Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
W wans
+36 / 56

Każdemu Polakowi w śpiączce taki dadzą, czy tylko temu o którym jest głośno w gazetach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 stycznia 2021 o 9:55

W wans
+4 / 8

@pawel24pl i tak zrobia w każdym przypadku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+14 / 26

@pawel24pl Taka jest decyzja jego żony. Czy tak trudno to uszanowac?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+11 / 23

@pawel24pl Mieszkał z żoną czy matką? Zdaje mi się, że żona przebywała z nim częściej w ostatnim czasie i lepiej wie jaka by byłą wola jej męża. Zawierając związek małżeński sam pozwolił by w razie czego jego żona zadecydowała o jego losie. Nie chce mi się wierzyć, że nigdy nie poruszyli tematu co robić w takiej sytuacji dalej.
Lekarze się mylą, żona nie ma racji? Smutne jest tylko to, że media znalazły sobie temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
+8 / 14

@pawel24pl Stworzyłem tego demota gdyż gotuje się we mnie, jak można poniewierać człowiekiem z obumarłym mózgiem by zbić na jego cierpieniu kapitał polityczny. Nie miałbym nic przeciwko, gdyby każdego pacjenta w Polsce otaczali taką troską i opieką a tu mamy cyrk i kabaret, nadużycia dyplomatyczne i żerowanie na człowieku, który cierpi i chciałby już w spokoju umrzeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wans
+1 / 5

@pawel24pl Powinno się uszanować decyzję żony a nie matki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T that_is_not_the_spam
0 / 4

@wichniak2 Pacjent nie jest zwolennikiem eutanazji, jest pro life i gotował się, gdy sąd brytyjski zadecydował w ten sposób o Alfiem Evansie. Jego śmierci nie chce też matka i siostra, i to one interweniują przede wszystkim.

W internecie było dostępne nagranie, na którym mężczyzna otwiera oczy, jest petycja, wg której dwóch lekarzy widzi szansę na poprawę.

Klinika Budzik, która ma na koncie wiele wybudzeń pacjentów ze śpiączki i niepopularną wiedzę, że mózg może się regenerować, i nie trzeba pacjenta od razu przeznaczać na organy, chce go przyjąć do siebie. Ale nie może, bo szpital w UK traktuje go jak zakładnika.

Można uratować człowieka (jest szansa) i już 60 000 ludzi podpisało petycję, a Ty robisz takiego demota i siejesz nieprawdziwe informacje. Nie wygląda na to, żebyś zrobił jakikolwiek research w tej sprawie. Jesteś z siebie dumny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dzonsmis
-1 / 3

@wans Każdemu i każdego będzie transportował do szpitala helikopter. Wiem, bo kiedyś dzwoniłem na pogotowie i helikopter rządowy przeleciał po mnie na polecenie samego ministra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wans
0 / 4

@dzonsmis muszę sprawdzić skrzynkę pocztową, może też już jestem dyplomatą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G globus0024
-1 / 1

Decyzja jego zony jest inna..... Zona pogodziła się z decyzją brytyjczyków... A matka i siostra walczą o niego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
+1 / 1

@that_is_not_the_spam Człowiek żyje i w końcu umiera i nie jest w tym nic złego bo taka jest kolej rzeczy. Szkoda że władze naszego kraju nie mają szacunku ani dla zdania chorego ani jego żony, którzy chcieli by aby przerwać te męki. Nie miałbym nic do naszego rządu, gdyby ujął się za człowiekiem który chce żyć, może dalej żyć a ktoś mu tego prawa odmawia. Zrobić co trzeba, przywieźć go i nawet odtrąbić sukces. Ok, teraz mamy niezdrowy kabaret tylko po to by odwrócić uwagę od istotnych tematów gospodarczych. Wmawianie ludziom że człowiek od tygodnia nie przyjmuje płynów i trzeba go ratować to już nawet nie jest kabaret. Każdy kto zbije polityczny kapitał przywożąc go tu i maltretując tego człowieka, powinien kiedyś za to stanąć przed sądem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T that_is_not_the_spam
-1 / 1

@wichniak2 Zdanie chorego jest takie, że zawsze był przeciwnikiem eutanazji. Czego nie rozumiesz / czemu kłamiesz?

I nie, nie wydadzą setki pieniędzy, bo UK nadal nie zgodziło się na przewiezienie.

On nadal tam zdycha, na nagraniu, które już zostało zdjęte z youtube miał otwarte oczy i płakał, prof. Talar, który ma na koncie skuteczną rehabilitację takich przypadków chciał go wziąć do siebie, ale przeznaczą go na narządy, jeśli nic nie zmieni się w następnych dniach. Możesz być z siebie dumny.

Dla tych, którzy chcą uszanować wolę pacjenta i mają choć trochę nadziei, petycja: https://www.citizengo.org/pl/lf/184818-pozwolcie-na-repatriacje-rs-polaka-glodzonego-w-uk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sancho
-1 / 1

@wichniak2 A we mnie się gotuje, jak ktoś nie zapoznał się z sytuacją i p...doli farmazony. W tym przypadku paszport dyplomatyczny to jedyna szansa, żeby wywieźć go z UK. W przeciwnym razie, tak jak było to w przypadku Alfiego Evansa, lekarze i sąd nie wydadzą zgody na transport chorego ponieważ "w jego stanie może mu to zaszkodzić" (sic!). Czy nie widzisz kuriozalności tej sytuacji? Przewieźć nie można, bo mu to zaszkodzi, więc przestaniemy go poić i karmić, bo to k...wa na pewno dobrze mu zrobi! Jakby Wielka Brytania była choć trochę cywilizowanym krajem to chociaż by go eutanazji poddali, a nie skazywali na konanie przez niemalże tydzień z głodu i odwodnienia. Nic dziwnego, że brytyjska służba zdrowia jest uważana za najgorszą co najmniej na naszym kontynencie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
0 / 0

@that_is_not_the_spam Wiesz co? Wydaje mi się że takich ludzi jest nieco więcej, może by zrobić jakąś hodowlę i podtrzymywać ich tak jak długo się da. Po co? Tego nie wie nikt, więc się nie przejmuj że ktoś zapyta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
0 / 0

@sancho Też mnie zastanawia, dlaczego tak uparcie bronią decyzji by go nie wydawać. Zastanawiam się też ilu jest ludzi w podobnej sytuacji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T that_is_not_the_spam
0 / 0

@wichniak2 Już nie żyje. UK nie pozwoliło go wydać do końca.

Możesz naprawdę być dumny, że nawet jednej osobie nie odpuściłeś i musiałeś zrobić ten demot, bo tak Cię żółć zalewała, że może komuś da się pomóc. Był 10 dni bez wody i pokarmu, mimo że nawet było dostępne wideo na którym miał otwarte oczy i płakał, a klinika Budzik chciała go do siebie przyjąć na prośbę siostry, bo ratowali takie przypadki. Oczywiście to wideo usunięto, bo tajemnica medyczna. Naprawdę, możesz sobie pogratulować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 stycznia 2021 o 0:18

avatar wichniak2
0 / 0

@that_is_not_the_spam Zgadza się, ten człowiek umarł i już żaden Polak na świecie nie umiera w niegodny sposób a gdy tylko komuś będzie grozić krzywda, Państwo Polskie sprowadzi go do kraju żeby sobie tu żył ile tylko się da. Wszystkie niezdolne do życia polskie płody też żyją i mają się dobrze. Polaków na covid też umiera najmniej na świecie bo my jesteśmy taki naród pro life. Rozumiesz mój sarkazm?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
+12 / 48

Ale przywiozą do polski i tu pochowają go księża - "zgarną kasę" - nie może się taka okazja "zmarnować". Bedzie można krzyczeć z ambony jak to sie do "nieba" wysłało kolejna dusze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adraxer12
+3 / 11

@sceptykiem_sie_urodzic Za pogrzeb sam ksiądz bierze dla siebie kilka stów. Naprawdę wierzysz, że dla kilku stów losowy ksiądz z losowej parafii nakręca histerię, żeby ściągnąć Polaka tutaj, a potem go pochować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
+4 / 8

@adraxer12 Bez wątpienia jakaś parafia skorzysta, to oczywiste. Jestem też pewien, że jeśli im się uda go sprowadzić to wkrótce już na pogrzebie pojawią się czołowi politycy PiSu żeby zakomunikować Polakom że PiS jest za życiem i jego śmierć jest spowodowana opieszałością brytyjskich lekarzy bo gdyby wydali go wcześniej, żył by do dziś. Pogrzeb będzie transmitowany w TVP to też oczywiste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T that_is_not_the_spam
+1 / 1

@wichniak2 Nie, nie skorzysta, bo on tam umrze w tym UK, nadal nie chcą go wydać.

I tak, jeśli umrze, to dlatego że już kolejny dzień jest bez wody, no shit sherlock.

Poczytaj chociaż trochę np. o przypadku Kate Adamson, o niej też mówiono, że stan wegetatywny i ją głodzili, i wiesz co? Żyje i napisała książkę o tym, jak cierpiała.

Wiesz więcej, niż profesor medycyny, Jan Talar? Bo między innymi on orzekał o tym przypadku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marucha79
+25 / 37

@pawelcy To jakieś podchwytliwe pytanie? Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie wolałby wegetacji w cierpieniu, upokorzeniu i skrajnej zależności od innych. Nawet jeśli cuda się zdarzają i możliwe jest wybudzenie ze śpiączki to czy potrafisz sobie wyobrazić jakie spustoszenie w jego mózgu musiało spowodować tak długie niedotlenienie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzesik_w
+3 / 3

@pawelcy Polecam obejrzeć film "Johny got his gun"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+17 / 73

Tu widać, że my jesteśmy z 400 lat wstecz za Europą. W innych krajach zabiegi takie jak aborcja, eutanazja są prawami człowieka. U nas? Są praktycznie całkowicie zakazane.
Masz rodzić, mimo że umrzesz, masz żyć, mimo że jesteś warzywkiem. Czemu? Bo ePISkopat tak kazał.
Niech jeszcze wypowiedzą wojnę Wielkiej Brytanii, bo człowiek ma tam prawo do godnej śmierci.
Polska i Węgry to inny świat w porównaniu do cywilizowanych krajów. My pozostaliśmy w wieku XVII.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 stycznia 2021 o 10:39

T Tibr
-3 / 31

@Cammax zacznijmy od nazwania rzeczy jakim one są:
- wskaż paragraf gdzie masz rodzic i umrzeć?
- Eutanazja dotyczy osoby która podejmuje taka decyzję i jest to na jej prośbę, w rzeczonym przypadku decyzja nie została podjęta przez chorego. Nie mył pojęć. Jeżeli czujesz że twoje życie jest słabej jakości masz pełne możliwości do jego zmiany lub zakończenia. W omawianym przypadku możemy mówić o zakończeniu leczenia/terapii.
- podstawowe prawo człowieka jest prawo do życia, nie do zabicia to zawsze będzie kwestia regulacji prawnych i pribktnow stycznych.
W ogóle skąd ta wrzutka o Węgrach? Nic o nich nie wiesz, Węgrzy byli stosunkowo z pośród wszystkich demoludów najbliżej zachodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+5 / 29

@pejter nawet jeśli uciekają, to na pewno nie do Polski. Nikt z Europy Zachodniej nie chce mieć z nami nic wspólnego.
Choć nie takie bzdury PIS już wymyślało i nie taką hipokryzją się wykazywało. Kiedyś "uciekali" Francuzi i Szwedzi przed uchodźcami (tak, na pewno PIS dla którego najważniejsza jest nienawiść za historię i politykę wpuściłby i jednych i drugich do Polski bez przyzwolenia na ataki na nich, gdyby jakimś cudem tu wjechali).
Holendrów z przyczyn politycznych również by nie wpuścili.
Ktoś, kto im wymyślał te hasła chyba słabo zna poglądy PISu.

@Tibr PIS i Godek mają coraz bardziej radykalne pomysły. Zakaz z powodu wad płodu wkrótce opublikują, Godek już przymierza sie do złożenia projektu o zakazie aborcji w przypadku gwałtu, a znając ich zaraz zrobią zakaz w przypadku zagrożenia życia matki. Lekarze nie wiedzą, jak wyglada sytuacja z tym wyrokiem i w praktyce wyglada to tak, że formalnie zakazu jeszcze nie ma, ale w praktyce jest.

W przypadku tego mężczyzny sytuacja jest bardziej skomplikowana, bo PISowskie media twierdzą, że on jest w pełni świadomy, a jego rodzina chce go ratować za wszelka cenę. W rzeczywistości on nie jest świadomy, a o ile dobrze pamiętam- za wszelką cenę chce go ratować tylko PIS i jego matka.
Ze strony PISu jest to działanie propagandowe, żeby pokazać jaki to zachód nie jest zły. Skoro w Wielkiej Brytanii nie potrafili go uratować, to w Polsce tym bardziej nie uratują.

Szkoda tylko, że proliferów z PIS interesują jedynie płody i ludzie, którzy nie oszukujmy się, są warzywkami i nie są świadomi. Raczej nikt będąc świadomym nie chciałby być ciężarem dla rodziny.

Polska i Węgry może kiedyś były blisko zachodu. Ale potem władzę przejęli Kaczyński i Orban.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 21

@Tibr lekarze raczej nie śledzą informacji o tym jakie wyroki PISowskiego TK PIS publikuje. Krótko mówiąc- robi się chaos.

Przed jugendamtami uciekają głównie Polacy, albo Polki, które liczyły na szczęśliwe życie u boku bogatego obywatela dowolnego, zachodnioeuropejskiego kraju (to, że potem zwiazek się rozpada w większości przypadków, to inna sprawa).

Najczęściej hospicja są prowadzone przez zwykłych ludzi lub jakichś lekarzy. Ani proliferzy, ani feministki ich nie prowadzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+10 / 18

@Tibr Jeśli ten facet przez 45 minut nie miał krążenia krwi, to w mózgu ma kaszę. Ratowanie go za wszelką cenę przysporzy mu niepotrzebnych cierpień. Ideologiczne podejście do tego przypadku nie sprawie, że cokolwiek mu się poprawi, bo mózg się nie regeneruje jak powszechnie wiadomo.
Wskaż mi proliferów, którzy prowadzą taką działalność, o jakiej napisałeś! Nie słyszałam o czymś takim, a działania kościoła i np. kai smrodek ograniczają się do darcia mordy, że są za życiem od narodzin do naturalnej śmierci. No właśnie - w przypadku tego człowieka jedyną opcją jest naturalna śmierć. Przedłużanie mu cierpienia jest niezgodne z wolą bożą, nieprawdaż?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bigoszprawiczka
+13 / 17

Wiesz że w tym momencie kłamiesz.. nikt z Holandii nie ucieka. Powtarzasz tylko kościelne brednie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niemlody
+9 / 9

@pejter jak rozumiem uciekają do Polski, policzyłeś ich i wiesz najlepiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-5 / 11

@Cammax byłeś kiedyś w hospicjum dla dzieci? Mi się zdarzyło "kilka" razu zapewniam cię tam nie pracują "zwykli ludzie" za takich z reguły się uważają. Jeżeli hospicjum prowadzą osoby wierzące, jasno deklarujące wartości życia to ciężko uzasadniać, że nie są pro life. Nie każdy pro life podejmuje działania jak Kaja Godek ale każdy jest przeciwnikiem aborcji (trochę jakby tego nie rozumiesz, nie dostrzegasz różnicy:(
Patrz fundacja Anny Dymnej, to Lempart zadecydowała żeby jej nie wspierać, dlaczego przez fakt jakimi wartościami się kieruje założycielka? Stosunkowo łatwo da się więc udowodnić, że osoby pro choice nie angażują się w tego typu rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-5 / 11

@tema_lina mylisz dwie rzeczy i dorabiasz coś czego nie twierdzę nadinterpretujesz. Nigdzie nie napisałem, że za wszelką cenę trzeba go "ratować" piszę tylko, że powinno się wykluczyć wątpliwości. Lekarze powinni to uczciwie wyjaśnić krewnym.
Naturalna śmierć nie jest tożsama ze śmiercią głodowa, chyba, że chcesz udowodnić, że w obozach koncentracyjnych zagłodzeni ludzie umierali naturalną śmiercią, nieprawdaż.
Gdyby tam wysiadło serce, płuca nastąpiłaby śmieć pnia mózgu sprawa byłaby rozwiązana. Na dobrą sprawę nie wiele wiemy, a skoro tak to warto by wysłuchać argumentów obu stron i zweryfikować to z wiedzą medyczną. Jeżeli dyrektor warszawskiego hospicjum, czy klinika Budzik chce się podjąć leczenia to powinno się wyjaśnić celowość, jeżeli jej nie ma.

Wpisz sobie w google każda chrześcijańska organizacja prowadząca działalność charytatywną jest pro life z założenia.
Znajdź jakieś hospicjum, jadłodajnie dla bezdomnych prowadzona przez osoby pokroju Lempart? Pro choice organizuje się w okół pomocy LGBTQWERTY, jak dokonać aborcji. Natomiast pro life będą się angażować w ratowanie życia nie musi to oznaczać, że każdy pro life będzie krzyczał pod szpitalem, ani tego że każdy pro choice będzie z góry właził do kościoła robić burdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PogromcaCiapatychPrawiczkow
+4 / 6

@tibr kłamiesz jak z nut. Żadna z organizacji prolife nie prowadzi żadnego hospicjum, nie finansuje takowego, nie wspierają żadnej takiej instytucji, i nie są wolontariuszami w takowych. Moja żona pracowała przez trzy lata w takiej placówce i o proliferacji wszyscy pracownicy mają jak najgorsze zdanie. także bez bajek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+5 / 9

@Cammax Ja się zasadniczo zgadzam z prawem do eutanazji, aborcji itp, ale odłączenie człowieka od żywienia i spowodowanie śmierci przez zagłodzenie absolutnie godną śmiercią bym nie nazwał. Z mojego punktu widzenia o wiele bardziej humanitarne byłoby zabicie tego człowieka zastrzykiem. Tylko że to ktoś musi zrobić. I tu już wrażliwi humaniści się nie palą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NothingMore_
0 / 0

@Tibr Głos rozsądku, ale społeczność taka, że minusują Cię. Plus za zainteresowanie sprawą, bo mnóstwo ludzi krzyczy po przeczytaniu tytułu. Nie chcę się wypowiadać na temat tej sprawy. Nie mam opinii. Chciałbym Cię jednak prosić o podanie jakiegoś artykułu dotyczącego wolontariatu osób prolife. Pytam, bo mam sporo takich znajomych, którzy są prolife i często zaczynają temat gdy nie ma innego. Nie mówiąc o tym, że jedna para deklarowała się jako profile, dokonała aborcji, ale wciąż deklaruje się jako prolife. Też ich kiedyś pytałem o wolontariat, ale reakcję możesz sobie wyobrazić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 5

@ONxxx tu widać różnice cywilizacyjną. Niektórzy ludzie są w XXI wieku, ale większość (jakieś 51%) pozostała w wieku XVII. Tak, aborcja i eutanazja to prawa człowieka. Prawo do ratowania życia (w razie zagrożenia życia matki), ograniczenie jej cierpienia (po co rodzić zdeformowane, martwe płody), prawo do godności (wyobraź sobie, że ktoś atakuje Polskę. Na wojnie, jak na wojnie, kobiety są łupami i gwałty to codzienność. Czy również zakażenie aborcji, tym które zajdą w ciążę, czy w ramach "czystości easy" pozwolicie usunąć?).
Eutanazja natomiast jest skróceniem cierpienia. Zarówno chorego, jak i jego rodziny.

Widać, że nie miałeś styczności z osobami, które takimi ludźmi musiały się opiekować.

@Tibr hospicja zazwyczaj prowadzą, albo lekarze, albo zwykli ludzie. Zazwyczaj nie obnoszą się swoimi przekonaniami, więc trudno powiedzieć jakie mają poglądy.
Gdyby fanatycy od Godek takie hospicjum prowadzili, to w TVPIS mówiliby o tym codziennie i nasze podatki trafiałyby również na konto takiego hospicjum.

@borekpp "heil Hitler" to sobie w PISie możecie krzyczeć o ile bycie najbardziej antyniemiecką partią świata tego nie zabrania. Hitler "nadludziom" akurat zabronił aborcji. Poglądy na inne kwestie miał takie same jak Kaczyński (poza tym, że A.H nienawidził Polski, a J.K Niemiec).

@egoiste tu się zgadzam. On wprawdzie i tak jako warzywko pewnie nic już nie czuje i nie wie, co się dzieje, ale jego rodzina pewnie wolałaby żeby po prostu dali mu zastrzyk, a nie czekali aż sam umrze.
Przeraża mnie fakt, że PIS z tego powodu jest w stanie wypowiedzieć wojnę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@PogromcaCiapatychPrawiczkow dowód anegdotyczny wiesz co to (moja żona)? Druga rzecz naucz się czytać ze zrozumieniem, podpwiem "każda chrześcijańska..." to ma znaczenie. Poza tym już to tłumaczyłem wyżej nie każdy pro life jest jak Kaja Godek, tak jak nie każdy koniak to Brendy, a nie każdy diament to brylant. Jak to zrumiesz to możemy rozmawiać o tym kto kłamie, bądź manipuluje czyimiś wypowiedziami zmieniając kontekst by poprzeć tezę którą sobie założył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@egoiste dokładnie tak, trafne stwierdzenie sedna sprawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 stycznia 2021 o 10:58

T Tibr
0 / 0

@Cammax chyba nie powiesz, że ktoś kto pracuje w hospicjum pracuje tam bo lubi patrzeć na cierpienie a nie dlatego, że chce pomagać cierpiącym? Cały czas idziesz w stronę fanatyków, a co po każdej stronie zawsze są tacy sami. Ktoś kto uważa czyjeś życie za nie warte nie będzie o nie walczył, ktoś oczekujący eutanazji nie będzie interesował się tworzeniem hospicjum bo z założenia będzie przeciwnikiem przedłużania nieuchronnego, nie będzie zwolennikiem tworzenia kliniki "Budzik" bo po co tracić kasę na otrzymywanie "warzyw". Co do ich przekonań są jasne wystarczy zapytać. Poczytaj wypowiedzi dyrektora Warszawskiego hospicjum dla dzieci, zresztą wypowiedział się też i w tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+1 / 1

@Tibr trefne czy trafne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@Tibr nie zmienia to faktu, że hospicjów nie prowadzą osoby pokroju Godek, ale zwykli ludzie (nie będący fanatykami).

@ONxxx dla nas to jest nie do pojęcia. My za 400 lat będziemy tam, gdzie reszta Europy jest dziś. To, że oni nam znowu uciekną o kilkaset lat to już inna sprawa.
Nie bez powodu obcokrajowcy przejeżdżajacy przez Polskę mają szok cywilizacyjny, mimo że nawet się tu nie zatrzymują, tylko są przejazdem. Podobnie jak my po wyjeździe do innego kraju. Polska i reszta Europy to po prostu dwa różne światy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@egoiste słownik w srajfonie, nie zauważyłem. Trafne oczywiście ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@Cammax czyli dla ciebie zwykła osoba nie może być pro life, pro life może być tylko fanatyk? Pamiętaj że zaczynając widzieć świat czarno biały jesteś co najmniej na dobrej drodze stania się fanatykiem.
Co do różnic polska reszta świata cywilizowanego, zachęcam pojedź na prowincje do dowolnego kraju Europy. W landach niemieckich znajdziesz tam piękne wille i zapuszczone rudery, na prowincji UK odnajdziesz nowoczesność jak i zacofanych mentalnie wieśniaków. Jedzie na Sycylię bądź zmuszony skorzystać z usług szpitala i doznasz deja vo z PRL em (gdzie u nas szpitale wojewódzkie wyglądają często jak "zachodnie kliniki". Porównując duże miasto i prowincje nigdy nie będzie to adekwatne porównanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@Tibr pracownicy hospicjów (ani nawet zwykłych szpitali) nie popierają fanatyków typu Godek, Kaczyński, Ziobro itp.
Ktoś, kto cale życie spędza w Polsce zachodniej może uważać, że Polska jest cywilizowanym krajem. Ale ktoś, kto spędził choć kilka dni w bastionie PIS wie, że do cywilizowanych krajów dużo nam brakuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PogromcaCiapatychPrawiczkow
0 / 0

Muszę ciebie rozczarować, bo po latach pracy małżonki w niejednym ośrodku, sam bywałem wolontariuszem. Żadnego prolifera tam nie widziałem. Nigdy. Ani z pod szyldu Godkowej, ani z pod szyldu innych organizacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 21

@tawarisz12 wyjedziesz na wakacje z żoną do Dubaju, tam zostanie zgwałcona, zgłosicie to na policję, żona zostanie zgodnie z ich prawem oskarżona i skazana za cudzołóstwo. Powiesz wtedy wyjechała z Polski na lepsze egzotyczne wakacje, niech więc w tym kraju sobie zostanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-1 / 3

@Tibr Wyjeżdżając do obcego kraju podejmujesz określone ryzyko, tak samo, jak np. wspinając się w górach czy penetrując jaskinie. To ryzyko jest znane, o każdym kraju można znaleźć stosowne informacje. A więc, można się zabezpieczyć, można się ubezpieczyć, można zachować szczególną ostrożność, można też zrezygnować z danego kierunku, uznając ryzyko za zbyt duże. A więc, "w razie Niemca", nie jest OK oczekiwanie od państwa ratowania dupy w każdej sytuacji i każdym kosztem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-1 / 1

@daclaw tyle wiemy o sobie ile nas sprawdzono, ciekawe jest to że takie rzeczy opowiadają zazwyczaj ludzie mało "doświadczeni" jednocześnie kipiący oburzeniem gdy ktoś mówi sama sobie zasłużyła bo miała zbyt krótką spódniczkę, normalna kobieta by nie poszła sama z mężczyzną... sprowokowała go.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
0 / 2

@Goretex Część rodziny chce go ściągnąć do PL i utrzymywać a brytyjski sąd, ten sam co zadecydował o jego śmierci z braku wody/jedzenia, nie chce wydać zgody na transport, bo to ryzykowne dla pacjenta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KittyBio
0 / 0

@survive Brytyjski sąd nie wydał zgody, bo ŻONA nie chciała i dalej nie chce. W związku z tym państwo polskie dało im rozwód i nierozwód (to jak jak z obostrzeniami trochę są, trochę nie ma, trochę legalnie a trochę nie).
Ja też chce paszport dyplomatyczny miasta Warszawy i chcę mieć badania i lekarza z WIMu. Póki co nawet płacę podatki w Polsce i składki zdrowotne i ni cholery nie mogę na NFZ skorzystać. Ale mnie stać. Tylko co mają powiedzieć matki, które tu żyją (w Polsce), płaca tu podatki i nie ma kto dorzucić sie na terapię dla dzieci z SMA czy wadami wrodzonymi czy rakami - te dzieci mają ogromne szanse na normalne życie, nie to co "warzywo", które przez 20 lat będzie pochłaniac ogromną cześć moich składek zdrowotnych. Tymczasem ja będąc w szpitalu dostałam przydział 2 szklanek wody, 4 kroplówek, 4 kromek chleba i obrzydliwej wędliny ( no był też biały ser) i jakiej pazichy zwanej zupą, która dzień w dzień przypominała wymiociny w rosole. To się nazywa głodzenia pacjenta (to dla kobiety przed i po rozwiązaniu - leżałam miesiac). Gdzie obrońcy życia są, jak pacjenci bez diagnozy są puszczani do domów, bo "nerwobóle, migreny", a po kilku godzinach umierają, bo zawał, bo udar?Gdzie Ci obrońcy Polaków, którzy nie mogą dostać się na badania bo CoViD i teleporada? Mamy prawie 100 tys niewyjaśnionych zgonów w 2020 r. -ludzi którzy umarli z powodu braku leczenia, z braku zabiegów. Tymczasem będzie 1 ocalony, który chciał umrzeć, który miał prawo w Anglii umrzeć, który ma prawo tam być pochowany jesli żona tego zechce.
Na żonę wylewa się wiadro pomyj, gdy wszyscy wiedzą, ze facet jest w stanie wegetatywnym (to nie spiączka!) - on żyje i będzie długo żył wspomagany przez maszyny (także sady, cewniki, zgłębniki itd). Tylko on nie będzie świadom że żyje nigdy, bo plastyczność mózgu człowieka ok 40 r. ż jest już bardzo mała, a samoistne procesy neurodegeneracji się zaczynają nasilac. Gdyby to było małe dziecko, może byłoby 1-5 % szans w zalezności od uszkodzonych obszarów. Dla niego nadzieji nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
0 / 0

@KittyBio "Tymczasem będzie 1 ocalony, który chciał umrzeć" Przeprasza, skąd masz wiedzę, że on chciał umrzeć? Bo żona tak powiedziała? Jakie "wszyscy wiedzą"? Przypominam, że jego stan to "tajemnica medyczna", właściwie nie wiemy nic.
Każdy powinien wypełniać i okresowo aktualizować deklarację co robić w podobnej sytuacji, sprawa była by jasna. Jeśli opinia pacjenta nie jest znana i są ludzie z rodziny którzy chcą wziąć go do domu i utrzymywać, to czemu to tak kogoś boli i czemu jest taki opór przeciw temu? Mój dziadek miał udar, po krótkim pobycie w szpitalu trafił do domu, nie zajmował nikomu łóżka, nie zabierał jedzenia, bo utrzymywały go dzieci.
Jeśli coś się zmieniło i takich ludzi dziś długotrwale utrzymuje szpital i państwo, to bardzo proszę o źródło tych informacji, bo zwyczajnie mnie te tematy na co dzień nie interesują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KittyBio
0 / 0

Tak, bo żona podjęła taką decyzję. To żona staje się nowym domem i rodziną, a reszta stoi już za. Jeśli żona chce go tam pochować, to co? Też kobiecie zabronicie pochować męża i ojca jej dzieci w Anglii gdzie będzie pewnie żyła dalej? Bo to jest ogromny precedens prawny.
Z tymi deklaracjami to się zgadzam jak najbardziej.
Jasne że państwo zapłaci za sprowadzenie, za utrzymanie go. On nie będzie leżał w domku u mamusi, tylko w hospicjum czy też klinice Budzika (sprawdź czy to takie prywatne). Człowiek niepłacący składek, który nie chciał wracać do Polski (może ciemnogrodu i kaczystanu jak to wiele twierdzi).Tymczasem gwałtem go ściągaj do Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-1 / 1

@KittyBio ależ nikt nie broni żonie go pochować i raczej nie będzie takiego problemu odnawiają jej prawa do decyzji o zabiciu męża i pochowaniu ot taka drobna różnica, której nie dostrzegasz lub pomijasz. Nie jest to też eutanazja bo eutanazja jest zabicie pacjenta na jego prośbę, a tu nic nie wiemy o takowej woli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
-2 / 2

@andre53 Daj dobry przykład i zacznij od siebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MEATLOAF
0 / 6

Tylko ze zeby umarl to niby cywilizowany arod chce go zaglodzic lub odwodnic jakby nie bylo zastrzykow szybko i bezbolesnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+1 / 1

@MEATLOAF ciekawe co za Qrvvy cie minusuja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
0 / 0

Tak masz rację, zgadzam się z tobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BartekGhG
0 / 16

Mieszkal od 15 lat na wyspach, nie jest już Polakiem, sam wybrał swoją drogę życiowa, skoro opieka lekarska w UK podjęła taka decyzję,dlaczego z moich składek mają leczyć kogoś kto w wieku produkcyjnym uciekł pracować za granice, nie został w kraju jak inni by budować kraj, JESTEM STANOWCZO PRZECIWNY!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
0 / 8

Hitler słyszy to w piekle i bije brawo. Tymczasem swoje 500+ wydawaj na to by ubezpieczyć swoje dziecię od wszystkiego. Tak jak ja. Moje ma tyle polis, że niemal liczy na wypadek. Jeżeli pacjent nie może wyrażać woli, należy z góry zakładać że nie chce być zabity. Zwłaszcza w męczarniach. Znajdźcie mi samobójcę, który chce umrzeć z braku wody. Nawet jeśli, po dobie zmieni zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 stycznia 2021 o 11:48

S sceptykiem_sie_urodzic
+9 / 17

A ZA KILKA MIESIĘCY BEDZIE PŁACZ RODZINY ZE NIE MA ŚRODKÓW NA UTRZYMANIE "WARZYWA" gdyż wszyscy zaangażowani tematem się znudzą i zapomną (szum medialny ucichnie).
Deklarowana "pomoc" będzie jedynie w "deklaracjach bez pokrycia".

Tak widzę "walkę o Polaka"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
+2 / 2

@sceptykiem_sie_urodzic srodku beda takie same n
Jak na onkologie ;) a demot to juz 4 raz z tym polakiem.... Zenada poprostu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
-1 / 5

@polm84 oglądałem Fakty, aż zobaczę Wiadomości. Spektakl lizusostwa wśród polityków trwa... kto głębiej pocałuje dupę kościołowi. Co drugie słowo to "działając w wierze katolickiej" odwołania do Boga.... Aż się nóż w kieszeni otwiera ..... Tu kradną i łamią konstytucję a tu taka obłuda .... Żal tylko faceta bo mógł umrzeć i nie cierpieć. A tak będzie w imię Boga katowany do końca swoich dni. Co za poje .... Bana rodzina żeby brata na takie okrucieństwa skazać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
-2 / 2

@sceptykiem_sie_urodzic Mam dla ciebie dobrą wiadomość: nie musisz cierpieć, nie musisz być katowany w imię Boga. Możesz zakończyć już teraz swe nędzne życie, zachowując resztki godności, a przy okazji dać wszystkim zacofanym katolom wspaniały przykład, jak umrzeć w nowoczesnym, świeckim, europejskim stylu, jak na XXI wiek przystało.
No co? Jeśli ty możesz nawoływać do "eutanazji" jakiegoś faceta, o którym w sumie gówno wiesz, to dlaczego ja miałbym nie móc odwdzięczyć ci się tym samym?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szuszutoja
0 / 0

Poczytajcie czopki co ma ten temat mówi prof. Jan Talar

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lulus
+2 / 10

Decyzję i śmierci tego gościa chce jego żona. Więc zapytam - ilu z was Panowie, ma tak serio "udane" małżeństwo?
Warto także ten czynnik brać pod uwagę przy "osądzaniu".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mulok
-2 / 2

szczyt hipokryzji!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kopalek
0 / 6

Byłoby pięknie, gdyby po kilku miesiącach ten chory odzyskał zdrowie i mógł potem pojechać do Anglii i konfudować eutanzistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ajajaj2
+4 / 10

Apel rodziny brzmiał inaczej. Podobno sąd angielski czwarty raz nakazał odłączyć go od aparatury, ale gość nie chce kipnąć, więc praktycznie został skazany na śmierć przez zagłodzenie. Lekarze nie dawali mu szans na wybudzenie, ale gość o tym nie wiedział i w którymś tam momencie się wybudził.
Jak rodzina chciała go ściągnąć do pl to angielski sąd uznał, że to zbyt niebezpieczne i gościu może umrzeć w transporcie.
Mogłam coś pomylić, ale tak to mniej więcej leciało.

Moim zdaniem jeśli facet po odłączeniu aparatury dalej żyje, budzi się, to żaden skur—-iały sąd angielski nie ma prawa kazać go zagłodzić na śmierć. A jeśli rodzina chce go wziąć do siebie, to ma do tego pełne prawo. I tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qnr4d
-1 / 3

@ajajaj2 Proste. Dziękuję z ten komentarz. Reszta chce decydować o jego życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Manticore
0 / 0

@ajajaj2 " A jeśli rodzina chce go wziąć do siebie, to ma do tego pełne prawo". Więc niech ta rodzina za jego sprowadzenie do kraju zapłaci. Bo teraz to takie "MY chcemy go leczyć w kraju jego przodków, więc RZĄD ma za to zapłacic i go NAM TUTAJ ściągnąć".
A ja chcę by moja mama wreszcie dostała się na operację usunięcia zaćmy i rehabilitację po udarze i co? I mam kurrr... czekac bo kolejka jak za pasztetową w peerelu. Tez chcę by 'rzond' wepchnął ją na pierwsze miejsce do najlepszej kliniki, a co!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ajajaj2
-2 / 2

To chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Oni chcieli go ściągnąć sami. Zaczęli walkę z pomocą polskiego rządu jak im tego zabronił angielski sąd, durnie argumentując to, że facet może wykitować po drodze.
I na ich miejscu zrobiłabym to samo. A ty co byś zrobiła jakby jakiś kraj stwierdził, że twoja matka po udarze nadaje się tylko do uzdatnienia gleby i jak nie chce umrzeć po odłączeniu to trzeba ją zagłodzić??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ajajaj2
-2 / 2

A swoją drogą do jeszcze jakiś czas temu na zaćmę leczyli zaraz za granicą. Dużo szybciej, lepiej i na nfz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peghehe
0 / 4

nie wazne w tvpis sprzedaca to jako osiagniecie funkcjonariusze pisdusi w tvpis tak przygotuja materal ze wyznawcy pis ktorzy czerpia informacje z szmabatvppis zeszcza sie z podniety osiagnietego sukcesu., i tylko dlatego jest to zrobione, a przy okazji jakis premier czy minister przytuli 50 tys . cebulinow,. tak zlych rzadzacych nie bylo od wiekow . ale juz nie dlugo do wronek wszyscy traficie!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KittyBio
-1 / 1

@Morda_Lewiatana Polecam mniej wiadomosci TVP :)
Jak go zasusza i zagłodzą, to się narządy nie będa nadawać :) Po prostu wyciagneli sondę, facet nic nie czuje. Ma podłaczoną kroplówkę,przez którą dostaje płyn z lekami. W polskich hospicjach stosuje się leki uspokajające i przeciwbólowe (zwykle przed sama śmiercią jest przełom - na 2-3 dni pacjent "odzyskuje" ten blask w oku i siły), a potem w 2-4 dni koniec. Zamiast walczyć, to warto w tym czasie spędzić z nim czas, pożegnac się. Sa rodziny, które w ostatnim dniu życia najchętniej by poddały pacjenta jeszcze z 10 operacji, 20 chemii itd, a wiadome że to jedynie kolejny ból skracający życie. A potem żałują, że zmarnowały ten czas na walkę z wiatrakiem zamiast na "cieszeniu się sobą".
Trudno jest zgałodzić kogoś, kto nie czuje głodu. Nic drastycznego się nie stanie. Nie zostanie na nim skóra i żebra - to brak cukru spowoduje śmierć, cos jak u cukrzyka, który nie dostanie cukru - dosyć szybko pojawia się sennosć i utrata przytomność, jednak dalej trwa długo. Organizm sam zaczyna niszczyć własne komórki - głównie watroba i nerki. Dochodzi do toksemii - metabolity nie są neutralizowane bo nerki i wątroba wysiadają. No i wciągu 2-8 tyg od odłączenia sondy nastapiłby zgon.
Podobną śmiercią giną tysiące dzieci w Afryce, Indiach czy Ameryce Południowej. Szkoda ze większośc samarytaninów nie widzi co się dzieje na swiecie, gdu ten człowiek ma już uszkodzony nieodrwacalnie mózg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zakard
-1 / 1

90% Polaków uważa że PiS jest zaje...sty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
-1 / 3

@zakard Można prosić źródło tego sondażu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maniek26
+2 / 8

Czytam komentarze i nie wierzę. Wy kur,wa poj,ebani jesteście, zagłodzić człowieka na śmierć i wy to pochwalacie WTF To jest właśnie znęcanie się. Wy się nie powinniście ludźmi nazywać. Nikt kur,wa nie ma prawa decydować o życiu kogokolwiek. Moglibyście w sumie ustawić się pod mur, a ja bym was rozstrzelał, bo tak - taka jest właśnie wasza logika. Nie przejmujecie się nikim, samolubni, zapatrzeni tylko na własną dupę szaraczki. Mam nadzieję że w chorobie nikt nie poda wam przysłowiowej szklanki wody.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KittyBio
0 / 2

@maniek26 No chyba Ty się nikim nie przejmujesz! Ten człowiek miał życie - z żoną w Anglii. Nagle doznał wypadku. Ja też mężowi mówię, że jakby co się stało i było bez nadzieji to ma mnie wywieźć do zielonego domku i w chwili śmierci za rękę potrzymac, ale broń boże "warzywa" ze mnie nie czynić. I niech by teraz chciał zrobić coś takiego, to go jakieś debile wyzwą od morderców.
W chorobie w szpitalu nie miał mi kto podac wody przez 3 dni - mi i mojej sąsiadce. Przydział był 3 szkl i 4 kroplówki, przy czym dla kogoś kto sie nawet sam dobrze uniesć nie może, to szklanki niedostępne, rodziny nie wpuszczają, a pielęgniarki 4 na oddział. Dobrze ze chociaż cewnik miał człowiek, bo by we własnym gnoju leżał, bo CoViD. Już nie wspomne o bólu i o darciu mordy na sąsiadkę jak zwymiotowała. Gdybym miała tak przeleżeć pół roku, to psychiatra obowiązkowo bo bym się sama powiesiła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hahar_maly
-1 / 7

Bestialstwem to jest odmawianie komukolwiek prawa do życia. Czy to dziecku czy dorosłemu. Mam nadzieję, że od takich gestów się zacznie społeczna dyskusja o wszelakich tego aspektach. W tym ratowanie osób wymagających kosztownej terapii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
+2 / 4

@hahar_maly Bestialstwem jest odmawianie wyboru, a także zmuszanie człowieka do wieloletniego cierpienia i zależności od innych. Widocznie dla prymitywów Twojego pokroju jest to zbyt skomplikowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
+3 / 5

Angielski sąd podejmuje decyzje o zagłodzeniu człowieka i jednocześnie nie wyraża zgody na wywiezienie go do PL, bo to zbyt ryzykowne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MEATLOAF
+1 / 1

@survive wlasnie zaglodzeniu w 21 wieku to jest straszna smierc przeciez sa srodki farm.zeby nie czol zeby nie bolalo zeby zasna spokojnie a tak barbarzynstwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
0 / 2

@MEATLOAF Barbarzyństwem jest to, jak Ty piszesz. Czol? Co to jest "czol"? A "zasna"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rolleck
+1 / 1

wróci do Polski i umrze na NFZ. chyba że Owsiak mu pomoże.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qnr4d
-1 / 1

@Rolleck Jurek weźmie i wyjmie z portfela i da. Kurła ten to mo gest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qnr4d
-4 / 4

Dokładnie. Niech umiera!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MEATLOAF
0 / 0

@qnr4d a stara cie urodzila bo niechciala se szminki rozmazac a mogla polknąć nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qnr4d
-2 / 2

@MEATLOAF Debilu, to sarkazm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T that_is_not_the_spam
+1 / 1

Dla tych, którzy uważają inaczej - jest w tej sprawie petycja. Jest ona dużo bardziej szczegółowa niż ten demotywator i poddaje w wątpliwość tezy autora siane w komentarzach. Choć nie wiadomo, czy pomoże komuś, kto już 5 dzień jest bez wody i jeszcze dobija się go podobnymi akcjami dezinformacyjnymi jak ten demot. Ale - oby:

https://www.citizengo.org/pl/lf/184818-pozwolcie-na-repatriacje-rs-polaka-glodzonego-w-uk.

Proszę o nietraktowanie tego jako spam, pismo dotyczy bezpośrednio sprawy z demota. Jeśli się wahasz, to proszę, przynajmniej przeczytaj info z niej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
+1 / 3

@that_is_not_the_spam napiszę ogólnie. Jeśli dany Polak mieszks za granicą (dotyczy wszystkich) i tam się osiedlił na stałe to dlaczego mamy go z naszych podatków ściągać do Polski i tu utrzymywać? Bo co? Bo jeden biskup wymyślił że ratujemy duszę???? Niech ściągną Polaków wywiezionych na Sybir i ich rodziny które czekają na pomoc i się doczekać nie mogą. Nie ma zgody mojej by kolesia do Polski ściągać za moje pieniądze tylko dlatego że dupoliz w ministerstwie sprawiedliwości chce się przypodobać biskupowi by ten w przyszłych wyborach namaścił go jako jedynego słusznego katolickiego kandydata "obrońcę życia"

Może to okrutne. Jeśli jakiś Polak mieszka całe życie za granicą lub się tam na stałe przeprowadził to niech tam umrze i będzie pochowany. I druga sprawa. Jeśli żona czy mąż zadecydują o swoim partnerze to jest jakieś kuriozum że dalsza rodzina podważa decyzję. Czy nie kościół drze pyska z ambony że związek małżeński jest święty ???? Żeby nikt w niego nie ingerował?

Całość to piękny temat zastępczy by ludźmi manipulować i odwracać uwagę od lokalnych problemów, braku szczepionek. U nas może umrzeć 500...600 osób ale uratujemy warsybo które będzie wegetować.

To wszystko w imię Boga. Ja takiemu klerowi mówię stanowcze nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
-4 / 4

@sceptykiem_sie_urodzic Ratowanie życia człowieka to temat zastępczy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
+1 / 1

Z twojego wywodu wynika że zakazuje jakiegokolwiek ratowania życia łącznie z zakazem i likwidacja pogotowia ratunkowego. Tak może myśleć tylko ideologicznie wyprany psychopata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T that_is_not_the_spam
-1 / 1

@sceptykiem_sie_urodzic Jakim Ty hipokrytą jesteś. Akurat Kościół razem z harcerzami ma mnóstwo akcji wspomagania przesiedleńców i wysyłania im paczek. Tylko o tym nie trąbi, a zachęca do akcji w ogłoszeniach parafialnych i nie pisze o tym w mediach. Ale co mógłbyś o tym wiedzieć, skoro jesteś poza tym. Nie sprowadzaj innych do swojego poziomu.

Pacjent ma polskie obywatelstwo i jest przeciwny eutanazji. Matka i siostra chcą, by go obejrzał prof. Talar, a nie lekarze, którzy chcą go przeznaczyć na narządy. Uk na to nie pozwala i traktuje go jako zakładnika. Czego tu nie rozumiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
0 / 0

@that_is_not_the_spam Zaiste to bardzo szlachetny cel oddać narządy dla innych osób. Sam to zawsze deklaruje wszem i wobec. Czego tu nie rozumiesz? Polityki? Zaangażowania naszego PAŃSTWA w pomoc dla "warzywa"??? W 4 literach nas mają - wykorzystują tragedie człowieka by się to takiemu czy innemu biskupowi przypodobywać pokazując na pokaz jak walczą o dusze w nadziei ze zostaną przy wyborach namaszczeni z ambony.... Ziobro nie robi nic co nie lezy w jego politycznym interesie! Czego tu nie rozumiesz? że pogrywają waszymi emocjami? Zona nie ma prawa decydować o mężu bo ważniejsza "mama" ??? Co za hipokryzja.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T that_is_not_the_spam
+1 / 1

@sceptykiem_sie_urodzic Już nie żyje.

Nie wiem, mam Ci życzyć, żeby pobrali od Ciebie narządy wbrew Twojej woli, bo nie możesz protestować, tak jak jemu? Klinika Budzik ratuje takie przypadki, on był przeciwny eutanazji zanim miał ten wypadek (pacjent), a Ty uważasz, że można kroić ludzi wbrew ich woli. G R A T U L U J Ę popierania tego mordu, bo antyklerykalizm rzucił Ci się na mózg. To nie była sprawa tylko polityczna, tu chodziło o czyjeś życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
0 / 0

@that_is_not_the_spam Nie dziwi Ciebie jak szybko znalazło się "tam" miejsce? od razu pokój jednoosobowy, prywatny lekarz, z całym szacunkiem dla kliniki ale chyba wbrew woli zostali "przymuszeni" do przyjęcia kogoś kto nie rokuje - na pokaz - by rodzina dłużej cierpiała i żyła w bólu.

TAK ZGADZAM się by pobrali moje narządy w sytuacji gdy mam do wyboru "życie paliatywne" - wbrew rodzinie, matce i siostry (one to rozumieją i np siostra chce zrobić to samo) - a jeśli by się starały moją decyzje podważyć - WYDZIEDZICZĘ

Wolę uratować jakiegoś Niemca, Belga czy Hiszpana niż pozwolić "polakowi katolikowi" zniszczyć moją "ofiarę" i pogrzebać ja w grobie by zjadły mnie robaki. Wasz Chrystus "dzielił się swoim ciałem" i przeraża mnie to jak niechętnie katolicy nie chcą oddać swojego kawałka ciała w ofierze dla innych - mam nadzieję że skończą w piekle za ten akt samolubności i braku pomocy innym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G globus0024
+1 / 7

Wydadzą dziesiątki a moze setki tysięcy zł zeby sprowadzić człowieka który btćmoże będzie żył a byćmoze nie ale umrze z godnością a nie śmiercią głodową w "cywilizowanym"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
0 / 0

@globus0024 O jakiej śmierci głodowej Ty mówisz. Nie karmią go, nie nawadniają grubo ponad tydzień a facet wciąż żyje? Przecież to się nawet do kabaretu nie nadaje, o jakiej godności piszesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
+2 / 2

@uFo125 Tak to jest gdy nie szanuje się człowieka i traktuje go przedmiotowo. Matka rzecz oczywista kieruje się sercem i jeśli tli się jakakolwiek nadzieja to będzie apelować by trzymać go w nieskończoność podłączonym do aparatury, politycy żerują na chwilowej popularności tego człowieka by załatwiać swoje brudne interesy. Bardzo niewielu chce przyjąć do wiadomości, że człowiek cierpi i nie ma żadnych szans na jakiekolwiek życie. Dajcie człowiekowi odejść, pozwólcie mu umrzeć z godnością a nie róbcie polityki na jego cierpieniu, pewnie również w przyszłości na pogrzebie, tyle chyba mu się należy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mort1
+2 / 2

Najbardziej śmieszą argumenty o rodzinie w momencie gdy facet jest żonaty i to ona jest jego najbliższą rodziną i tylko ona ma prawo decydować jak postąpić z jego organami(bo inaczej nazwać jego stanu nie ma sensu).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+1 / 1

Dziwne, że o dorosłym człowieku decyduje matka. Żona wyraziła zgodę na odłączenie go od aparatury, a matka się nie zgadza. Tyle że w świetle prawa, to żona ma więcej do gadania. Więc nie rozumiem, o co tu chodzi. Facet już nie żyje, to po co męczyć i jego, i rodzinę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar costamzczymstam
+1 / 1

Banda popapranych zwyrodnialców lubująca się w cierpieniu innych. Obrzydliwe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem