Znana firma odzieżowa ruszyła z programem pod hasłem ONE/SECOND/SUIT, w ramach którego wypożycza za darmo garnitury na 24 godziny. W ten sposób szwedzka marka chce pomóc swoim klientom w znalezieniu pracy w dobie pandemii
"Garnitur to nie strój. To pewność siebie. Sygnał dla świata i przypomnienie, że masz wszystko, czego potrzeba" - podkreśla H&M w swojej kampanii, która promuje nową, nietypową usługę ONE/SECOND/SUIT. W jej ramach marka za darmo wypożycza garnitury, które należy zwrócić w ciągu 24 godzin.
W ten sposób szwedzki brand chce pomóc stanąć na nogi osobom, które straciły pracę podczas pandemii, a teraz szukają nowej i jednocześnie dodać im pewności siebie podczas rozmów kwalifikacyjnych
Idąc na rozmowę kwalifikacyjną dobry wygląd dodaje pewności siebie. Napewno człowiek poczuje się lepiej w garniturze niż w t-shircie i dresie.
Z drugiej strony zakładam garnitur średnio raz w roku i jakoś nie czuję żeby mi jakoś mocno tego brakowało na co dzień, a wręcz czułbym się skrępowany chodząc codziennie od krawatem jak jakiś korposzczur, ale co kto lubi.
Idąc na rozmowę kwalifikacyjną dobry wygląd dodaje pewności siebie. Napewno człowiek poczuje się lepiej w garniturze niż w t-shircie i dresie.
Z drugiej strony zakładam garnitur średnio raz w roku i jakoś nie czuję żeby mi jakoś mocno tego brakowało na co dzień, a wręcz czułbym się skrępowany chodząc codziennie od krawatem jak jakiś korposzczur, ale co kto lubi.
Jeśli twoja pewność siebie zależy od tego czy masz na sobie garnitur czy nie, to nie masz pewności siebie. I w tym tkwi problem a nie w garniturze.