@maksiking9 Prosił bym o wyjście z rozmowy na poziomie polityków na konkrety w postaci które wymagania są do kasacji. Prosił bym też o przykłady tych dróg.
@rafal199 no nie. Zjazdy na mopy są tak ogrodzone, że nie przedostaniesz się na równoległą, starą drogę przy której stały karczmy. Mimo, że to eska, bez bramek, więc nie chodzi o to, że ktoś ucieknie bez płacenia.
Po prostu duża korporacja zawsze może więcej przy dużej inwestycji.
@jjac Brednie opowiadasz. Wiem że jesteś najmądrzejszym człowiekiem na świecie i cały świat się myli przy projektowaniu dróg ekspresowych i autostrada, ale może przeczytaj sobie co to jest MOP.
Kolejne brednie to te o dużej korporacji. Sprawdź sobie jak działa wybór kto będzie miał restaurację na danym MOP i nie rób z siebie publicznie debila.
Dziwnie mi brzmi "dojazd do karczmy zamknięto, a teren wokół rozkopano". Prawo zabrania zamykania, czy likwidacji dróg dojazdowych, bo prawo budowlane wymaga takiej drogi.
Albo ktoś we wpisie się jorgnał, albo planiści nie znają prawa
@DonSalieri wystarczy zamiast prostego zjazdu zostawić 5 km objazd przez las i wertepy i już jest droga dojazdowa - warunek spełniony.
A że klientowi nie będzie się chciało - widocznie restaurator nie potrafi prowadzić firmy że takie drobnostki mu przeszkadzają.
Całe szczęście są fast-foody które nakarmią podróżnych jak właściciel karczmy "nie umie"
.
A tak na serio, ciekawy jestem ile jeszcze ludzie wytrzymają takich bezczelności.
@efek Przeczytałeś jakiekolwiek wymagania w zakresie jakie musi spełniać MOP na drodze szybkiego ruchu?
Przeczytałeś wymagania przetargowe dla restauracji która chce prowadzić interes na MPO?
Tak się zabawnie składa że nie tylko ten jeden MOP będzie ogrodzony tylko wszystkie są ogrodzone. Podobnie jest na całym świecie. O tym jaka restauracja będzie na danym MOP decyduje przetarg i spore opłaty które te restauracja płaci.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2021 o 20:55
@rafal199 mpzp albo warunki zabudowy dla nowych inwestycji powinny uwzględniać istniejące obiekty i dostosowywać się do nich nie pogorszajac ich walorów użytkowych ( zasada dobrego sąsiedztwa ) a nie na odwrót
@efek hahahahahahaha poważnie? Swoje pomysły zacznij od rozbiórki S7 między Myślenicami, a Lubniem gdzie było było jakieś 6 restauracji. Wszystkie po powstaniu drogi zostały zlikwidowane. Jak nie masz kilofa to mogę ci ogarnąć.
@rafal199 aż tak masz wbity gen niewolnika że będziesz bronił swoich panów.
Działka na której powstał MOP ma służebność dojazdu wobec karczmy wpisaną w księgi wieczyste a mimo to drogowcy maja to w czterech literach i blokują dojazd. Pewnie w sądach właściciel się kiedyś doczeka potwierdzenia swoich racji ale do tego czasu zbankrutuje a komornicy zrobią z niego dziada.
Dalej to twoim zdaniem nie jest sku*wysyństwo ?
Z tego co widzę, to droga jest cały czas w budowie.
Jadąc "w naszym kierunku" widać fragment drogi wewnętrznej, która gdzieś będzie miała zjazd.
Od tej drugiej strony zapewne też jakiś dojazd będzie - prędzej czy później trafi się możliwość objazdu.
Nie dramatyzowałbym. Takich knajp w okolicach ekspesówek jest od zatrzęsienia. Gdyby dla każdej planować zjazdy i rozwidlenia, to mielibyście drogę miejską, a nie taką, po której możecie jechać powyżej 100 km/h.
Więcej wyobraźni i chłodnej kalkulacji.
Dla mnie to zasadniczy minus dróg A i S - skazanie na jedzenie wyłącznie fast foodów. I durne odgradzanie MOPów, przez które mógłby być dogodny dojazd do fajnych knajpek z fajnym jedzeniem.
Bez paniki. Będzie furtka i ( lub brama wjazdowa) do mopu. O ile brama będzie pewnie zamknięta to furka już nie.
Jeśli na tym mopie ma być fast food to ludzie muszą tam dotrzeć do pracy. A nie będą jeździć po kilkadziesiąt km żeby wjechać lub zjechać z autostrady.
Brama też będzie że względów bezpieczeństwa. Głównie pożarowego.
Jak przerobili drogę ekspresową na autostradę to musieli polikwidować zbędne zjazdy żeby spełnić wymogi że zjazdy nie mogą pojawiać się częściej niż x kilometrów.
Na pewno da się jakoś z tej autostrady dostać do karczmy tylko trzeba drogi nadkładać więc dla nich to gorzej
@humman dzialka na której powstaje obok MOP ma służebność dojazdu wobec karczmy wpisaną w KW, ale GDDKiA twierdzi że jak oni kupili to czary-mary i ich nie dotyczy.
Wiadomo zjazdy nie mogą być zbyt często. Ale jak jest znana i lubiana karczma z dobrym jedzeniem to można było zaplanować by tam uczynić MOP. Zamiast promować zagraniczny koncern z niezdrowym i niesmacznym jedzeniem, którego nawet psu bym nie dał.
Ale urozmaicenie. Tu makdonald tam kejefsi. Nie jadam tam zbyt często a i tak mi się znudziły ciągle te same fasfoody. Jednak klientów musi być sporo jeśli te "restauracje" tak licznie się pojawiają. Zastanawia mnie czy kiedyś większości to zbrzydnie czy będą tak szamać ten paździerz aż do nowotworu.
Ciekawy jestem czy autor tego demotywatora jest taki konsekwentny i sam nie jada w wymienionych przez siebie sieciówkach, tylko właśnie w takich rodzinnych karczmach.
I dlatego należy wypieprzyć konstrukt "pozwoleń na budowę" i prywatyzować drogi, co taka karczma po prostu się podepnie własną drogą do istniejącej.
@MajorKaza Taaa i jeszcze zrobi światła na drodze ekspresowej żeby klientom było łatwiej zjechać.
@rafal199 Nie, normalny zjazd jak ma Pan na skrzyżowaniach bezkolizyjnych, albo do stacji benzynowej.
https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/J2Ek9kpTURBXy83YmY5YmIyOTk3MTYxYTRhYmFmMjZkZmIyMWQ3Mzk2ZS5qcGeRkwXNAxTNAbyBoTAB
@MajorKaza Proponuje zapoznać się z wymaganiami jakie musi spełniać droga aby była drogą ekspresową.
Proponuje nie lewakowac komuchu parszywy
@maksiking9 Prosił bym o wyjście z rozmowy na poziomie polityków na konkrety w postaci które wymagania są do kasacji. Prosił bym też o przykłady tych dróg.
Przecież mogli startować w przetargu na obsługę MOPu.
PS. Od strony Piotrkowa, raczej ich nie odcięli od drogi.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2021 o 10:10
haha dobre. Tekst dla osób które nie mają bladego pojęcia jak wygląda droga szybkiego ruchu czy autostrada.
@rafal199 no nie. Zjazdy na mopy są tak ogrodzone, że nie przedostaniesz się na równoległą, starą drogę przy której stały karczmy. Mimo, że to eska, bez bramek, więc nie chodzi o to, że ktoś ucieknie bez płacenia.
Po prostu duża korporacja zawsze może więcej przy dużej inwestycji.
@jjac Brednie opowiadasz. Wiem że jesteś najmądrzejszym człowiekiem na świecie i cały świat się myli przy projektowaniu dróg ekspresowych i autostrada, ale może przeczytaj sobie co to jest MOP.
Kolejne brednie to te o dużej korporacji. Sprawdź sobie jak działa wybór kto będzie miał restaurację na danym MOP i nie rób z siebie publicznie debila.
@rafal199 brednie opowiadasz, ćwoku.
Jeśli jedzenie i atmosfera zawsze były tam świetne to stali klienci zawsze wrócą
@Vaclavdd niestety nie. Do takiej restauracji zajeżdżasz po drodze. Gdy nie masz możliwości dojazdu, albo musisz cofnąć się 40 km, to odpuścisz.
Dziwnie mi brzmi "dojazd do karczmy zamknięto, a teren wokół rozkopano". Prawo zabrania zamykania, czy likwidacji dróg dojazdowych, bo prawo budowlane wymaga takiej drogi.
Albo ktoś we wpisie się jorgnał, albo planiści nie znają prawa
@DonSalieri wystarczy zamiast prostego zjazdu zostawić 5 km objazd przez las i wertepy i już jest droga dojazdowa - warunek spełniony.
A że klientowi nie będzie się chciało - widocznie restaurator nie potrafi prowadzić firmy że takie drobnostki mu przeszkadzają.
Całe szczęście są fast-foody które nakarmią podróżnych jak właściciel karczmy "nie umie"
.
A tak na serio, ciekawy jestem ile jeszcze ludzie wytrzymają takich bezczelności.
To narod niewolnikow, dali sie zakuc w kaganiec to i takie rzeczy znosą matoly
@efek Faktycznie straszna bezczelność. Kto to wymyślił żeby drogi szybkiego ruchu budować z których nie ma zjazdu co kilometr.
@rafal199 przeczytałeś opis ?
Zjazd będzie obok karczmy ( MOP ) ale zostanie skutecznie odgrodzony, żeby podróżny nie mógł się tam przedostać .
@efek Przeczytałeś jakiekolwiek wymagania w zakresie jakie musi spełniać MOP na drodze szybkiego ruchu?
Przeczytałeś wymagania przetargowe dla restauracji która chce prowadzić interes na MPO?
Tak się zabawnie składa że nie tylko ten jeden MOP będzie ogrodzony tylko wszystkie są ogrodzone. Podobnie jest na całym świecie. O tym jaka restauracja będzie na danym MOP decyduje przetarg i spore opłaty które te restauracja płaci.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2021 o 20:55
@rafal199 mpzp albo warunki zabudowy dla nowych inwestycji powinny uwzględniać istniejące obiekty i dostosowywać się do nich nie pogorszajac ich walorów użytkowych ( zasada dobrego sąsiedztwa ) a nie na odwrót
@efek hahahahahahaha poważnie? Swoje pomysły zacznij od rozbiórki S7 między Myślenicami, a Lubniem gdzie było było jakieś 6 restauracji. Wszystkie po powstaniu drogi zostały zlikwidowane. Jak nie masz kilofa to mogę ci ogarnąć.
@rafal199 aż tak masz wbity gen niewolnika że będziesz bronił swoich panów.
Działka na której powstał MOP ma służebność dojazdu wobec karczmy wpisaną w księgi wieczyste a mimo to drogowcy maja to w czterech literach i blokują dojazd. Pewnie w sądach właściciel się kiedyś doczeka potwierdzenia swoich racji ale do tego czasu zbankrutuje a komornicy zrobią z niego dziada.
Dalej to twoim zdaniem nie jest sku*wysyństwo ?
https://interwencja.polsatnews.pl/reportaz/2021-02-17/rodzinna-karczma-odcieta-od-drogi-same-fast-foody-przy-autostradach/
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2021 o 10:40
@efek Mylisz gen niewolnika z myśleniem i rozsądkiem.
Z tego co widzę, to droga jest cały czas w budowie.
Jadąc "w naszym kierunku" widać fragment drogi wewnętrznej, która gdzieś będzie miała zjazd.
Od tej drugiej strony zapewne też jakiś dojazd będzie - prędzej czy później trafi się możliwość objazdu.
Nie dramatyzowałbym. Takich knajp w okolicach ekspesówek jest od zatrzęsienia. Gdyby dla każdej planować zjazdy i rozwidlenia, to mielibyście drogę miejską, a nie taką, po której możecie jechać powyżej 100 km/h.
Więcej wyobraźni i chłodnej kalkulacji.
Dla mnie to zasadniczy minus dróg A i S - skazanie na jedzenie wyłącznie fast foodów. I durne odgradzanie MOPów, przez które mógłby być dogodny dojazd do fajnych knajpek z fajnym jedzeniem.
Bez paniki. Będzie furtka i ( lub brama wjazdowa) do mopu. O ile brama będzie pewnie zamknięta to furka już nie.
Jeśli na tym mopie ma być fast food to ludzie muszą tam dotrzeć do pracy. A nie będą jeździć po kilkadziesiąt km żeby wjechać lub zjechać z autostrady.
Brama też będzie że względów bezpieczeństwa. Głównie pożarowego.
Jak przerobili drogę ekspresową na autostradę to musieli polikwidować zbędne zjazdy żeby spełnić wymogi że zjazdy nie mogą pojawiać się częściej niż x kilometrów.
Na pewno da się jakoś z tej autostrady dostać do karczmy tylko trzeba drogi nadkładać więc dla nich to gorzej
@humman dzialka na której powstaje obok MOP ma służebność dojazdu wobec karczmy wpisaną w KW, ale GDDKiA twierdzi że jak oni kupili to czary-mary i ich nie dotyczy.
Wiadomo zjazdy nie mogą być zbyt często. Ale jak jest znana i lubiana karczma z dobrym jedzeniem to można było zaplanować by tam uczynić MOP. Zamiast promować zagraniczny koncern z niezdrowym i niesmacznym jedzeniem, którego nawet psu bym nie dał.
Ale urozmaicenie. Tu makdonald tam kejefsi. Nie jadam tam zbyt często a i tak mi się znudziły ciągle te same fasfoody. Jednak klientów musi być sporo jeśli te "restauracje" tak licznie się pojawiają. Zastanawia mnie czy kiedyś większości to zbrzydnie czy będą tak szamać ten paździerz aż do nowotworu.
A trzeba by sprawdzić, kto z PiSu jest właścicielem ziemi pod MOP.
Za mało autostrad - źle
Przerabiają drogę ekspresową na autostradę - źle. No aż dziwne że nie na autostradzie nie zrobili dojazdu do karczmy....
Ciekawy jestem czy autor tego demotywatora jest taki konsekwentny i sam nie jada w wymienionych przez siebie sieciówkach, tylko właśnie w takich rodzinnych karczmach.