Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:59

A maska gdzie?

www.demotywatory.pl
+
1106 1121
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
R Rysiek_Monopol
+9 / 9

Szkoda że zawsze dostawał tylko jeden i ten sam chłop. Uśmiałem się, ale że nie zauważyłeś wkrętarki xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uderz_w_stol
+17 / 39

Głowa spuszczona gacie obsrane i tak to niestety działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
+6 / 44

@uderz_w_stol to powinien być dokument!! jak ludzie oddają swoją wolność (cała grupa ludzi nic nie zrobiła mimo, że to był tylko jeden facet)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klifton
-3 / 13

@Kitsune_han Dane chińskich komunistów są tak samo wiarygodne jak dane publikowane przez ZSRR odnośnie dobrobytu i wyższości socjalizmu. Ciemnotę reprezentujesz ty, awersję do matematyki i nauki. To nie jest żadna pandemia, tylko panściemnia - 20 lat temu nikt by nawet nie zauwaźył, tak niiski odsetek chorych umiera. Ale jak widzę wolisz łykać propagandę, zamiast analizować dostępne dane i myśleć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qerc
-3 / 9

@Hamster88 masz rację masz prawo być wolny masz prawo potem zdychać jak się zarazisz.
Zdychaj wolny. Noszenie szmaty na ryju to brak wolności? Brawo! A chodzenie potem koło ciebie w szpitalu i narażenie mojego zdrowia tylko dlatego że nikt nie będzie kazał ci zasłaniać twarzy. Wolę opiekować się ludźmi którzy potrzebują pomocy bo jej potrzebują ale nie dlatego że latali bez maski. Wiesz ilu ludzi wychodzi chorych którzy trafiają na OITiA - wszyscy ale jeszcze dotąd nikt żywy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
+1 / 5

@qerc minął rok, chodzę bez maseczki, ludzie obok mnie też chodzą bez maseczki , w biedronce ludzi od groma i wszyscy na scisku ... PATRZ a ja nadal żyję !!! Rok już trwa ten cyrk ... gdzie jest grypa?? nowotwory?? wszystko zniknęło ... włącz myślenie ... Korowiru istnieje to fakt ale nie jest tak jak go opisują

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klifton
-4 / 4

@mafouta Z tego co mi się wydaje, to odpowiadałem na komentarz, który zostałusunęty. Przynajmniiej ja go nie widzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qerc
0 / 2

@Hamster88 Może masz rację spytam ciebie za rok. Robiłeś przeciwciała może masz już odporność, szkoda tylko że nie pomyślałeś o innych których zaraziłeś i którzy takiej odporności nie mieli.
Też kiedyś na początku nie dawałem wiary w tego wirusa, ale teraz widzę ile ludzi umiera na moim oddziale. Wiesz co HIV też nie istnieje miałem znajomego co nigdy nie zakładał gumek i żyje. Twój tok rozumowania jest podobny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
0 / 0

@qerc nie ma pełnej odporności!! do tej pory nie wiadomo na ile jest odporność.. nikt nie zwrócił uwagi na to, że jest genialny sposób na niewolenie ludzi. Gdyby to było takie zabójcze to najwięksi tchórze (politycy) chowaliby w bunkrach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
-1 / 1

@qerc Kaczyński, gość, który boi się sam wyjść po mleko do sklepu (bez ochrony) chodzi bez maseczki !!! jak mu zwrócili uwagę to pod publikę zaczął udawać, że nosi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
+3 / 73

Pamiętaj niewolniku, kaganiec na ryj głowa nisko i rób co ci każemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klifton
-5 / 29

@Dabronik Debile nawet nie poczytają o tych kagańcach, o tym, że przed wirusami nie chronią, dlaczego nie chronia oraz po co się ich używa. Tak każe pan minister, tak mówi pudło z ruchomymi obrazkami więc trzeba nosić. Jak im w tyłek każą korek włożyć, to zrobią to i jeszcze będą innym tyłki obmacywać, czy aby ci czasami nie smią restrykcji łamać. Pandemia, która zabiła 0.1% populacji. Śmiech na sali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
-3 / 11

@Klifton Patrząc po komentarzach to podobno ja wychodzę na głupka i debila który nie myśli. widać dużo na tej stronie jest korona paranoików

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+2 / 8

@Klifton Jeśli wierzyć statystykom to jest to prawie 2% - z naciskiem na wierzyć. Druga sprawa epidemia choroby która przez rok czasu od ogłoszenia stanu epidemii nie została przez sanepid wpisana na listę chorób zakaźnych - śmiech na sali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pomylilem_Strony
+6 / 8

@cysiek63 a zamykać to trzeba przy ilu przypadkach dziennie? Bo pamiętam w zeszłym roku 12 marca 2020 było 51 przypadków i LOCKDOWN!!!! zamykamy, zamykamy, bo umrzemy. Później oczywiście przy kilkuset przypadkach dziennie otworzyli "bo wybory". Zamykanie ma cele polityczne, kiedy ludzie przestraszeni siedzą w domach można do woli szabrować. Rok temu Polacy przestraszyli się 51 przypadków, w tym roku przestraszyli się 15 tysięcy przypadków dziennie, tylko o to w tym chodzi. Ilu przypadków ludzie się boją, to przy tylu zamkniemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klifton
-3 / 7

@AIkanaro 49 tysięcy zmarło na covid, lub też, co chyba jest bardziej poprawnym stwierdzeniem, ma covid wpisane w akt zgonu. Większość z chorobami współistniejącymi, często ciężkimi. Nie mnie oceniać, co człowiekowi choremu na raka, który dostał covida i ze względu na ogólny słaby stan zdrowia, nie poradził sobie z wirusem wpisać do aktu zgonu. Ale 49 tysęcy z 38 milionów to nie 2%. Pisałem o odsetku populacji, a nie o odsetku zakażonych, którzy zmarli, a to z prostego powodu - nie wiemy ile osób tak naprawdę przeszła infekcję, bo nie badamy wszystkich, a większość przechodzi ją bezobjawowo. I żeby było śmiesznie - z jakiegokolwiek kraju danych nie weźmiesz i zrobisz to proste wyliczenie, to zawsze wynik wychodzi w dziesiątych częściach procenta, bez względu na to jakie środki dany kraj przedsięwziął.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2021 o 20:44

D Dabronik
+1 / 5

@Dawidek9999 Skoro maseczki działają to dlaczego mamy kolejny lockdown? i nie nie mów mi że ludzie nie noszą bo noszą i co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 3

@Klifton ja pisalem o skali calego swiata. W skali Polski to jest jakies 0.13% populacji kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2021 o 23:57

K Klifton
-5 / 5

@AIkanaro W styczniu czytałem gdzieś o dwóch milionach ofiar na świecie. A to ok 0.02% całej populacji, czyli jeszcze mniej, chociaż należy tutaj brać poprawkę na kraje trzeciego świata, z których dane są mniej wiarygodne oraz Chiny7, których dane są warte tyle samo co dane publikowane przez Związek Radziecki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 3

@cysiek63 Na całym świecie ludzie chorują na przeziębienie czy zwykłą grypę, Czy to sprawia, że panuje pandemia przeziębienia czy grypy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
-5 / 7

@AIkanaro Widzisz, ja wiem że to nie jest grypa. Kilka razy w życiu udało mi się zachorować na grypę. nawet przeszedłem ciężkie zapalenie płuc. ale wyszedłem z tego bez szwanku. Po covidzie został z chłopa trok od kaleson. Płuca zjedzone o innych powikłaniach nie wspomnę.
Rozumiem, że jak ktoś tego nie odczuł na sobie czy bliskich to będzie wołał, że to jest zwykła grypa. Otóż nie, to nie jest grypa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 4

@cysiek63 Zwykła grypa to to nie jest, ale sars-cov2 to wciąż wirus grypowy... Nie można powiedzieć, że choroby nie ma, ale mówienie, że panuje pandemia to jest przesada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Ponczik
+1 / 1

@AIkanaro Czemu to przesada? Pandemia 1. rodzaj epidemii obejmującej swym zasięgiem bardzo duże obszary; Epidemia 1. nagłe pojawienie się wśród ludności (także zwierząt) na danym obszarze i w określonym czasie wzrostu liczby zachorowań na daną chorobę, najczęściej zakaźną; SJP. Nie muszą leżeć trupy na ulicy, by mówić o pandemii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2021 o 18:51

A konto usunięte
0 / 0

@Ponczik No właśnie w tym problem, że minęło już ponad 1,5 roku odkąd wiadomo o chorobie covid19 wywoływanej wirusem sars-cov2, a minął rok odkąd ta choroba jest w Polsce i do dnia dzisiejszego choroba Covid19 NIE ZOSTAŁA wpisana na listę chorób zakaźnych przez sanepid. Dlatego jak wyżej napisałem na całym świecie ludzie chorują na zwykłe przeziębienie czy grypę, a mimo to nie ogłasza się z tego tytułu stanu epidemii czy pandemii. Masz tutaj oficjalną listę chorób zakaźnych prowadzoną przez sanepid: https://www.gov.pl/web/gis/choroby-zakazne2

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Ponczik
+1 / 1

@AIkanaro Ale co mnie obchodzi jakaś strona internetowa, która mogła nie być aktualizowana od jakiegoś czasu. Już pomijam fakt, że znajduje się tam zakładka KORONAWIRUSY, chociaż dotyczy mersa, to w zasadzie ten sam typ wirusa. Tutaj masz akt prawny https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20200000325 , który jest jednak więcej wart, niż jakaś rozpiska na stronie internetowej, nawet tej rządowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
+2 / 20

To powinien być dokument!! jak ludzie oddają swoją wolność (cała grupa ludzi nic nie zrobiła mimo, że to był tylko jeden facet)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
+3 / 5

@Hamster88 co powinni zrobić Twoim zdaniem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
+2 / 2

@Nace92 przypuszczam że to jest Rosja a tam obowiązuje taka niepisana zasada - jak bije to znaczy że może.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
0 / 4

@Nace92 ach, rozumiem, kolega rewolucjonista.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
+3 / 3

@pikardil 1. Rosja (ochrona napisana cyrylicą)
2. przeciwstawić się ( nie chodzi o maseczke)
został pokazany system komunistyczny
jeden facet z pałką wprowadza reżim grupie (jeden Jarosław z policją wprowadza reżim w Polsce)
myślisz, że dlaczego policja dostaje teraz takie dodatki ??? żeby nie kwestionowała tłuczenia innych
ludzie mają się bać...
Ten film to książkowy przykład wprowadzania komunistycznego systemu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2021 o 22:50

P pikardil
0 / 0

@Hamster88 więc jak według Ciebie powinni się przeciwstawić ludzie z filmu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
0 / 0

@pikardil przeciwstawić ale nie robić co ktoś chce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ricochet69
+3 / 17

Właśnie dowiedziałem się, że maseczki mają jeszcze jedno zastosowanie. Chronią przed atakami psychopatów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
+7 / 21

@Kitsune_han tak naprawdę to pokazałeś jaki jest ograniczony w swoim myśleniu... jesteś idealnym obywatelem komunistów (nawet tego nie widzisz) bardzo się cieszę, że napisałeś, bo mam lepszy obraz jakie siano w głowie mają ludzie w obecnej Polsce... Nie dziwię się, że znikaliśmy z map Europy.
Za chwilę wejdzie podatek katastralny (też będziesz go bronił?)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
+6 / 14

@Kitsune_han I przy okazji ... nie obrażaj Kitsune!!! One słynęły z mądrości i sprytu.. a Ty widać, że masz siano zamiast mózgu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+5 / 9

@Kitsune_han argument siły to ch*jowy argument. Nie używa się takiej przemocy wobec ludzi przekraczających prędkość, przechodzących na czerwonym, to jakim ku*wa prawem byle ochroniarz, Twoim zdaniem, robi dobrze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
+5 / 9

@nitaki najgorsze, że każdy widzi tylko, że tematem jest maseczka a nie to, że tak właśnie działa system komunistyczny .... to jest przerażające. Nikt nie widzi pewnej analogii
Jeżeli byłby nakaz skakania na jednej nodze ??? No Ku#@# mać ... wystarczy jeden z pałką, żeby zastraszyć grupę... Wystarczy Jarosław z policją, żeby zniewolić Polskę BRAWO !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
+3 / 7

@Hamster88 Wszystko dla naszego bezpieczeństwa pamiętaj:D Dobry niewolnik to taki, który wykonuje polecenie choćby nie miało żądnego sensu chociaż ma przykłady bezsensowności pokazane na talerzu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jiis
0 / 0

@andrzej11635 Tylko zauważ, że aby udowodnić, że specjaliści wygadują bzdury, musiałeś zmyślić sytuację, w której specjaliści wygadują bzdury.

Żelazna argumentacja "gdyby specjaliści wygadywali bzdury, to byłyby to bzdury, wiec na pewno wygadują bzdury" :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 14

Mentalność chłopa pańszczyźnianego robi swoje. Homonto powinni zacząć nosić przy sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arylyn
+2 / 18

Gdyby zamiast założonej maski chodziło o ściągnięcie spodni, to ludzie zachowywali by się tak samo.
Strach.
Zamiast w dziesięciu spuścić wp...ol takiemu z...owi, to wszyscy się kitrają/.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jiis
0 / 8

@arylyn Ale właśnie mamy nakaz noszenia spodni. Jak wyjdziesz na dwór z fujarą na wierzchu, to zdejmuje cię policja za sianie zgorszenia, artykuł 51, prosimy do radiowozu.
I jakoś nikt nie mówi, że spodnie to "kaganiec na krocze", "niewolnictwo", "pierwszy krok do NWO, obudźcie się lemingi", tylko normalnie zakładają spodnie.
Szkoda, że w przypadku środków bezpieczeństwa jakimi są maseczki w czasie epidemii już tej normalności zabrakło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 1

@Jiis trochę się nie zgodzę, że zabrakło. Z moich doświadczeń wynika, że znakomita większość te maseczki nosiła. Jedynie w internetach część kozakowała, jacy to oni wolni i niezależni. A nie należy skupiać się na marginesach, bo można zboczyć z obranej ścieżki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+4 / 4

I naprawdę nikt się nie zorientował, że to prank?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uwarzajnarence
+7 / 9

No właśnie to jest społeczność demotywatorow - banda zidiociałych boomerów przekonana w swoich racjach. Spójrz tylko na te komentarze. Jeden mądrzejszy od drugiego, a nie zorientowali się nawet, że chłop wali pałą cały czas tego samego chłopaka:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
0 / 4

A w końcu się okaże, że to tylko prank.

PS ludzie tak reagowali zapewne bo mieli świadomość, że powinni mieć maskę (albo, bo tak słyszeli gdzieś tam, albo bo takie mają obostrzenia i w galerii powinni ją mieć), obstawiam, że gdyby to było 3 lata temu to by ochroniarz tak długo się nie porządził

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2021 o 15:22

J Julie_1491
+4 / 12

Przeraża mnie ilość foliarzy w komentarzach, nic dziwnego że mamy tyle zgonów skoro polaczki mogą myśleć tylko o sobie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adder
0 / 4

loooove iiiiiiiiiit. jeśli to prank to tym bardziej. trzeba przypomnieć tym "myślącym" samodzielnie, że stwarzają zagrożenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2021 o 19:22

C canslogin1
-1 / 1

to nie jest smieszne ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
+1 / 5

Brawo! Zero cackania z foliarzami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
0 / 4

@usiek1992 Rządy świata lubią tak myślących bo mogą większe wałki robić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
-1 / 1

@Dabronik Zalecam zdjęcie folii z głowy przed pisaniem komentarzy w Internecie, w przeciwnym razie wystawiasz się na pośmiewisko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
-2 / 2

@usiek1992 Wiem że to prank ale pokazuje jak ludzie są zastraszeni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maciejborek4
0 / 8

Jezu, co za ciemnota jest na tych demotach. Kagance to wy kur*a macie tylko ze umyslowe. Boze ile mozna byc takim glupim ciulem. "Maski nie chronia przed wirusami". No ciebie nie ochronia, bo twoja maska ma chronic cala reszte przed toba. Wirusy nie lataja tak se z d*py w powietrzu luzem cioly, tylko przenosza sie droga kropelkowa, czyli np jak kichniesz a masz maske, to caly ten sh*t nie poleci na kogos tylko w maske. Fakt wirusy sa mikroskopijne i w ch*j z nich i tak przez ta maske przejdzie, faktycznie. Ale wirusow potrzeba mnostwo zeby sie zarazic, wiec jak masz maske to masz mniejsza szanse kogos zarazci jak jestes sam chory a tego nie wiesz. Kolejny zj*bany argument ze pandemia co zabila 0.1% populacji. No a dlaczego tak malo? No bo ta nasza nieszczesna ochrona zdrowia cos jednak robi. Polecam zapoznac sie z terminami, dluga i szybka pandemia. I poczytac sobie jakie sa roznice. Wszyscy staraja sie robic tak zeby to byla dluga i powolna pandemia, bo taka nie obciaza az tak sluzby zdrowia, wiec smiertelnosc jest niska. A jak chodza takie kur*a cymbaly bez masek, i roznosza to gowno to zarazi sie w ch*j osob, sluzba zdrowia sie przeciazy i nie bedzie komu leczyc chorych. Nie bedzie miejsc, sprzetu dla wszystkich. I wtedy ludzie beda zdychac w domach bo jakims lajzom kawalek szmaty na mordzie odbiera wolnosc... no kur*a prosze was...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+1 / 1

@maciejborek4 Miałbyś rację, gdyby: Wirus nie mutował. Obecna angielska wersja jest bardziej zakaźna, a wiec mniej wirus potrzebnych jest do zarażenia organizmu. Maseczki w tej sytuacji są minimalnym ograniczeniem. Przecież zakazano używania zwykłych szmatek, przyłbic. Przypadek? Ano nie. Aby wirus nie przedostał się maska musiała by mieć filtr PM2,5. Inaczej to nie ma sensu. Bo przez zwykła maseczkę przejdzie w oddechu. Dlatego od początku tej epidemii należało używać maseczki PM2,5, a nie jakiś szmatki i inne dziadostwa. Ale ludziom władza poszła na rękę no i mamy to co mamy. Epidemia obecna została specjalnie wydłużona by nie zabić i tak już trupa. Służba zdrowia w Polsce to trup w szafie. A każde otwarcie szafy objawia się jeszcze większym smrodem. Wystarczyło kilka tyś więcej chorych i system się wysypał. Rząd miał ROK!!! ROK na to by sie przygotować. I co? Ano rząd działa doraźnie i tymczasowo. Jednocześnie próbuje być Jezusem, który wskrzesza umarłych. Ale nie jest Jezusem. I trup trupem zostanie. Natomiast swoimi działaniami doprowadzić do ruiny gospodarkę, społeczne zasad y i kontakty, przyszłość dzieci i młodzieży. Wirus kiedyś odejdzie. Skutki gospodarcze odczuwać będziemy przez dekady. Społeczne pewnie jeszcze dłużej. Rząd nigdy nie miał chęci by dogłębnie zbadać wirusa, by sprawdzić ludzi na szersza skalę, by naukowcy NA POWAŻNIE zajęli się tym wirusem. Mają ogromną szansę na to by zbadać go. To jest świetna okazja do nauczenia się czegoś o takich sytuacjach. I co? Ano wiemy o wirusie tylko tyle, ile sprawdzą w USA, UK czy Francji. Gdzie sa naukowcy z UM? Gdzie są z PAN? Nie ma ich. Jak można zate mwalczyć z czymś co nie został odogłębnie zbadane w kraju?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lusja
-2 / 6

A moze przestaniemy juz powielac te bzdure z bezobjawowym przechodzeniem ciezkiej choroby pluc, powodujacej nieodwracalne ich zwloknienie? W pale mi sie nie miesci jak rzesza ludzi moze dac sie nabierac na ten tak haniebnie prostacko dmuchany knyf!

Covid - mlodszy brat schizofrenii bezobjawowej? :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2021 o 23:08

P Ponczik
0 / 0

@Lusja Czekaj, czekaj. Aktualnie wyśmiewasz bezobjawowość wirusa? Wiesz, że istnieje cała lista różnych chorób, które również często (bo nie zawsze) są przechodzone bezobjawowo, a często mogą zagrażać naszemu zdrowiu lub życiu? W pale mi się nie mieści, niezależnie co kto sądzi o aktualnej sytuacji na świecie, że rzesza ludzi powtarza jak baranki, tak łatwe do sprawdzenia informacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lusja
0 / 0

@Ponczik Tak. Wysmiewam mozliwosc bezobjawowego przejscia ciezkiej choroby pluc. Skoros taki zreczny sprawdzator, to prosze sprawdz mi, jakie jeszcze CIEZKIE I POWODUJACE PERMANENTNE USZKODZENIA choroby pluc, moga przechodzic bezobjawowo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Ponczik
0 / 0

@Lusja Ale czemu ma to służyć?Nie znam wszystkich chorób na świecie, Ty też nie. Już pomijając fakt, że u osób, które przechodzą covida bezobjawowo, nie występuje ciężkie i permanentne uszkodzenie płuc, a przynajmniej nie w takim stopniu jak u osób, z ciężkimi objawami. Chorobą zakaźną, która może niszczyć wątrobę bez objawów jest HCV. Czy wymieniłbym więcej? Nie. Czy to oznacza, że HCV nie jest chorobą, bo jak to może wyniszczać coś wątrobę, bez objawów? No też raczej nie, bo jest to choroba znana nam od lat.

Poświęciłem jednak troszkę czasu by poszukać. Zapalenie płuc może być bezobjawowe. Zapalenie oskrzeli u dzieci może być bezobjawowe. GRUŹLICA, również może nie dawać objawów, a dodatkowo istnieje gruźlica popierwotna, która daje o sobie znać dopiero gdy coś do niej dodamy, np. HIV (to tak jakbyś się jeszcze czepiała chorób współistniejących, tak one działają). Istnieją też choroby, które rozwijają się latami, a na początku nie dają o sobie znać np. Idiopatyczne włóknienie płuc.

Tak jak mówiłem, medykiem nie jestem, encyklopedii w głowie nie mam, a szukanie jest dosyć długie i monotonne, a znając życie i tak Ciebie nie przekonam, nawet jakbyś sama na taką chorobę zapadła (czego Ci nie życzę), więc nie ma sensu szukać więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2021 o 21:22

L Lusja
0 / 0

@Ponczik Z powodu ktorej, przechodzonych bezobjawowo, a wymienionych przez ciebie chorob, zamrozono gospodarke calego swiata i ogloszono globalna pandemie? Dziekuje, ze nie zyczysz mi zadnych nieprzyjemnych dolegliwosci. Ja rowniez nie zycze tobie niczego takiego. Natomiast z calego serca zycze ci, zeby ci sie "wzrok", "sluch" i umiejetnosc krytycznego myslenia poprawila. Nie "krytykanckiego", ale wlasnie krytycznego. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Ponczik
0 / 0

@Lusja Ale co to ma do rzeczy? Takie właśnie jest z wami dyskutowanie. Wyśmiałaś BEZOBJAWOWOŚĆ choroby. Przedstawiłem Ci argumenty, zgaduję, że jakaś osoba zaznajomiona z tematem lepiej ode mnie, zrobiłaby to.. lepiej. Ty po tym wszystkim zaczęłaś pisać o mrożeniu gospodarki i od razu mnie zaatakowałaś. Zdecyduj się na jaki temat piszesz. Nigdzie nawet nie napisałem, że mrożenie całej gospodarki jest dobre, nigdzie nawet nie przyklasnąłem decyzjom obecnego rządu.

Już pomijam fakt, czy decyzje są dobre czy nie, ale warto się zastanowić co by się zrobiło na ich miejscu. W momencie w którym nie siedzi się cieplutko na kanapie, tylko ma się jakąś tam władzę decyzyjną. Zaryzykowałabyś na samym początku, widząc jak wszystkie kraje starają się z tym walczyć, zamykając się, widząc doniesienia o padających ludziach w chinach (pomijam czy były prawdziwe, czy nie, Chiny są na tyle zamknięte, że lepszych informacji pewnie nie było)? Ja chyba nie. Na szczęście możemy sobie tylko pogdybać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 1

@Lusja to ja może wyjaśnię, bo w tej krytyczności czegoś Ci zabrakło. Są osoby u których zakażenie (nie choroba) przeszło bezobjawowo. Są też takie, u których skończyło się chorobą płuc, bynajmniej nie bezobjawową. Zbiór A i B są rozłączne.

Możemy oczywiście przestać powielać bzdury, tylko warto najpierw przestać je tworzyć tak, jak Ty to swoim wpisem robisz. A potem dzielnie z nimi walczysz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 stycznia 2023 o 17:14

Z konto usunięte
0 / 0

Ciekawi mnie jakby szła grupa osób taka solidna grupa wielkich zdrowych chłopów co lubią nie naparzać ciekawe czy byś na nich z tą swoją pałką wyskoczył, Fiknąć do słabszego to każdy cwaniak potrafi ale do równego sobie to już nie bo sraka w majtach murowana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem