Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
887 896
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T tobimadara
-4 / 10

Przecież to nawet dla złodzieja nie są takie kwoty, żeby warto było kraść. Co najwyżej komuś nie będzie chciało się już tyłka ruszać albo nie zauważy w ogóle, że mu nie pobrało z karty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pyrkacz
+10 / 10

A na co dzień mam przypadki, kiedy wpada klient , kładzie złotówkę i mówi " wisiałem a przejeżdżałem obok to reguluję dług. " Zawsze pięknie dziękuję i często słyszę słowa w stylu " to nie o złotówkę chodzi, ale o to, że mogę wyjść na chama " :))))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Doombringerpl
+6 / 6

15zł?
Swego czasu, kiedy paliłem ja i matka, pojechaliśmy po dwa wagony fajek do znajomego sklepiku. Jak zwykle zapłaciłem kartą, wpisałem pin, babka dała mi świstek z terminala, pogadaliśmy chwilę i pojechaliśmy dalej. Kwota ok 250 zł. Dojechaliśmy do kolejnego sklepu, i coś mnie tknęło. Od tyłu świstka z terminala przebijał gruby czarny pasek. Zazwyczaj go nie ma, Okazało się, że odrzuciło płatność. Nie ta karta, brak środków. Wróciliśmy do sklepu godzinę później uregulować należność. Kobieta nawet nie zauważyła. Od tej pory dostawialiśmy jakiś mały upominek do zakupów aż do rzucenia palenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MIKKOP
+2 / 2

Właśnie mi sie przypomniało że miałam panu dwa złote oddać. Dzięki!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar themistokles
+1 / 1

Też niedawno "za darmo" miałem tytoń, ale po kilku dniach, jak się zorientowałem, to uregulowałem rachunek.
Pani przy kasie podziękowała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamarkus
-5 / 7

dziwna karta że już po 15 minutach zdejmuje środki ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+4 / 4

@jamarkus na historii rachunku od razu się pojawia informacja o transakcji to jest primo, a secundo w zamrożonych środkach też są wymienione konkretne płatności...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bazyl73
+2 / 2

@jamarkus
Najpóźniej po minucie od transakcji mam informację o niej na telefonie. W zależności od banku albo pełną - z kwotą albo uproszczoną o fakcie płatności ale szczegóły dostępne dopiero po zalogowaniu. Tak więc możliwe jest zorientowanie się po kilku minutach, że płatnośc nie przeszła...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lector
-3 / 5

Era social mediów jest fascynująca. Przestępcy upubliczniają nagrania swoich przestępstw a pracownicy opisują swoją skrajną niekompetencję, żeby sobie szef przeczytał w wolnej chwili :D Ja rozumiem zająć się innym klientem, gdy pierwszy dopiero wybiera, przegląda. Ale w trakcie transakcji??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gieroj777
0 / 2

Fejkiem wali, że ktoś od razu sprawdza, czy płatność zeszła z konta. Kierownik wyszedł i klaskał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 0

@gieroj777 Ja tam dostaję powiadomienie, gdy ktoś użyje moich kart. Nawet, jeśli transakcję odrzucono. Najwyżej po kilku minutach bym dostał informację, że ktoś użył mojej karty i transakcja została z jakiegoś powodu odrzucona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malaMo
0 / 0

w swoim banku mam ustawione że po każdej próbie użycia karty dostaje powiadomienie na telefon...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szilwa
-1 / 1

WOW! człowiek zachował się zwyczajnie po ludzku!!! SZOK!!! Swoją drogą, historyjka trochę nie trzyma się kupy. Przecież każdy po płatności kartą, zaraz sprawdza czy mu zeszło z karty....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
0 / 0

@szilwa Może było tak jak w historii @Doombringerpl, spojrzała na rachunek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
0 / 0

To raczej normalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kirand
0 / 2

#gieroj777 widać nie jesteś na tyle duży, żeby mieć własne konto bankowe, więc Ci wytłumaczę. Może mieć ustawione powiadomienie na telefon a każdym przepływie pieniędzy na koncie. Nie przyszło powiadomienie znaczy że coś jest nie tak. Proste?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xx_xx
0 / 0

uczciwość przede wszystkim !!!!!:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Ludak
0 / 0

zamieniłabym zamiast "dobrzy" to "uczciwi"- lepiej pasuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Relewantna
+1 / 1

Jak można wypuścić klienta zanim transakcja przejdzie?!? Nie zapłacił, nie wychodzi - to chyba logiczne. W przypadku płatności kartą sprzedawca zawsze czeka, aż transakcja przejdzie. A czyja wina? To proste: wina tego, który przyjmował płatność. Swoją drogą to smutne, że zwykła uczciwość jest czymś tak niezwykłym, ze zakrawa na dobroc i trzeba az w internetach opowiadać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S silj
0 / 0

Nie zorientowałabym się wcale i nie z powodu nieuczciwych zamiarów. Nie śledzę konta tak uważnie. Tacy jesteśmy zabiegani, że to raczej wyjątek zauważyć coś tak drobnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pacio6
0 / 0

Mnie się niejednokrotnie zdarzyło, że środki na karcie nie były nawet blokowane przez 1-2 doby od transakcji (nie znam powodu), więc żeby bohater historii następnym razem przypadkiem nie zapłacił 2 razy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Suzzzi86
0 / 0

ja zawsze czekam. niewazne, czy podaję klientowi terminal, czy samemu płacąc. zawsze czekam do końca, czy przejdzie, czy niem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem