Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Buka1976
+15 / 45

Dorośnie, zrozumie. Łatwo jest oceniać jeśli się nie straci dorobku życia. Hodowcy zwierząt na futra powinni zrobić plakaty jak oddają dziecko do bidula bo rząd zabrał im źródło utrzymania i nie mają na chleb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R R51d
-1 / 17

@Buka1976 A fermy hodowlane miały być zamykane z dnia na dzień?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bsakul2504
+7 / 23

@R51d a kredyt na 20 lat spłaci sie w pięć minut?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Medur
-2 / 8

@R51d TAK! Miały być. Może nie z dnia na dzień dosłownie, ale tak z... 30 razy zbyt szybko :P fakenszit tu ju

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+2 / 6

@alibabazlasu ależ oczywiście, że niewolnictwo nie powinno być znoszone natychmiastowo - powinno być znoszone stopniowo, bo nagle się okazało, że murzyny z zapewnionego schronienia i jedzenia zostali z niczym na ulicy. No, ale fajnie, bo Ci uczciwsi mogli pozdychać z głodu na ulicy - jako wolni ludzie!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
0 / 4

@alibabazlasu Nie wiem jaki zawód wykonujesz ale wygaszanie kopalń - róbmy stopniowo, dajmy pieniądze dla ludzi alby się przebranżowili. Futerka - zamykamy a ty sobie radź. Logiczne, nie? Powiem ci tak, weź kredyt rozkręć interes a ja ci powiem, że za rok nie masz prawa wykonywać swojej działalności. Weź ty się puknij w czoło. Porównujesz niewolnictwo? @Rimcem ci wyjaśnił dlaczego szybka likwidacja jest zła. Jeśli tego nie zrozumiałeś to jesteś jak to dziecko z plakatem. Zlikwidować - bo tak. A konsekwencje? - kij z nimi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
0 / 0

@R51d Kopalnie "wygaszają" powoli i płacą za przekwalifikowanie górników. Fermy zamykają bez żadnych pomocy. Masz zamknąć a z maszynami, ludźmi, kredytami, rób se co chcesz. Jeśli daliby termin za 10 lat i stopniowo ograniczali (np wprowadzając licencje, limity produkcji) to byłoby to znacznie lepsze rozwiązanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
+14 / 38

Od kiedy dzieci są autorytetem, zwłaszcza w takich sprawach? Jeśli dziecku od maleńkości powtarzać, że JK to niedoceniany zbawiciel Polski, to po prostu uwierzy i będzie to powtarzać, a nawet go bronić i usprawiedliwiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2021 o 17:07

K karolina1128
0 / 2

@aaakotkidwa Zgadzam się, 14 lat to już trochę jest i powinien mieć swoją własną opinię, ale raczej nie w tematach o tak zawiłych powiazaniach moralno-społeczno-ekonomicznych. Wielu ekspertów nie radzi sobie z tak złożonymi analizami. Chłopak powinien się ograniczyć na razie do promowania swojej opinii w tematach, na których już się zna np. rozkładu szkolnego czy szacunku między uczniami lub wsparcia lokalnego schroniska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
-1 / 1

@aaakotkidwa Kwestia empatii jest ok, ale pomijając ludzi, którzy z tego żyją (nie mam tu na myśli trzepiących kasy, a raczej pracowników i ich rodziny) nasza empatia jest wybiórcza. Nie musi mieć powiazań politycznych, wystarczy, że w szkole lub rodzinie ma osoby coś usilnie propagujące. Do mojego liceum przyjechała kiedyś ekipa przeciwników tego biznesu i puścili nam filmy z drastycznymi scenami. Niestety nie każdy pamięta, że patologie są w każdej branży i nawet w przedszkolach, gdzie ciężko znaleźć miejsce na czynienie zła, dochodzi do dramatycznych sytuacji. Tak samo jak kury hodują w klatkach lub na wolnym wybiegu, tak samo część z tych zwierząt futerkowych żyje w tragicznych warunkach, a część nie ma wcale tak strasznie źle. Nie powinno się pouczająco wypowiadać na skalę krajową w tematach, których się swoim pojęciem nie obejmuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
-1 / 1

@aaakotkidwa Idąc tym tokiem rozumowania należałoby zrezygnować ze wszystkich hodowli. Osobiście jestem temu przeciwna i rozumiem zapotrzebowanie na wyroby odzwierzęce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
-2 / 26

To teraz akcja w obronie dręczonych poliestrów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niejestembotem4321
+2 / 18

XDDDD... Dobrze, że mieszczuchy nie wiedzą co się dzieję teraz z kurami, bo trwa właśnie epidemia ptasiej grypy, w 3 powiatach gdzie jest razem około 100 mln kur, zgazowano do 3 mln(nie wszystkie czasem brakowało gazu i kury same umierały) reszta poszła pod nóż, żeby się nie rozprzestrzeniało i strat nie było, tylko nie reszta kur, tylko ogólnie wszystkie ptaki hodowli przymysłowej w powiecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LoneGhost
+3 / 9

@aaakotkidwa ale pewnie baraniny i wieprzowiny już nie jesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+3 / 13

@aaakotkidwa A koniecznie musisz się przejmować krzywdą zwierzątek futerkowych? Mógłbyś się zająć ludzkimi krzywdami na początek. Tylko że pewnie ludzi nienawidzisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polski_niewolnik
-1 / 7

@niejestembotem4321 Zasadniczo gdyby wszyscy ci zadeklarowani mięsożercy z miast zobaczyli jak wygląda produkcja ich ukochanego mięska od początku do końca, to już pewnie większość z nich do końca życia nie poszłaby do McDonalda z powodu traumy :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niejestembotem4321
+4 / 8

@polski_niewolnik Pewnie tak, ale to nic dziwnego, skoro nie mieli do czynienia z zwierzętami i jak się je zabija. Dla przykładu moja babcia nie raz zabiła kurę gołymi rękoma, mój Tata nie zabił ale kilka razy podglądał Babcie, lub pracującą niedaleko rzeźnie, ja natomiast nie miałem żadnego kontaktu z zabijaniem kur bezpośrednio, ale kompletnie nie ruszają mnie opisy rzeźni. I widzisz mój Tata jak by chciał to by zabił kurę, ja bym miał zdecydowanie większy opór i musiał bym mieć większą motywację, natomiast mój syn, czy córka, albo moje hipotetyczne wnuki? (oczywiście zakładam, że nie zaczną nagle pracować w kurniku albo rzeźni XD) Po prostu do wielu rzeczy trzeba się przyzwyczaić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1986Andy
0 / 8

@polski_niewolnik: W świecie zwierząt np kotowatych nie ma takiej traumy. Zabijanie dla pokarmu w naturze jest powszechne. Ludzie dzięki białku pochodzenia zwierzęcego rozwinęli swój mózg i zeszli z drzew.
Tekst polski Andrzej B........ Czytała Krystyna Czubówna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2021 o 17:25

avatar polski_niewolnik
-1 / 1

@1986Andy Cool story bro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niejestembotem4321
+1 / 3

@aaakotkidwa Wyjaśnie ci coś, taka epidemia ptasiej grypy nie była w Polsce od DEKAD, kiedy trzeba vyło zgazawać kilka kurników była tragedia, teraz? 3 MILIONY... Z czego straty mogą przekroczyć miliard... Masz gdzieś to w mediach? Cokolwiek? To są realne problemy gospodarcze, cena mięsa wzrośnie nawet o kilkadziesiąt procent i to nawet za granicą bo jesteśmy dużym eksporterem, a te 3 powiaty stanowią spory procent jak nie większość hodowli mięsa kurzego, lub produkcji jajek, bo nioski są też zagrożone i też idą pod nóż co spowoduje, o wiele większy wzrost cen jajek niż mięsa... (ba na początku cena mięsa właś trochę spadnie, ale później, no cóż...)

Ale no tak trzeba prowadzić kampanie przeciw... Właściwie czemu? Ustawa zakazująca hodowli przeszła, wszystko jest zaklepane.

PS: Taka dygresja, zwierzęta futerkowe są bardzo dobrze traktowane, gdyż jeśli mają za mało ruchu lub są niedożywione lub cokolwiek innego to pierwsze co cierpi to futro, więc mają zdecydowanie lepszą sytuacje niż kury, które praktycznie całe, życie nieraz siedzą tylko w klatkach żeby na koniec życia pojechać do rzeźni, a kilka procent jak nie więcej nie do żywa nawet rzeźni, po prostu jest zadeptana przez inne kurczaki. W hodowli zwierząt futerkowych było by to do nie pomyślenia, gdyż generowało by to zbyt duże straty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zgrit22
+1 / 1

@1986 ludzie zeszli z drzew w wyniku lokalnych zmian klimatycznych. Powstanie Wielkiego Rowu Wschodniego w wyniku aktywności tektonicznej sprawiło, że lasy deszczowe zamieniły się w sawannę i w wyniku jeszcze wielu innych zbiegów okoliczności wybiliśmy się jako gatunek ;p
Były tam też inne małpy o zasadniczo tym samym potencjale, które na drodze subtelnych wyborów postawiły na co innego i nie dane im było tak wyewoluować...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zgrit22
0 / 0

@1986Andy coś nie ogarnąłem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Erecer
+2 / 18

Ludzie, z Gretą się nie udało. Przestacie kopiować nieudane schematy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Erecer
-1 / 1

@aaakotkidwa
Jesteś na demotach od 22 marca 2021 domniemywam, że chodzi Ci o komentowanie bo aż 227. Cóż....
Co do tego chłopaka to schemat podobny jak do Grett i innych dzieci, które chciano wybić np. Zuzanna Borowska lub Inga Zasowska. Nic nie wyszło. Takie coś w Polsce nie działa. Musicie wymyśleć coś innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Erecer
0 / 0

@aaakotkidwa
Jeśli nie widzisz nic złego w tym że dzieci są pchane do polityki to cóż nic nie poradzę. Lecz ja z tym się nie zgadzam i z każdym kto tak uważa. Chyba że przekona mnie argumentami że pchanie dzieci do polityki rozwija je.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sebastos
+1 / 23

Niech ten cały 14-letni chłopiec wreszcie zdejmie pampersa, wyjmie smoczek i dorośnie. Skoro nie rozumie pewnych zależności, to niech lepiej zajmie się nauką. Z pewnością na tym poletku znajduje się wiele braków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+8 / 20

@aaakotkidwa "nie ma potrzeby zabijania zwierząt, zeby sie ubrać"

Ano nie ma. Można się dokładać do globalnej patologii plastikowej.

Rozumuj: dobrej jakości futro, skórzany płaszcz czy kurtka, buty robione na miarę to są inwestycje na lata. Czasem na dekady, czasem kilka pokoleń nosi. Opłaca się odsprzedać, opłaca się naprawiać. A jak w końcu trafią na wysypisko, to ulegają 100% biodegradacji. "Ekoskóra", czyli derma, czyli plastik pęka i rozłazi się po paru latach wiszenia w szafie, a plastikowe buty rozwalają się i capią po jednym sezonie.

1 futro albo porządna skóra przeżyje 10 plastikowych kurtek, a jedne dobre buty - 10 z dermy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2021 o 14:21

Q Quant
-4 / 10

@sebastos - przypomina mi się pewna wypowiedź przypisywana Senece Młodszemu. Seneka miał mianowicie zostać kiedyś zapytany przez swojego ucznia Nerona (późniejszego cesarza Rzymu) czy niewolnictwo jest moralne, bo to przecież jawna niesprawiedliwość, że można się urodzić niewolnikiem i być pozbawionym wolności bez żadnej swojej przewiny. Seneka miał wtedy odpowiedzieć "Gdy wilk zjada owcę, to też jest to niesprawiedliwe dla owcy, ale to nie powód aby wilkowi zarzucać niemoralność. Świat tak już jest urządzony, czas dorosnąć chłopcze". I tak sobie myślę, że gdyby wszyscy godzili się tak "dorastać", to dwa tysiące lat później, także Ty mógłbyś się urodzić niewolnikiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1986Andy
+5 / 7

@Quant: Jeżeli wydaje ci się, że niewolnictwa nie ma to masz rację: Wydaje ci się. Niewolnictwo istnieje nadal i ma się dobrze tylko jego forma się zmieniła i jest mniej oficjalna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
-2 / 8

@Quant przecież jesteś niewolnikiem, większość efektów twojej pracy zabierają inni a jak postanowili, że niewolników jest za dużo to już masz "straszną pandemię" i pewniem sam poleciałeś stać w kolejce po śmiercionkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
+1 / 1

@1986Andy, @Emin - ponieważ zdajecie się nie rozumieć o czym piszecie, to Wam przypomnę, że w starożytnym Rzymie niewolnik był rzeczą, w związku z czym nie miał żadnych praw, nie miał prawa nawet się wysrać kiedy miał ochotę, a tylko wtedy gdy pozwolił mu jego pan. Mógł również ostać całkowicie bezkarnie zabity przez swojego pana, a zabicie cudzego niewolnika rodziło wyłącznie roszczenie o zapłatę odszkodowania. Niewolnicy byli również całkowicie bezkarnie poddawani nieludzkim karom i torturom, które w stosunku do ludzi wolnych były niedopuszczalne. nie miał wpływu na nic i nic mu nie było wolno (chyba, że miał szczęście zostać własnością pana, który na coś tam pozwalał). Jeżeli uważacie, że pomiędzy tym, co mamy na świecie dzisiaj i tamtym światem nie ma różnicy, to gratuluję kontaktu z rzeczywistością.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greggor
-2 / 12

Za to gamoń jest obojętny na cierpienie miliardów roślin, które co roku uśmiercamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheBigShow
-1 / 15

Dorośli wykorzystujący dzieci dla potrzeb ideologicznych są debilami. Mam nadzieję, że Greta się uaktywni, bo jej konkurencja na Podlasiu rośnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
0 / 12

O ile bambinizm u dzieci jeszcze jakoś można zrozumieć, to u dorosłych woła o pomstę do nieba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KulturaOryniacka
0 / 0

@Bimbol nauczyles sie nowego slowa! Brawo ty! teraz bedziesz rzucal nim na lewo i prawo pokazujac jaki to ne jestes oswiecony! A znasz moze cos takiego jak empatia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
+1 / 1

@KulturaOryniacka
To nie moja wina że lawinowo rośnie liczba matołów którzy wiedzę i przyrodzie czerpią z bajek dla dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KulturaOryniacka
0 / 0

@Bimbol a moze na nas spoczywa odpowiedzialnosc za zmniejszenie cierpienia z racji naszej inteligencji? Co do tej inteligencji to bym sie spierala...czy mozna nazwac gatunek inteligentnym skoro wie ze leci po rowni pochylej ale goowno z tym robi bo woli zachowac komfort zycia? Watpie. Zachowuje sie jak reszta zwierzat. Czyli liczy sie tu i teraz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 maja 2021 o 19:16

avatar Bimbol
0 / 0

@KulturaOryniacka
Nasz gatunek nie jest inteligentny. Zdarzają się inteligentni przedstawiciele, ale jako całość jesteśmy zwierzętami i zachowujemy się jak zwierzęta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Medur
-1 / 11

Otwarte Klatki to rakowisko - pseudo obrońcy, którzy zabili w męczarniach setki, tysiące uwolnionych zwierząt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinms24
-1 / 9

Przede wszystkim zwierzęta hodowane na futro mają (w przytłaczającej większości) znacznie bardziej komfortowe życie od tych dzikich. A to dlatego, że:
1. Dostają jedzenie i wodę kiedy potrzebują, a w dziczy zdarza się im głodować
2. Mają dobrą opiekę weterynarzy
3. Nie są obiektem polowań i nie odczuwają w związku z tym stresu.

Dlatego nie zgadzam się, że hodowla na futro jest okrutna. W gruncie rzeczy ich naturalne życie jest dość okrutne i hodowcy je polepszają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Apollin
+2 / 4

Z jednej strony jestem za nie zabjijaniem na futra. Z drugiej jestem przeciw temu zakazowi. Dlaczego? Świat chcę być Eko i odizolowac od Chin i innych krajów gospodarczo gdzie "prawa" zwierzęta nie istnieją. Myślicie, że zakaz w PL spowoduje mniej naturalnych futer? Wręcz przeciwnie dalej to będzie istnieć Ale bez zarobku Polskiego hodowcy, a skala będzie pewnie rosnąć. Dodatkowo łatwiej wprowadzić regulacje co do hodowli w PL niż ChRL.
Miłej rozkminy ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KulturaOryniacka
0 / 0

@Apollin niestety masz racje, masz racje bo ludzie to egoistyczne chvjki ktore dla lepszego samopoczucia potrafia obedrzec zwierze ze skory

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-4 / 12

Tak ,akurat ,14-letni Bartek. Przykład wykorzystywania dzieci do kampanii politycznych .Coś jak Greta Thunberg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukaszek1981
0 / 2

Tak bo jesteś produktem do noszenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sibul
0 / 2

KLESZCZE TEŻ CHCĄ ŻYĆ!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Horsman
-1 / 1

Jedne bilbordy dobre inne złe ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KulturaOryniacka
-2 / 2

Empatia u polakow...? Nie zaobserwowalam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem