Pomijając fakt, że posługi: chrzest, ślub i pogrzeb są darmowe. Za to nie powinno się płacić złotówki. No ale jak jest każdy wie. " Co łaska... ale nie mniej niż 500". Słowa ksiedza do znajomych na ślubie. Tyle w temacie.
@7th_Heaven Tiaa. A oni skąd wezmą? Z tacy, na którą ja będę musiał więcej dać, żeby utrzymać kościół. To tak jakby twierdzić, że to nie klient płaci VAT tylko sklep.
@Lajlajna Nie wiem, gdzie Panią chowali, ale u nas jest po prostu "co łaska". Inna sprawa, że głupio to wygląda jak ktoś się wozi na co dzień Leksus'em, a za posługę odpala pięć złotych, bo mu szkoda.
@pawelkolodziej Jest, tj. chciałem mieć ślub kościelny i pogrzeb z księdzem też by się przydał. Ja wiem, że można bez, ale to jak mówienie, że właściwie dobrego jedzenia też człowiek nie potrzebuje: chleb i woda wystarczą.
@MajorKaza Będziesz musiał? To taca jest obowiązkowa?
A swoją drogą czy obecnie dostają mało na te tacę, za te pogrzeby, śluby i inne rzeczy? Zapewniam Cię, że stać ich na ten podatek i bez dodatkowych podwyżek.
Byłoby moim zdaniem rozsądnie, gdyby zmuszeni byli ustalić konkretny cennik by uwzględnić w nim koszty podatku. Powinniście się w końcu nauczyć, że będąc konsumentami pewnych usług powinniście sami za nie płacić, a nie domagać się tego od państwa.
@7th_Heaven
"Będziesz musiał? To taca jest obowiązkowa?"
Nie jest, ale jak się coś chce mieć to trzeba za to zapłacić. Ktoś musi, bo jak nikt nie zapłaci to nie będzie.
"Zapewniam Cię, że stać ich na ten podatek i bez dodatkowych podwyżek."
Ta. Jasne. Tak samo jak stacje benzynowe na opłacenie akcyzy, czy sklepy na podatek cukrowy. Przecież nigdy nie zdarzyło się, żeby zwykły, szary człowiek musiał to pokryć.
"Powinniście się w końcu nauczyć, że będąc konsumentami pewnych usług powinniście sami za nie płacić, a nie domagać się tego od państwa."
Ależ ja nic od państwa nie chcę, wręcz przeciwnie. Chcę żeby poszło ze swoimi podatkami w pi*du.
@Lopez_1
Posłowie muszą mieć wysokie pensje, aby nie było ich tak łatwo przekupić. Według mnie, jeśli rzetelnie wykonujr swoją pracę dla dobra narodu, to ich pensje są okej. No ale niestety większość mamy przy korycie zamiast w służbie obywatelom, stąd też moje nieskończone zgorszenie wobec rządu. Chociaż, gdyby pensje były niskie, to mniej osób garnęłoby się do polityki albo pochłonęłaby nas korupcja.
@sztanca Ale poseł dorabia w komisjach, dostaje dodatki na prowadzenie biura, zwrot za mieszkanie czy podróże itd. Dodatkowo kwota wolna od podatku dla posła jest nieporównywalnie wyższa, niż zwykłego zjadacza chleba.
@WinterValkyrie Niby prawda, ale wytykanie klerowi braku opodatkowania, gdy sam ma znacznie wyższą kwotę wolną od podatku niż ja czy Ty trąci trochę obłudą. To nie jest tak, że nie zgadzam się z Twoim postulatem, no ale fakt jest faktem.
Komuchy nadają na kler
Kler nadaje na komuchów
Wszyscy mają rację, a ludzie się zachwycają, kiedy ktoś stwierdza oczywistość i jeszcze uważają, że któraś z tych grup chce dla zwykłego człowieka dobrze.
Dziel i rządź.
@pazurok Na polityków ludzie głosują żeby reprezentowali ich poglądy w Parlamencie a jeżeli uzbierają większość to żeby przejęli władzę. I to politycy wszystkich opcji starają się robić więc czego od nich chcesz?
@dncx Był w PZPR? Był. Popierał patologiczny ustrój? Popierał. G.. Mnie obchodzi ile miał lat, ale kręgosłupa moralnego to tacy ludzie nie mają. On będzie teraz mówił co jest dobre a co złe. Co do Naczelnika absolutna zgoda.
@patrycjusz007 Jasiński, Wolski, Kujda i cała rzesza innych pisiurków też byli w PZPR, a teraz są u władzy. I teraz nam mówią, co dobre, a co złe i jak mamy o tym myśleć. Więcej obiektywizmu!
@ironidem Czyli pomiędzy 20 a 30 rokiem. No to kim az tak ważnym był? PZPR w w latach 80 to był okres schyłkowy. Nikt ich już poważnie nie traktował, a poprzez państwo, które doprowadzili niemal do upadku, zasadniczo upadek był bliski. Komunę to tworzyli komuniści w latach 50-70. Potem już był tylko zjazd w dół. gdyby nie stan wojenny i chwycenie obywateli za pysk, pewnie PRL by upadł już na początku lat 80. Owszem. Zgadzam się, że po 1989 ludzie PZPR, SB i WSI powinni być odsunięci na przynamniej dekadę od władzy, rządzenia, i generalnie państwa, ale tego błędu nie da sie już odwrócić. Bo albo ci ludzie już nie zyją, jak Jaruzelski czy Kiszczak, albo są częścią, np obozu władzy, Jak Piotrowicz w PIS.
@dncx
zobacz moją odpowiedź niżej albo poczytaj w wikipedii - facet zawsze był na topie władzy gdy rządziło sld, dziś rozpaczliwie robi (i mówi) wszystko by ludzie o nim nie zapomnieli.
i to jest podstawowy problem - ludzie mają KRÓTKĄ pamięć, takie osoby powinny odejść z polityki, miał już swoją szansę i jej nie wykorzystał.
@patrycjusz007 " Był w PZPR? Był. Popierał patologiczny ustrój? Popierał. G.. Mnie obchodzi ile miał lat, ale kręgosłupa moralnego to tacy ludzie nie mają. On będzie teraz mówił co jest dobre a co złe." niektórym nie przemówisz.
@tema_lina "Jasiński, Wolski, Kujda i cała rzesza innych pisiurków też byli w PZPR, a teraz są u władzy." no i też nie powinni brać aktywnego udziału w rządzeniu krajem.
@tema_lina oczywiście, że mi przeszkadza, gdzie napisałem, że to dla mnie nie problem? Uważam, że zarówno oni jak i Czarzasty nie powinni istnieć w polskiej polityce, co z resztą napisałem.
@yarkoos Im tego nie tłumacz. Oni stosują symetryzm, a jak się nie udaje, to sprowadzają temat do absurdu i staraja się gadać o absurdzie .A jak i to nie działa, to oplują człowieka. Ot tyle i aż tyle.
Należał do Socjalistycznego Związku Studentów Polskich. W latach 1983–1990 był członkiem Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej, a następnie Ruchu Obywatelskiego Akcja Demokratyczna. W wyborach parlamentarnych w 1997 bez powodzenia kandydował z ramienia Sojuszu Lewicy Demokratycznej do Sejmu. Został jednym z liderów Stowarzyszenia „Ordynacka”, w 2006 wybrany na przewodniczącego tej organizacji. zawiązał, w imieniu SLD, porozumienie z Robertem Biedroniem (prezesem partii Wiosna) i Adrianem Zandbergiem (jednym z liderów Lewicy Razem), funkcjonujące pod nazwą Lewica - raczej obiektywnego przekazu nie należy się spodziewać od koleżki Urbana i Kwaśniewskiego.
@sraj_k_kobiet Jemu KK nie pomógł dojść do władzy, wręcz przeciwnie. Więc raczej to po nim spodziewałbym się bardziej obiektywnego przekazu w sprawie kleru niż po katoprawicy przesiadującej u Rydzyka czy po prezydencie który wstaje z klęczków tylko po to żeby poszusować.
@Rocannon2 I to jest jego subiektywna ocena. Nie podoba mu się to. Tutaj nie można obiektywnie podejśc do tematu. Bo jakkolwiek będziesz chciał ugryźć temat, zagłębić się w meritum, to dostaniesz po głowie. Tutaj za duże sa pieniądze by ktoś mógł ot tak to sobie zatrzymać. Najwyżej, jak Lepper, się "powiesi" na sznurku w domu na lampie.
Wyborcy PiSu są fascynujący wprost. Jak gość mówi prawdę, to krzyczą że komuch i nie ma prawa głosu. Jak Piotrowicz orzeka, to mówią, że stare dzieje i przecież jest kompetentny....
1. Częściowo to wina pazernego lewactwa, że teraz Kościołowi należy się odszkodowanie za kradzież ziem, które i tak dotyczy tylko tych ziem, które zabrano nielegalnie w świetle tak zbrodniczego prawa jak PRL.
2. Kościół podatkowo jest traktowany podobnie jak straż pożarna, służba zdrowia. Zwolnione z podatku są tylko te pieniądze, które idą na działalność publiczną. Księża muszą rozliczać PIT z dochodów, które chcą prywatnie wydatkować.
3. Typowe polaczki zamiast chcieć obniżenia podatków dla wszystkich, to chcą podniesienia dla tych, których nienawidzą. To dlatego ciągle jesteśmy niewolnikami, a nie dlatego, że Kościół sumarycznie płaci wysokie, choć dużo niższe niż reszta obywateli podatki
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
2 marca 2021 o 20:31
Ten człowiek w polityce siedzi od bardzo dawna, kiedyś był nawet uważany za jedną osobę z "grupy trzymającej władzę" . Pełnił wiele lukratywnych stanowisk. W roku 1998 - gdy prezydent Kwaśniewski podpisywał konkordat - zasiadał w radzie nadzorczej Polskiego Radia.
Jest dla mnie równie wiarygodny co Robert Biedroń albo Jerzy Urban.
TO co mówi to czyste polityczne cwaniactwo, wyrachowanie by jak najdłużej pozostać "na fali" i żyć na koszt podatników.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 marca 2021 o 20:44
W Polsce Solidarność po wygranych wyborach na początku lat dziewięćdziesiątych zapomniała przy dzieleniu koryta wprowadzić ustawę ! Ustawę, że wszyscy członkowie, którzy należeli do PZPR bądź ZSMP oraz ZOMO,ORMO itp. nie podlegają uczestnictwa w życiu politycznym. Później należało wpisać to do konstytucji jako zapis. I tak w śmierdzących partyjach typu PiS, PO, PSL, SLD, Wiosna, Razem, Samoobrona, Ruch Palikota, Kukiz 15 i wielu innych nie byłoby "spadochroniarzy'' lizo du..ców, wazeliniarzy itp. Kraj by był oczyszczony ze starego motłochu.
W XIX wieku socjaliści, jak tow. Czarzasty byli w więzieniu, nie w parlamencie. Bo tam jest ich miejsce. Widać jak cofnęliśmy się w rozwoju od tamtego czasu.
Religia w kościele a nie w szkole, tylko dla chętnych i niech rodzice sami płacą za szkołę i religię dzieciom, a nie mają dodatkowo utrzymywać zbędnych darmozjadów z Ministerstwa NieEdukacji. Precz z komuną!
Popieram wywód Czarzastego w całej rozciągłości. Nie przypominam sobie jednak żadnych działań SLD (w czasach gdy byli u władzy) aby państwo polskie było bardziej świeckie.
Jeśli fałszywa świnia mówi negatywnie o innych fałszywych świniach to nie znaczy, że mam go słuchać. Tak można pieprzyć bez końca i nic z tego nie będzie wynikać. A to nie jest pan marszałek tylko komuch, który powinien siedzieć w pierdlu. Niestety pis się kocha z lewicą...
@jeykey1543 "Jeśli fałszywa świnia mówi negatywnie o innych fałszywych świniach to nie znaczy, że mam go słuchać..."
Zawsze można się odnieść merytorycznie do samej wypowiedzi.
@RomekC jedni słuchali jak Adolf mówił źle o Stalinie, drudzy jak Stalin źle o Adolfie. Czy to znaczy, że słuchając jednego bądź drugiego coś wyniosę z tego dobrego. Zapewne nie słuchasz jak np. Rydzyk mówi o przebaczeniu, więc pozwól mi, że ja nie będę słuchał komucha, który trafnie punktuje zapewne kler. To tak jakby złodziej wypowiadał się na temat moralności.
Próby pozyskania przychylności ludzi, nie będąc samemu czystym, polegające na wytykaniu ich wad to jest populizm. Więc słuchanie kogoś kogo się ma za zero jest bez sensu. Ten komuch wytykaniem komuś świństw chce wybielić swoje, a ja się orientuje, że on jest większym świntuchem niż przeciętnie średni ksiądz chociaż pewnie znajdą się księża pedofile, którzy są gorsi od Czarzastego.
@jeykey1543 "jedni słuchali jak Adolf mówił źle o Stalinie, drudzy jak Stalin źle o Adolfie. Czy to znaczy, że słuchając jednego bądź drugiego coś wyniosę z tego dobrego."
Oczywiście, że możesz wynieść coś dobrego. Np. dowiesz się, że obaj są źli.
"Zapewne nie słuchasz jak np. Rydzyk mówi o przebaczeniu..."
Nie słucham i nie komentuję ;-)
@RomekC czy musisz słuchać jak się Rydzyk słownie przegaduje z Czarzastym, żeby dojść do tak oczywistych wniosków? Winszuję w takim razie inteligencji. I ten tytuł, komuch odważnie krytykuje kościół. Przecież komuchy zawsze odważnie krytykowały kościół. Nic się w tej materii nie zmieniło. Ludzie o niskim ilorazie inteligencji kupują takie kwieciste wywiady, by powtarzać pociski swoim znajomym, którzy myślą jak oni i kiwają głowami. Wy sobie poobrażacie katoli, katole w swojej grupie poobrażają was. Czarzasty zna jednych sędziów, biskupi od pedofili tych samych, nikt nikogo nie osądzi, bo to są kumple z czasów komuny i karawana jedzie dalej. Przepraszam osądzą zazwyczaj jakiegoś nie znaczącego pionka. Jestem zawsze ciekawy czy ten pionek jest tak głupi, że nie potrafi się bronić, nie ma wiedzy na swoich kumpli czy może po prostu bierze na siebie winę za okrągłą sumkę. W kościele widzę przyjmują taktykę, że kozłem ofiarnym zostaje najstarszy z demencją.
@jeykey1543 "czy musisz słuchać jak się Rydzyk słownie przegaduje z Czarzastym, żeby dojść do tak oczywistych wniosków?"
Przecież napisałem wyraźnie, tak mi się wydaje "Nie słucham i nie komentuję"
"Ludzie o niskim ilorazie inteligencji kupują takie kwieciste wywiady, by powtarzać pociski swoim znajomym, którzy myślą jak oni i kiwają głowami."
Znasz mnie, że wiesz o tym, że "powtarzam pociski swoim znajomym"?
"Wy sobie poobrażacie katoli, katole w swojej grupie poobrażają was."
Jw. Nikogo nie obrażam. Żona jest katoliczką ;-)
Tak kurde. Jeszcze tego brakowało, żebym za ślub i zgon podatek płacił. Nawet po śmierci człowiekowi spokoju skarbówka nie da.
Nie ty, tylko kler. Ty i tak przecież płacisz im.
Pomijając fakt, że posługi: chrzest, ślub i pogrzeb są darmowe. Za to nie powinno się płacić złotówki. No ale jak jest każdy wie. " Co łaska... ale nie mniej niż 500". Słowa ksiedza do znajomych na ślubie. Tyle w temacie.
@MajorKaza ksiądz do ślubu czy pogrzebu jest ci tak potrzebny jak rybie rower
@7th_Heaven Tiaa. A oni skąd wezmą? Z tacy, na którą ja będę musiał więcej dać, żeby utrzymać kościół. To tak jakby twierdzić, że to nie klient płaci VAT tylko sklep.
@Lajlajna Nie wiem, gdzie Panią chowali, ale u nas jest po prostu "co łaska". Inna sprawa, że głupio to wygląda jak ktoś się wozi na co dzień Leksus'em, a za posługę odpala pięć złotych, bo mu szkoda.
@pawelkolodziej Jest, tj. chciałem mieć ślub kościelny i pogrzeb z księdzem też by się przydał. Ja wiem, że można bez, ale to jak mówienie, że właściwie dobrego jedzenia też człowiek nie potrzebuje: chleb i woda wystarczą.
@MajorKaza Będziesz musiał? To taca jest obowiązkowa?
A swoją drogą czy obecnie dostają mało na te tacę, za te pogrzeby, śluby i inne rzeczy? Zapewniam Cię, że stać ich na ten podatek i bez dodatkowych podwyżek.
Byłoby moim zdaniem rozsądnie, gdyby zmuszeni byli ustalić konkretny cennik by uwzględnić w nim koszty podatku. Powinniście się w końcu nauczyć, że będąc konsumentami pewnych usług powinniście sami za nie płacić, a nie domagać się tego od państwa.
@MajorKaza Możan wziąć śłub kościelny bez księdza, jest piękniejszy
@7th_Heaven
"Będziesz musiał? To taca jest obowiązkowa?"
Nie jest, ale jak się coś chce mieć to trzeba za to zapłacić. Ktoś musi, bo jak nikt nie zapłaci to nie będzie.
"Zapewniam Cię, że stać ich na ten podatek i bez dodatkowych podwyżek."
Ta. Jasne. Tak samo jak stacje benzynowe na opłacenie akcyzy, czy sklepy na podatek cukrowy. Przecież nigdy nie zdarzyło się, żeby zwykły, szary człowiek musiał to pokryć.
"Powinniście się w końcu nauczyć, że będąc konsumentami pewnych usług powinniście sami za nie płacić, a nie domagać się tego od państwa."
Ależ ja nic od państwa nie chcę, wręcz przeciwnie. Chcę żeby poszło ze swoimi podatkami w pi*du.
@pawelkolodziej I mogę chleb bez masła. Jest smaczniejszy. Niemniej jednak ktoś może chcieć jeść z masłem.
( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ )
@MajorKaza No właśnie z księdzem to chleb bez masła.
Ale jako poseł nie ma oporów, by bardzo dobrze żyć z podatków innych. Pazerny, "upasiony" i jeszcze obłudny!
@Lopez_1
Posłowie muszą mieć wysokie pensje, aby nie było ich tak łatwo przekupić. Według mnie, jeśli rzetelnie wykonujr swoją pracę dla dobra narodu, to ich pensje są okej. No ale niestety większość mamy przy korycie zamiast w służbie obywatelom, stąd też moje nieskończone zgorszenie wobec rządu. Chociaż, gdyby pensje były niskie, to mniej osób garnęłoby się do polityki albo pochłonęłaby nas korupcja.
jesteś zwykłą szmatą
@WinterValkyrie Pensja posła wcale nie jest wysoka. Dobry informatyk zarabia więcej...
@sztanca Ale poseł dorabia w komisjach, dostaje dodatki na prowadzenie biura, zwrot za mieszkanie czy podróże itd. Dodatkowo kwota wolna od podatku dla posła jest nieporównywalnie wyższa, niż zwykłego zjadacza chleba.
@WinterValkyrie Niby prawda, ale wytykanie klerowi braku opodatkowania, gdy sam ma znacznie wyższą kwotę wolną od podatku niż ja czy Ty trąci trochę obłudą. To nie jest tak, że nie zgadzam się z Twoim postulatem, no ale fakt jest faktem.
Komuchy nadają na kler
Kler nadaje na komuchów
Wszyscy mają rację, a ludzie się zachwycają, kiedy ktoś stwierdza oczywistość i jeszcze uważają, że któraś z tych grup chce dla zwykłego człowieka dobrze.
Dziel i rządź.
Czego to człowiek nie zrobi żeby się dostać do władzy, bo przy korycie już dawno jest...
A co w takim razie jest zadaniem posłów, za co biorą wypłaty? Za siedzenie i niezabieranie głosu na żaden temat?
@pazurok Na polityków ludzie głosują żeby reprezentowali ich poglądy w Parlamencie a jeżeli uzbierają większość to żeby przejęli władzę. I to politycy wszystkich opcji starają się robić więc czego od nich chcesz?
@7th_Heaven Ten komuch nie powinien być żadnym posłem.
@patrycjusz007 Kiedy kończył się PRL on pewnie wkraczał w dorosłość. Z niego taki komuch, jak z naczelnika konserwatywny prawicowiec.
@dncx Był w PZPR? Był. Popierał patologiczny ustrój? Popierał. G.. Mnie obchodzi ile miał lat, ale kręgosłupa moralnego to tacy ludzie nie mają. On będzie teraz mówił co jest dobre a co złe. Co do Naczelnika absolutna zgoda.
@patrycjusz007 Jasiński, Wolski, Kujda i cała rzesza innych pisiurków też byli w PZPR, a teraz są u władzy. I teraz nam mówią, co dobre, a co złe i jak mamy o tym myśleć. Więcej obiektywizmu!
@tema_lina Czy to jakieś jaja czy o co tu chodzi? Co ja pisałem i pisie? Jaki obiektywizm?
@dncx
Chyba go z kimś pomyliłeś, on urodził się w 1960.
W latach 1983–1990 był członkiem Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 marca 2021 o 20:42
@ironidem Czyli pomiędzy 20 a 30 rokiem. No to kim az tak ważnym był? PZPR w w latach 80 to był okres schyłkowy. Nikt ich już poważnie nie traktował, a poprzez państwo, które doprowadzili niemal do upadku, zasadniczo upadek był bliski. Komunę to tworzyli komuniści w latach 50-70. Potem już był tylko zjazd w dół. gdyby nie stan wojenny i chwycenie obywateli za pysk, pewnie PRL by upadł już na początku lat 80. Owszem. Zgadzam się, że po 1989 ludzie PZPR, SB i WSI powinni być odsunięci na przynamniej dekadę od władzy, rządzenia, i generalnie państwa, ale tego błędu nie da sie już odwrócić. Bo albo ci ludzie już nie zyją, jak Jaruzelski czy Kiszczak, albo są częścią, np obozu władzy, Jak Piotrowicz w PIS.
@dncx
zobacz moją odpowiedź niżej albo poczytaj w wikipedii - facet zawsze był na topie władzy gdy rządziło sld, dziś rozpaczliwie robi (i mówi) wszystko by ludzie o nim nie zapomnieli.
i to jest podstawowy problem - ludzie mają KRÓTKĄ pamięć, takie osoby powinny odejść z polityki, miał już swoją szansę i jej nie wykorzystał.
@patrycjusz007 " Był w PZPR? Był. Popierał patologiczny ustrój? Popierał. G.. Mnie obchodzi ile miał lat, ale kręgosłupa moralnego to tacy ludzie nie mają. On będzie teraz mówił co jest dobre a co złe." niektórym nie przemówisz.
@tema_lina "Jasiński, Wolski, Kujda i cała rzesza innych pisiurków też byli w PZPR, a teraz są u władzy." no i też nie powinni brać aktywnego udziału w rządzeniu krajem.
@nitaki Ale biorą ten udział, zarabiaja grubą kasę i to ci nie przeszkadza. O tym właśnie piszę!
@tema_lina oczywiście, że mi przeszkadza, gdzie napisałem, że to dla mnie nie problem? Uważam, że zarówno oni jak i Czarzasty nie powinni istnieć w polskiej polityce, co z resztą napisałem.
Następny autorytet wysokich lotów :D czołem towarzyszu! Co tam słychać u naszych wschodnich braci? ;)
A wspomniał o Armii Czerwonej, która w sposób grabienia i zabijania nas wyzwalała?
@Pabloliberal
Gdyby nie ta Armia Czerwona to by język polski był językiem martwym.
Ach, jak trolli zabolało... Skupcie się na przekazie - zgadzacie się z nim czy nie? Próby skierowania tematu na inne tory już nie działają.
@yarkoos Im tego nie tłumacz. Oni stosują symetryzm, a jak się nie udaje, to sprowadzają temat do absurdu i staraja się gadać o absurdzie .A jak i to nie działa, to oplują człowieka. Ot tyle i aż tyle.
Należał do Socjalistycznego Związku Studentów Polskich. W latach 1983–1990 był członkiem Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej, a następnie Ruchu Obywatelskiego Akcja Demokratyczna. W wyborach parlamentarnych w 1997 bez powodzenia kandydował z ramienia Sojuszu Lewicy Demokratycznej do Sejmu. Został jednym z liderów Stowarzyszenia „Ordynacka”, w 2006 wybrany na przewodniczącego tej organizacji. zawiązał, w imieniu SLD, porozumienie z Robertem Biedroniem (prezesem partii Wiosna) i Adrianem Zandbergiem (jednym z liderów Lewicy Razem), funkcjonujące pod nazwą Lewica - raczej obiektywnego przekazu nie należy się spodziewać od koleżki Urbana i Kwaśniewskiego.
@sraj_k_kobiet Jemu KK nie pomógł dojść do władzy, wręcz przeciwnie. Więc raczej to po nim spodziewałbym się bardziej obiektywnego przekazu w sprawie kleru niż po katoprawicy przesiadującej u Rydzyka czy po prezydencie który wstaje z klęczków tylko po to żeby poszusować.
@Rocannon2 I to jest jego subiektywna ocena. Nie podoba mu się to. Tutaj nie można obiektywnie podejśc do tematu. Bo jakkolwiek będziesz chciał ugryźć temat, zagłębić się w meritum, to dostaniesz po głowie. Tutaj za duże sa pieniądze by ktoś mógł ot tak to sobie zatrzymać. Najwyżej, jak Lepper, się "powiesi" na sznurku w domu na lampie.
Gość ma 100%racji. Tylko zapomniał, że sam wywodzi się z kasty uprzywilejowanej i bezkarnie rządzącej Polską przez 45 lat bez jakichkolwiek rozliczeń.
Ma pan u mnie browara za ta wypowiedz. Jestem tego samego zdania, wypad z religia ze szkoly i opodatkowac kler!!
brawo.prawda
100% racji.
W następnych wyborach będę na nich głosował. Gość powiedział gdzie zdobędzie 8 mld na inne cele.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 marca 2021 o 20:52
Stary komuch, fuj.
Wyborcy PiSu są fascynujący wprost. Jak gość mówi prawdę, to krzyczą że komuch i nie ma prawa głosu. Jak Piotrowicz orzeka, to mówią, że stare dzieje i przecież jest kompetentny....
@7th_Heaven bo ma wybitne zasługi - bronił księdza pedofila w Tylawie
to, że sam żyje z podatków, czy jakie ma poglądy polityczne, nie znaczy, że facet nie ma racji.
Dobrze gada, nalać mu!!
1. Częściowo to wina pazernego lewactwa, że teraz Kościołowi należy się odszkodowanie za kradzież ziem, które i tak dotyczy tylko tych ziem, które zabrano nielegalnie w świetle tak zbrodniczego prawa jak PRL.
2. Kościół podatkowo jest traktowany podobnie jak straż pożarna, służba zdrowia. Zwolnione z podatku są tylko te pieniądze, które idą na działalność publiczną. Księża muszą rozliczać PIT z dochodów, które chcą prywatnie wydatkować.
3. Typowe polaczki zamiast chcieć obniżenia podatków dla wszystkich, to chcą podniesienia dla tych, których nienawidzą. To dlatego ciągle jesteśmy niewolnikami, a nie dlatego, że Kościół sumarycznie płaci wysokie, choć dużo niższe niż reszta obywateli podatki
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 marca 2021 o 20:31
Polejcie mu wódki.....duuuuużo wódki. Wielkie brawa za te słowa.
Ten człowiek w polityce siedzi od bardzo dawna, kiedyś był nawet uważany za jedną osobę z "grupy trzymającej władzę" . Pełnił wiele lukratywnych stanowisk. W roku 1998 - gdy prezydent Kwaśniewski podpisywał konkordat - zasiadał w radzie nadzorczej Polskiego Radia.
Jest dla mnie równie wiarygodny co Robert Biedroń albo Jerzy Urban.
TO co mówi to czyste polityczne cwaniactwo, wyrachowanie by jak najdłużej pozostać "na fali" i żyć na koszt podatników.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 marca 2021 o 20:44
W Polsce Solidarność po wygranych wyborach na początku lat dziewięćdziesiątych zapomniała przy dzieleniu koryta wprowadzić ustawę ! Ustawę, że wszyscy członkowie, którzy należeli do PZPR bądź ZSMP oraz ZOMO,ORMO itp. nie podlegają uczestnictwa w życiu politycznym. Później należało wpisać to do konstytucji jako zapis. I tak w śmierdzących partyjach typu PiS, PO, PSL, SLD, Wiosna, Razem, Samoobrona, Ruch Palikota, Kukiz 15 i wielu innych nie byłoby "spadochroniarzy'' lizo du..ców, wazeliniarzy itp. Kraj by był oczyszczony ze starego motłochu.
W XIX wieku socjaliści, jak tow. Czarzasty byli w więzieniu, nie w parlamencie. Bo tam jest ich miejsce. Widać jak cofnęliśmy się w rozwoju od tamtego czasu.
Religia w kościele a nie w szkole, tylko dla chętnych i niech rodzice sami płacą za szkołę i religię dzieciom, a nie mają dodatkowo utrzymywać zbędnych darmozjadów z Ministerstwa NieEdukacji. Precz z komuną!
Popieram wywód Czarzastego w całej rozciągłości. Nie przypominam sobie jednak żadnych działań SLD (w czasach gdy byli u władzy) aby państwo polskie było bardziej świeckie.
@Pasikomik
bo to po prostu kłamcy i hipokryci byli, mówili jedno a robili drugie.
czasy się zmieniają ale ludzie nie.
Chłop musi teraz wykupić sobie ochronę bo skończy jak Lepper.
Jeśli fałszywa świnia mówi negatywnie o innych fałszywych świniach to nie znaczy, że mam go słuchać. Tak można pieprzyć bez końca i nic z tego nie będzie wynikać. A to nie jest pan marszałek tylko komuch, który powinien siedzieć w pierdlu. Niestety pis się kocha z lewicą...
@jeykey1543 "Jeśli fałszywa świnia mówi negatywnie o innych fałszywych świniach to nie znaczy, że mam go słuchać..."
Zawsze można się odnieść merytorycznie do samej wypowiedzi.
@RomekC jedni słuchali jak Adolf mówił źle o Stalinie, drudzy jak Stalin źle o Adolfie. Czy to znaczy, że słuchając jednego bądź drugiego coś wyniosę z tego dobrego. Zapewne nie słuchasz jak np. Rydzyk mówi o przebaczeniu, więc pozwól mi, że ja nie będę słuchał komucha, który trafnie punktuje zapewne kler. To tak jakby złodziej wypowiadał się na temat moralności.
Próby pozyskania przychylności ludzi, nie będąc samemu czystym, polegające na wytykaniu ich wad to jest populizm. Więc słuchanie kogoś kogo się ma za zero jest bez sensu. Ten komuch wytykaniem komuś świństw chce wybielić swoje, a ja się orientuje, że on jest większym świntuchem niż przeciętnie średni ksiądz chociaż pewnie znajdą się księża pedofile, którzy są gorsi od Czarzastego.
@jeykey1543 "jedni słuchali jak Adolf mówił źle o Stalinie, drudzy jak Stalin źle o Adolfie. Czy to znaczy, że słuchając jednego bądź drugiego coś wyniosę z tego dobrego."
Oczywiście, że możesz wynieść coś dobrego. Np. dowiesz się, że obaj są źli.
"Zapewne nie słuchasz jak np. Rydzyk mówi o przebaczeniu..."
Nie słucham i nie komentuję ;-)
@RomekC czy musisz słuchać jak się Rydzyk słownie przegaduje z Czarzastym, żeby dojść do tak oczywistych wniosków? Winszuję w takim razie inteligencji. I ten tytuł, komuch odważnie krytykuje kościół. Przecież komuchy zawsze odważnie krytykowały kościół. Nic się w tej materii nie zmieniło. Ludzie o niskim ilorazie inteligencji kupują takie kwieciste wywiady, by powtarzać pociski swoim znajomym, którzy myślą jak oni i kiwają głowami. Wy sobie poobrażacie katoli, katole w swojej grupie poobrażają was. Czarzasty zna jednych sędziów, biskupi od pedofili tych samych, nikt nikogo nie osądzi, bo to są kumple z czasów komuny i karawana jedzie dalej. Przepraszam osądzą zazwyczaj jakiegoś nie znaczącego pionka. Jestem zawsze ciekawy czy ten pionek jest tak głupi, że nie potrafi się bronić, nie ma wiedzy na swoich kumpli czy może po prostu bierze na siebie winę za okrągłą sumkę. W kościele widzę przyjmują taktykę, że kozłem ofiarnym zostaje najstarszy z demencją.
@jeykey1543 "czy musisz słuchać jak się Rydzyk słownie przegaduje z Czarzastym, żeby dojść do tak oczywistych wniosków?"
Przecież napisałem wyraźnie, tak mi się wydaje "Nie słucham i nie komentuję"
"Ludzie o niskim ilorazie inteligencji kupują takie kwieciste wywiady, by powtarzać pociski swoim znajomym, którzy myślą jak oni i kiwają głowami."
Znasz mnie, że wiesz o tym, że "powtarzam pociski swoim znajomym"?
"Wy sobie poobrażacie katoli, katole w swojej grupie poobrażają was."
Jw. Nikogo nie obrażam. Żona jest katoliczką ;-)
Kwota wolna od podatku:
Poseł 30000
Obywatel 3000
Dlaczego? Bo poseł ciężko pracuje.
Dobrze gada.