Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1532 1577
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Mizantropix
+82 / 98

I bardzo dobrze! Banda buraków z PiSdusiowa chciałaby wtrącać się w sprawy innego państwa. Jedyna dopuszczalna odpowiedź na coś takiego to "spier***ajcie na szczaw" i nie wyobrażam sobie innej reakcji. Jeszcze tylko brakuje w polskiej zadupoepiskopatolandii, żeby Polacy zmądrzeli i to samo powiedzieli zarówno socjalistycznym patafianom z PiS, jak i watykańskiej, czarnej mafii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xyf
+1 / 7

@Mizantropix dokładnie taką samą odpowiedź Polska powinna dać UE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mizantropix
+3 / 5

@Xyf rozumiem, że oczekujesz przyzwoitości i zadbania o interes Polski i Narodu od ludzi, którzy od ponad 20 lat zdradziecko sprzedają i niszczą kraj? Od ludzi, którzy za odpowiednią porcję euro powsadzaliby sobie unijne chorągiewki w dupy i paradowali radośnie na czworaka przed kamerami? :) Kiedyś zdrajców i kolaborantów po prostu rozstrzeliwano. Dziś rządzą krajem. Powodzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+44 / 50

Czyżby Pisowcy w wiadomości zwrotnej usłyszeli coś w stylu ,,Nie będą im tam w obcych językach narzucali, jaki ustrój mają mieć w Czechach i jak mają być prowadzone czeskie sprawy.''?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
+52 / 58

Ogólnie trzeba być zdrowo nienormalnym żeby takie coś napisać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+43 / 45

Ci inkwizytorzy zaraz zamkną granice, a wyjechać będzie wolno tylko po wykonaniu testu ciążowego w obecności księdza i PISowskiego funkcjonariusza. Bo zlepek komórek święty jest. PISowski samiec alfa znajdzie sobie nowy "inkubator" jeśli matka umrze podczas porodu. Może umierać, ale ma rodzić. Gwałt gwałtem, ale płód ważniejszy.

Gdzie są organizacje międzynarodowe, gdy PIS zabiera kobietom podstawowe (przynajmniej w normalnych krajach) prawo? Jak tak dalej pójdzie, to nikt nie będzie chciał mieć dzieci, bo nikt nie skaże dziecka na życie w totalitarnym katolibanie.

Normalne kraje zapewnią teraz Polkom dostęp do bezpiecznej aborcji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+32 / 32

@teszwonsz Z nie każdego zarodka rodzi się człowiek. 1/8 ciąż to ciąże bliźniacze, ale 1/3 z nich obumiera w łonie matki. Czasem zdarzają się sytuacje fetus in fetu. Czyli zarodek jednego z bliźniąt trafia w 2. Bez usunięcia tego w środku większy bliźniak ma nikłe szanse na przeżycie dodatkowo zagrożone jest życie matki.
To co robisz to jest sofizmat, fałszywa analogia. Dodam więc sprostowanie. Każdy człowiek był kiedyś zarodkiem, ale już nie każdy zarodek będzie człowiekiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+28 / 28

@teszwonsz nikt nie zabrania waszym kobietom pokornie znosić przemoc z waszej strony, rodzić i umierać. Ale nie macie prawa zmuszać do tego innych kobiet i narzucać innym krajom swojego prawa opartego wyłącznie na religii.
Jak tak dalej pójdzie to wasze PISowskie inkwizytorskie pachołki noszące tytuł ambasadorów będą persona non grata w każdym cywilizowanym kraju. Bo każdy normalny człowiek jest przerażony tym, że Polska cofa się do XVII wieku.

Jeszcze jedno pytanie: co jak sprowokujecie wojnę z jakimkolwiek krajem? Nie muszę wyjaśniać, że na wojnach kobiety są po prostu łupem i gwałty to codzienność. No a zgodnie z poglądami PIS, obcokrajowcy ludźmi nie są. Zmusicie matkę do urodzenia podczłowieka/"wroga ludu" i potem ją zabijecie za "shańbienie rasy, bo na pewno sama ku**ewka się prosiła", czy pozwolicie normalnie usunąć żeby "bronić czystości narodu"? Zakładając, że kobiecie uda się wykazać, że zgwałcił nie Polak, a obcokrajowiec.

Po drugie: gdyby badania, których zabroniliście wykrywały orientację płodu i okazało się, że będzie homo, to pierwsi byście usuwali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+17 / 17

@teszwonsz "Zarówno płód jak i osoba dorosła to zlepki komórek, jeden większy, drugi mniejszy." to jest właśnie fałszywa analogia. To normalne, że spora część płodów obumiera, najczęściej na wczesnym etapie ciąży (kilka tygodni) i kobieta myśli, że trochę się jej okres spóźnił i dlatego ma obfite krwawienie. Płód nie musi stać się człowiekiem. Powtórzę jeszcze raz, 1/3 ciąż bliźniaczych wygląda tak, że po 1 bliźniaku zostaje tylko ślad po pępowinie na łożysku. Jeśli aborcja jest morderstwem to trzeba sądzić dzieci w łonie matki o zabójstwo rodzeństwa. Zamierzasz złożyć taki projekt ustawy? Ja tu mówię serio, następuje rywalizacji i bliźniak w ramach swojej ekspansji zabija drugiego.
"otyłe grubasy są bardziej "człowiekiem" od człowieka z prawidłowym BMI:) Czasem mają 2-3 razy więcej komórek!" tego nawet mi się komentować nie chcę. Weź dowolny podręcznik akademicki na temat biologii i wróć z jakimś rozsądnym komentarzem.
Tym niemniej mam nadzieję, iż jesteś po prostu trolem. Niestety sporo ludzi wierzy w takie komentarze..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+16 / 18

@teszwonsz jeszcze raz.. jest zasadnicza roznica miedzy płodem a człowiekiem... Przede wszystkim taka że płod jest pasozytem wewnątrz innego ciała. Kobieta ma prawo zdec ydowac o przerwaniu tego procesu. I jak bvedzie trzeba to pojade i do tajlandii aby pozbyli sie niechcianej ciazy niezaleznie od jej wieku.

Mam prawo decydowac o swoim wlasnym ciele koniec kropka. Mozemy dyskutowac co najwyzej o sposobie przeprowadzania aborcji. Nie poprzez rozczlonkowywanie a poprzez operacyjne wyjecie łozyska czy pecherzyka ciazowego. I dalej moze sobie to wasze "dziecko" zyc.. isc w do diabla, w p..zdu.. co chce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar chinskakonserwa
+15 / 15

@NightmareTheWorld proszę nie karmić trolla :D bo mu jeszcze premię dadzą :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+4 / 10

@teszwonsz Jeden zlepek komórek podtrzymuje swoje funkcje życiowe, drugi nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-2 / 12

@teszwonsz Dorosły człowiek pozostawiony samemu sobie bez pokarmu i wody także umrze. Ale zdobywanie pożywienia nie jest podtrzymywaniem funkcji życiowych.

Dobrze, że wspomniałeś o respiratorach i sztucznych sercach - właśnie przez pojawienie się takich urzadzeń, a także wraz z rozwojem technik reanimacyjnych trzeba było utworzyć nową definicję śmierci. Bo zatrzymanie krążenia czy ustanie oddychania przestało być nieodwracalne, a także sztucznie można było je podtrzymywać.

Dlatego też oparto się na śmierci mózgu (i dalej śmierci pnia mózgu który implikuje w konsekwencji śmierć móżgu), czyli nieodwracalną utratę możliwości podtrzymywania funkcji życiowych. To właśnie odróżnia żywego człowieka pod respiratorem od zwłok pompowanych tlenem. Człowieka ze śmiercią pnia mózgu nigdy już od respiratora nie odłączysz, przynajmniej jako żywego.

Jeżeli w taki sposób definiujemy śmierć, to dlaczego w odwrotny sposób nie zdefiniować początku życia? Jako nabycie możliwości samodzielnego podtrzymywania funkcji życiowych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+4 / 4

@teszwonsz ale wlasnie mysle ze dotarlismy do conensusu.. kobieta nie bedzie zabijac. Bedzie wyjmowac to co ty nazywasz "dzieckiem" na dowolnym etapie ciazy. Poprzez nieco przyspieszona operacje CC.
Poza tym masz nieaktualne info bo mozna jak najbardziej porzucic dziecko w szpitalu lub oknie zycia czy udajac sie od razu do placowki. Takze tutaj lekarz wyjmuje 12 - 20 - 30 tygodniowa ciaze i moze sobie to "dziecko" dalej zyc... zegnamy sie nie znamy sie. i wszyscy sa zadowoleni. Ty bo "dziecko" moze zyc, kobieta bo przerwala niechciana ciaze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+6 / 8

@teszwonsz mam nadzieje, że zdajcie sobie sprawę, że żadna normalna kobieta nie będzie rodziła teraz dzieci w Polsce. Żaden rozsądny rodzic nie skaże dziecka na życie w totalitarnym kraju, który jest na slraju upadku i w którym ludzie nie mają żadnych praw. No, chyba, że znajdzie się jakaś idiotka, która lubi bić bita i gwałcona i marzy jej się męczeńska śmierć (nawet nie za kraj, czy religię, ale za płód).

W normalnych krajach kobiety są ludźmi, a nie waszymi inkubatorami. Ale Polska już niczym się nie różni od Salwadoru.

Nikt tak skutecznie nie obrzydził ludziom religii, jak wy. Jesteście bandą chorych z nienawiści fundamentalistów. W normalnym kraju nie istnielibyście jako partia. A jako ludzie siedzielibyście na oddziałach zamkniętych.
Otwórz jakiś podręcznik do biologii i posłuchaj lekarzy, a nie tylko księży, to może zrozumiesz, że płód to nie człowiek.

Inteligentni was za kopię NSDAP i mieli rację. Z tym, że NSDAP, mimo że tak jak wy całkowicie zabroniła "nadludziom" aborcji, ale przynajmniej uważała, że Niemki są też nadludźmi. Wy uważacie, że nawet obcokrajowcy są "bardziej wartościowi gatunkowo" niż Polki (co jest dziwne, jak na partię nazistowską).

W ogóle jakim prawem narzucacie innym swoje ultra katolickie przekonania, skoro inni nawet nie mogą słowa o Polsce powiedzieć.

Dla was aborcja to tylko kaprys. Kompletnie nie rozumiecie, że w życiu człowieka czasem są trudne sytuacje. Nie przejmujecie się tym, że kobieta umrze podczas porodu, bo znajdziecie sobie nowe inkubatory.

Jeszcze za masturbację zacznijcie wsadzać, bo to przecież mordowanie plemników, które powinny dać życie...

No ale dla was ważniejszy jest fanatyzm religijny, niż ludzkie życie. A gdybyście uszłyszeli "miłujcie nieprzyjaciół", to powiedzielibyście, że to "lewackie pier**lenie".

Normalne kraje będą udzielać Polkom i każdemu, kto walczy o swoje prawa (np. przedsiębiorcom, zwolennikom opozycji) azylu i wy nic z tym nie zrobicie. Do tego musielibyście mieć normalne relacje z krajami innymi niż Węgry. A tak to- za chwilę wasze PISowskie pachołki w normalnych krajach będą persona non grata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+4 / 4

@teszwonsz A dlaczego tak zależy ci na poczętym życiu (uważaj - to poczęte życie bywa też żeńskim), a to urodzone można, albo nawet, jak piszesz, trzeba zabijać (np. poprzez spalenie na stosie). Czyżby chodziło o produkcję niewolników dla rasy panów?

I jeszcze jedno - człowiek nie jest zlepkiem komórek, tylko systemem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2021 o 22:33

avatar teszwonsz
-3 / 3

@egoiste cieszę się że zrozumiałeś że podtrzymywanie czynności życiowych nie definiuje człowieka. Owszem zdobywanie pożywienia nie jest podtrzymywaniem funkcji życiowych - to surplus energetyczny substancji odżywczych jest niezbędny do ich zachowania, pozbaw go przez odpowiedni czas a funkcje życiowe staną. To 2 różne rzeczy.

Poruszasz teraz nowy temat - definicje śmierci, ale to zupełnie coś innego. Obecny temat jest co jest człowiekiem a co nie jest. I w dalszym ciągu definiującego kryterium rozróżniającego nie widzę, widzę za to że człowieka pod respiratorem nazwałeś zwłokami i wszyscy przyklaskują - masz same plusy. Serio myślisz że każde podłączenie człowieka pod takie urządzenie jest nieodwracalne i stałe, wykluczając chwilowe przypadki?:/

Co do ostatniego twojego pytania. "Dlaczego śmierć nie równa się początkowi życia" - z tego samego powodu dlaczego bankructwo nie równa się wzbogacaniu się. 2 różne rzeczy. By umrzeć trzeba żyć. A jak chodzi o "odwrotny sposób" to tego raczej nie chcesz dyskutując ze mną, bo początek życia ludzkiego to pierwsza komórka o unikalnym DNA które masz nawet po swojej śmierci jako swoisty dowód osobisty.

@pochichrana Zgadzam się, jak nie zabijasz to jest git. Urodź dziecko, włóż je do kołyski i nie zabijaj go, niech se śpi! Tylko ze swoją logiką po prostu "wyjmij" je z niej i umiejsców w garnku wrzątku czy wystaw w zimę na balkon, taki myk jak się znudzi, ale jestę cwana hihihi:D Hospitalizowanym pacjentom można jedynie "wyjmować" rurki i przewody - to przecież nie zabijanie, to nie są nawet ludzie;) Wyjmowanie to wyjmowanie, a zabijanie to zabijanie proste jak kąstrukcja kiepa, tylko te katoPiSy gupie nie rozumiejo tego lololo xD
Sama masz nieaktualne dane - przypominam że rządzi MOJA jedyna słuszna partia i twoje opcje są już od dawna nielegalne bądź niedostępne. Myślisz, że po co ten całe te intensywne kwiczenie o prawo do zabijanie dzieci skoro można było by je swobodnie oddać do okna życia czy w szpitalu tak po prostu? Nie da się! Można je jedynie zabić by uniknąć wychowywania do 18stki. Żądam! Żegnam! Nie znam Cię!

@Cammax w naszej szczodrości daliśmy wam pińcet plus (w przyszłości zwiększymy do 700-800) i już przekupiliśmy "inkubatory" do rodzenia dzieci. Tyle właśnie jesteście warte. I zobacz jakoś dzieci nadal się rodzą w tym kraju. Cud niesłychany:) Status człowieka dawno wam odebraliśmy więc nie pozujcie na ludzi. Macie płacone za wasze usługi, inkubatory S.M.A.R.T. Więc fanaberii nie chcę słyszeć a całowanie mnie po rączkach. Płacę więc wymagam, jestem PANEM!
Biologia mówi jasno że człowiek powstaje w wyniku połączenia 2 gamet i utworzenie komórki o unikalnym DNA różnym od ojca i matki - to jest początek człowieka. A że wygląda to bidnie i niepozornie - to wasz problem że wasz ograniczony i wątły umysł nie potrafi tego ogarnąć i oceniacie co jest człowiekiem a co nie organoleptycznie a nie naukowo.
Wszystko co lewaccy mordercy spragnieni krwi niewinnych wymyślacie do odczłowieczenia człowieka wzorem waszych nazistowskich idoli można zastosować do zabicia / odczłowieczenia osoby dorosłej. A uniwersalny standard biologiczny definiujący człowieka tak nie działa, na niego nie ma haka i nikt go nie obalił chociaż cały czas próbują tak nieudolnie jak wy wszyscy tutaj walczyć emocjami i farmazonami.
"Jeszcze za masturbację zacznijcie wsadzać, bo to przecież mordowanie plemników, które powinny dać życie" heh to mówi wszystko o twojej wiedzy biologicznej - takie to jest właśnie gadanie z inkubatorem, rozmowa z doopą w nocy - coś tam buczy ale sam nie wie o czym. Utwierdzasz mnie w przekonaniu że słusznie zrobiliśmy zabierając wam prawa człowieka i prawo głosu.


@katem otóż wcale nie zależy mi na poczętym życiu, co z nim robicie to wasza sprawa (zaskoczona? kolejne dopowiadanie sobie jaki to ja jestem, od tego ta dyskusja aż pęka w szwach) jak o mnie chodzi to możecie 3latkami w piecu palić i mnie to wali (wasz mokry feministyczny sen). Ale stoję na straży faktów i nie pozwolę odebrać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
-3 / 3

@katem otóż wcale nie zależy mi na poczętym życiu, co z nim robicie to wasza sprawa (zaskoczona? kolejne dopowiadanie sobie jaki to ja jestem, od tego ta dyskusja aż pęka w szwach) jak o mnie chodzi to możecie 3latkami w piecu palić i mnie to wali (wasz mokry feministyczny sen). Ale stoję na straży faktów i nie pozwolę odebrać temu dziecku statusu człowieka i razem klekotać z innymi że palicie węglem (głównym składnikiem budulcowym człowieka pomijając objętość wody) i że macie jakiś moralny i biologiczną racje w tym co robicie, że jesteście dobrym człowiekiem. Bo fakt jest taki że robiąc to jesteście albo głupim i niedouczonym człowiekiem albo złym do szpiku kości - a macie prawo do bycia 2 przypadkami. Nie zgadzam się by nazywać kota bengalskiego masą bitumiczną by lżej na serduszku było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+2 / 2

@teszwonsz dlatego zaproponowalam kompromis. Wyjmujemy to "dziecko" na zyczenie kobiety nawet w 12 tygodniu ciazy i mozesz je sobie wlozyc do kolyski ... i widzisz wszyscy zadowoleni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
-5 / 5

@pochichrana ten kompromis raczej nie przejdzie - żadnej ze stron nie zadowoli, mojej bo dalej jest to technicznie zabicie "pasożyta" i zabiciem będę to nazywał. Waszej też jak wam dadzą 12 tygodniowe dziecko i wsadzicie do kołyski to jakiś bezpiecznik może pęknąć, sumienie ruszy i ptsd może się włączyć. Bo w środku mimo waszych słów dobrze wiecie co zrobiliście.

Ale owszem, widziałem na necie podobne dziecko faktycznie utulali je kocykiem, czapeczkę zrobili i trzymali w łóżeczku, mieściło się na dłoni i było bardzo czerwone, trochę przysuszone:) Idzie znaleźć w necie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
+4 / 4

Wszystkim obrońcom zygoty życzyć trzeba, aby ich kobiety zostały przymusowo zapłodnione przez pijanego gwałciciela chorego na AIDS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+1 / 1

@teszwonsz ale chwila.. kto powiedizal ze ja to bede tulic.. wyciagamy i wkladasz sobie do kolyski cyz gdzie chcesz.. twierdzisz ze to dziekco... nie widzisz roznicy miedzy tym a normalnym dzieckiem wiec skoro dziecko to nie ma problemu aby przezylo.
Aborcja tylko i wylacznie wolna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+3 / 3

@teszwonsz no i kupiliście ciemny ludek zasiłkami. Fdyby ta patologia nie mogła głosować, to nie przekroczylibyście nawet progu 5%. No chyba, że jacyś karierowicze, dla których liczy się tylko kasy by zagłosowali.
Tylko idiotki, które były w stanie związać się z PISowcami rodzą teraz dzieci w Polsce. Normalne kobiety albo wyjeżdżają za granicę albo czekają aż wasza narodowo-katolicka dyktatura się skończy.

To twoje chore niedoczekanie. Gdybyście otworzyli książkę do biologii, to wiedzielibyście, że płód to nie człowiek. Ale jesteście bandą chorych z nienawiści fanatyków. Jak władza wróci z normalne ręce, to kobiety odzyskają swoje prawa. Czy wam się to podoba, czy nie.
Skoro dla was nawet prawo do ratowania życia kobiety jest nie do przyjęcia, to wy nie przeżylibyście ani dnia w cywilizowanym kraju, bo nie moglibyście się pogodzić z tym, że kobieta ma tam takie same prawa jak mężczyzna.

Po prostu jesteście bandą niedouczonych, chorych z nienawiści fanatyków, którzy zatrzymali się w XVII wieku, są zamknięci na świat i nie potrafią się dostosować. Dlatego potrzebują swojej narodowo-katolickiej propagandy.

Polskie prawo aborcyjne i tak należało do najbardziej surowych na świecie. A wy zniszczyliście tak ciężko wypracowany kompromis.

Gdyby twoje dziecko miało być homo, to od razu leciałbyś z żoną do kliniki żeby usunęła. Tak wygląda wasza PISowska hipokryzja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
-4 / 4

@Maxim212 Jad, zawiść i zło życzenie tym co mają inne zdanie. Jakie to lewackie... ale też tak umiem, PiS i lewica idą za pan brat - "wszystkim wrogom zygoty życzyć trzeba, aby ich kobiety zostały przymusowo pobite, i zapłodnione przez naćpanego murzyna chorego na AIDS i syfa."
Wróg czy obrońca, w obu przypadkach zapewne skończy się to skrobanką, wg mnie zasadną.

@pochichrana ja ewidentnie powiedziałem że Ty z imienia i nazwiska będziesz je tulić w tym fragmencie "Ale owszem, widziałem na necie podobne dziecko faktycznie utulali je kocykiem"

Nie widzę zbytniej różnicy między młodym dzieckiem zależnym od opieki matki, a dzieckiem polegającym na tlenie i substancjami odżywczymi dostarczanymi przez matkę. Żadne lewackie umysły od dziesięcioleci nie są w stanie wyznaczyć konsekwentnej granicy / kryterium człowieczeństwa lepszego niż ja podałem we wcześniejszych wiadomościach. Jedno dziecko po prostu jest mniej delikatne od drugiego, trochę za mało by tym definiować człowieczeństwo...
Kompromis widzę taki że zgadzamy się że jedno i drugie jest człowiekiem tylko, że prawnie człowieka do roku czy tam 3 lat można zabić / spowodować że umrze przez odpowiednie "umiejscowienie": w łóżeczku, grobie, garnku z wrzątkiem.
Deal?:) Wszyscy będą szczęśliwi: logika, nauka i wasza żądza krwi.

Aborcja tylko i wyłącznie ze świadomością co faktycznierobisz. Wolna, szybka bez różnicy do lat 3. Byle by wasz partner wiedział co zrobiłaś a nie że wielka tajemnica i chłop nie ma świadomości że żyje z potworem / populistycznym głupem ze spranym mózgiem. I mógł świadomie zdecydować czy chce z taką być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2021 o 14:33

avatar teszwonsz
-4 / 4

@Cammax Kurdę jak na inkubator to potrafisz zaskakiwać, by napisać kolejną wiadomość mówiącą dokładnie to samo co poprzednie, ale w innych słowach. Jesteś człowiekiem czy botem?

Nasza słuszna Katodyktatura będzie wieczna, zjednoczona przeciw naszym wspólnym wrogom - kobietą. Zostaniecie przez naz zniewolone i ubezwłasnowolnione, o waszym życiu i waszych wyborach będziemy decydowali MY aż do czasu jak nie znajdziecie sobie same Pana i władcy który błogosławiony świętym sakramentem małżeństwa będzie decydował o was zamiast naszej partii. On będzie trzymał w ryzach waszą nienawiść i rządzę mordowania, będzie co niedzielę was do kościoła woził i ksiądz z was diabła kropidłem będzie wypędzał aż do skutku a jak wrócicie to zrobicie dla męża smaczną kanapkę by był on płodny i byście rodzili mu dużo dzieci na które dostaniecie pińcetplusy. Żadne dziecko nie umrze dla wygody inkubatora, nie ważne czy zagraża życiu matki czy jest z gwałtu czy śmiertelnie chore, zmusimy was do wychowywania takich dzieci, już pracujemy nad uszczelnieniem granic. Nie próbuj uciekać zagranice namierzymy Cię i ściągniemy z powrotem do Polski na mocy katolickiej ekstradycji. POwskie klakiery chore z nienawiści - już przegraliście ten kraj jest już pod ochroną Boga który zwycięży wszelkie zło! Prędzej zdechnę niż pozwolę wam odzyskać prawa człowieka, ja i moja partia jesteśmy strażnikami moralności i waszą chorobę modlitwą Prawem porządkiem i sprawiedliwością zwyciężymy, a wy będziecie smażyć się w piekle za odejście od boga!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+1 / 1

@teszwonsz to dość powszechna umiejętność, bo trolle i PISowscy fanatycy też ją mają. W zasadzie każdą ich wypowiedź można sprowadzić do "wybić odcokrajowców", "kobieta-inkubator". Mimo to za każdym razem używają innych słów.

Jako zwolennik najbardziej antyniemieckiej partii na świecie chyba wiesz, że III Rzesza też miała przetrwać 1000 lat. I co? przetrwała? Wy skończycie tak samo.

My mamy za sobą całą społeczność międzynarodową i organizacje chroniące prawa człowieka. Wy macie jedynie swoją partię, Ordo Iuris, KK, Rydzyka i Orbana po swojej stronie.
Wasza wiara to zwykły fanatyzm. Wy pod Grunwaldem walczylibyście po stronie krzyżackiej, bo ówczesna Polska byłaby dla was zbyt lewacka. Przecież tu żyli ludzie wyznający inne religie i nikt ich nie nawracał siłą. To krzyżacy tak robili. Piękny wzór godny najbardziej antyniemieckiej partii świata.

Jakim prawem wasz PIS narzuca swoje przekonania krajom, z którymi nie utrzymujemy żadnych relacji? Nas inne kraje będą chronić, a wasze pachołki zaraz zostaną stamtąd wydalone.

Nie dość, że jesteście fanatykami, to jeszcze ignorantami. Ciekawe, czy ty chciałbyś umierać za płód, gdybyś był do tego w jakiś sposób zmuszony.

Dziwi mnie jedno- każdy widzi to, co PIS sądzi o kobietach (nawet po twoich wpisach). Mimo to są idiotki głosujące na was, a nawet wychodzące za PISowców.

W cywilizowanych krajach aborcja jest podstawowym prawem każdej kobiety, zwłaszcza gdy ciąża zagraża jej życiu lub jest wynikiem gwałtu, a płód jest nieodwracalnie uszkodzony (tak samo jak edukacja, prawa wyborcze itp.). Jaki wy sens widzicie w zmuszaniu do porodu, gdy dziecko po porodzie umrze po paru minutach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
-3 / 3

@Cammax nasza rzesza będzie lepsza bo polska a polskie jest najlepsze i przetrwa 1000lat bo tym razem amerykanie nie przybędą mordować ludzi. Wy macie po swojej stronie ryczące lewactwo, media, tłumy feminazistek, inceli, stulejarzy, lewackie babcie, antypolaków, prowokatorów, krzykaczy, grzeszników, antyklerykałów, faszystów, morderców, pedofili, zoofili, i kłamców - Ale wiecie czego nie macie? Boga - który jest po naszej stronie. Inne kraje mają na was wywalone jak mieli na majdan, i jest to w ich interesie jak lecicie do nich płacić judaszowe srebrniki by wasze dziecko odpłatnie zabili. Jesteście bigotami żyjącymi w grzechu i kłamstwach których bronicie za cenę własnej godności i życia. Gdybyście przeczytali książkę do biologii to byście wiedzieli czym jest życie i jakie są jego przejawy. Jaki wy sens widzicie w zabijaniu dziecka które powstało w wyniku niepotrafienia założenia kumy czy zbytniej skomplikowaności antykoncepcji na pigułkach albo nawet zwykłego kaprysu bo tak wygodniej i się z buhajem nieślubnym pokłóciliście? Dlaczego niewinne dziecko ma umrzeć za waszą głupotę i brak odpowiedzialności? Dlaczego powinniśmy za to płacić? Już wam płacimy benefity socjalne na dziecko, gumki i tabletki też mamy sponsorować? Jeszcze skrobanki byście chcieli za darmo na NFZ bo jak tego nie ma to umieracie i strasznie wam źle. W cywilizowanych krajach ludzie nie zabijają dzieci - to jest największe zbydlęcenie człowieczeństwa a nie przejaw cywilizowania. To właśnie pokazuje jaki ten świat jest zgniły i robaczywy. Moja partia wygra najbliższe wybory a wasza będzie kwiczeć w internetach jak im źle i niedobrze. Uciekajcie do Niemiec uciekajcie, jak ktoś będzie z tego kraju wydalone to wy. W kraju Hitlera na 100% się odnajdziecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+1 / 1

@Maxim212 Ale przecież to nie oni sami będą cierpieć, tylko te ich kobiety. Nie życz złego nieznajomym :-).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+1 / 1

@teszwonsz koniecznie zróbcie sobie klamry z napisem "Got mit uns". Macie takie piękne wzory (niemieckich zbrodniarzy wojennych, Hitlera i krzyżaków- zupełnie jakbyście nie wiedzieli, z jakiego kraju oni wszyscy pochodzą), godne najbardziej antyniemieckiej partii świata. I przyczyniliście się do tego, że wielu ludzi uważa, że to Polska jest krajem, z którego wywodzi się nazizm, a nie Niemcy. Z jednej strony świadczy to o poziomie edukacji historycznej, ale z drugiej trudno się dziwić, gdy ktoś sobie was posłucha.

A dlaczego kobiety mają cierpieć przez wasz fanatyzm? No i zresztą nie tylko kobiety, bo wy zabieracie prawa każdemu, kto was nie popiera.

No ale z jakiegoś powodu wszystkie cywilizowane kraje i organizacje walczące o prawa człowieka są lrzerażone tym, co się dzieje.

Ciesz się, że Polska nie ma ropy, bo gdybyśmy mieli, to Amerykanie już dawno by tu wkroczyli i obalili twój rząd.

Antykoncepcja w Polsce jest już praktycznie niedostępna.

Dla was feministki, które uważają, że aborcja=zwykły zabieg, taki jak np. wyrwanie zęba są wygodne, bo macie materiał propagandowy. A to, że większość ludzi chce powrotu do kompromisu już pomijacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
-3 / 3

@Cammax za to wasze wzory jak Fritz, Goebbels, Caitlyn Jenner Godlewska i Mendele są takie polskie. Chociaż nie - są one Europejskie, światowe, czyli wasze ulubione. Przez was coraz więcej ludzi myśli że kobieta jest inkubatorem i słupki poparcia dla PiSu pną się w górę bo coraz więcej ludzi budzi się i patrzy na fakty. Przez nas kobiety nie cierpią, nasze działania są kierowane wręcz przeciwnie by je uszczęśliwić by na starość miał kto podać szklankę wody, spełniona kobieta ma dużo dzieci jest to miara kobiecości która definiuje jej wartość i przydatność dla kraju. Oglądnij sobie telewizje programy trudne sprawy lub ukrytą prawdę co dzieje się z kobietą która dokonuje aborcji, nigdy dobrze nie kończy, aborcja zawsze skutkuje rozstrojem zdrowia, śmiercią kobiety, a jak przeżyje to żałuje tej decyzji do końca życia. Ale jak urodzi to wszystko kończy się dobrze. Wrogie raje o których mówisz że są przerażone tylko to potwierdza, dla nich to problem jak w polsce dzieje się dobrze chcą byśmy się zabijali kłucili i abortowali niewinne dzieci, to jest atak na tradycyjny model rodziny gdzie kobieta jest szczęśliwą niewolnicą. Polska owszem ma ropę tylko mało osób o tym wie - są miejsca gdzie bezpośrednio idzie ją zbierać z ziemi i diesla palić.

"Dla was feministki, które uważają, że aborcja=zwykły zabieg, taki jak np. wyrwanie zęba są wygodne, bo macie materiał propagandowy"
Powiedziała osoba stosująca argument gwałtów, kazirodztwa i chorób by przeszło skrobanie z kaprysu i wygody argumentem że dziecko w brzuchu nie jest człowiekiem, módl się kobieto o wstawiennictwo Jezusa i jego łaskę boską!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
-3 / 3

@egoiste "No właśnie, to dwie różne rzeczy. Więc po co podajesz przykład noworodka zostawionego samemu sobie?" Gdyż został użyty przykład "zlepka komórek" pozbawionego zewnętrzną ingerencją istotnego czynnika warunkującego przemiany metaboliczne kluczowe dla czynności życiowych. Jak ktoś dorosłemu siłowo zablokuje np produkcje insuliny to też długo sam nie pociągnie pod tymi krteriami, nie różni się to zbytnio od odłączenia rurki / pępowiny dla płodu.

"Nie, obecny temat to "co jest ŻYWYM człowiekiem". Nie wystarczy mieć żywe ludzkie komórki aby można było mówić o żywym człowieku."
Zgadzam się z tym i tego nie kwestionuję - Niemniej ja tu jestem tylko od g#wnoburzy po tytułem co jest człowiekiem a co nie.

"Bo ja nigdzie nie nazwałem człowieka pod respiratorem zwłokami"
Masz racje, zbyt bardzo obniżyłem poziom dyskusji po Cammaxie. Przepraszam. Masz racje także i w tej wypowiedzi

"Jak sam zauważasz, unikalne ludzkie DNA nie znika także po śmierci, więc dlaczego powstanie unikalnego DNA miałoby implikować życie człowieka, skoro nie jest cechą charakterystyczną dla żywego człowieka?"

Z podobnego powodu z którego w książkach od biologii nie podajemy że człowiek ma 3 sztuki oczu na podstawie utraty jednego własnego i przeszczepieniu jednego obcego. DNA jest świadectwem początku życia więc jego istnienie pozostaje do logicznej interpretacji czy jest świadectwem życia bądź śmierci. Zalazłeś kość dinozaura to wiesz że żył, ale nie wiesz że zmarł (tutaj inne nauki pomagają by to określić), podobnie jak dojdzie do poronienia płodu. Jak otrzymasz w próbce samo DNA ludzkie bez wiedzy o źródle jego pochodzenia, to nie wiesz czy badany osobnik jest obecnie żywy bądź martwy, nie wiesz czy pochodzi od płódu czy starca. Wiesz tylko że żyć zaczął. W ciele z przeszczepami jest oczywiście cząstka pochodna od dawcy powstała na drodze jego życia. Ciekawostka offtopic przy przeszczepie serca idzie do nabywanie niektórych zwyczajów i zachowań dawcy
.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
-2 / 2

@egoiste "en zlepek komórek w początkowej fazie nie ma żadnych czynności życiowych charakterystycznych dla człowieka"
A musi? Pracuje by je osiągnąć i osiągnie jeżeli mu się nie przeszkodzi lub coś złego się nie stanie. Jakąkolwiek czynność charakterystyczną dla człowieka nie podasz można użyć jej do pozbawienia człowieczeństwa osoby dorosłej. Zlepek komórek jest biologicznie odrębnym organizmem od ojca i matki - z samej podstawy dna, generuje to też czasem nieprzyjemności dla matki

Przykładu z socjałem nie rozumiem, ledwo już kontaktuje idę spać i ewentualnie jutro do niego wrócę.

"Jak może mieć oko które utracił?" właśnie, nie może przeszczep zastępuje utracone, a w ciągu życia jednak miał w sumie 3.

"A ja ci mówię, że chodzi o żywego człowieka, w odróżnieniu od żywych ludzkich komórek. " Też mówię w kontekście człowieka, obecny jego status na podstawie jego 1 komórki (nieważne czy żywej bądź martwej) to za mało, ale wiemy z niej tylko że zaczął żyć.

"A co w przypadku gdy pochodzi ono od płodu z bezmózgowiem całkowitym, czyli całkowitym braku mózgu? Jeżeli śmierć człowieka definiujemy poprzez śmierć mózgu (lub samego pnia) to co w przypadku człowieka u którego nigdy się on nie wykształcił? W którym momencie umarł?"
Podobnie to działa jak z ludźmi dorosłymi. Wiemy z DNA że płód zaczął życie, jego śmierć następuje wtedy gdy rusza cała maszyneria zależna od mózgu z zaawansowanymi procesami i powstaje "error", "stop", wtedy kończy się to śmiercią całego organizmu. Chyba trzyma się kupy te wyjaśnienie? Może masz jakiś lepszy niż ja czynnik warunkujący zero jedynkowo życie i śmierć człowieka - jak tak to chętnie usłyszę bo jeszcze się z nim nie spotkałem.

"A tu bym poprosił o naukowe źródła opisujące udokumentowane przypadki, bo coś mi to pachnie opowieściami z katechizmu."
za linki chyba banują, wpisz w google: "memories after heart transplant" i do wyboru do koloru, nawet jest sporo stron ".gov" a o tej ciekawostce słyszałem z programów naukowych, nie z katechizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+1 / 1

@teszwonsz kto jak kto, ale Goebbels to jest akurat waszym idolem. Kurski przecież się na nim wzoruje. Pozostali niemieccy zbrodniarze/dygnitarze też. Nawet poglądy macie identyczne (jedyna różnica polega na tym, że wy nienawidzicie nadludzi w rozumieniu Hitlera, czyli Niemców i narodów skandynawskich. A Polaków, których Hitler uznawał za podludzi uważacie za nadludzi, oczywiście tylko tych, którzy są za PISem).

Większość ludzi akurat była po prostu za powrotem do kompromisu. Równie dobrze ktoś sobie może wstawić zdjęcie heilujących ONRowców z podpisem, że każdy patriota tak wygląda. Podobna logika.

Całkowity zakaz, a nawet zamknięcie granic nie zlikwidują problemu, bo kobiety będą szukać pomocy w "podziemiu". A nad tym już nie zapanujecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alitejophobia
0 / 2

@teszwonsz Pytanie zasadnicze: czy żołędź=drzewo? Czy kasztan=kasztanowiec?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
0 / 0

@teszwonsz Nawet cytować, zakłamany katoliku, nie potrafisz. Nic dziwnego. Marionetka kościelna, taka jak ty, używa pół- i ćwierćprawd, w celu pokazania swojej religijności. Jakież to katolickie. Prawdziwie kościelne. Zupełnie jak każdy członek PiS. Nazywasz Pis lewicą? Dawno nie widziałem większej bzdury, a żyję długo. Z PiS taka lewica, jak ze słonia baletnica. To, dokładnie taka jak ty, bezwolna kościelna marionetka. Ale, przecież, wiesz lepiej. Zapamiętaj jedno, aborcja to nie jest środek antykoncepcyjny. Tylko, że tego nie dowiesz się z książeczki do nabożeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
0 / 0

@Cammax Jesteście zdrajcami polski opętanymi przez szatana, słychać z waszej strony tylko przerzucanie się zarzutami a z własnych grzechów nigdy się nie wyspowiadacie. Nienawidzicie polaków życząc im jak najgorzej samym nie utożsamiając się z polakami - myślicie że jesteście ponad to. Tak łatwo was podzielić, tak mało jesteście nauczeni. Będziemy was nawet szukać w podziemiach o ile sami się nie zgłosicie skamlając o pomoc po komplikacjach które wam rzeźnik co w dzień kroi prosiaki a w nocy robi aborcie zrobi. Wszystko by dać zajęcie bo aborcja to jest pożywka i zapychacz dla plebsu - przynajmniej macie bzdurne zajęcie by nie mącić w sprawach które są faktycznie istotne dla kraju. Lubicie pozować na męczenników i pokrzywdzonych by wzbudzać litość obcych nacji, to jest żałosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
+1 / 1

@katem Katolicy sami używają aborcji ile wlezie, za to innym zabraniają tego wyjścia awaryjnego. Na dodatek czynią to w imieniu jakiegoś bliżej nieokreślanego bóstwa (podobno trzyosobowego). Jedna z postawionych wysoko obrończyń tzw. życia poczętego, też usunęła ciążę, ale tłumaczyła się, że to był bardzo specjalny przypadek. Rzeczywiście, specjalny przypadek. Przypadek katolickiej hipokryzji. Jakież to katolickie i zgodne z naukami kościoła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
0 / 0

@alitejophobia jak rozwiniesz to wyznaczając granicę kiedy i w jakich warunkach owoc staje się drzewem wg Ciebie to będzie mi znacznie łatwiej odpowiedzieć i przy okazji porównać do ludzi by było śmieszniej i wykazać jak głupio odpowiednik wygląda oraz że takie porównania prawie nic nie wnoszą.

Niemniej takie porównania są na starcie fałszywe - jak np analogicznie u ludzi biorąc pod uwagę kryterium dojrzałości płciowej przy nadawaniu tytułu człowieka. Kasztanowiec rozmnaża się, kasztan na pewnym etapie tego nie potrafi, ma do tego jedynie potencjał. Zarówno płód jak i człowiek przed okresem dojrzewania też nie jest zdolny do rozmnażania się, a jednak taka prymitywna klasyfikacja jaką zastosowałeś nie działa ponieważ bezapelacyjnie przysługuje dla przedszkolaka przed okresem dojrzewania tytuł "człowieka" (odpowiednik drzewa). Magia nie? Więc coś tu się nie zgadza...
Człowiek ma mnóstwo stadiów od poczęcia do śmierci, więcej od roślin, przy drzewach mamy inne klasyfikacje. Ty mnie pytasz o coś podobnego jak "czy noworodek = starzec" próbując coś wykazać, wiadomo co
Ale odpowiadając teraz, na oczywiste pytanie - żołądź to nie drzewo (żołądź to część prącia huehue), ani kasztan to nie kasztanowiec.

"W mianowniku liczby pojedynczej dopuszczalna jest jedyna forma – żołądź. Błędna pisownia z użyciem ę wynika z oboczności ą:ę powstałej podczas odmiany przez przypadki (żołędzia, żołędziowi, itd.)."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
-1 / 1

@Maxim212 "Zapamiętaj jedno, aborcja to nie jest środek antykoncepcyjny"
No co Ty nie powiesz... Zabicie dziecka jak doszło do jego koncepcji nie jest przeciwdziałaniem koncepcji? Nigdy tak na to w ten sposób nie spojrzałem. To ci dopiero odkrycie, przełomowe więc. Nie bez powodu lewactwo pozuje na ostoje inteligencji i nauki, takie odkrycia są przełomowe.
Marionetka szatana która odeszła od boga i popiera zabijanie dzieci dla wygody będzie moją katolickość oceniać - śmiech na sali, wy ateusze nie potraficie jednego dnia przeżyć bez myślenia o kościele katolickim - po 2 demoty na 1 stronie głównej poświęcone kościołowi i księżom. Zawsze pierwsi do przeżywanie i oceniania:) Dobrze więc, pis nie jest lewicą, pamiętaj że PiS to prawica, socjał jest najbardziej prawicową i słuszną czynnością jaka istnieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 0

@teszwonsz z Polakami się utożsamiamy, ale wstydzimy się polskich władz. Cofnij się z 10 lat wstecz. Utożsamiałeś się wtedy z władzami? No właśnie. Ale mimo to raczej utożsamiałeś się z Polską i Polakami.

Aborcja to nie jedyna kwestia, która przeraża inne narody. Inne narody uważają, że niczym się nie różnimy od Węgier i Korei Północnej. Przeraża ich to, że cała władza jest u nas skupiona nawet nie w rękach jednej partii, a w rękach jednej osoby. Przeraża ich to, jaką retorykę rząd stosuje wobec wszelkich mniejszości.
A o aborcji nagłośniej się mówi, bo zazwyczaj zwykłych ludzi najbardziej interesują kwestie światopoglądowe. A sprawy takie jak demokracja, czy gospodarka są dla większości mniej istotne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
0 / 0

@teszwonsz, powtarzasz katolicyzmy jak dobrze opłacany mecenas. Pomyliłeś kraje, w Polsce aborcja nigdy nie była środkiem antykoncepcyjnym. Polska to nie Związek Radziecki, gdzie aborcja na życzenie zaczęła królować po śmierci Stalina.
Zresztą, w Polsce, do 1956 roku aborcja była całkowicie zabroniona.
Chcesz przymusu religijnego dla wszystkich? Każdy ma leżeć krzyżem przed księdzem katolickim? Przypomnę, że teraz mamy XXI wiek, a nie średniowiecze. Zaraz rykniesz, że kościół katolicki to ostoja rozwoju nauki oraz niesienia kaganka światła wiary oraz wzór cnót wszelakich. Masz rację, to cudowne światło, najprawdziwszej wiary, najlepiej niosły stosy drewna (święconego) z zatkniętym, w charakterze knota, Janem Husem czy jakąś czarownicą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
0 / 0

@Cammax 10 lat temu był wstyd za obcą władzę która właziła w tyłek wszystkim tylko nie polakom, im zawsze na szkodę i czystą złośliwość za brak ponownej reelekcji. Afera z ofe, zus, karakanami, ośmiorniczkami, lasami państwowymi, "uchodźcami", bolkiem, ustawy inwigilacyjne, podatki, kłamstwa.

Twoje inne państwa mogą sobie "wyrażać zaniepokojenie" by was nakręcać byście bardziej lobbowali niszczenie tego kraju, wbrew temu co mówisz, kobiety nie są torturowane i pozbawione głosu, ludzi nie zabijamy pod ścianą, bezprawie nie zapanowało, miasta nie płoną, stanu wojennego wcale nie ma, dyktatury, nazizmu rasizmu też nie ma, opresji też nie i kim jong una też nie ma. Partia PiS ma się bardzo dobrze co odzwierciedlają sondaże i słupki poparcia, swoboda aborcji najbardziej interesuje ludzi zgniłych i robaczywych - bo chcą mieć tą możliwość za darmo i jak im się zachce "w razie czego" by móc zabić swojego potomka jak zrobi się niewygodny.

@Maxim212 Sprawdź co to jest antykoncepcja i czym jest koncepcja bo nie rozróżniasz tych terminów lub ich definicji. Ksiądz to jest jeden z najbardziej poważanych zawodów cieszących się dużym respektem i zapotrzebowaniem więc należy się trochę szacunku. Nie mamy XXI wieku, Cammax mówi że mamy XVII. Kościół katolicki to ostoja rozwoju nauki oraz niesienia kaganka światła wiary oraz wzór cnót wszelakich, gdyby nie on to byś nigdy się nie urodził a na twoim miejscy byłby brązowooki saracen z większym poziomem melaniny który aktywnie by błogosławił Allaha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alitejophobia
-1 / 1

@teszwonsz Wiesz, że ja minusuję za samo użycie słowa "lewactwo"? To jest tak pusty argument, że od razu świadczy o tym, że rozmówca nie ma nic do powiedzenia, poza tym, że czuje się "wybranym człowiekiem".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alitejophobia
-1 / 1

@teszwonsz Nic nie wnoszą? Zarodek pszenny (dodaje się do mleka) to to samo co kłos? Zarodnik paproci to paproć? Wyznaczenie granicy to osobna sprawa. To zadanie biologów i medyków, a nie jakiejkolwiek religii czy też jej zaprzeczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 maja 2021 o 8:35

avatar teszwonsz
-1 / 1

@alitejophobia lewactwo
Podaj więcej przykładów nieodnoszących się do ludzi.
czy cielak to krowa? czy kokos to palma kokosowa? Czy ruda żelaza to kaloryfer? Czy przedszkolak to starzec? Czy kawior to ryba? Czy jajko to kura? Czy sadzonka to drzewo?
Im więcej takich porównań nieodnoszących się do człowieka tym bardziej będziesz miał racje:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alitejophobia
-1 / 1

@teszwonsz Przeczytaj post wyżej. Tak "zarodek" to pojęcie nie odnoszące się do człowieka? TO DLACZEGO UZNAJESZ GO ZA CZŁOWIEKA?
I minus za spamowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 maja 2021 o 8:44

avatar teszwonsz
-1 / 1

@alitejophobia dlaczego nie chcesz odpowiedzieć na moje pytanie? Zalewany w tej dyskusji jestem dziesiątkami pytań i na każde staram się odpowiedzieć, ja zadałem tylko jedno i o odpowiedź nie idzie się doczekać:(
Minus za bycie lewacką krnąbrną primadonną nieumiejącą uczestniczyć w cywilizowanej rozmowie bez jakiegoś systemu karania rozmówcy za posiadanie odmiennego zdania (to forma cenzury i represji... faszystko)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alitejophobia
-1 / 1

@teszwonsz Bo odpowiedź jest podana dwa posty wyżej.
Ja też zadałam pytanie, a jako odpowiedź dostaję wyzwisko.
Minus za używanie słowa nie niosącego treści i trollowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 maja 2021 o 8:56

avatar teszwonsz
-1 / 1

@alitejophobia
Pytam na samym starcie "jak rozwiniesz to wyznaczając granicę kiedy i w jakich warunkach owoc staje się drzewem wg Ciebie"

teraz piszesz "odpowiedź jest podana dwa posty wyżej."

>międzyczasie 2 posty wyżej

"Przeczytaj post wyżej. Tak "zarodek" to pojęcie nie odnoszące się do człowieka? TO DLACZEGO UZNAJESZ GO ZA CZŁOWIEKA?
I minus za spamowanie."

następny "post wyżej" to mój własny post, jak liczenie też nie ogarniasz i chodziło o Twój poprzedni post (z lewactwem trzeba się domyślać i myśleć za nie - służę pomocą) i tam mamy:

"Wyznaczenie granicy to osobna sprawa."

Aha... ok... i wszystko jasne, dzięki za odpowiedź, wyjaśniło wszystko o co pytałem jasno i konkretnie. Nie mam więcej pytań.

Wiesz co? Już mnie to wali jeżeli jesteś taką lewacką księżniczką której jedyny cel to, minusowanie osoby z odmienną opinią. Już Cammax jest wyżej od ciebie bo mimo jakości tego co pisze, jej cel to uczestnictwo w dyskusji z posłem PiSu.
Nie będę więcej Ci odpisywał - dbam o moją nieposzlakowaną opinię i dodatnie saldo plusów:)

Lewactwo
L.E.W.A.C.T.W.O

aha i jeszcze jedno.... LEWACTWO!:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alitejophobia
-1 / 1

@teszwonsz Odpowiedź jest tu: "Wyznaczenie granicy to osobna sprawa. To zadanie biologów i medyków.". Nie podałeś nawet kryteriów wg., których rozumiesz "bycie człowiekiem".
Minus za używanie określeń nie zawierających treści i trollowanie. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 maja 2021 o 9:16

avatar teszwonsz
0 / 0

@alitejophobia "...jak rozwiniesz to wyznaczając granicę kiedy i w jakich warunkach owoc staje się drzewem WG CIEBIE TO..."
"to zadanie biologów i medyków."

Śmiem twierdzić że Ty obok biologa i medyka nawet nie stałaś.
Ja pewien konkretny jasny i uniwersalny czynnik startowy kiedy powstaje człowiek wg biologów to już dawno wyznaczyłem, tyle że lewactwu on śmierdzi bo wbrew temu co im się wydaje i co ich autorytety - celebryci w telewizorni mówią.

BTW skoro dojrzała rzeczowa dyskusja przez różnicę poziomów okazała się niemożliwa. Powiedz mi lepiej czemu lewactwo egoiste wyżej tak okrutnie zminusowało? Zdaje się że był po waszej stronie... Widać nawet takich faszystowskie lewactwo zeżre wykluczy i stłamsi, swoich własnych braci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
+1 / 1

@teszwonsz, kościelna definicja antykoncepcji ma się nijak do definicji naukowej. Ale przecież wiesz lepiej. Wzór cnót wszelakich, czyli kościół katolicki, wsławił się doskonałą metodą niesienia kaganka światła za pomocą stosu święconego drewna z Giordano Bruno w charakterze knota. Oto podstawowa cnota kościoła katolickiego. A może powiesz, że Giordano Bruno został ukatrupiony przez komuchów? Dodać trzeba jeszcze wspaniałą instrukcję Crimen Sollicidationis nakazującą ukrywanie pedofili w sutannach. Wspomniana instrukcja obowiązuje do dziś. Gratuluję tobie wzorców moralnych. Szczerze gratuluję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alitejophobia
-1 / 1

@teszwonsz Widzę, że masz szklaną kulę, w której widzisz rzeczywistość. Czy też jakieś wizje ci mówią jakie wykształcenie ma rozmówca? klasyczna metoda trolla: zacząc od ad personam, a "potem napięcie już tylko rośnie".
Nie przedstawiłeś nic. W którym niby poście? Bo prostu masz argumentację "bo tak".

Ani dojrzała, ani rzeczowa, bo tylko żonglujesz słowem "lewactwo" i oczywiście wyzwiskami, a jak się pyta o głupie kryteria twojej oceny to zwiewka z tematu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
0 / 0

@maxim212 a jak wygląda kościelna antykoncepcja? Tam guma i tabletki to też antykoncepcja tylko że grzeszna. A może aborcja to tam antykoncepcja - wszak chciałeś mnie tej rewalacji nauczyć że tak nie jest. Gdybyś sam miał pedofila w rodzinie to rozumiem chwaliłbyś się wszem i wobec? Przeszło by ci jak ogarniesz że też byś zbierał baty za niego. Tego gościa Cordono Blue nie kojarzę, więc się nie wypowiem na temat o którym nie mam pojęcia... Kościół taki zły i niedobry bo robił coś w przeszłości co mi się nie podoba, Islam taki dobry bo nie wszyscy islamiści co czynią zło obecnie są źli. To wy żeście utożsamili kościół jako naj naj naj wzór i autorytet i traktujecie to jako wyzwanie, doszukujecie się wszystkiego by wykazać że tak nie jest. Kierła żeby katolików tak kościół obchodził jak ateuszy to ta wiara by rozkwitła jak nigdy w historii ludzkości.

@alitejophobia lewactwo. Również odsyłam do postów wyżej. Nawet pomogę: słowo klucz DNA. Dyskusje na poważnie z tobą na już skończyłem nigdzie nie zwiewam. Odpisałem przy okazji odp dla rozmówcy wyżej. Zresztą ciesz się, sama insynuujesz że źle Cię potraktowałem i ogólnie jestem taki zły.
PS - Zapomniałaś o minusie dla mojej poprzedniej wiadomości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alitejophobia
0 / 0

@teszwonsz DNA zawiera naskórek, włosy i paznokcie. Włos na poduszce to człowiek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
0 / 0

@teszwonsz, nie wiesz kto to był Giordano Bruno? Nie dziwię się. Książeczka do nabożeństwa o tym człowieku nie wspomina. A weź pierwszy z brzegu podręcznik do historii i poszukaj. Możesz skorzystać z Wikipedii.
Ukrywanie pedofili uważasz za prawdziwy przykład doskonałej moralności? Gratuluję zakłamania. Typowy z ciebie parafianin. Wręcz wzorcowy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 0

@teszwonsz była u nas kiedykowiek władza, która faktycznie dbała o dobro WSZYSTKICH Polaków? Zazwyczaj każdy po dojściu do władzy dba najpierw o siebie, potem swoje rodziny, wyborców i dopiero na końcu- o dobro całego narodu. Ale oczywiście w kampaniach wyborczych obiecują być "prezydentami wszystkich", "dbać o dobro całego kraju" itp.

Cóż, u nas zawsze kwestie światopoglądowe najbardziej dzielą. Wielu ludzi nie obchodzi np. podniesienie podatków. "Budzą się" dopiero jak rząd rusza jakieś kwestie światopoglądowe (w dowolną stronę).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
0 / 0

@alitejophobia Tak, wyrywaj z kontekstu i mnóż więcej porównań tak jak to wcześniej przerabialiśmy. Kasztanowiec zawiera DNA, kasztanowiec to człowiek? Bakteria zawiera DNA bakteria to człowiek? Broń borze tucholski się nie ustosunkuj się sama kiedy powstaje człowiek.

@Maxim212 Ksiądz zabronił mi czytania książek pamiętam jak miałem prz3sr@ne po harrym potterze gdzie był diabeł i okultyzm, widzę że chcesz mnie zarazić antychrystem ale na to nie pozwolę. Ukrywanie PDFów jest wymuszone przez was bo atakujecie cały kościół zamiast PDFila. Dzieci was obchodzą? Głęboko w doopie je macie, nic was nie obchodzą. Liczą się dla was tylko jako pretekst do atakowania kościoła którego ateusze, nienawidzicie.

@Cammax a mojej władzy nie widzisz? Kradniemy prawie tyle co PO ale przynajmniej część tego zwracamy na socjał. Gdyby pozostała twoja ukochana platworma to płaciłabyś tyle samo co obecnie o ile nawet nie więcej i grosza kobiety rodzące by nie widziały, a o prawa kobiet przecież tak się ujmujesz podobno - kobiety są wspierane jak nigdy wcześniej to od jakiś prześladowań, tortur, aushwitz, zabijania, piekle na ziemi i pozbawiania praw człowieka wylatujesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alitejophobia
0 / 0

@teszwonsz Przecież rozmawiamy o DNA człowieka. Ludzki włos zawiera ludzkie DNA, dlatego pytam czy włos to człowiek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 maja 2021 o 11:34

avatar teszwonsz
0 / 0

@alitejophobia
>"kiedy POWSTAJE człowiek wg biologów to już dawno wyznaczyłem"
>"CzY WłOs To CzŁoWiEk? PrZeCiErZ RoZmAwIaMy O dNa CzŁoWiEkA a WłOs mA dNa"
xD

Rzeczową rozmowę przecież zakończyłem 3 godziny temu.. A nawet jakbyśmy rozmawiali to nigdy nie zamierzałem każdemu z osobna tłumaczyć to samo, szczególnie że wszystko idzie znaleźć w tym jednym wątku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alitejophobia
0 / 0

@teszwonsz Dwa proste pytania: czy żołędź to dąb, czy zawierający ludzkie DNA włos to człowiek.
Nie potrafisz lub raczej unikasz odpowiedzi na te pytania, a za "rzeczową dyskusję" uważasz to ad personam, dający do zrozumienia, że jestem głupia.
I to jest właśnie wymiana poglądów z tzw. "obrońcami życia".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
0 / 0

@alitejophobia
jak rozwiniesz to wyznaczając granicę kiedy i w jakich warunkach owoc staje się drzewem wg Ciebie to będzie mi znacznie łatwiej odpowiedzieć i przy okazji porównać do ludzi by było śmieszniej i wykazać jak głupio odpowiednik wygląda oraz że takie porównania prawie nic nie wnoszą.

Niemniej takie porównania są na starcie fałszywe - jak np analogicznie u ludzi biorąc pod uwagę kryterium dojrzałości płciowej przy nadawaniu tytułu człowieka. Dąb rozmnaża się, żołądź na pewnym etapie tego nie potrafi, ma do tego jedynie potencjał. Zarówno płód jak i człowiek przed okresem dojrzewania też nie jest zdolny do rozmnażania się, a jednak taka prymitywna klasyfikacja jaką zastosowałeś nie działa ponieważ bezapelacyjnie przysługuje dla przedszkolaka przed okresem dojrzewania tytuł "człowieka" (odpowiednik drzewa). Magia nie? Więc coś tu się nie zgadza...
Człowiek ma mnóstwo stadiów od poczęcia do śmierci, więcej od roślin, przy drzewach mamy inne klasyfikacje. Ty mnie pytasz o coś podobnego jak "czy noworodek = starzec" próbując coś wykazać, wiadomo co
Ale odpowiadając teraz, na oczywiste pytanie - żołądź to nie dąb (żołądź to część prącia huehue), ani włos to nie człowiek.

"W mianowniku liczby pojedynczej dopuszczalna jest jedyna forma – żołądź. Błędna pisownia z użyciem ę wynika z oboczności ą:ę powstałej podczas odmiany przez przypadki (żołędzia, żołędziowi, itd.)."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alitejophobia
-1 / 1

@teszwonsz Dąb też musi osiągnąć pewien wiek, by zawiązać żołędzie. Więc twój trop myślenia w ogóle nie w tym kierunku. Ułatwie ci: klucz tkwi w morfologii tkanek. :)
Żołędź (rodz. męski) to nasiono, żołądź (rodz. żeński) to część penisa. Nie widuję rosnących na drzewie penisów, stąd ta forma gramatyczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 maja 2021 o 12:52

M Maxim212
0 / 0

@teszwonsz, chciałbym, abyś przyjął do wiadomości, że Index Librorum Prohibitorum (Inedks ksiąg zakazanych) został zniesiony jeszcze w czasie pontyfikatu Pawła VI, czyli w latach sześćdziesiątych dwudziestego wieku. W związku z tym wszelkie zakazy dotyczące czytania czegokolwiek, nikogo już nie obowiązują. Tylko skąd możesz o tym wiedzieć?
Dawno mnie nikt tak nie rozśmieszył jak ty.
Bajka dla młodzieży szerzy okultyzm?! A może dodasz, że szerzy również masonerię, żydostwo i komunizm? Może przestań wierzyć w księdza, a zacznij wierzyć w Boga. A krócej, mniej mszalnego, więcej logicznego myślenia. Chociaż, w twoim przypadku, logika nie należy do twoich ulubionych spraw. Wolisz być bezdennym parafianinem. Bez własnego zdania, bez własnej woli. Typowa, z ciebie, watykańska marionetka. Sam nie wiesz w jakiego Boha wierzysz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
0 / 0

@alitejophobia czyli nawiązując do wieku w odniesieniu do roślin insynuujesz że człowiek przed wytwarzaniem gamet nie jest człowiekiem? Ok, masz prawo tak uważać, ale mnie to nie przekonuje.
Zapytam o żołądź który przeleży w pudełku od zapałek leśnika identyczny czas w jakim inny żołądź który był w glebie i zaczął wytwarzać żołędzie, czy taki stary żołądź z pudełka od zapałek jest takim samym drzewem jak te rosnące w glebie? (kontekst czasu / wieku). Pytam choć wiem że nie odpowiesz. Ty tu jesteś od multum pytań, zera odpowiedzi nawet odnośnie tego co sama uważasz.

Jesteś niepoważna jak uważasz że będę zgadywał jakie konkretnie jest twoje kryterium klasyfikacji co jest człowiekiem a co nie. Niektórzy co umieją się wysłowić używają, różnicowania się komórek i wytworzenie x struktur.
Co do żołędź / żołądź to nie masz racji. Ale kłuć się z PWN i SJP nie ze mną - twoje "wydaje mi się" to za mało by rzeczywistość zmienić nie ważne czy to w przypadku języka polskiego czy biologii.

@Maxim212 Mój ksiądz właśnie mi powiedział że mylisz się i jesteś opętany przez szatana. Bo po pierwsze wytyczne odnośnie grzechu ukrytego w mediach jak literatura czy muzyka czy gry itd to znaaaaacznie późniejsza sprawa niż indeks ksiąg zakazanych. Harry potter został napisany znacznie później (sam sprawdź). No ale oczywiście Ty wiesz wszystko najlepiej mimo że do kościoła nie chodzisz. Ja wiem w jakiego boga wierzę Ty też - pieniądz twoim bogiem. Niniejszym informuję już oficjalnie, że najbliższą niedzielę w mojej parafii zostanie poruszony twój temat i skończy się rumakowanie jak powstanie jasne stanowisko księdza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
0 / 0

@teszwonsz Podważasz decyzję papieża Pawła VI? To on jednym podpisem zakończył (i słusznie!) wygłupy kościoła w sprawie dopuszczalności czytania jakichś książek.
Zapamiętaj jedną z podstaw państwa i prawa, że likwidacja prawa kończy jego działalność. Tak samo likwidacja księgi Index librorum prohibitorum zakończyła wszelkie zakazy dotyczące czytania. Jako ciekawostkę dodam, że we wspomnianym indeksie były dzieła, między innymi, Mickiewicza, Zoli, Gogola, Kopernika... I zapamiętaj jeszcze jedno, niedouczona ofiaro katolicyzmu, ŻADEN duchowny katolicki NIE MA PRAWA podważyć decyzji papieża. Musi się z decyzją papieża zgodzić i ją wypełnić. Tak głosi Kodeks Prawa Kanonicznego. Właśnie dlatego kościół katolicki jest tak silny, bo jest w nim jeden, który trzyma trójpodział władzy w jednych rękach i nie wypuści jej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar teszwonsz
0 / 0

@Maxim212 Paweł VI nie miał wiedzy o przyszłych zagrożeniach i jedynie obecne w jego czasie zaadresował. Zapamiętaj jedną rzecz Duralex Sedes Latex - czyli twarde prawo ale prawo. Prawo nie działa wstecz ale też nie działa w przyszłość nieokreśloną w czasie kiedy prawo powstało. Żaden duchowny nie ma prawa podważać decyzji papieża, a zobacz ile katolików nie zgadza się z poczynaniami Franciszka, pamiętasz ile ludzi nie zgadzało się z JPII w sprawie "obrony pedofili"? To że duchowni nie mogą nicy kwestionować nie znaczy że nie mają własnego zdania i opinii. A kościół nie jest silny dzięki papieżowi - to nie monarchia, jest silny dzięki wyznawcom danej wiary i taka jest prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
0 / 0

@teszwonsz Jak już używasz łaciny, o której kiedyś usłyszałeś, ale której nie znasz, to racz zwrócić uwagę na ortografię. Paweł VI zlikwidował Index librorum prohibitorum, a ty śmiesz podważać jego decyzję? Jakim prawem? Zgodnie z obowiązującym (nawet w kościele) zasadami, nie można używać zlikwidowanego prawa i uważać za obowiązujące. Sam twierdzisz, że tobie ksiądz zakazał czytania bajek dla młodzieży. Ten duchowny śmiał podważyć decyzję papieża. Jest to przestępstwo przeciw wierze określane w Kodeksie Prawa Kanonicznego jako najcięższe i taki ksiądz ma wielką szansę na wyrzucenie ze stanu duchownego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 maja 2021 o 22:05

D DominikZi
+6 / 6

Korzystając z okazji, jest szansa na dostanie w którejś z czeskich klinik szczepionki na covid jak się tam nie mieszka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+27 / 29

To naprawdę trzeba mieć tupet. Oni chyba sobie nie zdają sprawy, że prawo obowiązuje nie obywateli danego kraju, tylko na TERENIE danego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PinkBlob
+27 / 39

Jako kobieta pytam Was, inne kobiety: czy któraś z Was chce z pełną świadomością rodzić i mieć dziecko w tym kraju? Przecież to kurła zostaje tylko emigracja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PinkBlob
+8 / 10

Minusy przyszły, a odpowiedzi brak :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sylwia74573
+3 / 5

Nie rozumiem minusujących... Twoje pytanie jest ok, chociaż narzuca odpowiedź, która nie jest aż tak oczywista. Mam prawie 30 lat i dopiero zdobyłam sensowne doświadczenie i wiedzę w zawodzie, który za granicą ze względu na odmienne przepisy jest niewiele warty, więc musiałabym startować od zera, znów z niskimi zarobkami, więc bez możliwości zapewnienia dziecku jakiegoś startu. Więc, tak planuje w tym kraju mieć dziecko. Jestem też zapewne naiwna (chociaż wolę to nazywać optymizmem) i wierzę, że jednak jesteśmy w trakcie jakiejś zmiany. Mam nadzieję, że jest to zmiana, która pozwoli mojemu dziecku móc podjąć decyzję np. o emigracji nie ze względu na to jak źle jest w PL... mam nadzieję, że 20 lat wystarczy na chociaż taką zmianę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PinkBlob
+1 / 1

Nie chodzi mi tylko o brak aborcji, tylko o całokształt życia w Polsce. Idziesz rodzić i nie wiesz, czy potraktują cie jak człowieka czy jak śmiecia. Czy na pewno dostaniesz znieczulenie i czy nie będą odmawiać cesarki mimo wyraźnych wskazań. A to tylko początek kłopotów: nie ma miejsca w żłobkach, nie ma w przedszkolach. Edukacja leży i kwiczy, więc wypadałoby jeszcze znaleźć lepszą szkołę, a wszystko kosztuje. Jedzenie drożeje w nieludzkim tempie, inflacja dopiero się rozpędza, rynek pracownika przepadł i szybko nie wróci. A co jeśli za pare lat wybuchnie kolejna pandemia i znowu miliony stracą pracę? Rząd pięknie pokazał, że nie jest w stanie zagwarantować nawet durnych maseczek dla szpitali. O tym, co będzie z moim dzieckiem, kiedy okaze sie, że jest homoseksualne, wolę nawet nie myśleć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alitejophobia
+1 / 1

@PinkBlob Strach mieć tu dzieci, bo póki wszystko jest cacy, to o.k., ale jak są jakieś komplikacje, to Bóg wie przez co będziesz musiała przejść
A Pokój do Wypłakania się nie pomoże. Płacz nie daje pociechy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 maja 2021 o 12:49

avatar teszwonsz
+15 / 19

Serio dawali wytyczne dla obcego kraju co mają robić a co nie?
To równie chamskie jakbyście somsiadowi wyznaczali kiedy może przyjmować gości w odwiedziny - ugrać na takim zaleceniu można co najwyżej publiczny status niedoj3bania mózgowego, strzał w pysk albo wyśmianie - a somsiad dalej będzie przyjmował gości kiedy tylko mu się to będzie podobało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adrian1234
+16 / 16

Niezły mamy ten Rząd: najpierw robią co mogą aby uprzykrzać polskim kobietom życie a teraz domagają się jeszcze aby Rządy innych krajów też je zaczęli gnębić. Co to w ogóle za ludzie są w tym PiSie? Powinni dbać o interesy Rodaków a nie na każdym kroku robić coś przeciwko nam, okradając nas i jednocześnie wykazywać taką pogardę w stosunku tych, którzy ich utrzymują. Przecież Rząd to nasi pracownicy a nie władcy więc powinni się słuchać swoich pracodawców a nie ich dręczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zidy
+5 / 5

I jeszcze do tego ci pracownicy nas okradają, a ich bezpośredni pracodawcy (wyborcy) się z tego cieszą. Niebywałe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciomak12
+7 / 9

I Czechy bardzo dobrze zrobiły. Każdy ma swoje prawo i obowiązuje wszystkich a nie tylko swoich lub tylko imigrantów. I to Czechy decydują jakie maja prawo u siebie a nie my. Jeżeli w PiSie chcą karać kobiety, które wykonały aborcję za granicą(co moim zdaniem by było idiotyzmem), to niech wprowadzą i mierzą się z konsekwencjami i debatą tutaj a nie tak tylną furtką ograniczą jakiś jeden kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gemini1234
+9 / 9

Niech spada na rezurekcje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dzonsmis
+8 / 8

Brawo Czechy. Nie pozwolą się rządzić na własnym terenie, co jest u nich legalne, a co nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+9 / 11

Ciekawe co PISdy by powiedziały gdyby Czesi prosili o dopuszczalność aborcji Czeszek w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bilutek
+8 / 8

@teszwonsz - ty jesteś jakimś chorym zje*em!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+8 / 8

A tak niedawno z pisu sami mówili, żeby inni nie dyktowali polityki wewnętrzej Polski xD
Dodatkowo idąc ich absurdalnym tokiem myslenia, jadąc do UK, trzeba jeździć prawą stroną bo jadąc lewą łamałoby się polskie prawo xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+8 / 12

@IzaakGrundstein ja sie nie obrazam :) Popieram wolna aborcje. A gdyby moja matka dokonala aborcji to by mnie nie bylo.. proste.. Powiedz tesknisz za Marcinkiem, Wioletka czy Adamem ? To sa "dzieci" które mogłyby sie urodzic ale sie nie urodzily, bo ktos stosowal antykoncepcje, albo ktos gdzies tam je poronil nawet nie wiedzac ze sie narodza ? Tesknisz za nimi ? No chyba nie bo jest to byl ktorego nie bylo, nie urodzil sie, nie stal sie czlowiekiem o ktorym mozna cokolwiek powiedziec.

I tak samo byloby gdybym sie ja czy ktokolwiek z nas nie narodzil. Dzis bysmy po prostu nie znali czlowieka bo by go nie bylo. Bylby tak abstrakcyjny jak przytoczony tutaj Marcinek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+1 / 1

@WroceNieRazAmebo30 Wręcz przeciwnie - wysoko rozwinięta cywilizacja nie zdaje się na instynkt i "prawa naturalne" tylko je wykorzystuje dla swojego dobra. Kontrola urodzeń (antykoncepcja i aborcja) jest wytworem cywilizacji. To w społeczeństwach prymitywnych rodzi dzieci się rodzą i w przypadku, gdy są zbędne (z różnych względów) zostawia, aby umarły, albo zabija po urodzeniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wluczyryjek
+3 / 3

Nic nie da zmiana rządu, bez zmiany w społeczeństwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+3 / 3

@CWIRREDEK
Tysiące Polaków pracujących w Czechach chcą "przedyskutować" z tobą ten pomysł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agathumm
+1 / 1

@CWIRREDEK Ja tam proponuję do wrócenia do tradycji. Kobiety jedyną wartością jest to co ma pomiędzy nogami, a jej jedyne prawo to zaspokajanie potrzeb swojego właściciela.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CWIRREDEK
0 / 0

@El_Polaco Życie jest ważniejsze niż granice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
0 / 0

@CWIRREDEK
Tak. Zgadzam się. Tylko czyje życie masz na myśli? Swoje? Bo jak zaczniesz lobbować taki pomysł i się uda, to tysiące Polaków, którzy stracą pracę, będzie chciało spuścić ci łomot, albo i gorzej.

Tak. Życie jest ważniejsze od granic. Życie tysięcy polskich rodzin, gdzie chociaż jedna osoba pracuje w Czechach i rodzina ma się z czego utrzymać. Nikt nie musi kraść, żeby zaspokoić głód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Ddrek
+3 / 7

Wyje*ać kk w końcu. Koniec darmowej pedofili. 21 wiek mamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borekpp
-2 / 2

Hasło na plakacie jak najbardziej trafione, bo ciąży w odróżnieniu od rządu, usuwać nie można

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
+1 / 1

@borekpp no w tej dziurze nie można ale my jesteśmy 100 lat za Czechami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
+2 / 2

Po tym jak polska ambasada w Czechach upomniała ten kraj o to, że legalna aborcja na terenie Republiki Czeskiej jest niezgodna z polskim prawem szykowane są następne kroki naszego MSZ. Wystosowanie listu do Holendrów by nie sprzedawali Polakom marihuany oraz przypomnienie Brytyjczykom, że ruch lewostronny jest niezgodny z polskim kodeksem drogowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
+2 / 2

To jest w ogóle skandal żeby Czechy nie przestrzegały polskiego prawa!!! Czy wojsko polskie jest gotowe wysłać tam ten jeden działający jeszcze czołg?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem