Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1359 1371
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
R konto usunięte
+1 / 5

Zakładam że wszystko ma granice i w końcu będzie to wyglądało zupełnie inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+5 / 5

@Mizantropix "Dopóki będą czym mieli bebechy napchać, dopóty nie będzie najdrobniejszej nawet zmiany.". i to jest klucz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
0 / 0

@Mizantropix przed okrągłym stołem byli natomiast r*** od przodu, jawnie. Since 1917 (copyright Wladek Lenin).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+9 / 11

@Fragglesik od 104 lat. Rewolucja bolszewicka była w 1917. No to może już starczy tego komuszego eksperymentu? Rządy nie zawsze obiecują zabieranie więcej - w ciągu ostatnich 100 lat kilka rządów mimo wszystko ograniczało wydatki swoich państw. Głównie w UK taki był, w USA taki był, w Szwajcarii też.

Jeszcze jakby wszyscy równo płacili to piorun, ale to co PiS zaprezentował ostatnio to już czysty bolszewizm i absolutny skandal. Pomysł na po-pandemiczny kryzys? Wywołajmy większy! Nie pozwólmy wstać tym co leżą!

Skala grabieży, bezczelności i bezprawia obecnego rządu przerosła już wszystko co widzieliśmy po 89 roku i zbliża się do PZPR.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 6

@Fragglesik No masz rację, tylko jaki z tego płynie wniosek? Że mamy się z tym pogodzić? Że władza sobie przekupuje wyborców, a reszta ma się dostosować?

Demokracja dla wszystkich to idiotyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-3 / 3

@JestemRolnik Jedna. I o wyjątkowym, niepowtarzalnym ustroju, niemożliwym w Polsce. Na ponad 190 państw świata. :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-3 / 3

@kondon Aaa, to zupełnie inna sprawa. Tyle, że mam wrażenie, wszyscy tu walczą o tę "demokrację dla wszystkich w tyrańskim obozie pracy PiS". ....:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+2 / 2

@Fragglesik Ja nie walczę o żadną demokracją.
Pytam, co miała wnieść Twoja wypowiedź. Bo że wszędzie jest głupio, to w niczym nie pomaga.

@LordL Ten cytat też nie raz już wklejałem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-1 / 1

@kondon Pierwsza czy ostatnia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@Fragglesik 1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-1 / 1

@kondon Ponieważ (przepraszam za truizm) rząd nie ma własnych pieniędzy, więc wstawianie takiego demota jest bez sensu, bo to tak samo jest truizmem. Chyba, że jest to coś, z czym autor chce walczyć, co w takim razie zakrawa na obłęd, bo to jest normalna procedura każdego rządu - odebrać, pogmerać i część zwrócić. Zatem uważam demot albo za zbędny, (poza tym już podobnych w sensie było co najmniej 10) albo za głupi - jeśli autorowi przyświecała wersja nr 2.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2021 o 20:43

avatar Cammax
+1 / 1

@Fragglesik wbrew temu, co wy PISowcy sugerujecie- nikt nie chce zabierać praw wyborczych za poglądy. Po prostu większość waszego elektoratu to chorzy z nienawiści, niewykształceni ludzie, którzy nie mają żadnego pojęcia o otaczającym ich świecie. Dla nich liczy się to, że "bynamni na bombelki dajo", bo sami nie są w stanie na nie zarobić. Po prostu nie nadają się do żadnej pracy, nie mają żadnych kwalifikacji i są leniwi. Więc pasożytują za nasze pieniądze.
Po ich odliczeniu PISowi zostaje z 5% głosów.

Osobiście wolę żeby ktoś, kto np. uważa, że nie płaci żadnych podatków, a rząd rozdaje swoje pieniądze nie wybierał nam rządu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@Fragglesik Tak, to są truizmy - dla ludzi myślących.
Tylko, że wyborcy PiS (innych partii też, ale PiSu przede wszystkim) mają z tym problemy...
Być może kiedyś to do nich trafi, próbować trzeba.
Jak się domyślam, to Ty nie masz lepszych pomysłów na poprawienie tego stanu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LordL
+1 / 1

@kondon to jeszcze jeden dorzucę:
"Wiara, że naród za pomocą podatków może wybić się na dobrobyt, to jak człowiek stojący w wiadrze, wierzący, iż podniesie się, jeśli mocno pociągnie za uchwyt." Winston Churchill

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@Cammax Co Ty pleciesz? jakie "zabieranie praw wyborczych za poglądy?" W życiu nie słyszałem takich wypowiedzi, nie wiem skąd Ty to wziąłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@kondon Nie, nie mam, a jak nie mam, to nie opowiadam o tym, że "wystarczy pozbyć się PiS i już wszystko będzie ok." Czekam, aż się pojawi siła, która albo będzie lepsza od PiS, albo - co bardziej możliwe, jak się patrzy na naszą sytuację - wymusi na PiS lepsze zachowanie, poprzez ew. zagrożenie ich hegemonii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@LordL Cytatu nie znałem, ale np. Sośnierz ciągle powtarza, że pomoc gospodarce przy pomocy zabranych z niej pieniędzy jest jak próba podniesienia się za własne włosy.

@Fragglesik W demokracji dla wszystkich takie siły nie mają poparcia. Trzeba opowiadać bzdury, żeby przekonać głupi lud.
Kogoś trzeba popierać, bo PiS to naprawdę najgorszy rząd, jaki mieliśmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 0

@Fragglesik bo często jak ktoś mówi, że powszechne prawa wyborcze to błąd, to sugerujecie, że ludzie tak mówią, bo nie akceptują waszych poglądów. Chodzi po prostu o to żeby pasożyty żyjące tylko z zasiłków, niewykształceni, nie ogarniający, co się wokół nich dzieje nie głosowali. A nie oszukujmy się- głównie tacy głosują na PIS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@kondon Nie zgadzam się. Jest jedyny, który nie wyprzedaje majątku narodowego na lewo i prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2021 o 20:14

avatar kondon
0 / 0

@Fragglesik Ale wiesz, że to jest dla nich koryto?
Wiesz, że państwowe zarządzanie jest nieefektywne oraz prowadzi do korupcji i nepotyzmu, które są przy tym rządzie rekordowe?
Naprawdę ich się nie da obronić. Oni nie mają pojęcia o gospodarce, nie widzisz tego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@Cammax Przepraszam, ale co z tego, że "pasożyty głosują na pis'? Co to daje, gdyby nie głosowali? Pis ma 30 procent poparcia w sondażach, , bezrobotnych jest 6% (obecnie, ale w momencie wyborów było mnie, ale niech będzie), co oznacza, że nawet bez "pasożytów" PiS jest dalej najsilniejsza partią "na rynku" i dalej wygra wybory. A teoria "gdyby nie pasożyty" to by PiS się nie liczył i nie wygrał" jest opozycyjną bujdą na resorach, sprzedawaną takim naiwniakom jak Ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@kondon Zgadza się, w tym niczym się nie różnią od innych partii - tylko SLD wyprodukowało najwięcej baronów-milionerów ze swoich, deklasując konkurencję. PiS faktycznie - jak wszyscy inni idzie na kasę. Ale dla mnie jest zasadnicza różnica: PiS idzie na kasę, ale przy okazji konsoliduje Polskę, reszta szła na kasę rozprzedając co się dało (Polskie Nagrania - historia polskiej kultury ostatnich 100 lat - poszły TYLKO ZA 8 milionów złotych! który naród sprzedaje siebie za taką sumę?). Póki PiS nie rozkrada Polski, a wręcz odkupuje co sprzedali inni - nie będzie dla mnie "najgorszy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2021 o 20:29

avatar kondon
0 / 0

@Fragglesik Nawet jeśli masz rację pod tym 1 względem, to nie widzisz całej reszty? Oni zabierają pieniądze pracującym i dają byle komu. Już przed pandemią mieliśmy najniższy stopień inwestycji od 30 lat! To oznacza, że już wtedy przestawaliśmy się rozwijać... Inflację mamy najwyższą w unii.
Ten nowy ład to po prostu tragedia. Kolejne transfery od tych, których chce się pracować, do nierobów. Naprawdę myślisz, że w ten sposób cokolwiek osiągniemy? Ten nowy ład jest na lewo od SLD i tylko Razem mogłoby coś takiego wymyślić, poza PiSem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 0

@Fragglesik no to odliczmy jeszcze ludzi po podstawówkach, "geniuszy" niemających podstawowej wiedzy (np. takich, którzy wierzą, że nie płacą podatków). Dalej PIS ma takie duże poparcie?

Gdyby jeszcze odliczyć fanatyków chorych z nienawiści do innych narodów i wszelkich mniejszości, to zostaje im może z 5%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@kondon Różnica między PiSem a resztą polega na tym, że "PiS zbiera pieniądze i rozdaje byle komu", a pozostałe opcje tak samo zbierały pieniądze, ale rozdawały swoim. A ja w tym nowym ładzie nie widzę nic tak lewicowego jak Ty. Wszyscy opowiadają o tym, jak on powoduje ubożenie bogatych do biednych - nie tak dawno były tu żale, że społeczeństwo ubożeje, a bogacze są coraz bardziej bogaci, teraz jak bogaczom chcą zabrać, to źle, bo ich równają do biednych. A przecież takie bzdury "równajmy biednych do bogatych a nie odwrotnie" to tylko hasełka bez szans na powodzenie, bo na wszelkich systemowych ulgach najbardziej przecież korzystają bogaci. Prosty przykład: waloryzacja emerytur. Gdy ci co mają emeryturę 1200 - dostaną 50 zł , ci co mają 3600 dostaną 150. Ludziom (widzę i Tobie) najbardziej przeszkadza to, że dostają ci, "co dostać nie powinni", "bo tak sądzę". To zwykła zawiść. Mnie to tak nie rusza. A dzięki PiS wyjechało na wakacje dużo więcej dzieci z rodzin, które przedtem nie mogły sobie na to pozwolić. a że trafiają się "madki", czy ktoś tam przepije te pieniądze - to jest naprawdę znikomy procent, a nie - jak tu się pisze - "wszyscy" czy "większość".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2021 o 13:06

avatar kondon
0 / 0

@Fragglesik No właśnie nie! Pozostałe opcje tyle nie zabierały, a po wprowadzeniu nowego ładu będą zabierać jeszcze więcej! Oni trafili na dobrą światową koniunkturę, więc trudniej było to odczuć, jednak teraz już to widać i mamy najwyższą inflację w unii, zadłużenie pod samym konstytucyjnym progiem, a do tego jeszcze schowane w BGK i PFR. Bez tego chowania już dawno przekroczylibyśmy ten próg.

Ty naprawdę uwierzyłeś w ich propagandę :(
Pisałeś wielokrotnie, że nie bronisz PiSu. Nie wiem, czy kłamałeś innym, czy samemu sobie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@Cammax To Twoje pobożne życzenia i dokładnie tak myśli i tak to sprzedaje KO. Widzę, że jesteś wiernym kibicem ich ideologii. Myśl sobie co chcesz, szkoda mi czasu na tłumaczenie czemu ziemia nie jest płaska. Cześć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@kondon Nie popieram PiSu we wszystkich jego działaniach, co powinieneś wiedzieć. Ale choć generalnie nie widzę dużej różnicy między działaniami poszczególnych partii, to wolę przy władzy partię która choć trochę pilnuje tego kraju i choć trochę interesuje się biednymi ludźmi (średniaki i bogacze sobie poradzą). A nie da się inaczej interesować biednymi obywatelami, niż poprzez socjal. Wszelkie obniżki podatków, zniesienia itp. nie są dla biedoty. w Polsce osób zarabiających powyżej 12.000 jest, podejrzewam ok. miliona i oni naprawdę nie zbankrutują, jak im się trochę zabierze. Bicie piany o to we wszystkich "wolnych mediach" i wiara. że przez to "ubożeje społeczeństwo" to pic. W tych dwóch sprawach jestem za PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2021 o 13:34

avatar kondon
0 / 0

@Fragglesik Ta partia nie interesuje się niczyim interesem, poza swoim. Te ich wszystkie działania są tylko po to, aby przekupić głupich wyborców, bo nikt inny na nich nie głosuje. Dlatego olali wszystkie inne grupy wyborcze. Postawili wszystko na 1 kartę.

"nie da się inaczej interesować biednymi obywatelami, niż poprzez socjal"
Kompletna bzdura. To może działać tylko w krótkim okresie. Długoterminowo w ten sposób rozwalisz gospodarkę, zadłużysz państwo i rozleniwisz społeczeństwo.
Jeśli gospodarka będzie dobrze działała (tak jak w ostatnich latach), to wszystkim będzie się żyło lepiej.
To nie biedni decydują o losach kraju, tylko ci najlepsi, najinteligentniejsi, najbogatsi. To oni rozwijają kraj i powodują, że wszystkim żyje się lepiej.

Ja Ci mogę tak pisać, ale Ty odczujesz tylko dysonans i nie zmienisz zdania. Chcesz zweryfikować swoje poglądy, czy jesteś ich tak pewien, że masz rzeczywistość gdzieś? Nie wiem, czy mój wysiłek jest cokolwiek warty, czy jesteś tak uparty, że tylko tracę czas.
Nie wydaje mi się, żebyś nie był w stanie zrozumieć swoich błędów, jednak możesz tego nie chcieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@kondon W żadnym kraju nie rządzą i ni decydują "najlepsi, najinteligentniejsi", bo już od starożytnej Grecji stwierdzono, że się do tego nie nadają. Mogą najwyżej wspomagać rządzących. A w naszym kraju jest tak, że od ostatnich 30 lat żaden "bogaty i inteligentny" nic nie zrobił dla rozwoju kraju, a jedynie dla rozwoju swojej kieszeni. Zestaw praw pozwalających je omijać i obchodzić jest tego najlepszym dowodem i spuścizną. Poza tym napisałeś, że "nie da się inaczej interesować biednymi obywatelami, niż poprzez socjal" jest bzdurą, ale nie podałeś innej recepty. Podałeś receptę na "rozwój kraju", ale "kraj rozwinięty" nie oznacza dla biedaków nic. USA jest krajem bardziej rozwiniętym niż Polska, a jest tam więcej procentowo biedoty niż u nas. Nie chcesz tracić czasu, trudno, trzymaj się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2021 o 16:12

avatar kondon
0 / 0

@Fragglesik Nie chodziło o rządzenie, tylko o faktyczne decydowanie o działaniu kraju, jego rozwoju. To się dzieje wśród ludzi (w firmach, na uczelniach), nie w rządzie. Rząd może tylko przeszkadzać.

"W państwie rządzonym dobrze - wstyd być biednym. W państwie rządzonym źle - jest hańbą być bogatym"
Masz rację, tylko skąd to się bierze? Ano z działalności rządu - socjalistycznych regulacji. Cwaniaczki zawsze je obejdą, a uczciwi ludziom one tylko utrudniają życie.

Receptą na biedę jest praca, oszczędzanie i inwestowanie. Jeśli państwo w tym nie przeszkadza, to kraje się rozwijają. Tak było (względnie) u nas do tej pory. PiS to zmienia zdecydowanie szybciej, niż cała reszta. Gospodarczo tylko Razem jest gorsze od PiSu.
Dobrobytu nie buduje się poprzez zasiłki. Zasiłki to jak tabletka na ból zęba. No na chwilę pomoże, ale długoterminowo tylko pogorszy sprawę.
USA właśnie nie jest tym krajem co kiedyś. Teraz tam rządzą socjaliści. Tam duża część społeczeństwa jest właśnie na zasiłkach, dlatego problem się tylko pogłębia.

To było pytanie, czy masz wolę, aby się zastanowić nad swoim podejściem. Jeśli jej nie masz, to szkoda czasu mojego i Twojego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+5 / 5

Nikt wam tyle nie obieca co my..
+100 na świnie +300 na krowę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+7 / 9

"Nie ma czegoś takiego jak publiczne pieniądze. Jeśli rząd mówi, że komuś coś da, to znaczy, że zabierze tobie – bo rząd nie ma żadnych własnych pieniędzy"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LordL
+6 / 6

@kondon "Demokracja skończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi za ich własne pieniądze"
Alexis de Tocqueville

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LordL
+5 / 5

"Demokracja skończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi za ich własne pieniądze"
Alexis de Tocqueville

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L loloskolos
+1 / 1

Tak, dokładnie tak to wygląda w społeczeństwach, które zamiast wybierać ludzi na podstawie tego co chcą zrobić, wybierają na podstawie tego na tle jakiego logo widnieje gęba kandydata. Rozumiem upór Kukiza w sprawie jednomandatowych okręgów wyborczych. Pewnie większość ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy na czym to polega. Otóż przy jednomandatowych okręgach wyborczych dzielimy Polskę na okręgi. Może tych okręgów być 460, czyli tyle ile jest posłów w sejmie. Takim jednym okręgiem może być np. jakieś miasto, dajmy na to Ciechanów. I w Ciechanowie jest wybierany tylko jeden poseł, jako jeden mandat przypadający na okręg. Wtedy ten jeden poseł musiałby dbać o interesy swojego okręgu, czyli miasta Ciechanowa. Teraz jest tak, że z jednego miasta może być kilku posłów i tak naprawdę żaden może nie dbać o interesy miasta, tylko po prostu jedzie i głosuje po linii partii. Jakie zagrożenia jednomandatowych okręgów wyborczych? Ano takie, że gdyby to wprowadzono, to i tak ludzie by głosowali na partię na nie na program wyborczy, bo ludzie są po prostu za gł........i na takie rozwiązania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zolwica
0 / 0

Braun i Bosak czekają na Twój głos

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vesmil
0 / 0

Żadne odkrycie... po to są wybory żeby wybrać zarządców budżetu czyli podatków, daniny, haraczu, społecznej odpowiedzialności czy jak tam chcecie sobie to nazwać. każdy rząd bedzie wydawał publiczne pieniądze czy te otrzymane od podatników. więc wybierając rządzących wybieraj tak żeby wydawali tak jak ty byś wydał swoje pieniądze ot cała filozofia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem