tzn. w TVP mówił przeciw TVP żaląc się że nie ma wolności słowa?!? jeśli właśnie to nie jest wolnością wypowiedzi to co nią jest? czy spotkała go jakąś kara za tę wypowiedź? więzienie, szykany, zamach? więc z tą wolnością to chyba aż tak źle nie jest...
@marswiat
TVP musiała nadać orędzie Marszałka Senatu. Tylko że poza tym czasem antenowym zorganizują kolejny paszkwil o tym jak ktoś rzekomo przed denominacją płacił mu kwotami po denominacji.
Jak PIS "zorbanizuje" media w Polsce to następnym marszałkiem senatu będzie ten co czapkę trzymał Kaczyńskiemu.
Wolne media Niemieckie walczą w Polsce o demokrację haha haha. Te same media w Niemczech kłamią na temat Polski : że Polacy są odpowiedzialni za Holokaust, że obozy były Polskie itd. Niemiecki rząd zakazał wolnym Niemieckim mediom pisać o gwaltach .
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2021 o 13:04
@ddarek A które to są te niemieckie media? Polsat? TVN czy może Eurosport?
Powtarzasz tą prymitywną propagandę złych niemcach bez zastanowienia. PZPR też straszyła wyimaginowanym wrogiem, aby siebie samą przedstawić jako rycerza na koniu. PIS w tej siermiężnej demagogii pozamieniał jedynie słowa.
@ddarek Wy, pisiory tak kochacie wszystko co hamerykańskie, a TVNu nie lubicie? Bo co, bo wam niewygodną prawdę pod ślepia wystawia? To w końcu jaka ta hameryka, dobra czy zła?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2021 o 14:14
@egoiste TVN należy do Discovery. Fakt, newsweek Onet itp. należą do Axel Springer Polska, którego właścicielem jest Ringer Axel Springer Media AG (niemcy-usa-szwajcaria).
@Vuugor Właścicielem Axel Springer Polska jest w połowie Axel Springer Media AG (w 47% należący do KKR z USA) oraz szwajcarski Ringier AG. Tak więc dominuje własność szwajcarska. Ale straszenie Szwajcarami już brzmi trochę średnio
@terfice "Lub w sposób pośredni finansowane sponsorowane przez Sorosa itp co jest jeszcze gorsze"
Już w 2015 roku PIS twierdził, że to Soros sponsoruje KOD, to taki międzynarodowy chłopiec do bicia, na którego można zwalić wszelkie niepożądane reakcje. Bo kto by tam się przejmował samą krytyką, dla pisowskiego ludu wystarczy postraszyć jakimś zewnętrznym wrogiem. Czym to się różni od oskarżania strajkujących robotników o imperialistyczne inspiracje? Przecież to jest dokładnie ta sama retoryka - wychodzenie z założenia, że istnieje JEDYNIE SŁUSZNA polityka, a wszyscy którzy się jej sprzeciwiają to jacyś wrogowie ludu
@egoiste Axel Springer SE and Ringier AG each hold 50% shares of Ringier Axel Springer Media AG.
SE - Niemcy, AG - Szwajcarzy. Info ze strony: https://www.ringieraxelspringer.com/about/shareholders/
Niemcami czy nie, jest to w całości kapitał zagraniczny.
@terfice Znaczy się przed Morawieckim PIS miał dla ciebie wiarygodność? Wtedy kiedy Szydło nie publikowała wyroku, kiedy PIS sobie unieważniał wybór sędziów do TK, kiedy ministrem obrony narodowej był Macierewicz? No to fajnie...
"Co do Sorosa na Internecie można ciekawych rzeczy się dowiedzieć"
Tak, na stronkach dla paranoików o spiskach, chemtrailsach, 5G i płaskiej ziemi.
"nie bez powodu własny kraj go nie chce"
A co to w ogóle znaczy, że "kraj go nie chce"? Nie ma takiej istoty jak kraj która może kogoś chcieć lub nie - są konkretni ludzie, a w tym przypadku Orban, którego Soros krytykuje.
"Nazywając ogólnie światowe elity jako masonerie"
Widzę, że retoryka z wcześniej wspomnianych stronek za bardzo się udzieliła.
"Np taki Gates rok przed pandemia zapowiadał że trzeba się na wirusa przygotować"
Nie rok, tylko 5 lat i było to w czasie kiedy w Afryce szalał wirus Ebola i do tego przykładu się Gates właśnie odnosił.
"Czasem sensownie mówią w Internetowej tv w realu 24"
A no tak, University of Youtube, mekka wszelkiej maści zwolenników spiskowych teorii. Właśnie to w realu 24 rozpowszechnia bzdury. Po prostu w XXI wieku ludzie są bardzo prymitywni, po informacje sięgają do mediów społecznościowych i wierzą w każdą głupotę tam zaserwowaną.
@Vuugor Przecież nie napisałeś niczego innego niż ja, tyle że pominąłeś iż największym akcjonariuszem SE jest amerykański fundusz KKR.
"Niemcami czy nie, jest to w całości kapitał zagraniczny."
No i co z tego? Ty myślisz jeszcze chyba minionym ustrojem wg którego byliśmy jacyś my i jacyś oni. Nie ma kolektywizmu, to jest własność prywatna, która należy do konkretnych ludzi, a nie do jakiegoś narodu. Myślisz, że udziały Solorza w Polsacie to jest jakaś "nasza" własność? Nie, to własność Solorza.
@terfice No to gratuluję, że dałeś się nabrać na tą demagogię i głosowałeś na tych niszczycieli. Ja pamiętam ich rządy z lat 2005-2007, pamiętam ich zachowanie jako opozycji i wiedziałem czego się można po nich spodziewać. Przecież oni zawsze byli bogobojnymi socjalistami.
"testy działająca na chybił trafił oddają duza czesc zwykłej grypy"
A kto ci powiedział, że testy działają na chybił trafił? W realu 24 taką bzdurę wyczytałeś? Test RT-PCR ma wiarygodność 95-98%.
"słucham wywiadów z prawdziwymi lekarzami WIELOMA"
Aa, to super. Tylko że nauka tak nie działa. Ja nie bazuję na żadnych wywiadach tylko literaturze naukowej. Ten prawdziwy lekarz to zapewne dr Rutkowski który rozpowszechnia pseudonaukowe mity.
@terfice No tak, w gazecie pisało. A pisało może jakie te testy zamówiła? Bo jak ona sama na sobie zrobiła to coś mi się mocno wydaje, że to były testy serologiczne, które faktycznie mogły dawać losowe wyniki. Problem w tym, że tych testów nigdy nie wykorzystywano w diagnostyce.
W drugiej turze głosowałeś na nich... w wyborach parlamentarnych nie ma drugiej tury jakbyś nie wiedział.
WHO nie zmieniła definicji pandemii, tylko jej opis na stronie internetowej, który to nigdy nie był oficjalną definicją pandemii.
W dalszej części wypowiedzi zaczynasz już się pogrążać bo powołujesz się na dowody anegdotyczne. Wiesz co to jest dowód anegdotyczny? To budowanie twierdzenia na prawdziwym, ale niereprezentatywnym przykładzie. Ja osobiście np nie znam nikogo kto by zmarł na AIDS. Znaczy się AIDS nie jest problemem?
"CI co umierają na covid umarliby też na zwykłą grype "
To jest stwierdzenie wyssane z palca, w dodatku nie odnajdujące poparcia w danych. Sezony grypowe są co roku, a jednak śmiertelność w 2020 wzrosła o 20%. I to w miesiącach na które przypadał wzrost liczby zakażeń sars-cov-2. Co więcej podobną korelację widzi się w innych krajach:
@tema_lina Moim zdaniem każdy może powiedzieć coś mądrego, nawet największy głupek czy ktoś z kim generalnie się nie zgadzam. Żyjemy w świecie który się zmienia i nie warto (moim zdaniem) zamykać się przed koncepcjami tylko z powodu osoby je głoszącymi.
@tema_lina Jesteś tępym trollem bez ogłady i logicznego rozumowania. Znać to ty możesz co najwyżej kąt swojego biurka w piwnicy. Ja mogę się z ludźmi pokroju Ziemkiewicza nie zgadzać w wielu sprawach, pomimo to jego blog na youtube ma więcej wspólnego z wolnymi mediami niż cały tvp, tvn i inne axele springery.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2021 o 20:20
To już jest kolejny występ tego człowieka w telewizji, nie wiem czy on ogląda później swoje wypowiedzi ale powinien zrozumieć że w ten sposób to może przemawiać do stada baranów na łące a nie przekonywać do swoich często wątpliwych racji. W pierwszej kolejności powinien wytoczyć procesy osobom które go zniesławiły za "Koperty" jeśli tego nie robi to coś jest nie tak.
@wichniak2 A ty powinieneś zrozumieć, że przemawiał w TVP, o której to towarzysz Piotrowicz mówił, że wie, iż przekaz TVP może obrażać inteligencję Polaków, ale jest skierowany do szerokiej części społeczeństwa i tam ma być zrozumiały. Zrozumiałeś przekaz? Czy musi ci Holecka z Klarenbachem wytłumaczyć?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2021 o 13:42
@wichniak2 Dziwne, że przeszkadza ci sposób w jaki przemawia, a ani słowem nie zająkniesz się o tym co mówi. Jesteś typowym przykładem jak bolszewicka pisopropaganda skutecznie wyłącza myślenie w swoim elektoracie.
@wichniak2 Jeżeli TVP mówi o kimś źle to jest to akurat nobilitujące. Albo są konkretne dowody albo nie. Nikt nie ma obowiązku dowodzić swojej niewinności. Pisowskie standardy za bardzo ci się udzieliły
@ZrytyRyj Wiem po prostu doskonale że Marszałek Grodzki nie jest krystalicznie czysty i nie ma do końca dobrych intencji. Żyłem w czasach gdy rządziła popierana przez niego partia i powiem szczerze że nie chciałbym powrotu tych ludzi do władzy. Jego przemówienia odbieram jako moralizowanie i wytykanie błędów innym, nie dostrzegając ich u siebie czy u swoich partyjnych kolegów.
@egoiste Powiedział bym, że tak średnio. W TVP bardzo często kogoś oskarżają czasem zasadnie a czasem tak żeby tylko obrzucić błotem, wtedy trzeba się bronić i to stanowczo. TVN zaczyna teraz atakować personalnie ludzi władzy, myślę że niestety to jest słuszna droga ale niesie to za sobą totalne obniżenie standardów do poziomu TVP czyli rynsztoka, jeśli nie niżej.
@wichniak2 Wypowiadasz się jak kierowca TIRa na temat kierowców osobówek. Skąd wiesz ,,doskonale", że Grodzki nie jest krystalicznie czysty. Bo w TVP ci powiedzieli? I tu wracamy do tematu żuli wierzących żulom. Nadal nie podałeś konkretnie z czym się nie zgadzasz tylko majaczysz coś o moralizowaniu i wytykaniu błędów. Odnieś się może do Matołusza uzasadniającego haracz koniecznością walki z Covidem (ok.1 mld PLN) i dotacją dla TVP (2 mld PLN) i co tu nie jest hipokryzją? Według ustawy to giganci, którzy tak ,,skolonizowali" Polskę zapłacą z tego przewidywanego miliarda zapłacą może 100 milionów, a resztę kto? Ano właśnie, o tym zdecyduje PIS. W ten sposób można załatwić każdego niepokornego. Masz rację, że na zło trzeba reagować, więc czemu nie ma cię na ulicach gdy zarzynana jest Polska?
@ZrytyRyj Przeżyłem 8 lat rządów PO PSL i naprawdę nie tęsknię do tamtych czasów. Na ulicę nie wychodzę bo uważam że te sprawy załatwia się przy urnie z resztą nie mam już 20 lat żeby gonić się z policją a nie jestem jeszcze tak stary żeby nie oberwać pałą niby to przypadkiem. To co się teraz dzieje to naturalna konsekwencja czyichś decyzji wyborczych i było by lepiej gdyby te osoby zrozumiały i nie popełniły drugi raz tego samego błędu a z resztą wielu z nich uważa że wręcz dobrze się dzieje. Nic nie trwa wiecznie i kaczyzm prędzej czy później upadnie, jak nie za dwa lata to za dwadzieścia a może za czterdzieści. Życzę cierpliwości.
A pisuary i tak stwierdzą, że to podkupiony pracownik ,,Makreli" walczy o niemieckie pieniądze. Nie odniosą się do 2 mld rocznie przeznaczanych na Kurskiego, ale chętnie uwierzą, że to składka na ochronę zdrowia. Nie skomentują, że TVN to w istocie własność amerykańska, ale z zapałem hunbejwinów będą podkreślać jej ,,niemieckość", bo to lepiej brzmi w zakompleksionych uszach dzbanów.
@ZrytyRyj A platfusy z uporem maniaka zawsze będą krytykować pisuarów, bo nic nie mają do zaoferowania oprócz krytyki... A czy amerykańskie czy niemieckie to niech i podatnik ma coś z tego oglądania reklam... bo za dużo tu zarabiają by zrezygnowali z nadawania programów, najwyżej więcej reklam dowalą, ale dla mnie to już bez znaczenia, bo czy 30 czy 40 puszczą, to i tak przerzucam kanał, przecież nie będę komercyjnego jazgotu słuchał...
@borekpp "A czy amerykańskie czy niemieckie to niech i podatnik ma coś z tego oglądania reklam"
A temu podatnikowi ktoś każe oglądać te reklamy? Prywatne stacje właśnie dlatego działają, że nadają reklamy. Tak więc WIDZ (a nie podatnik) dzięki temu ma treści nadawane przez daną telewizję, że ogląda reklamy.
W państwowej stacji wygląda to tak, że właśnie PODATNIK płaci na coś czego wcale oglądać nie chce.
"A platfusy z uporem maniaka zawsze będą krytykować pisuarów, bo nic nie mają do zaoferowania oprócz krytyki"
To nic innego jak fikołek logiczny będący próbą odrzucenia krytyki bez odniesienia się do jej istoty.
@borekpp Może kiedyś zaświta ci historyczne myślenie, że ludzie nie dzielą się na pisuarów i platfusów, tylko na mądrych i głupich. Jeżeli naprawdę uważasz, że tu chodzi o pieniądze z reklam to zaliczasz się niestety do tych drugich. Nie rozumiesz, że według tej ustawy to władza wykonawcza będzie decydowała jaka platforma przekazywania informacji będzie istniała, a którą zlikwidują podatkami. Pewnie cię to nie interesuje, bo zdolności intelektualne wystarczają ci do ,,przerzucania" kanałów
@eGzu . Widocznie z badań wyszło, że do wolno myślących widzów TVPiS trzeba mówić wolno i wyraźnie. Jak do półgłuchego ze znacznym stopniem upośledzenia.
@rybery A w którym to momencie ośmieszył się (dla ciebie) Pan Dziadzio apologeto dziada? Coś konkretnie, zamiast tradycyjnego pisuarskiego coś wiem ale nie powiem?
Zero merytoryki tylko populizm i granie na emocjach. No i oczywiście niezwykle trafne porównanie do stanu wojennego, bo przecież wojsko na ulicach, godzina policyjna itp :)
@rakamo Stan Wojenny to nie tylko wojsko na ulicach. Skoro mówisz, że konkretne 2 000 000 000 złotych, o których mówi pan marszałek to populizm, to chyba nie wiesz co to słowo znaczy.
@jaroslaw1999 2 mld w kontekście tvp a nie onkologii to czysty populizm, telewizja rządowa co roku jest dotowana również jak rządziła ekipa Pana z nagrania. Pomysł z onkologią padł żeby właśnie używać go propagandowo, bo wiadomo było że nic takiego nie przejdzie. Nie to żebym wspierał PiS, ale jak widzę taki festiwal hipokryzji wykonany przez członka PO to się nóż w kieszenie otwiera.
@rakamo oczywiście, że ze strony PO to jest zagranie propagandowe. Oczywiście, że tak. Co z tego? Przecież mają rację. I co z tego, że PO też dotowało TVP? To prawda i nikt się tego nie wypiera. W latach 2008 - 2013 było to niemal 31 000 000 zł, kiedy dzisiaj jest to 2 000 000 000 zł rocznie. Wtedy pan Sakiewicz grzmiał, że jest to nagroda za wierną służbę dla PO... Przypominam, że wtedy TVP nie atakowała PiS z taką mocą, jak dzisiaj atakuje PO.
Tu miał być Twój ulubiony mecz.
Mecz nie miał być pisowski ani platformerski.
Jeszcze powinni przerwać program na wszystkich antenach TVP i wtedy byłby jak Jaruzelski, bo w stylu przemawiania też był tak wspaniały.
@kabanski Media były wolne właśnie dlatego że nikt ich nie zmuszał aby dokładały się do czegokolwiek. Na tym polega PRAWDZIWA WOLNOŚĆ - opowie Ci o tym Marcin P. Totalitaryści z PiS chcą podatkować i zamknąć usta niezależnym mediom. Tylko wciąż zachodzę w głowę dlaczego wolne media nie urządzały protestów kiedy podatki płacili wszyscy inni(1). Pewnie dlatego że to nie był ich INTERES. Tak właśnie dochodzimy do clou problemu który tworzy pisowski podatek - uderza w INTERES DUŻYCH PRYWATNYCH mediów.
(1) Podatek dochodowy od osób fizycznych jest de facto podatkiem przychodowym (KUP są stałe i symboliczne)
Jeżeli jakiś polityk mówi że nie chodzi o kasę, tylko o wolność to z góry wiadomo, że chodzi o kasę. A gdy politycy za dużo bełkoczą o wolności, to wkrotce są trupy.
Trza mieć priorytety xD
Platfusy musiały mieć zgryz co wybrać, czy wystąpienie swojego guru od kopert w reżimowej telewizji i fapac się do orania tvpis , czy sport dla bezmózgów i fapac do przystojnych piłkarzy buehehe xD
@egoiste A ja mam informację, że to on sam i kancelaria senatu żądała, by odbyło się po dzienniku przed meczem, a nie po, bo TVP chciała nadać po mreczu.
Ja mam udowadniać? To po ch.j utrzymujemy z naszych podatków cały aparat urzędniczo panstwowy?
Z drugiej strony, PO miało sędziów na telefon, więc i tak by mu włos z głowy nie spadł.
@korn82 Tak, ty masz udowodnić bo wnosisz twierdzenie. A to na twierdzącym spoczywa ciężar dowodu. Widzę że ta podstawowa zasada racjonalnego myślenia jest ci kompletnie obca. Rzucasz frazesem, ale to kto inny ma dowodzić jego prawdziwości? Albo inaczej - bazujesz na nieudowodnionym twierdzeniu. A to z kolei nazywa się błędem fałszywego założenia.
@Fragglesik Ok, przyznaję, źle przeczytałem. Tak czy inaczej senat chciał przesunąć orędzie przed transmisję a TVP wolało w trakcie - przecież korzyść polityczna jest ważniejsza od meczu dla TVP
@casperkb Po pierwsze nie napisałem, że nie oglądałem, tylko, że nie oglądałem na TVP.
Po drugie słowem się nie wypowiedziałem się na temat tego orędzia.
Próbujesz manipulować czy zawodzi czytanie ze zrozumieniem?
Zaorał sam siebie jełop. Bo przecież Jarosław nosi walizeczkę z czerwonymi guziczkiem niczym bidon i Putin. Tylko ze on ma mkc wyłączyć internet a oni tylko parę bombek
@FlashbackFM I w związku z tym, by "przekaz nie był jednostronny" on i jego koledzy postanawiają zlikwidować TVP info i wiadomości w pierwszym i panorame w drugim programie TVP? Jakżesz to logiczne......::P
@Fragglesik Dzban pozostanie dzbanem. TVP Info utrzymywane jest z pieniędzy WSZYSTKICH podatników. Także tych, którzy nie miłują jedynie słusznej partii, w związku z czym nie ma prawa być propagandową tubą jedynie słusznej partii, obojętnie jaka to partia będzie. Dlatego też warta jest jedynie likwidacji, aby już nigdy, nikogo nie kusiło Rozumiesz to czy nadal będziesz wodę nosił?
@ZrytyRyj Widzę, że jesteś z tych, co uważają, że "wszyscy mogą mówić co im się podoba, bo jest demokracja i wolność słowa, ale nie dotyczy to tych, których uważam za kłamców, bo tak uważam". Tolewrancyjne i demokratyczne jak ZSRR...:P
@Fragglesik Uważam, że każdy może mówić co chce, pod warunkiem, że jego wypowiedzi oparte są na faktach, a nie prostackiej manipulacji. Takim wypowiedziom się sprzeciwiam. Twoje wypowiedzi nie opierają się na żadnych faktach, a tylko na podłej manipulacji niedomówieniami i półprawdami. Wiem też, że sumienie masz w swoim mniemaniu doskonale czyste. Ja dodam tylko, że możesz mieć rację, skoro jest ono nie używane.
@ZrytyRyj Jesli każdy może mówić co chce, to czemu tak nastają nas likwidację TVP info i dlaczego zwrócono nakład Gazety Polskiej z kiosków jednej firmy z adnotacją, że "nie będziemy sprzedawać, bo nie przyłączyliście się do strajku"? I podoba mi się to, ze Twoje teorie to kwestia wiedzy, a moje - manipulacji...:)
@Fragglesik Przecież już ci napisałem dlaczego powinno się zlikwidować TVP Info. Czego nie zrozumiałeś? Gdyby TVP było prywatną firmą to robiłaby to co robi na własny rachunek, za własne pieniądze i na swoją odpowiedzialność. Szczuje jednak za między innymi moje i twoje pieniądze, zmuszając mnie do płacenia abonamentu i dodatkowo z państwowych dotacji pokrywanych między innymi z moich i twoich podatków. No chyba, że uważasz, że te wszystkie dotacje, 500+, 13 emerytury pochodzą z tajnego skarbca pisowskiego rządu...obserwując ciebie to stwierdzam, że ty naprawdę tak możesz myśleć
@ZrytyRyj Nie rozumiem o co chodzi z tym abonamentem. Przez 25 lat i cztery zmiany rządu, od wyborów w 90 roku abonament nie stanowił żadnego problemu i nikt się nim nie interesował, a tu nagle - od wygranej PiS - abonament stanowi "niewolniczą daninę państwa pis z obywateli". Co prawda, gdy PO się kończyło i widzieli, że leżą, to zaczęli coś przebąkiwać o tym, by go znieść, ale tylko pojedynczy politycy dla poparcia ludzi, a nie jako formacja. Poza tym nie rozumiem, czemu ta opozycyjna śpiewka takim symbolem została i tak wszyscy zobią z tego "winę pis".
@egoiste Nawet jeśli nie oglądałeś na TVP, to jednak oglądałeś materiał nadany na TVP (co za hipokryzja, że nie oglądało się czegoś na TVP, podczas gdy ten materiał i tak pochodził z TVP, bo przecież TVN tego orędzia nie nadawało)
@casperkb Po pierwsze naucz się odpowiadać w wątkach. Po drugie tak, oglądałem go dopiero jak się pojawił na demotach, żeby wiedzieć do czego się odnieść. I nie jest to zasadniczo materiał skierowany do mnie - ja stosowałem podobną argumentację już w środę, w dniu protestu.
I zdanie podtrzymuję - do widzów telewizji która stosuje tak siermiężną propagandę trzeba mówić inaczej. Zresztą sam pan Piotrowicz to potwierdził mówiąc, że "przekaz TVP może obrażać ludzi inteligentnych".
@egoiste Jak wskazuje Twój awatar, i tak jesteś przekonany, że tylko Ty jesteś tu wyrocznią. W końcu "egoiste" w żaden sposób nie współgra z czymkolwiek obiektywnym.
Obrazek wskazuje też na to, że jesteś wojującym z chrześcijaństwem. Wszak egoiści z pewnością nie uznają nikogo ponad/poza sobą.
To jaki mam awatar i nick (który swoją drogą odnosi się do zupełnie czegoś innego) nie ma absolutnie związku ze sprawą. Jakie znaczenie dla orędzia ma to czy ja wojuję z chrześcijaństwem, czy nie? Po prostu próbujesz zaatakować ad personam co już samo w sobie o czymś świadczy.
@egoiste Staram się odpowiadać w wątkach (tak klikam na telefonie), ale z przyczyn mi nieznanych odpowiedzi lądują na końcu komentarzy. Przykro mi, że tak się dzieje, ale nie potrafię na to wpłynąć.
@egoiste Możesz to odbierać jak chcesz. Nawet jako atak ad personam.
Zastanawia mnie jednak fakt, że wszystko jedno na jakim democie, Twoje komentarze są zawsze z założenia jedynymi słusznymi poglądami. Reszta reprezentowana jest ewentualnie przez barany, motłoch i pseudointeligentów, nad którymi jesteś Ty - jedyny najmądrzejszy.
@casperkb Widziałeś paski na TVP? Słyszałeś jaką "muzykę" tam lansują? Nie powiesz mi że to jest przekaz skierowany do ludzi inteligentnych? Tam nie podaje się faktów, tam mówi się ludziom co mają myśleć. Mnie by to obrażało. Zresztą przecież sam towarzysz Piotrowicz to przyznał.
@egoiste Mam ciekawsze zajęcia niż analizowanie pasków na TVP. Co do muzyki, to widziałem świetne koncerty w TVP Kultura, oglądam wiadomości regionalne na TVP3 i lubię oglądać sport na TVP Sport i na TVP1 i TVP2. Pod tym względem komercyjne stacje wymiękają. A co do wiadomości, to korzystam z różnych źródeł i staram się wyciągać swoje wnioski. Disco polo to zdecydowanie nie mój styl muzyczny i Zenka mam dosyć, ale rozumiem, że ogólnie żadna telewizja nie będzie ze mną ustalać swojej oferty programowej.
@casperkb Telewizja ustala ofertę programową pod konkretną grupę docelową - tak jak każda firma każdy produkt. Teraz zastanów się do jakich ludzi skierowany jest taki przekaz:
@casperkb To są autentyki. Albo jak wywiad z Dudą przed 2 turą wyborów prowadziła Holecka - "szanse kandydatów są wyrównane, co można zrobić żeby pan wygrał?"
Naprawdę przez 5 lat nie zauważyłeś co się dzieje w TVP? Komentatorzy sportowi też poziomem nie błyszczą.
@egoiste Widzę, ale nawet potrafię przypomnieć sobie, że za wcześniejszej władzy telewizja publiczna grała ich poglądami (PO). Szkoda, że o tym nie wspomniałeś.
Dlatego aż tak bardzo się nie podniecam tym, że ta ekipa ma swoją tubę, bo taką mamy w Polsce tradycję. Ale nikt nie zebrania nam myśleć samodzielnie, dlatego tak staram się czynić.
Co do komentatorów... Na szczęście jeszcze w sporcie wciąż najważniejszy jest sport.
@egoiste A w USA przerwano przemowę urzędującego prezydenta, bo arbitralnie dziennikarz ocenzurował jego przemówienie. To tamte media są wolne i dobre, a te nie?
Dziwnie, że w Polsce o wolności mediów mówią ci, którzy jednocześnie chcą cenzurować (likwidować) inne.
@casperkb Po pierwsze to były stacje prywatne. Po drugie nie zrobiły tego po to aby pokazać coś innego tylko dlatego, że trump rzucał oskarżenia bez dowodów. Po trzecie i najważniejsze - jeżeli ukradłem 10 zł, i ktoś też ukradł 10 zł, to znaczy że nie ukradłem 10 zł?
@egoiste Mówisz pięknie w przypowieściach. Ale u Jezusa była przynajmniej z nich nauka.
Muszą być państwowe media, by kiedyś gdyby były tylko prywatne, nie było tak, że ktoś arbitralnie będzie kreował swoją wizję w stylu "no bo tak". Trochę wiary w ludzi, że będą umieli samodzielnie myśleć, a nie tak jak Ty, ja lub jakaś prywatna stacja im każe. Dlatego musi być zło i dobro, aby jedno od drugiego można było odróżnić.
Nie mówię o przypowieściach tylko o triku erystycznym tu quoque.
"Muszą być państwowe media"
Nie, nie muszą.
"nie było tak, że ktoś arbitralnie będzie kreował swoją wizję w stylu "no bo tak""
I niby w tym zapobiega państwowa własność? Właśnie widać idealnie na przykładzie TVP.
"Trochę wiary w ludzi, że będą umieli samodzielnie myśleć, a nie tak jak Ty, ja lub jakaś prywatna stacja im każe."
No tak, ludzie którzy odbierają przekaz z TVP to samodzielnie myślą, nie to co ja...
Znaczy się tylko prywatna (dlaczego w liczbie pojedynczej?) stacja może narzucić komuś pogląd, państwowa to już nie może?
Prywatne media są RÓŻNE. I odbiorca sobie wybiera to co chce oglądać oraz nie płaci na konkurencyjne media mimo iż ich nie ogląda. Państwowe media są jednakowe, bo zależą od konkretnego ugrupowania.
@egoiste Czy gdy znów PO przejmie władzę i TVP, nadal będziesz chciał je cenzurować?
W USA właśnie dlatego przerwano przemówienie urzędującego prezydenta, bo zrobiły to media prywatne. Gdy nie ma państwowych, prywatne potrafią się zmówić (jak ostatnio w Polsce na czarny przekaz) i narzucić swój pogląd polityczny już bez żadnej innej opcji. Tego nie chcę.
Co do treści w mediach, to uważam, że np. kwestii związanych z pornografią nie powinno tam być, bo oprócz erotumanów nikomu nie służą. A jednak nikt nie zakazuje odgórnie usuwać tych treści licząc na to, że inteligentni nie będą się tym karmić.
Podobnie uważam z TVP. Inteligentni ludzie potrafią znaleźć rzetelne informacje i nie można siłą narzucać ludziom co mają oglądać, a czego nie.
Co do finansowania TVP, należy wybierać takich polityków, którzy inaczej podejdą do tych kwestii. Ale podtrzymuję pogląd, że nie należy cenzurować lub kasować TVP, by dać możliwość wyboru.
tzn. w TVP mówił przeciw TVP żaląc się że nie ma wolności słowa?!? jeśli właśnie to nie jest wolnością wypowiedzi to co nią jest? czy spotkała go jakąś kara za tę wypowiedź? więzienie, szykany, zamach? więc z tą wolnością to chyba aż tak źle nie jest...
@marswiat słuchałeś czy dopowiedziałeś sobie co ci pasowało.1-prawo mu na to pozwalało nie wolne media, 2- przestrzegał ,nie mówił że nie ma ,pisdusiu
@pastor_ To Marszałek Senatu RP. TVP nie ma wyjścia i musi emitować Jego orędzia. Czego jak zwykle nie rozumiesz?
@marswiat
TVP musiała nadać orędzie Marszałka Senatu. Tylko że poza tym czasem antenowym zorganizują kolejny paszkwil o tym jak ktoś rzekomo przed denominacją płacił mu kwotami po denominacji.
Jak PIS "zorbanizuje" media w Polsce to następnym marszałkiem senatu będzie ten co czapkę trzymał Kaczyńskiemu.
@egoiste Ten z czapką to Marszałkiem Sejmu zostanie. Marszałkiem Senatu na powrót zostanie ten co słusznie już odszedł
Wolne media Niemieckie walczą w Polsce o demokrację haha haha. Te same media w Niemczech kłamią na temat Polski : że Polacy są odpowiedzialni za Holokaust, że obozy były Polskie itd. Niemiecki rząd zakazał wolnym Niemieckim mediom pisać o gwaltach .
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2021 o 13:04
@ddarek Ale wiesz, że taki TVN to amerykański jest?
@ddarek A które to są te niemieckie media? Polsat? TVN czy może Eurosport?
Powtarzasz tą prymitywną propagandę złych niemcach bez zastanowienia. PZPR też straszyła wyimaginowanym wrogiem, aby siebie samą przedstawić jako rycerza na koniu. PIS w tej siermiężnej demagogii pozamieniał jedynie słowa.
@ddarek Wy, pisiory tak kochacie wszystko co hamerykańskie, a TVNu nie lubicie? Bo co, bo wam niewygodną prawdę pod ślepia wystawia? To w końcu jaka ta hameryka, dobra czy zła?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2021 o 14:14
@egoiste TVN należy do Discovery. Fakt, newsweek Onet itp. należą do Axel Springer Polska, którego właścicielem jest Ringer Axel Springer Media AG (niemcy-usa-szwajcaria).
@Vuugor Właścicielem Axel Springer Polska jest w połowie Axel Springer Media AG (w 47% należący do KKR z USA) oraz szwajcarski Ringier AG. Tak więc dominuje własność szwajcarska. Ale straszenie Szwajcarami już brzmi trochę średnio
@terfice "Lub w sposób pośredni finansowane sponsorowane przez Sorosa itp co jest jeszcze gorsze"
Już w 2015 roku PIS twierdził, że to Soros sponsoruje KOD, to taki międzynarodowy chłopiec do bicia, na którego można zwalić wszelkie niepożądane reakcje. Bo kto by tam się przejmował samą krytyką, dla pisowskiego ludu wystarczy postraszyć jakimś zewnętrznym wrogiem. Czym to się różni od oskarżania strajkujących robotników o imperialistyczne inspiracje? Przecież to jest dokładnie ta sama retoryka - wychodzenie z założenia, że istnieje JEDYNIE SŁUSZNA polityka, a wszyscy którzy się jej sprzeciwiają to jacyś wrogowie ludu
@egoiste Axel Springer SE and Ringier AG each hold 50% shares of Ringier Axel Springer Media AG.
SE - Niemcy, AG - Szwajcarzy. Info ze strony:
https://www.ringieraxelspringer.com/about/shareholders/
Niemcami czy nie, jest to w całości kapitał zagraniczny.
@terfice Znaczy się przed Morawieckim PIS miał dla ciebie wiarygodność? Wtedy kiedy Szydło nie publikowała wyroku, kiedy PIS sobie unieważniał wybór sędziów do TK, kiedy ministrem obrony narodowej był Macierewicz? No to fajnie...
"Co do Sorosa na Internecie można ciekawych rzeczy się dowiedzieć"
Tak, na stronkach dla paranoików o spiskach, chemtrailsach, 5G i płaskiej ziemi.
"nie bez powodu własny kraj go nie chce"
A co to w ogóle znaczy, że "kraj go nie chce"? Nie ma takiej istoty jak kraj która może kogoś chcieć lub nie - są konkretni ludzie, a w tym przypadku Orban, którego Soros krytykuje.
"Nazywając ogólnie światowe elity jako masonerie"
Widzę, że retoryka z wcześniej wspomnianych stronek za bardzo się udzieliła.
"Np taki Gates rok przed pandemia zapowiadał że trzeba się na wirusa przygotować"
Nie rok, tylko 5 lat i było to w czasie kiedy w Afryce szalał wirus Ebola i do tego przykładu się Gates właśnie odnosił.
"Czasem sensownie mówią w Internetowej tv w realu 24"
A no tak, University of Youtube, mekka wszelkiej maści zwolenników spiskowych teorii. Właśnie to w realu 24 rozpowszechnia bzdury. Po prostu w XXI wieku ludzie są bardzo prymitywni, po informacje sięgają do mediów społecznościowych i wierzą w każdą głupotę tam zaserwowaną.
@Vuugor Przecież nie napisałeś niczego innego niż ja, tyle że pominąłeś iż największym akcjonariuszem SE jest amerykański fundusz KKR.
"Niemcami czy nie, jest to w całości kapitał zagraniczny."
No i co z tego? Ty myślisz jeszcze chyba minionym ustrojem wg którego byliśmy jacyś my i jacyś oni. Nie ma kolektywizmu, to jest własność prywatna, która należy do konkretnych ludzi, a nie do jakiegoś narodu. Myślisz, że udziały Solorza w Polsacie to jest jakaś "nasza" własność? Nie, to własność Solorza.
@terfice No to gratuluję, że dałeś się nabrać na tą demagogię i głosowałeś na tych niszczycieli. Ja pamiętam ich rządy z lat 2005-2007, pamiętam ich zachowanie jako opozycji i wiedziałem czego się można po nich spodziewać. Przecież oni zawsze byli bogobojnymi socjalistami.
"testy działająca na chybił trafił oddają duza czesc zwykłej grypy"
A kto ci powiedział, że testy działają na chybił trafił? W realu 24 taką bzdurę wyczytałeś? Test RT-PCR ma wiarygodność 95-98%.
"słucham wywiadów z prawdziwymi lekarzami WIELOMA"
Aa, to super. Tylko że nauka tak nie działa. Ja nie bazuję na żadnych wywiadach tylko literaturze naukowej. Ten prawdziwy lekarz to zapewne dr Rutkowski który rozpowszechnia pseudonaukowe mity.
@terfice No tak, w gazecie pisało. A pisało może jakie te testy zamówiła? Bo jak ona sama na sobie zrobiła to coś mi się mocno wydaje, że to były testy serologiczne, które faktycznie mogły dawać losowe wyniki. Problem w tym, że tych testów nigdy nie wykorzystywano w diagnostyce.
W drugiej turze głosowałeś na nich... w wyborach parlamentarnych nie ma drugiej tury jakbyś nie wiedział.
WHO nie zmieniła definicji pandemii, tylko jej opis na stronie internetowej, który to nigdy nie był oficjalną definicją pandemii.
W dalszej części wypowiedzi zaczynasz już się pogrążać bo powołujesz się na dowody anegdotyczne. Wiesz co to jest dowód anegdotyczny? To budowanie twierdzenia na prawdziwym, ale niereprezentatywnym przykładzie. Ja osobiście np nie znam nikogo kto by zmarł na AIDS. Znaczy się AIDS nie jest problemem?
"CI co umierają na covid umarliby też na zwykłą grype "
To jest stwierdzenie wyssane z palca, w dodatku nie odnajdujące poparcia w danych. Sezony grypowe są co roku, a jednak śmiertelność w 2020 wzrosła o 20%. I to w miesiącach na które przypadał wzrost liczby zakażeń sars-cov-2. Co więcej podobną korelację widzi się w innych krajach:
https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/
Tu macie wolne media
https://www.youtube.com/watch?v=LILKd0scBso
@maxpaw Jakieś dwa młotki zminusowały. Najpewniej bojownicy o wolność wypowiedzi i swobodę prezentowania poglądów.
@Morda_Lewiatana Uważasz, że Ziemkiewicz ma coś mądrego do powiedzenia? Współczuję:)
@tema_lina Moim zdaniem każdy może powiedzieć coś mądrego, nawet największy głupek czy ktoś z kim generalnie się nie zgadzam. Żyjemy w świecie który się zmienia i nie warto (moim zdaniem) zamykać się przed koncepcjami tylko z powodu osoby je głoszącymi.
@Morda_Lewiatana Wiesz, znam Ziemkiewicza osobiście od lat. To głupek! Naprawdę nie ma nic do powiedzenia.
@tema_lina Wierzę Ci. Proszę zarżnij merytorycznie jego wypowiedź z materiału załączonego wyżej.
@tema_lina Jesteś tępym trollem bez ogłady i logicznego rozumowania. Znać to ty możesz co najwyżej kąt swojego biurka w piwnicy. Ja mogę się z ludźmi pokroju Ziemkiewicza nie zgadzać w wielu sprawach, pomimo to jego blog na youtube ma więcej wspólnego z wolnymi mediami niż cały tvp, tvn i inne axele springery.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2021 o 20:20
@maxpaw Co nie zmienia istoty sprawy. To głupek:) I zupełnie mnie nie obchodzi, co o nim myślisz ty, czy @Morda_Lewiatana.
@cyprian1 Dziękuję za słowa uznania, mądraczku XD
To już jest kolejny występ tego człowieka w telewizji, nie wiem czy on ogląda później swoje wypowiedzi ale powinien zrozumieć że w ten sposób to może przemawiać do stada baranów na łące a nie przekonywać do swoich często wątpliwych racji. W pierwszej kolejności powinien wytoczyć procesy osobom które go zniesławiły za "Koperty" jeśli tego nie robi to coś jest nie tak.
@wichniak2 oczywiście że coś jest nie tak-pisdusiowe rządy i banda gamoni plująca na opozycję,grająca dla pisu
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2021 o 13:25
@wichniak2 A ty powinieneś zrozumieć, że przemawiał w TVP, o której to towarzysz Piotrowicz mówił, że wie, iż przekaz TVP może obrażać inteligencję Polaków, ale jest skierowany do szerokiej części społeczeństwa i tam ma być zrozumiały. Zrozumiałeś przekaz? Czy musi ci Holecka z Klarenbachem wytłumaczyć?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2021 o 13:42
@wichniak2 Przecież on przemawiał do stada baranów - to było na antenie TVP.
A w pierwszej kolejności to ty powinieneś zrozumieć, że to nie on ma udowadniać swoją niewinność tylko ci którzy go oskarżają jego winę.
@wichniak2 Jak by nie patrzeć, na tym programie przemawia właśnie do baranów i niepełnosprytnych.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2021 o 14:19
@ZrytyRyj Nie przemawia do mnie jego przekaz. On występuje w roli księdza z ambony a nie kogoś, kogo warto posłuchać bo ma coś ważnego do przekazania.
@egoiste Ktoś mówi żeś złodziej i bandyta. W oczach ludzi stajesz się kimś takim. Robisz coś z tym?
@wichniak2 Dziwne, że przeszkadza ci sposób w jaki przemawia, a ani słowem nie zająkniesz się o tym co mówi. Jesteś typowym przykładem jak bolszewicka pisopropaganda skutecznie wyłącza myślenie w swoim elektoracie.
@wichniak2 Jeżeli mówi to żul spod znaku TVP to nic nie robię, bo każde działanie tylko by nobilitowało żula. I staje się takim tylko w oczach żuli.
@wichniak2 Jeżeli TVP mówi o kimś źle to jest to akurat nobilitujące. Albo są konkretne dowody albo nie. Nikt nie ma obowiązku dowodzić swojej niewinności. Pisowskie standardy za bardzo ci się udzieliły
@ZrytyRyj Wiem po prostu doskonale że Marszałek Grodzki nie jest krystalicznie czysty i nie ma do końca dobrych intencji. Żyłem w czasach gdy rządziła popierana przez niego partia i powiem szczerze że nie chciałbym powrotu tych ludzi do władzy. Jego przemówienia odbieram jako moralizowanie i wytykanie błędów innym, nie dostrzegając ich u siebie czy u swoich partyjnych kolegów.
@egoiste Powiedział bym, że tak średnio. W TVP bardzo często kogoś oskarżają czasem zasadnie a czasem tak żeby tylko obrzucić błotem, wtedy trzeba się bronić i to stanowczo. TVN zaczyna teraz atakować personalnie ludzi władzy, myślę że niestety to jest słuszna droga ale niesie to za sobą totalne obniżenie standardów do poziomu TVP czyli rynsztoka, jeśli nie niżej.
@ZrytyRyj Na zło trzeba reagować. Trudno.
@wichniak2
Zgadzam się w części.
On nie mówi, on deklamuje, i mimo, że mówi czystą prawdę, lud pisowski go nie kupi.
@wichniak2 Wypowiadasz się jak kierowca TIRa na temat kierowców osobówek. Skąd wiesz ,,doskonale", że Grodzki nie jest krystalicznie czysty. Bo w TVP ci powiedzieli? I tu wracamy do tematu żuli wierzących żulom. Nadal nie podałeś konkretnie z czym się nie zgadzasz tylko majaczysz coś o moralizowaniu i wytykaniu błędów. Odnieś się może do Matołusza uzasadniającego haracz koniecznością walki z Covidem (ok.1 mld PLN) i dotacją dla TVP (2 mld PLN) i co tu nie jest hipokryzją? Według ustawy to giganci, którzy tak ,,skolonizowali" Polskę zapłacą z tego przewidywanego miliarda zapłacą może 100 milionów, a resztę kto? Ano właśnie, o tym zdecyduje PIS. W ten sposób można załatwić każdego niepokornego. Masz rację, że na zło trzeba reagować, więc czemu nie ma cię na ulicach gdy zarzynana jest Polska?
@ZrytyRyj Przeżyłem 8 lat rządów PO PSL i naprawdę nie tęsknię do tamtych czasów. Na ulicę nie wychodzę bo uważam że te sprawy załatwia się przy urnie z resztą nie mam już 20 lat żeby gonić się z policją a nie jestem jeszcze tak stary żeby nie oberwać pałą niby to przypadkiem. To co się teraz dzieje to naturalna konsekwencja czyichś decyzji wyborczych i było by lepiej gdyby te osoby zrozumiały i nie popełniły drugi raz tego samego błędu a z resztą wielu z nich uważa że wręcz dobrze się dzieje. Nic nie trwa wiecznie i kaczyzm prędzej czy później upadnie, jak nie za dwa lata to za dwadzieścia a może za czterdzieści. Życzę cierpliwości.
A pisuary i tak stwierdzą, że to podkupiony pracownik ,,Makreli" walczy o niemieckie pieniądze. Nie odniosą się do 2 mld rocznie przeznaczanych na Kurskiego, ale chętnie uwierzą, że to składka na ochronę zdrowia. Nie skomentują, że TVN to w istocie własność amerykańska, ale z zapałem hunbejwinów będą podkreślać jej ,,niemieckość", bo to lepiej brzmi w zakompleksionych uszach dzbanów.
@ZrytyRyj A platfusy z uporem maniaka zawsze będą krytykować pisuarów, bo nic nie mają do zaoferowania oprócz krytyki... A czy amerykańskie czy niemieckie to niech i podatnik ma coś z tego oglądania reklam... bo za dużo tu zarabiają by zrezygnowali z nadawania programów, najwyżej więcej reklam dowalą, ale dla mnie to już bez znaczenia, bo czy 30 czy 40 puszczą, to i tak przerzucam kanał, przecież nie będę komercyjnego jazgotu słuchał...
@borekpp
Odróżnijmy krytykę od tandetnej manipulacji, insynuacji i obracania kota ogonem
@borekpp "A czy amerykańskie czy niemieckie to niech i podatnik ma coś z tego oglądania reklam"
A temu podatnikowi ktoś każe oglądać te reklamy? Prywatne stacje właśnie dlatego działają, że nadają reklamy. Tak więc WIDZ (a nie podatnik) dzięki temu ma treści nadawane przez daną telewizję, że ogląda reklamy.
W państwowej stacji wygląda to tak, że właśnie PODATNIK płaci na coś czego wcale oglądać nie chce.
"A platfusy z uporem maniaka zawsze będą krytykować pisuarów, bo nic nie mają do zaoferowania oprócz krytyki"
To nic innego jak fikołek logiczny będący próbą odrzucenia krytyki bez odniesienia się do jej istoty.
@borekpp Może kiedyś zaświta ci historyczne myślenie, że ludzie nie dzielą się na pisuarów i platfusów, tylko na mądrych i głupich. Jeżeli naprawdę uważasz, że tu chodzi o pieniądze z reklam to zaliczasz się niestety do tych drugich. Nie rozumiesz, że według tej ustawy to władza wykonawcza będzie decydowała jaka platforma przekazywania informacji będzie istniała, a którą zlikwidują podatkami. Pewnie cię to nie interesuje, bo zdolności intelektualne wystarczają ci do ,,przerzucania" kanałów
Teeegooo niieeee daaa sięęę słuuuchaaać, booo taaak wooolno móóówiiii.
@eGzu ADHD męczy? Współczuję. Mniej cukru i kofeiny, mniej energetyków...dasz radę
@eGzu . Widocznie z badań wyszło, że do wolno myślących widzów TVPiS trzeba mówić wolno i wyraźnie. Jak do półgłuchego ze znacznym stopniem upośledzenia.
@eGzu Bo on to mówił do ludzi którzy wolno myślą - do widzów TVP
@eGzu Ustaw sobie prędkość na 1.5
Dziadzio znowu się ośmiesza jak zawsze.
@rybery A w którym to momencie ośmieszył się (dla ciebie) Pan Dziadzio apologeto dziada? Coś konkretnie, zamiast tradycyjnego pisuarskiego coś wiem ale nie powiem?
Zero merytoryki tylko populizm i granie na emocjach. No i oczywiście niezwykle trafne porównanie do stanu wojennego, bo przecież wojsko na ulicach, godzina policyjna itp :)
@rakamo Stan Wojenny to nie tylko wojsko na ulicach. Skoro mówisz, że konkretne 2 000 000 000 złotych, o których mówi pan marszałek to populizm, to chyba nie wiesz co to słowo znaczy.
@jaroslaw1999 2 mld w kontekście tvp a nie onkologii to czysty populizm, telewizja rządowa co roku jest dotowana również jak rządziła ekipa Pana z nagrania. Pomysł z onkologią padł żeby właśnie używać go propagandowo, bo wiadomo było że nic takiego nie przejdzie. Nie to żebym wspierał PiS, ale jak widzę taki festiwal hipokryzji wykonany przez członka PO to się nóż w kieszenie otwiera.
@rakamo oczywiście, że ze strony PO to jest zagranie propagandowe. Oczywiście, że tak. Co z tego? Przecież mają rację. I co z tego, że PO też dotowało TVP? To prawda i nikt się tego nie wypiera. W latach 2008 - 2013 było to niemal 31 000 000 zł, kiedy dzisiaj jest to 2 000 000 000 zł rocznie. Wtedy pan Sakiewicz grzmiał, że jest to nagroda za wierną służbę dla PO... Przypominam, że wtedy TVP nie atakowała PiS z taką mocą, jak dzisiaj atakuje PO.
Tu miał być Twój ulubiony mecz.
Mecz nie miał być pisowski ani platformerski.
Jeszcze powinni przerwać program na wszystkich antenach TVP i wtedy byłby jak Jaruzelski, bo w stylu przemawiania też był tak wspaniały.
@egoiste Wygląda na to, że oglądałeś. A ponoć jesteś taki antyTVP... To jak to było z tym stadem baranów oglądających TVP?
@casperkb A kto ci powiedział, że oglądałem na TVP?
Wolne Media w końcu się dołożą do 500plus
@kabanski Media były wolne właśnie dlatego że nikt ich nie zmuszał aby dokładały się do czegokolwiek. Na tym polega PRAWDZIWA WOLNOŚĆ - opowie Ci o tym Marcin P. Totalitaryści z PiS chcą podatkować i zamknąć usta niezależnym mediom. Tylko wciąż zachodzę w głowę dlaczego wolne media nie urządzały protestów kiedy podatki płacili wszyscy inni(1). Pewnie dlatego że to nie był ich INTERES. Tak właśnie dochodzimy do clou problemu który tworzy pisowski podatek - uderza w INTERES DUŻYCH PRYWATNYCH mediów.
(1) Podatek dochodowy od osób fizycznych jest de facto podatkiem przychodowym (KUP są stałe i symboliczne)
Jeżeli jakiś polityk mówi że nie chodzi o kasę, tylko o wolność to z góry wiadomo, że chodzi o kasę. A gdy politycy za dużo bełkoczą o wolności, to wkrotce są trupy.
@korn82
Jeszcze lepiej jak mówią "dla dobra obywateli".
Warto wspomnieć, że TVP specjalnie godzinę orędzia ustaliło tak, aby zachodziło na mecz ligi mistrzów
https://www.rp.pl/Media/210219826-Kancelaria-Senatu-To-TVP-zdecydowalo-o-oredziu-o-2000.html
Trza mieć priorytety xD
Platfusy musiały mieć zgryz co wybrać, czy wystąpienie swojego guru od kopert w reżimowej telewizji i fapac się do orania tvpis , czy sport dla bezmózgów i fapac do przystojnych piłkarzy buehehe xD
Ps. Pisiorom pewnie też się żółci ulalo gdy zobaczyli platfusa w swojej kaczej telewizji :D
@korn82 Może najpierw udowodnij, że brał rzekome koperty zamiast powielać pisowskie insynuacje.
@egoiste A ja mam informację, że to on sam i kancelaria senatu żądała, by odbyło się po dzienniku przed meczem, a nie po, bo TVP chciała nadać po mreczu.
Ja mam udowadniać? To po ch.j utrzymujemy z naszych podatków cały aparat urzędniczo panstwowy?
Z drugiej strony, PO miało sędziów na telefon, więc i tak by mu włos z głowy nie spadł.
@korn82 Tak, ty masz udowodnić bo wnosisz twierdzenie. A to na twierdzącym spoczywa ciężar dowodu. Widzę że ta podstawowa zasada racjonalnego myślenia jest ci kompletnie obca. Rzucasz frazesem, ale to kto inny ma dowodzić jego prawdziwości? Albo inaczej - bazujesz na nieudowodnionym twierdzeniu. A to z kolei nazywa się błędem fałszywego założenia.
@Fragglesik Ty masz informacje, a tu jest oficjalna odpowiedź Senatu:
https://www.facebook.com/SenatRP/posts/1523044241220240
Nie zesraj się z tymi mundrymi wywodami w sobotni wieczór.
@egoiste Czyli się zgadza z tym co mówiłem - to Senat chciał PRZED transmisją, choć Kurski wolał PO NIEJ. Miło, że potwierdzasz moją wypowiedź.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lutego 2021 o 1:46
@Fragglesik Ok, przyznaję, źle przeczytałem. Tak czy inaczej senat chciał przesunąć orędzie przed transmisję a TVP wolało w trakcie - przecież korzyść polityczna jest ważniejsza od meczu dla TVP
@egoiste Czy w takim razie chcesz powiedzieć, że wypowiadasz się na temat tego, czego nie widziałeś?
@casperkb Po pierwsze nie napisałem, że nie oglądałem, tylko, że nie oglądałem na TVP.
Po drugie słowem się nie wypowiedziałem się na temat tego orędzia.
Próbujesz manipulować czy zawodzi czytanie ze zrozumieniem?
Zaorał sam siebie jełop. Bo przecież Jarosław nosi walizeczkę z czerwonymi guziczkiem niczym bidon i Putin. Tylko ze on ma mkc wyłączyć internet a oni tylko parę bombek
@FlashbackFM I w związku z tym, by "przekaz nie był jednostronny" on i jego koledzy postanawiają zlikwidować TVP info i wiadomości w pierwszym i panorame w drugim programie TVP? Jakżesz to logiczne......::P
@Fragglesik Rewolucjoniści nie potrzebują logiki tylko gorących serc.
@Fragglesik Dzban pozostanie dzbanem. TVP Info utrzymywane jest z pieniędzy WSZYSTKICH podatników. Także tych, którzy nie miłują jedynie słusznej partii, w związku z czym nie ma prawa być propagandową tubą jedynie słusznej partii, obojętnie jaka to partia będzie. Dlatego też warta jest jedynie likwidacji, aby już nigdy, nikogo nie kusiło Rozumiesz to czy nadal będziesz wodę nosił?
@ZrytyRyj Widzę, że jesteś z tych, co uważają, że "wszyscy mogą mówić co im się podoba, bo jest demokracja i wolność słowa, ale nie dotyczy to tych, których uważam za kłamców, bo tak uważam". Tolewrancyjne i demokratyczne jak ZSRR...:P
@Fragglesik Uważam, że każdy może mówić co chce, pod warunkiem, że jego wypowiedzi oparte są na faktach, a nie prostackiej manipulacji. Takim wypowiedziom się sprzeciwiam. Twoje wypowiedzi nie opierają się na żadnych faktach, a tylko na podłej manipulacji niedomówieniami i półprawdami. Wiem też, że sumienie masz w swoim mniemaniu doskonale czyste. Ja dodam tylko, że możesz mieć rację, skoro jest ono nie używane.
@ZrytyRyj Jesli każdy może mówić co chce, to czemu tak nastają nas likwidację TVP info i dlaczego zwrócono nakład Gazety Polskiej z kiosków jednej firmy z adnotacją, że "nie będziemy sprzedawać, bo nie przyłączyliście się do strajku"? I podoba mi się to, ze Twoje teorie to kwestia wiedzy, a moje - manipulacji...:)
@Fragglesik Przecież już ci napisałem dlaczego powinno się zlikwidować TVP Info. Czego nie zrozumiałeś? Gdyby TVP było prywatną firmą to robiłaby to co robi na własny rachunek, za własne pieniądze i na swoją odpowiedzialność. Szczuje jednak za między innymi moje i twoje pieniądze, zmuszając mnie do płacenia abonamentu i dodatkowo z państwowych dotacji pokrywanych między innymi z moich i twoich podatków. No chyba, że uważasz, że te wszystkie dotacje, 500+, 13 emerytury pochodzą z tajnego skarbca pisowskiego rządu...obserwując ciebie to stwierdzam, że ty naprawdę tak możesz myśleć
@ZrytyRyj Nie rozumiem o co chodzi z tym abonamentem. Przez 25 lat i cztery zmiany rządu, od wyborów w 90 roku abonament nie stanowił żadnego problemu i nikt się nim nie interesował, a tu nagle - od wygranej PiS - abonament stanowi "niewolniczą daninę państwa pis z obywateli". Co prawda, gdy PO się kończyło i widzieli, że leżą, to zaczęli coś przebąkiwać o tym, by go znieść, ale tylko pojedynczy politycy dla poparcia ludzi, a nie jako formacja. Poza tym nie rozumiem, czemu ta opozycyjna śpiewka takim symbolem została i tak wszyscy zobią z tego "winę pis".
@egoiste Nawet jeśli nie oglądałeś na TVP, to jednak oglądałeś materiał nadany na TVP (co za hipokryzja, że nie oglądało się czegoś na TVP, podczas gdy ten materiał i tak pochodził z TVP, bo przecież TVN tego orędzia nie nadawało)
@casperkb Po pierwsze naucz się odpowiadać w wątkach. Po drugie tak, oglądałem go dopiero jak się pojawił na demotach, żeby wiedzieć do czego się odnieść. I nie jest to zasadniczo materiał skierowany do mnie - ja stosowałem podobną argumentację już w środę, w dniu protestu.
I zdanie podtrzymuję - do widzów telewizji która stosuje tak siermiężną propagandę trzeba mówić inaczej. Zresztą sam pan Piotrowicz to potwierdził mówiąc, że "przekaz TVP może obrażać ludzi inteligentnych".
@egoiste Jak wskazuje Twój awatar, i tak jesteś przekonany, że tylko Ty jesteś tu wyrocznią. W końcu "egoiste" w żaden sposób nie współgra z czymkolwiek obiektywnym.
Obrazek wskazuje też na to, że jesteś wojującym z chrześcijaństwem. Wszak egoiści z pewnością nie uznają nikogo ponad/poza sobą.
@casperkb Powtarzam, odpowiadaj w watkach.
To jaki mam awatar i nick (który swoją drogą odnosi się do zupełnie czegoś innego) nie ma absolutnie związku ze sprawą. Jakie znaczenie dla orędzia ma to czy ja wojuję z chrześcijaństwem, czy nie? Po prostu próbujesz zaatakować ad personam co już samo w sobie o czymś świadczy.
@egoiste Staram się odpowiadać w wątkach (tak klikam na telefonie), ale z przyczyn mi nieznanych odpowiedzi lądują na końcu komentarzy. Przykro mi, że tak się dzieje, ale nie potrafię na to wpłynąć.
@egoiste Możesz to odbierać jak chcesz. Nawet jako atak ad personam.
Zastanawia mnie jednak fakt, że wszystko jedno na jakim democie, Twoje komentarze są zawsze z założenia jedynymi słusznymi poglądami. Reszta reprezentowana jest ewentualnie przez barany, motłoch i pseudointeligentów, nad którymi jesteś Ty - jedyny najmądrzejszy.
@casperkb Widziałeś paski na TVP? Słyszałeś jaką "muzykę" tam lansują? Nie powiesz mi że to jest przekaz skierowany do ludzi inteligentnych? Tam nie podaje się faktów, tam mówi się ludziom co mają myśleć. Mnie by to obrażało. Zresztą przecież sam towarzysz Piotrowicz to przyznał.
@egoiste Mam ciekawsze zajęcia niż analizowanie pasków na TVP. Co do muzyki, to widziałem świetne koncerty w TVP Kultura, oglądam wiadomości regionalne na TVP3 i lubię oglądać sport na TVP Sport i na TVP1 i TVP2. Pod tym względem komercyjne stacje wymiękają. A co do wiadomości, to korzystam z różnych źródeł i staram się wyciągać swoje wnioski. Disco polo to zdecydowanie nie mój styl muzyczny i Zenka mam dosyć, ale rozumiem, że ogólnie żadna telewizja nie będzie ze mną ustalać swojej oferty programowej.
@casperkb Telewizja ustala ofertę programową pod konkretną grupę docelową - tak jak każda firma każdy produkt. Teraz zastanów się do jakich ludzi skierowany jest taki przekaz:
https://wmeritum.pl/wp-content/uploads/2017/07/DFAZiIsWsAUVW3M.jpg
https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/barbarzyncy-655.png
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2021 o 22:13
@egoiste Wolałbym obejrzeć cały program niż cały pogląd opierać na jednym pasku, tym bardziej, że w internecie można znaleźć sporo fakeowych pasków.
@casperkb To są autentyki. Albo jak wywiad z Dudą przed 2 turą wyborów prowadziła Holecka - "szanse kandydatów są wyrównane, co można zrobić żeby pan wygrał?"
Naprawdę przez 5 lat nie zauważyłeś co się dzieje w TVP? Komentatorzy sportowi też poziomem nie błyszczą.
@egoiste Widzę, ale nawet potrafię przypomnieć sobie, że za wcześniejszej władzy telewizja publiczna grała ich poglądami (PO). Szkoda, że o tym nie wspomniałeś.
Dlatego aż tak bardzo się nie podniecam tym, że ta ekipa ma swoją tubę, bo taką mamy w Polsce tradycję. Ale nikt nie zebrania nam myśleć samodzielnie, dlatego tak staram się czynić.
Co do komentatorów... Na szczęście jeszcze w sporcie wciąż najważniejszy jest sport.
@casperkb Chłopie, przecież mowa jest o poziomie i o jego grupie docelowej.
TVP nigdy nie była tak prymitywna jak teraz.
Sytuacja sprzed 3 dni - przerwano wypowiedź na żywo gościa TVP aby w tym czasie pokazać jak Kaczyński na miesięcznicy poprawia wieniec.
@egoiste A w USA przerwano przemowę urzędującego prezydenta, bo arbitralnie dziennikarz ocenzurował jego przemówienie. To tamte media są wolne i dobre, a te nie?
Dziwnie, że w Polsce o wolności mediów mówią ci, którzy jednocześnie chcą cenzurować (likwidować) inne.
@casperkb Po pierwsze to były stacje prywatne. Po drugie nie zrobiły tego po to aby pokazać coś innego tylko dlatego, że trump rzucał oskarżenia bez dowodów. Po trzecie i najważniejsze - jeżeli ukradłem 10 zł, i ktoś też ukradł 10 zł, to znaczy że nie ukradłem 10 zł?
Bardzo ładna gestykulacja - tylko pełne i konkretne koperty! Byle czego nie przyjmuję..!
Gość, który mówi tak, a kiwa makówką - nie.. ZŁOTO! :xD
Jeden też tak nawijał to go podwiesili ......
@egoiste Mówisz pięknie w przypowieściach. Ale u Jezusa była przynajmniej z nich nauka.
Muszą być państwowe media, by kiedyś gdyby były tylko prywatne, nie było tak, że ktoś arbitralnie będzie kreował swoją wizję w stylu "no bo tak". Trochę wiary w ludzi, że będą umieli samodzielnie myśleć, a nie tak jak Ty, ja lub jakaś prywatna stacja im każe. Dlatego musi być zło i dobro, aby jedno od drugiego można było odróżnić.
@casperkb "Mówisz pięknie w przypowieściach"
Nie mówię o przypowieściach tylko o triku erystycznym tu quoque.
"Muszą być państwowe media"
Nie, nie muszą.
"nie było tak, że ktoś arbitralnie będzie kreował swoją wizję w stylu "no bo tak""
I niby w tym zapobiega państwowa własność? Właśnie widać idealnie na przykładzie TVP.
"Trochę wiary w ludzi, że będą umieli samodzielnie myśleć, a nie tak jak Ty, ja lub jakaś prywatna stacja im każe."
No tak, ludzie którzy odbierają przekaz z TVP to samodzielnie myślą, nie to co ja...
Znaczy się tylko prywatna (dlaczego w liczbie pojedynczej?) stacja może narzucić komuś pogląd, państwowa to już nie może?
Prywatne media są RÓŻNE. I odbiorca sobie wybiera to co chce oglądać oraz nie płaci na konkurencyjne media mimo iż ich nie ogląda. Państwowe media są jednakowe, bo zależą od konkretnego ugrupowania.
@egoiste Czy gdy znów PO przejmie władzę i TVP, nadal będziesz chciał je cenzurować?
W USA właśnie dlatego przerwano przemówienie urzędującego prezydenta, bo zrobiły to media prywatne. Gdy nie ma państwowych, prywatne potrafią się zmówić (jak ostatnio w Polsce na czarny przekaz) i narzucić swój pogląd polityczny już bez żadnej innej opcji. Tego nie chcę.
Co do treści w mediach, to uważam, że np. kwestii związanych z pornografią nie powinno tam być, bo oprócz erotumanów nikomu nie służą. A jednak nikt nie zakazuje odgórnie usuwać tych treści licząc na to, że inteligentni nie będą się tym karmić.
Podobnie uważam z TVP. Inteligentni ludzie potrafią znaleźć rzetelne informacje i nie można siłą narzucać ludziom co mają oglądać, a czego nie.
Co do finansowania TVP, należy wybierać takich polityków, którzy inaczej podejdą do tych kwestii. Ale podtrzymuję pogląd, że nie należy cenzurować lub kasować TVP, by dać możliwość wyboru.