Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
119 130
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
W wakxam
+9 / 17

@elefun Tylko według prawa Ci "pedofile" jeszcze nic nie zrobili, chyba nie rozumiesz demota... Idąc logiką to każdy mężczyzna może być potencjalnym gwałcicielem bo ma penisa!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2021 o 17:28

C cichy_desperat
+8 / 10

@elefun
Naprawdę? Dorosły człowiek uważa, że bez żadnych dowodów można komuś ot tak, zniszczyć życie?

Wyobraź sobie taką sytuację:
Przyjeżdża do Ciebie do pracy banda zamaskowanych, typków udających służby mundurowe. Od progu nazywają Cię pedofilem i bełkoczą coś o zatrzymaniu. Jak sądzisz, jakie masz szanse na udowodnienie, że jesteś niewinny? Jakie są szanse, że natychmiast otrzymasz wypowiedzenie z pracy, a znajomi odwrócą się od Ciebie i zaczną wytykać palcami? Nawet jak prokuratura uzna, że nie ma podstaw do oskarżenia to mleko już się wylało. Skończysz z łatą pedofila do końca życia. Przemyśl to sobie i to najlepiej kilka razy to może zrozumiesz, dlaczego takimi rzeczami powinni się zajmować funkcjonariusze policji, prokuratura i sądy.

W tym przypadku prawdziwi przestępcy to Ci tak zwani łowcy pedofili - czyli pewnie pedofile pod przykrywką. To oni łamią prawo, niszczą innym życie i do tego jeszcze próbują się lansować na ofiarach pedofili.

To oni powinni jako pierwsi iść siedzieć i to na długie lata, aż nabiorą trochę rozumu i empatii do skrzywdzonych dzieci na których dzisiaj żerują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2021 o 19:02

E elefun
-2 / 2

@cichy_desperat
W takiej sytuacji z nimi nie dyskutuję, tylko sam wzywam Policję, lub czekam, kiedy przyjadą po ich wezwaniu.
Nawet się do nich nie odzywam, natomiast ludzie z filmów, nie tylko z nimi dyskutują, ale wręcz sami potwierdzają w jakim celu umawiali się z dziećmi. Zero litości dla takich śmieci!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Schneemil
+8 / 12

Odpowiedź na pytanie nr 4.:
- Ponieważ kamera nie była jeszcze włączona ;-P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wakxam
+8 / 10

@cyaegha Kolejny który nie zna prawa...a przyklaskuje takim co również łamią prawo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cichy_desperat
+6 / 10

@cyaegha
Ehhh, ciekawe czy dalej byś tak twierdziła gdyby to Ciebie bezpodstawnie oskarżyli o pedofilię i pokazali twarz w internecie. Bez śledztwa, procesu i wyroku - po porostu zrujnowali by Ci życie, ot tak dla zabawy i szpanu. Pedofili należy bezwzględnie tępić, ale nikt nie może zostać nazwany pedofilem dopóki nie udowodni mu się winy. Pamiętaj, że nazwanie kogoś publicznie pedofilem oznacza piętno do końca życia oraz wiąże się z utratą znajomych, być może nawet pracy i wytykaniem palcami. A to wszystko bez żadnego dowodu.

A Ci bandyci nie łapią pedofili tylko próbują się lansować kosztem ofiar pedofili. Nie zdziwiłbym się gdyby okazało się, że tak naprawdę są organizacją pedofilską, która wycina konkurencję. Coś w rodzaju prawicowych bojówek atakujących gejów w których co drugi (jak nie więcej) to zwykły pedał (nie mylić z homoseksualistą)

Podsumowując, są to zwykli bandyci, których jako pierwszych powinno się zamknąć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2021 o 18:28

T konto usunięte
+9 / 11

@cyaegha Cwaniaczek wskazuje palcem i krzyczy Jan Kowalski jest pedofilem. Ty i tobie podobni biegniecie go zlinczować, bo "pedofilskie ścierwo nie ma żadnych praw". Niewinny Jan Kowalski ginie, albo ląduje w szpitalu, wy macie poczucie bohaterstwa i wypełnionej misji. Cwaniaczek się cieszy, bo nie musi oddawać Kowalskiemu długu.
I nie próbuj mnie przekonać, że wściekły tłum na zadymie przed linczem będzie rozpatrywał dowody czy przesłuchiwał świadków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brandom
+5 / 5

@cyaegha Prowokacje nie są nielegalne bez powodu. Gdybyśmy nagle zaczęli aranżować zwykłym ludziom pozornie idealne warunki do przestępstw i następnie karali tych którzy się skusili, to mogłoby się w krótkim czasie okazać, że co drugi człowiek to złodziej, oszust, narkoman czy gwałciciel. Większość osób nigdy nie popełniłaby tych przestępstw gdyby nie prowokacja. W końcu często to okazja czyni złodzieja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2021 o 18:40

C cichy_desperat
+1 / 1

@Brandom
Niezły z Ciebie optymista. Kiedyś czytałem artykuł o takich badaniach gdzie właśnie stworzyli idealne warunki do popełnienia przestępstwa. O ile dobrze pamiętam, ponad 90% osób "się skusiło".

Generalnie słusznie prawisz. Prowokacje są zarezerwowane tylko dla służb i prasy. Nikt inny nie ma prawa tego robić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brandom
+1 / 1

@cyaegha Pewnie zwykły człowiek by się nie skusił na seks z dzieckiem, ale tylko niewielki procent ludzi ze skłonnościami pedofilskimi realizuje je w realnym świecie.Gdyby takie prowokacje były powszechne, to karalibyśmy mnóstwo ludzi którzy w normalnych warunkach nie popełniliby tego przestępstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Saladyn1
+2 / 4

@cyaegha Akurat na tych udostępnionych rozmowach nie podają się za 12-13 latki tylko za osoby które mają lat 14 za chwilę 15. (W drugiej rozmowie pisali że 2 tygodnie brakują do 15 urodził) Facet natomiast podawał się za przegrywa który ma problem z relacjami z kobietami. Łowca sam go namawiał do seksu a w takiej sytuacji nie może być mowy o pedofili.


Nigdy nie powinno się upubliczniać wizerunku osoby podejrzane bo to może zniszczyć jej życie. W mojej okolicy była sytuacja że jeden brat kazał drugiemu iść do roboty i przestać okradać matkę, a ten że był upośledzony postanowił uciec, a przed wyjazdem w necie wrzucił informacje że ten pierwszy jest pedofilem poszukiwanym przez policje. ściema dosyć oczywista w komentarzach ludzie pisali że to kłamstwa, ale ludzie łyknęli i gość kilka razy dosyć mocny łomot obskoczył. Z pracy nie wyleciał bo akurat szef dał się przekonać że to sprawka brata debila.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2021 o 20:57

C cichy_desperat
+3 / 3

@cyaegha
Ok, zacznijmy od początku bo widzę, że w ogóle nie rozumiesz.
Wyobraź sobie organizację podobną do tych "łowców pedofili" tylko działającą w sposób legalny. Próbują oni umówić się z nieletnimi w celu uświadomienia im oraz ich rodzicom, zagrożenia jakie czyha na dziecko w internecie. Cel ten sam tylko, że nie są bandytami jak Ci tak zwani "łowcy" i robią to zgodnie z prawem. Pech chciał, że trafili na takiego bandziora podszywającego się pod dziecko. Podczas spotkania, osobę która prowadzi profilaktykę chroniącą dzieci przed pedofilią natychmiast nazywana jest pedofilem wraz z upublicznieniem wizerunku.
Kto w takim przykładzie jest przestępcą?

Odchodząc od tego abstrakcyjnego przykładu, należy pamiętać, że są też osoby niepełnosprawne umysłowo które tak naprawdę nie wiedzą co robią. Mogą być setki różnych okoliczności wskazujących, że dana osoba jest jednak niewinna. Ale kogo to interesuje. Najlepiej nazwać każdego pedofilem i zgrywać ważniaka przed gimnazjalistami (lub osobami o mentalności gimnazjalisty), udając wielkiego "łowcę". To jest smutne i żałosne, a przede wszystkim karalne. Tych ludzi (tzw. "łowców pedofili") powinno się już dawno zamknąć.

Ps. Nie ładnie tak krzyczeć i obrażać innych. Przy braku argumentów i znajomości podstaw prawa, argument siły i tak nie pomoże Ci w dyskusji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brandom
+2 / 2

@cyaegha chyba dalej nie rozumiesz o co mi chodzi. Problem polega na tym, że prowokacje zamiast usuwać pedofili ze społeczeństwa to ich tworzą. Takie akcje prawie nigdy nie dotykają 'aktywnych' pedofili, czyli jedynym skutkiem jest to, że karzesz osobę która w normalnych warunkach nigdy nie popełniłaby tego przestępstwa, a ilość 'aktywnych' pedofili w społeczeństwie pozostaje taka sama. Nie ma prawie żadnych pozytywnych skutków takich akcji, jest za to wiele nadużyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wakxam
+2 / 2

@cyaegha Ale to Ci "łowcy" proponowali spotkanie, specjalnie podałem link, ja nie wiem czy Ty czytać nie umiesz? Prowokują do przestępstwa co jest już przestępstwem...

Więc gdyby trafili na jakiegoś naprawdę ogarniętego gościa to by szybko ich zaorał KK że "łowcy" również popełniają przestępstwo, dobry adwokat i można by było ich udupić ale oni sobie dobierają właśnie takich ludzi którzy im nie zaszkodzą co widać w filmikach na Yt...

Gdyby mieli do czynienia z prawdziwymi pedofilami i gangami zajmującymi się np. handlem dzieci to uwierz mi że szybko by wąchali kwiatki od spodu...!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2021 o 19:49

P Paszko_Rymbaba
0 / 0

@cyaegha
Prowokacje... tak sobie myślę, że gdybym przeznaczył kilka tysiów "na wabia" to sprowokowałbym pół Polski i wsadził za przywłaszczenie. Zgodnie z prawem nie wolno np. zabierać nie swoich pieniędzy z ulicy ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brandom
+2 / 2

@cyaegha podejrzewam, że większość z tych ludzi to desperaci którzy na czatach wcale nie szukają dzieci tylko zwykłych, dorosłych kobiet. W normalnych warunkach nie spotkałby na takim czacie dziecka. Nawet jeśli założymy, że by spotkał, to manipulacja z reguły jest rolą pedofila, nie na odwrót -14 latka nie jest do tego zdolna, a prowokator już tak. Osoby które zajmują się takimi prowokacjami rozmawiały z kilkudziesięcioma lub nawet setkami różnych facetów, doskonale wiedzą jak poprowadzić rozmowę tak, żeby dostać to czego chcą - dziecko nie ma takich umiejętności.
I nie chcę tutaj bronić osób które na skutek prowokacji decydują się umówić z 'dzieckiem', oczywiście postępują źle. Moim celem jest krytyka prowokacji, nie obrona ludzi którzy decydują się na takie spotkania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cichy_desperat
+2 / 2

@cyaegha
Przeczytałem wszystkie i wyraźnie z nich wynika, że nadrzędnym celem jest ukaranie DOMNIEMANEGO pedofila. Sam fakt umówienia się z dzieckiem nie jest przestępstwem ani nie oznacza złych zamiarów.

"Nigdzie, nie napisałam, że popieram taką 'organizację' (chociaż cel, tj walka z pedofilami - to rzecz jak najbardziej właściwa), ani metody jakimi się posługuje." - Owszem napisałaś:
"ad 1 - Być może dlatego, że słusznie uważają, że ścierwo jak pedofile nie powinni mieć żadnych praw, a ludzie - prawo wiedzieć, aby zachować 'ostrożność', w systemie, w którym bardziej dba się o 'prawa' kata, niż ofiary. A pedofil sam się swoich praw pozbywa, kiedy ponad rozum stawia zwierzęcy instynkt."

Do walki z pedofilią są odpowiednie organy a nie banda wiejskich szeryfów. Nie wiem, czy kojarzysz średniowieczne metody inkwizycji. Po rozmowie z nimi wszyscy do wszystkiego się przyznawali. Gdy otoczy Cię banda przestępców, zarzucająca Ci jakieś przestępstwo to bardzo łatwo jest się przestraszyć i im przytaknąć. To o niczym nie świadczy!

"Napisałeś również, że " Cel ten sam". Czy aby na pewno? Czy chęć uświadomienia dziecka, jego rodziców to ten sam cel co chęć seksu z powiedzmy 12 latkiem ?" - Całkowicie nie zrozumiałaś przesłania. Proszę, przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź. Mała podpowiedź: czy osoba chcąca uświadomić dziecko o zagrożeniu i osoba próbująca wrobić inną osobę w pedofilię to to samo?

"To chyba oczywiste, że każda akcja, w której dorosły proponuje seks spotkanie dziecku, oznacza to, że jest to osoba chora. Zaburzona umysłowo, emocjonalnie, seksualnie." - Przedstawiłem Ci przykład, że nie koniecznie, a Ty z uporem maniaka twierdzisz, że to jedyna opcja.

"Czyli zgodnie z tym co piszesz, aby był to pedofil, musiałby on zgwałcić tam dziecko, sam fakt, że złożył on taką ofertę i na takie spotkanie się udał, o niczym nie świadczy?" - W tym przypadku sama sytuacja o niczym nie świadczy. Jest to tylko wersja jednej strony - przestępców nazywających się "łowcami". Nie znamy całej treści rozmowy, nie wiemy co się działo wcześniej. Oni mogli równie dobrze wrobić jakąś osobę której po prostu nie lubią. Gdyby sprawę prowadziła policja i po zebraniu takich dowodów, prokurator wydałby nakaz aresztowania to nie widziałbym w tym problemu.

Po raz kolejny powtarzam, żebyś w końcu zrozumiała. Od łapania pedofili jest policja i prokuratura. Aby oskarżyć kogoś o pedofilię potrzebne są wiarygodne dowody, które powinien ocenić wpierw prokurator a następnie sąd. Każda inna ścieżka jest zwykłym samosądem, potocznie zwanym linczem - czyli przestępstwem i właśnie za to należy tych ludzi zamknąć ("łowców pedofili"). Amen

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszko_Rymbaba
+1 / 1

@cyaegha
O czym Ty gadasz? Ja napisałem tylko tyle, że instrument typu prowokacja to jest bardzo specyficzne narzędzie a jeśli nie mamy informacji jak została przeprowadzona ( bo nie mamy ) to trudno nam ją oceniać. Oczywiście dla Ciebie pedofil, który nie zagadałby nigdy do dziecka ale gdy mu się takie napatoczy i samo pcha w łapy ( autor prowokacji ) jest równy pedofilowi, który aktywnie szuka małolatów, przedstawia się jako małolat i ciągnie perfidnie dziecko do seksu. Dla mnie jednak to nie są takie same przypadki.
Tak samo jest ze złodziejstwem: inny przypadek to złodziej organizujący proceder i szajkę a inny to gość, który może zwędzić parę stów, bo mu się okazja przydarzyła ale jej nigdy samemu nie szukał. To kwestia rozsądku i nie ulegania histerii - "łowcy pedofilów" jednak z histerii żyją. Dla odmiany proponuję pooglądaj Kolego jakieś filmy np. Sekielskich: żmudna i trudna robota, wywiady, rzetelena dokumentacja, przepytywania i po ciężkiej pracy masz konkretny opisany przypadek - wszystko jest jasne. U "łowców pedofilów" nic nie jest jasne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Saladyn1
-1 / 1

@cichy_desperat


Ogólnie zgadzam się z Twoim stanowiskiem w sprawie "łowców", ale..

"Nie wiem, czy kojarzysz średniowieczne metody inkwizycji. Po rozmowie z nimi wszyscy do wszystkiego się przyznawali. "

Inkwizycja tak naprawdę nie była taka groźna jak ją Umberto malował. To sądy świecki były właśnie takie, często zdarzało się że osoby oskarżane o coś czym powinien zająć się sąd świecki wygłaszały herezję lub głosiły że są na usługach diabła by zamiast świeckiego sądu zajęła się nimi inkwizycja, bo jak była to ich pierwsza sprawa to raczej nic im poważnego nie groziło, najpewniej żadnych tortur i cela w lepszych warunkach(zwłaszcza jak byłeś kobieta bo inkwizycja wpadła na to by zrobić osobne więzienia dla kobiet i mężczyzn co raczej podobało się kobietom)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cichy_desperat
0 / 0

@cyaegha
Po pierwsze i najważniejsze, o tym czy są to propozycje nielegalne decyduje sąd.
Po drugi, wiesz co to jest uwodzenie? Jeżeli jakiś facet, który zwykle ma problemy z kobietami, otrzymuje np. zdjęcia półnagiej "kobiety" wyglądającej na 20+ lat to może nie uwierzyć, że 13 w jej nick-u oznacza wiek. Dla Ciebie taka osoba już jest pedofilem

Zacytuję to jeszcze raz, żeby była jasność o czym piszemy:
""ad 1 - Być może dlatego, że słusznie uważają, że ścierwo jak pedofile nie powinni mieć żadnych praw, a ludzie - prawo wiedzieć, aby zachować 'ostrożność', w systemie, w którym bardziej dba się o 'prawa' kata, niż ofiary. A pedofil sam się swoich praw pozbywa, kiedy ponad rozum stawia zwierzęcy instynkt."
Sam fakt oskarżenia o pedofilię wg. Ciebie odbiera pokrzywdzonemu wszelkie prawa. To tak jak cytat Hitlera ale odnoszący się do zrównania żydów z robactwem a nie jakiś górnolotnych, propagandowych bredni, które cytujesz aby się trochę wybielić (swoją drogą wybielanie się używając Hitlera brzmi dość komicznie XD)

"Wypowiadasz się w taki sposób, jak gdyby mowa była o tym, że nauczyciel jest oskarżony o molestowanie przez uczennicę. A ja mówię o 'człowieku', który z pełną świadomością umówił się na sex spotkanie z dzieckiem." - Skąd pewność, że z pełną świadomością?

"Nie wypowiadam się na temat hipotetycznej sytuacji, co do np. na potrzeby jakiegoś programu, przeprowadzony by został taki rodzaj prowokacji." - Ja też nie mówię tu o programie w tv tylko o dobrym samarytaninie, który chce pomóc ale zanim zdąży cokolwiek wyjaśnić już jest uznany za pedofila.

"Twierdzę jedynie, że dowód, lub też fakt, który zostaje zdemaskowany, NAWET poprzez nielegalne metody, nie staje się przez to - nie prawdziwy" - Uważasz, że podrzucenie dilerowi narkotyków aby go aresztować jest usprawiedliwione i taki dowód powinien być uważany za prawdziwy i ważny?

"Czyli jednak, ja nie wiem , czy Ty czytasz to co piszesz. Ja Ci piszę, że chodzi mi o sytuacje oczywiste, w których osoby, które przeprowadziły tą prowokacje dysponują historią rozmów, być może, sms, propozycjami, ofertami, a Ty mi piszesz, że jest to wersja jednej strony i że ten facet nic nie wie o całym zajściu i myślał że umówił się w hotelu na piwo z kolegą?" - Sytuacja nie jest oczywista, póki nie oceni tego sąd. Nie Tobie czy innym o tym decydować.

"Łowca pedofili jak sama nazwa wskazuje, może takie dowody zdobywać i przekazywać odpowiednim organom nie dokonując przy tym żadnego linczy ani samosądu." - Ok, to jest akurat poprawna postawa, którą należy popierać. po warunkiem, że sam nie prowokuje danej osoby do popełnienia czynu zabronionego.

"Jeśli z powodów takiej właśnie wybiórczej analizy i interpretacji nie tylko faktów ale i 'prawa', zwłaszcza pod interes nie dziecka, ale tego pedofila, może mu to ujść, to znaczy to tylko tyle, że 'prawo' to nie prawo, a kpina i należy to zmienić, naprawić a nie tolerować. Prawo jest dla ludzi, a nie ludzie dla prawa." - Prawo to prawo i ma chronić wszystkich. Także ludzi, których bez poważnych dowodów próbuje się oskarżać o poważne przestępstwa. Właśnie dlatego do interpretacji danej sytuacji wymagany jest sędzia a nie losowa jednostka z tłumu jak Ty, ja czy wiejski szeryf. Tu nie chodzi o to, czy ktoś jest pedofilem ale o to, że dopiero sąd może to stwierdzić. Jeśli nie uda się komuś udowodnić, że faktycznie chciał namówić dziecko do stosunku to wybacz ale nie jest w takim przypadku pedofilem tylko oskarżonym oczyszczonym z zarzutów. I opinia jakiegoś laika jak Ty nie ma tu nic do rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cichy_desperat
0 / 0

@Saladyn1
Ok, może być tak jak napisałeś. Ze mnie jest raczej marny historyk więc nie będę się w tej kwestii spierał. Chodzi jedynie o to, że jak Cię odpowiednio mocno przestraszą i przycisną to przyznasz się do wszystkiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
0 / 0

@cyaegha wiesz, ja nie widziałem ich działalności, ale czytam sobie źródło. I tam widzę 2 rozmowy prowokatora z potencjalnym "pedofilem". Raz, że potencjalnym, a dwa, że "pedofilem". Czemu tak? Bo po kolei:

1. Pedofilia, jak każda parafilia, to choroba psychiczna, na dodatek nieuleczalna. Objawia się popędem płciowym chorego osobnika do osób bez trzeciorzędowych cech płciowych. Czyli w praktyce - dzieci. W wypadku mężczyzn:
- wąskie biodra
- zarost na twarzy
- niski głos

W wypadku kobiet:
- wysoki głos
- wąskie ramiona
- szerokie biodra
- rozwinięte gruczoły mlekowe

Osoba w wieku lat 14 zwykle ma rozwinięte trzeciorzędowe cechy płciowe, więc popęd do niej nie jest klinicznym przypadkiem pedofilii. Tyle nauka jako taka. Bo prawo to co innego, z tym, że nazywajmy rzeczy po imieniu - seks z osobą, która nie może świadomie wyrazić na niego zgody z uwagi na wiek poniżej ustawowego - to nie jest zawsze pedofilia (nie jest nią jeśli osoba ta ma 3-rzędowe cechy płciowe), tylko gwałt (seks bez zgody to zawsze gwałt).

Więc samo nazywanie tych ludzi, których łapią na podstawie pokazanych na wykopie (źródło demota) rozmów nawet, gdyby do owego seksu doszło - "pedofilami" to grube nadużycie, to są gwałciciele. Tak samo jak oszust to nie to samo co złodziej, mimo, że w wyniku działań obu kończysz z pustym portfelem.

2. Potencjalnych, bo nie wiadomo, jak potoczyłoby się spotkanie. W obu rozmowach na wykopie pokazanych (sami łowcy ich nie pokazują, zgadnij czemu) pojawiają się dwa stałe elementy, które przeczą, że osoba która się na podstawie takiej rozmowy zgodzi na spotkanie jest pedofilem (serio - przeczą).

Po pierwsze - pedofil chce uprawiać seks z DZIECKIEM. Bo to DZIECKO go pociąga. To człowiek zboczony, chory psychicznie, którego nie pociągają osoby dojrzałe, tylko dzieci. Żaden prawdziwy pedofil nie umówiłby się z przynętą z rozmowy, ponieważ po pierwsze - wg. informacji za miesiąc będzie już legalny seks z nią (taki wiek podawali - 14, ale 3 czerwca niby ma mieć 15 urodziny, a rozmowy z maja), a po drugie i NAJWAŻNIEJSZE - pokazywali zdjęcie 22-letniej Finki (tak, ustalono - zapewne za jej zgodą, tu nie o to chodzi) wyraźnie posiadającej owe 3 rzędowe cechy płciowe. Na podstawie tych 2 informacji obaj rozmówcy (z akurat tych rozmów) zaproponowali spotkanie w czerwcu. W tym wypadku się łowcom nie udało. Ale załóżmy, że się im UDAŁO i dochodzi do spotkania. Z człowiekiem, którego nazywają "pedofilem" bo mu za przeproszeniem "stanął" na widok 22-letniej studentki. Na miesiąc od jej urodzin, kiedy można byłoby uprawiać z nią seks (jeśli wierzyć w wiek podawany przez "przynętę"). Czy na pewno spotyka się z nią w tym celu, czy w ostatniej chwili coś by mu "wypadło" i chętnie umówiłby się miesiąc później? Tego się nie dowiemy nigdy.

Więc znaj proporcje. I jeśli zdjęcie pokazuje osobę, która jest starsza, to to jest wystarczający dowód na to, że to NIE JEST pedofil - w najgorszym razie potencjalny gwałciciel. Pedofilia to nieuleczalne zaburzenie i prawdziwych pedofili należy dożywotnio izolować (stąd ustawa o bestiach - właśnie tak się robi) eliminując ich ze społeczeństwa, bezwzględnie i to zanim skrzywdzą jakieś dziecko. Ale nie róbmy pedofila jak w pewnej sprawie którą swego czasu śledziłem, jak z 17-latka (karnie odpowiada za zbrodnie jak dorosły, a to jest zbrodnia) robiono pedofila bo uprawiał seks ze swoją 15-letnią dziewczyną, pech chciał, że przed północą, w jej urodziny, czekali na ten dzień. No do jasnej, proporcje!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
+4 / 4

dlaczego? dlaczego? dlaczego? - ano dlatego że ta cała "niezwykle skuteczna przez prowokowanie ludzi z zaburzeniami" ECPU Polska to tylko i wyłącznie grupa dowartościowujących się publicznie emerytów o. mentalności dawnych Ormowców.

Naród płacąc podatki utrzymuje za ciężką kasę różne poważne służby... które siedzą na dupach i rechocą ze śmiechu jak im na tacy ECPU Polska za frico podaje kolejnych podnieconych podpuszczonych. W żadnym normalnym kraju nie ściga się zboczeńców przez prowokacje i granie na chorych instynktach.

Każdy absolutnie każdy widzący lub wiedzący o zjawisku pedofilii w okolicy ma obowiązek zareagować i zawiadomić kogo trzeba... boicie się, odwracacie wzrok, nie chcecie się mieszać... no to są sygnalisto-aktywiści którzy lubią zaistnieć publicznie...
.
I tak na wszelki wypadek... na pytanie "a gdyby twoje dziecko, córlka..." - odpowiadam moją trójkę wychowałem tak że jestem absolutnie pewny że nie dadzą się podpuścić się żadnemu zbokowi Moje dzieci nie mają przed nami żadnych tajemnic, nawet internetowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+3 / 3

„Pytaniem jest co tak naprawdę uzależnia. Uzależniać może myślenie „jestem dobrą osobą”. Może i tak. Jednak ktoś o umyśle psychoanalitycznym mógłby powiedzieć, że to nie to jest narkotykiem. Narkotykiem jest nienawiść, usprawiedliwienie do użycia siły, pragnienie totalitarnej kontroli i tyranicznych rządów. Maska dobroci jedynie to przykrywa.”

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arqs1986
-1 / 1

co znaczy "elusive"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem