A teraz zdajcie sobie sprawę że w Japonii taką drogę naprawią w tydzień a u nas w najlepszym przypadku zajęło by to może rok o ile by się udało ją naprawić
@severh Przez rok to u nas by się nie dogadali kto ma, ile i za co łapówki wziąć. Poza tym ta droga po trzęsieniu ziemi i tak jest tam w lepszym stanie, niż zdecydowana większość naszych dróg.
Nie jestem pewna tego, ale możliwe, że ta droga celowo na środku jest trochę słabsza, by w razie czego była stosunkowo przejezdna nawet po rozpadnięciu się
Już myślałem, że to gdzieś w Polsce zakończenie budowy drogi ekspresowej
Czyżby w tej skali mikropęknięcia mogły tak propagować się wgłąb skały?
W jalonii aafalt po trzesieniu zemii jest w lepszym stanie niz w polsce po remoncie
Oni to przewidzieli jak co tak miało być dobrzy są i tyle
A teraz zdajcie sobie sprawę że w Japonii taką drogę naprawią w tydzień a u nas w najlepszym przypadku zajęło by to może rok o ile by się udało ją naprawić
@severh Przez rok to u nas by się nie dogadali kto ma, ile i za co łapówki wziąć. Poza tym ta droga po trzęsieniu ziemi i tak jest tam w lepszym stanie, niż zdecydowana większość naszych dróg.
Nie jestem pewna tego, ale możliwe, że ta droga celowo na środku jest trochę słabsza, by w razie czego była stosunkowo przejezdna nawet po rozpadnięciu się
@Mm36118 to może też wynikać z prostego faktu że taki asfalt kładzie się maszynowo pasami ;)
@Mm36118 Raczej chodzi o to, że na środku jest łączenie dwóch pasów asfaltu. Na tym łączeniu asfalt jest słabszy
No i temat wyprzedzania na podwójnej ciągłej uważam za zamknięty :)