Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T Turbanek77
0 / 14

Musioł Ruscy, bo my nie mamy jak, żeby utemperować banderowską hołotę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bihar
+2 / 16

Jak im się nie podoba (Rosji), to mogą nie brać udziału w turnieju. Nie widzę problemu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2021 o 14:44

P Pasqdnik82
+2 / 10

@Bihar Ciekawe czy gdyby coś podobnego było wystosowane w stronę Polski, to byś napisał tak samo czy może byś pluł na UEFA, że to lewacka instytucja atakająca Polskę i Polaków :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-1 / 9

@Pasqdnik82 Przypominam że bronisz kraju (ZSRR) który zaatakował suwerenny kraj choć wcześniej ZAGWARANTOWAŁ jego bezpieczeństwo w zamian za broń atomową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E embees1
-2 / 6

@rdaneel Gdyby nie usa to miliony ludzi na świecie cieszyło by się życiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 4

@embees1 "Żeby nie USA to w GUŁAG gruz by żarli."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+2 / 2

@rdaneel w którym momencie staję w obronie ZSRR?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 2

@Pasqdnik82 cyt.
"Ciekawe czy gdyby coś podobnego było wystosowane w stronę Polski" [a przypominam że celem jest Ukraina] ... "że to lewacka instytucja atakająca Polskę i Polaków "

Czyli Polsce Niemcy zabierają Szczecin, a UEFA każe na koszulce zmienić mapę Polski no bo przecież już nie ma Szczecina w Polsce?

No przynajmniej ja tak zrozumiałem twoją wypowiedź

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 0

@rdaneel przeczytałeś coś, czego nie napisałem. To była odpowiedź do @Bihar "jak im (czyli Ukrainie) się nie podoba, to mogą nie brać udziału w turnieju". I Pytanie było skierowane do niego że gdyby coś takiego było wystosowane w stronę Polski, to czy tak samo by twierdził, że jak Polsce się nie podoba to może nie brać udziału w turnieju, czy plułby na UEFA :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@Pasqdnik82 "jak im (czyli Ukrainie) się nie podoba" każdy czyta co chce :)

Ja tam przeczytałem "jak im [czyli ZSRR] się nie podoba, to mogą nie brać udziału w turnieju"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 0

@rdaneel No i w sumie teraz nie wiem jaki zamysł miał @Bihar.. bo obaj zinterpretowaliśmy inaczej :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2021 o 14:14

R rdaneel
0 / 0

@Pasqdnik82 taki, inny lub odwrotny :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bihar
0 / 0

@Pasqdnik82 no nie. Jak im (Rosji) się nie podoba... źle zinterpretowałeś i się zrobiła gównoburza xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 0

@Bihar A no to sorki :) W takim razie z tym się z zgodzę :) Dzięki za wyjaśnienie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bihar
+1 / 1

@Pasqdnik82 spoko spoko, w razie czego edytowałem, aby już nikt się nie pomylił :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 2

@rdaneel
To raczej gdyby Niemcy, analogicznie jak Ukraińcy, sobie zrobili kontur swojego kraju ze Śląskiem i Pomorzem Zachodnim, to jakbyś zareagował?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-1 / 1

@zaymoon O czym ty k.... twoja mać piszesz i co do czego porównujesz???

"Przypominam że bronisz kraju (ZSRR) który zaatakował suwerenny kraj choć wcześniej ZAGWARANTOWAŁ jego bezpieczeństwo w zamian za broń atomową."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 0

@rdaneel
Jakiego ZSRR?
Poza tym w którym niby miejscu Rosja zaatakowała Ukrainę? Wystąpienie Krymu z Ukrainy i przyłączenie się do Rosji to była suwerenna decyzja ich tamtejszej społeczności, a nie żadna agresja!
Agresją przeciw Ukrainie już prędzej było to co odwalili Amerykańce w 2014, wspierając finansów przewrót stanu przeciwko demokratycznie wybranym władzom tego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@zaymoon
"Jakiego ZSRR" tego którym rządzi pułkownik KGB.
"to była suwerenna" był przeprowadzony jakikolwiek oficjalny plebiscyt bądź referendum? czy jakikolwiek plebiscyt bądź referendum upoważnia do podziału kraju? Suwerenna decyzja nastąpiła poprzez wprowadzenie kilkudziesięciu tysięcy żołnierzy...

Ja nie wiem, troll czy sowieckie popychadło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KonserwaWolnosciowa
0 / 0

@zaymoon O ile zgadzam się z tym, że Krym jest obecnie rosyjski, to dziwię się, że nie popierasz Majdanu, w końcu Ukraina chciała się dołączyć do ukochanej przez lewicę Unii Europejskiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2021 o 11:53

avatar zaymoon
0 / 0

@KonserwaWolnosciowa
Nie prawda! Po pierwsze nie cała Ukraina tylko jej zachodnia część. Po drugie tymi nazi-kmiotami z Majdanu nie kierowała chęć przyłączenia się do UE, ale narodowo-szowinistyczna nienawiść do Rosji i Rosjan, Unię te gnojki, razem z ich waszyngtońskimi protektorami, wykorzystywali jedynie instrumentanie, by omamić wizją europejskiego dobrobytu zwykłych Ukraińców! Ukraina, pełna neobanderowców, w UE to kłopot dla Wspólnoty jeszcze większy niż Polska i Węgry razem wzięte. Do tego gospodarka Ukrainy była mocno związana z Rosją, analogicznie jak Polska z Zachodnią Europą, oderwanie Ukrainy ekonomicznie od Rosji cofnęło ją cywilizacyjnie do poziomu najbardziej gospodarczo zacofanego kraju Europy, koszty przyłączenia tego państwa do UE byłyby gargantuiczne! Do tego bez Donbasu i Krymu Ukraina jest przeżarta przez konserwę jeszcze bardziej niż Polska, byłaby tylko kolejnym wstecznikiem w UE osłabiającym ją od wewnątrz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2021 o 13:00

avatar KonserwaWolnosciowa
0 / 0

@zaymoon No to niech się sfederalizują i podzielą na dwa państwa-noworosję, która w dłuższym okresie czasowym stanie się częścią FR i Banderostan, czyli zachodnią Ukrainę, która przyłączy się do Unii. Co do ekonomii to tam od upadku Sojuza bieda spora była, co było związane z oligarchią, która uwłaszczyła się na państwowym majątku i blokuje rozwój tego państwa, mimo tego, że mają oni doskonałe gleby i zasoby naturalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 0

@KonserwaWolnosciowa
To by było najlepsze dla nich rozwiązanie. Ale zachodnia banderowska Ukraina nie może być częścią UE. Niech sobie gniją w tym swoim nacjonaliźmie.
Bieda była tam cały czas, to racja, ale po 2014 jeszcze się ona pogłębiła. Już prędzej Algieria by się do UE nadawała niż Ukraina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KonserwaWolnosciowa
0 / 0

@zaymoon Poprostu do Eu dajemy demokratyczne, stabilne państwa. W zasadzie na 100% nie brałbym Izraela, gdyż obecnie to faszystowskie państwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@zaymoon "zachodnia banderowska Ukraina" ja wiem, ja wiem. Wcześniej tacy jak ty pisali :

"Nadszedł czas wyzwolenia bratnich narodów zachodniej Białorusi i zachodniej Ukrainy od ucisku polskich obszarników i kapitalistów"
"już od 20 lat policyjny but piłsudczyków bezkarnie depcze rodzinne ziemie naszych braci Białorusinów i Ukraińców."
"zagarnęli polscy generałowie i obszarnicy w te dni, gdy republika sowiecka, broniąc się przed licznymi siłami kontrrewolucji była jeszcze niedostatecznie silna" - to jest już w ogóle poezja i to w wielu wymiarach...

W tym ZSRR zawsze był dobry - w propagandzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 0

@KonserwaWolnosciowa
Zgadzam się co do Izraela. A UE wogóle nie powinna już nikogo przyjmować (chyba że Norwegia czy Szwajcaria by się zdecydowali), ale skupić się na pogłębianiu interacji i wzmacnianiu od wewnątrz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 0

@rdaneel
Naucz się kultury, a póki co pisz sobie na Berdyczów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-1 / 1

@zaymoon Naucz się bardziej udawać że nie jesteś po uszy w sowieckiej dupie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolcia92
-1 / 5

Niech się Ruscy nie martwią. Belgia i Dania taki łomot im spuszczą, że długo na tych mistrzostwach nie pograją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
0 / 4

Ale przecież Europa podobno tej aneksji nie uznaje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
+1 / 5

@marcinn_ Europa to dziwka która od 1918 regularnie daje dupy ZSRR. Żeby nie USA to w GUŁAG gruz by żarli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E embees1
0 / 4

Demot jest kłamliwy,bo pół prawdy to całe kłamstwo.UEFA nakazała tylko usunięcie banderowskiego pozdrowienia "ukrainie chwała".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
-3 / 5

@embees1 . To najpierw niech ruscy usuną ze swojego hymnu słowa "Chwała Ci, nasza wolna Ojczyzno", bo to przecież dokładnie to samo.
Zresztą podejrzewam, że w wielu innych hymnach państwowych znajdują się podobne frazy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bloodonice
+1 / 5

@Banasik Nie masz absolutnie racji. Przytoczony przez Ciebie przykład, nie jest ani trochę taki sam."Chwała Ukrainie", ma zupełnie inne konotacje, niż hymn rosyjski. Zauważ, że to pierwsze, jest silnie z wiązane z pewnymi ruchami, organizacjami, partiami, określonymi poglądami politycznymi, a to drugie, to tylko radość z tego, że ojczyzna jest wolna. Pudło, argument zupełnie nietrafiony, przez nieprawdziwość tezy, że te rzeczy są dokładnie tym samym, bo nie są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2021 o 16:18

P paki88
-2 / 4

Chwała Ukrainie - Chwała Bohterom! - be
Cześć i Chwała Bohaterom - cacy

Echh, Wy mali, zawistni hipokryci...
Wstyd mi za Was.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bloodonice
+2 / 4

@paki88 A wiesz, że ci ich bohaterowie, to między innymi Bandera i jego banda? Jeśli nie widzisz różnicy między hasłem, odnoszącym się do ludzi, którzy stanęli w obronie ojczyzny przed najeźdźcą, a hasłem, dotyczącym zbrodniarzy, którzy zabijali za samo bycie Polakiem, wszystkich, łącznie z niemowlakami, kobietami i osobami bezbronnymi, w niesamowicie brutalny i bestialski sposób, to gratuluję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 7 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2021 o 19:07

avatar Cammax
0 / 4

@paki88 tyle, że "chwała Ukrainie" to był okrzyk banderowców. U nas "cześć i chwała bohaterom" używa się tylko na jakichś obchodach. Co prawda odkąd rządzi PIS, to "bohaterami" są zbrodniarze typu Bury. Ale to hasło nigdy nie było okrzykiem wyklętych. No i my nie mamy tego na koszulkach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamarkus
-2 / 2

@Cammax Zbrodniarze typu "bury" hmmmm nieźle Tobie wyprali mózg ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+2 / 2

@jamarkus to też zbrodniarz. Co prawda nie pokroju banderowców, czy SS-manów, ale stawianie go na równi np. z Pileckim to obraza dla prawdziwych bohaterów, którzy serio walczyli o wolność. Dlatego już dawno powinno się u nas postawić granicę między bohaterami, a zbrodniarzami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+1 / 3

A gdzie reakcja PZPN? O ile to, czy Krym to Rosja, czy Ukraina nie jest naszą sprawą, bo nas nie dotyczy, to to hasło było okrzykiem banderowców. Więc nawet na Ukrainie nie powinno się kojarzyć pozytywnie.

Gdyby Niemcy, czy Rosjanie mieli coś takiego na koszulkach, to PIS chyba już wypowiedziałoby wojnę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bloodonice
0 / 2

@Cammax Dokładnie, równie dobrze Niemcy mogli umieścić na koszulkach Hitlera. Albo Kubańczycy Che Guevare, a nie, czekaj w Polsce debile już takie noszą, wychwalając tym zbrodniarza, nie wiem czy to z głupoty, czy niewiedzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2021 o 20:10

P paki88
-2 / 2

@Cammax Z tym że to, co dla Polaków jest czarne, dla Ukraińców jest białe. Polska była dla Ukraińca zaborcą, a Bandera był bohaterem, który walczył o niepodległość. Idąc Waszym tokiem rozumowania wszystkie polskie zrywy niepodległościowe były aktami terrorystycznymi wymierzonymi przeciw legalnej władzy (czyt. zaborcom). Gdyby teraz Rosja, robiła gównoburzę o to że w Polsce czci się np Kościuszkę to co? Jestem potomkiem przesiedleńców z Akcji Wisła. Mój dziadek służył w wojsku polskim w ułanach, a potem trafił do obozu w Jaworznie wysłany tam przez polski rząd, bo Bandera, bo Wołyń, bo UPA. A on mieszkał grzecznie w swoim kraju i mu wiernie służył, za co został nakopany w pysk. I dla niego to Jego kraj - Polska go zdradził, zniszczył i upodlił. Pamiętaj, że to nie jest tak, że UPA sobie powstało ot tak, bo Bandera kazał i poszli mordować. To były odwety za inne odwety po odwetach za odwety. I nie, nie pochwalam żadnego mordowania ani kobiet, ani dzieci ani Polaków, ani Ukraińców. A to że jakiegoś hasła używali zbrodniarze nie oznacza że hasło samo w sobie jest złe. Podejrzewam że w święto pracy - pozostałość po zbrodniczym reżimie komunistycznym w naszym kraju - żresz kiełbachę z grilla i jakoś Ci nie przeszkadza kto i kiedy to święto uchwalił, bo w końcu jego idea (wolny dzień na odpoczynek od roboty) jest szczytna. Powtarzam więc z całą stanowczością - jesteście hipokryci. Слава Україні!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@Bloodonice fakt. Moim zdaniem wynika to z niewiedzy. Bo nikt normalny nie popiera zbrodniarzy. Przykładowo- nikt u nas nie paraduje w koszulkach z wizerunkiem Hitlera, Bandery, czy nawet Szeli (jakby ktoś nie wiedział, to dowodził on chłopskimi bojówkami mordującymi szlachtę).

@paki88 nie czepiam się normalnych Ukraińców, tylko tych, którzy uważają Banderę za bohatera. Wiem, że dla Ukraińców Polska była okupantem takim samym jak dla nas np. III Rzesza, a może i nawet gorszym. Tu się szerzej nie będę wypowiadać, bo nie znam osobiście żadnych Ukraińców, więc nie wiem, jak źle wspominają Polaków, ale raczej nikt na Ukrainie nie ma dobrego zdania o Polakach, no chyba, że ktoś mieszka na schodzie Ukrainy i nie miał z nami styczności. Dlatego Bandera jest dla Ukraińców bohaterem. Ale banderowcy mordowali też Ukraińców i to nie tylko za pomoc Polakom (wiadomo, współpraca z wrogiem), ale nawet za odmowę współpracy z jakichkolwiek powodów.

W Polsce w ogóle teraz praktycznie nie wolno mówić o polskich zbrodniach, bo rząd zabrania. Mimo że Polacy też mają bardzo dużo na sumieniu. Np. wcześniej wspomniani żołnierze wyklęci. PIS zrobiło z nich bohaterów, mimo że w większości to zwykli zbrodniarze, za których powinniśmy jako Polacy się wstydzić i przepraszać. Może kilku z nich nie było zbrodniarzami, ale cała reszta to zwykli bandyci, którzy nie mieli nic wspólnego z walką o wolność. Szczerze- też nie zdziwię się, jeśli Ukraińcy i Białorusini nam nie wybaczą. Tym bardziej, że rząd też robi z tych zbrodniarzy bohaterów. Podczas wojny też mordowaliśmy Żydów. Może nie na równi z Niemcami, ale nie umniejsza to naszych zbrodni. Bo jedna zbrodnia nie usprawiedliwia drugiej.

Co do UPA, to nie chodzi o fakt, że mordowali. Wiadomo, podczas wojen nie jest to niczym dziwnym, codziennie giną setki ludzi. Chodzi przede wszystkim o metody, wykorzystywane do zabijania ludzi. Gdyby po prostu wystrzelali tych ludzi, to raczej nikt nie miałby większych pretensji.

Ogólnie nie podoba mi się łączenie sportu i polityki. Dlatego nie popieram tych koszulek. I aż się boję, co PIS w tym roku odwali, bo na pewno ich media będą zalane żenującą propagandą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2021 o 21:02

avatar zaymoon
+1 / 1

@Bloodonice
Tylko jakiś totalny bezmózg może porównać bohatera całej Ameryki Południowej jakim jest Che Guevara do hitlera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misteriusz
0 / 0

@Cammax Czyli nikt nie ma pretensji do Niemców że mordowali żydów bo robili to w mniej okrutny sposób jak banderowcy mordowali Polaków? Nikt by nie miał pretensji jakby tylko oddziały UPA walczyły z oddziałami AK. A oni mordowali bezbronne kobiety i dzieci tylko za to że byli Polakami. A to że w okrutny sposób często skupiając się by zadawać ofiarom jak największy ból jeszcze bardziej ich upodla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 0

@misteriusz oczywiście, że ludzie do Niemców też mają pretensje. Konkretnie to PISowcy mają. Bo inni ludzie raczej nie.

Banderowcom chodziło typowo o ból. Bo na upodleniu ofiar, to bardziej zależało Niemcom, o czym świadczy to, co robili w obozach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+1 / 1

To jest zawołanie Banderowców i w tym kontekście znaczy mniej więcej tyle co to gdyby sobie Niemcy napisali na koszulkach "Sieg Hail".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem