@andre53 czyli jak pojedziesz na wycieczkę, wynajmiesz pokój to możesz nasrać na środku bo opłaciłeś nocleg???
Płacę podatki noż rozwaliłeś system ... to nie oznacza, że możesz robić syf bo ci to nie przeszkadza, tak samo może powiedzieć ktoś kto rzuca pety z papierosów, papierki/śmiecie, po prostu pewne konwenanse zachowań obowiązują w społeczeństwie, często zwie się to kulturą tudzież wychowaniem wyniesionym z domu.
Chłop na wsi gonuj nie zostawia na podwórku, a i z chlewu, obory, czy stajni regularnie obornik wybiera do gnojwni powiedzieć więc komuś, że mu nie przeszkadza bo ze wsi to obraza dla ludzi ze wsi.
@Korek_be Czy prawica nie wiąże się z konserwatyzmem? Konserwatyzm to właśnie (wręcz z definicji!) wyraz chęci obrony istniejącego porządku społecznego.
@Korek_be Właśnie to samo chciałem napisać, aż mnie spiekliło jak ktoś porządek społeczny podpina pod "prawicę" mimo że w większości cywilizowanych krajów jest to norma bez względu na to czy rządzi lewica czy prawica. Nie mówiąc już o fakcie że te "30 lat temu" była właśnie skrajna lewica w Polsce, czysty socjalizm przekształcony w całkowity komunizm, ale co tam, trzeba rzucić taką głupotę bez znajomości pojęć.
@Kxz witamy na lewatywatorach. widziałeś tu ostatnio coś nie związanego z polityką? wszystko już tu obracają w ścieki, nawet jak demotywator wydaje się być niewinny to poczytaj komentarze.
@Kxz calkowity komunizm, to calkowity brak wlasnosci prywatnej, calkowity zamordym i brak wolnosci, calkowita kontrola partii nad kazdym elementem zycia i panstwa. w Polsce nigdy czegos podobnego nie bylo
@Korek_be Są Ludzie, którzy nawet w gównie dopatrzą się polityki zamiast zwykłej kultury. Tyleż żałosne co niesamowite, że już nawet srając jesteś PiS iorem albo POpaprańcem.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
22 kwietnia 2021 o 18:11
Kiedys byl dozorca, ktory ogarnial klatki schodowe i teren wokol domu, łącznie z psimi kupami. Mysle, ze to bylo dobre, bo procz porzadku na osiedlu bylo duzo miejsc pracy dla osob mniej zaradnych w zyciu. Teraz trzeba troche tych obowiazkow przejac na siebie i ch@j.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 kwietnia 2021 o 15:21
@Observator kurczę nie wiem jak ci to napisać dozorca/sprzątaczka dalej istnieją, nie mniej tak jak piszesz pewne rzeczy trzeba zrobić samemu, przecież nie oczekujesz też od sprzątaczki w hotelu by spuszczała po tobie wodę w kiblu;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 kwietnia 2021 o 17:44
@tomnbb To miała być moja karta pułapka w komentarzach wyżej ale nikt w nią nie wdepnął. Wystarczy zobaczyć że stany konserwatywne mają z reguły dużo czystsze miasta niż stany liberalne obyczajowo. Podobnie jest również w Europie, wystarczy spojrzeć np. na konserwatywną Szwajcarię a liberalną obyczajowo Anglię. Kto był, ten wie gdzie jest czysto a gdzie śmieci luzem walają się po ulicy w piątkowy wieczór.
Nie wiem ile trzeba miec w sobie nienawisci do strony przeciwnej, zeby gladko polaczyc sprawe buraka niesprzatajacego po swoim psie z pogladami prawicowymi! Znam kilku komuchow, a wiec Twoich pobratymcow, dla ktorych 'kiedys to bylo lepiej'. Klepali sekretareczki po dupeczkach, gonili pedalow i namawiali laski na picie, bo beda latwiejsze. Z prawica nie maja nic wspolnego ale za to wiele z takimi jak Ty, lewakami. Ale jakby sie tak zastanowic, to Twoje zachowanie jest typowe dla lewicowych piewcow tolerancji. Tolerancja tak, ale tylko jak masz poglady zbiezne z ich wlasnymi. Inaczej cie zgnoja. Skrytykujesz pladrowanie sklepow w ramach BLM - rasista! Zwolnic z pracy! NATYCHMIAST!!! Opresyjna wiekszosc, powiadasz?? Jak sam zauwazyles/-as, nie wiadomo jak mozna dzis nazwac Murzyna! Tak, okreslenie przestarzale itd, ale bez konotacji niewolniczo-kolonialnych, bo takowych nie mielismy! Ale dzis, dzieki tolerancyjnym srodowiskom, nie wiadomo jak sie odezwac, bo zaraz robia nagonke, obrazaja i daza do wyrzadzenia krzywdy (vide np wspomniane wczesniej zwolnienie). Paradoksem jest, ze to Wy widzicie kolor, my, wiekszosc, widzimy czlowieka: jaki rwetest podniesliscie, kiedy maly czarny chlopiec reklamowal bluze z napisem 'best monkey in..'. My widzielismy malego chlopca, wy zobaczyliscie... Tyle w temacie tolerancji
@gust
Autor demota nic nie pisał o blm. Pisało bardzo konkretnych zachowaniach które miały miejsce w Polsce i dalej mają miejsce w tym naszym pięknym kraju. Słabe jest to że każdą osobę która piętnuje złe zachowanie po stronie polskiej tak zwanej prawicy, nazywa się mianem lewaka bo jak lewaka to wiadomo he he komunisty. Dodam jeszcze tyle że nasza wspaniała Polska konfeo prawica nie ma zielonego pojęcia na czym polega problem z blm.
@gust Prawica opiera się na konserwatyzmie. A konserwatyzm to poparcie dla utrzymania istniejącego porządku społecznego. Oczywiście nie każda zmiana jest dobra, ale używanie argumentu, że tak było zawsze więc tak powinno zostać to domena konserwatyzmu. Dlatego "prawicowe kiedyś" to uzasadniony zwrot.
Za to ton Twojej wypowiedzi, wkładanie autorowi w usta słów w tematach których nawet nie poruszał, wyzywanie od komuchów itp. świadczą że to w Tobie jest masa nienawiści... chyba że właśnie trafiło tak do Ciebie, bo podświadomie zdałeś sobie sprawę, że autor ma rację.
Przeczytaj że zrozumieniem. Jakkolwiek masz rację, że prawica ma sporo wspolnego z konserwatyzmem, tak też i ludzie o lewicowych poglądach lubią jak było. Innymi słowy, nie jest to domena prawicy, jak autor sugeruje. Nie napisałem że jest, a że komuchy, czyli ludzie o lewicowych pogladach wola jak było. Na napisałem komuchy, żeby podkreślić raz dawność, dwa stanowczość lewicowych poglądów. Napisałem o innych rzeczach jako o pierwszym lepszym ale wyrazistym przykładzie 'wspaniałości' progresu tak narzucanego przez środowiska lewicowe. I dalej, oczywiście że ja jestem ten zły, pełen nienawiści, bo nie-lewicowiec. Ale mi wypada. Ale lewicowcowi??
Ależ nie zrozumiałeś przekazu. Tu nie chodzi o krytykę prawicy bo takowej tam nie było. Tam był paszkwil na prawicę.i nie mylić pisem. Dlatego napisałem, że nawet komuchy, a więc głęboko lewicowi, wola jak było, więc nie jest to domena prawicy, mimo oparcia na konserwatyzmie. Skad wiesz że koło w czerwonej kurteczce, to prawaki? Zapewne ty i autor demota zalozyliscie, że musiał to być prawaki, co? Jesteście uprzedzeni? To raz. Dwa, prawica na polskiej scenie politycznej, to nie PiS. Nie myl pojęć, bo to dopiero jest słabe. A BLM wspomniane jako jaskrawy przykład bezmyślnego progresu lewicy-skrytykuj plądrowanie sklepów, to jesteś rasistą! Zero miejsca na krytykę. Rozumiem, że Czarni mają za co wychodzić na ulicę, ale nie mają prawa plądrować sklepów.
W temacie o niesprzątani po psie wrzucić politykę, przypisać pod to prawicowy elektorat i do tego żałośnie zaatakować prawicę to trzeba być dzbanem niesamowitym.
Podziwiam właścicieli psów w mieście. Ja dawno temu swojego przywiozłem na tydzień do dużego miasta... od tamtej pory dałbym zakaz na posiadanie psów w mieście (za wyjątkiem pracujących).
Poświęcanie mu czasu przez ten tydzień to jak dwa etaty... a gdybym tego nie robił to wolałbym nie mieć psa żeby się nie męczył. Chociaż.... może jak by od urodzenia mieszkał w mieście i nie wiedziałby co to znaczy móc biegać pół dnia.
A od fragmentu o prawicowości bełkot. Jest, było i będzie tak samo. Wystarczy poczytać jak się ludzie źle prowadzili w średniowieczu. Od np. pijaństwa kleru po rozpustę seksualną przeciętnych ludzi. Walka jest ta sama i o to samo.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
20 kwietnia 2021 o 19:49
Prawicowej narracji ? A to uogólnienie, to niby z jakiej to takiej parady, że zacytuję Nikusia ? Co tu mają do rzeczy poglądy polityczne ? Dalej przestałam czytać, co wielki zbawiciel świata i wychowawca sąsiadów jeszcze ma do opowiedzenia.
@Ulka1985 Kultura na wysokim poziomie, nie ma co. Wypowiadam się, aby zwrócić uwagę na to, że jej brak nie ma nic wspólnego z poglądami politycznymi. Chamem czy brudasem może być i lewicowiec i prawicowiec i centrowiec. I kobieta i mężczyzna i obojnak, Homo, hetero, biały, czarny i żółty. Po prostu każdy.
to zmyslona historyjka w celu promowania narracji progresywnych lewakow.
A tak poza tym, kupy sa potrzebne, to nawoz dobry na wzrost roslin i ich obfite kwitnienie, ale czy psie kupy to nie wiem, ale wiem ze lewacy sa jak kupa (z wielu powodow), oni tez sa potrzebni, bez tego nawozu niemoglby zakwitnac kwiat ludzkosci, i to nie jest ich ostatnie slowo.
Czerwona kurteczka to raczej wolnościowiec:P. Człowiek który uważa że społeczeństwo chce nałożyć na niego obciążenia aby społęczeństwo na tym zyskiwało a on tracił, kiedy jemu to do szczęścia wcale potrzebne nie jest. Historyjkę z demota można interpretować na wiele sposobów.
Mnie wkurza ten bełkot o "opresyjnej większości". Mam inne poglądy od większości, więc jestem represjonowaną mniejszością i wszyscy mają się MNIE słuchać, bo są opresyjną większością, zatem JA nie mam powodu by akceptować ich większościowe zasady... A jak nie, to będę się darł, że jestem represjonowany.
Z drugiej strony... kupa psa przeszkadza. Kupa kota, gołębia, kaczki, karalucha, muchy, dzika czy jelenia jest cudowną częścią natury, która tęczowo znika zaraz po zrobieniu i nikomu nie przeszkadza. Nie leżą na trawnikach, nie spadają na chodniki... Cud.
@Madrian_PL Tym bardziej, że każdy jest w jakiejś mniejszości takiej czy innej - mamy tyle różnych cech, że zawsze z czymś się wyróżniamy z tłumu :-) Po prostu człowiek to człowiek, ma swój unikalny zestaw cech i każdy jest inny. Łączą nas jakieś wspólne cechy, np jesteśmy Polakami, ale już każdy inaczej tą polskość rozumie... Każdy ma swoje interesy, swoje poglądy... nie qmam tej grupowej paranoi i tej bliżej nieokreślonej "większości" - to po prostu słowo-klucz gdzie wrzucam każdego kto mi się nie podoba (w tym wypadku kolesia co nie sprząta po psie LOL)
Jakiej kurła prawicowej narracji?! "Kiedyś to było" to mówią albo ludzie pamiętający gumy kulki i donaldy, albo ludzie pamiętający głęboki PRL jako dorośli. Ale to nie jest prawactwo, ani lewactwo. To jest dzbaniarstwo.
A przepraszam autor posta na fejsie - Konrad Dulkowski - to wg FB - - prezes Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych - reżyser, dramatopisarz. Więc już wiadomo po co dorzucił ten przysryw do którejś ze stron politycznego sporu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 kwietnia 2021 o 22:43
Zapomniałeś napisać, że to katolik z krzyżykiem na szyji I biały suprymatysta głosujący na konfederację. Łysiejący rudy, w okularach i z nadwagą.To, że prawicowiec to już się dowiedzieliśmy.
Lewactwo to jednak stan umysłu. Niedorozwoje potrafią wymyślić uroczą historyjkę by sprzedaje swoje chore poglądy
Mieszkam na osiedlu z lat 70. Do niedawna głównymi mieszkańcami byli emeryci z poglądami z poprzedniej epoki. Gdy się tu wprowadzaliśmy z żona prawie 20 lat temu z jej jamnikiem zawsze sprzątaliśmy po nim gdy zrobił swoje. Ile się nasłuchaliśmy od tych wszystkich babć! Co kilka dni któraś robiła nam awanturę o to, że my zbieramy to w woreczek i wyrzucamy do kosza. Bo przecież jak tak będziemy robić to im też każą, ale one maja już swoje lata i nie mogą się schylać! Czasy się zmieniły, pokolenia na osiedlu zaczęły się wymieniać, teraz mało kto nie sprząta po swoim psie - na trawnikach zrobiło się czysto i schludnie.
@Fryta77 to był właśnie PRL. Jak się wprowadziliście to byliście jak przodownicy pracy. Przodownik pracy robił ponad normę i władza go za to chwaliła, przedstawiała jako przykład. A potem podnosiła normy wszystkim. Dlatego przodowników się nienawidziło. Ta nienawiść się potem przenosiła wszędzie tam, gdzie ktoś robił coś więcej, lepiej niż norma. Np. za dobrze się uczył w szkole, to od rówieśników dostawał po łbie i był wyzywany od kujonów. Dopiero współczesne pokolenie, które na sobie nie poznało skutków "szkodliwości przodowników" na szczęście nie rozumie jak można robić komuś problem o to że ktoś się z czymś wychyla do przodu.
@arca
Bardzo ciekawa i trafna analogia:)
Wychowany w latach 90-tych często "ponad normę" odczuwałem.
Tą bylejakowatość u starszych pokoleń, która wywoływała zdziwienie, gdy robiło się coś ponad stan.
@michalSFS a daj spokój. Jako nastolatek zacząłem się pasjonować fotografią. Ale nie jak wszyscy, że rodzinka w komplecie na tle czegoś tam. Tylko zdjęcia architektury, krajobrazu, potem odkryłem fotografię makro. Spodobało się to jednej nauczycielce i ogarnęła mi gablotkę na korytarzu w szkole, gdzie zrobiliśmy wystawę moich zdjęć. Jaka była reakcja innych? "Phi! Widać, że mu się w domu nudzi". Teraz te zdjęcia nadal tam wiszą, bo szkoła została kila lat temu mocno przebudowywana i jest to teraz bezcenna pamiątka tego jak ona wyglądała dawniej.
Działałem w różnych organizacjach na studiach, poza nauką i normalną pracą w wakacje (w późniejszym okresie za granicą). Część wykładowców podchodziła normalnie, ale zdarzali się tacy, którzy wypominali, że zajmuję się głupotami zamiast skupić na jednej rzeczy. Finalnie połączyłem zainteresowania z pracą, połączyłem zawody i teraz robię to, co chcę. Nie mam szefa, sam sobie planuje robotę. Utrzymuje z tego rodzinę.
Gdy gdzieś pojawię się na uczelni, to ci narzekający pierwsi odzywają się i chwalą, że byłem wybitnym studentem. A nie byłem:)
Za to na mojego ojca ludzie na wiosce patrzyli jak na wariata, bo zamawiał w kiosku Ruchu różne gazety dla mnie (czasy mojej szkoły podstawowej). Żyliśmy skromnie, ale rodzice odkładali na to i na książki. W kiosku trzeba było załatwić z panią, aby zamówiła jakieś numery i odłożyła je. Miałem swoją teczkę:) Trafiały do niej "Dinozaury", "Zwierzaki", "Wiedza i życie", te miesięczniki o nauce do segregatorów - nie pamiętam już nazwy i kilka innych. Dla ludzi, których głównym zainteresowaniem były plotki, było to bardzo dziwne.
A, że w tamtych czasach, mama nie była typową kurą domową, tylko skończyła dwa kierunki studiów wyższych, to w ogóle byliśmy jakimiś odchyleńcami. Niemile widziane to było:)
Jedyne mądrości to te zdania zaczynające się od "kiedyś".... poprawnisiu. Czekam jeszcze jak sąsiad się ze mną napije piwka a później zakapuje jak puszczę głośno muzykę bo do tego dąrzymy.
Przepraszam, ale co ma opresyjnosc do psiej kupy? To niby ona jest tym oprawcą czy ktoś robi po prostu musi się wyżalić jak mu/jej jest w życiu źle, bo nie potrafi sobie poradzić. Jedni mówią że kiedyś było lepiej inni że gorzej. Z ludzka opinia jest jak z d... Każdy ja ma i nie zawsze Mo, na się z nią zgadzać. Trzeba to zaakceptować i żyć dalej, a wtedy życie staje się prostsze
W dzieciństwie miałem psa... jako szczyl wyłaziłem z nim na spacer i nie ważne czy załatwił swoją potrzebę na chodniku czy gdzieś na trawniku, to po nim sprzątałem.. bo tak mi powiedzieli rodzice że kupę po psie trzeba sprzątnąć by sobie ktoś butów nie upaskudził. na dzikich łąkach tyllko tego nie robiłem chyba że zrobił na ścieżce którymi chodzą ludzie na spacery. Sprzątam po swoim piesku po dziś dzień i korona mi z głowy nie spada
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 kwietnia 2021 o 3:06
Tu nie chodzi oto na którą stronę masz ustawiony kompas czy na lewą czy na prawą tylko jaką masz kulturę osobistą. Bo możesz być komuchem i być albo burakiem z pod budki z piwem który rechocze i czepia się wszystkich i możesz być obywatelem który normalnie porozmawia nawet z kimś z kim się w jakiś poglądach nie zgadza. I odwrotnie jak ktoś ma poglądy prawicowe to może być też kimś takim jak napisałem powyżej.
Nie wiem co ma z tym wspólnego prawica. 35 lat temu to bardziej komuna jeszcze była, a gość też wygląda na tego co mu się podoba 500+ itp. więc jest za socjalem (tak samo jak autor mogę to wywnioskować).
Już odbijając od tego myślę, że po prostu powinny być strefy gdzie jest zakaz wyprowadzania psów i tam gdzie je wolno wyprowadzać, więc problem z wdepnięciem miałby ew. właściciel psa no i też jest to swego rodzaju nawóz.
Nie wiem dlaczego lewacka patologia nazywa blokową patologię prawicą. Zrobienie ze sprawy kultury i dobrego wychowania sprawy politycznej to jest naprawdę lewacka manipulacja level 100.
Czytam sobie do połowy i myślę super gość, a potem nagle psia kupa stała się elementem walki grup mniejszościowych z opresyjną większością... Co za bzdura.
...a 200 lat temu na czerwono mógł się ubierać tylko cesarz albo kardynał. A takich bezczelnych smarkaczy chłostali na rynku i wszyscy klaskali. NB ja po psie sprzątam i chyba jeszcze kogoś nauczyłem.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 września 2021 o 9:05
Psy, srały srają i będą srały. Sprzątanie po nich to paranoja.
@andre53 proste
@andre53 nie paranoja tylko kultura, nie każdemu odpowiada mieszkanie w kurniku. Gdzie na 2m2 trawnika wystają kupienie po pupilach.
@vilakazi skąd ci przyszło łączenie tego zdarzenia z prawilnością? Tak jakbyś nigdy nie słyszał tekstu za komuny to było...;)
@Tibr Płacę podatki i to sprzątanie też opłacam. mnie to nie przeszkadza.
@andre53 czyli jak pojedziesz na wycieczkę, wynajmiesz pokój to możesz nasrać na środku bo opłaciłeś nocleg???
Płacę podatki noż rozwaliłeś system ... to nie oznacza, że możesz robić syf bo ci to nie przeszkadza, tak samo może powiedzieć ktoś kto rzuca pety z papierosów, papierki/śmiecie, po prostu pewne konwenanse zachowań obowiązują w społeczeństwie, często zwie się to kulturą tudzież wychowaniem wyniesionym z domu.
Chłop na wsi gonuj nie zostawia na podwórku, a i z chlewu, obory, czy stajni regularnie obornik wybiera do gnojwni powiedzieć więc komuś, że mu nie przeszkadza bo ze wsi to obraza dla ludzi ze wsi.
@Tibr Ale tu kmiotów polackich bez kultury. Masakra.
Sprzątanie po psie to nie paranoja. To zwykła kultura.
Ale z tym "prawicowym kiedyś" to już bełkot niesamowity.
@Korek_be Czy prawica nie wiąże się z konserwatyzmem? Konserwatyzm to właśnie (wręcz z definicji!) wyraz chęci obrony istniejącego porządku społecznego.
@Korek_be Właśnie to samo chciałem napisać, aż mnie spiekliło jak ktoś porządek społeczny podpina pod "prawicę" mimo że w większości cywilizowanych krajów jest to norma bez względu na to czy rządzi lewica czy prawica. Nie mówiąc już o fakcie że te "30 lat temu" była właśnie skrajna lewica w Polsce, czysty socjalizm przekształcony w całkowity komunizm, ale co tam, trzeba rzucić taką głupotę bez znajomości pojęć.
@Kxz witamy na lewatywatorach. widziałeś tu ostatnio coś nie związanego z polityką? wszystko już tu obracają w ścieki, nawet jak demotywator wydaje się być niewinny to poczytaj komentarze.
@Kxz calkowity komunizm, to calkowity brak wlasnosci prywatnej, calkowity zamordym i brak wolnosci, calkowita kontrola partii nad kazdym elementem zycia i panstwa. w Polsce nigdy czegos podobnego nie bylo
@tomkosz no tak, przecież za czasów PRL "to nie był prawdziwy komunizm", zapomniałem.
@Korek_be Są Ludzie, którzy nawet w gównie dopatrzą się polityki zamiast zwykłej kultury. Tyleż żałosne co niesamowite, że już nawet srając jesteś PiS iorem albo POpaprańcem.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 kwietnia 2021 o 18:11
Kiedys byl dozorca, ktory ogarnial klatki schodowe i teren wokol domu, łącznie z psimi kupami. Mysle, ze to bylo dobre, bo procz porzadku na osiedlu bylo duzo miejsc pracy dla osob mniej zaradnych w zyciu. Teraz trzeba troche tych obowiazkow przejac na siebie i ch@j.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 kwietnia 2021 o 15:21
@Observator kurczę nie wiem jak ci to napisać dozorca/sprzątaczka dalej istnieją, nie mniej tak jak piszesz pewne rzeczy trzeba zrobić samemu, przecież nie oczekujesz też od sprzątaczki w hotelu by spuszczała po tobie wodę w kiblu;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 kwietnia 2021 o 17:44
@Tibr Nie przeciagaj struny bo zaraz padnie pytanie "A co to kibel w hotelu" i mi się jeszcze załamiesz. ;)
Gówno demokratycznie wkurza wszystkich. Co ma do tego prawica czy lewica? Chociaż to lewica lubi taplać się w gównianych sprawach....
@tomnbb To miała być moja karta pułapka w komentarzach wyżej ale nikt w nią nie wdepnął. Wystarczy zobaczyć że stany konserwatywne mają z reguły dużo czystsze miasta niż stany liberalne obyczajowo. Podobnie jest również w Europie, wystarczy spojrzeć np. na konserwatywną Szwajcarię a liberalną obyczajowo Anglię. Kto był, ten wie gdzie jest czysto a gdzie śmieci luzem walają się po ulicy w piątkowy wieczór.
Akurat 35 lat temu była końcowa komuna, i osiedla rzeczywiście były obsrane. Element lewicowej narracji.
Nie wiem ile trzeba miec w sobie nienawisci do strony przeciwnej, zeby gladko polaczyc sprawe buraka niesprzatajacego po swoim psie z pogladami prawicowymi! Znam kilku komuchow, a wiec Twoich pobratymcow, dla ktorych 'kiedys to bylo lepiej'. Klepali sekretareczki po dupeczkach, gonili pedalow i namawiali laski na picie, bo beda latwiejsze. Z prawica nie maja nic wspolnego ale za to wiele z takimi jak Ty, lewakami. Ale jakby sie tak zastanowic, to Twoje zachowanie jest typowe dla lewicowych piewcow tolerancji. Tolerancja tak, ale tylko jak masz poglady zbiezne z ich wlasnymi. Inaczej cie zgnoja. Skrytykujesz pladrowanie sklepow w ramach BLM - rasista! Zwolnic z pracy! NATYCHMIAST!!! Opresyjna wiekszosc, powiadasz?? Jak sam zauwazyles/-as, nie wiadomo jak mozna dzis nazwac Murzyna! Tak, okreslenie przestarzale itd, ale bez konotacji niewolniczo-kolonialnych, bo takowych nie mielismy! Ale dzis, dzieki tolerancyjnym srodowiskom, nie wiadomo jak sie odezwac, bo zaraz robia nagonke, obrazaja i daza do wyrzadzenia krzywdy (vide np wspomniane wczesniej zwolnienie). Paradoksem jest, ze to Wy widzicie kolor, my, wiekszosc, widzimy czlowieka: jaki rwetest podniesliscie, kiedy maly czarny chlopiec reklamowal bluze z napisem 'best monkey in..'. My widzielismy malego chlopca, wy zobaczyliscie... Tyle w temacie tolerancji
@gust
Autor demota nic nie pisał o blm. Pisało bardzo konkretnych zachowaniach które miały miejsce w Polsce i dalej mają miejsce w tym naszym pięknym kraju. Słabe jest to że każdą osobę która piętnuje złe zachowanie po stronie polskiej tak zwanej prawicy, nazywa się mianem lewaka bo jak lewaka to wiadomo he he komunisty. Dodam jeszcze tyle że nasza wspaniała Polska konfeo prawica nie ma zielonego pojęcia na czym polega problem z blm.
@gust Prawica opiera się na konserwatyzmie. A konserwatyzm to poparcie dla utrzymania istniejącego porządku społecznego. Oczywiście nie każda zmiana jest dobra, ale używanie argumentu, że tak było zawsze więc tak powinno zostać to domena konserwatyzmu. Dlatego "prawicowe kiedyś" to uzasadniony zwrot.
Za to ton Twojej wypowiedzi, wkładanie autorowi w usta słów w tematach których nawet nie poruszał, wyzywanie od komuchów itp. świadczą że to w Tobie jest masa nienawiści... chyba że właśnie trafiło tak do Ciebie, bo podświadomie zdałeś sobie sprawę, że autor ma rację.
Przeczytaj że zrozumieniem. Jakkolwiek masz rację, że prawica ma sporo wspolnego z konserwatyzmem, tak też i ludzie o lewicowych poglądach lubią jak było. Innymi słowy, nie jest to domena prawicy, jak autor sugeruje. Nie napisałem że jest, a że komuchy, czyli ludzie o lewicowych pogladach wola jak było. Na napisałem komuchy, żeby podkreślić raz dawność, dwa stanowczość lewicowych poglądów. Napisałem o innych rzeczach jako o pierwszym lepszym ale wyrazistym przykładzie 'wspaniałości' progresu tak narzucanego przez środowiska lewicowe. I dalej, oczywiście że ja jestem ten zły, pełen nienawiści, bo nie-lewicowiec. Ale mi wypada. Ale lewicowcowi??
Ależ nie zrozumiałeś przekazu. Tu nie chodzi o krytykę prawicy bo takowej tam nie było. Tam był paszkwil na prawicę.i nie mylić pisem. Dlatego napisałem, że nawet komuchy, a więc głęboko lewicowi, wola jak było, więc nie jest to domena prawicy, mimo oparcia na konserwatyzmie. Skad wiesz że koło w czerwonej kurteczce, to prawaki? Zapewne ty i autor demota zalozyliscie, że musiał to być prawaki, co? Jesteście uprzedzeni? To raz. Dwa, prawica na polskiej scenie politycznej, to nie PiS. Nie myl pojęć, bo to dopiero jest słabe. A BLM wspomniane jako jaskrawy przykład bezmyślnego progresu lewicy-skrytykuj plądrowanie sklepów, to jesteś rasistą! Zero miejsca na krytykę. Rozumiem, że Czarni mają za co wychodzić na ulicę, ale nie mają prawa plądrować sklepów.
Jeszcze po dzikach, lisach, jeleniach i innej zwierzynie po lasach sprzatajcie bo grzybów zbierać normalnie nie można!
W temacie o niesprzątani po psie wrzucić politykę, przypisać pod to prawicowy elektorat i do tego żałośnie zaatakować prawicę to trzeba być dzbanem niesamowitym.
Nie prawda, że 35 lat temu nikt nie sprzątał po psi i nikomu to nie przeszkadzało. Mi przeszkadzało.
Nie dało się Czerwonej Puchówki nakarmić tą kupą? Morda w trawnik i żryj.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 kwietnia 2021 o 3:24
https://img13.demotywatoryfb.pl//uploads/201806/1529001991_Wvj0Sz.mp4
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2021 o 17:00
Chciałem założyć stronę "Gdzie nasrane?" Jestem jednak jo na 50% i obawiam się ataku psiarzy. Czy taka strona na Facebooku miałaby rację bytu?
@m4ght
Nie mam psa, ale raczej nie chciałbym wchodzić, żeby przeczytać, czy gorsza zobaczyć, gdzie jest wysyp psich kup:)
@michalSFS głównie mi chodzi o to, że co właściciele psów uważają, że ulice są wolne od psich kup, a pieski trzeba kochać.
Właśnie dlatego powinien byc zakaz trzymania psów w tzw. blokach. Nie bedzie wtedy takich dzbanów jak bohater demota i jego autor.
Myślę, że dla takiego ćwoka to co wspólne znaczy niczyje. Przestrzeń wspólna? a to uj. olewam. nie moje, nie na to idą moje podatki. oh.. wait. ;/
Podziwiam właścicieli psów w mieście. Ja dawno temu swojego przywiozłem na tydzień do dużego miasta... od tamtej pory dałbym zakaz na posiadanie psów w mieście (za wyjątkiem pracujących).
Poświęcanie mu czasu przez ten tydzień to jak dwa etaty... a gdybym tego nie robił to wolałbym nie mieć psa żeby się nie męczył. Chociaż.... może jak by od urodzenia mieszkał w mieście i nie wiedziałby co to znaczy móc biegać pół dnia.
A od fragmentu o prawicowości bełkot. Jest, było i będzie tak samo. Wystarczy poczytać jak się ludzie źle prowadzili w średniowieczu. Od np. pijaństwa kleru po rozpustę seksualną przeciętnych ludzi. Walka jest ta sama i o to samo.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2021 o 19:49
No to w końcu jak ta historia się skończyła?
PUCHOWA KURTKA rzucił swoją mądrością i...?
No to w końcu jak historia się skończyła?
PUCHOWA KURTKA rzucił swoją mądrością i...?
Prawicowej narracji ? A to uogólnienie, to niby z jakiej to takiej parady, że zacytuję Nikusia ? Co tu mają do rzeczy poglądy polityczne ? Dalej przestałam czytać, co wielki zbawiciel świata i wychowawca sąsiadów jeszcze ma do opowiedzenia.
@rainboweyes80 , to zmyslona historyjka, autor demota to jeden z social warriors pracujacych dla tej strony i masowo robiacy demoty. Tak to wyglada.
To po h uj sie wypowiadasz?
@Ulka1985 Kultura na wysokim poziomie, nie ma co. Wypowiadam się, aby zwrócić uwagę na to, że jej brak nie ma nic wspólnego z poglądami politycznymi. Chamem czy brudasem może być i lewicowiec i prawicowiec i centrowiec. I kobieta i mężczyzna i obojnak, Homo, hetero, biały, czarny i żółty. Po prostu każdy.
Tepy lewak
to nie jest element prawicowej narracji, tylko zwykłego debilizmu
to zmyslona historyjka w celu promowania narracji progresywnych lewakow.
A tak poza tym, kupy sa potrzebne, to nawoz dobry na wzrost roslin i ich obfite kwitnienie, ale czy psie kupy to nie wiem, ale wiem ze lewacy sa jak kupa (z wielu powodow), oni tez sa potrzebni, bez tego nawozu niemoglby zakwitnac kwiat ludzkosci, i to nie jest ich ostatnie slowo.
Trafiłeś kolo jak kulą w płot. Kojarzę typa. Przykładny działacz antify
Czerwona kurteczka to raczej wolnościowiec:P. Człowiek który uważa że społeczeństwo chce nałożyć na niego obciążenia aby społęczeństwo na tym zyskiwało a on tracił, kiedy jemu to do szczęścia wcale potrzebne nie jest. Historyjkę z demota można interpretować na wiele sposobów.
Mnie wkurza ten bełkot o "opresyjnej większości". Mam inne poglądy od większości, więc jestem represjonowaną mniejszością i wszyscy mają się MNIE słuchać, bo są opresyjną większością, zatem JA nie mam powodu by akceptować ich większościowe zasady... A jak nie, to będę się darł, że jestem represjonowany.
Z drugiej strony... kupa psa przeszkadza. Kupa kota, gołębia, kaczki, karalucha, muchy, dzika czy jelenia jest cudowną częścią natury, która tęczowo znika zaraz po zrobieniu i nikomu nie przeszkadza. Nie leżą na trawnikach, nie spadają na chodniki... Cud.
@Madrian_PL Tym bardziej, że każdy jest w jakiejś mniejszości takiej czy innej - mamy tyle różnych cech, że zawsze z czymś się wyróżniamy z tłumu :-) Po prostu człowiek to człowiek, ma swój unikalny zestaw cech i każdy jest inny. Łączą nas jakieś wspólne cechy, np jesteśmy Polakami, ale już każdy inaczej tą polskość rozumie... Każdy ma swoje interesy, swoje poglądy... nie qmam tej grupowej paranoi i tej bliżej nieokreślonej "większości" - to po prostu słowo-klucz gdzie wrzucam każdego kto mi się nie podoba (w tym wypadku kolesia co nie sprząta po psie LOL)
Jakiej kurła prawicowej narracji?! "Kiedyś to było" to mówią albo ludzie pamiętający gumy kulki i donaldy, albo ludzie pamiętający głęboki PRL jako dorośli. Ale to nie jest prawactwo, ani lewactwo. To jest dzbaniarstwo.
A przepraszam autor posta na fejsie - Konrad Dulkowski - to wg FB - - prezes Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych - reżyser, dramatopisarz. Więc już wiadomo po co dorzucił ten przysryw do którejś ze stron politycznego sporu.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2021 o 22:43
@cyprian1 tia to ta sama firma...
Zapomniałeś napisać, że to katolik z krzyżykiem na szyji I biały suprymatysta głosujący na konfederację. Łysiejący rudy, w okularach i z nadwagą.To, że prawicowiec to już się dowiedzieliśmy.
Lewactwo to jednak stan umysłu. Niedorozwoje potrafią wymyślić uroczą historyjkę by sprzedaje swoje chore poglądy
Mieszkam na osiedlu z lat 70. Do niedawna głównymi mieszkańcami byli emeryci z poglądami z poprzedniej epoki. Gdy się tu wprowadzaliśmy z żona prawie 20 lat temu z jej jamnikiem zawsze sprzątaliśmy po nim gdy zrobił swoje. Ile się nasłuchaliśmy od tych wszystkich babć! Co kilka dni któraś robiła nam awanturę o to, że my zbieramy to w woreczek i wyrzucamy do kosza. Bo przecież jak tak będziemy robić to im też każą, ale one maja już swoje lata i nie mogą się schylać! Czasy się zmieniły, pokolenia na osiedlu zaczęły się wymieniać, teraz mało kto nie sprząta po swoim psie - na trawnikach zrobiło się czysto i schludnie.
@Fryta77 to był właśnie PRL. Jak się wprowadziliście to byliście jak przodownicy pracy. Przodownik pracy robił ponad normę i władza go za to chwaliła, przedstawiała jako przykład. A potem podnosiła normy wszystkim. Dlatego przodowników się nienawidziło. Ta nienawiść się potem przenosiła wszędzie tam, gdzie ktoś robił coś więcej, lepiej niż norma. Np. za dobrze się uczył w szkole, to od rówieśników dostawał po łbie i był wyzywany od kujonów. Dopiero współczesne pokolenie, które na sobie nie poznało skutków "szkodliwości przodowników" na szczęście nie rozumie jak można robić komuś problem o to że ktoś się z czymś wychyla do przodu.
@arca
Bardzo ciekawa i trafna analogia:)
Wychowany w latach 90-tych często "ponad normę" odczuwałem.
Tą bylejakowatość u starszych pokoleń, która wywoływała zdziwienie, gdy robiło się coś ponad stan.
@michalSFS a daj spokój. Jako nastolatek zacząłem się pasjonować fotografią. Ale nie jak wszyscy, że rodzinka w komplecie na tle czegoś tam. Tylko zdjęcia architektury, krajobrazu, potem odkryłem fotografię makro. Spodobało się to jednej nauczycielce i ogarnęła mi gablotkę na korytarzu w szkole, gdzie zrobiliśmy wystawę moich zdjęć. Jaka była reakcja innych? "Phi! Widać, że mu się w domu nudzi". Teraz te zdjęcia nadal tam wiszą, bo szkoła została kila lat temu mocno przebudowywana i jest to teraz bezcenna pamiątka tego jak ona wyglądała dawniej.
@arca
Szkoła rozwija:)
Działałem w różnych organizacjach na studiach, poza nauką i normalną pracą w wakacje (w późniejszym okresie za granicą). Część wykładowców podchodziła normalnie, ale zdarzali się tacy, którzy wypominali, że zajmuję się głupotami zamiast skupić na jednej rzeczy. Finalnie połączyłem zainteresowania z pracą, połączyłem zawody i teraz robię to, co chcę. Nie mam szefa, sam sobie planuje robotę. Utrzymuje z tego rodzinę.
Gdy gdzieś pojawię się na uczelni, to ci narzekający pierwsi odzywają się i chwalą, że byłem wybitnym studentem. A nie byłem:)
Za to na mojego ojca ludzie na wiosce patrzyli jak na wariata, bo zamawiał w kiosku Ruchu różne gazety dla mnie (czasy mojej szkoły podstawowej). Żyliśmy skromnie, ale rodzice odkładali na to i na książki. W kiosku trzeba było załatwić z panią, aby zamówiła jakieś numery i odłożyła je. Miałem swoją teczkę:) Trafiały do niej "Dinozaury", "Zwierzaki", "Wiedza i życie", te miesięczniki o nauce do segregatorów - nie pamiętam już nazwy i kilka innych. Dla ludzi, których głównym zainteresowaniem były plotki, było to bardzo dziwne.
A, że w tamtych czasach, mama nie była typową kurą domową, tylko skończyła dwa kierunki studiów wyższych, to w ogóle byliśmy jakimiś odchyleńcami. Niemile widziane to było:)
@michalSFS
Te segregatory to był "Świat Wiedzy" :)
@Fryta77
Ano właśnie:)
Gdzieś zostały w rodzinnym domu. Internet drukowany:)
"Zwierzaki" mam do dziś. Dzieciak ogląda po 25-30 latach:)
fajna historyjka, brakuje smoków
@vilkazi czemu od razu prawicowa narracja?! Masz jakieś kompleksy związanie z prawicą?
Jedyne mądrości to te zdania zaczynające się od "kiedyś".... poprawnisiu. Czekam jeszcze jak sąsiad się ze mną napije piwka a później zakapuje jak puszczę głośno muzykę bo do tego dąrzymy.
Przepraszam, ale co ma opresyjnosc do psiej kupy? To niby ona jest tym oprawcą czy ktoś robi po prostu musi się wyżalić jak mu/jej jest w życiu źle, bo nie potrafi sobie poradzić. Jedni mówią że kiedyś było lepiej inni że gorzej. Z ludzka opinia jest jak z d... Każdy ja ma i nie zawsze Mo, na się z nią zgadzać. Trzeba to zaakceptować i żyć dalej, a wtedy życie staje się prostsze
W dzieciństwie miałem psa... jako szczyl wyłaziłem z nim na spacer i nie ważne czy załatwił swoją potrzebę na chodniku czy gdzieś na trawniku, to po nim sprzątałem.. bo tak mi powiedzieli rodzice że kupę po psie trzeba sprzątnąć by sobie ktoś butów nie upaskudził. na dzikich łąkach tyllko tego nie robiłem chyba że zrobił na ścieżce którymi chodzą ludzie na spacery. Sprzątam po swoim piesku po dziś dzień i korona mi z głowy nie spada
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 kwietnia 2021 o 3:06
Tu nie chodzi oto na którą stronę masz ustawiony kompas czy na lewą czy na prawą tylko jaką masz kulturę osobistą. Bo możesz być komuchem i być albo burakiem z pod budki z piwem który rechocze i czepia się wszystkich i możesz być obywatelem który normalnie porozmawia nawet z kimś z kim się w jakiś poglądach nie zgadza. I odwrotnie jak ktoś ma poglądy prawicowe to może być też kimś takim jak napisałem powyżej.
Nie wiem co ma z tym wspólnego prawica. 35 lat temu to bardziej komuna jeszcze była, a gość też wygląda na tego co mu się podoba 500+ itp. więc jest za socjalem (tak samo jak autor mogę to wywnioskować).
Już odbijając od tego myślę, że po prostu powinny być strefy gdzie jest zakaz wyprowadzania psów i tam gdzie je wolno wyprowadzać, więc problem z wdepnięciem miałby ew. właściciel psa no i też jest to swego rodzaju nawóz.
Nie wiem dlaczego lewacka patologia nazywa blokową patologię prawicą. Zrobienie ze sprawy kultury i dobrego wychowania sprawy politycznej to jest naprawdę lewacka manipulacja level 100.
Czytam sobie do połowy i myślę super gość, a potem nagle psia kupa stała się elementem walki grup mniejszościowych z opresyjną większością... Co za bzdura.
...a 200 lat temu na czerwono mógł się ubierać tylko cesarz albo kardynał. A takich bezczelnych smarkaczy chłostali na rynku i wszyscy klaskali. NB ja po psie sprzątam i chyba jeszcze kogoś nauczyłem.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 września 2021 o 9:05