Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1521 1573
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
N nielubiepisu
+13 / 17

eeetam, ludzie to debile ( nie wszyscy)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+21 / 29

@pikkewyn tu nie chodzi o same obostrzenia, tylko o to czego się nie ruszą to spier****lą. zakup respiratorów - spieprzony, wprowadzenie przepisów ograniczających - niezgodne z prawem, odszkodowania - brak, aborcja - najbardziej restrykcyjna, oderwana od współczesnej rzeczywistości, wydumana przez chorych psychicznie katotalibów, służba zdrowia - dno (śmiertelność chyba największa od II wojny światowej), deflacja w większości unii - w polce największa inflacja, jakość powietrza - wrocław na 1. miejscu na świecie był niedawno, racjonalne zarządzanie finansami publicznymi - tego nawet już nie komentują, hasło "nie podniesiemy podatków" - "dlatego wprowadzimy opłaty", szczepienia - ludzie młodzi zaszczepią się może w 2025 itp itd. jest cokolwiek co zrobili dobrze poza skorumpowaniem beneficjentów mopsów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2021 o 11:17

P konto usunięte
+12 / 20

@pikkewyn no tak, przez dziesiątki lat kompromis aborcyjny obowiązywał i był prawidłowy i dopiero cudowny tkpis dostrzegł niespójność za namową księży.
Czym się różni? kato totalitaryzmem w którym prawo kościelne dyktuje warunki prawu świeckiemu. Jakoś w normalnych krajach europy czy świata jest to dopuszczalne tylko polska jest ostoją psychopatów.
Stan powietrza: tak masz rację to w większości przez każdego z nas, ale może jednak gdyby lepiej kierować inwestycjami a nie puszczać wszystkiego na program łapówkarski+ chociaż część tych pieniędzy mogła by być zainwestowana w ekologiczniejsze źródła energii. a tak zarzynamy się 500+ nie mając nic na rozwój

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2021 o 11:56

P pawson25
-2 / 2

Masz rację

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+3 / 9

@pikkewyn A gdzie ktoś wychwala holokaust czy wyzysk kolonii? w którymś z tych krajów jest to akceptowalne? przyrównujesz totalitaryzm do normalności, tak jak to się robi obecnie w polsce. To w polsce obecnie są zapędy że myśl pisu jest jedyną słuszną myślą, homoseksualizm to nie ludzie i najlepiej ich leczyć, za to chroni się pedofilów.
Katotalib ci się nie podoba? cóż, trzeba było myśleć zanim twoja religia zawiązywała sojusz z partią polityczną i rozpoczęła narzucanie wszystkim swoich przekonań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2021 o 14:50

P konto usunięte
-1 / 5

@pikkewyn To jak wypominasz czasy historyczne to rozumiem że dla ciebie najlepszym okresem i tym idealem to były czasy inkwizycji jak palili ludzi na stosie za zabobony...To jest dla ciebie wzór? Czy AKURAT dzisiejsze? ooo i standardowa odzywka. Jak się nie podoba to wyjedź tylko czekałem na to. Zagrywka ostateczna jak się kończą argumenty plebsowi. Ja myślę że po prostu jak wschód tak bardzo pragnie komuny to po prostu trzeba się podzielić i oddać ruskim

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2021 o 17:25

P konto usunięte
-1 / 5

@pikkewyn w USA większy komunizm? Buhahaha... Za dużo tvpis i trwam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
0 / 0

@pikkewyn na tak wydumane głupoty oderwane od rzeczywistości nie da się inaczej. bo co odpowiedzieć jeżeli ktoś twierdzi że 3 jest większe od 6. przykładaj się w szkole lepiej. Tak, też uważam że okres przed powstaniem państwa polskiego był najlepszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2021 o 14:30

P konto usunięte
+10 / 14

darują. za 3 lata podwyższą 500+, już przymierzają się do druku 1000 zł banknotów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+1 / 1

@JanuszTorun inflację

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-1 / 3

@ObywatelWszechswiata Ze staniem na granicy się nie zgodzę, poza unią europejską jest strefa Schengen, należą do niej również kraje z poza UE a to właśnie ona zapewnia nie stanie na granicach. UE ma swoje plusy i minusy jak każda organizacja, niestety unia dość dawno zaczęła odchodzić od pierwotnych założeń co jest dla nas na minus i mogę śmiało powiedzieć że aktualna UE bardzo się różni od tej do której wstępowaliśmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2021 o 21:12

N naimad
+6 / 8

A ja Wam mówię, że Polacy mają krótką pamięć, za 3 lata wybory i znów zagłosują na PiS. Znam tak twardy elektorat, że nazwałbym ich nawet elektoratem "betonowym ".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+10 / 12

Niestety PiS nadal ma duże poparcie mimo tych wszystkich wydarzeń.Ale nie powiem, miło by było, gdyby Polacy w końcu się postawili, a rządzący w końcu zaczęli odpowiadać za to co robią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anty_Leming
+1 / 5

@kraken11 Mniej więcej to samo było kilka lat temu.
8 lat dawali się otumaniać Platformie Obywatelskiej... w końcu zmądrzeli i zagłosowali na PiS.
Kwestia co teraz ma się zdarzyć... znowu mają zgłupieć i zagłosować na PO?
Problemem jest to, że na chwilę obecną jest PiS i PO a żadna inna siła polityczna się nie liczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 4

@Anty_Leming Przez 8 lat PO nie narobiła takich szkód jakie PIS już zrobił. Nie przypominam sobie za PO aby UE wzywała Polskę do zachowania praworządności, ani żeby ktoś nas porównywał z Białorusią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

@Ashardon Biden. Dlaczego się tym przejmuję? Może dlatego że ktoś rozwalił mój kraj do tego poziomu?
No ale jasne, nie ma znaczenia co ktoś o nas myśli. Nie ma to jak odciąć się od świata i napawać zatęchłą aurą patriotyzmu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anty_Leming
-2 / 2

@egoiste To, że ktoś mówi, że jest u nas problem wcale nie oznacza, że problem istnieje.
Było wiele porównań w internecie tego jak działają systemy sądownicze w innych krajach Europy - jest tam super podobnie jak u nas teraz.
I śmieszne jest to, że gdy wdrażamy ich rozwiązania u nas to źle a u nich jest dobrze.

Zasada jest jedna - gdy wszyscy ciebie lubią to znaczy, że mają z ciebie zysk (dajesz sie ru*ać).
Gdy zaczynasz walczyć o swoje, masz swoje zdanie i nie zawsze zgadzasz się z innymi - nagle pomawiają ciebie o to, że nie działasz praworządnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

@Anty_Leming "Gdy zaczynasz walczyć o swoje, masz swoje zdanie i nie zawsze zgadzasz się z innymi - nagle pomawiają ciebie o to, że nie działasz praworządnie."

Czy ty naprawdę tego nie rozumiesz? Ty myślisz kategoriami siermiężnymi jak kowadło - ktoś się czepia lub nie. W ogóle nie rozpatrujesz sprawy merytorycznie tylko prostackie "dajesz się ru*ać". Praworządność polega na działaniu zgodnie z prawem. Skoro się nie działa zgodnie z prawem to co jest dziwnego w zarzutach o brak praworządności?

"I śmieszne jest to, że gdy wdrażamy ich rozwiązania u nas to źle a u nich jest dobrze."

Które kraje i jakie rozwiązania? I co to znaczy "wdrażamy"? Można wdrożyć różne rozwiązania, ale musi to się odbyć legalnie. Jeżeli partia rządząca zaczyna działać wbrew obowiązującemu prawu to nie ma znaczenia jakie wdraża rozwiązania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barafiki
+1 / 3

Aha, przed wyborami rzucą obietnicę 13, 14 emerytury, jakiś socjal extra i większość w Sejmie jak w banku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
+2 / 2

jakie mniejszości ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chariot_4
0 / 0

Kilka dni temu TVP pod rządami PiS dało do telewizji osobę ostro obrażającą osoby nie-hetero.
https://youtu.be/m1J1xEb6C10 Tytuł nazywa się "polski homofob w pigułce" jakby co. :P

I wcześniej już coś tam mówili, że źli ludzie z imprez ulicznych idą, by przejąć faszystowsko kraj, gdzie nie będzie można być katolikiem (bo wiadome jest, że osoby homo/bi to rodzą się ateistami :v). W sumie wielu wykorzystywał do siania paniki, np. uchodźców w 2015 około, ze wschodu, których w Polsce jest jakiś niewielki procent.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fsubi
+7 / 7

A ja myślę, że nie tyle, co nie darują, to cztery - osiem lat zapomną i znowu zagłosują. Popatrzcie na Tusku. Okantował cały naród w żywe oczy na 150 mld., afera goniła aferę, choćby Amber Gold albo wyjebka ludzi przy budowie autrostad. Policja pałowała ludzi na legalu. Ba, strzelali do ludzi. On i jego koledzy powinni byli wtedy dostać ostro w qizdę. I co? Jajco. Teraz ziomale Tusku są Totalną Opozycją, a on sam jest autorytetem broniącym demokracji i wraca do koryta (dalej kraść) pod przykrywką Hołowni. Polak głupi i po szkodzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bubu2016
+1 / 1

Ależ darują, darują! I znów pisiorów wybiorą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anty_Leming
-3 / 7

Inne "lepsze" kraje wprowadzają totalny lockdown, godziny policyjne - jest OK... to "lepsze kraje".
U nas masz nakaz noszenia maseczki i zakaz zgromadzeń - nasz rząd jest gorszy jak Korea Północna!

Obawiam się, że zwyczajnie masz nierówno pod sufitem i żadne logiczne tłumaczenia twojego zdania nie zmienią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+1 / 1

@Anty_Leming To że "Inne "lepsze" kraje" coś robią to nie znaczy że jest to dobre.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chariot_4
+1 / 1

Tyle, że takie kraje robiły to z głową, miały plan i politycy nie drwili sobie z nich i po pierwsze - one nie są aż takie biedne, np. w Australii było prawie wszystko zamknięte, ale oni mieli łatwy dostęp do sklepów spożywczych, dostali odszkodowania, ale równo podzielone, a nie dane w 90% bogatym piosenkarzom. Ludzie czuli, że są traktowani równo, wiedzieli kiedy mogę liczyć na otwarcia galerii i wiedzieli, że z tym pomagają. W Polsce pokazali "my pany, wy chłopy pańszczyźniane".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anty_Leming
+1 / 5

Przeczytałem sobie kilka wpisów i zastanawia mnie dlaczego najtrafniejsze wpisy są często oznaczane jako "poniżej poziomu"?
Czyżby prawda zazwyczaj "kogoś" tak w oczy kłuła, że takie trafne wypowiedzi są tak ostro krytykowane?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matm88
+3 / 3

Nasuwa mi się jedno pytanie. Jesli tak bardzo wszyscy narzekają nie licząc pisiorow. To dlaczego jeszcze np 2 mln ludzie nie weszlo do Sejmu za fraki i na ulice rzucić te zakłamane mordy? Mysle ze bunt nic nie da chodzac sobie ulicami i głośno krzyczac i narzekają- wieczorem do domu i co? Tak dzień w dzień? Przekonać mundurowych żeby stanęli za nami, jeśli nie walka aż policja zniknie i wtedy wyciągnąć te szuje a wyrok wykonać nq ulicy...takie protesty jakie są na całym swiecie( kulturalne) nic nie dadzą. Elity tylko będę się śmiały w twarz i nic to nie zmieni. Musimy zrozumieć jedna rzecz, ze jesteśmy jak mrowki- jedna za dużo nie zdziała ale w grupie jesteśmy silni. I tego boją się swiatowe elity. Problem tylko ze większość musi to zrozumieć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+3 / 3

@Nil97 Bardzo dobry wpis, problem jest taki że aborcja to tylko jeden z niewielu tematów i z protestem kobiet zrobiono dokładnie to co napisałeś/aś, do tego jeszcze doszły postulaty które są totalnie idiotyczne i prowadzą dokładnie w tym kierunku co aktualna partia rządząca czyli dawanie komuś kasy za nic, patrz postulaty punkt 4.

Szkoda że brakuje nam autorytetów które mogły by pokierować takim protestem, moim zdaniem jest to wina tworzenia celebrytów w dużej ilości ale niskiej jakości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+2 / 2

@matm88 Moim zdaniem nie ma takiej opcji. Ludzie są tak zależni i zmanipulowani na wszelkie możliwe sposoby, że taki plan raczej nie ma prawa bytu. Bo mówisz o rewolucji. Ludzie siedzą w domkach, które są ich priorytetem. Na te domki mają albo kredyt, bo jakieś ubezpieczenie itp. Autko, które potrzebuje benznynki, po prostu żeby była i żeby była w dobrej cenie. Poza tym myślisz, że nasi politycy są niezależni? Myślisz, że inne kraje unii pozwoliły bo Polakom obalić rząd? Bo ja myślę, że inne kraje mają tu konkretne biznesy i jakby cokolwiek szło nie po ich myśli, to albo zaczną się zwijać albo nakładać sankcje. A kto na tym ucierpi? Ludziom podoba się komfort naszych czasów mniej lub bardziej. Jesteśmy uzależnienionymi marionetkami. Mnie przeraża fakt że np mogła bym mieć zimno w domu z braku dostawy gazu. I nie mam ochoty na rewolucję bo lubię mieć ciepło i wygodnie i z tego powodu jestem niewolniczym szczurem. Tak jak i ty. Każdy ma słaby punkt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matm88
0 / 2

Trafiłaś w sedno. Nie ma opcji żeby ludzie zjednoczyć tak bardzo żeby obalić elity a najlepiej system.monetarny bo w nim tkwi problem. Nie ważne czy to faszyzm, komunizm czy nacjonalizm tam gdzie jest pieniadz zawsze będzie chciwość zadza posiadania i korupcja. Technologia poszła tak do przodu ze bylibyśmy w stanie stworzyć gospodarkę oparta na zasobach. Niestety zaszło juz to za daleko i teraz kontrolują światowe rządy, wiec tak jak mówisz ludzie wola siedzieć w domach i mieć spokój a raczej mieć nadzieję że będzie się mieć spokój. Człowiek juz od dłuższego czasu nie jest wolny, szkoda ze mało osób jest tego świadoma. Jak dla mnie to powoli zaczyna wyglądać jak globalny holokaust tylko bardziej humanitarny dom to cela, w pszyszlosci bedziemy wychodzic na spacer z pieskiem do sklepu i oczywiście obowiązkowo do pracy. 8godz i do celi. Zlikwidują gotówkę gdzie będą mogli robic toba co będą chcieli kryptowaluty będą jak złoto. A covid to test, posluszni sie zaszczepia nieposłusznych prawdopodobnie odrzuca od społeczeństwa, jak to mawiają głupim się lepiej steruje. Ale co do mnie to sie troszkę mylisz, zyje w tym systemie masz racje i jestem świadomy tego ze lepiej nie będzie dlatego postanowiliśmy z dziewczyną ze jesli się pogorszy z tym wszystkim co się teraz dzieje i zacisna nam pasa na szyi juz za bardzo (mysle ze bedzie to od3 do 5 lat) , to wyjeżdżamy gdzieś gdzie ten system jeszcze nie dotarl albo dopiero się rozwija, afryka ameryka Południowa nowa zelandia jest tego troche. Tam nie potrzeba pieniędzy do życia. Bo czlowiek do życia potrzebuje tylko jedzenia, wody, ciepla i schronienia, reszta to dodatki którymi tak jak mówisz 98% społeczeństwa umila se życie i jest tak przyzwyczajona to tego ze nie ma możliwości żeby przekonać ich do pozostawienia tego. Musiałbyś chyba kontrolować umysły żeby do tego doszło. Oczywiście nie mówię ze ze wszystkiego trzeba zrezygnować, najbardziej potrzebne rzeczy do życia i dziękuję. Juz omawialiśmy to ze znajomymi i jakies 20 osob jest chętnych a wiadomo w grupie razniej;) prawdopodobnie Tanzania. Gdyby się ktoś zdecydował za 5 lat zapraszam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zomos
+1 / 3

Spoko za 3 lata wybierzecie kolejny rodzaj komuny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar U99
0 / 0

Darują, darują... Powiem nawet, ze będą na nich głosować bo "une dajom". Polacy, w większości, są głupi. A mniejszość poprostestuje i nic nie zmieni. Brak jej charyzmatycznego lidera i sensownego programu. Smutne ale prawdziwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paveu69
0 / 0

Najgorsze jest to, ze wlasnie daruja, zapomna do nastepnych wyborow...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RavenMT
+3 / 5

Czy wy na prawdę myślicie, że oni nie wiedzą i nie widzą co robią????
Oni robią to z pełną świadomością. A w tym wszystkim to wy jesteście jelopami i krzykaczami.
Żałosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R romanowitch
0 / 0

Za pare zlotych wszystko im daruja, zwlaszcza, ze spora czesc spoleczenstwa nie ma zadnego problemu z rzadami PiSu i jest wrecz przekonana, ze jest to najlepsza mozliwa wladza, a ci ktorzy protestuja i pluja na ten rzad sa zwyczajnie wsciekli, ze PiS skutecznie walczy z wrogami Polski i krzycza bo boja sie, ze nadszedl na nich koniec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chariot_4
+1 / 1

Jest jakaś różnica między religijnymi, którzy szanują religię i są gotowi pomagać innych i bronić ich dla ich dobra, a nie swojego, a bandą ludzi z sekt, którzy uważają, że osoby inny zasługują na zniszczenie i nie czują żadnej empatii do kobiet w trudnych ciążach i przyświeca im myśl "ona ma cierpieć, bo ja tak chciałem".
Nazywajmy sprawy po imieniu - to sadyści chcący faszystowskiego reżimu, który wyrzuci z kraju wszystkich, których oni wybiorą, pełni nienawiści, agresji, toksyczności i zła. To nie są religijni/prawacy/lewacy/ateiści/homo/hereto/kobiety/mężczyźni, tylko źli ludzie bez empatii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zeeltom
+1 / 3

Ja się tylko dziwię, że kilka, kilkanaście, może kilkaset osób rządzi ponad 30 milionowym krajem, jak chce, podejmując durne decyzje a te miliony przyklepują to, jak stado baranów.
Gdzie ten dumny naród polski nie dający sobą pomiatać? Siedzi tylko z nosami wetkniętymi w smartfony i ekrany komputerów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamPOLAND
0 / 0

napisana prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C coldfish
0 / 0

oby....
Chociaż obawiam się, że skończy się tak jak a obrazku w innym z komentarzy :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem