@JestemRolnik
Wytłumaczyłem dokładnie, na czym polega nauczanie jazdy w Finlandii. Masz w Dudzie bezpieczeństwo swoje, to ty się będziesz tłumaczył przed bogiem że ci się nie chciało uczyć jak kogoś zabijesz.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 lutego 2021 o 2:29
@Prally no widzisz, niby zdałeś egzamin a zwykłą turbinówkę traktujesz jak wytwór piekieł - coś z umiejętnościami jednak chyba nie tak, jak masz problem z wybraniem pasa ruchu ( i nie mierz wszystkich swoją miarą ) ;)
W sensie że jak chcesz jechać w lewo to musisz być na lewym pasie a jak w prawo to na prawym, a prosto to możesz być na którym tylko chcesz. Żadna filozofia. Natomiast problem taki że się ostro korkują w porównaniu do zwykłych rond.
Lepiej by nauczyli ludzi jeździć na suwak z prędkością większą niż 10km/h. Bo już nie wiem ile razy przed zwężeniem jechałem 10-20km/h a jak już był jeden pas to 80km/h. No ale nie przetłumaczysz "rajdofcom" że jak masz zwężenie z dwóch pasów do jednego to jak prawy pas jedzie 80km/h to lewy pas też musi tyle jechać. A jak będzie popierdzielał 140/h to za 3 minuty się zakorkuje.
@ciomak12 Polecam na Youtube kanał "Stop Cham". Codziennie wychodzi odcinek 10-15 minut, gdzie jest przynajmniej kilka wymuszeń na turbinówce bo ludzie nie potrafią wybrać właściwego pasa.
Ludzie! Co wg wiecie k wybieraniu pasow na rondach? w Europie są państwa, w których kierowcy poprostu nie widzą żadnych pasów, mimo że są bardzo wyraźnie narysowane.
Autorze demota, tak z ciekawości - ile dałeś w łapę za zdanie egzaminu na prawko ?
@efek Autor twierdzi, że prawko trzeba zdawać jak w Finlandii, czyli kilka lat...
@JestemRolnik
Wytłumaczyłem dokładnie, na czym polega nauczanie jazdy w Finlandii. Masz w Dudzie bezpieczeństwo swoje, to ty się będziesz tłumaczył przed bogiem że ci się nie chciało uczyć jak kogoś zabijesz.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lutego 2021 o 2:29
@efek Nic nie dałem, ale ten wasz "egzamin" z parkowania i czytania znaków drogowych zdałem za pierwszym razem.
@Prally no widzisz, niby zdałeś egzamin a zwykłą turbinówkę traktujesz jak wytwór piekieł - coś z umiejętnościami jednak chyba nie tak, jak masz problem z wybraniem pasa ruchu ( i nie mierz wszystkich swoją miarą ) ;)
@efek Ja nie traktuję turbinówki jak wytworu piekieł, natomiast widzę co kierowcy na turbinówkach odjaniepawlają.
W sensie że jak chcesz jechać w lewo to musisz być na lewym pasie a jak w prawo to na prawym, a prosto to możesz być na którym tylko chcesz. Żadna filozofia. Natomiast problem taki że się ostro korkują w porównaniu do zwykłych rond.
Lepiej by nauczyli ludzi jeździć na suwak z prędkością większą niż 10km/h. Bo już nie wiem ile razy przed zwężeniem jechałem 10-20km/h a jak już był jeden pas to 80km/h. No ale nie przetłumaczysz "rajdofcom" że jak masz zwężenie z dwóch pasów do jednego to jak prawy pas jedzie 80km/h to lewy pas też musi tyle jechać. A jak będzie popierdzielał 140/h to za 3 minuty się zakorkuje.
@ciomak12 Polecam na Youtube kanał "Stop Cham". Codziennie wychodzi odcinek 10-15 minut, gdzie jest przynajmniej kilka wymuszeń na turbinówce bo ludzie nie potrafią wybrać właściwego pasa.
Ludzie! Co wg wiecie k wybieraniu pasow na rondach? w Europie są państwa, w których kierowcy poprostu nie widzą żadnych pasów, mimo że są bardzo wyraźnie narysowane.