Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:09

"Genialne" porady z internetu

www.demotywatory.pl
+
1017 1023
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
U ubooot
+34 / 34

Później jeszcze takie tiktokowo zawiązane rozplątuj,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F foto_cyfrowe
+9 / 17

Ja wsadzam do zamrażalki i wyciąga ile potrzeba :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stalowyj
+12 / 16

ZamrażaRki k...a!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrocznyKowal
+20 / 20

Też tak robię jak ten koleś, a kto używa lifehacka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
+7 / 7

@MrocznyKowal kiedys te "life hack" to bylo nawet ciekawe, ale ostatnio tym jest nazywany zdrowy rozsadek ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+4 / 6

Od kiedy miałem 12 lat to tak chcleb tostowy zamykam. Nie ma lepszej formy, bo to jest szybkie i skuteczne, nigdy mi nie wysech. Czasem spleśbiał po kilku tygodniach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
+1 / 1

@Qrvishon W jakim języku piszesz? Co to znaczy spleśbiał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
0 / 0

To jest spleśniał po dolnośląsku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sam_on
+18 / 28

Czyli kolejny odcinek - jak skomplikować najprostszą rzecz... bo koleżanki tak robią....
A facet jak to facet - prosto i skutecznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
+3 / 7

@Sam_on i jeszcze jaka ona zadowolona ze potrafi taka bezuzyteczna rzecz zrobic xD, ja bym sie zapadl pod ziemie ale jestem na tyle rozumny iz rozumem ze osoby uzywajace tiktoka dawno nie mialy mozgu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sam_on
-1 / 9

@Gracek1135
Bo to szczyt jej możliwości - hehe.... i ambicji.
Filmik na tik-toku z akcją papuga...
Omijać takie z daleka, bardzo daleka.
I nie karmić ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
+6 / 6

Jakbym się gdzież z.tyk chlebem wybierała i zamierzała go włożyć do torby pewnie bym go tak zawiązała, żeby się nie odwinął i nie wysypał. Nie jest to takie do końca głupie. Choć faktem jest, że trzymając chleb w domu nie ma żadnego sensu w takim wiązaniu worka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
-3 / 5

@boomfloom no właśnie, znalazłeś drugi plus jej rozwiązania. Zatem nie jest ono głupie. Wszystko zależy od potrzeb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar izka8520
+6 / 6

zależy jeszcze jaką folią, zwykle to rozcięcie rozrywka się dalej samo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
0 / 14

Sie czepianie, bo nie rozumiecie kobiet. Mężczyznom chodzi o to, żeby było prościej, szybciej i bezproblemowo. Kobietom chodzi tylko o jedno - żeby było inaczej. Dlatego tak łatwo łykają nawet najbardziej durne propozycje modowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ulvenF
+1 / 1

Oho, kolejna laseczka wpadła na 'genialny' pomysł, jak załadować pseudo-chleb! Super.. Ja zawsze pakowałam go jak ten facet. Zawinąć, zagnieść i do lodówki! I wtedy ten chlebek żyje kilka dni dłużej. Zamrozić też go można, jak kto lubi.
A i tak zwykły chleb z piekarni jest najlepszy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tmocek78
0 / 0

baby zawsze muszą kombinować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem