https://www.youtube.com/watch?v=xAzbIEvmyMw centralnie pod komenda dziewczyne pobili a policja dopiero po 30 min przyjechała , mozżna powiedziec ze dosłownie pod ich drzwiami to sie działo
Oj tam, oj tam. Umarł to nie żyje i po ch...j drążyć. A że papier wszystko przyjmie to w aktach się zgadza - DNA nie wygląda jak człowiek więc znaleźć nie idzie. Ale żeby nie było, że nic nie robione na blacharni to parę wpierd...li za brak maseczki i czynny opór papier przyjmie i będzie malinowo!
Państwo prawa kur...a zesz mać...
Żeby nie było - sarkazm.
@pepper_spray
" DNA nie wygląda jak człowiek więc znaleźć nie idzie"
A DNA wygląda jak człowiek? :D
W jaki sposób znaleźć człowieka po jednej próbce dna? To nie są filmy, że wrzucasz włosa do maszyny i maszyna podaje ci czyj to włos i gdzie ta osoba mieszka :D
Pytam się, jak znaleźć takiego człowieka po DNA. Przeszukać każde mieszkanie w miescie?
Mogli by mieć DNA wyniki po paru dniach ale teraz trzeba je dopasować do innej próbki DNA. A na to można czekać lata aż taka próbka trafi do bazy danych.
To jest tylko wycinek historii. Na miejscu wypadku kierowca przyprowadził inną kobietę (żonę, koleżanke, nie pamiętam dokładnie) i ona miała mówić, że ona prowadziła bo on nie ma prawa jazdy, a samochód nie był dopuszczony do ruchu. Koledzy sprawcy wypadku zmuszali świadków do składania fałszywych zeznań, żeby potwierdzili, że prowadziła kobieta, a nie sprawca i oczywiście im grozili. Także jak widać policja tutaj pokazała profesjonalizm jak mało kiedy... Aha no i jednego dnia patrol go widział obok tego przedszkoda ale uciekł do domu, a policja oczywiście odstąpiła od działań.
Ostatnio jedyne co dobrze wychodzi polskiej policji to bicie kobiet, terroryzowanie nastolatków w ich własnych domach oraz pilnowanie skrzynki pocztowej Słońca Narodu. W sumie przed tym nie było wcale lepiej...
P.S Tak wiem. W razie czego pierwszy polecę na komisariat jak mi coś ukradną. Wszelkiej maści niespełnieni zomowcy mogą sobie darować cięte riposty.
A słyszałeś o tej , której parówy reke złamały?? A o tych co gazem w twarz z bliska dostały? Pewnie nie słyszałeś bo pod kaskiem z, napisem milicja niewiele słychać.
@niobe66 Zasadniczo jego i tego drugiego "YouCantSaveMe" należy ignorować. Kiedyś próbowałem podjąć dyskusję z tamtym drugim to twierdził, że czarne jest białe. I choćbyś pokazał my zdjęcia, nagrania z kamer i 10 milionów osób potwierdziło to co mówisz, on nadal będzie twierdził, że czarne jest białe. Najwyraźniej mają trochę nierówno pod sufitem, równie dobrze możesz prowadzić dyskusję z kostką brukową, efekt podobny. Pozdrawiam.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 marca 2021 o 2:24
@Taymishi
Znam rodzinny przypadek, gdzie policja zamknęła dochodzeni "nie wykrywając sprawców" mimo, że mieli podane na tacy imię, nazwisko i tablicę rejestracyjną. Policja niech się broni czynami, ale te słabo ostatnio wychodzą.
Oraz kolegę który niedawno zostawił w bankomacie kartę. Od dyżurnego na komisariacie zgarną opr. bo policja nie od tego jest. Więc od czego jest od pałowania kobiet i smażenia nastolatków paralizatorem?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
29 marca 2021 o 17:55
@bobycob "Oraz kolegę który niedawno zostawił w bankomacie kartę"
Policja nie jest od ZGUBIENIA rzeczy. Jak żeś ze rzecz zgubił to dymaj do banku i zablokuj kartę, wyrób nową i tyle. Policja jest od ścigania przestępstw i wykroczeń. Jak ja zgubię buta to też mam iść na policję ? XD
"Znam rodzinny przypadek" a ja znam przypadek, gdzie policja nie mając imienia i nazwiska znalazła sprawcę.
I będziemy się tak przerzucać milionami spraw prowadzonych przez policję? Jedne się uda wykryć, innych się nie uda. Nie widziałem akt sprawy więc nie wiem co zostało zrobione. Podejrzewam, że Twoja rodzina również miała to w dupie co zostało zrobione i nie poszła na komendę by zapoznać się z aktami sprawy i posłuchać czemu nie udało się ustalić sprawcy. Tylko po prostu siedzicie i psioczycie, że milicja to nic nie robi z naszych podatków :D
A gwarantuje Ci, że jeśli to było dochodzenie - czyli sprawa o przestępstwo, które to dochodzenie jest nadzorowane przez prokuratora, to prokurator nie pozwoli zamknąć sprawy "tak o" bo to on się pod tym klepie :)
I ja ponawiam pytanie, pokaż filmik lub inny dowód na którym policjant uderzył kobietę pałką: D
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 marca 2021 o 18:03
Odnośnie karty - przepraszam nie dokończyłem, ktoś tą kartę wziął i robił zakupy.
W przypadku pierwszej sprawy nie było co wykrywać - DANE NA TACY. Czego nie rozumiesz?
@Taymishi zaraz poprosisz też o filmik ze smażeniem nastolatka. Ręka złamana w kilku miejscach to rentegna zażądasz.
Rozumiem, że czujesz się zobowiązany bronić formacji jednak wybacz, ale w moich oczach traci z każdym dniem.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
29 marca 2021 o 19:06
@bobycob to wtedy idzie się do jednostki nadrzędnej i policjant ma postępowanie dyscyplinarne, chyba ze Twoj kolega o tym rowniez zapomnial wspomniec.
DANE to jedno. Możliwość udowodnienia winy tej konkretnej osobie to już zupełnie co innego. Jak ja powiem, że mi ukradłeś 100 zł a nie mam na to żadnych dowodów to wygram? Wątpię.
Nie znam sprawy ale pokrzywdzony może iść, zapoznać się, zażalić na postępowanie :)
Filmik z katowania stachowiaka widziałem i uwazam ze wyroki byly za niskie, ale formacja ma 100tyś ludzi. A jaskółki wiosny nie czynią.
Natomiast filmiku z pałowania kobiet na które tak się zawzięcie powołują nie widziałem :D Widziałem jak pałką dostał MĘŻCZYZNA, który usiłował pałkę wyrwać policjantowi i uważam , że grając w głupią grę wygrywasz głupia nagrodę. i to samo się tyczy do laski ze złamaną łapą.
Policja ma prawo egzekwować polecenie siłą, zgodnie z wszelkimi ustawami i konstytucją :D Skoro ktoś nie rozumie "chodź z nami" to znaczy, że należy go siłą przeprowadzić. A na setki osób w stosunku do których użyto siły jednej się coś stało.. no cóż.. wspominałem o głupich grach i nagrodach.
Chyba ze udowodni sie policjantom ze zrobili to celowo to dla mnie do pierdla powinni isc
@Taymishi
Przyznam, że w wielu punktach się z Tobą zgadzam - a wspomniany kolega odpuścił - i pewnie dwa razy się zastanowi zanim cokolwiek policji zgłosi - dyżurny osiągnął zamierzony efekt. Wiem, że w policji służą ludzie i jest to przekrój społeczeństwa.
Niestety jak to pewnym brzydkim powiedzeniu ... wypływa na wierzch. W ten sposób niszcząc nie tylko opinie, ale nieraz życie także tym którzy na to nie zasłużyli.
@Taymishi
W pewnym hrabstwie w USA uchwalono przepis że osoba jaka chce popełnić przestępstwo powinna najpierw to zgłosić szeryfowi. (przepis z XIX wieku) . I jako nie zadziałało.
W okresie uchwalenia prohibicji w USA w okresie międzywojennym wierzono że alkohol jest przyczyną przetępstw. W niektórych miastach zamykano nawet areszty uwazając że będą zbędne. Okazało się ze prohibicja wraz z kryzysem wywołała gigantyczny wprost przestępczości i to zorganizowanej na niewyobrażalna wręcz wcześniej skalę.
A wpadło ci do głowy ze przestępca mże nie mieszkać tam gdzie jest zameldowany i nie przestrzegac prawa w zakresie zameldowania . Ty należysz do takich naiwnych jacy wierzą że obowiązek meldunkowy sprawi że policja będzie wiedziała gdzie mieszka przestępca.
Jeśli nie potrafią tego ustalić to są DUPY a nie policjanci.. z resztą nasza policja to amatorzy tępe ciły w mundurach w kolorze ciemnego indygo jacy jedyne co potrafią to czepiać się zwykłych ludzi i wykazywać się zbędnym legitymowaniem by wyrabiać normy komendanta odnośnie interwencji by w biurokracji nie widać było jego indolencji . Nie wpominając że wielu ma szemrane interesy. A ostatnio zaczęli zachowywać się jak zomo. Jest nawet dowcip . Czemu słuzy w Polsce policja. W Polsce policja służy do mszy. Taką opinie wyrobiła sobie po cyrkach z miesięcznicami i pilnowaniem namiotów spowiedzi.
Chcesz przykładów niekompetencji i bezprawia proszę bardzo:
-Sprawa Krzysztofa Olejnika, matactwo policjantów i prokuratorów, gubienie i niezabezpieczanie dowodów, nie śledzenie osób odbierających okup (jeszcze żył), Wysocy rangom policjanci na imprezie biznesowej na jakiej znika gospodarz , Zgubienie akt sprawy , zalanie akt i dowodów fekaliami tak by nie dało si dojść próbek DNA .
-Sprawa Jolanty Brzeskiej. Ewidentne morderstwo na podłożu mafijnym afery z kamienicami w Warszawie Spalone zwłoki w lesie kabackim a Policja umarza uznaje że było to samobójstwo i samospalenie. Litości każdy kto zna minimum psychologi wie ze to najgorszy i najbardziej bolesny sposób na samobójstwo a jak jest stosowany to po to by przykuć uwagę na swój problem swoim cierpieniem wiec wykonuje się go pod publikę w miejscu publicznym a nie na odludziu w lesie.
-Sprawa Iwony Cygan gdzie okazuje się że cały posterunek był umoczony w mataczenie , ukrywanie lub pomocnictwo w zabójstwie tejże nastolatki
- Sprawa Igora Stachowiaka policjanci torturują taserem chłopaka w kiblu jaki umiera
- Sprawa pijanego gościa wywiezionego do lasu przez patrol jaki zmarł na mrozie
- Sprawa policjantów robiących za taksówkę dla pijanego polityka jacy wracając wypadają z trasy i toną w bajorku
- Sprawa imprezy w komisariacie gdzie po pijaku szef antyterrorki wypada z okna i się zabija
- Sprawa laweciarzy w warszawie jacy wręczali łapówki policjantom w zamian za ujawnianie danych osobowych poszkodowanych i tajemnicy służbowej
- Sprawa Krzysztofa Komendy i braku ochrony dla jedynego świadka czyli kobiety jak go pomówiła jaka tajemniczo umiera w szpitalu zaraz jak nagłośniono sprawę że Tomek jest niewinny.
- Sprawa głśsna na świat jak w pogoni za tygrysem policjant zastrzelił weterynarza
- Sprawa tłumienia zamieszek pseudokibiców gdzie policja pomyliła amunicję ostrą z gumowymi pociskami
- Sprawa oddziału antyterrorystów jacy chodząc do mieszkania w bloku z użyciem ładunku wybuchowego wysadzają ścianę budynku bo im się za dużo ładunku wybuchowego wzięło
- Spraw ostrzelania przypadkowego gościa w samochodzie jaki jest obecnie kaleką bo pomylili wozy myśląc ze to poszukiwany przestępca do tego działali nieoznakowanym wozem bez plakietek policja w środku nocy ...kazdy myślał by ze to napad rabunkowy
- Wejście do domu i aresztowanie nie tej osoby co trzeba gdzie nie zgadzały się ani adres ani dane osobowe zatrzymanego
A o setkach pijanych prowadzącyh nie wspomnę..
Ostatnio widzieliśmy na żywo popis interwencji nieumundurowanego policjanta walącego w głowę pałką teleskopową kobietę jak nie naruszała prawa... to jest b
@Taymishi Od tego są jak nos od kichania aby łapać. Im więcej czasu mija od przestępstwa, tym trudniej zebrać jakiekolwiek dowody przestępstwa. A może właśnie o to chodziło, aby nie złapać? Chociaż kiedyś ogłoszono, że prowadzenie samochodu po pijaku oraz spowodowanie katastrofy w ruchu lądowym jest pomrocznością jasną.
@Maxim212 Oczywiście, że od tego są. Ale nie wymagaj cudów. Skoro NIE MA na miejscu żadnych śladów identyfikujących sprawcę to policjant sobie ich nie stworzy, nie wyjmie z magicznego kapelusza. A ślad dna jest skuteczny tylko wtedy gdy porównasz go z drugim śladem dna. Czyli masz podejrzanego i porównujesz. Bez podejrzanego to DNA jest o dupe potłuc. A odległość miejsca zamieszkania tego gościa od komisariatu nie ma żadnego znaczenia. Rozumiem, że Twoim zdaniem policjanci mają sprawdzać każde jedno mieszkanie w promieniu 100 m od komisariatu? Później 200m, później 300 i tak za każdym razem jak jest popełnione przestępstwo?
@killerxcartoon Ty jesteś naprawdę ograniczony jak tak piszesz xD
Oczywiście, że przestępca nie poda danych adresowych policji, ale przy obowiązku meldunkowym, który byłby wymagany i karany surową grzywną większość ludzi by go przestrzegało. Jakby za jego niewykonanie groziła grzywna powiedzmy 10 tyś zł :)
A więc może sam przestępca nie. Ale ktoś z jego znajomych, ktoś z jego rodziny już tak. Czyli przestępcy nie ma pod adresem zameldowania to się jedzie do jego rodziny, do wykrytych znajomych, do ludzi z nim powiązanych itd. Ja bym tak zrobił, chociaż w naszym kraju i tak przepisy by to zablokowały zapewne, ale to już kwestie prawnicze.
Natomiast na tą chwilę wymagasz od policji by znalazła gościa mieszkającego ileś tam set metrów od komisariatu a nie umiesz odpowiedzieć jak. Jak na miejscu zdarzenia NIE MA śladów, albo są gówniane. Np linie papilarne, albo ślady dna. No okej masz je.. i co z nimi? Policja nie ma bazy dna czy linii papilarnych wszystkich polaków xD
Rozumiem, że Twoim zdaniem policjanci mają sprawdzać każde jedno mieszkanie w promieniu 100 m od komisariatu? Później 200m, później 300 i tak za każdym razem jak jest popełnione przestępstwo?
Ja wiem, że na serialach jak sobie je oglądasz przed telewizorem to fajnie to wygląda, że nagle pojawia się ktoś kto widział i słyszał i wie xD Ale no w życiu to tak nie jest. Tak samo w życiu 10 policjantów nie pracuje nad jedną sprawą tylko 1 policjant nad 20 sprawami xD Ale zostań sobie w swoich wyimaginowanym świecie filmów ;), gdzie każdy monitoring działa w a dodatku nagrywa w jakości full hd :D i jeszcze można sobie go przybliżyć nie tracąc ostrości
Zaś co do Twoich przykładów... mogę wymienić identyczne KAŻDEJ grupy zawodowej. Więc do niczego to nie prowadzi. Za część z tych rzeczy policjantów osądzono i zwolniono, a inna część po prostu się zdarza. Nie powinna ale tak było jest i będzie. Tam gdzie są ludzie tam pojawiają się błędy, witamy w rzeczywistości :)
Policja DZIENNIE przeprowadza kilkanaście TYSIĘCY interwencji. Fizycznie nie jest to możliwe by każda była bezbłędna :)
a co do pseudokibiców to nie wiem czy wiesz.. ale mossbergi nie mają "ostrej" amunicji.. xDD Jak już próbujesz być inteligentny to przynajmniej sprawdzaj co piszesz. Policjant pomylił zasieg amunicji i patus dostal na mniejszym zasięgu, amunicją przeznaczoną na większy zasięg. I naprawdę bardzo mi szkoda stadionowego bandyty. Na pewno przyszedł tam na spacer, to dobry chłopak był, dzień dobry mówił :DD
Tak mógłbym się jeszcze kilka razy przyczepić, ale to bez sensu xD
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
1 kwietnia 2021 o 13:59
@Taymishi Z czasów socjalizmu, gdy każdego podejrzewano o możliwość popełnienia przestępstwa, popadliśmy w drugą skrajność.
Uczciwi policjanci, są tacy i jest ich niemało, mają związane ręce, aby nie były psute statystyki. Efektem jest to, że zamiast demokracji, mamy pajdokrację, czyli rządy dzieci.
Pamiętam niezłą awanturę prawną z bardzo dawnych czasów. Czasów tak dawnych, że nawet w szkołach uczono kaligrafii i ortografii. Śledztwo dotyczyło efektów jakie spowodował handel niezbadanym mięsem. Doszło do śmiertelnych zatruć. Jakoś umiano znaleźć winowajców i postawić ich przed sądem. Gdyby coś takiego stało się dziś, to mam spore obawy, że sprawę zamieciono by pod dywan. Bo po co psuć statystyki.
@Maxim212 "każdego podejrzewano o możliwość popełnienia przestępstwa, popadliśmy w drugą skrajność." A kto tu kogo podejrzewa :D
No więc słucham xD
Nie masz monitoringu. Nie masz sprawcy, masz jego dna. Nie masz swiadków, albo świadkowie ci mówią, że widzieli średnio wysokiego mężczyznę xD JAK znaleźć typa? XD
Ja wiem, że to na filmach fajnie wygląda, ale mam znajomych w tej firmie i to tak nie jest. Nawet jak masz blachy auta to właściciel może nie przebywać pod adresem zameldowania od x lat albo auto kupił od ukraińca który cholera wie gdzie jest i trop się urywa :D
W Polsce też znajdują rozwiązania, ale dużo zdarzeń jest po prostu nie do wykrycia / nie do udowodnienia.
99% policjantów jest "uczciwa" - cokolwiek to znaczy.
Tylko po prostu ludzie nie rozumieją, że żeby złapać nietrzeźwego kierowcę to trzeba badać KIERUJĄCYCH. Przesiewowe badania. Żeby złapać osobę poszukiwaną z wyrokami trzeba ludzi LEGITYMOWAĆ. Nie wiesz kto jest poszukiwany a kto nie. Dlatego ludzie są legitymowani i bardzo się o to burzą.
Ale nie ma innego sposobu, w żadnym kraju nikt mądrzejszego nie wymyślił.
@Taymishi myślisz nie tą częścią ciała. Czasy pańszczyźnianych chłopów przykutych do ziemi, mieszkań z przydziału i nakazów kwaterunkowych oraz meldunku na potrzeby wojska minął bezpowrotnie. Ludzie są mobilni i dziś żyje tu pojutrze gdzie indziej, co kilka tygodni czy miesięcy wynajmują gdzie indziej mieszkanie. Nie wspominając o zjawisku bezdomności jaki nie istniał w komunizmie bo był nakaz kwaterunkowy. I nikt nie będzie marnował czasu na latanie po urzędach. NA TYM POLEGA WOLNOŚĆ że nie musisz się panu meldować.
A czy ty nie nie rozumiesz że maja to i państwo dysponuje bazą pesel z relacjami rodzinnymi? Jak potrzeba policja ma na swoje usługi do dyspozycji bazę lokalizacyjną komórek czyli jeśli ja posiadasz to wie gdzie się znajdujesz z dokładnością do kilkudziesięciu metrów. A nie ma już anonimowych komórek. Masz kartę kredytowa czy płatniczą, to na podstawie nich można znaleźć gdzie robiłeś zakupy. Masz samochód, to fotoradary , pomiar odcinkowy , bramownice Viatool , monitoring miejski i kamery w nowszych radiowozach je na bieżąco rejestrują i analizują. Obecnie są już miejskie nowoczesne monitoring z HD i ze śledzeniem ludzi a najnowsze z rozpoznawaniem twarzy . A mają tysiące innych danych o tobie na podstawie jakich można kogoś odszukać tylko tępakom się nie che ruszyć D.
A co do interwencji jeśli każda nie jest bezbłędna to znaczy że zatrudniani są partacze i nieudacznicy. Jeśli pieniądze były by odpowiednie i na jedno stanowisko policjanta było by 50 chętnych to niewątpliwie pracowali by bardziej profesjonalnie . Jest na odwrót .. nie ma chętnych i są wolne wakaty.
A co do zdarzenia mieli wtedy ostrą amunicje i ja pomylili z gumowymi kulami. .. bodaj w 2006 .. Gościu dostał ciężką breneką
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 kwietnia 2021 o 18:35
Dokładnie masz racje.. Policji nie che się.. Znałem takich co podjeżdżali niedaleko mnjei pod jeziorko i spali sobie. Jak zgłaszałem lata temu kredzież roweru z piwnicy to patrol raczył przyjechać po 3 godzinach. Liczyłem ze ściągną odciski z odpiłowanej kłódki .. ... A policjant.. panie ja to mogę spisać. ale po co i tak go nie znajdziemy .. pewnie sprzedany na giełdzie...
Za to nabijali statystyki zaczepiając ludzi na ulicy i ich spisując ich lub prowadząc akcje trzeźwy poranek robiąc korki na drodze .. Co przy okazji ich działania były naruszeniem ustawy o policji, bo nie mogą zatrzymywać każdego kogo im się podoba.. Ustawa jasno to reguluje (paragraf 15 w związku z realizacja zadań z paragraf 14)
@killerxcartoon "bodaj w 2006" Faktycznie. Sami nieudacznicy tam pracują xD codziennie używane są strzelby gładkolufowe i raz na 20 lat ktoś popełni błąd xDD
" każda nie jest bezbłędna" - nie wiem gdzie pracujesz, ale rozumiem, że w swojej pracy NIGDY, ale to NIGDY. Nie zrobiłeś żadnego błędu tak? Bo ja je robię średnio raz na kilka dni. Coś źle wpiszę, coś źle policzę. Każdy robi takie błędy jaką ma pracę. I to jest ludzkie. Kiedyś na stanowisko policjanta było 150 chętnych i co? Nie było patologii? :D Twoja logika to inwalida.
"dziś żyje tu pojutrze gdzie indziej," - nie znam absolutnie nikogo kto tak żyje :) Jasne, że są tacy ludzie, ale to promil. Większość ludzi ma pracę w jednym miejscu i w końcu osiada.
Co do meldunków - skoro uniemożliwiasz państwu poznanie swojego miejsca zamieszkania to nie powinno Cię dziwić, że go nie mają :D Chociaż czytając Twoje komentarze śmieszne to mam wrażenie, że Ty byś sobie z fusów wywróżył.
Co do reszty wypocin bo inteligentną odpowiedzią nie idize tego nazwać.
Tak.. to co napisałeś jest możliwe (stosują to między innymi łowcy duchów z cbśp - jednostka osławiona na cały świat. Takie nasze rodzime nieudaczniki ;) _ ALE pod warunkiem, że wiedzą kogo szukają.
W sprawie z demota NIE BYŁ ZNANY sprawca. To skoro nie znasz sprawcy to skąd masz mieć jego kartę, telefon czy wiedzieć jak wygląda? Samochód i tablice rejestracyjne to jeden wielki żart :D powiązany właśnie z obowiązkiem meldunkowym. Tablice figurują np na poprzedniego właściciela, który w danym miejscu zamieszkania nie mieszka od 10 lat - powodzenia w szukaniu- a jeszcze lepiej jak ten pojazd był 10 razy sprzedawany i za każym razem sytuacja się powtarza, a po drodze był jeszcze jakiś ukrainiec, który już wgl ch*j wie gdzie mieszka bo tamci to żadnych adresów nie mają. Ale Ty byś na pewno otworzył magiczną kulę i znalazł bo na filmie policjanci i policjantki to zawsze znajdują i to w ciągu 40 minut odcinka :DD
Kamery analizujące tablice rejestracyjne, kamery wykrywające twarz xDDDD
No tak. haha teraz to leże i nie wstaje. Bez kitu człowieku ty się z choinki urwałeś xD
Dla Twojej informacji w Polsce NIE MA żadnego takiego systemu, nie ma TECHNICZNYCH możliwości - na polskim gruncie) ponadto PRAWO na to nie zezwala. xD Takie systemy istnieją. jak najbardziej. Ale w Chinach i sprawdza się to też średnio. W Polsce tego nie ma.
Monitoring w HD xDD no ta.. haha szczególnie miejski i na budynkach administracji xDD Full hd xD Bez kitu. W życiu tego nie widziałeś skoro takie brednie piszesz.
Boże jak Ty się w moich oczach błaźnisz pisząc takie rzeczy, a później nazywając innych ludzi "tępakami" czy "nieudacznikami". Jesteś jak człowiek, który uczy kucharza robić jedzenie, a jedyne co w życiu ugotował to woda na herbatę. Bez kitu xD
Boga nie ma to iluzja dla głupców.. Błaźni za to się od lat policja . Przez 15 lat widziałem jak nie potrafią sobie poradzić w Krakowie z pseudokibicami.. Widziałem na własne oczy jak patrole zawracały by im nie przeszkadzać a czepiali się zwykłych ludzi by wyrabiać dzienne normy legitymowania. Gdzie kibole zabijali postronne osoby myląc je z ludźmi przeciwnika . A potem się dowiadujesz że syn komendanta jest bezpośrednio zamieszany w zabójstwo pseudokibola zwanego "człowiek" a kilka lat później że przywódcy tychże pseudokiboli przejęli klub Wisła po to by handlować tam sterydami.
Znałem tez sporo takich kiboli z osiedla czy wręcz neonazistów jacy w latach 90 łazili we flejersach z celtyckim krzyżem wygoleni na łyso jacy wstapili do policji, W tym kilku jacy handlowali ziołem czy kradli samochody . Wątpię by się mocno mentalnie zmienili.
Korupcja w latach 80-90 była taka że absolutnie każdy ze znajomych mających samochód mówił że wręczał łapówkę i to była norma.. To o czymś świadczy jaka była i jest ta służba. A teraz zaczęli się za rządów PiS zachowywać jak ZOMO .. A BOA jak właśnie zwykli bandyci..
A przypomnę ci artykół z przed chyba dwóch lat gdzie okazało się że za wysadzaniem bankomatów stał gościu z właśnie oddziału antyterrorystycznego .. Albo artykół z przed tygodnia że policjant jaki 2 lata temu był dzielnicowym roku napadł na bank
Policja jak che może znaleźć kogo che .. tyle że jej się nie che.. bo wykazywanie się bzdurami typu nielegalne kontrole trzeźwości i legitymowani ludzi im wystarczy.
Podsumowując. Policja to obecnie pachołki i bandyci służący do zastraszania obywateli. Bo od lat nikt się nie beierze za ogromne przestępstwa mafijne w tym kraju i powiązania ich z politykami.
@killerxcartoon Zobacz ja byłem na kilku meczach i widziałem jak policja rypie kiboli po łbach.
A reszta Twojej wypowiedzi to bełkot. Rozmawiamy o czasach współczesnych, a nie latach 90 tych czy 00. W obecnych czasach łapówkarstwo w Policji praktycznie nie istnieje. Jak jest to marginalne. Tak samo nie widziałem by w ciągu ostatnich 6-8 lat policja choć raz przegrała z kibolami w starciu ;).
Jak mnie bawią te bzdety "za rządów PIS" Teraz wołacie na nich PISlicja, a 6 lat temu wołaliście POlicja. Wcześniej znowu PISlicja. Jak dla mnie jesteście stadem baranów, którzy beczą jak im zagrają. Policja stoi tam gdzie stała od zawsze. Na straży władzy i ustroju. Władzy wybranej w demokratycznych wyborach przez naród. Tak stanowi nasza konstytucja i rota policyjna. Służba narodowi oznacza służbę władzy w kraju. Czemu? Bo naród wybiera spośród siebie przedstawicieli do sprawowania władzy. Tym właśnie jest rząd. To rząd tworzy prawo. Nie policja. To rząd wprowadził obostrzenia, nie policja. To społeczeństwo wybrało rząd, a nie policja :) Opozycja i rządzący zamieniają się od 30 lat miejscami ciągle wybierani na zmianę przez głupie społeczeństwo, które za SWOJE głupie wybory obwinia.. policje xD Troglodyci bez kitu
I pisze się Artykuł, a nie artykół xD W szkole oprócz lekcji czytania ze zrozumieniem przydałoby Ci się też doszkolenie z ortografii
A bardzo jestem ciekawy kto tego byłego kontrterrorystę i dzielnicowego złapał. Babcia kasia? Czy może właśnie policja? Ja codziennie słyszę o sprawcach morderstw, gwałtów, rozbojów, którzy są łapani przez policję. Każdego jednego dnia. Wejdź sobie na dowolną stronę dowolnej komendy powiatowej, gdzie masz dziesiątki artykułów z łapania przestępców, na których widok byś zesrał się ze strachu xD
"Macie łapać nietrzeźwych kierowców i poszukiwanych przestępców" ale nie wolno wam robić kontroli trzeźwości i legitymować ludzi xD F*ck the logic
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 kwietnia 2021 o 19:10
Policja ma ważniejsze sprawy niż ściganie takich przestępców. Musi pilnować domu tow. Prezesa. Rzeczpospolita Polska, to demokratyczne państwo praw. Podobno. Widziano Yeti. Podobno.
@Maxim212 Dom prezesa nie byłby pilnowany przez takie siły, gdyby pod dom WICEPREMIERA nie podchodziło tysiące osób, z których część krzyczy o samosądzie :D
Wolisz sytuacje jak z USA, gdzie policji było za mało by ochronić capitol i capitol police musiało strzelać?
Dodatkowo za zabezpieczenie protestów itd odpowiadają Oddziały Prewencji Policji. Oni nie zamują się niczym innym jak tylko zabezpieczeniem imprez, meczy, przejazdów kibiców itd. Więc nie wpływa to w żaden sposób na łapanie przestępców :D
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 kwietnia 2021 o 11:03
Tow. Prezes uważa się za bonzę, którego wszyscy mają sławić jak kiedyś wychwalano Stalina.
O patrol policji na ulicy trudno, czas reakcji na telefoniczne zgłoszenie o przestępstwie liczy się w godzinach, ale tow. Prezes jest bezpieczny.
@Maxim212 Ale do Ciebie dociera Polski język? XD Dom prezesa ochraniają siły, które zajmują się zabezpieczeniami imprez masowych. Zadaniem tych ludzi nie jest łapanie przestępców tylko zabezpieczanie imprez masowych, zgromadzeń i protestów. Do tego są szkoleni i tym się CODZIENNIE zajmują. Więc nawet jakby ich tam nie było to by jechali za jakimiś kibicami czy stali gdzieś indziej.
Patrol pieszy na ulicy to szczyt głupoty, do niczego nikomu nie potrzebny. Nic nie może zrobić, nikogo zatrzymać, żadnych kwitów napisać. A dogonić na piechotę człowieka ubranym na sportowo będąc w mundurze z bronią pasem i wyposażeniem to cud.
Nie wiem za kogo prezes się uważa, nigdy z nim nie gadałem, ale ty chyba tak skoro mowisz takie rzeczy ;)
@Maxim212 Skąd to wiesz? Dane? Statystyki? Liczby? Czy chodziłeś i liczyłeś?
Ale faktycznie, zazwyczaj są to mniejsze siły. . Zadymiarzy na stadionie będzie parudziesięciu. Pod domem WICEPREMIERA było naście tysięcy ludzi :D W stanach by tam stała gwardia narodowa uzbrojona w ciężkie karabiny :D
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 kwietnia 2021 o 0:58
@Taymishi Regularnie jestem na meczach piłkarskich i mam porównanie. A nasze Wojska Obrony Terytorialnej to raczej będą uzbrojone w Kropidła wz. JP2 a latać będą na latawcach strategicznych wz. AnMać 1
@Maxim212 WOT to nie Gwardia Narodowa. Ma całkiem inne zadania i do całkiem innych rzeczy jest wykorzystywana. To raz.
Dwa, że skoro jeździłeś na mecze to powinieneś wiedzieć jak brutalnie umieją być pacyfikowani kibole. Nikt się z nimi nie patyczkuje. Natomiast pod domem prezesa nawet pałek nie użyto, o armatkach wodnych czy pociskach gumowych, koniach, psach i reszcie śpb nie wspominając. Także nie porównuj bo to błazenada
@Taymishi wiem, że oprawiasz tow. Prezesa w złote ramki. Twoje prawo. Ja przeciwnikiem tego bufona.
Nasze wojsko to, z całym szacunkiem dla uczciwych, obecnie, błazenada a nie wojsko. Gdyby miało dojść np. do przewrotu wojskowego w Polsce, to odbyłoby się to według schematu: grupa kaprali pod dowództwem sierżanta wyprowadzi na Warszawę czołgi. Oba, które mają paliwo i są sprawne. A nalot na domniemane pozycje wrogów tow. Prezesa zrobi XXXI Pułk Latawców Strategicznych.
@Maxim212 Widzę, że jesteś biegłym z zakresu wirusologii, prawa i nawet wojskowości :D
I czy ja w którymkolwiek miejscu broniłem lub popierałem PIS? Ja stwierdzam stan faktyczny. Oddziały zabezpieczające dom prezesa to OPP - fakt
Są tam bo ludzie zbierają się pod jego domem, jest wicepremierem Polski. - fakt.
WOT to nie Gwardia Narodowa tylko 5 rodzaj sił zbrojnych - fakt.
To Ty ciągle wklejasz wątki prezesa i polityczne. Nie wiem masz jakieś kompleksy czy coś? JA na PIS nie głosowałem ;)
@Taymishi, piszesz, że nie głosujesz na PiS, a bronisz tow. Prezesa jak niepodległości. Przeczytaj to, co wypisujesz. Aha, ja nie bawię się w cezurę i nie każę określać twoich wypowiedzi jako poniżej poziomu. Czyżby wróciło nowe? Ale głównej kwatery nie mają cenzorzy przy ul. Mysiej w Warszawie.
https://www.youtube.com/watch?v=xAzbIEvmyMw centralnie pod komenda dziewczyne pobili a policja dopiero po 30 min przyjechała , mozżna powiedziec ze dosłownie pod ich drzwiami to sie działo
Oj tam, oj tam. Umarł to nie żyje i po ch...j drążyć. A że papier wszystko przyjmie to w aktach się zgadza - DNA nie wygląda jak człowiek więc znaleźć nie idzie. Ale żeby nie było, że nic nie robione na blacharni to parę wpierd...li za brak maseczki i czynny opór papier przyjmie i będzie malinowo!
Państwo prawa kur...a zesz mać...
Żeby nie było - sarkazm.
@pepper_spray
" DNA nie wygląda jak człowiek więc znaleźć nie idzie"
A DNA wygląda jak człowiek? :D
W jaki sposób znaleźć człowieka po jednej próbce dna? To nie są filmy, że wrzucasz włosa do maszyny i maszyna podaje ci czyj to włos i gdzie ta osoba mieszka :D
Pytam się, jak znaleźć takiego człowieka po DNA. Przeszukać każde mieszkanie w miescie?
Służby mundurowe zawsze w sąsiedztwie takich przymiotników jak honor, poświęcenie czy odwaga. A jaki jest koń, każdy widzi.
Mogli by mieć DNA wyniki po paru dniach ale teraz trzeba je dopasować do innej próbki DNA. A na to można czekać lata aż taka próbka trafi do bazy danych.
Dlaczego syn nie może dostać renty po ojcu? To jakaś renta z ubezpieczenia na życie?
@didja Chodzi o ewentualnie zasądzoną rentę, którą na rzecz syna ofiary będzie uiszczał sprawca.
@Ashardon
A, dzięki. Myślałam, że ofiara ma kłopot z uzyskaniem renty rodzinnej.
Pod latarnią najciemniej.
No no, żadnego komentarza "obrońców praw zwierząt"...
Należało tę sprawę oddać pod opiekę użytkowników Demotywatorów: kryminologów i specjalistów z dziedziny medycyny sądowej.
Może takie sprawy powinno się zgłaszać ochroniarzom z marketu i straży miejskiej. Bo policja już przejęła ich obowiązki.
Ale kobuety pałować to potrafią..
@niobe66 pokaż mi filmik gdzie policjant uderzył pałką KOBIETĘ
To jest tylko wycinek historii. Na miejscu wypadku kierowca przyprowadził inną kobietę (żonę, koleżanke, nie pamiętam dokładnie) i ona miała mówić, że ona prowadziła bo on nie ma prawa jazdy, a samochód nie był dopuszczony do ruchu. Koledzy sprawcy wypadku zmuszali świadków do składania fałszywych zeznań, żeby potwierdzili, że prowadziła kobieta, a nie sprawca i oczywiście im grozili. Także jak widać policja tutaj pokazała profesjonalizm jak mało kiedy... Aha no i jednego dnia patrol go widział obok tego przedszkoda ale uciekł do domu, a policja oczywiście odstąpiła od działań.
Ostatnio jedyne co dobrze wychodzi polskiej policji to bicie kobiet, terroryzowanie nastolatków w ich własnych domach oraz pilnowanie skrzynki pocztowej Słońca Narodu. W sumie przed tym nie było wcale lepiej...
P.S Tak wiem. W razie czego pierwszy polecę na komisariat jak mi coś ukradną. Wszelkiej maści niespełnieni zomowcy mogą sobie darować cięte riposty.
@polski_niewolnik gdzie została pobita kobieta?
A słyszałeś o tej , której parówy reke złamały?? A o tych co gazem w twarz z bliska dostały? Pewnie nie słyszałeś bo pod kaskiem z, napisem milicja niewiele słychać.
@niobe66 Zasadniczo jego i tego drugiego "YouCantSaveMe" należy ignorować. Kiedyś próbowałem podjąć dyskusję z tamtym drugim to twierdził, że czarne jest białe. I choćbyś pokazał my zdjęcia, nagrania z kamer i 10 milionów osób potwierdziło to co mówisz, on nadal będzie twierdził, że czarne jest białe. Najwyraźniej mają trochę nierówno pod sufitem, równie dobrze możesz prowadzić dyskusję z kostką brukową, efekt podobny. Pozdrawiam.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 marca 2021 o 2:24
Nie mają ludzi, pilnują jednego domu.
@bobycob I pomnika smoleńskiego czyli słynnych schodów donikąd.. symbolu drogi naszego narodu
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 marca 2021 o 2:38
Witamy w Polsce Pseudo kraj w centrum europy zbity z desek dykty i kartonu
@killerxcartoon
@bobycob
@Maxim212
@polski_niewolnik
no tak, bo przecież policja wie kto mieszka w każdym mieszkaniu w obrębie komisariatu xD
Wróżka zębuszka w dobie braku meldunków im to powiedziała.
A tak to może któryś inteligentny mi powie SKĄD mieli to wiedzieć?
Mają przeszukiwać KAŻDE mieszkanie? XD
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2021 o 16:55
@Taymishi
Znam rodzinny przypadek, gdzie policja zamknęła dochodzeni "nie wykrywając sprawców" mimo, że mieli podane na tacy imię, nazwisko i tablicę rejestracyjną. Policja niech się broni czynami, ale te słabo ostatnio wychodzą.
Oraz kolegę który niedawno zostawił w bankomacie kartę. Od dyżurnego na komisariacie zgarną opr. bo policja nie od tego jest. Więc od czego jest od pałowania kobiet i smażenia nastolatków paralizatorem?
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2021 o 17:55
@bobycob "Oraz kolegę który niedawno zostawił w bankomacie kartę"
Policja nie jest od ZGUBIENIA rzeczy. Jak żeś ze rzecz zgubił to dymaj do banku i zablokuj kartę, wyrób nową i tyle. Policja jest od ścigania przestępstw i wykroczeń. Jak ja zgubię buta to też mam iść na policję ? XD
"Znam rodzinny przypadek" a ja znam przypadek, gdzie policja nie mając imienia i nazwiska znalazła sprawcę.
I będziemy się tak przerzucać milionami spraw prowadzonych przez policję? Jedne się uda wykryć, innych się nie uda. Nie widziałem akt sprawy więc nie wiem co zostało zrobione. Podejrzewam, że Twoja rodzina również miała to w dupie co zostało zrobione i nie poszła na komendę by zapoznać się z aktami sprawy i posłuchać czemu nie udało się ustalić sprawcy. Tylko po prostu siedzicie i psioczycie, że milicja to nic nie robi z naszych podatków :D
A gwarantuje Ci, że jeśli to było dochodzenie - czyli sprawa o przestępstwo, które to dochodzenie jest nadzorowane przez prokuratora, to prokurator nie pozwoli zamknąć sprawy "tak o" bo to on się pod tym klepie :)
I ja ponawiam pytanie, pokaż filmik lub inny dowód na którym policjant uderzył kobietę pałką: D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2021 o 18:03
Odnośnie karty - przepraszam nie dokończyłem, ktoś tą kartę wziął i robił zakupy.
W przypadku pierwszej sprawy nie było co wykrywać - DANE NA TACY. Czego nie rozumiesz?
@Taymishi zaraz poprosisz też o filmik ze smażeniem nastolatka. Ręka złamana w kilku miejscach to rentegna zażądasz.
Rozumiem, że czujesz się zobowiązany bronić formacji jednak wybacz, ale w moich oczach traci z każdym dniem.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2021 o 19:06
@bobycob to wtedy idzie się do jednostki nadrzędnej i policjant ma postępowanie dyscyplinarne, chyba ze Twoj kolega o tym rowniez zapomnial wspomniec.
DANE to jedno. Możliwość udowodnienia winy tej konkretnej osobie to już zupełnie co innego. Jak ja powiem, że mi ukradłeś 100 zł a nie mam na to żadnych dowodów to wygram? Wątpię.
Nie znam sprawy ale pokrzywdzony może iść, zapoznać się, zażalić na postępowanie :)
Filmik z katowania stachowiaka widziałem i uwazam ze wyroki byly za niskie, ale formacja ma 100tyś ludzi. A jaskółki wiosny nie czynią.
Natomiast filmiku z pałowania kobiet na które tak się zawzięcie powołują nie widziałem :D Widziałem jak pałką dostał MĘŻCZYZNA, który usiłował pałkę wyrwać policjantowi i uważam , że grając w głupią grę wygrywasz głupia nagrodę. i to samo się tyczy do laski ze złamaną łapą.
Policja ma prawo egzekwować polecenie siłą, zgodnie z wszelkimi ustawami i konstytucją :D Skoro ktoś nie rozumie "chodź z nami" to znaczy, że należy go siłą przeprowadzić. A na setki osób w stosunku do których użyto siły jednej się coś stało.. no cóż.. wspominałem o głupich grach i nagrodach.
Chyba ze udowodni sie policjantom ze zrobili to celowo to dla mnie do pierdla powinni isc
@Taymishi
Przyznam, że w wielu punktach się z Tobą zgadzam - a wspomniany kolega odpuścił - i pewnie dwa razy się zastanowi zanim cokolwiek policji zgłosi - dyżurny osiągnął zamierzony efekt. Wiem, że w policji służą ludzie i jest to przekrój społeczeństwa.
Niestety jak to pewnym brzydkim powiedzeniu ... wypływa na wierzch. W ten sposób niszcząc nie tylko opinie, ale nieraz życie także tym którzy na to nie zasłużyli.
pozdrawiam.
@Taymishi
W pewnym hrabstwie w USA uchwalono przepis że osoba jaka chce popełnić przestępstwo powinna najpierw to zgłosić szeryfowi. (przepis z XIX wieku) . I jako nie zadziałało.
W okresie uchwalenia prohibicji w USA w okresie międzywojennym wierzono że alkohol jest przyczyną przetępstw. W niektórych miastach zamykano nawet areszty uwazając że będą zbędne. Okazało się ze prohibicja wraz z kryzysem wywołała gigantyczny wprost przestępczości i to zorganizowanej na niewyobrażalna wręcz wcześniej skalę.
A wpadło ci do głowy ze przestępca mże nie mieszkać tam gdzie jest zameldowany i nie przestrzegac prawa w zakresie zameldowania . Ty należysz do takich naiwnych jacy wierzą że obowiązek meldunkowy sprawi że policja będzie wiedziała gdzie mieszka przestępca.
Jeśli nie potrafią tego ustalić to są DUPY a nie policjanci.. z resztą nasza policja to amatorzy tępe ciły w mundurach w kolorze ciemnego indygo jacy jedyne co potrafią to czepiać się zwykłych ludzi i wykazywać się zbędnym legitymowaniem by wyrabiać normy komendanta odnośnie interwencji by w biurokracji nie widać było jego indolencji . Nie wpominając że wielu ma szemrane interesy. A ostatnio zaczęli zachowywać się jak zomo. Jest nawet dowcip . Czemu słuzy w Polsce policja. W Polsce policja służy do mszy. Taką opinie wyrobiła sobie po cyrkach z miesięcznicami i pilnowaniem namiotów spowiedzi.
Chcesz przykładów niekompetencji i bezprawia proszę bardzo:
-Sprawa Krzysztofa Olejnika, matactwo policjantów i prokuratorów, gubienie i niezabezpieczanie dowodów, nie śledzenie osób odbierających okup (jeszcze żył), Wysocy rangom policjanci na imprezie biznesowej na jakiej znika gospodarz , Zgubienie akt sprawy , zalanie akt i dowodów fekaliami tak by nie dało si dojść próbek DNA .
-Sprawa Jolanty Brzeskiej. Ewidentne morderstwo na podłożu mafijnym afery z kamienicami w Warszawie Spalone zwłoki w lesie kabackim a Policja umarza uznaje że było to samobójstwo i samospalenie. Litości każdy kto zna minimum psychologi wie ze to najgorszy i najbardziej bolesny sposób na samobójstwo a jak jest stosowany to po to by przykuć uwagę na swój problem swoim cierpieniem wiec wykonuje się go pod publikę w miejscu publicznym a nie na odludziu w lesie.
-Sprawa Iwony Cygan gdzie okazuje się że cały posterunek był umoczony w mataczenie , ukrywanie lub pomocnictwo w zabójstwie tejże nastolatki
- Sprawa Igora Stachowiaka policjanci torturują taserem chłopaka w kiblu jaki umiera
- Sprawa pijanego gościa wywiezionego do lasu przez patrol jaki zmarł na mrozie
- Sprawa policjantów robiących za taksówkę dla pijanego polityka jacy wracając wypadają z trasy i toną w bajorku
- Sprawa imprezy w komisariacie gdzie po pijaku szef antyterrorki wypada z okna i się zabija
- Sprawa laweciarzy w warszawie jacy wręczali łapówki policjantom w zamian za ujawnianie danych osobowych poszkodowanych i tajemnicy służbowej
- Sprawa Krzysztofa Komendy i braku ochrony dla jedynego świadka czyli kobiety jak go pomówiła jaka tajemniczo umiera w szpitalu zaraz jak nagłośniono sprawę że Tomek jest niewinny.
- Sprawa głśsna na świat jak w pogoni za tygrysem policjant zastrzelił weterynarza
- Sprawa tłumienia zamieszek pseudokibiców gdzie policja pomyliła amunicję ostrą z gumowymi pociskami
- Sprawa oddziału antyterrorystów jacy chodząc do mieszkania w bloku z użyciem ładunku wybuchowego wysadzają ścianę budynku bo im się za dużo ładunku wybuchowego wzięło
- Spraw ostrzelania przypadkowego gościa w samochodzie jaki jest obecnie kaleką bo pomylili wozy myśląc ze to poszukiwany przestępca do tego działali nieoznakowanym wozem bez plakietek policja w środku nocy ...kazdy myślał by ze to napad rabunkowy
- Wejście do domu i aresztowanie nie tej osoby co trzeba gdzie nie zgadzały się ani adres ani dane osobowe zatrzymanego
A o setkach pijanych prowadzącyh nie wspomnę..
Ostatnio widzieliśmy na żywo popis interwencji nieumundurowanego policjanta walącego w głowę pałką teleskopową kobietę jak nie naruszała prawa... to jest b
@Taymishi Od tego są jak nos od kichania aby łapać. Im więcej czasu mija od przestępstwa, tym trudniej zebrać jakiekolwiek dowody przestępstwa. A może właśnie o to chodziło, aby nie złapać? Chociaż kiedyś ogłoszono, że prowadzenie samochodu po pijaku oraz spowodowanie katastrofy w ruchu lądowym jest pomrocznością jasną.
@Maxim212 Oczywiście, że od tego są. Ale nie wymagaj cudów. Skoro NIE MA na miejscu żadnych śladów identyfikujących sprawcę to policjant sobie ich nie stworzy, nie wyjmie z magicznego kapelusza. A ślad dna jest skuteczny tylko wtedy gdy porównasz go z drugim śladem dna. Czyli masz podejrzanego i porównujesz. Bez podejrzanego to DNA jest o dupe potłuc. A odległość miejsca zamieszkania tego gościa od komisariatu nie ma żadnego znaczenia. Rozumiem, że Twoim zdaniem policjanci mają sprawdzać każde jedno mieszkanie w promieniu 100 m od komisariatu? Później 200m, później 300 i tak za każdym razem jak jest popełnione przestępstwo?
@killerxcartoon Ty jesteś naprawdę ograniczony jak tak piszesz xD
Oczywiście, że przestępca nie poda danych adresowych policji, ale przy obowiązku meldunkowym, który byłby wymagany i karany surową grzywną większość ludzi by go przestrzegało. Jakby za jego niewykonanie groziła grzywna powiedzmy 10 tyś zł :)
A więc może sam przestępca nie. Ale ktoś z jego znajomych, ktoś z jego rodziny już tak. Czyli przestępcy nie ma pod adresem zameldowania to się jedzie do jego rodziny, do wykrytych znajomych, do ludzi z nim powiązanych itd. Ja bym tak zrobił, chociaż w naszym kraju i tak przepisy by to zablokowały zapewne, ale to już kwestie prawnicze.
Natomiast na tą chwilę wymagasz od policji by znalazła gościa mieszkającego ileś tam set metrów od komisariatu a nie umiesz odpowiedzieć jak. Jak na miejscu zdarzenia NIE MA śladów, albo są gówniane. Np linie papilarne, albo ślady dna. No okej masz je.. i co z nimi? Policja nie ma bazy dna czy linii papilarnych wszystkich polaków xD
Rozumiem, że Twoim zdaniem policjanci mają sprawdzać każde jedno mieszkanie w promieniu 100 m od komisariatu? Później 200m, później 300 i tak za każdym razem jak jest popełnione przestępstwo?
Ja wiem, że na serialach jak sobie je oglądasz przed telewizorem to fajnie to wygląda, że nagle pojawia się ktoś kto widział i słyszał i wie xD Ale no w życiu to tak nie jest. Tak samo w życiu 10 policjantów nie pracuje nad jedną sprawą tylko 1 policjant nad 20 sprawami xD Ale zostań sobie w swoich wyimaginowanym świecie filmów ;), gdzie każdy monitoring działa w a dodatku nagrywa w jakości full hd :D i jeszcze można sobie go przybliżyć nie tracąc ostrości
Zaś co do Twoich przykładów... mogę wymienić identyczne KAŻDEJ grupy zawodowej. Więc do niczego to nie prowadzi. Za część z tych rzeczy policjantów osądzono i zwolniono, a inna część po prostu się zdarza. Nie powinna ale tak było jest i będzie. Tam gdzie są ludzie tam pojawiają się błędy, witamy w rzeczywistości :)
Policja DZIENNIE przeprowadza kilkanaście TYSIĘCY interwencji. Fizycznie nie jest to możliwe by każda była bezbłędna :)
a co do pseudokibiców to nie wiem czy wiesz.. ale mossbergi nie mają "ostrej" amunicji.. xDD Jak już próbujesz być inteligentny to przynajmniej sprawdzaj co piszesz. Policjant pomylił zasieg amunicji i patus dostal na mniejszym zasięgu, amunicją przeznaczoną na większy zasięg. I naprawdę bardzo mi szkoda stadionowego bandyty. Na pewno przyszedł tam na spacer, to dobry chłopak był, dzień dobry mówił :DD
Tak mógłbym się jeszcze kilka razy przyczepić, ale to bez sensu xD
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 kwietnia 2021 o 13:59
@Taymishi Z czasów socjalizmu, gdy każdego podejrzewano o możliwość popełnienia przestępstwa, popadliśmy w drugą skrajność.
Uczciwi policjanci, są tacy i jest ich niemało, mają związane ręce, aby nie były psute statystyki. Efektem jest to, że zamiast demokracji, mamy pajdokrację, czyli rządy dzieci.
Pamiętam niezłą awanturę prawną z bardzo dawnych czasów. Czasów tak dawnych, że nawet w szkołach uczono kaligrafii i ortografii. Śledztwo dotyczyło efektów jakie spowodował handel niezbadanym mięsem. Doszło do śmiertelnych zatruć. Jakoś umiano znaleźć winowajców i postawić ich przed sądem. Gdyby coś takiego stało się dziś, to mam spore obawy, że sprawę zamieciono by pod dywan. Bo po co psuć statystyki.
@Maxim212 "każdego podejrzewano o możliwość popełnienia przestępstwa, popadliśmy w drugą skrajność." A kto tu kogo podejrzewa :D
No więc słucham xD
Nie masz monitoringu. Nie masz sprawcy, masz jego dna. Nie masz swiadków, albo świadkowie ci mówią, że widzieli średnio wysokiego mężczyznę xD JAK znaleźć typa? XD
Ja wiem, że to na filmach fajnie wygląda, ale mam znajomych w tej firmie i to tak nie jest. Nawet jak masz blachy auta to właściciel może nie przebywać pod adresem zameldowania od x lat albo auto kupił od ukraińca który cholera wie gdzie jest i trop się urywa :D
W Polsce też znajdują rozwiązania, ale dużo zdarzeń jest po prostu nie do wykrycia / nie do udowodnienia.
99% policjantów jest "uczciwa" - cokolwiek to znaczy.
Tylko po prostu ludzie nie rozumieją, że żeby złapać nietrzeźwego kierowcę to trzeba badać KIERUJĄCYCH. Przesiewowe badania. Żeby złapać osobę poszukiwaną z wyrokami trzeba ludzi LEGITYMOWAĆ. Nie wiesz kto jest poszukiwany a kto nie. Dlatego ludzie są legitymowani i bardzo się o to burzą.
Ale nie ma innego sposobu, w żadnym kraju nikt mądrzejszego nie wymyślił.
Trzeba trafu, że nieźle tę instytucję znam, stąd moje cierpkie uwagi. Współczuję uczciwym.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2021 o 20:30
@Taymishi myślisz nie tą częścią ciała. Czasy pańszczyźnianych chłopów przykutych do ziemi, mieszkań z przydziału i nakazów kwaterunkowych oraz meldunku na potrzeby wojska minął bezpowrotnie. Ludzie są mobilni i dziś żyje tu pojutrze gdzie indziej, co kilka tygodni czy miesięcy wynajmują gdzie indziej mieszkanie. Nie wspominając o zjawisku bezdomności jaki nie istniał w komunizmie bo był nakaz kwaterunkowy. I nikt nie będzie marnował czasu na latanie po urzędach. NA TYM POLEGA WOLNOŚĆ że nie musisz się panu meldować.
A czy ty nie nie rozumiesz że maja to i państwo dysponuje bazą pesel z relacjami rodzinnymi? Jak potrzeba policja ma na swoje usługi do dyspozycji bazę lokalizacyjną komórek czyli jeśli ja posiadasz to wie gdzie się znajdujesz z dokładnością do kilkudziesięciu metrów. A nie ma już anonimowych komórek. Masz kartę kredytowa czy płatniczą, to na podstawie nich można znaleźć gdzie robiłeś zakupy. Masz samochód, to fotoradary , pomiar odcinkowy , bramownice Viatool , monitoring miejski i kamery w nowszych radiowozach je na bieżąco rejestrują i analizują. Obecnie są już miejskie nowoczesne monitoring z HD i ze śledzeniem ludzi a najnowsze z rozpoznawaniem twarzy . A mają tysiące innych danych o tobie na podstawie jakich można kogoś odszukać tylko tępakom się nie che ruszyć D.
A co do interwencji jeśli każda nie jest bezbłędna to znaczy że zatrudniani są partacze i nieudacznicy. Jeśli pieniądze były by odpowiednie i na jedno stanowisko policjanta było by 50 chętnych to niewątpliwie pracowali by bardziej profesjonalnie . Jest na odwrót .. nie ma chętnych i są wolne wakaty.
A co do zdarzenia mieli wtedy ostrą amunicje i ja pomylili z gumowymi kulami. .. bodaj w 2006 .. Gościu dostał ciężką breneką
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 kwietnia 2021 o 18:35
@Maxim212
Dokładnie masz racje.. Policji nie che się.. Znałem takich co podjeżdżali niedaleko mnjei pod jeziorko i spali sobie. Jak zgłaszałem lata temu kredzież roweru z piwnicy to patrol raczył przyjechać po 3 godzinach. Liczyłem ze ściągną odciski z odpiłowanej kłódki .. ... A policjant.. panie ja to mogę spisać. ale po co i tak go nie znajdziemy .. pewnie sprzedany na giełdzie...
Za to nabijali statystyki zaczepiając ludzi na ulicy i ich spisując ich lub prowadząc akcje trzeźwy poranek robiąc korki na drodze .. Co przy okazji ich działania były naruszeniem ustawy o policji, bo nie mogą zatrzymywać każdego kogo im się podoba.. Ustawa jasno to reguluje (paragraf 15 w związku z realizacja zadań z paragraf 14)
@killerxcartoon "bodaj w 2006" Faktycznie. Sami nieudacznicy tam pracują xD codziennie używane są strzelby gładkolufowe i raz na 20 lat ktoś popełni błąd xDD
" każda nie jest bezbłędna" - nie wiem gdzie pracujesz, ale rozumiem, że w swojej pracy NIGDY, ale to NIGDY. Nie zrobiłeś żadnego błędu tak? Bo ja je robię średnio raz na kilka dni. Coś źle wpiszę, coś źle policzę. Każdy robi takie błędy jaką ma pracę. I to jest ludzkie. Kiedyś na stanowisko policjanta było 150 chętnych i co? Nie było patologii? :D Twoja logika to inwalida.
"dziś żyje tu pojutrze gdzie indziej," - nie znam absolutnie nikogo kto tak żyje :) Jasne, że są tacy ludzie, ale to promil. Większość ludzi ma pracę w jednym miejscu i w końcu osiada.
Co do meldunków - skoro uniemożliwiasz państwu poznanie swojego miejsca zamieszkania to nie powinno Cię dziwić, że go nie mają :D Chociaż czytając Twoje komentarze śmieszne to mam wrażenie, że Ty byś sobie z fusów wywróżył.
Co do reszty wypocin bo inteligentną odpowiedzią nie idize tego nazwać.
Tak.. to co napisałeś jest możliwe (stosują to między innymi łowcy duchów z cbśp - jednostka osławiona na cały świat. Takie nasze rodzime nieudaczniki ;) _ ALE pod warunkiem, że wiedzą kogo szukają.
W sprawie z demota NIE BYŁ ZNANY sprawca. To skoro nie znasz sprawcy to skąd masz mieć jego kartę, telefon czy wiedzieć jak wygląda? Samochód i tablice rejestracyjne to jeden wielki żart :D powiązany właśnie z obowiązkiem meldunkowym. Tablice figurują np na poprzedniego właściciela, który w danym miejscu zamieszkania nie mieszka od 10 lat - powodzenia w szukaniu- a jeszcze lepiej jak ten pojazd był 10 razy sprzedawany i za każym razem sytuacja się powtarza, a po drodze był jeszcze jakiś ukrainiec, który już wgl ch*j wie gdzie mieszka bo tamci to żadnych adresów nie mają. Ale Ty byś na pewno otworzył magiczną kulę i znalazł bo na filmie policjanci i policjantki to zawsze znajdują i to w ciągu 40 minut odcinka :DD
Kamery analizujące tablice rejestracyjne, kamery wykrywające twarz xDDDD
No tak. haha teraz to leże i nie wstaje. Bez kitu człowieku ty się z choinki urwałeś xD
Dla Twojej informacji w Polsce NIE MA żadnego takiego systemu, nie ma TECHNICZNYCH możliwości - na polskim gruncie) ponadto PRAWO na to nie zezwala. xD Takie systemy istnieją. jak najbardziej. Ale w Chinach i sprawdza się to też średnio. W Polsce tego nie ma.
Monitoring w HD xDD no ta.. haha szczególnie miejski i na budynkach administracji xDD Full hd xD Bez kitu. W życiu tego nie widziałeś skoro takie brednie piszesz.
Boże jak Ty się w moich oczach błaźnisz pisząc takie rzeczy, a później nazywając innych ludzi "tępakami" czy "nieudacznikami". Jesteś jak człowiek, który uczy kucharza robić jedzenie, a jedyne co w życiu ugotował to woda na herbatę. Bez kitu xD
@Taymishi
Boga nie ma to iluzja dla głupców.. Błaźni za to się od lat policja . Przez 15 lat widziałem jak nie potrafią sobie poradzić w Krakowie z pseudokibicami.. Widziałem na własne oczy jak patrole zawracały by im nie przeszkadzać a czepiali się zwykłych ludzi by wyrabiać dzienne normy legitymowania. Gdzie kibole zabijali postronne osoby myląc je z ludźmi przeciwnika . A potem się dowiadujesz że syn komendanta jest bezpośrednio zamieszany w zabójstwo pseudokibola zwanego "człowiek" a kilka lat później że przywódcy tychże pseudokiboli przejęli klub Wisła po to by handlować tam sterydami.
Znałem tez sporo takich kiboli z osiedla czy wręcz neonazistów jacy w latach 90 łazili we flejersach z celtyckim krzyżem wygoleni na łyso jacy wstapili do policji, W tym kilku jacy handlowali ziołem czy kradli samochody . Wątpię by się mocno mentalnie zmienili.
Korupcja w latach 80-90 była taka że absolutnie każdy ze znajomych mających samochód mówił że wręczał łapówkę i to była norma.. To o czymś świadczy jaka była i jest ta służba. A teraz zaczęli się za rządów PiS zachowywać jak ZOMO .. A BOA jak właśnie zwykli bandyci..
A przypomnę ci artykół z przed chyba dwóch lat gdzie okazało się że za wysadzaniem bankomatów stał gościu z właśnie oddziału antyterrorystycznego .. Albo artykół z przed tygodnia że policjant jaki 2 lata temu był dzielnicowym roku napadł na bank
Policja jak che może znaleźć kogo che .. tyle że jej się nie che.. bo wykazywanie się bzdurami typu nielegalne kontrole trzeźwości i legitymowani ludzi im wystarczy.
Podsumowując. Policja to obecnie pachołki i bandyci służący do zastraszania obywateli. Bo od lat nikt się nie beierze za ogromne przestępstwa mafijne w tym kraju i powiązania ich z politykami.
@killerxcartoon Zobacz ja byłem na kilku meczach i widziałem jak policja rypie kiboli po łbach.
A reszta Twojej wypowiedzi to bełkot. Rozmawiamy o czasach współczesnych, a nie latach 90 tych czy 00. W obecnych czasach łapówkarstwo w Policji praktycznie nie istnieje. Jak jest to marginalne. Tak samo nie widziałem by w ciągu ostatnich 6-8 lat policja choć raz przegrała z kibolami w starciu ;).
Jak mnie bawią te bzdety "za rządów PIS" Teraz wołacie na nich PISlicja, a 6 lat temu wołaliście POlicja. Wcześniej znowu PISlicja. Jak dla mnie jesteście stadem baranów, którzy beczą jak im zagrają. Policja stoi tam gdzie stała od zawsze. Na straży władzy i ustroju. Władzy wybranej w demokratycznych wyborach przez naród. Tak stanowi nasza konstytucja i rota policyjna. Służba narodowi oznacza służbę władzy w kraju. Czemu? Bo naród wybiera spośród siebie przedstawicieli do sprawowania władzy. Tym właśnie jest rząd. To rząd tworzy prawo. Nie policja. To rząd wprowadził obostrzenia, nie policja. To społeczeństwo wybrało rząd, a nie policja :) Opozycja i rządzący zamieniają się od 30 lat miejscami ciągle wybierani na zmianę przez głupie społeczeństwo, które za SWOJE głupie wybory obwinia.. policje xD Troglodyci bez kitu
I pisze się Artykuł, a nie artykół xD W szkole oprócz lekcji czytania ze zrozumieniem przydałoby Ci się też doszkolenie z ortografii
A bardzo jestem ciekawy kto tego byłego kontrterrorystę i dzielnicowego złapał. Babcia kasia? Czy może właśnie policja? Ja codziennie słyszę o sprawcach morderstw, gwałtów, rozbojów, którzy są łapani przez policję. Każdego jednego dnia. Wejdź sobie na dowolną stronę dowolnej komendy powiatowej, gdzie masz dziesiątki artykułów z łapania przestępców, na których widok byś zesrał się ze strachu xD
"Macie łapać nietrzeźwych kierowców i poszukiwanych przestępców" ale nie wolno wam robić kontroli trzeźwości i legitymować ludzi xD F*ck the logic
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 kwietnia 2021 o 19:10
Policja ma ważniejsze sprawy niż ściganie takich przestępców. Musi pilnować domu tow. Prezesa. Rzeczpospolita Polska, to demokratyczne państwo praw. Podobno. Widziano Yeti. Podobno.
@Maxim212 Dom prezesa nie byłby pilnowany przez takie siły, gdyby pod dom WICEPREMIERA nie podchodziło tysiące osób, z których część krzyczy o samosądzie :D
Wolisz sytuacje jak z USA, gdzie policji było za mało by ochronić capitol i capitol police musiało strzelać?
Dodatkowo za zabezpieczenie protestów itd odpowiadają Oddziały Prewencji Policji. Oni nie zamują się niczym innym jak tylko zabezpieczeniem imprez, meczy, przejazdów kibiców itd. Więc nie wpływa to w żaden sposób na łapanie przestępców :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2021 o 11:03
Tow. Prezes uważa się za bonzę, którego wszyscy mają sławić jak kiedyś wychwalano Stalina.
O patrol policji na ulicy trudno, czas reakcji na telefoniczne zgłoszenie o przestępstwie liczy się w godzinach, ale tow. Prezes jest bezpieczny.
@Maxim212 Ale do Ciebie dociera Polski język? XD Dom prezesa ochraniają siły, które zajmują się zabezpieczeniami imprez masowych. Zadaniem tych ludzi nie jest łapanie przestępców tylko zabezpieczanie imprez masowych, zgromadzeń i protestów. Do tego są szkoleni i tym się CODZIENNIE zajmują. Więc nawet jakby ich tam nie było to by jechali za jakimiś kibicami czy stali gdzieś indziej.
Patrol pieszy na ulicy to szczyt głupoty, do niczego nikomu nie potrzebny. Nic nie może zrobić, nikogo zatrzymać, żadnych kwitów napisać. A dogonić na piechotę człowieka ubranym na sportowo będąc w mundurze z bronią pasem i wyposażeniem to cud.
Nie wiem za kogo prezes się uważa, nigdy z nim nie gadałem, ale ty chyba tak skoro mowisz takie rzeczy ;)
@Taymishi Imprezą masową jest dom tow. Prezesa...
@Maxim212 "tylko zabezpieczanie imprez masowych, ZGROMADZEŃ I PROTESTÓW"
polska język trudna język?
@Taymishi Ochrona porządku na stadionie sportowym robiona jest przez znacznie mniejsze siły niż kordon wokół willi tow. Prezesa.
@Maxim212 Skąd to wiesz? Dane? Statystyki? Liczby? Czy chodziłeś i liczyłeś?
Ale faktycznie, zazwyczaj są to mniejsze siły. . Zadymiarzy na stadionie będzie parudziesięciu. Pod domem WICEPREMIERA było naście tysięcy ludzi :D W stanach by tam stała gwardia narodowa uzbrojona w ciężkie karabiny :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 kwietnia 2021 o 0:58
@Taymishi Regularnie jestem na meczach piłkarskich i mam porównanie. A nasze Wojska Obrony Terytorialnej to raczej będą uzbrojone w Kropidła wz. JP2 a latać będą na latawcach strategicznych wz. AnMać 1
@Maxim212 WOT to nie Gwardia Narodowa. Ma całkiem inne zadania i do całkiem innych rzeczy jest wykorzystywana. To raz.
Dwa, że skoro jeździłeś na mecze to powinieneś wiedzieć jak brutalnie umieją być pacyfikowani kibole. Nikt się z nimi nie patyczkuje. Natomiast pod domem prezesa nawet pałek nie użyto, o armatkach wodnych czy pociskach gumowych, koniach, psach i reszcie śpb nie wspominając. Także nie porównuj bo to błazenada
@Taymishi wiem, że oprawiasz tow. Prezesa w złote ramki. Twoje prawo. Ja przeciwnikiem tego bufona.
Nasze wojsko to, z całym szacunkiem dla uczciwych, obecnie, błazenada a nie wojsko. Gdyby miało dojść np. do przewrotu wojskowego w Polsce, to odbyłoby się to według schematu: grupa kaprali pod dowództwem sierżanta wyprowadzi na Warszawę czołgi. Oba, które mają paliwo i są sprawne. A nalot na domniemane pozycje wrogów tow. Prezesa zrobi XXXI Pułk Latawców Strategicznych.
@Maxim212 Widzę, że jesteś biegłym z zakresu wirusologii, prawa i nawet wojskowości :D
I czy ja w którymkolwiek miejscu broniłem lub popierałem PIS? Ja stwierdzam stan faktyczny. Oddziały zabezpieczające dom prezesa to OPP - fakt
Są tam bo ludzie zbierają się pod jego domem, jest wicepremierem Polski. - fakt.
WOT to nie Gwardia Narodowa tylko 5 rodzaj sił zbrojnych - fakt.
To Ty ciągle wklejasz wątki prezesa i polityczne. Nie wiem masz jakieś kompleksy czy coś? JA na PIS nie głosowałem ;)
@Taymishi, piszesz, że nie głosujesz na PiS, a bronisz tow. Prezesa jak niepodległości. Przeczytaj to, co wypisujesz. Aha, ja nie bawię się w cezurę i nie każę określać twoich wypowiedzi jako poniżej poziomu. Czyżby wróciło nowe? Ale głównej kwatery nie mają cenzorzy przy ul. Mysiej w Warszawie.