Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar perskieoko
+19 / 23

@Goretex
To nie jest nieporozumienie, to jest poziom dyskusji publicznej w Polsce - jeśli nie zgadzasz się ze mną to jesteś dziadersem (idiotą, lewakiem itp) Gdyby p. Paulina powiedziała to Owsiakowi prywatnie to byłoby OK, ale ona uważała że tak "mądry" tekst trzeba upublicznić.
Dla mnie obie opinie są równoważne - od wieków społeczeństwa umawiały się kogo i jak będą zabijać. Ważne żeby ta umowa była kompromisem z każdej strony sporu, a nie spełnieniem marzeń jednej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
+9 / 15

Debata publiczna: dziaders vs. wariatka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kubira
+6 / 6

@Goretex NIe ważne jak, aby tylko mówili i nie przekręcili nazwiska. Gwiazdeczka trochę przycichła i stąd ten tekst.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+1 / 9

@perskieoko
O jakim ty tu zabijaniu plerdolisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+5 / 7

@zaymoon
Pisząc o poziomie debaty publicznej, miałem na myśli takich jak Ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 6

@perskieoko
Imputowanie komuś morderstwa, to jest dopiero poziom debaty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+3 / 5

@zaymoon
Gdybyś potrafił odróżnić morderstwo od zabójstwa, to moglibyśmy dyskutować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+1 / 7

@perskieoko
Wycięcie komórek rakowych też nazwiesz zabójstwem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zigyban21
+2 / 6

@zaymoon Ty naprawdę porównujesz aborcję do wycięcia komórek rakowych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 6

@Zigyban21
Niechcianą ciążę jak najbardziej można porównać do niezłośliwego nowotworu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
0 / 0

@Goretex Nie lubię feministek jej pokroju. równość, sprawiedliwość, tolerancja, ale tylko dla kobiet, bo facet nie ma prawa głosu w temacie, którzy dotyczy większości społeczeństwa. Tym bardziej, że on nie powiedział nic złego. Aborcja to poważna sprawa, a nie "pstryk" i już.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+15 / 21

Jeśli to w ogóle będzie za ponad 2 lata do zrobienia trzeba spróbować wyrzucić na śmietnik historii wszelkie ekstrema. Wystarczy się rozglądnąć. Ludzie nie chcą ani całkowitego zakazu ani "aborcji na pstryk". Musi być wybór. A skrajne strony i tego sporu robią z wolności albo więzienie albo cyrk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iblessed
-3 / 11

@koszmarek66 No ale jeśli musi być wybór, to właśnie aborcja na życzenie. Masz wybór, czy dokonujesz, czy nie. Jaki to wybór, jeśli państwo warunkuje przesłanki, kiedy możesz, a w pozostałych wielu przypadkach nie możesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenqoba
+2 / 4

@iblessed wybór dokładnie taki jak między zabójstwem a rozmowa. masz wybór...ale jężeli zabijesz idziesz siedzieć. czyli lepiej porozmawiaj....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
+3 / 7

@iblessed Trybunał Konstytucyjny uznał, ze nie wolno wykonywać aborcji w przypadku ciężkich wad letalnych płodu. Więc kobieta nie może zdecydować czy chce taką ciążę przerwać czy donosić i zabić dziecko porodem. Przed wyrokiem był wybór, teraz go nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naimad
+1 / 1

@warszawiaczanka chyba nie ma sensu tego tłumaczyć, bo jak byś tego nie wyklarowała, to i tak ci co chcą zrozumieć po swojemu, to tak zrozumieją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@koszmarek66

I byl kompromis to gu ruszyli. A byl on dobry. Szkoda, ze w walce z aborcja nie ulatwia dostepu do pigulek po albo nie skupia sie na dobrych lekcjach mowiacych o antykoncepcji.
Moja nauczycielka to byla babka bardzo wierzaca. Wymienila srodki antykoncepcyjne, ktore dzialaja ale dokladnie omowila tzw. naturalne metody zapobiegania ciazy. Idealna wiedza dla 17letnich dziewczyn. A jak mowila o antykoncepcji to wyprosila chlopcow. Widocznie ich to nie dotyczy. Tragedia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iblessed
0 / 0

@warszawiaczanka Ja wiem, co trybunał uznał i jakie są tego konsekwencje. Ja tylko skomentowałem, co opisał kolega @koszmarek66, który stwierdził, że "Ludzie nie chcą ani całkowitego zakazu ani "aborcji na pstryk". Musi być wybór." co jest zaprzeczeniem wyboru samym w sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iblessed
+1 / 1

@Puolalainen ale aborcja z przesłanki osobistej, że ktoś zaszedł w ciążę i sobie pomyślał, że sobie jednak usunie, to jest mniejszość. Największym problemem jest zakazanie aborcji w przypadku wad płodu, bo tych było w ostatnim roku zdecydowanie najwięcej.
Lekcje o antykoncepcji jak najbardziej są potrzebne, ale nie mają znaczenia dla par, które starają się o dziecko, a przytrafi się wada płodu, który w każdym normalnym kraju się usuwa, a dana para stara się o dziecko po raz drugi.
Opowieść o nauczycielce przerażająca i taka osoba powinna mieć zakaz prowadzenia takich zajęć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@iblessed

Zgadzam sie z Toba.

Lekcje mialam pod konec lat 90. Juz nie uczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-5 / 15

@tomkosz
Ekstrema to faceci zmuszający kobiety do rodzenia dzieci, w całym cywilizowanym świecie (Europa, Ameryka Północna, Rosja i strefa poradziecka, Chiny) kobieta ma prawo do aborcji na życzenie, ograniczanie tego prawa to chory fanatyzm!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 5

@tomkosz
Ekstrema drugiej strony to by była gdyby chciała z różnych przyczyn zmuszać kobiety do aborcji, to byłaby równoważnia dla tych którzy chcą siłą odbierać kobiecie możliwość wybrania aborcji. Ale takich głosów niema nigdzie w Polsce!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenqoba
+10 / 16

Jurek powiedział to co myślał. Aborcja na życzenie, (nie związana z szczególnymi przypadkami) jest barbarzyństwem. Dotychczasowy kompromis, był próbą ochrony życia przed patologią, która stosuje ją jako późną antykoncepcję, oraz zapewniał wybór ludziom, którzy chcą walczyć do końca.
tej pani coś się pomyliło, oczekuje od Gościa który całe życie walczy o ludzkie życie, żeby poparł zabijanie dla zabawy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenqoba
+3 / 7

@zaymoon ale podoba mi się zabijanie dorosłych ...mogę? jak prostaczku nie masz nic mądrego w kulturalny sposób do powiedzenia to się nie wyrywaj...bo chamskie teksty nie pomagają w żadnej dyskusji a jedynie obnażają twój niski poziom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mmosiek1
+2 / 6

@zaymoon nie podoba Ci się sąsiad to go zastrzel. Wolność!!!!!!


Aborcji na życzenie być nie powinno to nie antykoncepcja.
Ale jeśli dziecko ma umrzeć w wyniku porodu, albo ma cierpieć całe życie to powinna być taka opcja. To samo jeśli kobieta została zgwałcona.
Ale jeśli kobieta sama (z własnej nieprzymuszonej woli) uprawia sex bez zabezpieczeń to niech nie oczekuje że można dziecko wyskrobać i już.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 7

@Ashardon @tenqoba @mmosiek1
Tylko chory fanatyk porównuje jakiś niechciany płód do człowieka, a aborcję do morderstwa.
Nie, płód niema nic do gadania, tak samo jak komórki rakowe. To część ciała kobiety i jak kobieta chce to wyciąć to jej sprawa. A już wogóle mega poyebana sprawa kiedy faceci chcą decydować o prawach dotyczących wyłączni kobiet, takich powinno się stawiać przed sądem za promowanie totalitaryzmu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 lutego 2021 o 14:14

avatar KonserwaWolnosciowa
-2 / 4

@zaymoon Totalitaryzm to ty promujesz-Komunizm. Gdyby nie komunizm bylibyśmy na poziomie Hiszpanii. W 1950 Polska i Hiszpania były na porównywalnym poziomie. W 1973 Hiszpania była już od nas bogatsza.
https://www.nationmaster.com/country-info/stats/Economy/GDP-per-capita-in-1950
https://www.nationmaster.com/country-info/stats/Economy/GDP-per-capita-in-1973
Na aborcję powinno być przyzwolenie w przypadku gwałtu, zagrożenia życia lub ciężkiego upośledzenia płodu. To nonsens usuwać ciążę, gdy płód jest zdrowy. Poza tym kobieta może oddać dziecko do domu dziecka, albo do adopcji. Pis niepotrzebnie ten kompromis zniszczył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 lutego 2021 o 15:48

Z Zigyban21
0 / 2

@zaymoon Opowiedz nam, tak na spokojnie i bez nerwów, dlaczego płód np w 10 tygodniu ciąży nie jest człowiekiem. Jakie są kryteria?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M majku4
+2 / 2

@mmosiek1 "Ale jeśli kobieta sama (z własnej nieprzymuszonej woli) uprawia sex bez zabezpieczeń" a co jesli kobieta uprawia seks z zabezpieczeniem i pomimo tego zajdzie w ciążę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenqoba
-1 / 1

@zaymoon masz jakieś moralne luzy. niechciany płód pewnie bierze się znikąd? porównać raka do ludzkiego płodu...coś z tobą jest nie tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+1 / 1

@tenqoba
Nie to z takimi jak ty jest coś nie tak, którzy chcą zmuszać kobiety do noszenia niechcianych płodów.
Płód to tylko zlepek komórek bez czucia, bez świadomości, nieodczuwający bólu, do 12 tygodnia bez wykształconego mózgu. Jakiekolwiek reakcje na bodźce zewnętrzne płód wykazuje dopiero od 30 tygodnia ciąży, a i tak jest mało prawdopodobne żeby wtedy już odczuwał ból. Aborcja do 30 tygodnia nie budzi żadnych nawet minimalnych moralnych wątpliwości! Mało tego, większość badaczy wątpi by płód odczuwał jakikolwiek ból przed urodzeniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2021 o 12:57

T tenqoba
-1 / 1

@zaymoon moralnych wątpliwości nie masz ty...boję się ludzi bez wątpliwości...z takich postaw zbudowany jest nasz obecny rząd....żadnych wątpliwości, sama pewność....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2021 o 13:27

avatar zaymoon
0 / 2

@tenqoba
Nauka, czysta nauka i naukowe fakty!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenqoba
-1 / 1

@zaymoon tak się tobie wydaje....i to jest i śmieszne(jak mało wiesz a jak dużo ci się wydaje) i smutne. ale czasu szkoda. Dyskusja z tobą jest jak próba znalezienia empatii u bosaka czy innego naziolka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mmosiek1
-1 / 1

@majku4 jeśli nikt jej do tego nie zmuszał to musi się liczyć z zajściem w ciążę. Wiesz najskuteczniejszą metodą antykoncepcyjną jest szklana wody - nie przed nie po tylko zamiast. Sex nikomu do życia nie jest niezbędny a metod w 100% skutecznych nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lutego 2021 o 0:28

M majku4
0 / 0

@mmosiek1 Czyli poglądy rodem ze średniowiecza że seks tylko w celu prokreacji nadal w modzie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mmosiek1
0 / 0

@majku4 Czy Ty człowieku umiesz czytać ze zrozumieniem? Czy ja Ci bronię używać antykoncepcji?
Twierdzę tylko że jeśli uprawiasz sex to musisz się liczyć że może skończyć się to ciążą i że aborcja to nie antykoncepcja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M majku4
0 / 0

@mmosiek1 Cudownie że nie bronisz mi używać antykoncepcji, ufff ulżyło mi...
Czy wiesz że są na świecie osoby, które dzieci miec nie chcą a seks uprawiają?
Nigdzie nie napisałam że aborcja to antykoncepcja, nie wydaje mi sie też żeby gdziekolwiek na świecie była ona tak traktowana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mmosiek1
0 / 0

@majku4 No ale właśnie taka aborcja na życzenie to traktowanie jej jak antykoncepcję. O tym właśnie pisałem. Bo co nie chciało się chłopu założyć dobrej gumy więc zrobi się aborcję?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M majku4
0 / 0

@mmosiek1 Pokaż mi państwo gdzie zalegalizowanie aborcji do 12 tygodnia ciaży sprawiło że zaczęła byc ona traktowana jak antykoncepcja. Naprawde uwazasz że ktos chciałby wykonywac sobie taki zabieg po kazdym seksie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prezes__22
-1 / 3

To nie jest nieporozumienie, Młynarska chciała zabłysnąć, a mogła troszkę pomyśleć nad tym co gada/pieprzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dolcannz
-3 / 7

A ja (prawicowiec) biorę popcorn do ręki i oglądam.
W innym democie 2 nowocześni inaczej kłócą się o to ile jest płci i czym się różnią. Tutaj aktoreczka po rno kłóci się z dziadersem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
+2 / 6

Zwykła lewacka logika. Jest kochany i robi super rzeczy, ale jak powie co myśli i będzie to nie daj boże niezgodne z femi-nazistowskimi poglądami, to jest "dziadersem" i nie przemyślał sprawy. Tępej dzidzie nie przyszło nawet do głowy, że ktoś mógł przemyśleć sprawę i dojść do wniosku, że skrobanka na każde widzimisię jest prymitywnym barbarzyństwem. A dalej to już z górki - facet potępił aborcję na każde życzenie czy aborcję bez ŻADNYCH ograniczeń, a ona o strajku kobiet i "sadystycznej ustawie antyaborcyjnej". Sugeruje zatem, że skoro jest przeciwko aborcji na pstryk, to automatycznie jest za całkowitym zakazem aborcji. Można by to nazwać podłą manipulacją, gdyby Młynarska nie była aż tak tępa. A tępa jest wyjątkowo, skoro nie wie nawet tego, że strajk kobiet nie jest przeciwko ustawie, bo żadnej nowej ustawy nie było, tylko przeciwko orzeczeniu TK. Jak czytam wyrzygów takich osobników to się zastanawiam czy aborcja na pstryk nie powinna jednak być dopuszczalna - przynajmniej e niektórych wypadkach. Byłaby wówczas jakaś szansa, że taka Młynarska zostałaby wyskrobana zanim zacznie mówić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niobe66
-1 / 3

Ile by Owsiak nie zrobił dobrego, to niestety zgadzam się z Młynarska, tu ma miejsca na kompromisy !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
0 / 0

A ona w ogóle zrozumiał co Jurek miał na myśli? A może ktoś jej opowiedział i coś pokręcił? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0000wucash0000
0 / 0

Brawo Jurek!!!! Dziękuję Ci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Odoaker
0 / 0

Co to jest to jakieś Paulina?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Snickers2012
0 / 0

Ewidentnie cała sprawa była celowo rozdmuchana jako temat zastępczy, żeby ludzie mieli igrzyska. Trzeba było tematu w ogóle nie ruszać a jak już to dodać aborcję na życzenie to by może mniej patologii się rodziło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek89
0 / 0

Aborcja, to nie są 'kobiece kwestie', to jest kwestia rodziny. Wady płodu realnie obciążą całą rodzinę po urodzeniu i rodzina może chcieć podjąć decyzję - dokonać wyboru - że chce być zdrową rodziną bez obciążenia osobą, którą być może od urodzenia do śmierci trzeba się będzie zajmować. Nie widzę powodu dla którego od początku mamy zmuszać ludzi do urodzenia dziecka skazanego na wieczną rehabilitację dającą minimalne efekty. Co by było gdyby ktoś tyle uwagi co dziecku niepełnosprawnemu poświęcił na sprawne dziecko? Gdyby rozwijać z równą troską i zaangażowaniem oraz poświęcając tyle samo środków i czasu, to mielibyśmy w kraju fabrykę geniuszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem