Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
144 179
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
R konto usunięte
+8 / 20

@nielubiepisu To może tak: Kiedy od lat przejmujesz czyjś dom, a potem krytykować że ten ktoś zaczyna się bronić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 12

@nielubiepisu Spoko teraz już przynajmniej jest pewność że twojego toku myślenia nie ma, a i głowa wiedzą nie jest specjalnie skalana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-2 / 14

@nielubiepisu wow ty faktycznie jest tak durny. Człowieku o czym ty mówisz? Kogo obchodzi co było tysiące lat temu. Fakt że moja wina bo już po tym Przykładzie z Polską można było domyślić się z kim się ma do czynienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2021 o 15:54

N nielubiepisu
-1 / 15

@rafal199 hmm, nigdy nie było państwa Palestyna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aarcticfrost
+3 / 17

@nielubiepisu
Pierydolisz pajacu.
Nawet za Cesarstwa Rzymskiego była prowincja PALESTYNA!
Poza tym, żydzi są najeźcami. Ziemia Obiecana to wymysł żydowkiej TANACH, też zresztą od początku do końca ZMYŚLONEJ!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-2 / 10

@Aarcticfrost "Faktycznie do czasu mandatu brytyjskiego nie istniała odrębna palestyńska świadomość narodowa. Dopiero w obliczu konfliktu z osadnikami żydowskimi, a w szczególności po podziale mandatu brytyjskiego w 1947 zaczęły narastać tendencje narodowotwórcze i potrzeba stworzenia niezależnego państwa palestyńskiego w tym regionie"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 12

@nielubiepisu Jedź robić rozróbę w ONZ że głupoty opowiadają, a nie zawracaj tyłka tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomorrowNeverKnows
+3 / 11

@nielubiepisu Mylisz się. Przodkowie Palestyńczyków byli na tych terenach zdecydowanie wcześniej niż przodkowie dzisiejszych Żydów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miksus
+5 / 11

@nielubiepisu I to jest powód żeby terroryzować Palestyńczyków? Przecież Żydzi traktują ich jak ludzi drugiej kategorii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
-4 / 8

@TomorrowNeverKnows a kim są Palestyńczycy? Proszę., zgłęb wiedzę i dopiero pouczaj. @miksus zdaje się, że to Hamas zaczyna walić rakietami, a za każdym razem kiedy Izrael odpowie, Hamas pokazuje "ofiary cywilne", choć statystyki szpitali nie potwierdzają ilości podawanej przez Hamas.@nielubiepisu ma rację i widać, że głębił wiedzę na temat Palestyny i Izraela. Trzeba jeszcze dodać, że m.in. Polska Palestyny nie uznaje, a jeszcze niedawno była to Autonomia Palestyńska, a nie Państwo Palestyna. @rafal199 proszę Cię, przeczytaj chociaż o tym, co to za grupa Palestyńczycy. To nie jest naród w istocie tego znaczenia. W gruncie rzeczy nawet nie wiemy kim są Palestyńczycy, bo jeśli się dobrze przyjrzeć są to po prostu ludzie, którzy zjechali w Strefę Gazy. Palestyńczycy to taki "naród wędrowny". I o ile jakąś cząstką ziemi, którą zamieszkiwali była Strefa Gazy, to nie było potrzeby do tego, żeby walczyć z Izraelem o tereny, bo Palestyńczycy to nazwa trochę umowna dla arabów pochodzących z Egiptu, Syrii czy Jordanii. Celem przyjazdu tych arabów do Strefy Gazy wcale nie miało być codzienne życie tam nikomu nie wadząc. Oni mieli gdzie żyć. Celem przyjazdu arabów do Strefy Gazy była walka z Izraelem. Jak już @nielubiepisu wspomniał wklejając tekst źródłowy: nie było odrębnej świadomości kulturowej "Palestyna". W pewnym konkretnym momencie Żydzi stali się celem ataków arabów i ludność Strefy Gazy była ludnością, która pod flagą Palestyna podjęła walkę z narodem żydowskim. Typowy terroryzm. Święta wojna. Walka dla samej walki. Ich nie pogodzisz. @Aarcticfrost Ciebie proszę o zachowanie trochę kultury. Pamiętasz al-Fatah? Pamiętasz Organizację Wyzwolenia Palestyny? Przecież w 1993 roku Jaser Arafat pogodził się z Izraelem i uznał państwo Izrael na jego terenach i wyrzekł się przemocy, a Izrael uznał Organizację Wyzwolenia Palestyny i zdaje się, wtedy Autonomię Palestyńską. Byłoby wszystko cacy gdyby nie śmierć Jasera Arafata. Wtedy znowu od początku pod hasłem "ogłaszamy Państwo Palestyna i rząd na uchodźctwie" arabowie zaczęli drażnić Izrael atakując coraz bardziej i bardziej. Hamas i wgl Palestyna to w moim odczuciu zwykli terroryści, bo szykują się do działań zbrojnych i wysyłają terrorystów samobójców do Izraela. Pamiętasz Czarny Wrzesień i zamach w Monachium? @miksus Nie jestem przekonany, że byłoby Ci miło, gdyby nad Warszawą pewnej nocy zaczęły latać rakiety wystrzeliwane z sąsiedniego państwa. Ciekawe czym byś się odwdzięczył? Nadstawił byś drugi policzek? Izrael drugi policzek już nadstawiał. Zdaje się, że nawet już kilka razy. Teraz może już nadstawić tylko dupę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 3

@nielubiepisu dokładnie tak jest, z teza demota pełna zgoda to zemsta Hamasu za odwołanie wyborów przez prezydenta autonomii, Hamas przejął by władzę, teraz po prostu sobie ją weźmie jeszcze łatwiej przez radykalizacji po odwecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miksus
+2 / 6

@jaroslaw1999 Więc mówisz, że Izrael to terroryści tak samo jak Hamas? W sumie racja.

Traktowanie kogoś jak podczłowieka to nie tylko bombardowanie. To również wyrzucanie ich z domów, żeby zrównać je z ziemią i postawić na tym miejscu nowe osiedle tylko dla Żydów. To odcinanie dostępu do wody i jedzenia. Utrudnianie dostępu do pomocy medycznej. Przechwytywanie i niszczenie międzynarodowej pomocy z jedzeniem i lekami. Terroryzowanie cywili, którzy po prostu przechodzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
-1 / 5

@miksus przestań manipulować, bo przestanę odpisywać. Przecież nie napisałem, że "Izrael to terroryści" i żebyś nie manipulował napiszę prostym językiem i wersalikami - IZRAEL TO NIE TERRORYŚCI

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-5 / 5

@rafal199 Czyli nie ma problemu, jak nas Niemcy będą napadać - chcą odzyskać zwoje domy stracone mniej więcej w tym samym czasie. I oczywiście będziesz za Niemcami, jak zaczną bombardować Wrocław czy Szczecin? @nielubiepisu ma to samo zdanie co Ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2021 o 18:15

avatar Aarcticfrost
+2 / 6

@nielupiepisu
Czy Ty posiadłeś, kurvva, umiejętność czytania ze zrozumieniem, czy kretynem jesteś od chwili poczęcia?!
Jaki mandat brytyjski, kurvva mać?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 2

@Aarcticfrost a to żeś teraz błysną wiedzą i inteligencją

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomorrowNeverKnows
0 / 0

@jaroslaw1999 A wystarczy trochę poszukać w necie. Ale cóż. Albo lenistwo, albo degrengolada umysłowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dipol
0 / 2

@jarosław 1999 Masz rację, Izrael to nie terroryści to ofiary ;) Widzę że nie na darmo jarosław.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ectes
0 / 4

Tylko co jest przyczyną tego ataku? Tak zdecydowanie. Izrael w czasach nowożytnych nie istniał do 1947 roku. Żydzi byli w diasporze. I teraz wtargnęli na teren paleatyńczyków i się rozpychają, pod osłona USA. A Palestyńczycy cóż brania swoich terenów, biedne tylko te dzieci. Wojna to jest sku......stwo w najczystszej postaci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
-1 / 3

@wojekwiesiek wysłałeś odnośnik do Wikipedii, do 4 organizacji terrorystycznych Izraela jakoby miało to potwierdzać to, że żydzi to terroryści. Dwie z tych organizacji to organizacje z czasów II Wojny Światowej (bojownicy jednej z nich byli szkoleni przez Wojsko Polskie przed II Wojną Światową w Polsce). Dwie kolejne to organizacje, od których odcina się rząd Izraela i to właśnie rządy Izraela i USA uważają je za organizacje terrorystyczne. Tymczasem sama Palestyna jest organizacją terrorystyczną i wspiera organizacje terrorystyczne. Co to ma znaczyć? Czy sam chociaż trochę się dowiedziałeś z tego linku, który wysłałeś do mnie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+1 / 3

@Fragglesik Kiedyś po twoich komentarzach uznałem że jesteś skończony kretyn. Teraz widzę że się myliłem. Teraz widzę że w tym zakresie nie ma dla ciebie granic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-1 / 3

@jaroslaw1999 Nie ma znaczenia kim są. Ktoś mieszka w jakimś domu od pokoleń, a taki burak jak ty przychodzi ze spychaczem i go wywala bo uznaje że go tu nie powinno być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
-1 / 3

@rafal199 Izrael ma równe prawo do swojego terytorium jak Palestyna do swojej Strefy Gazy i zdaje się do Zachodniego Brzegu. Dodam jeszcze, że niech Palestyna się cieszy, że takie ziemie właśnie ma, bo nie ma takiego narodu jak Palestyna. Powtórzę: jest to zlepek "bojowników o wolność" z różnych państw arabskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2021 o 11:46

avatar Fragglesik
-3 / 3

@rafal199 Nie oceniaj innych według siebie. Nie podoba Ci się mój tekst, to proszę powiedz: Czym się różni zajęcie przez Żydów terenów umownie zwanych Palestyną (nie "państwa Palestyńskiego, bo nie istniało), od zajęcia przez Armię Czerwoną terenów od setek lat przynależnych do Prus Niemiec, gdzie wprowadzili się Polacy? jak utyskujesz na Żydów i cieszysz się, że Palestyńczycy z nimi Walczą, to pewno cieszyłbyś się, gdybyu to samo robili Niemcy z naszą zachodnią granicą. Sytuacja tych ziem jest dokładnie taka sama.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 2

@Fragglesik Przestań już kopać bo dno głupoty już dawno przebiłeś. Nie rozumiesz prostych tekstów. Bredzisz coś zupełnie nie na temat. Porównania zupełnie odwrotnie. Tak się składa że właśnie gdyby Niemcy wjechali do Wrocławia i zaczęli wywalać ludzi z domów i wprowadzać tam swoich to by było to co Izrael robi z ludźmi którzy w danym domu mieszkają od pokoleń. Nikogo nie obchodzi kto dany teren zamieszkiwał setki lat temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-2 / 2

@rafal199 Przecież Wrocław do 1945 roku był niemieckim miastem Breslau! To my, z Rosjanami właśnie wyrzuciliśmy ich z ich własnej ziemi, na której mieszkali od pokoleń przez stulecia, jak Żydzi wyrzucili mieszkających na terenie obecnie istniejącego Izraela Palestyńczyków. Teraz Palestyńczycy odpalają na nich rakiety, a Ty to aprobujesz, więc pytanie, czy gdyby Niemcy zaczęli robić to samo - czy też byś aprobował - jest normalnym tego wynikiem. Sytuacja Niemców którzy żyli zachodniej do Polsce do 45 roku jest identyczna z sytuacją Palestyńczyków. Obecni mieszkańcy zachodniej Polski to repatrianci ze wschodnich granic II Rzeczpospolitej, teren Obecnej Białorusi i Ukrainy i nie są "od pokoleń u siebie". Żyją od końca wojny na terenach odebranych innemu państwu prze Polskę. Żydzi przynajmniej nie zajęli terenów żadnego państwa, Bo tam w 1947 żadne nie istniało - były tylko strefy wpływów (gł. brytyjskie) - my po 1945 weszliśmy na tereny konkretnego państwa - Prusy, Prusy Królewskie NIGDY nie były Polskie. Wrocław od stuleci był niemiecki, O szczecinie to nawet nie ma co mówić - Chrobry chyba ostatni widział go polskim. Weź się za historię i poczytaj, a jak nie jesteś w stanie, to wystarczy, że przejrzysz mapy Polski z ostatnich 600 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2021 o 13:53

J jaroslaw1999
-1 / 1

@wojekwiesiek osiedla, o których piszesz nie są nowymi osiedlami, a odtworzeniem istniejących w przeszłości. Poza tym prawo, o którym piszesz stoi w opozycji do tego, które zostało zapisane podczas tworzenia Autonomii Palestyńskiej. Po wtóre według porozumienia z Oslo (zdaje się także dotyczące utworzenia Autonomii Palestyny) wynegocjowane i podpisane przez dwie strony - Izrael i Palestynę - jest zapisane wprost, o uznaniu tworzonych na terenie Judei i Samarii osiedli izraelskich. Zachodni Brzeg nie jest przeznaczony tylko i wyłącznie Palestyńczykom. Nawet Strefa Gazy nie jest ich. Zrozum w końcu, Ty i Tobie podobni, że Palestyna to nie jest państwo, kraj czy naród. To są Arabowie z różnych krajów, którzy jadą pod granicę izraelską i atakują Izrael pod flagą Palestyny. Kiedyś Palestyny, a od pewnego czasu oficjalnie Palestyna to Hamas. Wiesz czym jest Hamas? Dodam tylko, że uznawanie Palestyny to tak jak by uznawać Al-Kaidę albo Państwo Islamskie. Może jeszcze "zielone ludziki" w Donbasie mielibyśmy uznać za naród?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2021 o 10:54

P PWDzP
0 / 0

@nielubiepisu A z czego ten cytat o świadomości narodowej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
0 / 0

@jaroslaw1999 "nie ma takiego narodu jak Palestyna" A jest taki naród jak Polska?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2021 o 6:18

J jaroslaw1999
+1 / 1

@PWDzP no złapałeś mnie. nie ma, ale jest taki naród jak Polacy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
0 / 0

@jaroslaw1999 Ok. Każdemu się zdarza popełnić błąd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+1 / 7

Tak na serio, to obie strony powinny się rozbroić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Saset
+4 / 4

@rafik54321 a wtedy wkroczy trzecia strona...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-1 / 9

@rafik54321 mylisz się, "14 maja 1948 (5 ijar 5708)[c] zgodnie z decyzją ONZ państwo Izrael proklamowało niepodległość, jednak okoliczne państwa arabskie odmówiły zaakceptowania planu i rozpoczęły wojnę, włączając się w trwające od ogłoszenia decyzji ONZ walki. I wojna izraelsko-arabska potwierdziła niepodległość i poszerzyła granice państwa żydowskiego poza zasięg przewidziany przez plan ONZ."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+1 / 7

@nielubiepisu a myślisz że ja mam na myśli to czy dana wojna jest uzasadniona? Nie. Po prostu oba te państwa nigdy nie przestaną do siebie strzelać. Izrael w zasadzie nie powinien powstać, powstał po II WŚ, wcześniej Żydzi swojego państwa nie mieli i nikt o to szat nie darł. Poza tym co za imbecyl umieścił ich właśnie tam? Przecież jasnym było że tam będą się wiecznie napierniczać z Arabami.
Jak już to trzeba było ukręcić łeb niemcom i ich państwo zniszczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+1 / 5

@nielubiepisu był, wieki temu... Pierwsze to państwo które istniało a przestało?

Poza tym, państwo bez narodu istnieć nie może. To naród jest duszą państwa. Nie ma państwa bez narodu. Są narody, bez państw.

Poza tym Izrael ma skrajnie wybiórczą pamięć. Po II WŚ, dziękowali Polsce. Dziś nas obrażają za II WŚ. Nie, nie jest mi żal Izraela, co najwyżej mieszkających tam cywili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+2 / 2

@rafik54321 100% racji z tym że pojęcie cywil w Izraelu to śliski temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Darayaharus
-1 / 3

@rafal199 Państwo Izrael ma niewielu cywili wśród swoich pełnoletnich obywateli. A to dlatego ze każdy obywatel Izraela jest zobowiązany odbyć służbę wojskową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-5 / 5

Już widzę te dzieci hurtem wpuszacznane na wojskowe lotniska, by flamastrem sobie po bombach pisały.:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brandom
-1 / 1

@wojekwiesiek Zawsze mnie te zdjęcia dziwiły. Jak to się dzieje, że izraelskie dzieci mówiące w jidysz, piszą wiadomości w języku angielskim do dzieci które mówią po arabsku. Jeszcze na dodatek ktoś robi temu zdjęcia w wysokiej jakości. Przecież to nie ma sensu.
O Żydach można powiedzieć wiele rzeczy, ale na pewno nie to, że są głupi i sami sobie szkodzą w taki idiotyczny sposób. Wygląda mi to bardziej na propagandę z drugiej strony. Ktoś wie gdzie i dlaczego te zdjęcia tak naprawdę powstały?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem