto tu się znęca? Ktoś go uderzył? Powybijali mu szyby i dostął gazem. To jest znęcanie się? XD Śmieszny jesteś. Bardzo dobra reakcja służb, pajac drugi raz uciekał nie będzie. Tyle
@Taymishi Dobra bo mam już dość tej dyskusji. Do ciebie żadne merytoryczne argumenty nie trafiają. Według ciebie policja jest w porządku zawsze i wszędzie.
Powybijali mu szyby i dostął gazem. To jest znęcanie się? TAK JAK NAJBARDZIEJ !!!
Jesteś zwykłym policyjnym przestępcom, który nie powinien pracować w policji. Ale tam niestety takich tam potrzebują. Skąd to wiem ??? Wystarczy poczytać twoich komentarzy.
Na koniec powiem tylko tyle, że zmarnowałem kupę czasu na rozmowę z tobą. Bo policjant to już nie człowiek merytoryczne argumenty do niego trafiają. Jeszcze raz to powiem szkoda czasu na ciebie.
@porsche911 Kariery wróżbity to Ty nie zrobisz xD
Co do znęcania się i merytoryki to proszę, oto ona:
Znęcanie się - występek skierowany przeciwko rodzinie i opiece, polegający na fizycznym lub psychicznym znęcaniu się nad osobą najbliższą lub nad inną osobą pozostającą w stałym lub przemijającym stosunku zależności od sprawcy albo małoletnim lub osobą nieporadną ze względu na jej stan psychiczny lub fizyczny.
Pokaż mi gdzie zaszło, którekolwiek z powyższych? :D Co najwyżej można mówić o przekroczeniu uprawnień. Ale z merytoryką masz waćpan tyle wspólnego co ja z policją, więc nie dziwię się, że się mijacie xD
Pozdr.
@Taymishi I ty myślisz, że wkleisz mi pierwszy link z googla i przyznam ci rację ??? Chyba chory jesteś. Po za tym myślisz, że znęcać się można tylko nad rodziną ??? Chcesz uchodzić za mądrego na podstawie internetu ale nawet to ci nie wychodzi.
Także definicja znęcania się:
Najogólniej można znęcanie się określić jako przysparzanie innej osobie dotkliwych cierpień fizycznych i (lub) psychicznych. Najczęściej polega ono na naruszaniu nietykalności cielesnej i znieważaniu, lecz może być to także np. niszczenie własności.
Jednak z głupim nie ma co rozmawiać. Tym bardziej z fanem policji, który lubi być przez nią w razie czego trzymany krótko za mordę. Jeśli nie potrafisz rozróżnić czynności koniecznych do zatrzymania uciekiniera a znęcania się nad nim to jednak głupi jesteś i nic na to nie poradzę. Masz poczytaj sobie jak koledzy znęcali się nad zatrzymanymi. https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-09-29/policjanci-skazani-za-znecanie-sie-nad-zatrzymanymi/
ciekawe czy przyjmie mandat ? hihi
@Michael5 niezatrzymanie się do kontroli to przestępstwo.. za przestępstwa się mandatów nie daje.. tylko wyroki :) i oby baran go dostał.
W USA by go zastrzelili 10 razy już. Za to w poslce policjant bałby się uszkodzić radiowóz, bo by mu premie zabrali.
Powiem tylko tyle że niema szacunku do Policjanta w Polsce po części sami sobie zasłużyli a z drugiej strony linczowani powinni być przełożeni tych krawężników oni wykonują rozkazy tylko że młode pokolenie nie rozumie co to rozkaz i jakie są konsekwencje sprzeciwu w policji i wojsku. Kiedyś ojciec opowiadał jak się do baru poszło pełny gwar był puki policjant nie wpadł na kontrole wszyscy się uciszali pokontrolował i wyszedł chyba że znalazł lebra bez roboty czy poszukiwanego to spałował i na komende był przynajmniej porządek a za nic się nigdy nie dostało nikt mi tego nie powie że prali bez powodu
Piękna akcja,tamtejsza drogówka się nie pierniczy w tańcu