Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Jakiś psychol zdemolował oddział ratunkowy w szpitalu w Miechowie. Podobno czekał godzinę na przyjęcie i kiedy się nie doczekał, postanowił zrobić demolkę

2:03

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S Skar2k19
+14 / 28

@Demot249 to teraz jak tam pojedziesz bo sobie rękę złamałeś to nie wejdziesz bo zamknięty bo jakiegoś patola bolały plecy i nie mógł poczekać na swoją kolej to nie zawsze wina pracowników sam nie raz byłem na SORZE fakt tam zawsze jest burdel na kółkach no ale nie będę przecież demolował szpitala ... w komentarzach pod linkiem napisali że kasa pójdzie z naszych podatków na naprawę kolejny powód... powinien sam zapłacić za zniszczenia a nie z podatków ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 17

@Skar2k19 niestety dokładnie taki jest finał idiotycznych "protestów". Aż dziw, że często osobom o wysokim mniemaniu co do słuszności swoich poglądów na świat trzeba tłumaczyć najprostsze rzeczy, konsekwencje jego działań/poglądów, a tragizm jest taki, że znajdą się "#@*&©%", którzy będą mu klaskać ;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+1 / 1

Skoro tak tu sprawnie wszystko rozwala, znaczy, że nie jest mu nic na tyle poważnego, by w pierwszej kolejności go przyjmować.
Przerażające jest to, że on jest w zasadzie opanowany. To nie napad szału.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+28 / 30

Zdemolował szpital? Na pewno przyspieszy to przyjęcie jego i innych :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 czerwca 2021 o 10:25

avatar Xar
+1 / 11

@DominikZi stan zagrazajacy zyciu? Nie. Mogacy sie w taki przerodzic? Nie. Stwarzajacy zagrozenie dla innych? Nie. Stan z ktorym by sobie w POZ poradzili? Raczej tak.
Wiec czego do kurki wodnej Ty sie spodziewales? Ze odejda od operacji na otwartym sercu zeby jasniepanu bark nastawic? No bez jaj!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZephKan
0 / 6

@DominikZi Winą obarcz (nie)rząd, a nie pracujących ludzi. Niestety w Polsce jak chcesz się leczyć czy przebadać to jedyna opcja to pójść prywatnie. Na państwowe leczenie czekasz niewiadomo ile, a prywatnie od ręki przyjmą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
+1 / 5

@Xar taa bankowo kazdy lekarz mial operacje na otwartym sercu w tym czasie, xar ty bardzo odklejony od rzeczywistosci jestes

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
+3 / 3

@Xar bo ludzie SOR traktują jak izbę szybkiego przyjęcia i przeskoczenia kolejki do rodzinnego czy specjalisty Lezą tam ze wszystkim jak leci, tu boli tam strzyka i od razu na SOR. Potem zdziwieni, że muszą czekać godzinami i ni jak nie wytłumaczysz, że pierwszeństwo mają osoby z zagrożeniem życia. Na SORach są ścisłe wytyczne co do kolejności przyjmowania pacjentów ale każdy co tam idzie uważa, że lekarze powinni wszystko rzucić i nim się zająć a już nie daj Boże żeby ktoś zobaczył lekarza z kubkiem kawy czy kanapką w ręce. Od razu nierób się obija i nikogo nie obchodzi ile on jest na nogach i ile akcji ratunkowych ma za sobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacek1911
0 / 0

Jeszcze tak żeby na tych SORach nie płacili pieniędzmi z moich składek +pieniądze z moich podatków, to niechby tam sobie siedzieli i grzali fotele swoimi dupami, tylko kto i ile by im dobrowolnie zapłacił za taką robotę? Obecnie nikt tam nie musi się ani śpieszyć ani starać. Za gigantyczne pieniądze które płacimy możemy liczyć na tele- poradę. Równie dobrze, a może i lepiej można poradzić się w interniecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DominikZi
0 / 0

@Xar Tak, bo byle szmata z SOR robi operacje na otwartym sercu xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
0 / 0

@Gracek1135 widziałeś kiedyś wypadek drogowy ? Wiesz ile czasu i wysiłku trzeba aby poszkodowanego w stanie krytycznym " poskładać " na tyle aby móc go odesłać na stół operacyjny ? Bywa, że jednego poszkodowanego ratuje się godzinę, dwie a na SOR nie ma doby aby ktoś tam nie trafił z ciężkimi urazami. I co, lekarz ma tego pacjenta zostawić i zająć się " drzazgą w palcu " bo kogoś boli i się spieszy. Śmieszny jesteś. Na SORach przede wszystkim brakuje personelu i uwierz nie każdy lekarz lub pielęgniarka się tam nadaje. Obciążenie fizyczne i psychiczne skutecznie odstrasza większość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
0 / 0

@matek1998 doskonale wiem jak to wyglada i doskonale wiem czemu tak jest, niemusisz mi tlumaczyc prostych rzeczy, po prostu funkcjonuje to zupelnie nie tak jak powinno ale to juz ludzie sobie na to zapracowali zeby to bylo takie jakie jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zdenek117
+22 / 22

Problemem SORów jest to, że większość osób, które tam przychodzą, nie powinno tam trafić. Złe działanie systemu POZ i kolejki do specjalistów pacjenci odbijają sobie pretensjami do pracowników SORu.

A skoro facet miał siłę zdemolować SOR, to nie wymagał natychmiastowej opieki. A znam pacjentów, którzy robili aferę, bo chcą pić, zmienić pozycję, kiedy na tej samej sali trwa reanimacja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sanjzu
0 / 2

@zdenek117
Masz rację że większość osób która codziennie odwiedza SOR nie powinna tam trafić, ale nie jest to też ich wina bo pamiętam jak pojawił mi się bolący guzek na kości ogonowej, przez który nawet się schylić nie mogłem i dowiedziałem się że na zabieg planowany w przypadku normalnej procedury będę czekał pół roku, a w przypadku udania się na SOR góra 2 dni, to zgadnij co wybrałem, pół roku bólu przy każdej czynności czy 4 godziny czekania na SORze ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zdenek117
+2 / 2

@Sanjzu Ja sobie zdaję z tego sprawę. I nie mam pretensji, że ktoś wybiera SOR. Mamy niewydolny system opieki zdrowotnej. Ludzie często nie mają wyboru. Napisałem to tylko, bo często za błędy rządzących obrywa się personelowi SORu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+1 / 3

@zdenek117 Mamy niewydolny system wszystkiego w Polsce.. Niesprawne państwo .. celowo po to by można było kraść .. ... gigantyczna ilość kadry zarządzającej jaka źle zarządza i czeka na to co powie góra, złe procedury. Tu nic nie działa....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mariola321
-1 / 3

@zdenek117 I bardzo dobrze, bo ten personal to ma wszystkich gdzieś, nie śpieszy im się za bardzo z obsługą pacjentów. Wszystko robią z wielką łaską

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZephKan
+2 / 14

Debil, skoro ma zaburzenia psychiczne to do zakładu psychiatrycznego niech się uda, a nie w śród obywateli chodzi bo jeszcze komuś krzywdę zrobi. Tutaj jakby nikt się nie odsunął to oberwałby czymś ciężkim i to on byłby przyjęty szybciej. Policja przyjedzie i gówno zrobią bo "ma żółte papiery". Takich ludzi izolować powinno się i wykluczać ze społeczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZephKan
0 / 2

@Gracek1135 Jak widać sam jesteś większym. Teraz wyobraź sobie, że przychodzi tam człowiek, który potrzebuje natychmiastowej opieki, a jakiś pajac rzuca na oślep wszystkim co mu w ręce wpadnie. Skoro był w stanie zdemolować SOR to jego sprawa nie była taka pilna, a wiedząc z doświadczenia osób pracujących na SOR to 70% osób, które tam przychodzą mogą spokojnie udać się do lekarza rodzinnego. Zastanów się na drugi raz zanim palniesz coś głupiego. Myślenie "Czekam już godzinę i jeszcze mnie nie przyjęli? Zrobię rozp...ol by nikogo tam nie przyjęli przez najbliższy tydzień". To jest dobre zachowanie? Nie, takich powinno się izolować i leczyć na głowę. Skoro nie potrafi poprawnie funkcjonować w społeczeństwie. Mój ojciec ostatnio na SOR czekał 6 godzin zanim go przyjęli ze złamaną nogą. Jakoś nie zrobił awantury i nie rozj..ał pół przychodni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
-1 / 3

@ZephKan ale ty serio myslisz ze to tam tak działa? cala szluzba zdrowia zle funkcjonuje, wiem ze on nie robi za mądrze ale jego nerwy tez maja granice, pomysl o tym czasem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 czerwca 2021 o 2:20

Z ZephKan
0 / 0

@Gracek1135 To tym bardziej powinien udać się na leczenie jak tak łatwo mu puszczają nerwy. Albo niech znajdzie sobie zajęcie by rozładować te negatywne emocje. Teraz pomyśl, że ktoś miał zły dzień. W pracy się na niego wyżywali i kogoś zabił czy zdemolował przystanek bo mu nerwy puściły. Uważasz, że taka osoba zasługuje na ułaskawienie bo "przecież on chciał tylko odreagować bo puściły mu nerwy". No raczej nie. Odpowie za morderstwo/wandalizm bo to nie jest rozwiązanie. Na mnie w pracy jedna z kierowniczek próbowała stosować mobbing. Przez tydzień się czepiała, jeździła jak po burej kobyle, ale jakoś nie łaziłem i nie demolowałem wszystkiego co popadnie bo potrafię myśleć i inaczej rozładowuję swoje negatywne emocje. Niestety mamy jak mamy bo w rządzie są niekompetentne tumany, a jeszcze większe tumany oddają na nich swój głos bo tamci obiecają, że dadzą im jakiś ochłap. A sami kradną na potęgę plując obywatelom w twarz. Nie można przyzwalać na takie zachowanie bo automatycznie stwierdzasz, że od czasu do czasu każdy może kogoś zabić bo przecież "puściły mu tylko nerwy, to normalne".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
-2 / 2

@ZephKan nigdzie nie pisalem o zadnym ulaskawieniu, jedynie o zrozumieniu sytuacji rzeczy. Jestem zdania ze kazdy powinien za swoje czyny adekwatnie odpowiedziec ale niestety tak nasz swiat nie dziala

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 czerwca 2021 o 14:10

Z ZephKan
0 / 0

@Gracek1135 Takim amebom nie należy się nawet współczucie. Jest wandalem, a skoro ma siły by dokonać aktu wandalizmu jego przypadek nie jest nagły i zagrażający życiu. W pierwszej kolejności powinien opłacić z WŁASNEJ kieszeni za remont SOR-u oraz odpokutować pracami społecznymi to 2x by się zastanowił nad ponownym demolowaniem nie własnego mienia. I bezwzględnie respektować ten zapis by KAŻDY wandal odpowiadał w taki sposób to może by się coś zmieniło. Jak go nie stać na pokrycie kosztów to będzie zapierniczał charytatywnie wykonując dodatkowe prace społeczne na rzecz miasta. Jak będzie miał zajęcie to nie będzie miał czasu by cokolwiek demolować. Współczuć i wspierać to należy personel medyczny, że muszą się użerać z takimi poj..mi w dodatku za grosze, niekiedy w karygodnych warunkach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
+1 / 1

@ZephKan wiesz ze tez duza czesc personelu medycznego to podobni ludzie do tego co zdemolowal gabinet na tym filmiku? Tylko maja troche inny sposob zachowania, moja lekarka boi sie wystawiac l4, mam bardzo powazny problem ze spietymi miesniami ze stresu itp ze czuje w duzym stopniu dretwienie rąk i nóg, do tego dochodzi ból mięsni przy dotyku. Powiedziala mi ze da mi na tydzien zwolnienie i sie z roboty musze zwolnic. Prywatnie poszedlem do lekarza to zupelnie inne gadanie o roznych radach itp, dalo mi to duzo czasu do namyslu i zrozumienia mojej obecnej sytuacji i jak ją poprawic. Tacy ludzie są na kazdym miejscu i praktycznie wszedzie(w roznych zawodach), są bezkarni albo sie tacy czuja wiec maja wysrane na swoje podle zachowania wzgledem innych. Jezeli karac to wszystkich co na to zasluguja a nie ze jeden jest bardziej bezkarny od drugiego. Zdaje mi sie ze pojmuje troche ten problem na wieksza skale niz ty, no ale to tylko moje mniemania. Moge na koniec dodac ze babcia mojego znajomego zmarla na ZWYKŁĄ ASTMĘ, i to tylko ze wzgledu bo lekarze mowili jej ze ma co chwile robic test na covida plus nic nie jesc ani lekow nie brac, pytam sie czemu? Mysle ze tak naprawde znam odpowiedz ale zachowam ją dla siebie bo jest bardzo kontrowersyjna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 czerwca 2021 o 0:52

Z ZephKan
+1 / 1

@Gracek1135 Wiesz, nie ma sensu porównywać prywatnego leczenia z państwowym bo to jakbyś chciał wystartować w F1 jadąc Fiatem Multipla. Najbardziej to mnie rozśmieszyłeś tym argumentem z Covid-em. Ludzie na zapalenie płuc umierają bo leczeni są na Covid. Dla czego? Bo przez poje.ów, którzy głosowali na tych śmieci mamy jak mamy. Teraz każdego o Covid podejrzewają. Facet ze zwichniętym barkiem idzie do lekarza i ma podać powód wizyty jako "podejrzenie Covidu". Dla czego tak się dzieje? Bo dostają za to dodatkowe pieniądze. Służba zdrowia jest źle zarządzana i możesz w nią wpompować nawet i 100 mld $, a i tak nie poprawi to stanu właśnie przez złe zarządzanie i gospodarowanie budżetem. W większości te pieniądze trafiają do zarządu, który dziwnym trafem jest powiązany z politykami. Jak widać mam równie spore pojęcie o tym co mówię. Przed erą Covid nikt nie przejmował się czy masz przeziębienie czy nie. teraz jak kichniesz to mało Cię nie zatłuką na ulicy, a jak jeszcze trafisz na poje.ów i nie masz maski to umarł w butach. W tym kraju jak sam zauważyłeś. Nie opłaca się leczyć inaczej niż prywatnie. Praktycznie płacimy podwójnie ponieważ (nie)rząd zabiera nam pieniądze na składkę zdrowotną i tym samym możemy korzystać "za darmo" z leczenia państwowego, ale jak chcesz na prawdę fachowej pomocy to idziesz prywatnie i tutaj ponownie musisz zapłacić.
A co do odpowiedzi na Twoje pytanie dotyczące babci znajomego to nie trzeba daleko szukać. Dążenie do depopulacji naszego narodu, chciwość koncernów i sztuczne generowanie strachu wobec motłochu "jaki to covid jest straszny". Nie bój się mówić głośno co myślisz i sądzisz o tym wszystkim. Nie daj się zastraszyć bo póki co wolności nam nie odebrali. Rząd to nie ciąża. Można usunąć. Jak wybrzmiewają obecnie hasła na ulicach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
+1 / 1

@ZephKan masz racje, dzieki za te slowa, trzym sie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lego45
+7 / 11

Nie rozumiem, wszyscy nagrywali a nikt nie zareagował? Nie wyszedł żaden żeby go obezwładnić? Pacjent zapewne ma problem z głową, ale dużych zniszczeń można było uniknąć gdyby zareagowali normalnie, a nie telefony do ręki i później chwalenie się wśród znajomych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pietrok
+1 / 5

@lego45 Obezwładnienie przez biały personel najprawdopodobniej skończyłoby się pozwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
0 / 0

@lego45 Pewno nie wszyscy, a wszystkie kobiety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+2 / 2

@lego45 a niby czemu mają ryzykować urazem, pobiciem itd, dla monitorów i sprzętu szpitalnego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Joker85
+1 / 1

Vania daj spokój, to taki internetowy kozak co by nie zrobił. Wystarczy żeby idiotą miał nóż czy cokolwiek i tragedia gotowa. To nie czas i miejsce na zgrywanie bohatera. telefon do służb i nagrania z bezpiecznej odległości dla dowodu i to jest prawidłowe zachowanie pracowników

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawcio1212
-1 / 1

@lego45 W sumie nigdy nie wiadomo co takiemu odbije, ale tu do innej rzeczy można się przyczepić.

Facet zdemolował cały punkt przyjęć i dopiero wtedy zaczęły dzwonić na policję? Nie no fajny czas reakcji, a jak widać to gościu nie jest jakimś super szybkim zadymiarzem.
A nie wiem czy tam nie ma jakieś ochorny czy coś. Przyjdzie pijaczek i co też będzie demolował sor bo się obudził z swojego pijackiego snu? Też sobie poczekaja aż rozwali połowę a potem zaczną dzwonić na policję, a może niech jakiś pacjet dzwoni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
0 / 0

@pawcio1212 Myślałam, że w szpitalach jest ochrona, tak swoją drogą. Co do telefonu, to może to był drugi? Może wcześniej dzwonił już ktoś inny.
@Joker85 nawet nie musiał mieć noża, miał tam ciężkich rzeczy (potencjalnie niebezpiecznych) pod dostatkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+8 / 10

@Okohorusa czekania w stanie zagrazajacym zyciu?Czy w stanie w ktorym po czekaniu okazalo sie, ze mozna bylo poczekac? SOR to ODDZIAL RATUNKOWY, do ratowania zycia, a nie do omijania kolejek w przychodniach!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinm1
-1 / 19

Kto sam nigdy nie miał ochoty tego zrobić niech pierwszy rzuci kamieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T THEDREEEAM
+5 / 7

Typowy Polski szuweren w akcji XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bawit75507
0 / 0

Zeby chorowax w polsce trzeba miec zdrowie. Rowniez psychiczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+5 / 5

Ogolnie zasada jest taka: Znalazles sie na SORZE? Stan zagrazajacy zyciu? Nie. Mogacy sie w taki przerodzic? Nie. Stwarzajacy zagrozenie dla innych? Nie. Stan z ktorym by sobie w POZ poradzili? Raczej tak. Wiec czego do kurki wodnej Ty sie spodziewales? Ze odejda od operacji na otwartym sercu zeby jasniepanu bark nastawic? No bez jaj!
SOR to oddzial ratunkowy, jak mozesz czekac to czekasz. Chcesz byc przyjety od reki(jak 150 innych osob na raz)? To idz do prywatnego gabinetu. A nie, tam tez raczej bedziesz musial sie zapisac na swoja kolejke. Nie wiem skad przeswiadczenie, ze na SORze to musza przyjac juz natychmiast...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Albijon
0 / 0

No jeśli go zapamiętali to w tym szpitalu już nigdy czekać nie będzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+4 / 6

@rybery Ty tak powaznie czy tylko udajesz idiote?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
-1 / 1

@Xar Nigdy nie byles w szpitalu, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jaskierrro
+5 / 5

A teraz wyobraźcie sobie że ktoś z waszej rodziny ma jakiś wypadek. Połamane kończyny czy coś i potrzebna jest operacja czy jakakolwiek pomoc. Karetka zawozi pacjenta na SOR a tam taki debil niszczy sprzęt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poziomka01
-1 / 3

@jaskierrro A teraz wyobraź sobie że ktoś z twojej rodziny ma jakiś wypadek. Połamane kończyny czy coś i potrzebna jest operacja czy jakakolwiek pomoc. Karetka zawozi pacjenta na SOR a tam pacjent czeka na jakąkolwiek reakcję kilkanaście godzin. Ty nawet nie możesz wejść i zawalczyć o własną rodzinę, bo jakiś kowid.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawcio1212
-1 / 1

@poziomka01 Niestety lekarzy nie ma nieskończoną ilość. I jak nie masz objawów zagrażających życiu to możesz ciągle spadać na koniec kolejki. No niestety SOR ratuje życie i na to ma priorytet. A to że za mało lekarzy to nie wina soru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poziomka01
0 / 2

@pawcio1212 dobrze wiemy, że ludzie z objawami zagrażającymi życiu czekają godzinami na sorze- setki przykładów w sieci, śmiertelnych też.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yakayakaya
+4 / 4

A ci stoją i filmują debila, zamiast w kilku go złapać, rzucić na glebę i w dupę zastrzyk ze środkiem uspokajającym, a potem w kaftan i do psychiatryka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mariola321
-1 / 1

@yakayakaya Będziesz ryzykować za 2500 tysiąca? Wiesz, że nie ma noża przy sobie? Jak jesteś idiotą i lubisz ryzykować za kawałki plastiku, w dodatku nie Twojego, to twoja sprawa. Jesteś idiotą i tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yakayakaya
+2 / 2

@Mariola321 Te kawałki plastiku, jak piszesz, były warte 100 tys. zł, bo na tyle oszacowano szkody, jakie ten furiat poczynił. Mówisz, kawałki plastiku, w dodatku nie mojego. No może nie mojego, ale na pokrycie szkód pójdą pieniądze zarówno z Twojej (albo z Twoich rodziców kieszeni, jeśli Ty jeszcze nie zarabiasz), jak i z mojej, więc nie mów, że to nie mój i nie Twój "plastik". Bo jak myślisz lalka, kto zapłaci za wyrządzone przez tego debila szkody? Na pewno nie ten furiat. Idiotą nie jestem, mimo że jestem pielęgniarka, która pracowała na oddziale psychiatrycznym, ale ten stan umysłu nie jest zaraźliwy. Tam nie z takim furiatem dawałyśmy radę i jak sądzę panowie doktorzy z pielęgniarkami na tym SOR-ze także dałby sobie z nim rade.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mariola321
0 / 0

@yakayakaya No to jak wyceniasz swoje zdrowie na 100k to gratulacje, moje zdrowie jest bezcenne i w życiu nie poświęciłbym go, żeby ratować jakieś rzeczy, które są nic nie warte. A co nie idzie z naszych kieszeni? Za wszystko nam kradną, więc jakoś mam na to wyje.. Nie przejmuje się rzeczami na które wpływu nie mam, bo co? Mam wyjść na ulicę i żądać by ten idiota co to rozwalił, płacił ze swoich pieniędzy? A tak btw to ciekawe z czego były te komputery zrobione, że wycenili to aż na 100k. (kable chyba ze złota były) W tym kraju potrafią miliony wydawać na głupie nie przydatne rzeczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
-1 / 1

@Mariola321 Jestes tchorzem i asekurantem. Tylko pamietaj, nie licz na pomoc, bo pamietaj ze Ty nie pomagasz. Badz konsekwentny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ashera01
+2 / 2

Powinien pokryć straty z własnej kieszeni. Na nagraniu widać twarz, więc nie będzie problemu z ustaleniem tożsamości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dindu_nuffin
+4 / 6

Po kilku wizytach na SOR powiem tylko że nie popieram, choć rozumiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 czerwca 2021 o 19:31

A antonux
-1 / 1

Tego patusa powinni w białym kitlu wrzucić na tył furgonetki i sprintem dostarczyć do psychiatryka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Demot249
+3 / 5

================================

DALIŚCIE MINUSY ZA MOJE "POPIERAM'

A JA WAS P#$%@#

PRZED WIRUSEM DOTARŁEM RAZ DO SZPITALA W WARSZAWIE NA SOR O GODZINIE 23 CIEJ Z CIŚNIENIEM NA POZIOMIE GROŻĄCYM WYLEWEM, PIECZENIEM W KLATCE PIERSIOWEJ I INNYMI OBJAWAMI RACZEJ NIE DO ZBAGATELIZOWANIA U OSOBY PO 40STCE

A KOBIETA W OKIENKU MÓWI -

- PANIE, IDŹ PAN STAD, TU LUDZIE CZEKAJA JESZCZE OD POŁUDNIA NA LEKARZA

BRAĆ ZA MORDĘ I TYCH PRZY OKIENKACH I TYCH SPASIONYCH U KORYTA

================================

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mariola321
-1 / 1

@Demot249 Zgadzam się z tym, personel ma na wszystko wyj***, piją sobie kawusie i pogaduchy urządzają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
-1 / 1

@Demot249 Masz racje, tez niestety mam bardzo zle doswiadczenia ze sluzba zdrowia, jak potrzeba leczenia na juz, bo inaczej grozi smierc. Maja ludzi w dupie. To nie jest tak ze nie moga czegos zrobic i dlatego nie robia. Moga, tylko im sie nie chce. I sa tylko dwie reakcje na takie postepowanie, albo jak ten facet na filmiku, albo mozna usiasc i plakac. I jeszcze jedna, walczyc i na chama wchodzic do gabinetu i mowic, ze czlowiek potrzebuje pomocy na juz. Jedynie tak pomoga. Inaczej maja w dupie. To jest strasznie przykre. I jak ktos tu pisal, jedynie ratownicy medyczni pomagaja faktycznie. Lekarze w szpitalach i pieleganirki maja w dupie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poziomka01
+1 / 3

ileż razy miałam ochotę zrobić tak samo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Demoleny
0 / 0

To pewnie sfrustrowany podatnik który płaci regularnie co miesiąc składki, podatki i przyszło mu poraz pierwszy skorzystać z usługi medycznej... skoro jej nie dostał to postanowił odebrać co swoje w inny sposób

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bawit75507
+1 / 1

Po co ryzykowal? Mogl zdemolowac przez teleporade.
Ostatnio zastanawialem sie czym ruzni sie lekarz od "zlotowy"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Demot249
0 / 0

@bawit75507 nie mogłem się powstrzymać:

- lekarz prawidłowo pisze słowo "różni" ... :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bawit75507
+1 / 1

@Demot249
Jak dla mnie to lekarze pisza po arabsku;)
Ale jak widac wyzej malo w szkole sie nauczylem;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
0 / 0

No dobrze, tylko dlaczego wszyscy bierni? Jeden mogl nagrywac, a reszta mogla go przeciez obezwladnic i zadzwonic po policje. Na podloge, zwiazac rece z tylu, posadzic na krzesle, zwiazac go i czekac na przyjazd policji. A oni biernie przygaldali sie jak demoluje? Tam byl jeden mezczyzna! JEDEN! Bez zadnych ostrych narzedzi, bez broni! A jak widac na filmiku, pracownikow na miejscu bylo 4 co najmniej. W tym jeden mezczyzna. I nikt nie zareagowal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem