Paczka z Chin leci samolotem a nie statkiem, to raz. Dwa, że kontenerami ciągną hurtownicy i producenci mający fabryki w Chinach, ewentualnie gabaryty. A po 3 i najważniejsze, kanał Sueski nie jest jedyną drogą. Po zablokowaniu kanału, kontenerowce poszły dookoła Afryki, starą trasą, która była do połowy XIX wieku gdy jeszcze kanału nie było. Wiadomo, że dłuższa, bardziej kosztowna, ale jako alternatywa była wybierana.
@loloskolos ja by latały samolotami, to transport był by droższy niż zawartość większości przesyłek, 99,5 % towarów z Chin do Europy dociera droga morską
@Matnet77 Cieszę się, że się napociłeś tworząc tę odpowiedź na mój post. Poświęcę Ci swój czas i odpowiem. Zamawiam z Chin paczki na kwotę średnio około 5000 zł rocznie. Żadna z moich paczek jeszcze NIGDY na przełomie 7 lat nie była dostarczana drogą morską, zawsze jest to droga powietrzna. To teraz może definicja paczki: PACZKA to zawsze tylko 1 element, 1 sztuka, 1 opakowanie. PACZKA – „ to rzecz lub rzeczy umieszczone w pojedynczym opakowaniu”.
@Geoffrey tydzień to zastój, a rozładowanie korka zajmie jeszcze jakiś czas, nagle nie przepuszczą 400 statków. Przepustowość kanału to 60 statków na dobę w obu kierunkach.
@Geoffrey @glup Do tego trzeba jeszcze doliczyć kolejkę która powstanie przed europejskimi portami. Rozładunek i załadunek też trwa. Ci co plyną dookoła Afryki mogą zdążyć dopłynąć do portu zanim zrobi się tam nowy zator.
Świat nie wyciągnął wniosków z pandemii, w której musiał ściągać samolotami z Chin tak banalne rzeczy jak maseczka z fizeliny czy gumowe rękawiczki. Teraz kolejne ostrzeżenie uzależnienia się od Chin, wystarczył zablokowany kanał na kilka dni i już popłoch w Europie. W tej sytuacji wygrały Chiny co jasne, ale i także Egipt, który zyskał ogromną kartę przetargową na przyszłość, mając w garści handel Azji z Europą.
Harmonogram i cele określone przez NWO: -Przewidywane całkowite awarie łańcucha dostaw, niedobory zapasów żywności, leków, duża niestabilność gospodarcza. Przewidywany termin, drugi kwartał 2021r.
Proste rozwiazanie: Nie kupuj chińskich bubli, tylko nasze, Kraków produkty. Pomożesz przy okazji naszej gospodarce, z której później sam będziesz czerpał, zamiast wspierać chinska inwazję na nas.
Paczka z Chin leci samolotem a nie statkiem, to raz. Dwa, że kontenerami ciągną hurtownicy i producenci mający fabryki w Chinach, ewentualnie gabaryty. A po 3 i najważniejsze, kanał Sueski nie jest jedyną drogą. Po zablokowaniu kanału, kontenerowce poszły dookoła Afryki, starą trasą, która była do połowy XIX wieku gdy jeszcze kanału nie było. Wiadomo, że dłuższa, bardziej kosztowna, ale jako alternatywa była wybierana.
@loloskolos ja by latały samolotami, to transport był by droższy niż zawartość większości przesyłek, 99,5 % towarów z Chin do Europy dociera droga morską
@Matnet77 Cieszę się, że się napociłeś tworząc tę odpowiedź na mój post. Poświęcę Ci swój czas i odpowiem. Zamawiam z Chin paczki na kwotę średnio około 5000 zł rocznie. Żadna z moich paczek jeszcze NIGDY na przełomie 7 lat nie była dostarczana drogą morską, zawsze jest to droga powietrzna. To teraz może definicja paczki: PACZKA to zawsze tylko 1 element, 1 sztuka, 1 opakowanie. PACZKA – „ to rzecz lub rzeczy umieszczone w pojedynczym opakowaniu”.
Ojj jakbyś pracował na statku to byś się nie dziwił. Nie takie akcje już widziałem.
Moja samolotem leci.
Nie boją się że przyjdzie sztorm i się poobijają o siebie ?
Blokada kanału trwała tydzień. Trzy tygodnie poczekają ci, których armatorzy przestraszyli się i popłynęli dookoła Afryki.
@Geoffrey tydzień to zastój, a rozładowanie korka zajmie jeszcze jakiś czas, nagle nie przepuszczą 400 statków. Przepustowość kanału to 60 statków na dobę w obu kierunkach.
@Geoffrey @glup Do tego trzeba jeszcze doliczyć kolejkę która powstanie przed europejskimi portami. Rozładunek i załadunek też trwa. Ci co plyną dookoła Afryki mogą zdążyć dopłynąć do portu zanim zrobi się tam nowy zator.
Tyle, że paczki z Chin lecą samolotem...
Świat nie wyciągnął wniosków z pandemii, w której musiał ściągać samolotami z Chin tak banalne rzeczy jak maseczka z fizeliny czy gumowe rękawiczki. Teraz kolejne ostrzeżenie uzależnienia się od Chin, wystarczył zablokowany kanał na kilka dni i już popłoch w Europie. W tej sytuacji wygrały Chiny co jasne, ale i także Egipt, który zyskał ogromną kartę przetargową na przyszłość, mając w garści handel Azji z Europą.
Dookoła Afryki i piraci po drodze
Harmonogram i cele określone przez NWO: -Przewidywane całkowite awarie łańcucha dostaw, niedobory zapasów żywności, leków, duża niestabilność gospodarcza. Przewidywany termin, drugi kwartał 2021r.
Trochę statków tam czeka: https://www.marinetraffic.com/pl/ais/home/centerx:32.9/centery:29.6/zoom:8
Teraz to dopiero będzie akcja kto jest za kim (przepraszam pan tu nie stał)
Paczki latają samolotami.
Proste rozwiazanie: Nie kupuj chińskich bubli, tylko nasze, Kraków produkty. Pomożesz przy okazji naszej gospodarce, z której później sam będziesz czerpał, zamiast wspierać chinska inwazję na nas.