To samo powiesz o szczepieniu przeciwko gruźlicy? A co z tężcem albo wścieklizną? Dyktatorskie państwo nie przeszkadza ci umrzeć.
Nie popieram przymusu szczepionkowego, natomiast potrafię zrozumieć zachęty dla obywateli gotowych się zaszczepić. To nie szczepionki odbierają nam wolność, tylko wszechobecna inwigilacja, upolitycznienie wszelkiego rodzaju instytucji oraz absurdalne opodatkowanie powiązane z chorymi zasadami socjalu. W tych sprawach powinniśmy walczyć.
@wojekwiesiek To teraz załóżmy, że wyskakuje coś podobnego do hiszpanki.
Wolisz:
1) zaangażować ogromną ilość laboratoriów, pracowników naukowych i dostać dość dobrze przebadaną szczepionkę po roku
2) pójść normalnym trybem, czyli zaczekasz kilka lat, wirus wybije z 50% populacji (pomyśl kogo z rodziny byś chował) i jakieś 7 lat później dostaniesz szczepionkę.
Czy opcja nr 2 jest naprawdę taka dobra?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 maja 2021 o 16:01
@Rydzykant Powiedz ile trwały testy nad szczepionkami na gruźlicę, odrę czy inne choroby wirusowe, a ile czasu upłynęło od "wynalezienia" do wdrożenia tych preparatów.
To jest zwyczajne testowanie na milionach osób czegoś co nie jest sprawdzone i nikt nie bierze odpowiedzialności za skutki uboczne długofalowe.
@wojekwiesiek
@janekbro
Znacie historię pierwszej osoby zaszczepionej przeciwko wściekliźnie? Był to chłopiec pogryziony przez wściekłe zwierze, któremu nie odkażono (ewentualnie nie opalono-tej techniki też używano) ran po pogryzieniu. Preparat był zaledwie 1,5 roku testowany na zwierzętach. Jednak wybór był prosty, albo chłopak umrze z powodu wścieklizny, albo zaryzykuje nieznane skutki uboczne działania zastrzyku. Zaryzykował, a w zasadzie to jego matka podjęła za niego decyzję. I przeżył.
Własnie dlatego jestem przeciwny przymusowi szczepienia. Jeśli ktoś się boi, niech ma prawo wyboru. Jednak jeśli chce, to niech ma możliwość, oraz wynikające z niej korzyści. Osoba bojąca się szczepionki, tym bardziej powinna bać się choroby, która jak wiemy zabija ludzi w różnym wieku i w różnej kondycji.
Bo chyba nie należycie do ludzi twierdzących że Covidu nie ma, a szczepionka służy do chipowania ludzi, prawda?
@Rydzykant Nie należę osób twierdzących że Covidu niema bo jest, tak jak i inne korona-wirusy, szkodliwość tej choroby jest naprawdę dyskusyjna.
Co do szczepień wytłumacz to tej całej elicie co siedzi w Brukseli że wprowadzanie paszportów szczepień jest bez zasadne bo osoby które nie chcą się szczepić mają do tego prawo i nie mogą być dyskryminowane.
Ostatnio słuchałem wywiad z jakimś tam ekspertem ( słuchałem w pracy i nie bardzo mogę podać więcej danych) sam stwierdził że osoby które mają potwierdzone patogeny czyli u których to wykryto jest na poziomie jakiś 25% doliczając osoby zaszczepiony mamy około 50% społeczeństwa "odpornych" na wirusa.
W pesymistycznej opcji jakoś trup się nie wala po rogach ulic tak jak to zapowiadali, ale zamykanie ludzi i ogólna propaganda zrobiła swoje.
@wojekwiesiek Może nie ogarniasz, ale wirusy mają gdzieś który mamy wiek i im to nie robi żadnej różnicy... Poza tym ja napisałem wirusa PODOBNEGO do hiszpanki, a nie hiszpankę, więc cały twój komentarz nie ma najmniejszego sensu. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
@wojekwiesiek Ty ogarniasz w ogóle o co chodzi w moim komentarzu, czy dalej będziesz się skupiał na kompletnie nieistotnych detalach? Mam ci napisać jakimś capsem, abyś zrozumiał?
Celem tego porównania nie jest nazwa wirusa, a jego śmiertelność. ŚMIERTELNOŚĆ. Jak ci hiszpanka nie pasuje, to możesz go nazwać kubusiem puchatkiem, nie będzie to miało znaczenia dla sedna sprawy. Wirusy mają gdzieś który mamy wiek.
"Ostatniego zadania mojego wpisu nie skomentujesz" - tego idiotycznego zdania typu "to się szczyp, weź moją dawkę, jak ci mało!!11". To tak skrajnie idiotyczne zdanie, że uznałem, iż nie wymaga komentarza. Skoro jednak skupiasz się na tej karykaturze argumentu, to ok.
Minął już prawie rok od zaszczepienia pierwszych osób, które zgodziły się wziął udział w fazach badań klinicznych. Na chwilę obecną nie ma żadnych doniesień odnośnie skutków ubocznych.
Co mamy natomiast po przechorowaniu - niepoprawiający się ogromny spadek kondycji, zmiany w płucach itp. Czy przejdzie? Jak to napisałeś - czas pokaże. Póki co nie przechodzi... Ze zmianami w płucach trochę wątpię. https://www.medonet.pl/koronawirus,zmiany-w-plucach-pacjentow-z-covid-19-obecne-po-roku-od-choroby,artykul,26859668.html
@janekbro
To, że rządy wykorzystują obecną sytuację do wprowadzania dziwnych przepisów i ograniczania wolności osobistej obywateli, jest ewidentne. Tylko czy akurat "paszport covidowy" jest w tej dziedzinie największym skandalem? On jedynie zastępuje zaświadczenie o zaszczepieniu albo aktualny wynik dość kosztownego testu. Walka z nim nikomu nie przyniesie realnych korzyści, a jedynie sporą liczbę osób zmusi do ponoszenia dodatkowych wydatków i uciążliwości.
Chcesz wiedzieć co mnie faktycznie zirytowało? Osoby które rozchorowały się na Covid lub trafiły na kwarantanne były "formalnie przymuszane" do zainstalowania na swoim telefonie aplikacji nadzorującej. Aplikacja ta przejmuje kontrolę nad plikami w smartfonie, lokalizacją, połączeniami telefonicznymi, SMSami, internetam... praktycznie nad całym urządzeniem. Co więcej, wiele osób po zakończeniu kwarantanny nie było w stanie odinstalować aplikacji, nadal przychodziły do nich polecenia by przesłali swoje zdjęcie itp
O ile "paszport covidowy" będzie jedynie tymczasowym ogólnounijnym świstkiem, który można lecz nie trzeba użyć, to takie aplikację są najzwyklejszą w świecie inwigilacją. Moim zdaniem to w tej kwestii należy ostro protestować.
@zelalem Śmiertelność na COVID w grupie wiekowej 0-30 lat to około 4osoby/100 000.
Co najmniej jedna seria badawcza szczepionek mRNA została zarzucona z powodu problemów z prokreacją gryzoni badawczych.
Chciałbyś się przekonać, że długofalowe skutki szczepień pozbawiają Cię możliwości zostania dziadkiem?
Ja jestem też w takiej sytuacji, moje dzieci same podejmą decyzję (póki co tak jest). Ale o ile rodzicom swoim: 80+ sugerowałem na tak, to moim dzieciom w tej sytuacji nie polecam.
to wszystko rypnie albo sie zle skonczy nie mowie juz nawet o tym co te szcepionki moga powodowac ale to sie skonczy tak jak wielu ludzi w internecie sie z tego smieje abonamentem ... i to wcale nie bedzie darmowy czy nie obowiazkowy pewnie po pierwszych kilku dawkach bedzie trzeba brac nastepne zeby ... no i tu sobie mozna wymyslic /wybrac miedzy umrzec a umrzec ...
@Skar2k19
Szczepionka jest skuteczne od 3 miesięcy do pół roku ... powiedzmy że koncerny twierdzą że do roku.. Maż już odpowiedź to nigdy się nie skończy .., Wirus nigdy nie zniknie i będzie powracał jak sezonowa grypa co roku . Maseczki nic nie dają tak jak nic nie dały przy hiszpance jaka powraca co roku jako sezonowa grypa Tak samo jak lockdawny nic nie dają poza niszczeniem gospodarki co cieszy bogatych że wyniszczają drobną konkurencje. Ludzie umierali umierają i umierać będą .. zwłaszcza że brakuje szpitali i lekarzy bo wyjechali.. w samym 2015 wyjechało 15 tysięcy osób personelu medycznego a obecnie brakuje 65 tysięcy lekarzy. Średnia wieku specjalistów to 55 lat. Co się stanie za 10 lat? Umierają głównie starcy a większości przypadków nie ma objawów , przypomina przeziębienie albo zwykłą lub cięższą grypę. To pandemia Głupoty i strachu napędzana propagandą
Ile jeszcze debile dacie sobie prać mózg zanim zrozumiecie że robią was w h po to by nakraść pieniędzy z podatków i by władza mogła trzymać twardą reką za mordę obywateli by się nie buntowali i robili grzecznie za miseczkę ryżu.
Poruszasz Trzy tematy.
1. Skuteczność, bezpieczeństwo i sensowność szczepień
2. Paszport covidowy
3. Przymus szczepień
W temacie szczepienia siebie i dzieci poruszamy punkt 1. I tak Myślę że szczepienia na covid są bezpieczne dla ludzi. W końcu mamy próbę kilkudziesięciu milionów osób na każdą szczepionkę. Są pewne wątpliwości na temat ich skuteczności i to zarówno w perspektywie czasowej jak i tej na kolejne szczepy.
I szczepienia to naprawdę nie jest głupi pomysł. I ze wszystkich działań czy obostrzeń są najbardziej sensowne, bezpieczne i nie uderzające w ludzi.
Natomiast paszport covidowy to zamach na wolność. I jest to pokłosie tego jak rządzący na całym świecie poczuli władzę po covidzie. I taj jak loty pasażerskie niegdy nie wróciły do siebie po jedenastym września i ataku na WTC. Tak rządzący chcą zatrzymać jakąś część kontroli nad ludźmi w postaci kolejnego dokumentu. Bo wbrew pozorom, ale w USA możesz nie mieć dowodu osobistego. Najczęstszym dokumentem którym się gdzieś posługujesz jest prawo jazdy. Ale też nie masz obowiązku go wyrobienia.
No i trzeci temat czyli przymus szczepień na chorobę która zabija poniżej promila populacji i to głównie w grupie 65+. Zaś kontekstem jest dziesiątki nieskutecznych działań i pomyłek rządów i to nie tylko polskich. I jak człowiek słucha jakim niewypałem były lasy, izolacja, maseczki przyłbice to już wszystko się wydaje podejrzane.
@ciomak12 "Natomiast paszport covidowy to zamach na wolność" - ale wiesz, że one w żaden sposób nie ograniczają twojego przemieszczania się?
Po prostu, w razie przechorowania lub zaszczepienia się nie będziesz musiał siedzieć na kwarantannie. Jeżeli miałeś wczoraj robiony test i wyszedł negatywny, to nie będziesz musiał po kilku godzinach robić kolejnego.
Naprawdę, zacznijcie czytać co w ogóle dają te paszporty i co zawierają, a później sobie protestujcie.
"No i trzeci temat czyli przymus szczepień na chorobę" - a która szczepionka w Polsce jest przymusowa?
"na chorobę która zabija poniżej promila populacji" - czyli śmiertelność obliczasz na podstawie POPULACJI, a nie ilości zakażonych? Genialne.
@LowcaKomedii Zaszczepieni mogą robić większe imprezy niż niezaszczepieni. To już jest i to jest FAKT. A co będzie nie wiem, ale się domyślam. Ale to nigdy nie kończy się tym co mówią. A jak już jest to łatwo coś dodać, bo już jest. Nie od razu mordowali żydów w obozach. zaczeło się powoli. I teraz nie uważam że paszport covidowy dąży do zabijania. Ale na pewno nie do poszerzenia wolności tylko jej ograniczenia. A jak daleko to się przekonamy. Jeszcze parę miesięcy temu ludzie mówiący o paszporcie covidowym to byli foliarze i fani teorii spiskowych dziś to jest fakt.
Ale w każdym razie tej wolności jest coraz mniej. Kiedyś mówiono o tajemnicy handlowej. Dziś już nie istnieje. Potem była tajemnica bankowa, też już jej nie ma. Do teraz była tajemnica lekarska i jak widać też się kończy. Jeszcze przed covidem była jakaś prywatność, teraz już rządy śledziły osoby za pomocą ich telefonów komórkowych.
Nic nie mówiłem o śmiertelności danej choroby. A o zgonach. Liczbę zgonów obliczam z populacji. Tak więc mówiłem o efekcie jaki wywołała. Załóżmy że dana choroba zabija 100% zarażonych, ale dotyka jedynie jednej osoby na miliard. Czy w takim razie należało by się bać takiej choroby? No ale 100% jak ładnie brzmi. A co do covida to śmiertelność wedle danych to około 2 promile. Na szybko teraz z wikipedii. Zarażonych 160 mln zgonów 3,32 mln. Gdzie w tym są przecież "choroby współistniejące" jak np ktoś na covida mógł mieć wypadek samochodowy albo raka. I ciężko stwierdzić na ile osób by przeżyło ten wypadek czy zostało uleczonych z raka gdyby nie covid. No i pytanie ile osób zostało niezbadanych. Mój przyjaciel nie miał węchu i smaku, miał za to gorączkę i ból mięśni. Miał wizytę "online" u lekarza i dostał kwarantannę ale na test się już nie załapał. Wiele osób miało covida bezobjawowego jak to mówią i też wielu z nich nie przebadano. Tak więc śmiertelność jest pewnie dużo poniżej dwoch promili.
Ja mówię o przymusie szczepień na covida. U ciebie naprawdę średnio z czytaniem ze zrozumieniem. Chyba więcej sobie sam dopowiadasz niż czytasz. Przytoczę wypowiedź jeszcze raz:
"No i trzeci temat czyli przymus szczepień na chorobę która zabija poniżej promila populacji i to głównie w grupie 65+"
Mowa o planowanym przymusie szczepień na covida, a nie na inne szczepionki, jeżeli się jeszcze nie domyśliłeś. I jest to temat pośrednio poruszany w democie. Co do innych szczepionek to są te obowiązkowe, ale nie wiem szczerze mówiąc jakie grożą kary za niezaszczepienie. Natomiast paszport covidowy będzie pierwszym krokiem do przymusu. Może nie będzie można bez niego latać do innego kraju, może nie będzie można jeść w restauracji? zobaczymy
@ciomak12 "Zaszczepieni mogą robić większe imprezy niż niezaszczepieni. To już jest i to jest FAKT." - I to ma sens. Niestety dam sobie rękę uciąć, że gdyby mogli to robić również ci, którzy przechorowali, to Sebixy i Karyny robiłyby sobie koronaparty.
"A co będzie nie wiem, ale się domyślam" - mnie interesują fakty, a nie to, co sobie wymyślisz.
"Nie od razu mordowali żydów w obozach. zaczeło się powoli" - serio? Na słońcu za długo stałeś, że dajesz takie porównania?
"Jeszcze parę miesięcy temu ludzie mówiący o paszporcie covidowym to byli foliarze i fani teorii spiskowych dziś to jest fakt." - no i dalej są skończonymi cymbałami i foliarzami, bo wg ich urojeń tylko zaszczepieni mogli wyjeżdżać, co ma się absolutnie nijak do rzeczywistości.
Cały minus tych paszportów polega na tym, że nazwali je PASZPORTAMI. Byle szur, który jak zwykle nie weryfikuje informacji, na chłopski rozum uważa, że to jest paszport dla zaszczepionych. Nie masz go - nie wyjedziesz. Nie zada sobie odrobiny trudu, by ogarnąć o co w tym chodzi.
"Do teraz była tajemnica lekarska i jak widać też się kończy. " - odpłyń dalej.... Co ci się niby kończy? Fakt, że będziesz miał informację, że jesteś zaszczepiony lub że 4 tygodnie temu przechorowałeś i że dzięki temu możesz nie przechodzić kwarantanny, to wg twojej pokrętnej logiki jest równoznaczne ze złamaniem tajemnicy lekarskiej?
"teraz już rządy śledziły osoby za pomocą ich telefonów komórkowych." - znowu coś ci się pomerdało... Poza tym proponuję spojrzeć na to co sam zainstalowałeś sobie w telefonie i na jakiej zasadzie opierają się spersonalizowane reklamy. Może o tym nie wiesz, ale sam zainstalowałeś sobie na telefonie całą masę g, które cię śledzi, ewentualnie miałeś to już domyślnie zainstalowane w telefonie.
"Nic nie mówiłem o śmiertelności danej choroby." - mi to wygląda jak pisanie o śmiertelności: "(...) na chorobę która zabija poniżej promila populacji"
"Załóżmy że dana choroba zabija 100% zarażonych, ale dotyka jedynie jednej osoby na miliard. " - i kolejne głupie porównanie. To nie jest choroba występująca niezmiernie rzadko, tylko wirus. Wirus się przenosi bardzo łatwo z jednego człowieka na drugiego.
"Zarażonych 160 mln zgonów 3,32 mln. Gdzie w tym są przecież "choroby współistniejące" jak np ktoś na covida mógł mieć wypadek samochodowy albo raka" - i znowu głupoty. Po pierwsze, jakbyś nie wiedział, to w karcie zgonu są 3 rubryki dotyczące przyczyny śmierci. W przypadku wypadku samochodowego miałbyś odpowiednią informację o wypadku w BEZPOŚREDNIEJ przyczynie śmierci. Covid najwyżej mógłby być wpisany jako przyczyna PIERWOTNA.Sam wirus nigdy bezpośrednio nie przyczyna się do zgonu. On może co najwyżej wywołać chorobę, która doprowadzi do niewydolności oddechowej i się udusisz. Mniej szur stronek, więcej faktów.
Po drugie, gdzie są choroby współistniejące, gdy mówi się o nopach? Raz je bierzemy pod uwagę, a raz nie?
"Ja mówię o przymusie szczepień na covida. U ciebie naprawdę średnio z czytaniem ze zrozumieniem." - a czy szczepionka na covida nie zalicza się do "a która szczepionka w Polsce..."? Więc jak to leciało? "U ciebie naprawdę średnio z czytaniem ze zrozumieniem".
A gdzie widzisz PRZYMUS szczepień na covida?
"Co do innych szczepionek to są te obowiązkowe" - i cała głupota twojego komentarza polega na tym, że na covid nie jest nawet obowiązkowa, a ty piszesz o przymusie.
"Natomiast paszport covidowy będzie pierwszym krokiem do przymusu." - człowieku, naprawdę, skup się. Ogarnij jeszcze raz co ten paszport zawiera... On nie jest TYLKO DLA ZASZCZEPIONYCH. Czy ty rozumiesz co się do ciebie pisze?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 maja 2021 o 9:25
@LowcaKomedii Ma sens mniejszy lub większy. Co nie zmienia faktu, że jest ograniczeniem wolności. Fakt że zdrowym osobom zakazujesz robienie większych imprez bo mogą być zarażeni, jest moim zdaniem ogromnym ograniczeniem wolności. Robię sobie imprezę. Kto nie chce może nie przyjść, kto chce godzi się na ryzyko.
No to fakty są takie, że już zaczynają pierwsze ograniczenia i stosowanie przymusu do szczepień.
Co do żydów. A dlaczego to złe porównanie? Jasny i prosty przykład jak można wprowadzić coś krok po kroku. I jak pisałem nie chodzi że będą zabijać za brak paszportu. Tylko o sam mechanizm. Ale chyba jesteś zbyt głupi by myśleć abstrakcyjnie...
Co do wyjeżdżania. To tak, Ci niezaszczepieni będą mieli kwarantannę. I o tym już się mówi. Więc tak planowane jest wprowadzenie ograniczeń poruszania się. Czy całkowity zakaz jeszcze nie wiem. Ale ograniczenie dla niezaszczepionych to już praktycznie fakt. Więc chyba już sam należysz do foliarzy.
No jeżeli muszę pokazywać czy się zaszczepiłem, to tak została złamana tajemnica lekarska. Wcześniej nikt mnie nie mógł pytać na co choruje, na co się leczyłem czy się szczepiłem. Za takie pytania mogłem nawet podać pracodawcę do inspekcji pracy. Czy to całkowite zniesienie? Oczywiście że nie. Ale jak pisałem tu chodzi o proces, w którym krok za krokiem masz mniej wolności. No ale to dla Ciebie abstrakcja. Na poprzednie tajemnice handlowe, bankowe to się nawet nie zająknąłeś. No bo już ich nie ma.
"teraz już rządy śledziły osoby za pomocą ich telefonów komórkowych." Nie pomerdało tylko pisze o faktach, z pierwszej kwarantanny rok temu. Co prada to nie w polsce bo u nas w państwie z dykty to i z aplikacją mieli problemy bo nie działała. Ale w innych krajach mieliśmy takie przypadki. Ale jak chcesz zaprzeczać rzeczywistości to Twoj wybór covidianie.
Covid zabił lub przyczynił się do śmierci poniżej promila całej populacji. To jest fakt. I to nam mówi o SKALI. Owszem wirusem można się łatwiej zarazić ale nie każdym. Np WIRUSEM HIV jest ciężej się zarazić niż covidem. Więc aby podać zagrożenie musiałbym powiedzieć o śmiertelności danej choroby i łatwości zarażenia się. I o ile pierwsze jest dosyć proste to drugie już gorzej i może nam dać mylny obraz o zagrożeniu. Tym bardziej że nie wiem ile osób chorowało bezobjawowo a ile mimo, że się zaraziło to od razu zwalczyło chorobę. Dlatego ogólna liczba zgonów po ponad roku "pandemii" jest pewnym wyznacznikiem skali. A na co Ci to wygląda a na co nie to nie moja wina, tym bardziej że masz dosyć płytki ogląd w sprawę.
Śmiertelnośc covida. No wiem dlatego np grypa znikła jako przyczyna zgonów. Natomaist dalej. nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Nie masz też żadnych FAKTÓW w kontrze. Taki typowi covidianin. Napisałem że śmiertelność jest na pewno niższa niż 2 promile. Bo skoro mam liczbę zakażonych i liczbę śmierci, to śmiertelność nie będzie wyższa. Będzie na pewno niższa bo części osób nie wykryto jako zakażonych. Po drugie jak pisałem Covid mógł być JEDNĄ Z WIELU PRZYCZYN i tu cytuje dokładnie:
I ciężko stwierdzić na ile osób by przeżyło ten wypadek czy zostało uleczonych z raka gdyby nie covid.
Tak więc zgadzam się że mógł być jedną z przyczyn. Natomiast branie liczby zgonów i zakażonych tego nie obejmuje. Liczba zgonów to sucha liczba pokazująca zgony z dodatnim testem na covid. I dlatego pisałem o MAKSYMALNEJ ŚMIERTELNOŚCI wynoszącej dwa promile. Owszem zgodnie z tym co piszesz śmiertelność może być dużo dużo niższa.
Wiesz czym jest PRZYMUS? Ty uważasz że dopóki nikt nikogo nie zabija lub nie wsadza do więzień to nie można mówić o przymusie. No nie wiem jak musisz być głupi. Jeżeli zakazują mi robienia większych imprez to JUŻ JEST PRZYMUS. Bo jest to PRESJA WYWIERANA W CELU ZMUSZENIA MNIE DO SZCZEPIENIA. Owszem presja może być większa lub mniejsza. Przymus może być większy lub mniejszy. Choć Tobie to się nie mieści w głowie. Dla Ciebie póki nie strzelają w tył głowy to wszystko jest dozwolone i dobrowolne. Naprawdę boli mnie ta c
@ciomak12
"No to fakty są takie, że już zaczynają pierwsze ograniczenia i stosowanie przymusu do szczepień. " - nie...
"Więc tak planowane jest wprowadzenie ograniczeń poruszania się. " - nie, po odbyciu kwarantanny mogą się przemieszczać. Nikt nie ogranicza ich podróży, nikt nie daje im zakazu wstępu.
"No jeżeli muszę pokazywać czy się zaszczepiłem, to tak została złamana tajemnica lekarska." - a proponuję ci wygooglować coś takiego jak Międzynarodowa Książeczka Szczepień...
"Co prada to nie w polsce bo u nas w państwie z dykty to i z aplikacją mieli problemy " - esencja szuryzmu... Zaraz mi z jakąś Koreą Północną wyskoczysz, żeby tylko foliarzowi do narracji pasowało.
"Śmiertelnośc covida. No wiem dlatego np grypa znikła jako przyczyna zgonów. " - i koronny argument antyszczepów...
Czy znikła?
"W sezonie grypowym 2020/2021, w okresie od 1 września 2020 r. do 22 kwietnia 2021 r., odnotowano łącznie 1 581 630 zgłoszeń przypadków zachorowań lub podejrzeń zachorowań na grypę w Polsce"
zgonów, 0. Czy wcześniej ludzie dezynfekowali ręce, chodziki w maseczkach, trzymali jako tako dystans, był lockdowny itp.? Nie. Myślę, że to może mieć jakiś "malutki wpływ", ale wygląda na to, "że masz dosyć płytki ogląd w sprawę".
Teraz zastanówmy się ile zgonów było wcześniej.
2019/2020 - zachorowań, 4 851 376, zgonów 65
2018/2019 - zachorowań 3 692 199, zgonów 143
2017/2018 - zachorowań 4 400 000, zgonów 37
2016/2017 - zachorowań 3 800 000, zgonów 25
Wygląda na to, że chyba ludzie nie leżeli pokotem na ulicy...
"Napisałem że śmiertelność jest na pewno niższa niż 2 promile." - założenia covidioty mnie średnio obchodzą. Jak już pisałem - fakty, a nie twoje urojenia.
"Będzie na pewno niższa bo części osób nie wykryto jako zakażonych." - teraz pobawmy się matematyką, lubię w ten sposób orać foliarzy.
0,0019 = 70 679 (tyle mamy zgonów)
1 = x
I wychodzi na to, że zarażonych powinno być 37 199 474.
Populacja w Polsce to 37,97 mln. Zgodnie z twoją idiotyczną teorią niemal każdy w tym kraju powinien już przejść wirusa, aby ta śmiertelność wynosiła 1,9 promila...
Czujesz jakie głupoty piszesz?
"MAKSYMALNEJ ŚMIERTELNOŚCI wynoszącej dwa promile" - i dalej w to brniesz...
"Jeżeli zakazują mi robienia większych imprez to JUŻ JEST PRZYMUS." - tumanie, nikt nie każe ci się szczepić a imprezy możesz robić w mniejszym gronie.
"Przymus może być większy lub mniejszy." - chyba głupota wypływająca z twoich komentarzy może być albo większa, albo mniejsza... Albo jest przymus, albo go nie ma. Wbij to sobie do tej zafoliowanej główki.
Chyba większość po 70 r.ż., w telewizyjnych sondażach czy sondach ulicznych wszyscy zawsze są na tak, wystarczy obejrzeć chociażby na jakimś kanale na yt co ludzie naprawdę mówią
@pejter Przecież na kanałach na yt pokazują ci tylko kilku wybranych na krzyż. Czasami kompletnych freaków, aby podbić oglądalność. Tak samo, gdy chcą pokazać, że ludzie są czemuś przeciwni - zadają pytania 50 osobom i spośród nich wybierają tylko tych, którzy odpowiadają zgodnie z forsowanym stanowiskiem. Manipulacji w tvp nie wyklucza manipulacji na yt. Szurskie kanały robią dokładnie to samo, tylko pokazują ludzi z drugiego obozu.
@LowcaKomedii To nie typowo szurskie kanały, istnieje możliwość manipulacji, ale opinie w przeciwieństwie do tv były zróżnicowane, czy tylko po to, żeby zwiększyć wiarygodność swojego punktu widzenia? tego nie sprawdzę, ale jakoś nie wyobrażam sobie spotkanych przeze mnie ludzi, którzy ściągali maski jak tylko znaleźli się poza centrum w kolejce po antidotum
Nie szczepiłem się na grypę a covid przeszedlem lżej niż grypę nie zamierzam być królikiem dośw. tymbardziej po tym co się okazuje... NIE... Śmiech żeby ryzykować, aby nie chorować na to co niedawno przeszedłem. Jak ktoś będzie mnie zmuszał, to zmuszę go do czegoś innego.
Po co chcą wprowadzić paszporty szczepionkowe ??? Po to żeby przerzucić odpowiedzialność za zmuszanie ludzi do eksperymentów medycznych i udziału w zbrodni ludobójstwa na przedsiębiorców, policjantów, żołnierzy, urzędników państwowych itd. … Chcą przy pomocy tych trujących, chemicznych substancji zlikwidować 30 milionów Polaków i wprowadzając paszporty szczepionkowe, zmusić ludzi do masowych samobójstw, a lekarzy do masowych zabójstw z użyciem śmiercionośnych zastrzyków !!! Segregacja sanitarna, a potem substancje chemiczne zamiast gazu… szatański plan nazistów, eugeników … skutecznie i tanio … bez karmienia więźniów w gettach, bez palenia zwłok, bez kopania dołów na ciała itd. … a pogrzeby zrobią rodziny ofiar… ludobójstwo w białych rękawiczkach i bez żadnej odpowiedzialności, z braku dowodów !!! Polacy, obudźcie się !!! Teraz wyciągają swoje zbrodnicze łapy po wasze dzieci !!!
Spokojnie - jak ludzie będą tak niechętni do szczepień jak w większości Europy, to szczególnie te turystyczne kraje zaraz będą przeciw paszportom, bo im zabraknie kasy. Ludziom dłubanie głęboko w nosie czy siedzenie cały urlop na kwarantannie już się znudziło. Po prostu w tym roku pojadą w lokalne góry czy nad lokalne morze i tyle będzie z turystyki do ciepłych krajów ;-) To mogłoby przejść, jakby było tak jak w Izraelu, gdzie większość ludzi dała się naciągnąć na złoty strzał, ale nie w kraju, gdzie 60-70% ludzi nie da się ruszyć
Ciekawe co będzie następne. Segregacja ze względu na wyznawaną religię bądź bycie ateistą? Certyfikaty dla zadeklarowanych chrześcijan i strefy dozwolone tylko dla nich? A może segregacja ze względu na orientację seksualną albo przynależność polityczną? Oczywiście to wszystko dla twojego bezpieczeństwa. Każdy kto używa głowy nie tylko do noszenia czapki i zna trochę historii widzi do czego to zmierza. Ludzie są obecnie testowani, na jak wiele władza może sobie pozwolić. Sami na siebie kręcicie bata ludziki, nawet mi was nie żal.
nie, nie
jestem za,za,za...
tak, tak, tak
To samo powiesz o szczepieniu przeciwko gruźlicy? A co z tężcem albo wścieklizną? Dyktatorskie państwo nie przeszkadza ci umrzeć.
Nie popieram przymusu szczepionkowego, natomiast potrafię zrozumieć zachęty dla obywateli gotowych się zaszczepić. To nie szczepionki odbierają nam wolność, tylko wszechobecna inwigilacja, upolitycznienie wszelkiego rodzaju instytucji oraz absurdalne opodatkowanie powiązane z chorymi zasadami socjalu. W tych sprawach powinniśmy walczyć.
@wojekwiesiek To teraz załóżmy, że wyskakuje coś podobnego do hiszpanki.
Wolisz:
1) zaangażować ogromną ilość laboratoriów, pracowników naukowych i dostać dość dobrze przebadaną szczepionkę po roku
2) pójść normalnym trybem, czyli zaczekasz kilka lat, wirus wybije z 50% populacji (pomyśl kogo z rodziny byś chował) i jakieś 7 lat później dostaniesz szczepionkę.
Czy opcja nr 2 jest naprawdę taka dobra?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2021 o 16:01
@Rydzykant Powiedz ile trwały testy nad szczepionkami na gruźlicę, odrę czy inne choroby wirusowe, a ile czasu upłynęło od "wynalezienia" do wdrożenia tych preparatów.
To jest zwyczajne testowanie na milionach osób czegoś co nie jest sprawdzone i nikt nie bierze odpowiedzialności za skutki uboczne długofalowe.
@wojekwiesiek
@janekbro
Znacie historię pierwszej osoby zaszczepionej przeciwko wściekliźnie? Był to chłopiec pogryziony przez wściekłe zwierze, któremu nie odkażono (ewentualnie nie opalono-tej techniki też używano) ran po pogryzieniu. Preparat był zaledwie 1,5 roku testowany na zwierzętach. Jednak wybór był prosty, albo chłopak umrze z powodu wścieklizny, albo zaryzykuje nieznane skutki uboczne działania zastrzyku. Zaryzykował, a w zasadzie to jego matka podjęła za niego decyzję. I przeżył.
Własnie dlatego jestem przeciwny przymusowi szczepienia. Jeśli ktoś się boi, niech ma prawo wyboru. Jednak jeśli chce, to niech ma możliwość, oraz wynikające z niej korzyści. Osoba bojąca się szczepionki, tym bardziej powinna bać się choroby, która jak wiemy zabija ludzi w różnym wieku i w różnej kondycji.
Bo chyba nie należycie do ludzi twierdzących że Covidu nie ma, a szczepionka służy do chipowania ludzi, prawda?
@Rydzykant Nie należę osób twierdzących że Covidu niema bo jest, tak jak i inne korona-wirusy, szkodliwość tej choroby jest naprawdę dyskusyjna.
Co do szczepień wytłumacz to tej całej elicie co siedzi w Brukseli że wprowadzanie paszportów szczepień jest bez zasadne bo osoby które nie chcą się szczepić mają do tego prawo i nie mogą być dyskryminowane.
Ostatnio słuchałem wywiad z jakimś tam ekspertem ( słuchałem w pracy i nie bardzo mogę podać więcej danych) sam stwierdził że osoby które mają potwierdzone patogeny czyli u których to wykryto jest na poziomie jakiś 25% doliczając osoby zaszczepiony mamy około 50% społeczeństwa "odpornych" na wirusa.
W pesymistycznej opcji jakoś trup się nie wala po rogach ulic tak jak to zapowiadali, ale zamykanie ludzi i ogólna propaganda zrobiła swoje.
@wojekwiesiek No to się nie szczep, nie wpuszczą cię np. do Australii gdybyś tam się wybierał ;)))))))
@wojekwiesiek Może nie ogarniasz, ale wirusy mają gdzieś który mamy wiek i im to nie robi żadnej różnicy... Poza tym ja napisałem wirusa PODOBNEGO do hiszpanki, a nie hiszpankę, więc cały twój komentarz nie ma najmniejszego sensu. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
@wojekwiesiek Ty ogarniasz w ogóle o co chodzi w moim komentarzu, czy dalej będziesz się skupiał na kompletnie nieistotnych detalach? Mam ci napisać jakimś capsem, abyś zrozumiał?
Celem tego porównania nie jest nazwa wirusa, a jego śmiertelność. ŚMIERTELNOŚĆ. Jak ci hiszpanka nie pasuje, to możesz go nazwać kubusiem puchatkiem, nie będzie to miało znaczenia dla sedna sprawy. Wirusy mają gdzieś który mamy wiek.
"Ostatniego zadania mojego wpisu nie skomentujesz" - tego idiotycznego zdania typu "to się szczyp, weź moją dawkę, jak ci mało!!11". To tak skrajnie idiotyczne zdanie, że uznałem, iż nie wymaga komentarza. Skoro jednak skupiasz się na tej karykaturze argumentu, to ok.
Minął już prawie rok od zaszczepienia pierwszych osób, które zgodziły się wziął udział w fazach badań klinicznych. Na chwilę obecną nie ma żadnych doniesień odnośnie skutków ubocznych.
Co mamy natomiast po przechorowaniu - niepoprawiający się ogromny spadek kondycji, zmiany w płucach itp. Czy przejdzie? Jak to napisałeś - czas pokaże. Póki co nie przechodzi... Ze zmianami w płucach trochę wątpię.
https://www.medonet.pl/koronawirus,zmiany-w-plucach-pacjentow-z-covid-19-obecne-po-roku-od-choroby,artykul,26859668.html
@janekbro
To, że rządy wykorzystują obecną sytuację do wprowadzania dziwnych przepisów i ograniczania wolności osobistej obywateli, jest ewidentne. Tylko czy akurat "paszport covidowy" jest w tej dziedzinie największym skandalem? On jedynie zastępuje zaświadczenie o zaszczepieniu albo aktualny wynik dość kosztownego testu. Walka z nim nikomu nie przyniesie realnych korzyści, a jedynie sporą liczbę osób zmusi do ponoszenia dodatkowych wydatków i uciążliwości.
Chcesz wiedzieć co mnie faktycznie zirytowało? Osoby które rozchorowały się na Covid lub trafiły na kwarantanne były "formalnie przymuszane" do zainstalowania na swoim telefonie aplikacji nadzorującej. Aplikacja ta przejmuje kontrolę nad plikami w smartfonie, lokalizacją, połączeniami telefonicznymi, SMSami, internetam... praktycznie nad całym urządzeniem. Co więcej, wiele osób po zakończeniu kwarantanny nie było w stanie odinstalować aplikacji, nadal przychodziły do nich polecenia by przesłali swoje zdjęcie itp
O ile "paszport covidowy" będzie jedynie tymczasowym ogólnounijnym świstkiem, który można lecz nie trzeba użyć, to takie aplikację są najzwyklejszą w świecie inwigilacją. Moim zdaniem to w tej kwestii należy ostro protestować.
Oczywiście, że tak!
Czekam na paszport, a dzieci, choć już dorosłe, też się szczepią.
@zelalem Śmiertelność na COVID w grupie wiekowej 0-30 lat to około 4osoby/100 000.
Co najmniej jedna seria badawcza szczepionek mRNA została zarzucona z powodu problemów z prokreacją gryzoni badawczych.
Chciałbyś się przekonać, że długofalowe skutki szczepień pozbawiają Cię możliwości zostania dziadkiem?
Ja jestem też w takiej sytuacji, moje dzieci same podejmą decyzję (póki co tak jest). Ale o ile rodzicom swoim: 80+ sugerowałem na tak, to moim dzieciom w tej sytuacji nie polecam.
to wszystko rypnie albo sie zle skonczy nie mowie juz nawet o tym co te szcepionki moga powodowac ale to sie skonczy tak jak wielu ludzi w internecie sie z tego smieje abonamentem ... i to wcale nie bedzie darmowy czy nie obowiazkowy pewnie po pierwszych kilku dawkach bedzie trzeba brac nastepne zeby ... no i tu sobie mozna wymyslic /wybrac miedzy umrzec a umrzec ...
@Skar2k19
Szczepionka jest skuteczne od 3 miesięcy do pół roku ... powiedzmy że koncerny twierdzą że do roku.. Maż już odpowiedź to nigdy się nie skończy .., Wirus nigdy nie zniknie i będzie powracał jak sezonowa grypa co roku . Maseczki nic nie dają tak jak nic nie dały przy hiszpance jaka powraca co roku jako sezonowa grypa Tak samo jak lockdawny nic nie dają poza niszczeniem gospodarki co cieszy bogatych że wyniszczają drobną konkurencje. Ludzie umierali umierają i umierać będą .. zwłaszcza że brakuje szpitali i lekarzy bo wyjechali.. w samym 2015 wyjechało 15 tysięcy osób personelu medycznego a obecnie brakuje 65 tysięcy lekarzy. Średnia wieku specjalistów to 55 lat. Co się stanie za 10 lat? Umierają głównie starcy a większości przypadków nie ma objawów , przypomina przeziębienie albo zwykłą lub cięższą grypę. To pandemia Głupoty i strachu napędzana propagandą
Ile jeszcze debile dacie sobie prać mózg zanim zrozumiecie że robią was w h po to by nakraść pieniędzy z podatków i by władza mogła trzymać twardą reką za mordę obywateli by się nie buntowali i robili grzecznie za miseczkę ryżu.
Poruszasz Trzy tematy.
1. Skuteczność, bezpieczeństwo i sensowność szczepień
2. Paszport covidowy
3. Przymus szczepień
W temacie szczepienia siebie i dzieci poruszamy punkt 1. I tak Myślę że szczepienia na covid są bezpieczne dla ludzi. W końcu mamy próbę kilkudziesięciu milionów osób na każdą szczepionkę. Są pewne wątpliwości na temat ich skuteczności i to zarówno w perspektywie czasowej jak i tej na kolejne szczepy.
I szczepienia to naprawdę nie jest głupi pomysł. I ze wszystkich działań czy obostrzeń są najbardziej sensowne, bezpieczne i nie uderzające w ludzi.
Natomiast paszport covidowy to zamach na wolność. I jest to pokłosie tego jak rządzący na całym świecie poczuli władzę po covidzie. I taj jak loty pasażerskie niegdy nie wróciły do siebie po jedenastym września i ataku na WTC. Tak rządzący chcą zatrzymać jakąś część kontroli nad ludźmi w postaci kolejnego dokumentu. Bo wbrew pozorom, ale w USA możesz nie mieć dowodu osobistego. Najczęstszym dokumentem którym się gdzieś posługujesz jest prawo jazdy. Ale też nie masz obowiązku go wyrobienia.
No i trzeci temat czyli przymus szczepień na chorobę która zabija poniżej promila populacji i to głównie w grupie 65+. Zaś kontekstem jest dziesiątki nieskutecznych działań i pomyłek rządów i to nie tylko polskich. I jak człowiek słucha jakim niewypałem były lasy, izolacja, maseczki przyłbice to już wszystko się wydaje podejrzane.
@ciomak12 "Natomiast paszport covidowy to zamach na wolność" - ale wiesz, że one w żaden sposób nie ograniczają twojego przemieszczania się?
Po prostu, w razie przechorowania lub zaszczepienia się nie będziesz musiał siedzieć na kwarantannie. Jeżeli miałeś wczoraj robiony test i wyszedł negatywny, to nie będziesz musiał po kilku godzinach robić kolejnego.
Naprawdę, zacznijcie czytać co w ogóle dają te paszporty i co zawierają, a później sobie protestujcie.
"No i trzeci temat czyli przymus szczepień na chorobę" - a która szczepionka w Polsce jest przymusowa?
"na chorobę która zabija poniżej promila populacji" - czyli śmiertelność obliczasz na podstawie POPULACJI, a nie ilości zakażonych? Genialne.
@LowcaKomedii Zaszczepieni mogą robić większe imprezy niż niezaszczepieni. To już jest i to jest FAKT. A co będzie nie wiem, ale się domyślam. Ale to nigdy nie kończy się tym co mówią. A jak już jest to łatwo coś dodać, bo już jest. Nie od razu mordowali żydów w obozach. zaczeło się powoli. I teraz nie uważam że paszport covidowy dąży do zabijania. Ale na pewno nie do poszerzenia wolności tylko jej ograniczenia. A jak daleko to się przekonamy. Jeszcze parę miesięcy temu ludzie mówiący o paszporcie covidowym to byli foliarze i fani teorii spiskowych dziś to jest fakt.
Ale w każdym razie tej wolności jest coraz mniej. Kiedyś mówiono o tajemnicy handlowej. Dziś już nie istnieje. Potem była tajemnica bankowa, też już jej nie ma. Do teraz była tajemnica lekarska i jak widać też się kończy. Jeszcze przed covidem była jakaś prywatność, teraz już rządy śledziły osoby za pomocą ich telefonów komórkowych.
Nic nie mówiłem o śmiertelności danej choroby. A o zgonach. Liczbę zgonów obliczam z populacji. Tak więc mówiłem o efekcie jaki wywołała. Załóżmy że dana choroba zabija 100% zarażonych, ale dotyka jedynie jednej osoby na miliard. Czy w takim razie należało by się bać takiej choroby? No ale 100% jak ładnie brzmi. A co do covida to śmiertelność wedle danych to około 2 promile. Na szybko teraz z wikipedii. Zarażonych 160 mln zgonów 3,32 mln. Gdzie w tym są przecież "choroby współistniejące" jak np ktoś na covida mógł mieć wypadek samochodowy albo raka. I ciężko stwierdzić na ile osób by przeżyło ten wypadek czy zostało uleczonych z raka gdyby nie covid. No i pytanie ile osób zostało niezbadanych. Mój przyjaciel nie miał węchu i smaku, miał za to gorączkę i ból mięśni. Miał wizytę "online" u lekarza i dostał kwarantannę ale na test się już nie załapał. Wiele osób miało covida bezobjawowego jak to mówią i też wielu z nich nie przebadano. Tak więc śmiertelność jest pewnie dużo poniżej dwoch promili.
Ja mówię o przymusie szczepień na covida. U ciebie naprawdę średnio z czytaniem ze zrozumieniem. Chyba więcej sobie sam dopowiadasz niż czytasz. Przytoczę wypowiedź jeszcze raz:
"No i trzeci temat czyli przymus szczepień na chorobę która zabija poniżej promila populacji i to głównie w grupie 65+"
Mowa o planowanym przymusie szczepień na covida, a nie na inne szczepionki, jeżeli się jeszcze nie domyśliłeś. I jest to temat pośrednio poruszany w democie. Co do innych szczepionek to są te obowiązkowe, ale nie wiem szczerze mówiąc jakie grożą kary za niezaszczepienie. Natomiast paszport covidowy będzie pierwszym krokiem do przymusu. Może nie będzie można bez niego latać do innego kraju, może nie będzie można jeść w restauracji? zobaczymy
@ciomak12 "Zaszczepieni mogą robić większe imprezy niż niezaszczepieni. To już jest i to jest FAKT." - I to ma sens. Niestety dam sobie rękę uciąć, że gdyby mogli to robić również ci, którzy przechorowali, to Sebixy i Karyny robiłyby sobie koronaparty.
"A co będzie nie wiem, ale się domyślam" - mnie interesują fakty, a nie to, co sobie wymyślisz.
"Nie od razu mordowali żydów w obozach. zaczeło się powoli" - serio? Na słońcu za długo stałeś, że dajesz takie porównania?
"Jeszcze parę miesięcy temu ludzie mówiący o paszporcie covidowym to byli foliarze i fani teorii spiskowych dziś to jest fakt." - no i dalej są skończonymi cymbałami i foliarzami, bo wg ich urojeń tylko zaszczepieni mogli wyjeżdżać, co ma się absolutnie nijak do rzeczywistości.
Cały minus tych paszportów polega na tym, że nazwali je PASZPORTAMI. Byle szur, który jak zwykle nie weryfikuje informacji, na chłopski rozum uważa, że to jest paszport dla zaszczepionych. Nie masz go - nie wyjedziesz. Nie zada sobie odrobiny trudu, by ogarnąć o co w tym chodzi.
"Do teraz była tajemnica lekarska i jak widać też się kończy. " - odpłyń dalej.... Co ci się niby kończy? Fakt, że będziesz miał informację, że jesteś zaszczepiony lub że 4 tygodnie temu przechorowałeś i że dzięki temu możesz nie przechodzić kwarantanny, to wg twojej pokrętnej logiki jest równoznaczne ze złamaniem tajemnicy lekarskiej?
"teraz już rządy śledziły osoby za pomocą ich telefonów komórkowych." - znowu coś ci się pomerdało... Poza tym proponuję spojrzeć na to co sam zainstalowałeś sobie w telefonie i na jakiej zasadzie opierają się spersonalizowane reklamy. Może o tym nie wiesz, ale sam zainstalowałeś sobie na telefonie całą masę g, które cię śledzi, ewentualnie miałeś to już domyślnie zainstalowane w telefonie.
"Nic nie mówiłem o śmiertelności danej choroby." - mi to wygląda jak pisanie o śmiertelności: "(...) na chorobę która zabija poniżej promila populacji"
"Załóżmy że dana choroba zabija 100% zarażonych, ale dotyka jedynie jednej osoby na miliard. " - i kolejne głupie porównanie. To nie jest choroba występująca niezmiernie rzadko, tylko wirus. Wirus się przenosi bardzo łatwo z jednego człowieka na drugiego.
"Zarażonych 160 mln zgonów 3,32 mln. Gdzie w tym są przecież "choroby współistniejące" jak np ktoś na covida mógł mieć wypadek samochodowy albo raka" - i znowu głupoty. Po pierwsze, jakbyś nie wiedział, to w karcie zgonu są 3 rubryki dotyczące przyczyny śmierci. W przypadku wypadku samochodowego miałbyś odpowiednią informację o wypadku w BEZPOŚREDNIEJ przyczynie śmierci. Covid najwyżej mógłby być wpisany jako przyczyna PIERWOTNA.Sam wirus nigdy bezpośrednio nie przyczyna się do zgonu. On może co najwyżej wywołać chorobę, która doprowadzi do niewydolności oddechowej i się udusisz. Mniej szur stronek, więcej faktów.
Po drugie, gdzie są choroby współistniejące, gdy mówi się o nopach? Raz je bierzemy pod uwagę, a raz nie?
"Ja mówię o przymusie szczepień na covida. U ciebie naprawdę średnio z czytaniem ze zrozumieniem." - a czy szczepionka na covida nie zalicza się do "a która szczepionka w Polsce..."? Więc jak to leciało? "U ciebie naprawdę średnio z czytaniem ze zrozumieniem".
A gdzie widzisz PRZYMUS szczepień na covida?
"Co do innych szczepionek to są te obowiązkowe" - i cała głupota twojego komentarza polega na tym, że na covid nie jest nawet obowiązkowa, a ty piszesz o przymusie.
"Natomiast paszport covidowy będzie pierwszym krokiem do przymusu." - człowieku, naprawdę, skup się. Ogarnij jeszcze raz co ten paszport zawiera... On nie jest TYLKO DLA ZASZCZEPIONYCH. Czy ty rozumiesz co się do ciebie pisze?
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 maja 2021 o 9:25
@LowcaKomedii Ma sens mniejszy lub większy. Co nie zmienia faktu, że jest ograniczeniem wolności. Fakt że zdrowym osobom zakazujesz robienie większych imprez bo mogą być zarażeni, jest moim zdaniem ogromnym ograniczeniem wolności. Robię sobie imprezę. Kto nie chce może nie przyjść, kto chce godzi się na ryzyko.
No to fakty są takie, że już zaczynają pierwsze ograniczenia i stosowanie przymusu do szczepień.
Co do żydów. A dlaczego to złe porównanie? Jasny i prosty przykład jak można wprowadzić coś krok po kroku. I jak pisałem nie chodzi że będą zabijać za brak paszportu. Tylko o sam mechanizm. Ale chyba jesteś zbyt głupi by myśleć abstrakcyjnie...
Co do wyjeżdżania. To tak, Ci niezaszczepieni będą mieli kwarantannę. I o tym już się mówi. Więc tak planowane jest wprowadzenie ograniczeń poruszania się. Czy całkowity zakaz jeszcze nie wiem. Ale ograniczenie dla niezaszczepionych to już praktycznie fakt. Więc chyba już sam należysz do foliarzy.
No jeżeli muszę pokazywać czy się zaszczepiłem, to tak została złamana tajemnica lekarska. Wcześniej nikt mnie nie mógł pytać na co choruje, na co się leczyłem czy się szczepiłem. Za takie pytania mogłem nawet podać pracodawcę do inspekcji pracy. Czy to całkowite zniesienie? Oczywiście że nie. Ale jak pisałem tu chodzi o proces, w którym krok za krokiem masz mniej wolności. No ale to dla Ciebie abstrakcja. Na poprzednie tajemnice handlowe, bankowe to się nawet nie zająknąłeś. No bo już ich nie ma.
"teraz już rządy śledziły osoby za pomocą ich telefonów komórkowych." Nie pomerdało tylko pisze o faktach, z pierwszej kwarantanny rok temu. Co prada to nie w polsce bo u nas w państwie z dykty to i z aplikacją mieli problemy bo nie działała. Ale w innych krajach mieliśmy takie przypadki. Ale jak chcesz zaprzeczać rzeczywistości to Twoj wybór covidianie.
Covid zabił lub przyczynił się do śmierci poniżej promila całej populacji. To jest fakt. I to nam mówi o SKALI. Owszem wirusem można się łatwiej zarazić ale nie każdym. Np WIRUSEM HIV jest ciężej się zarazić niż covidem. Więc aby podać zagrożenie musiałbym powiedzieć o śmiertelności danej choroby i łatwości zarażenia się. I o ile pierwsze jest dosyć proste to drugie już gorzej i może nam dać mylny obraz o zagrożeniu. Tym bardziej że nie wiem ile osób chorowało bezobjawowo a ile mimo, że się zaraziło to od razu zwalczyło chorobę. Dlatego ogólna liczba zgonów po ponad roku "pandemii" jest pewnym wyznacznikiem skali. A na co Ci to wygląda a na co nie to nie moja wina, tym bardziej że masz dosyć płytki ogląd w sprawę.
Śmiertelnośc covida. No wiem dlatego np grypa znikła jako przyczyna zgonów. Natomaist dalej. nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Nie masz też żadnych FAKTÓW w kontrze. Taki typowi covidianin. Napisałem że śmiertelność jest na pewno niższa niż 2 promile. Bo skoro mam liczbę zakażonych i liczbę śmierci, to śmiertelność nie będzie wyższa. Będzie na pewno niższa bo części osób nie wykryto jako zakażonych. Po drugie jak pisałem Covid mógł być JEDNĄ Z WIELU PRZYCZYN i tu cytuje dokładnie:
I ciężko stwierdzić na ile osób by przeżyło ten wypadek czy zostało uleczonych z raka gdyby nie covid.
Tak więc zgadzam się że mógł być jedną z przyczyn. Natomiast branie liczby zgonów i zakażonych tego nie obejmuje. Liczba zgonów to sucha liczba pokazująca zgony z dodatnim testem na covid. I dlatego pisałem o MAKSYMALNEJ ŚMIERTELNOŚCI wynoszącej dwa promile. Owszem zgodnie z tym co piszesz śmiertelność może być dużo dużo niższa.
Wiesz czym jest PRZYMUS? Ty uważasz że dopóki nikt nikogo nie zabija lub nie wsadza do więzień to nie można mówić o przymusie. No nie wiem jak musisz być głupi. Jeżeli zakazują mi robienia większych imprez to JUŻ JEST PRZYMUS. Bo jest to PRESJA WYWIERANA W CELU ZMUSZENIA MNIE DO SZCZEPIENIA. Owszem presja może być większa lub mniejsza. Przymus może być większy lub mniejszy. Choć Tobie to się nie mieści w głowie. Dla Ciebie póki nie strzelają w tył głowy to wszystko jest dozwolone i dobrowolne. Naprawdę boli mnie ta c
@ciomak12
"No to fakty są takie, że już zaczynają pierwsze ograniczenia i stosowanie przymusu do szczepień. " - nie...
"Więc tak planowane jest wprowadzenie ograniczeń poruszania się. " - nie, po odbyciu kwarantanny mogą się przemieszczać. Nikt nie ogranicza ich podróży, nikt nie daje im zakazu wstępu.
"No jeżeli muszę pokazywać czy się zaszczepiłem, to tak została złamana tajemnica lekarska." - a proponuję ci wygooglować coś takiego jak Międzynarodowa Książeczka Szczepień...
"Co prada to nie w polsce bo u nas w państwie z dykty to i z aplikacją mieli problemy " - esencja szuryzmu... Zaraz mi z jakąś Koreą Północną wyskoczysz, żeby tylko foliarzowi do narracji pasowało.
"Śmiertelnośc covida. No wiem dlatego np grypa znikła jako przyczyna zgonów. " - i koronny argument antyszczepów...
Czy znikła?
"W sezonie grypowym 2020/2021, w okresie od 1 września 2020 r. do 22 kwietnia 2021 r., odnotowano łącznie 1 581 630 zgłoszeń przypadków zachorowań lub podejrzeń zachorowań na grypę w Polsce"
zgonów, 0. Czy wcześniej ludzie dezynfekowali ręce, chodziki w maseczkach, trzymali jako tako dystans, był lockdowny itp.? Nie. Myślę, że to może mieć jakiś "malutki wpływ", ale wygląda na to, "że masz dosyć płytki ogląd w sprawę".
Teraz zastanówmy się ile zgonów było wcześniej.
2019/2020 - zachorowań, 4 851 376, zgonów 65
2018/2019 - zachorowań 3 692 199, zgonów 143
2017/2018 - zachorowań 4 400 000, zgonów 37
2016/2017 - zachorowań 3 800 000, zgonów 25
Wygląda na to, że chyba ludzie nie leżeli pokotem na ulicy...
"Napisałem że śmiertelność jest na pewno niższa niż 2 promile." - założenia covidioty mnie średnio obchodzą. Jak już pisałem - fakty, a nie twoje urojenia.
"Będzie na pewno niższa bo części osób nie wykryto jako zakażonych." - teraz pobawmy się matematyką, lubię w ten sposób orać foliarzy.
0,0019 = 70 679 (tyle mamy zgonów)
1 = x
I wychodzi na to, że zarażonych powinno być 37 199 474.
Populacja w Polsce to 37,97 mln. Zgodnie z twoją idiotyczną teorią niemal każdy w tym kraju powinien już przejść wirusa, aby ta śmiertelność wynosiła 1,9 promila...
Czujesz jakie głupoty piszesz?
"MAKSYMALNEJ ŚMIERTELNOŚCI wynoszącej dwa promile" - i dalej w to brniesz...
"Jeżeli zakazują mi robienia większych imprez to JUŻ JEST PRZYMUS." - tumanie, nikt nie każe ci się szczepić a imprezy możesz robić w mniejszym gronie.
"Przymus może być większy lub mniejszy." - chyba głupota wypływająca z twoich komentarzy może być albo większa, albo mniejsza... Albo jest przymus, albo go nie ma. Wbij to sobie do tej zafoliowanej główki.
Nigdy.Szczepiłem się na różne rzeczy także dobrowolnie,ale na srovid nie zamierzam nawet za cenę wyjazdów zagranicznych.
Chyba większość po 70 r.ż., w telewizyjnych sondażach czy sondach ulicznych wszyscy zawsze są na tak, wystarczy obejrzeć chociażby na jakimś kanale na yt co ludzie naprawdę mówią
@pejter Przecież na kanałach na yt pokazują ci tylko kilku wybranych na krzyż. Czasami kompletnych freaków, aby podbić oglądalność. Tak samo, gdy chcą pokazać, że ludzie są czemuś przeciwni - zadają pytania 50 osobom i spośród nich wybierają tylko tych, którzy odpowiadają zgodnie z forsowanym stanowiskiem. Manipulacji w tvp nie wyklucza manipulacji na yt. Szurskie kanały robią dokładnie to samo, tylko pokazują ludzi z drugiego obozu.
@LowcaKomedii To nie typowo szurskie kanały, istnieje możliwość manipulacji, ale opinie w przeciwieństwie do tv były zróżnicowane, czy tylko po to, żeby zwiększyć wiarygodność swojego punktu widzenia? tego nie sprawdzę, ale jakoś nie wyobrażam sobie spotkanych przeze mnie ludzi, którzy ściągali maski jak tylko znaleźli się poza centrum w kolejce po antidotum
Nie szczepiłem się na grypę a covid przeszedlem lżej niż grypę nie zamierzam być królikiem dośw. tymbardziej po tym co się okazuje... NIE... Śmiech żeby ryzykować, aby nie chorować na to co niedawno przeszedłem. Jak ktoś będzie mnie zmuszał, to zmuszę go do czegoś innego.
Nie, i jeśli będę mógł normalnie robić zakupy i pracować to ani sam ani dziecka nie zaszczepię.
Posłuchajcie tego. Warto! https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=BBl_yTdoybc&feature=share&fbclid=IwAR1NzwK1HWDDjI_IXEy_sEa2wd93Fo-HFbtB9Fg6umvp03Vwt9bgF9rgSCo
Po co chcą wprowadzić paszporty szczepionkowe ??? Po to żeby przerzucić odpowiedzialność za zmuszanie ludzi do eksperymentów medycznych i udziału w zbrodni ludobójstwa na przedsiębiorców, policjantów, żołnierzy, urzędników państwowych itd. … Chcą przy pomocy tych trujących, chemicznych substancji zlikwidować 30 milionów Polaków i wprowadzając paszporty szczepionkowe, zmusić ludzi do masowych samobójstw, a lekarzy do masowych zabójstw z użyciem śmiercionośnych zastrzyków !!! Segregacja sanitarna, a potem substancje chemiczne zamiast gazu… szatański plan nazistów, eugeników … skutecznie i tanio … bez karmienia więźniów w gettach, bez palenia zwłok, bez kopania dołów na ciała itd. … a pogrzeby zrobią rodziny ofiar… ludobójstwo w białych rękawiczkach i bez żadnej odpowiedzialności, z braku dowodów !!! Polacy, obudźcie się !!! Teraz wyciągają swoje zbrodnicze łapy po wasze dzieci !!!
Spokojnie - jak ludzie będą tak niechętni do szczepień jak w większości Europy, to szczególnie te turystyczne kraje zaraz będą przeciw paszportom, bo im zabraknie kasy. Ludziom dłubanie głęboko w nosie czy siedzenie cały urlop na kwarantannie już się znudziło. Po prostu w tym roku pojadą w lokalne góry czy nad lokalne morze i tyle będzie z turystyki do ciepłych krajów ;-) To mogłoby przejść, jakby było tak jak w Izraelu, gdzie większość ludzi dała się naciągnąć na złoty strzał, ale nie w kraju, gdzie 60-70% ludzi nie da się ruszyć
Ciekawe co będzie następne. Segregacja ze względu na wyznawaną religię bądź bycie ateistą? Certyfikaty dla zadeklarowanych chrześcijan i strefy dozwolone tylko dla nich? A może segregacja ze względu na orientację seksualną albo przynależność polityczną? Oczywiście to wszystko dla twojego bezpieczeństwa. Każdy kto używa głowy nie tylko do noszenia czapki i zna trochę historii widzi do czego to zmierza. Ludzie są obecnie testowani, na jak wiele władza może sobie pozwolić. Sami na siebie kręcicie bata ludziki, nawet mi was nie żal.