Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar polm84
+7 / 29

To takie mundury byly zanim Trump wprowadzil zakaz? Czy moze ludzie nie mieli tego "problemu" dopuki ten "madry" koles nie stworzyl tego problemu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnyrabarbarowiec
+5 / 29

@polm84 Problem był, bo w US Army były co chwila przypadki, że pojawiał się jakiś LGBT w wojsku, wielce zaskoczony, że w wojsku wszyscy tryskają testosteronem z pociągiem do krwi i walki, stereotypowi mężczyźni którzy zaczynali takiemu dokopywać za to, że nie jest tak męski jak pozostali, więc taki LGBT szedł do sądu, że wojsko go źle traktuje. Przypadków było takich wiele, więc Trump miał dwie opcje do wyboru, albo będzie walczył z wojskowymi i robił na siłę tęczowe wojsko, albo zwyczajnie pozbędzie się osób LGBT które były gwoździem problemu, wybrał opcję drugą, jednym podpisem rozwiązał problem, a przy okazji zaoszczędził sporo pieniędzy państwowych które byłyby wypłacane w odszkodowaniach dla osób LGBT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
+6 / 16

@johnyrabarbarowiec jakos mi sie wydaje, zeby tak bylo. Ludzie idac do armii zdaja sobie sprawe z tego na co sie pizza. Tak samo face I jak I kobiety, wiec geje raczej tez. Ale zakladajac, ze masz racje to masz jakies dowody na to, czy tylko slowo Trumpa? Bo takie sprawy raczej nie rozchodza sie Bez echa....

Poza tym to o czym piszesz to sie nazywa "Fala" I jest karalne nawet w Polskim wojsku. Nie warzne czy jestes gejem czy nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2021 o 10:33

C chariot_4
+3 / 5

@johnyrabarbarowiec Gdy ktoś idzie do wojska jest to silna fizyczne osoba z celem, która wie co będzie robić, a nie jest tam, by być wystawiana na próby jak modelki, by robić show w telewizji. W wojsku przechodzi się szkolenie, by robić rzeczy, które chciało się robić. Np. można iść się przeszkolić na snajpera, zostać wysłanym na misję do Afganistanu (Polacy tam jeżdżą) i zabijać terrorystów. Można byłoby to zrobić samemu i to legalnie, bo z papierami, ale takie wojsko daje trening. Poza tym polecam, płacą za bycie tam i ma się przez jakiś czas dofinansowane od państwa, łóżko, darmowe jedzenie i jako osoba nauczona walki i spełniająca posługę dla innych czuje się dużą satysfakcję. Jasne, są kwalifikacje, które niekoniecznie są fajne, ale takie zabijanie terrorystów to super rzecz. Oczywiście nie każdy może być snajperem, ale po to właśnie są inne cechy dla żołnierzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnyrabarbarowiec
+3 / 9

@polm84 No tak, wiedzą o tym, dlatego tam idą, żeby ciągnąć odszkodowania. Jakoś zgwałcone w wojsku kobiety nie idą tam dla odszkodowań, rzadko która po zgwałceniu żąda odszkodowania od armii. I nie, to nie jest fala, falą jest coś innego, to jest zwyczajnym brakiem akceptacji dla pewnych zachowań, w środowisku wojskowym jest zupełnie normalne, a nawet pożądane. Przykładowo żołnierze nie chcą mieć słabszych kolegów w wojsku, jak ktoś jest za słaby to odpada, jako żołnierz chcesz, żeby kolega z którym idziesz ramię w ramię będzie Cię wspierał i jak Ci urwie nogę, to kolega Cię weźmie na bary i Cię wycofa, a nie mieć za plecami gościa który jest w stanie zrobić wielką aferę, bo ktoś go nie lubi. Wojsko to nie miejsce dla ludzi którzy szukają sobie problemów, a każdy wie, że zapuszczanie się w pewne miejsca to szukanie problemu, jak jesteś kobietą to nie chodzisz samemu tam, gdzie jest masa pijanych chłopów, jak jesteś czarny to nie idziesz na spotkania KKK, jak jesteś biały nie zapuszczasz się bez powodu do czarnych dzielnic, jak jesteś złodziejem, to nie kradniesz w chińskich dzielnicach, jak jesteś wierzący to nie idziesz na parady równości, a jak jesteś LGBT to nie idziesz do wojska. Niby w każdym wypadku co by się nie stało to jest złe, ale jednak zapuszczanie się w pewne miejsca to wręcz proszenie się o problem i Trump zwyczajnie pozbył się problemu. Miał dwie opcje, rozwiązać problem robiąc przy tym wielką aferę obyczajową, spierać się z wojskowymi, LGBT i ludźmi którzy o wojsku nie mają pojęcia, albo pozbyć się LGBT z wojska i mieć na głowie tylko kilka organizacji LGBT. No na jego miejscu nawet bym się nie zastanawiał i zrobiłbym to samo.

Nie rozumiem tylko co Biden chce osiągnąć, bo wiadomym jest, że wojskowi pokochali Trumpa za to, że ten ich słuchał i dawał im w miarę możliwości to czego chcieli, tym bardziej w dzisiejszych czasach kiedy Biden mówi o terroryzmie wewnętrznym, o "wrogach demokracji" itd, w momencie kiedy w protestach pod kapitolem uczestniczyło nadzwyczajnie dużo obecnych lub byłych wojskowych i w pierwszych dniach daje po uszach generałom i oficerom, bo dla przeciętnego żołnierza to nie ma różnicy, on zwyczajnie poznęca się nad osobami LGBT, będzie miał z tego ubaw, ale oficer będzie odpowiadał przed generałem za to, że w jego jednostce nad kimś się znęcali, a potem generał będzie się musiał z tego tłumaczyć przed pentagonem i trzeba będzie tuszować sprawę. Dla mnie to bardziej irracjonalne niż ogłaszanie wyroku TK ws. aborcji w trakcie aktualnych problemów wewnętrznych w Polsce, tutaj chociaż widzę, że robią temat zastępczy i będzie na kogo zwalić niepowodzenia, w USA tego zachowania nie rozumiem, zaczepianie wojska zwykle kończy się źle, bo jeśli spojrzymy na historię, to przewroty wojskowe są bardzo powszechnym zjawiskiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnyrabarbarowiec
+3 / 5

@polm84 Czemu uważasz, że jestem homofobem i nie mam problemu z gwałtami? To Ty napisałeś więc zapewne to Ty jesteś homofobem i nie masz problemu z gwałtami, zwykle to winny zarzuca innym z doopy swoje przewinienia.

A co do LGBT to nie istotne czy lubię czy nie, czasami nie lubię pewnych ludzi, ale muszę z nimi żyć bo np. jesteśmy powiązani biznesowo więc patrzymy na to ile możemy dać sobie zarobić, a to czy się lubimy schodzi na drugi plan, fajnie jakbyśmy się lubili, ale to jak wspomniałem, kwestia nieistotna bo przyświeca nam cel wyższy. Z LGBT problem polega na tym, że oficjalna osoba LGBT w wojsku to z założenia problem, nie znam statystyk jak to wyglądało w USA bo wiadomo, że wiele spraw US Army stara się zatrzeć i nie wszystko wychodzi na jaw, ale sprawy z LGBT zawsze wychodziły przez wiele organizacji LGBT i zawsze sprowadzały się do odszkodowania, zwyczajnie opłacało się w USA być np. homo i iść do wojska, tam mówić na lewo i prawo o tym, że jest się homo, dostało się raz wpier..., a potem już telefon do organizacji, wniosek do sądu o odszkodowanie, telewizja jeszcze nakręci i swoje doda i już na mieszkanie czy dom zarobione. Poza tym, problem z LGBT polega na tym, że takie osoby w wojsku zwyczajnie nie mają życia, nawet jeśli jest jakaś osoba LGBT która chce iść do wojska z jakiegoś powodu, to musi się z tym kryć bo każdy w wojsku chce osoby mężne, a nie popierdółki. Serio, jeśli kogoś potrafi już zranić to, że ktoś go nie lubi, to taka ciepła klucha do wojska nie powinna iść pod żadnym pozorem, to nie miejsce dla takich osób, nie mówię, że to są źli ludzie, tylko po prostu nie są do tego stworzeni. Są pewne cechy w każdym zawodzie które są pożądane, a ponieważ wojna weryfikuje bardzo brutalnie, to lepiej dla takiej osoby LGBT jak do wojska nie pójdzie niż na siłę znajdzie się na wojnie, wśród ludzi którzy ją nie szanują, w warunkach których kompletnie nie wytrzyma, no gorzej już być nie może.

Tak, fala to co innego, fala to rodzaj "chrztu", dostaniesz oklep, pomęczą Cię starsi żołnierze jakiś czas, a potem po szkoleniu jesteś im równy, jesteś żołnierzem. Oczywiście jeśli dochodzi do tragedii jest to złe, ja osobiście nie jestem przeciwnikiem fali, chociaż i zwolennikiem nie jestem, ale wiele armii na świecie pokazuje, że jeśli fala jest pod kontrolą to wzmacnia to więzi między żołnierzami, a to jest ważne, bo zgrany zespół daje sporą przewagę, jak pisał Machiavelli i Marcinko, wspólne cierpienie wzmacnia więzi i dyscyplinę. Niemniej to co działo się swego czasu w Polsce, czyli pseudofala która w pewnym momencie skończyła się zgonem to już przesada, coś za co powinny lecieć głowy, na szczęście ten etap mamy już za sobą. Natomiast osoby LGBT w wojsku są skazane na dosłownie lincz, czyli znęcanie się bez żadnego limitu czasowego, nie na dzień dobry, a na cały pobyt w wojsku.

Co do Trumpa i generałów, rety, Ty czytasz media, komentarze, oglądasz informacje? Trump dofinansował US Army rekordowo od czasów zimnej wojny, rozhulał ciężki przemysł wojenny jak mało kto, dał podwyżki żołnierzom, wprowadził dekrety i ustawy które zażyczyli sobie generałowie, w zasadzie jakby nie chcieli, to wojskowi nie mają się czego czepić Trumpa, do tego już w pentagonie mówi się o wielkich czystkach w kadrach bo wszystkich szczególnie w wojsku oskarża się o "terroryzm wewnętrzny", "sympatyzowanie z Trumpem" i "niedemokratyczne poglądy", przecież to sam Biden w jednej z przemów po akcji na kapitolu powiedział kiedy okazało się, że nadzwyczajnie dużo wśród tych ludzi przed (jak i w) kapitolem to żołnierze. Zresztą już zaczynają kąsać jednego generała tylko za to, że oficjalnie popierał Trumpa, chociaż osobiście przed kamerami chyba FOX powiedział, że niezależnie kto jest prezydentem będzie wiernie służył USA.

A co do źródeł, nie wiem, FOX, NBC, CBS, Newsmax, Global News, Yahoo, komentatorzy jak Roman Balmakov. Serio, polecam Ci przeglądanie informacji kompleksowo od totalnego lewa jak CBS i NBC po totalne prawo jak Blamkov czy Newsmax i wy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
-4 / 6

@johnyrabarbarowiec wiesz ksiazki lubie czytac, ale Ty raczej NIC sensownego nie piszesz.... Patrzac tylko "po lebkach" to widze, ze Ty fali nie uwarzasz, za przemoc tylko "chrzest" zrodel nie podales zadnych konkretnych tylko nazwy portali informacyjnych, wiec dalej zakladam ze nie wisz o czym mowisz. A co do wydawania last na wojsko USA to najwiecej wydawali w 2010, Sam sprawdz kto ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnyrabarbarowiec
-1 / 1

@polm84 Wow... Nie wiem skąd myśl, że mógłbym być pisarzem xD Fala to przemoc fakt, ale mająca swoje uzasadnienie, serio Machiavellego Ci nie polecam, bo to autor przeznaczony dla ludzi rozumnych, ale poczytaj sobie Ovena albo Marcinko, oni pięknie wyjaśnili jak działa fala oraz przedstawiają jej plusy (bo minusy znamy wszyscy). A co do wydawania na wojsko, ja mówię o bezpośrednio armii, nie całej instytucji, a USA pod tym względem też nie różni się od innych krajów świata, oprócz armii jest jeszcze część administracyjna która w niektórych krajach jak np. Polska może sięgać niespełna 50% całego personelu wojska. Poza tym, nie mówię o pojedynczym roku, a o całej kadencji. Co z tego, że np. Obama wydał jednego roku rekordowo, jak przez całą jego kadencję wydatki na wojsko były mizerne tym bardziej kiedy wliczymy to ile wojen prowadził jednocześnie. Licząc wydatki na samą armię, czyli żołnierzy i ich sprzęt którego używają na faktycznej fizycznej wojnie, Trump przez 4 lata wydał rekordową ilość pieniędzy. Licząc kadencjami od czasów zimnej wojny jeszcze Bush Jr. wydał dużo, aczkolwiek to zrozumiałe, bo zaczął dwie wojny na bliskim wschodzie na dużą skalę więc finansów na armię trochę to pochłonęło, Trump natomiast pobił rekord chociaż wojen żadnych nie prowadził i ze wszystkich zaczął się wycofywać w bardzo opłacalny sposób. Zresztą wystarczy odpalić sobie jakiekolwiek media opozycyjne w USA żeby dowiedzieć się ile ludzi właśnie straciło pracę dzięki kilku podpisom Bidena. A to 5 tys przy budowie muru, a to X tys przy produkcji materiałów na mur, a to Y tys w kopalniach i rafineriach, a to Z tys przy budowie ropociągu... Już zaczynają się kalkulacje ile tys ludzi straci pracę w zbrojeniówce jeśli Biden wycofa kontrakty zbrojeniowe o ile to zrobi bo lobby zbrojeniowe są dość mocne w USA. I ok, rozumiem, że skoro to media opozycyjne to zapewne sobie koloryzują trochę liczby, ale w przypadku muru te 5 tys ludzi to jest możliwe wliczając wykonawców materiałów bo w samym Teksasie władze mówią we wstępnych szacunkach o 1500 osobach pracujących przy murze, w samym TX.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkrajnieCentrowy
0 / 0

Ogólnie kobiety też się malują i zazwyczaj ubierają sie w kolorowe ubrania, a gdy idą do wojska to jednak zakładają typowy mundur i rezygnują z makijażu. Wątpię, aby w tym przypadku było inaczej i to co jest na obrazku stało się rzeczywistością.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 stycznia 2021 o 20:17

avatar kondon
+13 / 47

Więcej z tego problemów, niż korzyści. Wojsko to nie przedszkole i nie ma w nim miejsca na zabawy w poprawność polityczną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iblessed
-3 / 31

@kondon Problem to mają ludzie ograniczeni. Co ma przedszkole do transpłciowości? To są ludzie jak wszyscy i powinni mieć prawo być nawet w wojsku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+13 / 29

@iblessed Możesz się bawić w tworzenie utopijnej rzeczywistości w swoim życiu, jednak w wojsku po prostu nie ma na to miejsca. Zabijanie nie ma nic wspólnego z równością, prawami dla wszystkich i ideałami.
Ja jestem za równym traktowaniem wszystkich, jednak w wojsku nie jest to najważniejsze. Trzeba twardo wybierać to, co najlepsze dla wojska i nie zajmować się takimi szczegółami.

Tacy ludzie w wojsku mogą powodować problemy techniczne - czy reszta będzie chciała się z nimi np. kąpać? Czy będą chcieli spać razem? Czy nie będą powodować różnych konfliktów samą swoją obecnością?
Bardzo często mają też problemy psychiczne. Wojsko to nie zabawa i nie jest dla słabych.

Może ich wsadzą gdzieś do głębokiej rezerwy, jednak nie wydaje mi się, abyś miał możliwość zobaczyć ich na froncie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnyrabarbarowiec
+4 / 14

@iblessed Nie, wojsko to instytucja która nie działa w zależności jak sobie to uznasz. Jeśli będziesz miał żołnierzy którzy zamiast być bezwzględnymi samcami alfa będą delikatnymi i tolerancyjnymi chłopcami w szalikach, przyjdzie ktoś, kto ma żołnierzy takich jak ci pierwsi i Ci zrobi jesień średniowiecza. Wojsko to wojsko, możesz sobie wprowadzać poprawność polityczną do szkół, policji, szpitali, możesz rozdawać różowe sweterki i szaliczki dla delikatnych chłopców w ramach poprawienia ich samopoczucia, ale takich rzeczy w wojsku robić nie możesz. W wojsku nie masz nawet demokracji bo nie może jej tam być, za to panuje system feudalny lub dyktatorski, dlaczego? Bo wojsko weryfikuje każdy aspekt życia, stąd wojsko jest całkiem innym światem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iblessed
0 / 6

@kondon To prawda, jest to dość trudne technicznie, ale nie każdy musi trafiać do koszarów czy na front. Wielu wojskowych nie wstaje od biurka i tam niekoniecznie te problemy się pojawią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Livanir
+6 / 10

@kondon Jeśli jest w stanie przejść egzaminy, jest to osoba zdrowa umiejąca wykonać polecenie, to co za różnica, czy uważa się za faceta, kobietę czy helikopter? Co za różnica, czy wygląda jak mężczyzna, kobieta lub miś uszatek? Przedszkolem to jest nie dopuszczanie kogos kto się nadaje do "zabawy" bo go nie lubimy lub ma różową kurteczkę zamiast niebieskiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chariot_4
+3 / 3

@kondon No właśnie chodzi o to, że mają równe prawa być w wojsku. Wojskowi patrolują, zajmują się samolotami, a nie są tylko mięsem armatnim lub brutalami strzelającymi do staruszek i starców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 5

@falsen Osoby transpłciowe mają o wiele częściej problemy psychiczne. To statystyka, nie moja opinia.
Znacząco więcej jest mężczyzn twardzieli, niż takich kobiet. Oczywiście nie jest to żadnym wyznacznikiem, a jedynie wskazówką.

Psychika może siąść dopiero na froncie, więc lepiej takie ryzyko minimalizować.
Z resztą w czasach poprawności politycznej mogą być opory przed odrzuceniem słabych kandydatów w obawie przed oskarżeniami o dyskryminację, co sam zauważyłeś.

Kobietom też każesz się kąpać z mężczyznami?
W czym takie nakazy mogą pomóc? Bo zaszkodzić mogą bardzo...

@iblessed I tam sobie mogą być, tak samo jak kobiety.

@Livanir
Takie osoby powodują problemy techniczne, a do tego same mają problemy psychiczne.
Równość możesz sobie wprowadzać w przedszkolu, w wojsku nie ma na to miejsca. Liczy się praktyczne podejście. No i kolor kurtki również ma znaczenie...

@chariot_4 Utopia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2021 o 18:33

L Livanir
+1 / 3

@kondon Jeśli to co napisałeś ma dyskwalifikować ludzi, to pewnie znalazło by się tyle argumentów przeciwko innym, ze wojska stałyby puste

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 1

@Livanir Co konkretnie? Nie wiem do czego się odnosisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Livanir
0 / 2

@kondon Do tego co napisałeś do mnie- problemy techniczne. Jakie? Brak szatni i mężczyźni muszą się przebierać z trans? W nie jednym klubie dla dorosłych gdzie sa i kobiety i mężczyźni to potrafią się razem przebierać. Najwyżej pierw pod prysznic idą jedni, potem drugie, ale przy takie ilosci i tak wszyscy na raz by nie poszli. Że będą sie bardzie krępować wymachując penisem jak helikopterem? Tylko plus, mniej przedszkolnego zachowania wśród żołnierzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 2

@Livanir Uważasz, że uzasadnionym jest przyjmowanie 1 osoby o odmiennych wymaganiach? Że jest to w jakimkolwiek stopniu opłacalne?
Podejrzewam, że skrajnie wysokich np. do czołgów nie przyjmują, bo nikt nie robi specjalnie powiększonych, więc dyskwalifikuje się różnych ludzi. Nie widziałem też nigdy, żeby np. karzeł biegał sobie z normalnymi żołnierzami. Aczkolwiek takie odziały w pewnych przypadkach mogłyby mieć jakiś sens...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Livanir
0 / 0

@kondon Czyli jak sam potwierdziłeś moje wcześniejsze słowa- gdyby się uprzeć, to każdego można by zdyskwalifikować, bo na pewno znalazłoby się powód. Nie wiem za mocno się poci i będzie śmierdziało w czołgu, za szerokie ramiona, złe proporcje nóg do tułowia i będzie zajmował złą ilosć miejsc...
Za to dalej nie wiem, jakie problemy techniczne mogłaby sprawiać osoba trans.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@Livanir No można. Tylko nie każdego się opłaca.
Pisałem kilkukrotnie, a że Ci to nie pasuje - nie mój problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
+1 / 23

Już widzę jak politycy PIS witają się z tęczowym żołnierzem......

Był przypadek że z zaciśniętymi zębami witali się z Amerykanskimi żołnierzami którzy mieli tęczowe flagi przypięte do munduru.

Amerykanie celowo wysyłali gay żołnierzy na spotkanie z politykami PiS. Tradycje przerwał Trump....ale może teraz wróci piętnowanie homofobów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+15 / 25

@sceptykiem_sie_urodzic
Cały taki oddział wyślą na misję do polski ... to byłby świetny numer wykręcony PiSowi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
+4 / 14

Ludzie noszą flagę amerykańska na protesty kobiet..... Policja cholernie uważa by przez przypadek nie podeptać flagi Amerykanom bo było by to skandalem dyplomatycznym. Bezcenny widok jak policja Polska deptak flagę Amerykanów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrmotaba
+2 / 2

@killerxcartoon Lepiej.
Założą w Polsce różowy fort i nazwą go Fort Backdoor ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@mrmotaba
Różowy fort istnieje , Nazywa się tak twierdza koło Delhi w Indiach ..
Mogą nazwać go go fort pomyłka..


A przy okazji w Kandzie jest fort o nazwie Pomyłka (Fort mistake lub Fort Blinder fort ślepców ) . Jaki Amerykanie przez pomyłkę wybudowali ponad milę na terytorium Kandy zamiast na terytorium USA. A zorientowali się o pomyłce 2 lata po jego wybudowaniu ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2021 o 0:14

R Rydzykant
0 / 2

@killerxcartoon
Przypomnę ci, że w jednym z miast starożytnej Grecji był oddział złożony wyłącznie z par. Większość stanowili geje, choć było tam też kilku ojców z synami. Oddział ten nigdy się nie poddawał, walczył albo do zwycięstwa, albo do śmierci wszystkich wojowników. I byli niezwykle skuteczni. Mieli bardzo silną motywację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+2 / 16

A co kogo w Polsce obchodzi Joe biden i jego zmiany w wojsku USA?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
+8 / 18

PiS płakał jak Trump przegrał. Teraz się już nie moga podcierac Trumpem. Amerykanie fali radę usunąć oszołoma i jego ekipę od władzy. Nam też się uda. Rozliczymy tych pasożytów i nieudaczników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
+2 / 4

@sceptykiem_sie_urodzic
"Rozliczymy" -hhahahahhahahahahaha - pokaż mi polityka, który został rozliczony za cokolwiek gdy był w rządzie. Największe partie opozycyjne są tak beznadziejne, że jeśli wygrają w kolejnych wyborach to tylko dlatego, że elektorat pis zmęczy się pisem albo gdy dotrze w końcu do większości wyborców, że jest więcej partii niż PIS i PO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
+3 / 5

@piotrKrokodyl No tu masz rację - była szansa postawić Ziobrę przed Trybunałem Stanu to PO "nie zagłosowało" - kluczowi politycy zdezerterowali - teraz ich to czeka - a PIS / Ziobro zrobi / robi wszystko by się odegrać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnyrabarbarowiec
-2 / 6

@sceptykiem_sie_urodzic Tylko problem w tym, że PiS to totalna odwrotność Trumpa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chariot_4
0 / 0

Filipiny zaczęły czuć nadzieję, że wywalą swojego szalonego polityka i PiS czuje to samo, tylko jako ci szaleni politycy. Gdy odchodzi jeden zły, ludzie zaczynają czuć nadzieję, że sami obronią się przed podobnymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 2

@sceptykiem_sie_urodzic

kto ich rozliczy? kolega z opozycji, z ktorym po robocie alko pije?

@johnyrabarbarowiec

Nie przegadasz. Media od poczatku nie lubily Trumpa, nawet na jego mlodego syna i zone najezdzali i nikt sie nie oburzyl. Moja kolezanka stwierdzila, ze Trump jest winny smierci George Floyda. Trump byl na swoj sposob dziwny ale nie wszystko, co robil bylo zle. Rzecz w tym, ze wynalazl by lekarstwo na raka to za sam fakt bycia Trumpem skrytykowanoby go za to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2021 o 21:38

avatar johnyrabarbarowiec
0 / 0

@Puolalainen Nazywamy to polaryzacją przekonań (czy coś w tym stylu), jeśli powiesz, że nie lubisz Trumpa, ale przyznasz jednocześnie, że postawił gospodarkę USA na nogi, to w tym wypadku stajesz przeciw zwolennikom Trumpa i przeciwnikom Trumpa. Myk polaryzacji polega na tym, że to jedna z podstawowych sztuczek zarządzania najprostszą metodą czyli dziel i rządź. W tej metodzie zarządzania nie ma miejsca na obiektywizm więc obiektywizm należy tępić, bo gdybyśmy wszyscy zachowywali obiektywizm, to doszlibyśmy do porozumienia gdyż obiektywizm wymaga spojrzenia na daną sprawę ze wszystkich możliwych stron, a co za tym idzie, świat przestaje być czarno-biały, a jest pełną paletą szarości, ostatecznie nie ma człowieka tylko złego lub tylko dobrego, a to niesie ze sobą pewne konsekwencje, ludzie nawet przeciwnych poglądów stają ramię w ramię dla wyższego celu. Natomiast przy kontrolowanej polaryzacji (dzięki której wykluczasz obiektywizm) napuszczasz jedną połowę na drugą i każda z nich uważa siebie za dobrą, a tą drugą stronę za złą. Działa to zawsze. Oczywiście nie zadziała to na każdego, ale nie oszukujmy się, 5% społeczeństwa które stanie pośrodku i oleje tą polaryzację, zacznie myśleć samodzielnie, nie ma żadnego znaczenia.

Natomiast problem z Trumpem polega na tym, że Trump chociaż dostał się na szczyt, stanął pośrodku, więc trzeba go obrzydzić z jednej i z drugiej strony, problem w tym, że jest już za późno. Wystarczy spojrzeć na sytuację w USA, Trump tworzy nową frakcję, coś czego w USA jeszcze nigdy nie było, na dodatek teraz ma poparcie jak jeszcze nigdy, bo zbyt bezczelnie próbowali go zniszczyć i ludzie to zaczęli zauważać, Musk zaczyna rozwalać system światowy w tym giełdę przy pomocy 2 mln jego nowych fanów, Belford wyszedł z cienia, w Teksasie ożył jak nigdy temat Texitu, nawet za Obamy tak nie lobbowano za tym, wielkie koncerny z Muskiem na czele uciekają z Californi do Teksasu, natomiast sam Teksas postawił się Bidenowi i już w jego ślad idą inne stany jak np. Floryda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Izyda666
+2 / 2

W sumie całkiem niezły miejski kamuflaż...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
+4 / 14

Przecież to fantastyczny pomysł!!! Jak pokażą się wrogim wojskom w tych mundurach, to nie będą już musieli do nich strzelać, bo tamci umrą ze śmiechu! :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przytomny
+11 / 15

@Wolfi1485 Armia to nie tylko ci, co "pokazują się wrogom" by do nich strzelać. A np informatykiem czy operatorem drona lepszym będzie inteligentny transpłciowiec niż napakowany testosteronem mięśniak o IQ 75.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
-2 / 10

Tak i na rozkaz "padnij" wszyscy rzuca się na ziemię zdejmując spotnie. Gdyby gay rządzili światem nie było by wojen. Były by ataki seksualne....:-))))
Hahahahajaj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnyrabarbarowiec
-2 / 8

@Przytomny A wiesz, że jest jeszcze inteligentny nie transpłciowiec i takich jest zdecydowanie więcej sztuk niż inteligentnych transpłciowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przytomny
+2 / 2

@johnyrabarbarowiec Komentowałem raczej pokazywanie się wrogom i działania w terenie. Armia nie jedno ma oblicze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 10

No to się skończy finansowania ich armii w Polsce. Ciekawe, kto pierwszy zerwie relacje: Kaczyński, czy Biden?
Obawiam się jednego: USA ma u nas sporo żołnierzy i Biden może wpaść na pomysł przywracania tu demokracji. Gdyby obalili rząd i sobie od razu stąd poszli, to jestem za. Boję się tylko, że rząd może obalą, ale będziemy wyglądać jak inne kraje, gdzie USA "przywracała demokrację".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
+1 / 1

#Cammax jasne lepiej mieszkać w kraju gdzie Putin utrwala tyranię

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@Cammax

swego czasu w Niemczech przywracali demokracje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@Puolalainen u nas przywrócenie demokracji jest konieczne, ale nie takimi metodami, jak robi to USA. Na chwilę obecną jesteśmy na równi z krajami takimi jak: Węgry i Korea Północna.
Co gorsze, jesteśmy mniej więcej w tym samym miejscu co Niemcy w latach 30-tych, ale jesteśmy zbyt słabi, by kogoś zaatakować i nawet Kaczyński zdaje sobie z tego sprawę (mam nadzieję).
Jeszcze brakuje tego, żeby Amerykanie rozwalili pół kraju. To wtedy sytuacja gospodarcza będzie u nas gorsza niż w Wenezueli. Choć już nam niewiele brakuje.
Dlatego powinniśmy działać zanim będzie za późno i wybuchnie jakaś wojna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@Cammax

chyba nie masz pojecia jak sie zyje w Polnocnej Koreii.

mialam na mysli czas po wojnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@Puolalainen niewiele nam brakuje do Korei i Węgier. W obu krajach nie ma wolnych mediów, mniejszości nie mają żadnych praw, opozycji w Korei Północnej na pewno nie ma (nie wiem jak na Węgrzech). PIS również dąży do delegalizacji opozycji i wolnych mediów. Mniejszości u nas też nie mają żadnych praw.
W obu krajach i w Polsce podległa rządowi policja pacyfikuje ludzi walczących o swoje prawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@Cammax

Mysle, ze nie masz zielonego pojecia jak wyglada zycie w Koreii Polnocnej.

Co do tv, gazet i radio. Jesli Cie to pocieszy to w Niemczech tez nie ma wolnych. Wszystkie panstwowe gadaja to samo. Prywatne czasami cos innego ale i tak kierunkowo jest to ten sam kierunek. Nie wazne, co rzad zrobi- wszystko ladnie. Inaczej jestes rasista, naziolem itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@Puolalainen w Polsce co prawda nazistą, rasistą itp. nie zostaniesz (przynajmniej w oczach PISu), nawet mając bardzo skrajne poglądy, ale za to zostaniesz gorszym sortem, ruskim agentem, opcją niemiecką itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@Cammax

jesli chodzi o "gorszy sort"- jakby ludzie dokladnie posluchali, co Kaczor powiedzial to by zrozumieli, ze on gorszym sortem nazwal ludzi donoszacych na Polske a nie ludzi, ktorzy ich nie lubia.

Ja chyba podlegam pod ruskiego agenta niemieckiej opcji, bo zyje w jednym kraju a jezyk drugiego studiowalam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+9 / 9

Osoba transpłciowa by się tak nie ubrała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chariot_4
+1 / 3

Zajebiaszcza trans-nienawiść (no na pewno nie fobia, nienawiść to bycie sk**wielem, a nie barankiem, który czegoś nie rozumie).
Kto jest mądry i umie czytać, to tacy ludzie byli dyskryminowani jeszcze w 2012, artyści protestowali i zniesiono dyskryminujący przepis. Potem ten debil Trump uznał, że nienawidzi ludzi i nadal chce ich dyskryminować. Ludzie cierpieli, hejtowali Trumpa i wszyscy z ulgą odetchnęli, gdy w końcu coś osiągnęli. Biden gówno wie o trans ludziach, więc po prostu słuchał głosu ludzi.
I PS, ludzie trans-wojskowi idą do wojska, a nie do salonu piękności, autor tego gównianego wdzianka ma beznadziejny gust, nie polecam i daję mu ocenę 2/10. 2, bo na zachętę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
0 / 0

Zdajecie sobie sprawę, jaki strach padł na kraje arabskie? Jak ich taka osoba choćby do dotknie, to oni do końca swoich dni już będą pośmiewiskiem społeczeństwa. A może być gorzej; znacznie gorzej ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mozgwsloiku2
0 / 0

Jak ci zapakuje kulkę to akurat ci będzie robić różnicę co ma w gaciach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C candy2
0 / 4

Sodoma i Gomora

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
+2 / 2

Jak świat światem, w armiach służyli geje, tyle że się nie obnosili ze swoją orientacją. I dopóki tego nie robią, to co najwyżej od czasu do czasu ktoś może się zapytać czemu taki nie ma dziewczyny. Nic więcej się nie stanie. Problemy zaczęły się wówczas gdy w amerykańskiej armii znaleźli się bojownicy LGBT, którzy na prawo i lewo afiszowali się ze swoją odmiennością, co oczywiście prowadziło do konfliktów. W praktycznie wszystkich armiach świata, takie osoby zwalnia się ze służby, bo wojsko to nie jest miejsce na światopoglądowe demonstracje. Ponieważ amerykański ruch LGBT uparł się aby właśnie w armii odstawiać swoją ideologiczną walkę, Trump zakazał przyjmowania osób LGBT do wojska. Czy się to komuś podoba czy nie, decyzja Trumpa nie była ani homofobią, ani żadną deklaracją ideologiczną. Była działaniem obliczonym na rozwiązanie problemu działaczy, którzy z armii USA zrobili sobie arenę dla swojej misji. Tak, właśnie działaczy, bo zwyczajny gej czy lesbijka nie idzie do wojska aby szerzyć tolerancję i prowadzić kampanie na rzecz ruchu LGBT, tylko aby się szkolić i walczyć. Tacy ludzie służyli w armii USA od dawna i służą nadal, tyle że robią hałasu wokół swojej orientacji. Są zwykłymi żołnierzami, takimi jak inni. To nie oni są problemem. Problemem są aktywiści i działacze, którzy wstępują do armii tylko po to aby w niej szerzyć swoją ideologię. Tymczasem z punktu widzenia samego wojska, takie akcje są szkodliwe, bo prowokują konflikty, rozsadzają od wewnątrz armię, która powinna być monolitem. Każdy, kto ma choć blade pojęcie o wojsku wie jak ważne jest zgranie żołnierzy, ich wzajemne zaufanie i poczucie więzi. Jeden aktywista LGBT w plutonie i cały pluton staje się gówno warty na polu walki. I nie z powodu jego orientacji, tylko z tego powodu, że wszystkich ciągle wkurza swoimi żądaniami tolerancji i afiszowaniem się ze swoją odmiennością. Jeżeli żołnierz jest gejem, ale się z tym nie afiszuje, tylko robi swoje, to wszyscy mogą wiedzieć o jego orientacji, ale im to nie przeszkadza. Ale niech się trafi aktywista LGBT i wszyscy dookoła maja w ten czy inny sposób przesrane. O to właśnie chodzi w tej całej aferze - nie o gejów i lesbijki, bo tacy ludzie byli w wojsku i nikomu to nie wadziło. Chodzi o to, że ruch LGBT zaczął się pakować do armii ze swoją dziejową misją, a tam nie ma na miejsca na takie wygłupy. Bidenowi prędzej czy później odbije się czkawką odwołanie decyzji Trumpa, ponieważ Trump zrobił to, czego żądali wojskowi i po to aby zachować sprawność i jedność armii. Biden natomiast kieruje się względami ideologicznymi, a ideologia w wojsku nigdy nie kończy się dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
+1 / 1

USA nie ma armii tylko bandę terrorystów. Służą po to by napadać na inne kraje i kraść ich surowce. Z tego pochodzi bogactwo USA. Z grabieży.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cichooddycham
-1 / 1

Jak ktoś ma nasrane we łbie to myśli,że na wojnie to się kutasami okładają...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hostmanswag
0 / 0

hmmm , taki mundur to się do walki nie nadaje , zero kamuflażu w razie czego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem