Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
V vetulae
+10 / 40

W ubogaconym kulturowo? Chyba o to właśnie im chodziło ¯\_(ツ)_/¯

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D konto usunięte
-4 / 4

@aniechcemisie Czekaj, czy Ty sugerujesz, że w Iranie żyje się lepiej niż w Polsce?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
+7 / 7

@Demot249 przeczytałeś artykuł? Chyba jednak nie...
"Three men - believed to be Alireza's half-brother and two cousins by Iranian media - were arrested and they are facing trial for the murder."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Demot249
-3 / 13

@PWDzP

Masz rację.

Szkoda .. szkoda ... a już odzyskiwałem wiarę w praworządność ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
+6 / 14

@Demot249 Dziwna to byłaby praworządność pozwalająca na zabijanie kogoś bez procesu iw dodatku przez osoby nie związane z wymiarem sprawiedliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Demot249
+2 / 6

@PWDzP

Nie mówmy już o błędach naszego rządu w walce z pandemią.
Było - minęło ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-3 / 5

@PWDzP czemu dziwna? Inna od naszej, ale to inna kultura, inna cywilizacja, jakie mamy prawo oceniać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zelalem
0 / 26

@Fragglesik Się prześladuje, ale nie najbardziej. Jeszcze dużo przed tobą do zrobienia, aby wprowadzić na Wisłą katoszariat!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waclawpl
+6 / 10

@Fragglesik Od wielu lat mieszkam na wsi dechami zabitymi, w większych miastach prawie nie bywam więc się nie znam. Dlatego chętnie dowiem się jakie to zakazy do sfery publicznej wprowadzają geje. Opiszesz jakieś przykłady?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-5 / 7

@waclawpl Mówiąc "geje" miałem na myśli wszelkie osoby nieheteronormatywne, ale nie chciało mi się wymieniać wszystkich opcji. Przykłady: Fizyczna napaść na kierowcę furgonetki (niezależnie od tego jaką treść ma na sobie) - słuszna i Margot nie powinien być karany, bo jest nieheteronormatywny. Trans Rafalala (dwumetrowy 40 letni facet) bije 15 latkę - wyrok sądu - skazany, ale nie powinien odbywać kary, bo "może to źle wpłynąć na jego delikatną psychikę". Ale wystarczy, że ktoś o Margot czy Rafalali powie "mężczyzna" i już jest to "molestowanie", już hejt się szerzy i przerabiane to jest na straszliwą obrazę. Karmiące matki w parku też im przeszkadzają i "obrażają". Nowe zaimki osobowe próbują wprowadzać i obrażają się, jak się ich nie używa i oskarżają o homofobię i nietolerancję. Środowiska lewicowe - sympatyzujące z LGBT odmawiają zgody na wykłady i odczyty wspierające heteroseksualny model życia lub zagłuszają i uniemożliwiają wykład. A teraz przykłady z krajów, gdzie rządzą: Hiszpania - profesor wyrzucony z facebooka po tekście "mężczyzna nie może urodzić dzieci, bo nie ma macicy", prawo - za opowiadanie kawałów o gejach można być skazanym na trzy lata więzienia. Niemcy - prawo do adopcji dzieci - pary homoseksualne są faworyzowane i mają praktycznie pierwszeństwo. USA - jeśli na kogoś się spojrzysz, a temu komuś się to nie spodoba, może oskarżyć cię o gwałt i zostaniesz skazany z łatką zboczeńca do końca życia. Francja - wierzący nie może mieć widocznego krzyżyka, bo ktoś "może się poczuć niekomfortowo". To są wszystko prawa, jakie wprowadzili ludzie związani z homolobby. Naprawdę uważasz, że u nas będzie inaczej niż WSZĘDZIE gdzie doszli do władzy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2021 o 10:42

W waclawpl
+1 / 3

@Fragglesik Wiesz... podajesz jakieś jednostkowe przykłady patologii i stwierdzasz, że to masowe zjawisko w Polsce. Nie kupuję tego. Zagramanicy nie komentuję, bo to takie farmazony że szkoda czasu tłumaczyć ci że np. Facebook to nie Hiszpania. Przez chwile bałem się, że przez lata życia w mojej samotni świat wokół mnie się zawalił. Ale jak widzę jest po staremu i tylko tradycyjnie jedni nawiedzeni szczują na innych nawiedzonych :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-5 / 7

@waclawpl Z zagranicy to nie są farmazony, tylko OBOWIĄZUJĄCE PRAWA. To Tobie się wydają farmazonami, bo jeszcze tu lewactwo nie rządzi i tego nie ma. Ale jak zacznie, to już będzie za późno i obudzisz się jak francuscy czy amerykańscy mundurowi z głową w sedesie, tyle, ze bez możliwości powrotu, jak oni. Wypuszczenie zaś Rafalali i Margot mimo pobić jest faktem sądowym, a nie "przykładem patologii".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-2 / 6

@TheBigShow Samolot na protesty, gdy dowiedzieli się ot tym, że w Polsce został zatrzymany gej za ciężkie uszkodzenie ciała policjanta, w którego rzucił cegłą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2021 o 10:39

avatar Ashera01
+15 / 19

Kraj opanowany przez religię miłości i tolerancji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
-5 / 19

Jeśli w tym kraju jest takie prawo, to należy je przestrzegać. A jeśli tubylcom nie podoba się ono, to powinni je zmienić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
+6 / 6

@perskieoko Chyba jednak nie postąpili zgodnie z prawem...
"Three men - believed to be Alireza's half-brother and two cousins by Iranian media - were arrested and they are facing trial for the murder."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+1 / 3

W jakim? W takim właśnie. I nie wiem, co w tym szokującego. Chyba za mało się interesujesz ludzkością, jak się temu dziwisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 maja 2021 o 13:03

R rybery
+4 / 8

A Żydy strzelają do Palestyńczyków jak do kaczek i jest ok. Taki ten świat jest pełen bestii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
+5 / 11

Kapłani zawsze tępili homoseksualizm, bo był bardzo niebezpieczny dla ich pozycji.
Religie o korzeniach judaistycznych wręcz wymuszają na społeczeństwie jak najszybsze rodzenie dzieci. Jest dziecko, trzeba się nim zająć, a nie innymi rzeczami czy problemami. Młodym się wmawia, że dokonują grzechu, więc tylko małżeństwo i od razu horror rodzenie - wychowanie. Samo plemię żydowskie dostawało ostry wpie... od ludów zamieszkujących dane rejony, bo byli najeźdźcami, więc dzietność musiała być wysoka. I tu pojawia się kwestia homoseksualizmu.
Takie osoby nie były zazwyczaj obciążone dziećmi, a co za tym idzie, miały więcej czasu, by rozejrzeć się po społeczeństwie i zobaczyć nieprawidłowości czy wręcz wyzysk, a także podzielić się swoimi spostrzeżeniami z innymi członkami plemienia / narodu. A to oznaczało ukracanie władzy religijnej. Kapłani zatem wymyślili, że homoseksualizm podciągną pod grzech ciężki i zaczęli nękać osoby nieheteronormatywne, stawiać je w złym świetle, by w końcu, powiedzmy po wieku, wprost mówić, że zabicie takiej osoby jest "chlubą w oczach Pana".

W dzisiejszych czasach też mamy szczujnię kapł(o)nów na osoby nieheteronormatywne, które powołują się ... no właśnie? Na co? W 10 przykazaniach nie ma nic o homoseksualizmie, ba, nie ma nic o związkach przedmałżeńskich. Jezus musiał znać temat, bo człowiekiem obytym w świecie był, a mimo to nic złego nie powiedział o homoseksualizmie, ba, mówił, by kochać każdego człowieka, nawet oprawcę. Zatem grzech homoseksualizmu jest wymysłem kapłanów celem zachowania i rozszerzania swojej religijnej władzy, czego najjaskrawszym przykładem ofiary był genialny brytyjski matematyk Alan Turing, który mimo olbrzymiego wkładu w obronność kraju (bomba kryptologiczna) został skazany na kastrację chemiczną i doprowadzony do samobójstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
-5 / 5

@nexpron
"nie ma nic o związkach przedmałżeńskich"

Ekhm. Cudzołóstwo - mówi to panu coś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
+1 / 1

@Gats Owszem, mówi, że cudze. Cudze jest wtedy, gdy w tym łóżku obok jednej osoby śpi współmałżonek. W innym przypadku, czyli gdy osoba nie jest w związku małżeńskim, zapraszający/a do łóżka może nim swobodnie rozporządzać, a zatem pod ten zakaz nie podlega.
A to, że kapł(o)ni próbują wmawiać inną interpretację, cóż, od tego ma się swój własny mózg, żeby go użyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-1 / 3

@nexpron strasznie naciągana twoja teoria. Mogli by zwyczajnie nakazać gejom adopcję czy cos w tym stylu. Ludzie od zawsze czuli lęk przed czymś, co jest nietypowe. A lek powoduje często negatywne emocje typu gniew.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
0 / 0

@Wluczyryjek Ty piszesz "strasznie naciągana", ja Ci odpowiadam "logiczne wytłumaczenie".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
0 / 0

@nexpron a może... Nie będę się sprzeczać, bo w sumie nie wiem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
0 / 0

@nexpron No, bo powinienem uwierzyć w Twóją interpretację, jedyną właściwą, o jaśnie oświecony.

A teraz prosiłbym, o jasnie oświecony, abyś podał przynajmniej 3 artykuły na poparcie swojej tezy o tym, że KAPŁANI TĘPILI HOMOSEKSUALIZM BO BYŁ NIEBEZPIECZNY DLA ICH POZYCJI.

Ale to mają być sensowne artykuły, nie Wikipedia, nie blogasek jakiegoś no-name'a.

Chętnie poczytam bo pierwsze słyszę o takiej interpretacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
0 / 0

@nexpron
https://www.ekumenizm.pl/koscioly/wschodnie/kosciol-prawoslawny-akceptuje-homoseksualnosc/

"Zwierzchnik Rosyjskiego Kościoła Prawosławnego patriarcha Cyryl oświadczył w moskiewskiej katedrze Chrystusa Zbawiciela na spotkaniu z Sekretarzem Generalnym Rady Europy Thorbjornem Jaglandem, że Kościół prawosławny akceptuje każdy ludzki wybór, włączając w to orientację seksualną. Taki wybór jest prywatną sprawą. Fakt akceptacji – uściślił patriarcha – nie zmienia tego, że według Kościoła prawosławnego praktykowanie homoseksualności jest grzechem. Religijna tradycja praktycznie wszystkich ludzi postrzega homoseksualność w kategorii grzechu. Co nie znaczy, że musi on być karany. Dlatego Kościół prawosławny wypowiada się przeciw jakiejkolwiek dyskryminacji ludzi nietradycyjnej orientacji seksualnej."

W skrócie - homoseksualizm to grzech sodomski i żadna religia tego nie pochwala.

Ale że dyskryminować nie można to inna sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
0 / 0

@Gats Religie o korzeniach judaistycznych wskazują w swoich zwojach, że homoseksualizm to grzech. W wielu innych religiach homoseksualizm wogóle nie jest rozpatrywany jako tako, a tym bardziej jako zło / grzech.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
0 / 0

@Gats 3 artykuły? Kiedy to kapłani żydowscy wprowadzali, to przypomnę, że przekazy robili ustnie, bo był to lud pastersko-rozbójniczy, a zatem dla nich "zwój" to był wynalazek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
0 / 0

@nexpron

Zręcznie unikasz odpowiedzi, nie wiem z jakiego powodu. Postawiłeś tezę

"Kapłani zawsze tępili homoseksualizm, bo był bardzo niebezpieczny dla ich pozycji."

A ja Ciebie poprosiłem o min. 3 artykuły - w domyśle naukowe, naukowców - tę tezę potwierdzające. No chyba logiczne że nie chodziło mi o 3 artykuły żydowskich kapłanów sprzed 3 tysięcy lat.

Artykuły z antropologii kultury, geopolityki, historii cywilizacji - coś naukowego co Twoją opinię potwierdza.

Inaczej: czy Twoja teoria ma jakiekolwiek umocowanie w nauce? Jakiekolwiek badanie naukowe Twoją tezę potwierdza?



Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2021 o 11:39

N nexpron
0 / 0

@Gats Teraz sam sobie odpowiedz na pytanie: czy religia wmawiająca człowiekowi grzech z tytułu tego, jakiej orientacji się urodził, to religia miłości?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
0 / 0

@Gats Zdajesz sobie, że takich badań nie ma. Ale nie dlatego, że naukowcy ich przeprowadzić nie chcieli, tylko dlatego, że kapłani się nie zgadzają. Kasta najwyższa, rasa panów, pasterze ludzi czy jak oni tam chcą się zwać nie będzie się zniżać do takiego poziomu, żeby stać się obiektem badań. Na poparcie swoich słów przypomnę, że Episkopat odmówił informacji !!! urzędnikom polskim informacji o tym, ile spraw zgłoszonej pedofilii ma w aktach.
Niemniej jest coś takiego jak statystyka. I informacje statystyczne gubią kapłanów. Co do patriarchy Kościoła Prawosławnego, mówić to on sobie może, ale nadal jest przytaczana interpretacja, że homoseksualistów należy tępić i taka jest ich polityka. Jedynie szampon Johnson & Johnson może bardziej mydlić oczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
0 / 0

@nexpron

Nie, nie zdaję, bo o zbrodniach chrześcijaństwa i judaizmu można przeczytać bez problemu w podręcznikach i opracowaniach. Przeczytałem m.in. o masakrach dokonanych przez Izraelczyków w obozach Sabra i Szatila.

KK nie przeszkodził dziennikarzom z zespołu Spotligh w ujawnieniu pedofilskiego skandalu w Bostonie
https://www.press.pl/magazyn-press/artykul/43462,jeden-film-prasy-nie-uratuje

Dlatego nie mogę zrozumieć skąd wytrzasnąłeś tezę o KAPŁANACH PRZEŚLADUJĄCYCH HOMOSEKSUALISTÓW ZA WŁADZĘ:)

Kto w ogóle Cię zaplusował, przecież to jakieś foliarstwo:)

Twierdzisz, że TYLKO RELIGIE JUDAISTYCZNE PRZEŚLADUJĄ HOMOSEKSUALIZM.

No raczej nie.

https://cf2-taniaksiazka.statiki.pl/images/files/D5E/@9788380799998_33,49110.pdf

"W Chinach starożytnych, mimo że spotykamy wątki homoseksualne (np. we wcześniejszej literaturze czy dziejach dynastii cesarzy), po 1111 r. pojawiły się prawa wymierzone w prostytucję homoseksualną. Chiny konfucjańskie postrzegały homoseksualizm negatywnie, jako sprzeczny z harmonią życia społecznego, potrzebą prokreacji, założenia rodziny, która zajmowała centralne miejsce w systemie społecznym.

Nastawienie do homoseksualizmu w kulturze starożytnych Indii, choć w literaturze pojawiały się opisy tzw. miłości homoseksualnej, również było negatywne.

Podobnie w taoizmie, a nawet w tantryzmie seks homoseksualny oceniano jako nienaturalny, niewłaściwy, zagrażający równowadze psychicznej. Joga zalecała wręcz specjalne ćwiczenia w celu reorientacji homoseksualnej na heteroseksualną."

Wychodzi na to, że żadna religia tego homoseksualizmu nie wspierała:)

Nie mogę zgodzić się z żadną Twoją tezą. Coś sobie ubzdurałeś aby tylko pasowało do Twego światopoglądu.

Nie wiem kto Cię plusował, chyba ludzie dla których populistyczne komentarze są ważniejsze niż fakty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
0 / 0

@Gats "KK nie przeszkodził dziennikarzom z zespołu Spotligh w ujawnieniu pedofilskiego skandalu w Bostonie" - bo już nie byli w stanie tego zrobić przy tak znaczącej liczbie materiałów znajdujących się w rękach dziennikarzy.

"przecież to jakieś foliarstwo:)" - oczywiście najłatwiej zdyskredytować osobę, która ma inne poglądy, poprzed doklejenie jej łatki "foliarza". W rewanżu mógłym napisać, że bronisz KK jak psychokatol. Miło?

Chiny
Homoseksualizm jest Chińczykom znany od dawna. Konfucjanizm go nie potępia, więc przez wiele wieków związki pomiędzy osobami tej samej płci działały bez większych przeszkód, choć publicznie odnoszono się do nich przy użyciu metafor, a od kobiet wymagano, by je zakończyły przy wyjściu za mąż. W okresie dynastii Song stawały się wręcz modą w okresach, gdy rządzili cesarze sami preferujący towarzystwo innych mężczyzn. I chociaż pierwsze homofobiczne prawo zostało ogłoszone już w 1740 r., to pozostało martwe. Do tego stopnia, że w XIX w. brytyjscy dyplomaci na chińskim dworze informowali Londyn, że nawet wśród oficerów nikt nie kryje się specjalnie ze swoją orientacją. Sielanka skończyła się wraz z dojściem do władzy komunistów. Partia uznała homoseksualizm za przejaw burżuazyjnej dekadencji, a gejów i lesbijki za potencjalnych kontrrewolucjonistów. Szczęście mieli tylko ci w jakiś sposób powiązani z nowym reżimem, których po prostu zmuszono do małżeństwa. Innych maoiści wysyłali do obozów pracy, gdzie częsty byli torturowani, a w niektórych przypadkach nawet kastrowani.

Co do reszty - przeczytaj artykuł z Wiki (reszcie czytających też polecam) https://pl.wikipedia.org/wiki/Religie_a_homoseksualizm
Ups, wygląda na to, że piszesz farmazony i jeszcze próbujesz ich dowodzić.
Tu do historii kościoła katolickiego i homoseksualizmu https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Catholic_Church_and_homosexuality

Ani Jezus, ani Budda nie wypowiedzieli się na temat homoseksualizmu, choć temat był im na pewno bardzo dobrze znany. Za to wszelkiej maści rabini, mułłowie, batiuszkowie i księża wręcz pieją w nienawiści do homoseksulizmu, mimo, że już są dowody homoseksualności zwierząt, co oznacza, że nie dotyczy to tylko gatunku Homo Sapiens Sapiens. Jeżeli tego nie widzisz, trudno.

Napisałem teorię, poparłem ją argumentami. Można się z nią zgodzić, bo argumenty są dość rzeczowe, a można i nie, ale na razie nikt nie przedstawił kontrargumentów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2021 o 13:17

avatar Gats
0 / 0

@nexpron Jakie argumenty?

Artykuły z Wikipedii?
I jak cytujesz to podawaj źródła z szacunku do jego twórcy - jak widzisz, ja wklejam linki z jakich korzystam

https://www.dzialzagraniczny.pl/2013/06/towarzystwo-wzajemnej-adoracji/ - cały fragment zerżnąłeś z tego artykułu, ładnie to tak kraść prawa autorskie? Nie nauczyli na studiach czym jest plagiat?

Super opracowanie naukowe, artykuł dziennikarza który nie przedstawił żadnej bibliografii - wiesz co to bibliografia, prawda?

Jak poprosiłem Cię o badania naukowe dotyczące tezy

Kapłani zawsze tępili homoseksualizm, bo był bardzo niebezpieczny dla ich pozycji.

to odpisałeś

"Ale nie dlatego, że naukowcy ich przeprowadzić nie chcieli, tylko dlatego, że kapłani się nie zgadzają. "

:)
:)
:)
:)

Stary, serio?

To kapłani KK nie uchronili siebie przed wykryciem pedofilskich skandali bo było zbyt dużo dowodów ale równocześnie jacyś KAPŁANI okryli się płaszczem tajemnicy i nie można zbadać ich działalności?

Jakiej religii są ci kapłani?

Te Twoje argumenty to nawet flaszki nie przewrócą bo nie mają fundamentów.

Otóż mój rozmówco patrz co ja Ci zacytowałem, jakie są moje argumenty

https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4800229/homoseksualizm-przeglad-swiatowych-analiz-i-badan-przyczyny-objawy-terapia-aspekty-spoleczne

"Pierwsza na polskim rynku przekrojowa książka stanowiąca przegląd badań zjawiska homoseksualizmu. Analiza dowodów naukowych na poparcie konkurencyjnych hipotez odnoszących się do tego, czym jest homoseksualizm i jak powstaje."

Swój cytat zaczerpnąłem z opracowania naukowego. Naukowego, podkreślam.

Jezus mówił o miłości i nadstawianiu 2 policzka.

No i współcześnie zwierzchnik cerkwi mówi, że nie wolno ich prześladować:)

No mój kontrargument to twierdzenie przywódcy cerkwi prawosławnej, najwyższego zwierzchnika, jakiego świadectwa Ci potrzeba?

"że już są dowody homoseksualności zwierząt" - niesamowity argument, zwierzęta robią różne rzeczy, np. zagryzają młode z innego miotu:) I zjadają własne odchody:) I gwałcą się nawzajem, np. szympansy:) A szympansy to naczelne, najbliżej człowieka:)

Nie, jak na razie to Ty nie masz żadnych solidnych argumentów.

To o kapłanach broniących swojej pozycji to pytam po raz 100 - skąd zaczerpnąłeś tą wiedzę? Jakiś kapłan Ci to zdradził?
Bo ja żadnego argumentu tu nie widzę.









Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
0 / 0

@nexpron Wygląda na to, że nie czytasz tego co mi wklejasz

https://pl.wikipedia.org/wiki/Religie_a_homoseksualizm

"W oświadczeniu z 2005 XIV Dalajlama, duchowy przywódca szkoły Gelug, odwołując się do starych tekstów buddyjskich zaliczył homoseksualizm do „niewłaściwych zachowań seksualnych”[3] wymieniając także wśród nich stosunki oralne, analne, onanizm oraz czyny, które powodują krzywdę partnera, przy czym nie robi różnicy czy zachowania te zachodzą w związkach hetero- czy homoseksualnych."

"Hinduizm potępia zachowania homoseksualne wymieniając je obok kazirodztwa, cudzołóstwa, prostytucji, gwałtu i zoofilii. Według tego wierzenia za tego typu czyny w następnym życiu grozi wcielenie się w zwierzę[5]. Mimo to są pewne bóstwa hinduskie, które patronują zachowaniom homoseksualnym."

Stary, wkleiłeś na poparcie swojej TEZY artykuł który jasno mówi że żadna religia homoseksualizmu nie popiera:)

Żadna:)

I tak mówi ten artykuł którym się podpierasz:)

On potwierdza moją tezę którą wklejałem z tej książki naukowej, zobacz że przekaz jest ten sam:)

Koniec, zaorałeś się.

Koniec dyskusji.

I nie pisz do mnie więcej bo - jak sam widzisz - nie ten poziom intelektualny.





Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2021 o 21:15

E Eskim0s69
+1 / 1

@Robsta76 Widzę że dalej piszesz swoje zmyślone informację...
Homoseksualizm nie jest chorobą psychiczną - zaburzeniem, ani zboczeniem - dewiacją.
Jest orientacją seksualną, tak jak heteroseksualizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Robsta76
-1 / 1

@Eskim0s69 A ty dalej nie rozumiesz najprostszej logiki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wujekdobrrarada
0 / 10

ryjąca głowę religia - KAŻDA! Każda ma więcej ofiar na koncie niż wszystko inne razem wzięte.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wujekdobrrarada
+2 / 8

twojej choroby nie da się wyleczyć nigdzie bucu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
+1 / 1

@Wujekdobrrarada Homoseksualizm nie jest chorobą psychiczną - zaburzeniem, ani zboczeniem - dewiacją.
Jest orientacją seksualną, tak jak heteroseksualizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Thor84
0 / 2

Bardzo proszę o więcej tolerancji do ich kultury

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Many1992
0 / 8

A lewactwo i tak będzie krzyczeć, że to Polska jest najbardziej homofobicznym krajem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
+4 / 10

W takim o jakim marzy kościół, Rydzyk, Kaczyński, Konfederacja i reszta tej bandy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misteriusz
-2 / 2

Czyli już zaczyna się budowanie atmosfery do napaści na Iran. W Arabii Saudyjskiej (głównym sojuszniku Izraela i USA na bliskim wschodzie) to normalne że za homoseksualizm jest kara śmierci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Symulakr
+3 / 3

Nie popieram parad lgbt. Obnoszenia się ze swoją orientacją. Akcji afirmatywnych. Jednak jendocześnie mogę śmiało powiedzieć, że Iran po 1979 roku jest krajem pełnym ciemnoty, zamordyzmu, oraz fanatyzmu, gdzie powinno albo dojść do rewolucji kulturalnej rodem swego czasu z chin, albo nawet zeby USA obaliło islamskich fanatyków u władzy i uwolniło młodych ludzi z tej kloaki jaka niemiłosiernie cuchnie. Jak wspaniały byłby świat gdyby islam zniknał z powierzchni ziemi, ta konserwatywna zaraza, nie pozwalajaca światu się rozijać w pełni potencjału.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
0 / 2

Śliczny był!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem