@LubieHamaki A jest jakiś inny przypadek, w którym można być z niego dumnym, bo jakoś kuna nie kojarzę.
Oczywiście nie czepiam się, tylko stwierdzam fakt. Pozdrawiam
@tema_lina pewnie że to pokażą, ale z komentarzem że atakują polską świętość, że tylko polskie karykatury są na karnawale i jak to w Niemczech jest źle ze wszystkim... Niemce w Polsce szukają prayc i na korone się u nas leczą i w ogóle...
@pandoro Bezzębny nie ma poczucia humoru i dystansu do siebie, więc zakładam, że jednak nie pokażą. Niestety nie będę mogła się przekonać, czy tak było, bo nie oglądam kur wizji.
@tema_lina Co demot o zabarwieniu politycznym pojawiasz się Ty! :) Nadal nie odpowiedziałaś na poprzednie pytanie i nadal plujesz jadem nic nie wnosząc do dyskursu na temat naszej sytuacji politycznej. Jednak by obrażać jedną czy drugą i trzecią stronę polityczną zawsze pierwsza na topce.
@tema_lina pokażą, pokażą. Oczywiście z odpowiednim komentarzem typu "je**ne szkopy obrażają miłościwie nam panującego, z Bożej łaski wielkiego prezesa Kaczyńskiego". Albo ewentualnie będą wciskać ludziom kit, jak to niby "islamiści prześladują biednych Niemców, ale dobrze, bo mamy odwet za II WŚ".
@Cammax Najpiękniejszy jest tekst interwencji Konsulatu RP w Kolonii:
"Rozumiemy i szanujemy charakter nadreńskiego karnawału, ale nie powinien on ranić uczuć i wartości religijnych, które mają wyjątkowe znaczenie nie tylko dla Polaków, ale i dla wielu ludzi na świecie"
Wynika z niego, że bezzębny karzeł żoliborski jest obiektem kultu religijnegoXDDDDDDDDDD Jest wartością religijną XDDDDDDDDDDD
Nie lubię Kaczyńskiego ale ciekaw jestem czemu Niemcy nie pokażą np. jakiegoś muzułmanina walącego w głowę najlepiej jeszcze jakiegoś wyzwolonego tęczowego LGBTowca półksiężycem.
Zechciej wyjaśnić co jest obraźliwego dla religijnych uczuć w tej scence? Pomocne już fakt, że jest to dokładne odzwierciedlenie faktów: PiS posługując się katolicyzmem niszczy dotychczasowy porządek prawny w kwestii aborcji. To jest dokładnie to, co zostało pokazane w tej scence. Jak Twoim zdaniem można to zobrazować czytelniej?
@Cammax A w ogóle to wszystko wina Tuska i za PO Niemcy tak nas nie lubili, że pokazywali takie karykatury, których nie da się pokazać w telewizji. A teraz tylko trochę nas nie lubią.
@Xar Cóż, według danych Paw Research Center do 2050 r. liczba muzułmanów w Niemczech ma wzrosnąć z 6,1 % do blisko 20 %.
W Polsce z 0,1 do 0,2.
Biorąc pod uwagę, jak pokojowa jest ta religia, to z chęcią, jako staruszek, rozsiądę się w swoim ciepłym fotelu i będę słuchał o biedakach, którym brudy poucinały głowy na ulicach, choć według światłej Angeli mieli przecież stanowić ich zaplecze intelektualne.
@Ashardon zakladasz,ze nie nastepuje laicyzacja spoleczenstwa. Jakbys byl w Turcji, Arabii Saudyjskiej i Berlinie to widzialbys roznice.
Poza tym, straszysz, straszych a to nie ma zadnego przelozenie. Taki defetyzm sieja zawsze i jak widac nie dziala to
@Xar Tylko widzisz - w Polsce jestem w stanie pojechać wszędzie bez większych obaw. No, może nie chodziłbym pieszo po pewnych ulicach nocą, ale to urok każdego miejsca na świecie.
W Niemczech, a szczególnie już we Francji, miałem okazję być w miejscach, gdzie nawet w ciągu dnia nie warto zatrzymywać się na czerwonym świetle, a wyjście z auta, to jawne proszenie się o kłopoty.
Demografia sprawi, że takich dzielnic z biegiem lat będzie przybywać. To nie są dyrdymały. To jest poważny problem braku asymilacji tych ludzi.
Chcesz, to wierz sobie w bajki o przemiłych muzułmanach i czarnoskórych przyjaciołach. Ja, pracując na studiach w Szkocji przy produkcji ciastek (a było to kilkanaście lat temu) poznałem wielu "imigrantów". Żaden nie dorównywał poziomowi kultury osobistej do poziomu uważanego choćby za przyzwoity.
Niestety oboje macie racje. Xar z tym, że tym straszono od fali tureckiej. Faktem jest Xar, że nie wszystkich muzułmanów czy ludności Afryki należy wsadzać do jednego worka tutaj jest punkt dla ciebie. Tylko Ashardon też ma racje. Duża część populacji Afryki czy muzułmanów nie chce się asymilować jakkolwiek ze społeczeństwem do którego przyjeżdżają. 90% zamachów na zachodzie jest spowodowana czysto przez ludność imigrującą do europy. z 10 % na tle wyłącznie religijnym bo mamy Europejczyków, którzy nawrócili się na islam i popełnili czym terrorystyczny.
Dochodzimy do punktu kluczowego jakim jest bezpieczeństwo. Bezsprzecznie niekontrolowany przypływ populacji do europy to proszenie się o kulturkampf, a miękka lewicowa Europa zastraszona poprawnością polityczną nie jest wstanie postawić jasno i twardo zasad chociażby opartych na własnym prawie. Lewica dokłada najwięcej grając w grę poczucia winy, że niby europejczycy są odpowiedzialni za to co sie dzieje w afryce i na bliskim wchodzie.
90% spowodowanych różnicami kulturowymi i zachwianiem bezpieczeństwa rabunków oraz asymilacji społecznej jest zaciśniecie pasa imigracyjnego i otworzenie się na społeczeństwa bliskie nam kulturowo albo szanujące prawo gospodarza. Polska przeprowadziła chyba najmądrzej swoją imigracje przyjmując populacje wschodnio europejską, która praktycznie nie różni się niczym kulturowo a w czasie 1 generacji ta populacja ulegnie większościowej asymilacji.
@Ashardon za to Polska już jest katolibanem. O wiele gorszym niż rzekome islamskie kalifaty, bo w Europie ludzie są równi i mają jakieś prawa. A o Polsce tego nie można powiedzieć. U nas nie ma wolności, ani demokracji.
Poza tym z jakiegoś powodu to muzułmanie są w Niemczech i innych krajach Europy zachodniej lub północnej bardziej mile widziani niż Polacy. Z jakiegoś powodu ich lubią, a za nami nie przepadają delikatnie mówiąc (być może to zasługa PISu).
W PISowskich bastionach jesteś bezpieczny, tylko wtedy, gdy nie zaliczasz się do żadnej mniejszości.
@kripszt na pewno nie do Polski. Z dwóch powodów. Po pierwsze: Niemiec wychowany w jednym z najbogatszych krajów świata nie przyjedzie do kraju trzeciego świata, a po drugie: PIS by ich nie wpuściło ze względów historycznych. Nawet gdyby wpuścili, to PISowcy zatłukliby ich jeszcze pod Odrą. Oczywiście przy pełnym przyzwoleniu ze strony rządu.
@Cammax Spal w Polsce Biblię, a następnie spal Koran w Niemczech, czy Francji. Poznasz "europejski powiew wolności" :)
Widać, że mało w życiu jeszcze widziałaś. Szczególnie poza granicami RP.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 lutego 2021 o 11:11
@Ashardon w Niemczech czy Francji beda Ci grozic jakies pojedyncze oszolomy.
W Polsce staniesz przed sadem, a jak upublicznia Twoje dane to tez poczujesz powiew katolickiej milosci
Roznica jest taka,ze w Polsce jest to usankcjonowanie prawnie i stoi za tym panstwo, a nie banda swirow(przypomne, ze w Polsce zdarzaly sie sytuacje gdzie cala wies stala murem za ksiedzem pedofilem, wiec oszolomy religijne znajda sie wszedzie)
Porównując spalenie Biblii do spalenia Koranu pokazujesz brak wiedzy o symbolice islamskiej i chrześcijańskiej. Dla chrześcijanina Biblia to tylko książka zawierająca spisane słowa proroków, ewangelistów itp. Ale to tylko nośnik, najważniejsze są słowa. Ich nie można spalić.Za to Koran dla muzułmanina to fizyczne objawienie Boże. To coś zupełnie innego - ten fizyczny przedmiot ma znaczenie sakralne. W religii katolickiej możesz to przyrównać np. do oryginału obrazu Matki Boskiej Częstochowskiej. Wyobraź sobie, że ktoś w Polsce pali taki obraz. Przypominam jakie były reakcje kiedy kopia takiego obrazu została tylko "wyposażona" w tęczową aureolę. To był dopiero "europejski powiew wolności".
@Ashardon a w Polsce cale wsie - i czego to dowodzi?
Ze fanatycy religijny to pojeby i tyle
Ale odchodzimy od tematu jakim jest ograniczanie przez PANSTWO wolnosci ze wzgledu na religie.
Ciapata zaraza rozlała się po praktycznie całej Europie Zachodniej i tylko czekać, aż "wolna Europa" zasmakuje wolności, jaką da jej islam.
Co do polskich wsi, to przez taką wioskę możesz spokojnie przejechać, przejść, wejść do sklepu. Jak nie będziesz strugał z siebie pajaca, to nikt Cię nie ruszy.
Proponowałbym za to przejść się pieszo po paryskich Gare du Nord lub Gare de l'Est.
@jaros69 może siedzę tu z tego samego powodu dla którego PISowcy nie wyjechali podczas rządów PO? A też wam niby tak źle było. Poza tym chcę zobaczyć na własne oczy koniec tej dyktatury.
A jakie ty niby widzisz różnice między PISem a NSDAP? Oprócz tego, że PIS nie doprowadził do śmierci tylu ludzi i tego, że PIS nienawidzi Niemiec, a NSDAP nienawidziła Polski. Nie ma. Obie partie słyną z podobnego stosunku do wszelkich mniejszości.
@Ashardon Polska to państwo wyznaniowe. Prokuratura Ziobry wspólnie z Ordo Iuris też prawie wszystko podciągają pod zniewagę uczuć religijnych. Więc też można źle skończyć.
@Cammax
@Cammax Ehh pomijając chorą nienawiść.
"NSDAP nienawidziła Polski"- Błąd. O ile obecnie to gdybologia rząd III Rzeszy niemieckiej na początku 39 roku nie rozpoczął żadnej realnej kampanii propagandowej przeciwko Polsce i Polakom to dopiero się zaczęło w momencie, gdy II RP opowiedziała się po stronie Alliantów.
Na pogrzebie Piłsudskiego wyżsi politycy rzeszy brali udział.
NSDAP:
- Tłamszenie opozycji Politycznej
- Ostry program zbrojeniowy
- Stworzenie tajnej policji politycznej
- Wybranie wrogów rasowych i ściganie Lebensraum
- Rewizja granic
- Stworzenie w Niemczech systemu jednopartyjnego
PiS:
- Opozycja protestuje na ulicach w czasie globalnej pandemii ( We Francji, Hiszpanii, Włoszech szybko byłoby towarzystwo zatrzymane i rozgonione.)
- Typowo defensywny pogram wzmocnienia granic III RP ( pominę z jakim skutkiem)
- Brak jakiejkolwiek Policji politycznej
- brak wrogów rasowych
- Brak dążenia do rewizji granic
- Demokracja ma się dobrze i żadna parta opozycyjna nie została zdelegalizowana
@Ashardon Paliłeś kiedyś jakiś Koran, że wiesz? Tak z ciekawości pytam. I co jest złego w spaleniu Biblii? Albo w oddaniu jej na makulaturę czy wyrzuceniu do kosza? To jest książka, papier i tusz, nie jakiś bożek czy czująca istota. Jeśli zechcę użyć jej jako podpałki do grilla to mam takie prawo.
@Chung to ty chyba z nikim zyjacym w niemczech nie rozmawiales? nie lubia turkow jeszcze bardziej niz prawicowe cwiercmozgi z kaczystnau. ale ze II wojna swiatowa odcisnela pietno na narodzie wiec wola siedziec cicho zeby przypadkiem maly ziejacy jadem ujek nie przejal wladzy i nie sprobowal zrobic powtorki, tylko w kaczystanie prawicowe cwiercmozgi z IQ na poziomie ameby do tego daza
@LoneGhost ty to chyba zyjesz daleko od kaczystanu lub jestes zwolennikiem naszego kaczaffiego -hitlerka,, demokracja? w kaczystnie? fakt przy kielni niewiele sie zmienilo. sciganie opozycji probuja od 2015! , nowak siedzi w wiezieniu za rzekome przestepstwa na ukrainie( no kurla gdyby tak bylo ukraincy wystepuja o nakaz aresztowania i przekazania na ukraine i tam odbywa proces i kare) szukaja hakow na tuska i opozycje . chcieli wzmocnic wojsko i granice ale powolali na ministra obrony narodowej prawdopodonie agenta rosji albo totalengo debila ( w 2 ata rozwalic clae struktury WP? to jedne z dwoch mogl) a co do wrogow rasoych ? naprawde? wiekszosci wyborcow jak i wybranych preszkadza troche wiecej pigmentu, orientacja seksualna , kobiecy wybor czy posiadanie mozgu! tak ujowyc rzadow w pl dlugo nie bylo obecne komuchy i zlodzieje scigaja sie z komuchami przed 1989 o miano najbardziej zlej i szkodliwej dla narodu Polskiego
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 lutego 2021 o 1:26
@peghehe Postawmy jedno jasno. Nie lubię ani jednej ani drugiej partii. Tylko porównanie PiSu do nazistowskiej partii Niemiec jest przegięciem, albo robione jest to celowo z konkretnym zamysłem politycznym. Problem Polskiego społeczeństwa jak sam pokazałeś jest brak dialogu. Tylko się nie zasłaniaj "ONI NIE CHCOM ROZMAWIAĆ!" bo to nikogo nie sprawiedliwa.
Brak kultury jest brakiem kultury. Kaj jest demokratyczny władze można zmienić przy pomocy demokratycznych narzędzi.Tylko problem się zaczyna w momencie jak mówimy o zmiany bo na kogo? Platformę? To stoi na takim samym poziomie co PiS. Konfederacje? Miała być prawicowa opcja w końcu w tym kraju, a mamy kuzyna którego nikt nie lubi ale każdy musi akceptować że jest z nami w jednym pokoju. Podobnie jest z innymi partiami, które obecnie są w parlamencie. To są w większości albo te same gęby, które przetasowują się od 40 lat albo dostali się bo byli wygodni partii.
Porównując sytuacje polityczną z zachodem - W Polsce masz obecne wiecej wolności w wyrażaniu siebie i swoich poglądów niż na zachodzie. Protesty kobiet nie miałbyby miejsca, gdyby akcja działa się w Hiszpanii czy Francji. Tam szybko zostałaby to zduszone przy wykorzystaniu armatek wodnych i broni gładkolufowej.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 lutego 2021 o 7:34
@LoneGhost powiem tak fanem platfusow nigdy nie bytlem ale w porownaiu do nierzadu pis to byli jakies 500+ razy lepsi. szkody ekonomiczne kaczafieggo i jego bandy bedziemy naprawwiac dekady wa wizerumkowe to moze i pol wieku jak nie dluzej. tez kiedys myslalem ze po/pis to to samo (po swiete nie bylo ) ale po 5 latach rzadow obecnych to juz wole platfusow ,,5 lat i nie zrobili 1 JEDNEJ dobrej rzeczy ,inwestycji czy ,ustawy,czy nawiazanie kontaktow z sasiadami i nie tylko , za to zniszczyli wiele , i do tego wszedzie panoszy sie sekta katoli lekci religi wiecej niz wiedzy o spoleczenstwie , pozniej rosna onr, czy straze pedofilskie. a fakt jest ze proba dialogu a rzad ma dialog w dudzie. ich wyznawcy to juz zupelnie inna kategoria w odpowiedzi na fakty i dane i dowody rzucaj propagande z tvpis i nieprawde ktora tam czesto podaja .do tego jest wiele podobienstw pomiedzy NSDAP I pis . a propagandy i tvpis to nawet Gebbels , by zazdroscil. podsumowujac Kaczafi i pis jak i ich wyborcy zapracowali sobie na brak szacunku , pis nieudolnnoscia ,afeami zlodziejstwem i lamaniem prawa , a wyborcy pis glupota i uporem osla .
@7th_Heaven Jasne, że masz takie prawo. Nic mi do niego. Pal sobie co zechcesz, wisi mi to. Ale wiedz, że w "cywilizowanej" Europie są ludzie, którzy ucieliby Ci za to łeb bez mrugnięcia okiem.
@Cammax Dziewczyno, Ty albo nie masz bladego pojęcia o historii albo celowo trollujesz porównując PiS z
NSDAP.
Można krytykować dane opcje polityczne (ba, wręcz należy, bo to generuje ich rozwój), ale to, co Ty przedstawiasz praktycznie w każdym z komentarzy zakrawa już na pewien rodzaj paranoi i obłędu.
Jedź do Sudanu. Tam zobaczysz, jak wygląda państwo wyznaniowe.
Konszachty PiSu z KK, to przy szariacie niewinne pieszczoty.
@LoneGhost naziści uważali Słowian za podludzi praktycznie od zawsze. Więc raczej nie sądzę, że nie stosowali propagandy przeciwko nam. Planowali wybić nas wszystkich żeby stworzyć tu "przestrzeń życiową" i ewentualnie zostawić przy życiu ludzi, którzy co najwyżej mogli być niewolnikami pracującymi dla Rzeszy.
-PISowska policja też pałowała ludzi na ulicach (kobiety i przedsiębiorców),
-PISowi też marzy się wyzamykanie granic, zeby zrealizować swoje marzenia o "Polsce tylko dla Polaków",
-tą formacją podległą Ziobrze trudno nazwać prawdziwą policją,
-PIS też ma wrogów wśród innych narodów. Owszem, nie mordują ich (przynajmniej na razie), ale wystarczy posłuchać, co mówią o innych narodach, zwłaszcza tych, z którymi mamy zaszłości historyczne i tych, w których dominują wyznawcy innych religii. W dalszej kolejności są kraje, w których żyją inne rasy i kraje z którymi mamy spory polityczne. Mają też innych wrogów: każdy, kto nie jest hetero, nie-katolicy, kobiety, ludzie wykształceni, opozycja, szeroko pojęte "komuchy". Ludzi będących w związkach mieszanych też szykanują. Przykładowo: żona/mąż kogoś, kto chce wstąpić do PISu pochodzi z innego kraju, więc kandydat może już sobie szukać innej partii.
-PIS też szykanuje opozycję i dąży do tego, żeby ich aresztować (Giertycha też chcieli wsadzić, ciągle ścigają Tuska, mimo że żaden z nich nic nie zrobił)
@Ashardon serio nie widzisz, że jedni i drudzy są (lub byli w przypadku NSDAP) fanatykami chorymi z nienawiści? Posłuchaj przemówień Kaczyńskiego i innych PISowców o mniejszościach narodowych (jak nie chcesz słuchać polityków, to poczytaj komentarze ich zwolenników). Dla porównania możesz posłuchać przemówień, czy poczytać wypowiedzi Hitlera, również o mniejszościach. Moim zdaniem poglądy jednych i drugich są niepokojąco podobne i mam pewne obawy, że Kaczyński zrobi to samo, co Hitler. Ale mamy zbyt słabą armię, żeby kogoś najechać. Nawet pomoc Węgier nic nie da.
-PISowska policja też pałowała ludzi na ulicach (kobiety i przedsiębiorców), - Udział w nielegalnych zgromadzeniach kończy się użyciem siły przez funkcjonariuszy służb porządkowych. Tym bardziej w czasie pandemii globalnej. Policja i tak długo stała upominając, że zgromadzenia obecnie są nielegalne. Często długo nic nie robiąc. We Francji, Hiszpanii, Niemczech czy nawet Czechach jak próbujesz zrobić zgromadzenia momentalnie zjeżdżają się lodówki, które nie dają ludziom żadnego czasu,. Od razu rozpędzają towarzystwo. Dowodów jest pełno wystarczy na YouTubie chwile poszukać z datami od momentu globalnej pandemii.
-PISowi też marzy się wyzamykanie granic, zeby zrealizować swoje marzenia o "Polsce tylko dla Polaków", - Fałsz. PiS o ile można im coś dobrego przyznać to zrealizowali najinteligentniej w europie doktrynę ściągania ludzi. O ile Niemcy, Francja, UK, Hiszpania i Włochy zaczęły pakować ludność pochodzenia afrykańskiego i muzułmańskiego.nastąpił ostry skok przestępstw. Liczba zamachów terrorystycznych również gwałtownie wzrosła. Czas asymilacji kompletnie odmiennie kulturowo populacji jest znacznie długi i często kończy się niepowodzeniem. Polska przyjęła imigrantów z europy wschodniej. Populacje bardzo blisko nam kulturowo, która może się asymilować już w trakcie jednego pokolenia.
tą formacją podległą Ziobrze trudno nazwać prawdziwą policją, - Zapominasz o jednym Policja jest od egzekwowania prawa, utrzymywania porządku jak i zapewnienia względnego bezpieczeństwa. Policja wcale nie lepiej zachowywała się za PO czy innej formacji rządzącej. Jeśli rozkaz pada zgromadzenie jest nielegalne prezydent miasta zarządził jego rozwiązanie. To jak sądzisz jak inaczej mogą rozgonić ludzi? Monopolem na przemoc. Chociaż faktem jest, że gdyby protestujący się posłuchali i samo rozeszli nie byłoby też tej całej sprawy..
-PIS też ma wrogów wśród innych narodów. - Daj przykłady takiej retoryki. Tylko nie jednostek typu Pawłowicz. Dodatkowo PiS nigdy nie nawoływał do nienawiści czy przemocy. Jednie oporu i sprzeciwu przeciwko marksizmowi kulturowego czy ideologi propagowanej przez LGBT. Jest jednak różnica względem wzywaniu do nie przyjmowania wartości, a obozów koncentracyjnych.
"Komuchy" zawsze będą na celowników wielu ze względu, że spora część ludzi walczącą o demokratyczną Polskę uważa za zdradę, że nie przeprowadzono dekomunizacji kraju i nie dziwie się. Wielu (nie wszyscy) ma wielkie przestępstwa na na swoich plecach, a chaos lat 90 jedynie pozwolił im przekręty i machloje.By potem i przez 20 lat ich wpływy nadal były widoczne.
Przykładowo: żona/mąż kogoś, kto chce wstąpić do PISu - nie słyszałem.
-PIS też szykanuje opozycję i dąży do tego, żeby ich aresztować (Giertycha też chcieli wsadzić, ciągle ścigają Tuska, mimo że żaden z nich nic nie zrobił) - Akurat fail. Wielu by chciało by po raz pierwszy w historii tego kraju uruchomić trybunał stanu, ale ani jedna strona tego nie zrobi ani druga. PO i PiS wiedzą, że jeśli ktoś chociaż raz odpali ten urząd co 4 lata będzie on chodził.
Oraz na koniec - Nie nie jestem zwolennikiem Prawa i Sprawiedliwości. Wszystkie partie w Polskim sejmie jednakowo nienawidzę, niektóre tylko bym mocniej kopnął.
@LoneGhost może nie mieli od razu stricte antypolskiej retoryki, ale Słowian od zawsze uważali za "niższą rasę". Wielu o tym zapomina, bo fakt, na początku bardziej skupiali się na antysemickiej propagandzie.
Co do tych wrogów wśród innych narodów- posłuchaj wypowiedzi Kaczyńskiego o innych narodach (zwłaszcza Rosji i Niemcach), Macierewicza (o Rosji), Jakiego (o Niemcach i całej UE, z wyjątkiem Węgier), Mularczyka (to ten od reparacji, on akurat mówił tylko o Niemcach i Szwecji). Cóż, wszyscy wcześniej wspomniani nienawidzą swoich "wrogów" właściwie tylko za historię. To oczywiście nie jest jedyne "kryterium" PISowców, ale przyznaję się, nie znam tych, którzy głoszą nienawiść za religię, rasę, czy ze względów politycznych.
Oj, wątpię, żeby kogoś mającego męża/żonę z innego kraju przyjęli do PISu.
Mam nadzieje, że jak PIS przegra, to nowy rząd ich rozliczy. W przeciwnym razie inne partie będą mieć poczucie bezkarności, że skoro PIS takie rzeczy robiło i nie ponieśli konsekwencji, to i my zrobimy tak samo i też nam nic nie zrobią.
Gdyby PIS rozliczono za lata 2005-2007, to dziś nie mielibyśmy takich problemów.
@Cammax
"Co do tych wrogów wśród innych narodów- posłuchaj wypowiedzi Kaczyńskiego o innych narodach (zwłaszcza Rosji i Niemcach), Macierewicza (o Rosji), Jakiego (o Niemcach i całej UE, z wyjątkiem Węgier), Mularczyka (to ten od reparacji, on akurat mówił tylko o Niemcach i Szwecji). Cóż, wszyscy wcześniej wspomniani nienawidzą swoich "wrogów" właściwie tylko za historię. To oczywiście nie jest jedyne "kryterium" PISowców, ale przyznaję się, nie znam tych, którzy głoszą nienawiść za religię, rasę, czy ze względów politycznyc"
Retoryki:
Kaczyński - Jest mocno oparta na historii i zdradach zachodu jak i wschodu wobec Polski. Nie jest zakłamana dzieję się tak do dzisiaj niezależnie od strony politycznej w Polsce.
Macierewicza - Jego retoryka jest oparta na historycznej i politycznej nieufności. Pomijając sprawę tupolewa. Jego retoryka względem historii i polityki rosji jest prawidłowa pod względem informacji. Względem jej intonacji i formy przekazu, może uchodzić za agresywną i negatywną.
Mularczyk - Jego agresywna forma retoryki jest nie podważalna tak jak prawda historyczna i szkody jakie Niemcy spowodowali w naszym kraju, gdzie nie wypłacili nam ani grosza i próbują grać "dobrych" kolegów z zachodu - zapominając przy okazji jak po upadku bloku wschodniego i przystąpieniu Polski do EU nie próbowali ani nam realnie pomóc gospodarczo czy politycznie. Odbudować, czy wypłacić jakąkolwiek kasę. Natomiast co Niemcy próbowały zrobić to kraj taniej siły roboczej postkolonialnego rynku zbytu. Innymi słowy w dużej mierze, że PiS jest u władzy jest wynikiem jakieś 20 lat działalności Niemiec ;)
(Fajnie wypowiedział się na to jeden z profesorów niemieckich jeśli chcesz mogę spróbować dokopać się do artykułu w wolnej chwili)
"Gdyby PIS rozliczono" - gdyby jakąkolwiek! Partię rozliczono z PO i PiSem na czele poziom respektu i praworządności partii politycznych w Polsce byłby o wiele większy i ten problem tyczy się wszystkich partii, który były i są u koryta.
@LoneGhost Kaczyński po prostu zatrzymał się gdzieś w latach 50-tych i nie rozumie, że musimy współpracować z innymi krajami, bo sami serio jesteśmy bardzo słabi. I w sumie zawsze byliśmy ale PIS tylko pogorszyło sytuację.
Macierewicz też zachowuje się jak paranoik. Nawet jeżeli ma swoje powody żeby nie lubić Rosji, to wyraża swoje poglądy w taki sposób, że tylko nas ośmiesza na świecie. Po Smoleńsku odleciał już całkowicie, podobnie jak Kaczyński (Kaczyńskiego mimo wszystko idzie zrozumieć, bo stracił brata, ale o ile się nie mylę, to z rodziny Macierewicza nikt tam nie leciał).
Przez Niemców, owszem bardzo dużo wycierpieliśmy (wątpię, czy jakikolwiek kraj poniósł większe straty przez inny kraj niż my przez Niemców), ale za późno się obudzili z tymi reparacjami. Zresztą nawet jeśli chcą poważnie o tym dyskutować, to muszą to robić w sposób bardziej dyplomatyczny.
W całej UE jesteśmy tanią siłą roboczą. Można powiedzieć, że Niemcy osiągnęli swój cel, ale w pokojowy sposób, bo narodem niewolników jesteśmy, a gospodarka rozwalona (co prawda rękami naszych polityków, ale jednak).
Jak Ci się uda znaleźć, to możesz podrzucić artykuł.
Hej wy wszyscy mówiący o wolności słowa, wiedzcie, że demotywatory, to ostatnie miejsce gdzie takowa występuje... Gdyby na tym obrazku zamiast Kaczyńskiego była Lempart, Tusk czy Merkel , to gość zbanowany na miesiąc, a jeszcze gdyby zamiast krzyża muzułmańską czy żydowską świętość trzymał, to już w ogóle... wiem coś o tym... ;) , choć sam świętości czyjejś nie szargam, bo to jest już poniżej poziomu jakiegoś, to jednak bana za żartobliwą karykaturę możnych ateistycznego świata, dostaje się od ręki...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 lutego 2021 o 9:27
Widzisz, wolność słowa polega na tym, że każdy może powiedzieć co sądzi w granicach prawdy. Satyra jest dopuszczalnym elementem wolności słowa, natomiast mówienie o danej osobie że jest "dewiantem seksualnym, interesującym się pornografią dziecięcą, a także osobą niespełna rozumu" bez posiadania jakichkolwiek na to dowodów to już rozpowszechnianie nieprawdy mającej na celu bezprawne odebranie dobrego imienia. To spora różnica.
@pandoro przecież to tylko potwierdza to co pisałem. Niemcy wybiórczo, w zależności od aktualnych politycznych sympatii wsadzają satyryków do więzienia lub głaszczą ich po główce.
"każdy może powiedzieć co sądzi w granicach prawdy" co to za dziwna definicja wolności słowa?
Czyjej prawdy? Co to jest prawda w kontekście twojej wypowiedzi? Jeśli ktoś zabił człowieka, ale go nie zlapano, nie skazano to mówienie, że jest mordercą jest rozpowszechnianiem nieprawdy?
Nie rozumiem dlaczego nie możemy odpowiedzieć tym samym ?
Fajnie było by zrobić taką "zabawę" na której można by zobaczyć wielką Angelę Merkel ujeżdżaną przez Putina ;) Rozumiem że Niemcy też by się z tego uśmiali, przecież to tylko zabawa, nie? :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 lutego 2021 o 11:58
@bazyl73
a mało to było manifestacji z transparentami gdzie jechano po Kaczyńskim?
kukłę też nawet spalono.
czy manifestanci jeszcze żyją czy pracują już skuci łańcuchem w kamieniołomach na Podlasiu (skoro mamy taki krwawy reżym) ?
Wybacz, ale palenie kukły zapoczątkował w polityce właśnie Kaczyński w 1993 r. Kiedy to prowadzona przez niego manifestacja przed Belwederem paliła "Wałesę". Z tego powodu nie bardzo jak ma się doczepić do takich wybryków, skoro sam stoi za podobnymi. Przy tym tłumaczenie, że to nie on z bratem palili tylko manifestacja która prowadzili to poziom inteligencji pięciolatka. Co do manifestantów to policja bardzo by chciała wszystkich bezpodstawnie aresztować i szynakować w w miejscu pracy, ale jeszcze nie wszystkie sądy zostały przejęte przez PiS: https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-07-08/20-latka-miala-zniewazyc-prezydenta-jest-zazalenie-na-dzialanie-policji/
@bananaway79 A zastanów się dlaczego krzyż jest łączony z polityką? Z czego to wynika? Nie aby z tego, że Kościół sam się do polityki wpycha na siłę i chce swoje motywowane religijnie nakazy wciskać wszystkim jako prawo państwowe? Nakaz i grożba więzienia zamiast ewangelizacji? Jezus nikomu odsiadką nie groził. Skoro są politykami to muszą siebie samych oraz swoje symbole wystawić na krytykę polityczną. Proste.
@Boin
Chcesz powiedzieć, że coś innego niż kukła Kaczyńskiego spowodowała wzmożenie konsula? Czyżbyś chciał powiedzieć, że ubodło go użycie krzyża? Jeżeli tak, to bez problemu znajdziesz info o nocie wyrażającej oburzenie z powodu obrazy uczuć religijnych z 2016 roku gdy to Merkel była z krzyżem...
@Boin doskonale wiem, że nie ma w tej karykaturze kompletnie nic obraźliwego dla religii katolickiej. Tekst o obrazie uczuć religijnych, w dodatku bez wskazania konkretnie czyich (konsul nie jest reprezentantem wszystkich katolików, nie może się za nich wszystkich zbiorowo wypowiadać) jest tylko czczym, pustym frazesem bez pokrycia w logice. Warto też dodać, że ta instalacja mówi czystą prawdę, nie wyraża niczyich stronniczych opinii, tylko fakty (że PiS posługując się argumentacją opartą na ideologii katolickiej zniszczył dotychczasowy porządek prawny dotyczący aborcji)
@bazyl73 Myślę, że przedstawienie krzyża ( to taki symbol katolicki ) jako „młotka” służącego do zabicia kobiety spowodowało reakcję, nazwana obraza uczuć religijnych. Jeżeli tak nie uważasz to znaczy, że nie znasz się na symbolach. A próba traktowania przez Ciebie Kaczyńskiego jako symbol religijny jest tak żałosne, że byłoby śmieszne gdyby nie fakt, że ty chyba tak naprawdę uważasz. Pozdrawiam ciepło i życzę jasnego umysłu.
@7th_Heaven „doskonale wiem, że nie ma w tej karykaturze kompletnie nic obraźliwego dla religii katolickiej.”
Na zdjęciu w ręku Naczelnika narodu znajduje się krzyż służący jako młotek. Myślę, że to jest to o co mogło chodzić konsulowi a’propos obrazy uczuć religijnych katolików. Krzyż jest „prawdopodobnie” symbolem tej wiary, ale Ty doskonale wiesz coś całkiem innego.
A co do „ czystej prawdy” to proszę Cię przestań, bo mnie migdałki bolą ze śmiechu.
@Boin co się tak śmiejesz? Z głupim się przez szybę widzisz? Odejsdz od lustra i po problemie.
Zgadza się, że krzyż służy do wbijania (zamiast młotka) ale co w tym jest obraźliwego? Wiesz, że w oryginale służy do torturowania i uśmiercania ludzi? To Cię nie obraża?
@Boin jakie to typowe, gdy braknie argumentów w dyskusji, przekierować jej tory na inny, najlepiej stworzony przez siebie do tej potrzeby problem :) daj znać jak już uporasz się z tą potworną przykrością, jaką Ci sprawiłam moimi jakże przepełnionymi mocą sprawczą słowami.
P.s - taki byłeś rozbawiony, że aż Cię migdałki bolały. Co się stało z Twoim dobrym humorem?
@Boin
- Mój zwykły żart, będący odpowiedzią na Twoją sarkastyczną zaczepkę, odbierasz jako chamstwo.
- Mój brak zgody na religijną cenzurę i nieposzanowanie cudzych opinii wyrażonych w formie artystycznej karykatury odbierasz jako nietolerancję.
- Ignorujesz moją argumentację i nie podejmujesz żadnej polemiki z nią
Jednocześnie piszesz, że:
- jestem skończonym chamem
- przerasta mnie merytoryczna rozmowa (bo sądzę, iż to miałeś na myśli w zdaniu "próba rozmowy na argumenty")
- jestem burakiem, w dodatku niedowartościowanym (nie wiem skąd taki wniosek)
- nie potrafię rozmawiać z ludźmi (z kim innym można rozmawiać poza ludźmi?)
- z powyższego wynika chyba ,że moi "koleżkowie" to nie ludzie. Nie wiem kto zatem. Swoją drogą nie mam tu żadnych kolegów.
- nie odpowiada Ci mój styl (to po co na niego odpisujesz?)
- życzysz mi wyrobienia towarzyskiego i nabycia ogłady (ale po co? Żeby rozmawiać z Tobą? Jakoś tylko Ty masz z moją ogładą problem, nikt inny. Tylko że to jest Twój problem, nie mój, więc składaj życzenia sobie nie mi)
7th_Heaven widzę, że chyba mam do czynienia z rozpieszczonym dzieciakiem. Twój „merytoryczny” wywód ( zapewne skonsultowany z wieloma osobami ) jest tak dziecinny, że szkoda mówić. Tak masz racje można rozmawiać tylko z ludźmi ale nie moją winą jest to, że tak się mówi. Nazywanie mnie głupim uważasz za fajny żart? Świetnie ale jednocześnie obraza Cię to, że nie mam ochoty na polemikę z obrażająca mnie istotą? Cóż za hipokryzja. Twój brak zgody na rzekoma religijna cenzurę odbieram jako nietolerancję to Prawda. Popierasz obrażanie jednych ludzi lub wartości, które wyznają jednocześnie odbierając innym prawo do wyrażenia sprzeciwu Tak to jest właśnie nietolerancja. Odnośnie stwierdzenia, że Twoi koleżkowie to nie ludzie? Poważnie? Tak napisałem? Czy może zaleciłem Ci żebyś chamskie odzywki stosował do osób ze swojego kręgu towarzyskiego, a nie do obcych sobie osób. A co się tyzy mojego rozbawienia to dotyczyło ono żartów, które przeczytałem, a nie obrażania mojej osoby. Dziwne prawda?
Jeszcze odnośnie twojej opinii nt. krzyża. Myśle, że jego funkcja o której pisałeś taka rzeczywiście była. Ale czy naprawdę nie zdajesz sobie sprawy z tego, że krzyż dla chrześcijan to symbol czegoś znacznie głębszego? Życzę Ci Bardziej otwartego umysłu i otwartości na innych i poszanowania ich poglądów.
Tylko, że tam jest napisane abtreibungsrecht, czyli prawo aborcyjne. Nie ma czegoś takiego, jak prawo aborcyjne, tak jak nie ma prawa do zabijania swoich -- dajmy na to -- rodziców. Można się wyśmiewać z Kaczyńskiego na tyle sposobów, ale to jest nietrafione. Przecież to dobrze, że została ograniczona aborcja.
Jest mi przykro, niestety to prawda
Ciężko być dumnym z rodaka w tym wypadku..
@LubieHamaki A jest jakiś inny przypadek, w którym można być z niego dumnym, bo jakoś kuna nie kojarzę.
Oczywiście nie czepiam się, tylko stwierdzam fakt. Pozdrawiam
Myślę, że chodziło o to, że jesteśmy często dumni z innych rodaków, ale w przypadku Kaczyńskiego o to ciężko.
Tego w kur wizji nie zobaczysz! I właśnie dlatego Polsce potrzebne są niezależne od pisu media.
@tema_lina pewnie że to pokażą, ale z komentarzem że atakują polską świętość, że tylko polskie karykatury są na karnawale i jak to w Niemczech jest źle ze wszystkim... Niemce w Polsce szukają prayc i na korone się u nas leczą i w ogóle...
@pandoro Bezzębny nie ma poczucia humoru i dystansu do siebie, więc zakładam, że jednak nie pokażą. Niestety nie będę mogła się przekonać, czy tak było, bo nie oglądam kur wizji.
@tema_lina Co demot o zabarwieniu politycznym pojawiasz się Ty! :) Nadal nie odpowiedziałaś na poprzednie pytanie i nadal plujesz jadem nic nie wnosząc do dyskursu na temat naszej sytuacji politycznej. Jednak by obrażać jedną czy drugą i trzecią stronę polityczną zawsze pierwsza na topce.
@tema_lina pokażą, pokażą. Oczywiście z odpowiednim komentarzem typu "je**ne szkopy obrażają miłościwie nam panującego, z Bożej łaski wielkiego prezesa Kaczyńskiego". Albo ewentualnie będą wciskać ludziom kit, jak to niby "islamiści prześladują biednych Niemców, ale dobrze, bo mamy odwet za II WŚ".
@Cammax Najpiękniejszy jest tekst interwencji Konsulatu RP w Kolonii:
"Rozumiemy i szanujemy charakter nadreńskiego karnawału, ale nie powinien on ranić uczuć i wartości religijnych, które mają wyjątkowe znaczenie nie tylko dla Polaków, ale i dla wielu ludzi na świecie"
Wynika z niego, że bezzębny karzeł żoliborski jest obiektem kultu religijnegoXDDDDDDDDDD Jest wartością religijną XDDDDDDDDDDD
@tema_lina prędzej robienie z Kaczyńskiego jakiegoś Boga można uznać za obrazę uczuć religijnych niż jakąś zwykłą karykaturę.
@tema_lina Ale Ja od początku komentowania twoich postów nigdy nie wnosiłem o to. Wskazywałem jedynie hipokryzje twoich własnych słów.
@tema_lina Tyle daje kasy Ojcu od Majbacha, ze posmiertnie pewnie bedzie kanonizowany i zostanie relikwia ;)
A ja mam nadzieje, ze konsulat to od gornie polecenie dostal aby tak interweniowac, a nie osmiesza sie na wlasne zyczenie :/
@tema_lina
to nie jest wazna informacja, by mowic o tym w tv.
@Puolalainen Znajac "pomysly" naszej partii u wladzy to nie jest informacja warta wiadomosci tylko do wywolania wojny...
@tema_lina nie jestem religijna, ale załapałam, że chodzi o krzyż.
A widzisz co trzyma w ręku?
Nie lubię Kaczyńskiego ale ciekaw jestem czemu Niemcy nie pokażą np. jakiegoś muzułmanina walącego w głowę najlepiej jeszcze jakiegoś wyzwolonego tęczowego LGBTowca półksiężycem.
Zechciej wyjaśnić co jest obraźliwego dla religijnych uczuć w tej scence? Pomocne już fakt, że jest to dokładne odzwierciedlenie faktów: PiS posługując się katolicyzmem niszczy dotychczasowy porządek prawny w kwestii aborcji. To jest dokładnie to, co zostało pokazane w tej scence. Jak Twoim zdaniem można to zobrazować czytelniej?
@Cammax A w ogóle to wszystko wina Tuska i za PO Niemcy tak nas nie lubili, że pokazywali takie karykatury, których nie da się pokazać w telewizji. A teraz tylko trochę nas nie lubią.
@tema_lina „Wynika z niego, że bezzębny karzeł żoliborski jest obiektem kultu religijnegoXDDDDDDDDDD Jest wartością religijną XDDDDDDDDDDD”
Być może chodziło o trzymany przez Kaczyńskiego krzyż, ale Ty zapewne wiesz lepiej, twierdząc, ze mogło chodzić tylko o niego. Pzdr.
@polm84
fakt, nasza jednyna i kochana partia ma wielkiego kija w zadzie.
abtreibungsrecht = prawo aborcyjne
Niemcom brakuje jeszcze jakieś 40-50 lat do zamiany w kalifat. Wtedy porozmawiamy o wolności osobistej :-)
@Ashardon wiesz ze tak strasza odkad Turcy w latach 50 czy 60 przyjezdzali tam masowo? I jakos to w ogole sie nie sprawdza
Ciekawe kto z kogo wtedy będzie się śmiał, i dokąd Niemcy będą uciekac
@Ashardon Niemcom najwyraźniej arabowie nie przeszkadzają. A jak zaczną przeszkadzać, to zagłosują tak, że ich polityka się zmieni diametralnie.
@Xar Cóż, według danych Paw Research Center do 2050 r. liczba muzułmanów w Niemczech ma wzrosnąć z 6,1 % do blisko 20 %.
W Polsce z 0,1 do 0,2.
Biorąc pod uwagę, jak pokojowa jest ta religia, to z chęcią, jako staruszek, rozsiądę się w swoim ciepłym fotelu i będę słuchał o biedakach, którym brudy poucinały głowy na ulicach, choć według światłej Angeli mieli przecież stanowić ich zaplecze intelektualne.
@Ashardon zakladasz,ze nie nastepuje laicyzacja spoleczenstwa. Jakbys byl w Turcji, Arabii Saudyjskiej i Berlinie to widzialbys roznice.
Poza tym, straszysz, straszych a to nie ma zadnego przelozenie. Taki defetyzm sieja zawsze i jak widac nie dziala to
@Xar Tylko widzisz - w Polsce jestem w stanie pojechać wszędzie bez większych obaw. No, może nie chodziłbym pieszo po pewnych ulicach nocą, ale to urok każdego miejsca na świecie.
W Niemczech, a szczególnie już we Francji, miałem okazję być w miejscach, gdzie nawet w ciągu dnia nie warto zatrzymywać się na czerwonym świetle, a wyjście z auta, to jawne proszenie się o kłopoty.
Demografia sprawi, że takich dzielnic z biegiem lat będzie przybywać. To nie są dyrdymały. To jest poważny problem braku asymilacji tych ludzi.
Chcesz, to wierz sobie w bajki o przemiłych muzułmanach i czarnoskórych przyjaciołach. Ja, pracując na studiach w Szkocji przy produkcji ciastek (a było to kilkanaście lat temu) poznałem wielu "imigrantów". Żaden nie dorównywał poziomowi kultury osobistej do poziomu uważanego choćby za przyzwoity.
@Xar, @Ashardon
Niestety oboje macie racje. Xar z tym, że tym straszono od fali tureckiej. Faktem jest Xar, że nie wszystkich muzułmanów czy ludności Afryki należy wsadzać do jednego worka tutaj jest punkt dla ciebie. Tylko Ashardon też ma racje. Duża część populacji Afryki czy muzułmanów nie chce się asymilować jakkolwiek ze społeczeństwem do którego przyjeżdżają. 90% zamachów na zachodzie jest spowodowana czysto przez ludność imigrującą do europy. z 10 % na tle wyłącznie religijnym bo mamy Europejczyków, którzy nawrócili się na islam i popełnili czym terrorystyczny.
Dochodzimy do punktu kluczowego jakim jest bezpieczeństwo. Bezsprzecznie niekontrolowany przypływ populacji do europy to proszenie się o kulturkampf, a miękka lewicowa Europa zastraszona poprawnością polityczną nie jest wstanie postawić jasno i twardo zasad chociażby opartych na własnym prawie. Lewica dokłada najwięcej grając w grę poczucia winy, że niby europejczycy są odpowiedzialni za to co sie dzieje w afryce i na bliskim wchodzie.
90% spowodowanych różnicami kulturowymi i zachwianiem bezpieczeństwa rabunków oraz asymilacji społecznej jest zaciśniecie pasa imigracyjnego i otworzenie się na społeczeństwa bliskie nam kulturowo albo szanujące prawo gospodarza. Polska przeprowadziła chyba najmądrzej swoją imigracje przyjmując populacje wschodnio europejską, która praktycznie nie różni się niczym kulturowo a w czasie 1 generacji ta populacja ulegnie większościowej asymilacji.
@Ashardon za to Polska już jest katolibanem. O wiele gorszym niż rzekome islamskie kalifaty, bo w Europie ludzie są równi i mają jakieś prawa. A o Polsce tego nie można powiedzieć. U nas nie ma wolności, ani demokracji.
Poza tym z jakiegoś powodu to muzułmanie są w Niemczech i innych krajach Europy zachodniej lub północnej bardziej mile widziani niż Polacy. Z jakiegoś powodu ich lubią, a za nami nie przepadają delikatnie mówiąc (być może to zasługa PISu).
W PISowskich bastionach jesteś bezpieczny, tylko wtedy, gdy nie zaliczasz się do żadnej mniejszości.
@kripszt na pewno nie do Polski. Z dwóch powodów. Po pierwsze: Niemiec wychowany w jednym z najbogatszych krajów świata nie przyjedzie do kraju trzeciego świata, a po drugie: PIS by ich nie wpuściło ze względów historycznych. Nawet gdyby wpuścili, to PISowcy zatłukliby ich jeszcze pod Odrą. Oczywiście przy pełnym przyzwoleniu ze strony rządu.
@Cammax Spal w Polsce Biblię, a następnie spal Koran w Niemczech, czy Francji. Poznasz "europejski powiew wolności" :)
Widać, że mało w życiu jeszcze widziałaś. Szczególnie poza granicami RP.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2021 o 11:11
Jak "nie wpuscilby"? Polska przyjmuje najwięcej imigrantów z całej UE więc nie wiem czy to by się zmieniło
@Ashardon w Niemczech czy Francji beda Ci grozic jakies pojedyncze oszolomy.
W Polsce staniesz przed sadem, a jak upublicznia Twoje dane to tez poczujesz powiew katolickiej milosci
Roznica jest taka,ze w Polsce jest to usankcjonowanie prawnie i stoi za tym panstwo, a nie banda swirow(przypomne, ze w Polsce zdarzaly sie sytuacje gdzie cala wies stala murem za ksiedzem pedofilem, wiec oszolomy religijne znajda sie wszedzie)
Porównując spalenie Biblii do spalenia Koranu pokazujesz brak wiedzy o symbolice islamskiej i chrześcijańskiej. Dla chrześcijanina Biblia to tylko książka zawierająca spisane słowa proroków, ewangelistów itp. Ale to tylko nośnik, najważniejsze są słowa. Ich nie można spalić.Za to Koran dla muzułmanina to fizyczne objawienie Boże. To coś zupełnie innego - ten fizyczny przedmiot ma znaczenie sakralne. W religii katolickiej możesz to przyrównać np. do oryginału obrazu Matki Boskiej Częstochowskiej. Wyobraź sobie, że ktoś w Polsce pali taki obraz. Przypominam jakie były reakcje kiedy kopia takiego obrazu została tylko "wyposażona" w tęczową aureolę. To był dopiero "europejski powiew wolności".
@Xar Te pojedyncze oszołomy, to niejednokrotnie całe dzielnice. Ale ok... pojedyncze.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2021 o 14:30
@Ashardon a w Polsce cale wsie - i czego to dowodzi?
Ze fanatycy religijny to pojeby i tyle
Ale odchodzimy od tematu jakim jest ograniczanie przez PANSTWO wolnosci ze wzgledu na religie.
@Xar Wcale nie odeszliśmy aż nadto od tematu.
Ciapata zaraza rozlała się po praktycznie całej Europie Zachodniej i tylko czekać, aż "wolna Europa" zasmakuje wolności, jaką da jej islam.
Co do polskich wsi, to przez taką wioskę możesz spokojnie przejechać, przejść, wejść do sklepu. Jak nie będziesz strugał z siebie pajaca, to nikt Cię nie ruszy.
Proponowałbym za to przejść się pieszo po paryskich Gare du Nord lub Gare de l'Est.
Szybko zatęskniłbyś za polskimi "wsiunami" :)
@jaros69 może siedzę tu z tego samego powodu dla którego PISowcy nie wyjechali podczas rządów PO? A też wam niby tak źle było. Poza tym chcę zobaczyć na własne oczy koniec tej dyktatury.
A jakie ty niby widzisz różnice między PISem a NSDAP? Oprócz tego, że PIS nie doprowadził do śmierci tylu ludzi i tego, że PIS nienawidzi Niemiec, a NSDAP nienawidziła Polski. Nie ma. Obie partie słyną z podobnego stosunku do wszelkich mniejszości.
@Ashardon Polska to państwo wyznaniowe. Prokuratura Ziobry wspólnie z Ordo Iuris też prawie wszystko podciągają pod zniewagę uczuć religijnych. Więc też można źle skończyć.
@Cammax
@Cammax Ehh pomijając chorą nienawiść.
"NSDAP nienawidziła Polski"- Błąd. O ile obecnie to gdybologia rząd III Rzeszy niemieckiej na początku 39 roku nie rozpoczął żadnej realnej kampanii propagandowej przeciwko Polsce i Polakom to dopiero się zaczęło w momencie, gdy II RP opowiedziała się po stronie Alliantów.
Na pogrzebie Piłsudskiego wyżsi politycy rzeszy brali udział.
NSDAP:
- Tłamszenie opozycji Politycznej
- Ostry program zbrojeniowy
- Stworzenie tajnej policji politycznej
- Wybranie wrogów rasowych i ściganie Lebensraum
- Rewizja granic
- Stworzenie w Niemczech systemu jednopartyjnego
PiS:
- Opozycja protestuje na ulicach w czasie globalnej pandemii ( We Francji, Hiszpanii, Włoszech szybko byłoby towarzystwo zatrzymane i rozgonione.)
- Typowo defensywny pogram wzmocnienia granic III RP ( pominę z jakim skutkiem)
- Brak jakiejkolwiek Policji politycznej
- brak wrogów rasowych
- Brak dążenia do rewizji granic
- Demokracja ma się dobrze i żadna parta opozycyjna nie została zdelegalizowana
@Ashardon Paliłeś kiedyś jakiś Koran, że wiesz? Tak z ciekawości pytam. I co jest złego w spaleniu Biblii? Albo w oddaniu jej na makulaturę czy wyrzuceniu do kosza? To jest książka, papier i tusz, nie jakiś bożek czy czująca istota. Jeśli zechcę użyć jej jako podpałki do grilla to mam takie prawo.
@Chung to ty chyba z nikim zyjacym w niemczech nie rozmawiales? nie lubia turkow jeszcze bardziej niz prawicowe cwiercmozgi z kaczystnau. ale ze II wojna swiatowa odcisnela pietno na narodzie wiec wola siedziec cicho zeby przypadkiem maly ziejacy jadem ujek nie przejal wladzy i nie sprobowal zrobic powtorki, tylko w kaczystanie prawicowe cwiercmozgi z IQ na poziomie ameby do tego daza
@LoneGhost ty to chyba zyjesz daleko od kaczystanu lub jestes zwolennikiem naszego kaczaffiego -hitlerka,, demokracja? w kaczystnie? fakt przy kielni niewiele sie zmienilo. sciganie opozycji probuja od 2015! , nowak siedzi w wiezieniu za rzekome przestepstwa na ukrainie( no kurla gdyby tak bylo ukraincy wystepuja o nakaz aresztowania i przekazania na ukraine i tam odbywa proces i kare) szukaja hakow na tuska i opozycje . chcieli wzmocnic wojsko i granice ale powolali na ministra obrony narodowej prawdopodonie agenta rosji albo totalengo debila ( w 2 ata rozwalic clae struktury WP? to jedne z dwoch mogl) a co do wrogow rasoych ? naprawde? wiekszosci wyborcow jak i wybranych preszkadza troche wiecej pigmentu, orientacja seksualna , kobiecy wybor czy posiadanie mozgu! tak ujowyc rzadow w pl dlugo nie bylo obecne komuchy i zlodzieje scigaja sie z komuchami przed 1989 o miano najbardziej zlej i szkodliwej dla narodu Polskiego
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lutego 2021 o 1:26
@peghehe Postawmy jedno jasno. Nie lubię ani jednej ani drugiej partii. Tylko porównanie PiSu do nazistowskiej partii Niemiec jest przegięciem, albo robione jest to celowo z konkretnym zamysłem politycznym. Problem Polskiego społeczeństwa jak sam pokazałeś jest brak dialogu. Tylko się nie zasłaniaj "ONI NIE CHCOM ROZMAWIAĆ!" bo to nikogo nie sprawiedliwa.
Brak kultury jest brakiem kultury. Kaj jest demokratyczny władze można zmienić przy pomocy demokratycznych narzędzi.Tylko problem się zaczyna w momencie jak mówimy o zmiany bo na kogo? Platformę? To stoi na takim samym poziomie co PiS. Konfederacje? Miała być prawicowa opcja w końcu w tym kraju, a mamy kuzyna którego nikt nie lubi ale każdy musi akceptować że jest z nami w jednym pokoju. Podobnie jest z innymi partiami, które obecnie są w parlamencie. To są w większości albo te same gęby, które przetasowują się od 40 lat albo dostali się bo byli wygodni partii.
Porównując sytuacje polityczną z zachodem - W Polsce masz obecne wiecej wolności w wyrażaniu siebie i swoich poglądów niż na zachodzie. Protesty kobiet nie miałbyby miejsca, gdyby akcja działa się w Hiszpanii czy Francji. Tam szybko zostałaby to zduszone przy wykorzystaniu armatek wodnych i broni gładkolufowej.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lutego 2021 o 7:34
@LoneGhost powiem tak fanem platfusow nigdy nie bytlem ale w porownaiu do nierzadu pis to byli jakies 500+ razy lepsi. szkody ekonomiczne kaczafieggo i jego bandy bedziemy naprawwiac dekady wa wizerumkowe to moze i pol wieku jak nie dluzej. tez kiedys myslalem ze po/pis to to samo (po swiete nie bylo ) ale po 5 latach rzadow obecnych to juz wole platfusow ,,5 lat i nie zrobili 1 JEDNEJ dobrej rzeczy ,inwestycji czy ,ustawy,czy nawiazanie kontaktow z sasiadami i nie tylko , za to zniszczyli wiele , i do tego wszedzie panoszy sie sekta katoli lekci religi wiecej niz wiedzy o spoleczenstwie , pozniej rosna onr, czy straze pedofilskie. a fakt jest ze proba dialogu a rzad ma dialog w dudzie. ich wyznawcy to juz zupelnie inna kategoria w odpowiedzi na fakty i dane i dowody rzucaj propagande z tvpis i nieprawde ktora tam czesto podaja .do tego jest wiele podobienstw pomiedzy NSDAP I pis . a propagandy i tvpis to nawet Gebbels , by zazdroscil. podsumowujac Kaczafi i pis jak i ich wyborcy zapracowali sobie na brak szacunku , pis nieudolnnoscia ,afeami zlodziejstwem i lamaniem prawa , a wyborcy pis glupota i uporem osla .
@7th_Heaven Jasne, że masz takie prawo. Nic mi do niego. Pal sobie co zechcesz, wisi mi to. Ale wiedz, że w "cywilizowanej" Europie są ludzie, którzy ucieliby Ci za to łeb bez mrugnięcia okiem.
@Cammax Dziewczyno, Ty albo nie masz bladego pojęcia o historii albo celowo trollujesz porównując PiS z
NSDAP.
Można krytykować dane opcje polityczne (ba, wręcz należy, bo to generuje ich rozwój), ale to, co Ty przedstawiasz praktycznie w każdym z komentarzy zakrawa już na pewien rodzaj paranoi i obłędu.
Jedź do Sudanu. Tam zobaczysz, jak wygląda państwo wyznaniowe.
Konszachty PiSu z KK, to przy szariacie niewinne pieszczoty.
@LoneGhost naziści uważali Słowian za podludzi praktycznie od zawsze. Więc raczej nie sądzę, że nie stosowali propagandy przeciwko nam. Planowali wybić nas wszystkich żeby stworzyć tu "przestrzeń życiową" i ewentualnie zostawić przy życiu ludzi, którzy co najwyżej mogli być niewolnikami pracującymi dla Rzeszy.
-PISowska policja też pałowała ludzi na ulicach (kobiety i przedsiębiorców),
-PISowi też marzy się wyzamykanie granic, zeby zrealizować swoje marzenia o "Polsce tylko dla Polaków",
-tą formacją podległą Ziobrze trudno nazwać prawdziwą policją,
-PIS też ma wrogów wśród innych narodów. Owszem, nie mordują ich (przynajmniej na razie), ale wystarczy posłuchać, co mówią o innych narodach, zwłaszcza tych, z którymi mamy zaszłości historyczne i tych, w których dominują wyznawcy innych religii. W dalszej kolejności są kraje, w których żyją inne rasy i kraje z którymi mamy spory polityczne. Mają też innych wrogów: każdy, kto nie jest hetero, nie-katolicy, kobiety, ludzie wykształceni, opozycja, szeroko pojęte "komuchy". Ludzi będących w związkach mieszanych też szykanują. Przykładowo: żona/mąż kogoś, kto chce wstąpić do PISu pochodzi z innego kraju, więc kandydat może już sobie szukać innej partii.
-PIS też szykanuje opozycję i dąży do tego, żeby ich aresztować (Giertycha też chcieli wsadzić, ciągle ścigają Tuska, mimo że żaden z nich nic nie zrobił)
@Ashardon serio nie widzisz, że jedni i drudzy są (lub byli w przypadku NSDAP) fanatykami chorymi z nienawiści? Posłuchaj przemówień Kaczyńskiego i innych PISowców o mniejszościach narodowych (jak nie chcesz słuchać polityków, to poczytaj komentarze ich zwolenników). Dla porównania możesz posłuchać przemówień, czy poczytać wypowiedzi Hitlera, również o mniejszościach. Moim zdaniem poglądy jednych i drugich są niepokojąco podobne i mam pewne obawy, że Kaczyński zrobi to samo, co Hitler. Ale mamy zbyt słabą armię, żeby kogoś najechać. Nawet pomoc Węgier nic nie da.
@Ashardon Zgadza się, są tacy również w Polsce. Niemniej nigdzie w Europie poza Polską nie została bym za to ukarana przez sąd.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lutego 2021 o 13:11
@Cammax
No właśnie nie. Retoryka III Rzeszy nawet w gazetach przed przystąpieniem II RP do aliantów były mocno neutralna w najgorszym wypadku.
https://dzieje.pl/aktualnosci/prof-s-zerko-dopiero-w-sierpniu-1939-r-niemcy-wzmogly-propagande-antypolska
-PISowska policja też pałowała ludzi na ulicach (kobiety i przedsiębiorców), - Udział w nielegalnych zgromadzeniach kończy się użyciem siły przez funkcjonariuszy służb porządkowych. Tym bardziej w czasie pandemii globalnej. Policja i tak długo stała upominając, że zgromadzenia obecnie są nielegalne. Często długo nic nie robiąc. We Francji, Hiszpanii, Niemczech czy nawet Czechach jak próbujesz zrobić zgromadzenia momentalnie zjeżdżają się lodówki, które nie dają ludziom żadnego czasu,. Od razu rozpędzają towarzystwo. Dowodów jest pełno wystarczy na YouTubie chwile poszukać z datami od momentu globalnej pandemii.
-PISowi też marzy się wyzamykanie granic, zeby zrealizować swoje marzenia o "Polsce tylko dla Polaków", - Fałsz. PiS o ile można im coś dobrego przyznać to zrealizowali najinteligentniej w europie doktrynę ściągania ludzi. O ile Niemcy, Francja, UK, Hiszpania i Włochy zaczęły pakować ludność pochodzenia afrykańskiego i muzułmańskiego.nastąpił ostry skok przestępstw. Liczba zamachów terrorystycznych również gwałtownie wzrosła. Czas asymilacji kompletnie odmiennie kulturowo populacji jest znacznie długi i często kończy się niepowodzeniem. Polska przyjęła imigrantów z europy wschodniej. Populacje bardzo blisko nam kulturowo, która może się asymilować już w trakcie jednego pokolenia.
tą formacją podległą Ziobrze trudno nazwać prawdziwą policją, - Zapominasz o jednym Policja jest od egzekwowania prawa, utrzymywania porządku jak i zapewnienia względnego bezpieczeństwa. Policja wcale nie lepiej zachowywała się za PO czy innej formacji rządzącej. Jeśli rozkaz pada zgromadzenie jest nielegalne prezydent miasta zarządził jego rozwiązanie. To jak sądzisz jak inaczej mogą rozgonić ludzi? Monopolem na przemoc. Chociaż faktem jest, że gdyby protestujący się posłuchali i samo rozeszli nie byłoby też tej całej sprawy..
-PIS też ma wrogów wśród innych narodów. - Daj przykłady takiej retoryki. Tylko nie jednostek typu Pawłowicz. Dodatkowo PiS nigdy nie nawoływał do nienawiści czy przemocy. Jednie oporu i sprzeciwu przeciwko marksizmowi kulturowego czy ideologi propagowanej przez LGBT. Jest jednak różnica względem wzywaniu do nie przyjmowania wartości, a obozów koncentracyjnych.
"Komuchy" zawsze będą na celowników wielu ze względu, że spora część ludzi walczącą o demokratyczną Polskę uważa za zdradę, że nie przeprowadzono dekomunizacji kraju i nie dziwie się. Wielu (nie wszyscy) ma wielkie przestępstwa na na swoich plecach, a chaos lat 90 jedynie pozwolił im przekręty i machloje.By potem i przez 20 lat ich wpływy nadal były widoczne.
Przykładowo: żona/mąż kogoś, kto chce wstąpić do PISu - nie słyszałem.
-PIS też szykanuje opozycję i dąży do tego, żeby ich aresztować (Giertycha też chcieli wsadzić, ciągle ścigają Tuska, mimo że żaden z nich nic nie zrobił) - Akurat fail. Wielu by chciało by po raz pierwszy w historii tego kraju uruchomić trybunał stanu, ale ani jedna strona tego nie zrobi ani druga. PO i PiS wiedzą, że jeśli ktoś chociaż raz odpali ten urząd co 4 lata będzie on chodził.
Oraz na koniec - Nie nie jestem zwolennikiem Prawa i Sprawiedliwości. Wszystkie partie w Polskim sejmie jednakowo nienawidzę, niektóre tylko bym mocniej kopnął.
@LoneGhost może nie mieli od razu stricte antypolskiej retoryki, ale Słowian od zawsze uważali za "niższą rasę". Wielu o tym zapomina, bo fakt, na początku bardziej skupiali się na antysemickiej propagandzie.
Co do tych wrogów wśród innych narodów- posłuchaj wypowiedzi Kaczyńskiego o innych narodach (zwłaszcza Rosji i Niemcach), Macierewicza (o Rosji), Jakiego (o Niemcach i całej UE, z wyjątkiem Węgier), Mularczyka (to ten od reparacji, on akurat mówił tylko o Niemcach i Szwecji). Cóż, wszyscy wcześniej wspomniani nienawidzą swoich "wrogów" właściwie tylko za historię. To oczywiście nie jest jedyne "kryterium" PISowców, ale przyznaję się, nie znam tych, którzy głoszą nienawiść za religię, rasę, czy ze względów politycznych.
Oj, wątpię, żeby kogoś mającego męża/żonę z innego kraju przyjęli do PISu.
Mam nadzieje, że jak PIS przegra, to nowy rząd ich rozliczy. W przeciwnym razie inne partie będą mieć poczucie bezkarności, że skoro PIS takie rzeczy robiło i nie ponieśli konsekwencji, to i my zrobimy tak samo i też nam nic nie zrobią.
Gdyby PIS rozliczono za lata 2005-2007, to dziś nie mielibyśmy takich problemów.
@Cammax
"Co do tych wrogów wśród innych narodów- posłuchaj wypowiedzi Kaczyńskiego o innych narodach (zwłaszcza Rosji i Niemcach), Macierewicza (o Rosji), Jakiego (o Niemcach i całej UE, z wyjątkiem Węgier), Mularczyka (to ten od reparacji, on akurat mówił tylko o Niemcach i Szwecji). Cóż, wszyscy wcześniej wspomniani nienawidzą swoich "wrogów" właściwie tylko za historię. To oczywiście nie jest jedyne "kryterium" PISowców, ale przyznaję się, nie znam tych, którzy głoszą nienawiść za religię, rasę, czy ze względów politycznyc"
Retoryki:
Kaczyński - Jest mocno oparta na historii i zdradach zachodu jak i wschodu wobec Polski. Nie jest zakłamana dzieję się tak do dzisiaj niezależnie od strony politycznej w Polsce.
Macierewicza - Jego retoryka jest oparta na historycznej i politycznej nieufności. Pomijając sprawę tupolewa. Jego retoryka względem historii i polityki rosji jest prawidłowa pod względem informacji. Względem jej intonacji i formy przekazu, może uchodzić za agresywną i negatywną.
Mularczyk - Jego agresywna forma retoryki jest nie podważalna tak jak prawda historyczna i szkody jakie Niemcy spowodowali w naszym kraju, gdzie nie wypłacili nam ani grosza i próbują grać "dobrych" kolegów z zachodu - zapominając przy okazji jak po upadku bloku wschodniego i przystąpieniu Polski do EU nie próbowali ani nam realnie pomóc gospodarczo czy politycznie. Odbudować, czy wypłacić jakąkolwiek kasę. Natomiast co Niemcy próbowały zrobić to kraj taniej siły roboczej postkolonialnego rynku zbytu. Innymi słowy w dużej mierze, że PiS jest u władzy jest wynikiem jakieś 20 lat działalności Niemiec ;)
(Fajnie wypowiedział się na to jeden z profesorów niemieckich jeśli chcesz mogę spróbować dokopać się do artykułu w wolnej chwili)
"Gdyby PIS rozliczono" - gdyby jakąkolwiek! Partię rozliczono z PO i PiSem na czele poziom respektu i praworządności partii politycznych w Polsce byłby o wiele większy i ten problem tyczy się wszystkich partii, który były i są u koryta.
@LoneGhost Kaczyński po prostu zatrzymał się gdzieś w latach 50-tych i nie rozumie, że musimy współpracować z innymi krajami, bo sami serio jesteśmy bardzo słabi. I w sumie zawsze byliśmy ale PIS tylko pogorszyło sytuację.
Macierewicz też zachowuje się jak paranoik. Nawet jeżeli ma swoje powody żeby nie lubić Rosji, to wyraża swoje poglądy w taki sposób, że tylko nas ośmiesza na świecie. Po Smoleńsku odleciał już całkowicie, podobnie jak Kaczyński (Kaczyńskiego mimo wszystko idzie zrozumieć, bo stracił brata, ale o ile się nie mylę, to z rodziny Macierewicza nikt tam nie leciał).
Przez Niemców, owszem bardzo dużo wycierpieliśmy (wątpię, czy jakikolwiek kraj poniósł większe straty przez inny kraj niż my przez Niemców), ale za późno się obudzili z tymi reparacjami. Zresztą nawet jeśli chcą poważnie o tym dyskutować, to muszą to robić w sposób bardziej dyplomatyczny.
W całej UE jesteśmy tanią siłą roboczą. Można powiedzieć, że Niemcy osiągnęli swój cel, ale w pokojowy sposób, bo narodem niewolników jesteśmy, a gospodarka rozwalona (co prawda rękami naszych polityków, ale jednak).
Jak Ci się uda znaleźć, to możesz podrzucić artykuł.
Hej wy wszyscy mówiący o wolności słowa, wiedzcie, że demotywatory, to ostatnie miejsce gdzie takowa występuje... Gdyby na tym obrazku zamiast Kaczyńskiego była Lempart, Tusk czy Merkel , to gość zbanowany na miesiąc, a jeszcze gdyby zamiast krzyża muzułmańską czy żydowską świętość trzymał, to już w ogóle... wiem coś o tym... ;) , choć sam świętości czyjejś nie szargam, bo to jest już poniżej poziomu jakiegoś, to jednak bana za żartobliwą karykaturę możnych ateistycznego świata, dostaje się od ręki...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2021 o 9:27
@borekpp podaj przyklady osob tak zbanowanych za JEDEN taki demot
@Xar, tu nie trzeba demota wstawić, wystarczy komentarz nie po myśli napisać i bach, konto zbanowane.
@Xar Ja! Wczoraj miałem bana do 19. Nie napisali mi za co, ale podejrzewam, że coś związanego z komentarzem religijnym.
Ech ta niemiecka wolność słowa. Szkoda ze taka wybiórcza:
https://www.rp.pl/Polityka/170219907-Niemcy-Satyryk-skazany-za-wiersz-o-Erdoganie.html
@mwa
Nazwał Erdogana pedofilem? Miał dowody? Jeśli nie to imho nie dziwię się, ze go skazano na zakaz nazywania kogoś pedofilem.
Widzisz, wolność słowa polega na tym, że każdy może powiedzieć co sądzi w granicach prawdy. Satyra jest dopuszczalnym elementem wolności słowa, natomiast mówienie o danej osobie że jest "dewiantem seksualnym, interesującym się pornografią dziecięcą, a także osobą niespełna rozumu" bez posiadania jakichkolwiek na to dowodów to już rozpowszechnianie nieprawdy mającej na celu bezprawne odebranie dobrego imienia. To spora różnica.
@mwa boli pupa?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2021 o 14:44
@pandoro przecież to tylko potwierdza to co pisałem. Niemcy wybiórczo, w zależności od aktualnych politycznych sympatii wsadzają satyryków do więzienia lub głaszczą ich po główce.
@mwa oj boli...
"każdy może powiedzieć co sądzi w granicach prawdy" co to za dziwna definicja wolności słowa?
Czyjej prawdy? Co to jest prawda w kontekście twojej wypowiedzi? Jeśli ktoś zabił człowieka, ale go nie zlapano, nie skazano to mówienie, że jest mordercą jest rozpowszechnianiem nieprawdy?
Nie rozumiem dlaczego nie możemy odpowiedzieć tym samym ?
Fajnie było by zrobić taką "zabawę" na której można by zobaczyć wielką Angelę Merkel ujeżdżaną przez Putina ;) Rozumiem że Niemcy też by się z tego uśmiali, przecież to tylko zabawa, nie? :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2021 o 11:58
Oczywiście, że to tylko zabawa. Tylko Polacy mają ból zadka o jakieś karnawałowe wygłupy. https://bilder.t-online.de/b/50/13/54/92/id_50135492/tid_da/weniger-schmeichelhaft-war-die-darstellung-der-cdu-chefin-auf-einem-wagen-beim-duesseldorfer-rosenmontagszug-2003-die-narren-liessen-merkel-aus-dem-hintern-von-uncle-sam-kriechen-der-die-usa.jpg
@ironidem
Z różnych lat Merkel na paradzie:
https://images.news18.com/ibnlive/uploads/2018/02/float-depicts-German-Chancellor-Angela-Merkel-as-black-widow.jpg
https://bloximages.newyork1.vip.townnews.com/newsadvance.com/content/tncms/assets/v3/editorial/8/50/8509f6d1-3682-5135-ac20-808db559b1cb/602a9acc1d4b1.image.jpg?crop=1872%2C1053%2C0%2C27&resize=1120%2C630&order=crop%2Cresize
https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/HesktkuTURBXy80OGI4NzAwYi01NTdhLTRjZTktOTdlNy0zOGI4MjEwNDk0NTEuanBlZ5GTBc0EsM0CpA
https://www.ctvnews.ca/polopoly_fs/1.2238158.1424094629!/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_1020/image.jpg
https://img.beritasatu.com/cache/jakartaglobe/960x620-4/2016/03/2016-03-13T112235Z_535020606_LR1EC3D0VLD3J_RTRMADP_3_GERMANY-PARADE.jpg
A teraz wyobraź sobie by choć raz ktoś taką kukłę Kaczyńskiego zaprezentował w Polsce w czasie jego rządów...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2021 o 15:52
@bazyl73
a mało to było manifestacji z transparentami gdzie jechano po Kaczyńskim?
kukłę też nawet spalono.
czy manifestanci jeszcze żyją czy pracują już skuci łańcuchem w kamieniołomach na Podlasiu (skoro mamy taki krwawy reżym) ?
A teraz zapytam, jak zrobić kukłę kukły?? Chętnie zrobię...
Nie ma miejsca no posługiwanie się krzyżem w jak to powiedziałeś karnawałowej zabawie. Nie dla mnie
Wybacz, ale palenie kukły zapoczątkował w polityce właśnie Kaczyński w 1993 r. Kiedy to prowadzona przez niego manifestacja przed Belwederem paliła "Wałesę". Z tego powodu nie bardzo jak ma się doczepić do takich wybryków, skoro sam stoi za podobnymi. Przy tym tłumaczenie, że to nie on z bratem palili tylko manifestacja która prowadzili to poziom inteligencji pięciolatka. Co do manifestantów to policja bardzo by chciała wszystkich bezpodstawnie aresztować i szynakować w w miejscu pracy, ale jeszcze nie wszystkie sądy zostały przejęte przez PiS: https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-07-08/20-latka-miala-zniewazyc-prezydenta-jest-zazalenie-na-dzialanie-policji/
@bananaway79 A zastanów się dlaczego krzyż jest łączony z polityką? Z czego to wynika? Nie aby z tego, że Kościół sam się do polityki wpycha na siłę i chce swoje motywowane religijnie nakazy wciskać wszystkim jako prawo państwowe? Nakaz i grożba więzienia zamiast ewangelizacji? Jezus nikomu odsiadką nie groził. Skoro są politykami to muszą siebie samych oraz swoje symbole wystawić na krytykę polityczną. Proste.
Co roku krytykuja swiat polityki. Dostaje sie kazdemu.
A nasz wspaniały konsul urażoną dumę kaczora nazwał obrazą uczuć religijnych
@7th_Heaven „A nasz wspaniały konsul urażoną dumę kaczora nazwał obrazą uczuć religijnych”.
Doskonale wiesz, że nie dlatego. Pytanie, czemu tak perfidnie kłamiesz?
@Boin
Chcesz powiedzieć, że coś innego niż kukła Kaczyńskiego spowodowała wzmożenie konsula? Czyżbyś chciał powiedzieć, że ubodło go użycie krzyża? Jeżeli tak, to bez problemu znajdziesz info o nocie wyrażającej oburzenie z powodu obrazy uczuć religijnych z 2016 roku gdy to Merkel była z krzyżem...
https://img.beritasatu.com/cache/jakartaglobe/960x620-4/2016/03/2016-03-13T112235Z_535020606_LR1EC3D0VLD3J_RTRMADP_3_GERMANY-PARADE.jpg
Jeżeli nie znajdziesz to znaczy, że to jednak ty kłamiesz i to Kaczyński był powodem "obrazy"...
@Boin doskonale wiem, że nie ma w tej karykaturze kompletnie nic obraźliwego dla religii katolickiej. Tekst o obrazie uczuć religijnych, w dodatku bez wskazania konkretnie czyich (konsul nie jest reprezentantem wszystkich katolików, nie może się za nich wszystkich zbiorowo wypowiadać) jest tylko czczym, pustym frazesem bez pokrycia w logice. Warto też dodać, że ta instalacja mówi czystą prawdę, nie wyraża niczyich stronniczych opinii, tylko fakty (że PiS posługując się argumentacją opartą na ideologii katolickiej zniszczył dotychczasowy porządek prawny dotyczący aborcji)
@bazyl73 Myślę, że przedstawienie krzyża ( to taki symbol katolicki ) jako „młotka” służącego do zabicia kobiety spowodowało reakcję, nazwana obraza uczuć religijnych. Jeżeli tak nie uważasz to znaczy, że nie znasz się na symbolach. A próba traktowania przez Ciebie Kaczyńskiego jako symbol religijny jest tak żałosne, że byłoby śmieszne gdyby nie fakt, że ty chyba tak naprawdę uważasz. Pozdrawiam ciepło i życzę jasnego umysłu.
@7th_Heaven „doskonale wiem, że nie ma w tej karykaturze kompletnie nic obraźliwego dla religii katolickiej.”
Na zdjęciu w ręku Naczelnika narodu znajduje się krzyż służący jako młotek. Myślę, że to jest to o co mogło chodzić konsulowi a’propos obrazy uczuć religijnych katolików. Krzyż jest „prawdopodobnie” symbolem tej wiary, ale Ty doskonale wiesz coś całkiem innego.
A co do „ czystej prawdy” to proszę Cię przestań, bo mnie migdałki bolą ze śmiechu.
@Boin co się tak śmiejesz? Z głupim się przez szybę widzisz? Odejsdz od lustra i po problemie.
Zgadza się, że krzyż służy do wbijania (zamiast młotka) ale co w tym jest obraźliwego? Wiesz, że w oryginale służy do torturowania i uśmiercania ludzi? To Cię nie obraża?
@Boin jakie to typowe, gdy braknie argumentów w dyskusji, przekierować jej tory na inny, najlepiej stworzony przez siebie do tej potrzeby problem :) daj znać jak już uporasz się z tą potworną przykrością, jaką Ci sprawiłam moimi jakże przepełnionymi mocą sprawczą słowami.
P.s - taki byłeś rozbawiony, że aż Cię migdałki bolały. Co się stało z Twoim dobrym humorem?
@Boin
- Mój zwykły żart, będący odpowiedzią na Twoją sarkastyczną zaczepkę, odbierasz jako chamstwo.
- Mój brak zgody na religijną cenzurę i nieposzanowanie cudzych opinii wyrażonych w formie artystycznej karykatury odbierasz jako nietolerancję.
- Ignorujesz moją argumentację i nie podejmujesz żadnej polemiki z nią
Jednocześnie piszesz, że:
- jestem skończonym chamem
- przerasta mnie merytoryczna rozmowa (bo sądzę, iż to miałeś na myśli w zdaniu "próba rozmowy na argumenty")
- jestem burakiem, w dodatku niedowartościowanym (nie wiem skąd taki wniosek)
- nie potrafię rozmawiać z ludźmi (z kim innym można rozmawiać poza ludźmi?)
- z powyższego wynika chyba ,że moi "koleżkowie" to nie ludzie. Nie wiem kto zatem. Swoją drogą nie mam tu żadnych kolegów.
- nie odpowiada Ci mój styl (to po co na niego odpisujesz?)
- życzysz mi wyrobienia towarzyskiego i nabycia ogłady (ale po co? Żeby rozmawiać z Tobą? Jakoś tylko Ty masz z moją ogładą problem, nikt inny. Tylko że to jest Twój problem, nie mój, więc składaj życzenia sobie nie mi)
7th_Heaven widzę, że chyba mam do czynienia z rozpieszczonym dzieciakiem. Twój „merytoryczny” wywód ( zapewne skonsultowany z wieloma osobami ) jest tak dziecinny, że szkoda mówić. Tak masz racje można rozmawiać tylko z ludźmi ale nie moją winą jest to, że tak się mówi. Nazywanie mnie głupim uważasz za fajny żart? Świetnie ale jednocześnie obraza Cię to, że nie mam ochoty na polemikę z obrażająca mnie istotą? Cóż za hipokryzja. Twój brak zgody na rzekoma religijna cenzurę odbieram jako nietolerancję to Prawda. Popierasz obrażanie jednych ludzi lub wartości, które wyznają jednocześnie odbierając innym prawo do wyrażenia sprzeciwu Tak to jest właśnie nietolerancja. Odnośnie stwierdzenia, że Twoi koleżkowie to nie ludzie? Poważnie? Tak napisałem? Czy może zaleciłem Ci żebyś chamskie odzywki stosował do osób ze swojego kręgu towarzyskiego, a nie do obcych sobie osób. A co się tyzy mojego rozbawienia to dotyczyło ono żartów, które przeczytałem, a nie obrażania mojej osoby. Dziwne prawda?
Jeszcze odnośnie twojej opinii nt. krzyża. Myśle, że jego funkcja o której pisałeś taka rzeczywiście była. Ale czy naprawdę nie zdajesz sobie sprawy z tego, że krzyż dla chrześcijan to symbol czegoś znacznie głębszego? Życzę Ci Bardziej otwartego umysłu i otwartości na innych i poszanowania ich poglądów.
A co na to nasza dyplomacja? "Hurr, durr, obraza uczuć religijnych!".
Tylko, że tam jest napisane abtreibungsrecht, czyli prawo aborcyjne. Nie ma czegoś takiego, jak prawo aborcyjne, tak jak nie ma prawa do zabijania swoich -- dajmy na to -- rodziców. Można się wyśmiewać z Kaczyńskiego na tyle sposobów, ale to jest nietrafione. Przecież to dobrze, że została ograniczona aborcja.